podobne objawy występują, gdy poziom cieczy w układzie chłodzenia samochodu jest za niski, co skutkuje niedogrzanym reduktorem wyczyść reduktor, to możesz zrobić sam, dobrze odpowietrz układ chłodzenia, uzupełnij płyn, to na początek, kosztuje Cię tylko pracę
może reduktor i wtryskiwacze były tylko podczyszczane, anie dokładnie i profesjo nalnie wyczyszczone wykonujemy taką usługę najlepiej w europie prinsczyszczenie.pl warto przy okazji wymienić przewody gazowe od reduktora do filtra i od filtra do listwy wtryskowej można także dołóżyć dodatkowy filtr fazy lotnej
Niestety, z tego co wiem ta instalacja w niektótych regionach Polski jest mało popularna - może ze wzgledu na cenę. Z opisu przypuszczam, że kolega ma ten sam problem,który i ja miałem, to znaczy (ja to tak nazwałem) syndrom pierwszego przełączenia. Objaw ten wystapił u mnie jeszcze w okresie gwarancji i serwis z tym sobie nie poradził, a jak przy tym...
Na przeglądzie technicznym nikt się tego nie czepiał, ważne aby włączenie manometru do instalacji jak i sama instalacja była szczelna. A w serwisie Toyoty gdzie zakładałem instalację też na przeglądzie okresowym nic nie gadali, tylko widziałem, że to pooglądali. To kiedy reduktor zacznie szaleć nie ma reguły. U mnie po wymianie zestawu naprawczego w...
a czy te parametry Rc_inj oraz Off_inj nalezy zmieniac do 5 jednostek? ostatnio zaczęło bardzo mi szarpać, podejrzewam ze moze trzeba wtryskiwacze wyczyścić solidnie, na allegro się ogłaszają ze potrafią super wyczyścić, reduktor mam po regeneracji.
po wymianie filtra gazu srubka wolnych obrotów nie reaguje tylko skrajne pozycje albo gaznie albo takie niby dobre obroty ale nie za duże według niektórych reduktor można wyczyścić czy dam rade sam, musze cos wiedzieć? To zależy od twoich umiejętności
Taka wielka prośba. Z rzeczy pod maską to tylko sprawdzaj stan oleju i wodę do spryskiwaczy. I leć z tym problemem silnika do gazownika. Bo narobisz jeszcze problemów sobie i innym. I nie obrażaj się ale to święta racja. Pisałeś że wyczyściłeś reduktor- nowe membrany i uszczelki czy tylko poczyszczone?
Pompę paliwa masz sprawną?Jaka instalacja?Zakręć butlę gazową i sprawdź czy będzie palił i jeździł na paliwie.Zrób reset i samoadaptację kompa.Jeżeli po samoadaptacji będzie chodził ok to odkręć butlę jak będzie znów coś nie tak to wyczyść elektrozawór przed reduktorem lub na nim-nie wiem jaką masz instalację więc mogą być 2 opcje
Spróbuj wyczyścić reduktor!
dobrze było by sprawdzić:czy nie czuć gazu po otwarciu maski,filtr gazu,czy jest dużo kondensatu w reduktorze-wyczyścić.odpala bez problemu?nie szarpie,ile spala gazu?
Wyczyść rurkę solenoidu reduktora . Wykręć cewkę , potem klucz 21 i rurkę . Następnie wyczyść z osadu tłoczek i samą rurkę . Poskręcaj i powinno pomóc ...
Może wystarczy go rozebrac i wyczyścić? Ponawiam pytanie odnośnie reduktora ciśnienia oleju, jakiś sprawdzony niedrogi model?
Może rozbierz EZ i wyczyść tłoczek. To dobre reduktory po 300kkm robią. Dodano po 2 Po co ci manometr? Mozesz użyć tylko po co.... to pewnie nie "cyka" w redku i po temacie. Rozbierz go. Co ma model aura i jego ruda do lpg?
zapobiegawczo wyczyść reduktor, czynność, którą możesz wykonać sam
Nie piszesz jaka to jest instalacja. Przy takim wieku i przebiegu reduktor ma chyba prawo domagać się jakichś pieszczot. Skontrolowałbym reduktor, prawdopodobnie trzeba będzie wyczyścić środek i wymienić membrany, a przy okazji jak to wyżej nadmieniono sprawdzić szczelność układu ssącego łącznie z instalacją miedzy reduktorem a silnikiem.
Jeżeli pojawiają się problemy z wolnymi obrotami, to proponuję: 1. Wyczyścić reduktor i zakupić zestaw naprawczy 2. Wymienić na nowy. Gromadzi się tam syf, co po jakimś czasie ogranicza pracę membrany i pojawiają się problemy. Regulacja może pomóc ale na chwilę. Zrób zdjęcie tego reduktora.
Dość typowy problem. Instalacja gazowa Impco, filtr gazu z zaworem odcinającym sterowanym podciśnieniem w kolektorze. Na początek sprawdź czy po zakręceniu rozrusznikiem przycisk na środku reduktora robi się twardy (znaczy to że zawór w filtrze podaje gaz). Jak nie to rozbierz i wyczyść mieszalnik, reduktor i filtr. Jeśli membrany zmęczone życiem, to...
Jak tego jeszcze nie robiłeś, to przy rozbieraniu zwróć uwagę na to, jak to jest poskładane, aby to tak samo złożyć. Nie znam tego reduktora, więc napiszę ogólnie - wyczyść dokładnie elementy, które ze sobą współpracują, aby nie było jakichkolwiek zacięć. I druga ważna sprawa ciśnienie pracy reduktora. Jak nie masz programu diagnostycznego, w którym...
Na reduktorze jest elektro zawór musisz wykręcić go i wyczyścić przylgnię i resztę wewnątrz z nagaru. Powinno pomóc. pozdrawiam
http://images39.fotosik.pl/268/9f99aafee... tak mam wpięty. a nie lepiej by było gdybym miał tak?? http://images36.fotosik.pl/159/cf6f862f0...
Gdzie jeżdżę do gazownika: DREAM XXI, na wymianę filtrów gazowych do warsztatu gdzie instalacja była zakładana, poza tym gazownik nie chce mnie widzieć dopóki instalacja działa bezproblemowo, a na razie tak działa. PRINS, po problemach na gwarancji (z reduktorem), sprawę wziąłem we własne ręce - wyczyściłem reduktor i na razie zero problemów. Odpukać,...
zrób przegląd instalacji.sprawdź czy nie ma zanieczyszczeń bo jak wiadomo gaz jest różnej jakości.pozostawia różne syfy.wymień filtr gazowy i wyczyść reduktor odkręcając śrube,która powinna być na dole(w zależności od typu instalacji).najlepiej tankuj gaz w renomowanych stacjach(pomaga).pozdrawiam
W zestawie naprawczym spręzynek nie uświadczysz(takim za 65-70zł). Podobno istnieją droższe zestawy ale reduktor kosztuje poniżej 200zł wiec raczej nie ma sensu. Przy zakupie kup po prostu zestaw naprawczy do swojego reduktora ( dokładne oznaczenie). Po 60000 tysiacach spręznki powinny byc ok. Musisz go badzo dokładnie wyczyścić a potem porzadnie wyeglować...
Dokładnie tak jak napisałeś, po zgaśnięciu silnika (nie zgaszeniu) jest wielki problem żeby zapalił ponownie, dopiero po dłuższej chwili się uda. Niedaleko mnie oferują czyszczenie reduktora jakimś specjalnym gazem-płynem który wleją do butli i na tym trzeba jeździć. Sęk w tym, iż mówią że to albo pomoże w sensie wyczyści reduktor lub jeszcze bardziej...
Witam Nie wiem jak sprawdzić ciśnienie na listwach. Czasami jak postoi z 15 godzin to nieraz zapala za drugim czy za trzecim razem lub na przytrzymaniu dłuższym rozrusznika. Co do wyczyszczenia reduktora to trochę się zastanawiam czy go sam wyczyszczę.
Najpierw ogarnę to wypadanie zapłonu tak jak napisał to Karaczan. We wtorek za tydzień pojadę to ma mi facet wyczyścić reduktor i wtryski albo wymienić na nowe i zamontować filtr z odstojnikiem. A co do katalizatora to na razie zamontuje sobie emulator sondy żeby nie pokazywał mi sie check i jak będzie wszystko ok z wypadaniem zapłonu to dopiero sobie...
Planuje samemu wyczyścić reduktor. Mam kilka pytań: 1) Rozumiem ze przed demontażem reduktora trzeba "zakręcić" gaz Czy wystarczy zdac sie na elektrozawór przy butli: http://obrazki.elektroda.net/58_12406644... Czy trzeba cos jeszcze zrobic? 2) czy po złozeniu ponownym reduktora trzeba zalac go płynem chłodzacym czy zamontowac na sucho? 3)...
Rozkalibrowany parownik i/lub wtryski LPG rozjechały Ci adaptacje w sterowniku benzyny. Valteki w miarę trzymają parametry przez 10-15tys. km, reduktor powinien wytrzymać bez regulacji przynajmniej 50 tys. km. Wyregulować/zregenerować reduktor, wyczyścić i skalibrować wtryski, a następnie wykasować adaptacje w ECU, pojeździć na benzynie przynajmniej...
Panowie sukces. Pojechałem (jeszcze przed świętami) do dobrego "gazownika". Okazało się że poprzedni mechanik nie skalibrował listwy wtryskowej, oraz nie wyczyścił reduktora, który był porządnie zasyfiony. Auto jeździ jak wcześniej, a mi kamień z serca spadł bo w ostatnie dni przed wizytą u dobrego gazownika spalał w mieście nawet 17 litrów gazu, a...
Z tego co piszesz to z reduktorem coś nie tak.Nie kiedy wystarczy wyczyścić tylko zaworek na reduktorze,tym bardziej jeśli jest to emma.
Pewnie zasyfiałe elementy ruchome, reduktor zwykle udaje się rozebrać i wyczyścić, czasem też złożyć.
Witam. Nie zastanawiaj się nad wymianą membran tylko je wymień i zapomnij o problemie oczywiście należy tez wyczyścić dobrze parownik doskonałym preparatem jest aceton ten do czyszczenia pistoletu z pianki poliuretanowej. Pozdrawiam
wyczyść elektrozawór na reduktorze może pomoże.
Filtry gazu i paliwa wymienione,może trzeba wyczyścić membrane w reduktorze.
zakładam iż mowa o III generacji więc rożdzielacz + reduktor mają takie astronomiczne ceny.jeśli ktoś ma smykałke do mechaniki można wyczyścić te elementy,zazwyczaj pomaga.
Witam . Wymiana zestawu naprawczego pomoże , tylko czy to się opłaca bez myjki ciężko jest wyczyścić stary reduktor a jak zamontujesz nowy to wszystko ma działać poprawnie . Rzadko kiedy trzeba regulować ciśnienie na nowym . Pozdrawiam .
Wtrysk gazu następuje po przekręceniu kluczyka w celu łatwiejszego rozruchu silnika- u mnie automatyczne w starszych instalacjach za pomocą przycisku. Fakt wtrysk to za duże słowo ale mniej więcej o to chodzi. Dziś rozkręciłem i wyczyściłem reduktor- rezultatu brak. Wiem że powinno się palić na benzynie ale mało kto robi tak w starszych autach a obroty...
cześć wyczyść mixer (jest w filtrze powietrza) - trzeba go podrasować tzn. wkręcić srubkę do mixera tam gdzie jest od wolnych obrotów i z drugiej strony (tam gdzie przylega do przepustnicy) podszlifować, najlepiej dużo zebrać wiertarką ten rowek. mizer do tej gumy od filtra pow. potr. opaską samozaciskową. masz dobre wolne obroty bo gaz nie jest rozrzedzony...
Witam, Posiadam Hyundaia SantaFe 2001r z instalacją lpg firmy Prins. Z 3 tyg temu wyjeździłem gaz do zera i zatankowałem do pełna. Od tego czasu auto zaczęło gasnąć na lpg niezależnie czy było zimne czy rozgrzane. Problem był na biegu jałowym, w trasie jechało normalnie. Poza tym na beznynie wszystko było i jest ok. Do tej pory wymontowałem i wyczyściłem...
Jak kolega o tym czytał na lpg-forum to powinien tam trafić również na moją opinie na ten temat, podobną do tej powyżej. Co wtryskiwaczy - w megance mam instalację OMVL DREAM XXI N i wtryskiwacze chyba REG, a w corolli PRINSa z KEIHINami. Obie instalacje mają nawinięte ponad 100 kkm i z wtryskiwaczami nie miałem najmniejszych problemów. W Prinsie musiałem...
wyczyść trzpień elektrozaworu przy reduktorze...
Reduktor warto wyczyścić bo FFC i FFL chyba wymieniłeś?
Najlepiej by był jakbyś podał który to jest model, valvematic niby występował w tym najnowszym, ale dobrze by było to wiedzieć na pewno. Do takiego auta najlepiej by było założyć instalacje z wyższej półki, sobie założył bym Prinsa instalacja ma najlepsze wtryskiwacze jakie są dostępne, wielokrotnie widziałem auta z przebiegami ponad 300 tys km na gazie,...
Jaki reduktor? Nie ma tam nic takiego. Odkręć lewy boczek spod deski rozdzielczej w rozdzielaczu jest zawór bezpieczeństwa prawdopodobnie go złapało zdarza się. Odkręć pod jego dolną lewą częścią pokrywkę zamocowana dwoma śrubkami zdaje się M8, wyszarp wszystko z otworu, wyczyść i zobaczysz czy pomogło.
trzeba kupić zestaw naprawczy : membrany , oringi , sprężynki .... rozebrać reduktor wyczyścić bardzo dokładnie, przemyć w benzynie ekstrakcyjnej i złożyć .
reduktor możesz wyczyścić sam, membrany (jeżeli nadają się do wymiany) kosztują ok.90zł - zaoszczędzisz ok.200zł
Kia Sportage 2.0 automat z gazem gaśnie zaraz po przełączeniu na LPG. Witam. Mam problem ze swoją KIA Sportage rok 2011. W aucie zamontowane LPG. Po przełączeniu się auta na LPG, kiedy samochód dojeżdża do skrzyżowania i redukuje bieg, obroty spadają i wtedy gaśnie. Dzieje się to tylko wtedy. Kiedy silnik rozgrzany auto nie gaśnie. Gaz sprawdzony kilkukrotnie...
Zamknij zawory zrzuć ciśnienie i wyczyść filtr w reduktorze. Dodano po 9 Czemu się kolega uparł na ten reduktor, przecież działa idealnie! Według ciebie idealnie jak było ponad 6 barów
W warsztaty to ja już nie wierze niestety Nawet z głupia regeneracja reduktora wymieniają membrany i ok tyle nic nie czyszczą człowiek o tym nie wie a sam to wyczyściłem reduktor na zero Co do tematu praktycznie wszystko już wiem ale jeszcze nie dają mi spać półosie czy nie mają różnicy w długości czy porostu muszę gdzieś kupić od diesla Dodano po 44...
W załączeniu zdjęcia z przeprowadzonej regeneracjo reduktora Elpigaz ML-94 może komuś się przydadzą. Po samej wymianie membran i wyczyszczeniu reduktora auto chodzi płynie na lpg. Stan reduktora po 20 latach i 290tys przebiegu :D
Dzięki za rady!!! Już jest OK. Przepustnica wyczyszczona i ustawiona już się nie zacina, zawór wolnych obrotów rozkręcony i wyczyszczony, reduktor spuszczona maź korkiem spustowym (nie było tego zbyt dużo). Teraz jestem pewien, że w niedalekiej przyszłości czeka mnie czyszczenie lub regeneracja reduktora. pozdrawiam
Dla zainteresowanych mam ciąg dalszy wczoraj zaprowadziłem samochód do warsztatu i zostawiłem go do dzisiaj do wystygnięcia wtedy gaśnie po przełączeniu na gaz, panowie w warsztacie wyjeli reduktor wyczyścili go i złożyli nic ciekawego w środku nie znależli tak sie wyrazili jak odbierałem samochód narazie nie gaśnie jeszcze sprawdze czy jutro z rana...
Prawdopodobnie zacina mi się zawór na reduktorze (nie chce się otwierać za każdym razem i chyba nie zamyka się do końca). Czy da się jakoś go wyczyścić bez rozkręcania korpusu reduktora? (wiem, że w niektórych konstrukcjach się da). Reduktor taki jak w temacie.
Nie w każdym reduktorze jest spust. Owszem, wyczyścić nie zaszkodzi, ale do tego trzeba ściągać reduktor, często przy tym konieczne jest spuszczenie płynu chłodniczego. A koszt samej membrany to ok.50zł, więc jak się już i tak rozbiera, to najlepiej założyć nową. Szczególnie, że stara może nie ułożyć się dokładnie tak samo i mogą pojawić się problemy...
Spadki o 0,6 są zbyt duże. Przy takich spadkach znacząco zmienia się wydatek wtryskiwaczy. Sprawa druga niby Reg Fasty mają pracować stabilnie przy ciśnieniu 1,2 bara. Ale w praktyce optymalnie dla nich by pracowały przy ciśnieniu w okolicach 1,0 bara. Wróżę szybką ich śmierć przy ciśnieniu 1,7 bara. Swoją drogą muszą nieżle "prać" po załączeniu gazu....
U mnie pomogło samo wyczyszczenie reduktora i trzpienia (nowy typ niestety tez się zawiesza) trzeba było rozebrać, membrana cała wiec zostało wszystko wyczyszczone i na razie po kłopocie. pozdro 3.1.19. Zabronione jest publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych. 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego,...
a co tu radzić ? Sprawdź cewkę i przewody zasilające, jeśli OK to zakręć gaz na butli przy silniku uruchomionym na gazie. Gaz się wypali i silnik zgaśnie. Odłącz przewod gazowy od elektrozaworu ( kup wcześniej baryłkę bo pewnie będzie do wymiany, popatrz na stronie megapou co to jest, kosztuje ok.1 zł) odkręć zawór od reduktora wyczyść benzyną ekstrakcyjną,...
Dzięki za rady odkręciłem po rozgrzaniu tą śrubkę z dołu ale wykapało tylko kilka kropli ,może trzeba rozebrać cały reduktor i wyczyścić jeśli tak to czym go czyścić czy można benzyną itp.
tylko po co zmieniać dobry reduktor na jakiś szajs może lepiej zmienić stację i raz na 10 czy 20 tyś go wyczyścić a nawet jak pisze mirek1179 że ma geniusa to i tak nie rozwiązał problemu.
proszę wykręcić elektrozawór z reduktora,oczyścić rdzeń elektrozaworu oraz gniazdo w reduktorze i będzie działał.W takim razie proponuję wymianę elektrozaworu z jakiegoś innego reduktora,gumkę można wyczyścić aby nie miała bruzdy od gniazda na miałkim papierze ściernym,nie ma to wpływu na otwieranie.
Pomimo przestawienia pokrętła na 0, nie da się wyłączyć piecyka - gaz ciągle płynie, grzeje, pracuje! Ratuje jedynie przekręcenie zaworu gazu na OFF na butli Thermala Plus odpala od strzała piezoelektrycznie Działają i odpalają po kolei: 1, 2, 3 panele grzewcze na przełączniku Pokrętło przełacznika pracuje z wyczuciem, ładnie się wciska Nowy reduktor,...
Witam mam następujący problem i mam nadzieje że ktoś mi pomoże bo pisałem na forach i każdy ma mnie gdzieś a problem polega na tym. Mam OMEGE B 2.5v6 z instalacją gazową OMVL DREAM XXI sterownik DREAM XXI jak auto kupiłem kompletnie nie chodziło na LPG okazało się że jakieś cepy źle reduktor podłączyli.Po prawidłowym podłączeniu było wszystko ok auto...
wyczyszczony reduktor i ogólny przegląd i nic, nie wiem co dalej
Witam. Jak w tytule po włączeniu zapłonu pika jakby brak gazu a jest i zapalone są 2 zielone diody. Przełącza na gas i zaraz gaśnie. Potem problem z odpaleniem na Pb. Wcześniej padła mi pompa paliwa i trzy dni odpalałem awaryjnie gazem czwartego dnia już nie zapalił. Temp. powietrza była powyżej 10 stopni. Wstawiłem pompę paliwa no ale problem z gazem...
Wyczyścić tłoczek elektrozaworu przy reduktorze. W tym celu zakręcić butlę lub odłączyć EZ w WZ, wypalić gaz z rurki na wolnych RPM (aż do zgaśnięcia), zdjąć cewkę EZ z reduktora i powinno dać się odkręcić korpus zaworu dodatkowo można delikatnie rozciągnąć sprężynkę tłoczka. Reszta jasna. Jak pomoże a raczej powinno to nowy reduktor lub regeneracja...
Podłącz sie pod sonde zobacz jej działanie najlepiej oscyloskopem.Ja naprawiałem dla znajomego kolteca wyczyściłem rodzielacz zmieniłem reduktor i naprawde jeździ super.Jeżeli byś wyrzucał tą instalacje chętnie odkupie do mojego mietka na wtrysku mechnicznym:) Ewentualnie wpadasz do mnie ja ci aplikuje staga ustawiam daje gwarancje dogadujemy sie ja...
Na początek wyczyścić silniczek krokowy oraz zawór pod cewką na reduktorze.
Coś się tak uparł na tą temperaturę przełączania. Nagrzej silnik na benzynie do normalnej temperatury pracy i przełącz na gaz. Jeżeli wtedy będzie dobrze chodził to przyczyny szukałbym w reduktorze, że zanieczyszczony . Sprawdziłbym bym również przy okazji czy membrany nie stwardniały. hmm... reduktor sam regenerowałem 5000 km temu ale może i nie wyczyściłem...
Trochę kiepsko bo te kotły mają 5 lat gwarancji (lub 7 kupione w promocji) ale pod warunkiem wykonywania corocznych przeglądów przez autoryzowany serwis. Jeżeli masz błąd e36 sprawa jest złożona z trzech rzeczy - konserwacja kotła (w tym zakurzone elementy i wymiennik), komin i gaz. Jeżeli wezwiesz serwis (możesz próbować w ramach gwarancji - najwyżej...
Witam. W kuchence przestał działać największy palnik. Iskra jest lecz nie dopływa do niego gaz. Dysza wymieniona. W palniku równoległym pojawia się podobny problem z tym że zapala się ale płomień zaraz gaśnie. Pali się tylko podczas trzymania pokrętła, po puszczeniu gaśnie. Pozostałe palniki działają. Wszystkie dysze wymienione, iskrowniki wyczyszczone,nowy...
Witam Mój problem polega na tym, że przełącza mi w czasie jazdy z Lpg na PB, czyli częsty problem jak śledziłem forum, z tym że nie ma w tym nic logiki, bo czasem przełączy się już po 100 metrach a czasem po 8km. Z tym, że jeżeli przełączy się po 100 m trudno nawet po krótkim postoju powrócić do prawidłowego działania. Jeżeli rozłączy się po 8 km to...
ja bym na Twoim miejscu wyczyscil parownik i wyregulowal mialem to samo i pomoglo pozdrawiam Dodano po 55 przepraszam reduktor wyczyscic (mala pomylka)
pivkoo , problem stary jak świat i poruszany wielokrotnie. Typowe dla zanieczyszczonego olejami parafinopodobnymi reduktora. Wymontować reduktor, rozebrać, dokładnie wyczyścić, przy okazji sprawdzić stan membran (ewentualnie wymienić), złożyć, zamontować do instalacji i ustawić ciśnienie jakie reduktor ma utrzymywać (po uruchomieniu silnika, nagrzaniu...
Czujnik ciśnienia lub źle wyczyszczony reduktor podczas regeneracji.
reduktor był czyszczony o czym wyżej pisałem razem ze sposobem jego czyszczenia.. wydaje mi się że wyczyściłem chyba wszystko.. co w tym reduktorze miało by nawalać..? i dziwi fakt że przełącza po postoju...a faza ciekła.. no jak to sprawdzić.. bo to wiem że coś jest nie tak tylko czy są jakieś konkretne pomysły na diagnozę...
przy sekwencji sztywność mambran nie ma żadnego znaczenia. sprawdź cewke na reduktorze, może być waknięta. ale najprędzej zasyfił sie czpień od tej cewki. wykręć go z reduktora i pożądnie wyczyść. to jest najczęstrzą przyczyną skoków ciśnienia,lub jego brakiem. pzdr. daroo
Witam Mam problem ze swoim reduktorem a mianowicie. Byłem u gazownika z problemem niedogrzewającym się reduktorem (reduktor miał stale temperaturę około 20 -30 stopni) mimo prawidłowym działaniu układu chłodzenia. Okazało się że reduktor był przytkany jakimś syfem i przepływ płynu był bardzo mały przez co reduktor się nie nagrzewał. Mechanik rozkręcił...
rozebrałem cały reduktor i go wyczyściłem,było trochę takiego mazamutu,i ten otwór co się zakręca cewke był w tej wydzielinie i dlatego ten trzpień się przyklejał.Dzisiaj zapaliła za pierwszym razem.Może komuś się przydadza moje wskazówki. Pozdrawiam.
Objawem zaklejonych, brudnych wtryskiwaczy jest to, że pierwsze przełączenie na zimnym silniku jest szarpanie, przerywanie, po chwili się stabilizuje. Na ciepłym silniku ten objaw nie występuje. To że ciśnienie spadło o 0,5 bara oznacza że coś nie trzyma gazu, najprawdopodobniej reduktor. Więc wyjmij go, rozbierz, dokładnie wymyj, wyczyść iglicę, dropsa,...
Wszystkie zaworki są dobre bo czyściłem i sprawdzałem. Na krótko wszystkie elektrozawory działają ale nawet na krótko nie zawsze reduktro puszcza gaz bo to słychać. Ssanie mam automatyczne i jak nie jest zacięty reduktor pali bez problemu. A zacina się w środku bo jak włącze zapłon i jak jest zacięty to ssanie się załącza prawidłowo ale nie podaje gazu...
Po wymianie filtra fazy lotnej i wyczyszczeniu elektrozaworu reduktora problem nie powrócił
grzem , ja mam DREAM XXI już ponad 4.5 roku. w tym czasie wymieniałem tylko filtry gazowe. Ale do rzeczy radzę sprawdź (wyczyść w środku, być może będziesz musiał wymienić membrany jak są zdrewniałe) w pierwszej kolejności reduktor. W reduktorze wewnątrz pozostają pozostałości olejów parafinowych (chyba), które przeszkadzają w prawidłowej stabilizacji...
Odkopuję temat z jednego powodu. Sądzę, że będzie coraz więcej osób szukających takich informacji. Dużą popularność zdobywają rozpylacze solanki jodowo-magnezowo-sodowej. Sam taki kupiłem. Przeżyłem konsylia fachowców gazowników, którzy nie potrafili stwierdzić dlaczego na wszystkich palnikach kuchenki, oraz na palniku w podgrzewaczu wody nagle zmienił...
Witam !!! Problemem w tych instalcjach jest czesto sam reduktor po przejechaniu kilku dziesięciu tys. km dochodzi do zabrudzenia zaworka na wejściu do reduktora który sie zacina i powoduje sproblemy z ciśnieniem gazu. Od butli biegnie miedziny przewód do przodu pojazdu. Na koncu tego prżewodu jest wstępny filterek i zaworek elektromagnetyczny za nim...
Listwy i wtryskiwaczy nie czyściłem - nie było takiej potrzeby. Reduktora Twojego nie znam. W moim (PRINSa) niewielka ilość oleju była na trzpieniu i jego prowadnicy oraz gnieździe w którym chodził grzybek utrzymujący stałe ciśnienie gazu. Olej (gęsty) ten przez nie pozwalał na swobodne i szybkie działanie zaworu, powodowało duże wahania ciśnienia gazu...
Wymieniłem bo miałem pod ręką, a to dlatego że podczas czyszczenia zasyfionych matrixów cienka blaszka między cewkami a zaworkami mi się przerwała - fotka. Nie chcę już w niego za bardzo inwestować więc podłączyłem to co miałem. Bez tej blaszki listwa raczej nie będzie działać poprawnie, a zestaw naprawczy kilka gumek i blaszek za prawie dwie stówy...
Według mnie reduktor trzeba skontrolować (rozebrać i sprawdzić) jak silnik pracuje niestabilnie i nie da się go skutecznie ustawić. Czasami wystarczy tylko wyczyścić (wymyć) w środku, a jak membrany są stwardniałe to trzeba je wymienić. Jak nowy reduktor mało kosztuje to lepiej go wymienić na nowy.
Nie chcę odsyłać,ale kiedyś było na necie forum dla lubiących LPG. Przypuszczam, że chodzi o LPG-forum. Też mam Prinsa. Przebieg 137 kkm i tylko raz czyściłem reduktor. Wyczyściłem go gruntownie, nie tylko tą iglicę, ale również otwór w którym ta iglica chodzi. Iglica w pozycji pionowej powinna przez ten otwór przepadać. Jeżeli zanieczyszczenie reduktora...
dużo nie jeżdzę ale jak do tej pory było ok.teraz wzrosło spalanie,pływaja obroty i ogolnie nie do ustawienia.wielkiej folozofii tam nie ma-wyczyścić,wymienić gumy i będzie jak nowy-więc po co drugi.
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
Byłem u dwóch mechaników, którzy mają inne diagnozy. Obaj podłączyli pod komputer była przejażdżka, byli świadkami tego problemu. Dla ścisłości - to byli mechanicy czy gazownicy, i byli świadkami, mieli wtedy podpięte komputery i widzieli zachowanie się instalacji w momencie wystąpienia tego problemu? Mam Prinsa od 11 lat i chyba mogę powiedzieć, że...
Witam. Mam w Żuczku załóżoną instalację LPG ROMANO od niedawna pojawił się problem odpalania na gazie po dłuższym postoju np. nocnym. Na elektrodzie wyczytałem, że może to być związane z reduktorem (parownikiem). Proszę o pomoc i informację gdzie szukać przyczyny i jak wyczyścić (zregenerować) reduktor ROMANO.
Zawsze tak jest, gdyż samozapłon powstaje w wyniku zapalenia mieszanki od żarzącego się nagaru, którego wcale nie musi być bardzo dużo. Takie silne nagrzewanie punktowe występuje tylko w sytuacji, kiedy silnik jest mocno obciążany na wyższych obrotach, czyli zasadniczo w cyklu miejskim. Analizując - jeżeli sytuacja ma miejsce od niedawna, to są tylko...
Dokładnie, 2 membrany, 2 zaworki i jest jek nowy. Radość z samodzielnej naprawy - bezcenne :) Na sztywnych membranach możesz regulować ile wlezie a i tak silnik będzie żył własnym życiem i co raz chodził inaczal. Zwróć uwagę żeby dobrze wyczyścić gazowy szlam który na pewno zebrał się na spodzie parownika.
Albo skorodowały wsuwki na elektrozaworach, albo co często zdarza się w reduktorach Lovato grzybek elektrozaworu gazowego zarósł nagarem. Trzeba rozebrać i wyczyścić.
Proszę praktyków o podpowiedź. Czy faktycznie reduktor jest się w stanie zużyć w takim stopniu, aby regeneracja adekwatnym zestawem naprawczym nie miała szansy powodzenia? Odpowiem nie jako praktyk, ale użytkownik, który sam taką regenerację przeprowadził na takim reduktorze. Nie widziałem tam takich elementów, których zużycie by dyskwalifikowało reduktor...
Nie słuchaj tych co sugerują wyrzucenie reduktora. Jeżeli masz w dzień około 6 bar to w nocy może być 8-9. Ciśnienie potrzebne (zalecane) do pracy urządzeń końcowych to 3-3,5 bara. Jak ktoś pisze o 10 czy 20 to znaczy że nie ma pojęcia co to znaczy. Opony w osobówce też wytrzymają 5-6 bar to proszę sobie dopompować i pojeździć. Sprawny reduktor charakteryzuje...
Witam jestem tu nowy i na wstepie pozdrawiam wszystkich bardzo sedecznie. Mam problem następujący: Posiadam auto jak wyżej i mam założoną instalację gazowa - założoną rok temu. Przewody i świece mam zmienione na gazowe. Problem polega na tym, że auto faluje mocno na wolnych obrotach i gaśnie. Byłem 4 razy u mechanika i nic, mam już dosć. Regulował robił...
Mam następujący problem: Byłem z samochodem do regulacji instalacji gazowej generacji I. Samochód AUDI 80, 1991 r., gaźnik. Przed regulacją samochód ciężko było odpalić na gazie, jeździć praktycznie nie dało się. Wymieniono świece (BRISK), kable wysokiego napięcia, filtry powietrza oraz gazu, wyczyszczono i ustawiono reduktor, wymieniono kopułki wraz...
Wczoraj przeglądałem instalacje. Wyciągnąłem nawet sterownik lpg nic podejrzanego nie znalazłem. Na dniach zakładam inny reduktor i zobaczę przewody od elektrozaworu aż do butli. Masę poprawiłem bo w mojej wiązce przy sterowniku był fabryczny bubel na jednym klipie. Teraz wystarczy, że autem przekroczę 3k/4 obrotów i pali bezpiecznik 4.5A. Anomalie...
wyczyścić reduktor butli reduktor obrotow reduktor reduktor obrót reduktor
izolacja bawełniana niepewność pomiarowa gorenje bezpiecznik
fiatt freemont gramofon daniel obroty
Końcowy prąd ładowania akumulatora kwasowo-ołowiowego 12V 45Ah – optymalne wartości Krups ekspres dwa pioruny – błąd grzałki lub zasilania, symbol ⚡⚡, modele EA80/81/82, Intuition