Tak tego nie zrobisz bo zmienią się km klucze pin vin i cała resza trzeba wyczyścić sterownik silnika zmienić konfiguracje bsi i dopisać na nowo sterownik silnika .
Wybierz się do serwisu Renault z dokumentami samochodu i poproś o kod dostępu do blokady. Masz wszelkie szanse, aby go uzyskać. Tym kodem /4 - cyfry/ możesz odblokować immobiliser i uruchomić silnik. Jeżeli pilot jest sprawny, lecz stracił tylko synchronizację z blokadą to uda Ci się go również wkodować. Procedurę znajdziesz chyba na elektrodzie - to...
Masz następujące opcje: 1) jeśli masz oba kluczyki z pilotem (rozbieralne) to przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego kluczyka, 2) jeśli masz nierozbieralny kluczyk to dorobić kluczyk z miejscem na transponder na wzór nowego kluczyka i przełożyć do niego transponder wydobyty ze starego kluczyka lub skopiować na czysty transponder, transponder...
W międzyczasie styki trzeb by wyczyścić - może Izopropyl?
Grupa 33 pokazuje to samo a dodatkowo w grupie 001 są wartości binarne pokazujące jak pracuje sonda. Ciśnienie paliwa było sprawdzane i jest okey. Nieszczelności nie ma. Przepływomierz podmieniony, świece,przewody i cewka nowe. EGR i przepustnica wyczyszczone. Sterownik silnika podmieniony.
Nie jestem pewien ,ale ten sterownik silnika musisz wyczyścić. Rozłącz mu akumulator na jakiś czas i ponownie załącz. Odpal auto i pozostaw go na wolnych obrotach aż sie zagrzeje. Oczywiście robisz to na benzynie.
Jeśli będziesz miał SC swojego auta to zrobisz. Ale najpierw musisz wsadzić nowy sterownik do auta, zalogować się pinem który dostałeś. Wyczyścić go czyli zresetować funkcją. Następnie w sterowniku silnika zapodać twój WIN następnie immobilizer/ funkcje specjalne / ECM sterownik silnika zainstalowany już na SC pojazdu.
Musisz mieć pin kod. Jest do zdobycia na podstawie numeru VIN u najbliższego dealera, o ile jesteś właścicielem auta. Tak jest przynajmniej w Polsce. Nie wiem jak jest na obczyźnie. Przy pomocy tego kodu możesz wyłączyć immo z tym, że w zależności od wersji oprogramowania system uzbraja się każdorazowo po wyłączeniu stacyjki po 1 min. lub po 10 min....
Jeżeli chcesz wywalić całkowicie immo trzeba wyczyścić sterownik silnika z pamięci. Rozumiem że wywala błąd klucza - sprawdź antenę i połączenia kostek przy skrzynce imma. Ponowne zakodowanie kluczy raczej nic nie da , ponieważ błąd już był. Na sterowniku z innego autka ( jeżeli miało immo ) nie odpalisz - będzie pamiętał stary immobilaiser.
Owszem mam znajomego mechanika, ale tylko mechanika. Na podszybiu masz punkt masy dla sterownika silnika - porządnie wyczyścić, dokręcić i zabezpieczyć. Drugie te punkty są pod akumulatorem - jw. Sprawdź napięcie ładowania, czy jest prawidłowe. Jeżeli wykonałeś te wszystkie czynności powyżej, to wtedy zostają dwie opcje: zalana skrzynka przekaźników...
Masy na silniku , skrzyni i sterowniku wykręć , wyczyść połączenia , poszarp za kable. Czasem masa w Fiacie trzyma się tylko na jednym ,dwóch drucikach oraz izolacji.
Wyczyść styki przy sterowniku silnika (trzy kostki) i te dwie przy prawej lampie nic poza tym, pozdr.
Kostka stacyjki do sprawdzenia, następnie przekaźnik sterownika silnika. Na podszyciu masz masę sterownika silnika, odkręć ją i wyczyść.
Nie, ECU silnika są takie same ale moduły nadwozia nie. Można jednak wyczyścić używany sterownik silnika(nie jest to immo off), po podłączeniu sterownik sam zarejestruje kod odblokowania (nie pytaj o sposób i procedurę bo zlecałem tą operację)
Sprawdź, czy w kupowanej "matce" jest chip - szklana rurka lub czarny płaski (swojej "matki" nie masz?). "Matkę" można otworzyć rozchylając jej obudowę drugim kluczem. Wtedy musisz wyczyścić sterownik silnika i centralkę CODE. Daj to zrobić komuś, kto wie o co chodzi, tzn. niech ci wyczyści tak, aby można było znowu wpisać klucze. CODE CARD jest potrzebne...
Sterownik był wyczyszczony i przyuczyłem go do BSI. Pin podawałem ten, co był w poprzednim silniku. Czyli źle wyczyścili mi sterownik, tak?
Jak wyczyściłeś mechanicznie filtr to wypada poinformować sterownik silnika, że filtr powinien traktować jak nowy :)
Lepiej go wyczyścić. Zaślepienie spowoduje, że będzie pojawiał się błąd w sterowniku silnika.
Chcesz kluczyk przypisać to musisz kupić nowy i posiadać sprzęt aby choć zrobić zrobić dealer key. Uzywane tez mozna wyczyścić jak masz plik z rygla i czym. Sam silnik to mały pikuś bo można immo off zrobić.
W pompie na spodzie jest cały sterownik na którego sypie się pył ze szczotek i robi zwarcie, spróbuj rozebrać i wyczyścić ale raczej upaliło tranzystory.
zanim zaczniesz wymieniać laser proponuje sprawdzić czy płyta nie jest zaklinowana mechanicznie,czasami talerzyk płyty lubi się obniżyć i zaklinować silnik,sprawdzić sam silnik,krańcówkę karetki lasera,taśmę lasera,wyczyścić laser,sprawdzić sterownik silnika pozdrawiam
To nie wystarczy. Musiałbyś dodatkowo wymienić blok wtrysku ( sterownik silnika)
Witam. Jak w temacie. Wyjąłem sterownik silnika wyczyściłem styki i przez noc sterownik leżał w domu. Rano włożyłem na miejsce i auto nie odpala. Są 3 błędy P0202-P0204-P0206 To błędy wtryskiwaczy? Nie podaje paliwa? Czy moze rozkodował sie immo? Prosze o pomoc. Dziękuje z góry
Masa wyczyszczona była . A czy jest możliwość uszkodzenia sterownika silnika bo facet który to robi powiedział mi ze zrobił niechcący zwarcie na akumulatorze , (włożył odwrotnie akumulator i założył odwrotnie bieguny )
Zakupiłem drugi o podobnych numerach POdaj oznaczenia nowego i starego. Potrzebuje przypisać Uch do sterownika silnika. Pochwal się jaki masz silnik i jaki dokładnie sterownik silnika. Zapewne trzeba wyczyścić wpis immo w sterowniku i douczyć sterownik. W sumie to mógłbyś przelutować memorke. Jak nie pójdzie to wsad skopany ten ze spalonego UCH.
Witaj! Zasilacz sprawdzony i ewentualnie elki wymienione? Sprawdź połączenie capstana (silnik napędu taśmy) z resztą elektroniki. Jeśli na płytce capstana jest elektrolit to powinno się go wymienić. Sprawdź połączenia ścieżek na płytce capstana, lubi się znaleźć peknięcie. Oczywiście nie można wykluczyć uszkodzenia silnika oraz sterownika na jego płytce...
Cześć, mam problem z Toyotą Auris 1,33 Dual VVti. Raz na jakiś czas pojawia się błąd P0138 - sonda lambda rz.1.cz.2 za wysoki sygnał. Sondę podmieniłem nie rozwiązało to problemu. Co zauważyłem: - tylna sonda pracuje praktycznie bez typowych oscylacji dla sond. Sygnał na ok 2tys obrotów to zakres 0,6-0,5V. Okres sygnału jest dość duży, ok 3-5sek - jeśli...
Raczej nie wina chipa bo widać co chce sterownik silnika i tego nie dostaje. Możesz próbować sam rozebrać turbinę po stronie ciepłej i spróbować wyczyścić geometrię. Moze być tak że za jakiś czas po czyszczeniu będzie to samo bo jest wyrobiona.
Za problemy z wolnymi obrotami w 90% odpowiada krokowiec. A za brud w tym silniczku może być winna odma którą można wyczyścić.
Możliwe sporo padało jakiś czas temu No to zaczynamy. Ściągnij podszybie i będziesz miał sterownik silnika oraz punkty masy - musisz je wyczyścić. Następnie od strony kierowcy będziesz miał plastikowy dekiel/osłonę - odkręć ją, wyczyść złącza elektryczne i używając silikonu bądź innej masy uszczelnij go.
Dalej rozpiąłem kości sterownika silnika ( piny były zaśniedziałe lekko , wyczyściłem i dalej to samo Śniedź w kostkach sterownika Denso to zazwyczaj oznacza wodę wewnątrz sterownika. Można go próbować naprawić w ten sposób że rozkręcamy sterownik i suszymy na piecu/kaloryferze. W środku jest zalany gumą, zwarcia robią się zazwyczaj tylko przy wejściach...
Sterownik należy wyczyścić , a immo samo się zapisze po zamontowaniu i włączeniu zapłonu
To przyjmij do wiadomości że to on jest odpowiedzialny za diodę immo i to że silnik gaśnie. I co teraz zrobisz? Masz czym go wyczyścić, dopisać transpondery i całość sparować ze sterownikiem silnika?
Czy po wymianie silnika wyczyściłeś pamięć błędów w sterowniku czy też nie robiłeś z tym nic i błędy same zniknęły?
Tam jest "gumiak" i raczej za dużo grzebania by bawić się w lutowanie. Jak rozbierzesz to zobaczysz o co chodzi, wątpię żeby się zalał. Prędzej problem we wtyczce lub skorodowanym złączu na sterowniku silnika. Nie zapomnij wyczyścić krokowca :)
(at)spike20 Błąd F28 oznacza brak lub zakłócenie Komunikacji między sterownikiem silnika a panelem użytkownika rozwiązanie: wyczyść styk programatora. Mnie pomogło.
Wymontowałem egr i go wyczyściłem. Nadal 0 efektu. Przełożyłem inny sterownik silnika i przelutowalem eeprom czy jeszcze coś trzeba przelutowac bo lexia teraz nie widzi go w ogóle Przelutowalem ten element https://obrazki.elektroda.pl/8461689900_...
Najprawdopodobniej masz problem z czujnikiemm położenia wycieraczek. To styk znajdujący się w silniku wycieraczek na podszybiu. Informuje on sterownik czy wycieraczki są w odpowiednim miejscu i służy do podtrzymania pracy wycieraczek po wyłączeniu ich sterowania z kierownicy. Żeby to sprawdzić dobierz się do wtyku bezpośrednio przy silniku i pod styk...
A co jeśli CODE nie sczyta klucza? Jest możliwość zaprogramowania ECU tak aby nawet nie był potrzebny kluczyk z transponderem, a co za tym idzie centralka CODE? Ewentualnie czy ktoś jest w stanie przeprogramować bądź wyczyścić wsad ECU?
Jeżeli silnik zachowuje się idealnie, brak uwag do pracy silnika, a występuje jedna niedogodność polegająca na tym, że nie ma żadnej różnicy przy pracy silnika, czy czujnik ciśnienia wspomagania kierownicy jest podpięty lub nie. Występuje ta sama usterka, przy większym skręcie na postoju - silnikiem zatrzęsie (obroty spadają do 500, a nawet minimalnie...
Witam Wykonałem robot jeżdżący który jest napędzany dwoma silnikami DC 24v 200w połączonymi z tylnymi kołami. Silniki sterowane są niezależnie od siebie za pomocą dwukanałowego sterownika pwm. Problem polega na tym że mimo że silniki są takie same to występuje niewielka różnica w prędkości silników przez co robot delikatnie zjeżdża w jedną stronę. Próbowałem...
Niech kolega sobie wyczyści masy obok poduszki silnika, i pod akumulatorem najważniejsza masa zasilająca sterownik silnika.
Dokładnie nie znam tych silników, ale jeźeli masz sterownik (ECU) to sprawdź czujnik temperatury, wyczyść przepustnicę i jeźeli jest to silnik krokowy. Pozdrawiam.
Ja to bym sprawdził jeszcze szczelność dolotu.Można by wyczyścić przepustnicę i sprawdzić czy egr nie przycina.
Wyczyść styki przewodów na klemach . Prawdopodobnie sterownik ma złe zasilanie. Wyczyść także styki przewodów minusowych do masy pojazdu w komorze silnika.
Witam. Sterownik SKZP-02. Podajnik pracuje normalnie, a po chwili staje i silnik buczy. Wymieniłem dwa razy kondensator, ślimak jest nowy, rura ślimaka została sprawdzona, wyczyszczona, a nagar został zeskrobany. Co to może być? Czy to może być TRIAK podajnika?
Wymieniony akumulator, jeszcze raz wszystkie masy wyczyszczone, dorobione masy do sterowników komory silnika i nadwozia. Spadki napięć wyeliminowane. Niekiedy napięcie ładowania dochodzi prawie do 15V ale go nie przekracza. Błędów w sterownikach brak. Na razie tak to zostawimy i będziemy obserwować. Dziękuję wszystkim.
Najtaniej to kupić używany sterownik silnika i dopasować go do auta - bez problemu można wyczyścić sterownik, aby był jak nowy nieużywany i wtedy dopisać go testerem (kod dostępu można odczytać zarówno z ECU jaki BSI)
Napisałeś kupę bajek, a gdzie są pomiary? To samo tyczy się fotek wyczyść je to na początek bo i tak są mało ostre aby dostrzec ewentualne zimne luty na przekaźnikach silnika czy samym triaku silnika czy jego sterowaniu...
Witam! Prosze o pomoc,wyczyszczenie crash data ze sterownika airbagu SIEMENS 09 229 304 BH 5WK4 2927 z Opla Astry G cabrio 2002r Silnik 1.8zx Dzieki z góry za pomoc
Może tak zanim dasz to komuś do naprawy możesz sam sprawdzić czyli rozkręcić silnik wyczyścić go a z sterownikiem to już inny temat jak co to jest opisane, a do tego twojego pytania o przekażnik nie ma go jest tylko układ elektroniczny oparty na tyrystorze który załącza silnik wycieraczki. TomaszJ1234
Kondensator (jeśli jest) przeważnie jest schowany w puszce przyłączeniowej silnika. Wewnątrz sterownika nie spotkałem.
Skoro opada bez względu na kierunek obrotów to innego wytłumaczenia nie widzę. Ruch silnika zwalnia hamulec a po zatrzymaniu potrzebuje chwili żeby się ponownie zablokować. Chyba, że jest tam jakiś dodatkowy sterownik. Jak chcesz się pobawić to możesz rozkręcić i wyczyścić choć pewnie jest integralną częścią samego silnika.
Miałem podobną sytuację z lagunom 3 gościu wyczyścił BCM kod ISK poczytałem z sterownika silnika.W blokadzie chyba nie będzie Dodano po 5 Jaki tam masz sterownik silnika
Witam, mam problem który od dłuższego czasu jest dla mnie zagadką nie do rozwiązania. Problem pojawił się po podłączeniu spawarki do auta w celu pospawania mocowania wydechu. Auto straciło doładowanie a na blacie wyskoczyło "usterka układu silnika". Po podłączeniu auta do interfejsu wyrzuciło błąd P0047 Turbocharger/Supercharger Boost Control Circuit...
No właśnie jak pisałem wcześniej przeniosłem całą pamięć z oryginału do drugiego sterownika i niestety wymagał czyszczenia i kodowania wtrysków. Malo tego, po wgraniu oryginalnego wsadu ponownie , znowu kodowanie. Każdorazowe podłączenie do auta zmienia zawartość komórek pamięci. Nawet czyszczenie (obojętnie virgin czy total) to znowu kodowanie. Czy...
Raczej nie jest to wina przepustnicy i braku jej adaptacji. Jak pisałem wyżej nic takiego nie robiłem a przepustnicę demontowałem bo musiałem ją naprawić, wyczyścić i otwierałem ją palcami. Masz jakieś błędy w sterowniku silnika?
Eureka!!! Ponieważ mechanikowi nie udało się uruchomić samochodu oraz uzyskać połączenia ze sterownikiem silnika musiałem znaleźć czas by zająć się tym problemem. Z Waszą pomocą udało mi się poszerzyć swoją wiedzę na tyle by móc spróbować rozwiązać problem. Trochę się przeraziłem jak zobaczyłem wnętrze samochodu. Po za tym, że wszystko rozebrane to...
Miałem podobny problem z alhambrą, pozmieniałem mapy w sterowniku i problem ustąpił, wymiana rozrusznika to krótkotrwały efekt a koszt jednak jest, lepiej już wymienić szczotkotrzymacz, przeczyścić komutator wirnika,wszystko wyczyścić/nasmarować i na jakiś czas też pomoże.
Witam. Mam takiego pacjenta Renault Master 2.3 dci pracował jakby na 3 cylindry, diagnostyka Clipem, obwód sterowania wtryskiem cylinder 2 - obwód otwarty. Zacząłem od sprawdzania przewodów dochodzących do wtryskiwacza, wzrokowo, miernikiem do masy ok, sprawdzać oporność cewki wtryskiwacza - miernikiem uniwersalnym ciężko było coś zdziałać ale w porównaniu...
witam, jest diagnoza mojego Twingo. Poszedł sterownik silnika. Mechanik ma go starać się wyczyścić a jak nie to trzeba będzie wymienić sterownik. Mam nadzieje że czyszczenie da radę bo to koszt 300 zł. W przeciwnym razie sam sterownik podobno sporo kosztuje:( Więc może od razu się zapytam czy ktoś z Łodzi lub okolic ma taki sterownik, proszę o kontakt.
OK ale coś tu się kupy nie trzyma, po co usuwałeś immo ? Przecież lepiej i taniej dopisać klucz, teraz i tak musisz dopisać klucz i kalkulator i wyczyścić BSI. Bez szans raczej, jak zwykle jak naprawa zaczęta od d.... strony.
Wyczyść wszystko i zamontuj wersję 2014.3 Zmontować wersję 2014.3 - program, czy wersja płyty ? Jeśli program to próbowałem na WOW-ie i też nie działa (to samo, tylko sterownik silnika nie jest odczytywany).
Wyczyść adaptacje sterownika
Powtórka. Te błędy to interwencja układu atyzgnieceniowego. Jesli (jak twierdzisz) brama porusza się idealnie i bez zacięć - wygląda to na pogłębiające się rozkalibrowanie tego układu. Tymczasowo spróbuj ustawić prądy statyczny i dynamiczny antyzgniecenia na wartości maksymalne (rozdział 4 i 5 od strony 10 - nie będę opisywał bo w instrukcji jest wszystko...
Zacząłbym od silnika, czy jego łożyska są sprawne ( może kropla oleju by pomogła ) . Raczej całą dmuchawę zdjąć, rozebrać, porządnie wyczyścić i ewentualnie przesmarować. Z tym smarowaniem to też uważać - niektóre elementy powinny być suche - smar z kurzem tworzy doskonałą pastę ścierną Poza tym czy w sterowniku nie da się ustawić obrotów minimalnych...
Jaki silnik? 1.9jtd? Najpierw wyczyść gwinty i wkręć z powrotem świece.
można go zaślepić ale to na nie wiele się zda bo sterownik silnika i tak po jakimś czasie znajdzie błąd najlepiej dobrze go wyczyścić i sprawdzić czy się nie zacina
Problem rozwiązany nowy wsad do sterownika silnika z wyzerowana ilości zanieczyszczeń. Ja wyczyściłem dpf do takiej wartości ze po wypaleniu miał 0.2g zanieczyszczeń :)
W pierwszej kolejności wymień kondensator przy silniku wentylatora. Sprawdź też czy obraca się bez oporów, a przy okazji wyczyść łopatki tego wentylatora, które oblepane są pyłem. Jak to nie pomoże to będziemy się zastanawiać dalej :)
Jeśli chodzi o CDP czyli "ten" sprzęt" to wystarczy do laguny aż zanadto. Możesz przepustnicę rozebrać, odkręcić 2 duże torxy pod spodem i wyjąć elektromagnes, bo siedzi na wsuwkach, a następnie jak jeden z kolegów wspomniał wyczyścić ścieżki jakimś kontaktem. One będą od spodu ale myślę że sobie poradzisz jakoś bez wyciągania płytki. Jeśli będziesz...
Witam Problem przez własną głupotę zgubiony wsad do UCH - espace IV 2004r. Problem wiąże się w tym że nie mam jak zaprogramować UCH bo nie mam pinu. UCH wyczyszczone ale żeby sparować potrzeby pincode do auta. Czy Pin jest gdzieś zapisany w sterowniku silnika? Jak najprościej ugryźć problem??
Witam co chcesz zrobić nie wiem w czym masz problem,mogę ci zrobić tak że po przekręceniu kluczyka nauczy się kluczyka i sterownika silnika tylko musisz podesłać mi puszkę
Miałem jeszcze podobny przypadek w nowszym modelu passata, odczyt ze sterownika brzmiał szyna can zakłucenia działania. Wyczyszczenie konektora sterownika silnika załatwiło problem.
No to masz rozwiązanie EGR powoduje że silnik przechodzi w tryb awaryjny przez niezgodność ciśnień lub jego położenie najprawdopodobniej. Wymontuj EGR wyczyść i zobacz czy dalej występuje usterka w ostateczności można zaślepić i wyprogramować ze sterownika silnika ;).
A więc tak sterownik wrócił poskładałem przy okazji wyczyściłem kolektor i Silnik pali jak dawniej. Wszystko działa jak należy (nawet kąt wtrysku jest taki jak żądany), tylko szkoda że tyle kasy kosztuje wlutowanie tego tranzyta. Może kiedyś dorosne i dam sam rady ;-)
Auto 2010rok przed liftem. Lampka od immo gaśnie. Jutro jadę wyczyścić crasha i zobaczymy co będzie. Podobno po strzale poduch blokuje sterownik silnika. Czy ktoś może to potwierdzić?
W lewym nadkolu sprawdź wtyczke od sterownika silnika, czasami cofają się piny. Przynjamniej ja tak miałem, przy okazji wyczyść tam masy. Przekażnik nr 12 ? obok bezpiecznika f18.
Wiesz co się stanie w najbliższych dniach? Jasnowidz jesteś:) a tak na poważnie to masz problem z elektryką i warto zajrzeć do skrzynki bezpiecznikowej pod maską. Musisz ją zdemontować i wyczyścić kontaktem te duże złącza elektryczne. Drugi temat równie znany, to padające jak muchy sterowniki silników.
Witam,problem z Passatem B5 1.8 20v benzyna. Rano jak jest zimno ciężko odpala zalapie chodzi jak by na trzy baniaki i gaśnie.Zaczelo się to nagle jak zrobiło się trochę zimno zrobi się cieplej i mu przechodzi.Dopiero za 3-4razem odpali i chodzi jak się należy.Po podłączeniu vcds zero błędów. Rzeczy które do tej pory zrobiłem: -pompa paliwa -wymieniona...
serwis bierze od 1800 -2500 zł za taką wymianę,jeśli zamierzasz kupić sterownik z drugiej ręki upewnij się czy jest wyczyszczone immo, bo często sprzedają z zapisanym immo a to dodatkowe koszty, bo ktoś musi tobie to usunąć. Pozdrawiam
Wyczyść przepustnicę, wyzeruj wartości w sterowniku i zrób nastawy.
Aktualizacja tematu. Jako, że po analizie schematów wyszło, że rzeczywiście antena odbioru oraz cały centralny zamek znajduje się w bsi postanowiłem zajrzeć do środka. Po usunięciu paru zimnych lutów centralny zamek wystartował, ale... co pare godzin gubił pamięć i musiałem dopisywać kluczyk. Kupiłem więc bsi ver.c, znajomy elektronik mi je wyczyścił....
UCH jest sparowany ze sterownikiem silnika, blokadą kierownicy i kartą. Można kupić sam UCH, ale trzeba go wyczyścić "na dziewicę" i potem dopisać ECU, karty i blokadę.
Witajcie. Dzisiaj rozpiąłem wtyczki zasilające moduł oraz zasilające silnik. Napięcie zasilające moduł takie same jak na akumulatorze, napięcie na przewodach zasilających silnik przy wyłączonym zapłonie 4,5 V; oporność przewodów zasilających silnik względem masy nieskończoność. Wyczyściłem styki wpiąłem je do sterownika i EPS ożył, działa prawidłowo....
I jak Meganka? łącze się do tematu, ponieważ swojej Meganki nie odpaliłam dałam auto do mechanika, stwierdzili, że uszkodzony jest sterownik, wyczyścili immobilizer i dalej twierdzą, że coś jeszcze ze sterownikiem, spowodowane dużym mrozem, silnik obracał, pompkę było słychać, pulsowała kontrolka immoblilisera (szybciej po włączeniu zapłonu) i wyświetlał...
tylko ze 90% sterownikow jest nie wylogowanych i co w takim wypadku? taki sam sterownik dorwalem w saabie 93 sumery sie zgadzaja tylko ze sterownik lezy na polce a auto juz dawno poszlo na zyletki - mojego starego sterownika nie ma...tak bym skopiowal pamiec 1:1 beeprogiem i by hulało... ma ktos jakis pomysł? nie znam dokładnej procedury - ewentualnie...
Jutro spróbuję wyjąć radio. Dziś jestem w pracy. Bardzo dziękuję za zainteresowanie. To dopiero początek , bo ta fladra gaśnie jak pada deszcz. Żadne immo nie było usuwane bo to samochód z salonu.. Wymieniłem kable, świece, wyczyściłem wszystkie styki, wyczyściłem odpływ do sterownika silnika, wysuszyłem sterownik przez kilka dni- uszczelniłem go z...
Witam! Ostatnio udało mi się uruchomić alternator w roli silnika i działa zaskakująco dobrze.Alternator wymaga tylko drobnej modyfikacji (trzeba usunąć z niego prostownik i wyprowadzić kable od faz na zewnątrz) zasilam go chińskim sterownikiem do e bike 48v 350w ,dodatkowo 12v podane na szczotki wirnika. Zamieszczam link do zakupu sterownika jakby ktoś...
Czasem wystarczy wyczyszczenie krokowca. Gwarantuję ci, że go tam w tej Corsie nie wyczyścisz, więc twoja porada nie ma najmniejszego sensu
Witam kolegów No to mam na warsztacie autko jak wyżej Nie ma żadnych błędów w silniku po parametrach też wychodzi że wszystko Pracuje w sposób prawidłowy a problem jest taki :samochodem jak się jedzie a silnik jest rozgrzany do temp. roboczej trzymamy gaz na stałym poziomie i nagle jest takie szarpnięcie jakby się o połowę puściło gaz ,można wciskać...
Pisałeś, że silnik został wymieniony na starszego typu z turbosprężarką z zaworem upustowym - jaki obecnie masz symbol silnika ? Jeśli będzie to silnik o symbolu AGR to wystarczy, że wyczyścisz zmienną geometrię w turbo z silnika ALH i wstawisz ją w miejsce obecnej i poprawisz układ podciśnienia wg tego schematu oraz wstawisz z silnika ALH kompletne...
Ten ADR ogólnie działał. Silnik był przekładany i stał z pół roku. Po przełożeniu słupka przestał działać. Świeci błąd na desce od ADR. W cewce zintegrowanej ze sterownikiem było trochę wilgoci, wyczyściłem zmywaczem do hamulców i żadnych śladów uszkodzeń ani wżerów tam nie ma na płytce. Mam schematy od tego rocznika, ale jakimś cudem nie mam tam umieszczonych...
Tak. Takie ma być. Wymień świecę i wyczyść komorę spalania, poskładaj i powinno być OK. Jak nie będzie to wymień sterownik. Nic więcej tutaj nie zdziałasz.
W felicji jest gruby temat z przepustnicą nie jest tak jak w innych autach że się czyści i adaptuje, są 2 sposoby adaptacji przepustnicy, pierwszy to wyczyścić i przejechać 100km sama sie zaadaptować powinna lub drugi sposób w sterowniku silnika zrobić reset wartości adaptacyjnych i przywrócenie podstawowych nastawów.
Witam. To mój pierwszy wątek tutaj i ogólnie pierwszy dotyczący samochodów ( jestem w tym zielony). Mianowicie, Opel Astra Active 1.4l benzyna z 2010r, gasnie przy "jałowym" biegu, pod czas jazdy czasem szarpie, kiedy obroty są niższe niż 3000, świeci sie kontrolka silnika- błędy z czytałem x3 - P0100- Masowy lub objętościowy przepływ powietrza w obwodzie...
Czy jestem w stanie go "wyczyścić" za pomocą PP2000? Jeżeli tak to jakiś mały opis.. Dodano po 6 to ten http://allegro.pl/sterownik-silnika-komp... ten pierwszy numer się zgadzał 0281011089 no i oczywiście EDC16C3 Tylko ten drugi zaczynał się różnić po chyba 4 cyfrze, początek tak jak mój 965
Sprawa ma się tak bo wcześniej mało wiedziałem. Zabrałem póki co auto od elektryka. Ten rozebrał drzwi podobno przebadał wiązkę w drzwiach i nie znalazł nic chociaż kable były wilgotne. Odpiął sterownik z drzwi i stwierdził że to najprawdopodobniej wina sterownika przy silniczku szyb. Kazał kupić drugi. Jednakże zajrzałem po powrocie we wtyczkę i gniazdo...
Nie wiem kiedy się zwarły ale napewno jak pracował silnik bo już były bez izolacji. Płytka wyczyszczona i dalej nic ta druga co kupiłem na złomie też i dalej nic. Jak go chce zapalić to łapie jak by na 3 tłoki. Jak wyczyściłem tą przepustnicę to błąd zgasł nie ma ani jednego. Kupiłem też przepływke i nic. Dodano po 6 Nie wiem kiedy się zwarły ale napewno...
Mimo wszystko - sprawdź instalację. Sterowniki wyczyść porządnie alkoholem izopropylowym, albo nitrem.
wyczyścić sterownik wyczyścić sterownik windows wyczyścić sterownik silnika
wykrywacz metal monet zmywarka whirlpool wirnik pompa iveco daily problemy klimatyzacja
Kody błędów zmywarki Bosch SGV55M03EU/46 - jak je wywołać? Lokalizacja klaksonu w Renault Modus - jak znaleźć?