Tak tego nie zrobisz bo zmienią się km klucze pin vin i cała resza trzeba wyczyścić sterownik silnika zmienić konfiguracje bsi i dopisać na nowo sterownik silnika .
Chcesz kluczyk przypisać to musisz kupić nowy i posiadać sprzęt aby choć zrobić zrobić dealer key. Uzywane tez mozna wyczyścić jak masz plik z rygla i czym. Sam silnik to mały pikuś bo można immo off zrobić.
Jeśli chodzi o CDP czyli "ten" sprzęt" to wystarczy do laguny aż zanadto. Możesz przepustnicę rozebrać, odkręcić 2 duże torxy pod spodem i wyjąć elektromagnes, bo siedzi na wsuwkach, a następnie jak jeden z kolegów wspomniał wyczyścić ścieżki jakimś kontaktem. One będą od spodu ale myślę że sobie poradzisz jakoś bez wyciągania płytki. Jeśli będziesz...
W pompie na spodzie jest cały sterownik na którego sypie się pył ze szczotek i robi zwarcie, spróbuj rozebrać i wyczyścić ale raczej upaliło tranzystory.
Jeśli będziesz miał SC swojego auta to zrobisz. Ale najpierw musisz wsadzić nowy sterownik do auta, zalogować się pinem który dostałeś. Wyczyścić go czyli zresetować funkcją. Następnie w sterowniku silnika zapodać twój WIN następnie immobilizer/ funkcje specjalne / ECM sterownik silnika zainstalowany już na SC pojazdu.
Najprawdopodobniej masz problem z czujnikiemm położenia wycieraczek. To styk znajdujący się w silniku wycieraczek na podszybiu. Informuje on sterownik czy wycieraczki są w odpowiednim miejscu i służy do podtrzymania pracy wycieraczek po wyłączeniu ich sterowania z kierownicy. Żeby to sprawdzić dobierz się do wtyku bezpośrednio przy silniku i pod styk...
Raczej nie wina chipa bo widać co chce sterownik silnika i tego nie dostaje. Możesz próbować sam rozebrać turbinę po stronie ciepłej i spróbować wyczyścić geometrię. Moze być tak że za jakiś czas po czyszczeniu będzie to samo bo jest wyrobiona.
Witam. Samochód Dacia Logan MCV 2 (po lifcie), silnik 75 kM, benzyna. W samochodzie pojawiło się falowanie obrotów na jałowym biegu. Po długich perturbacjach mechanik stwierdził, że trzeba wymienić przepustnicę i sterownik silnika. Wymienił, objawy ustąpiły. Ale samochód dużo więcej pali i sygnalizuje potrzebę zmiany biegu przy obrotach 3 tys. Nigdy...
Ja bym poszukał po numerze czesci bez ostatnich 3 cyfr. https://www.google.com/search?q=1397220&... w Warszawie polecam wyprawę na giełdę Wolumen w niedzielę. We Wrocławiu wiele sklepów ogłasza...
Musisz mieć pin kod. Jest do zdobycia na podstawie numeru VIN u najbliższego dealera, o ile jesteś właścicielem auta. Tak jest przynajmniej w Polsce. Nie wiem jak jest na obczyźnie. Przy pomocy tego kodu możesz wyłączyć immo z tym, że w zależności od wersji oprogramowania system uzbraja się każdorazowo po wyłączeniu stacyjki po 1 min. lub po 10 min....
Niestety kalibracja VNT nie powiodła się https://obrazki.elektroda.pl/3749669600_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że procedura kalibracji siłownika zmiennej geometrii (VNT) nie powiodła się. Jest to dość częsty sygnał, iż sterownik silnika (PCM) nie może w prawidłowy sposób ustalić minimalnego...
Witam, co może być przyczyną nie odbijania łopatki zbierającej krążek kawy (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji W pytaniu chodzi o przyczynę braku odbijania (powrotu do wyjściowego położenia) łopatki zbierającej krążek kawy w ekspresie, co uniemożliwia prawidłowe usunięcie fusów do pojemnika. Nie mamy danych, o jaki...
Eureka!!! Ponieważ mechanikowi nie udało się uruchomić samochodu oraz uzyskać połączenia ze sterownikiem silnika musiałem znaleźć czas by zająć się tym problemem. Z Waszą pomocą udało mi się poszerzyć swoją wiedzę na tyle by móc spróbować rozwiązać problem. Trochę się przeraziłem jak zobaczyłem wnętrze samochodu. Po za tym, że wszystko rozebrane to...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Nie, ECU silnika są takie same ale moduły nadwozia nie. Można jednak wyczyścić używany sterownik silnika(nie jest to immo off), po podłączeniu sterownik sam zarejestruje kod odblokowania (nie pytaj o sposób i procedurę bo zlecałem tą operację)
Mam ten sam błąd w astrze G z tym że ona gaśnie po krótkim czasie od odpalenia raz po paru sekundach a raz po ok. minucie. Sterownik wysłałem do naprawy ale zadzwonili do mnie że podłączyli do silnika i odpala od 1 strzału podgrzewali go opalarką, wchodzili na obroty i nie ma z nim żadnego problemu. Dziś otrzymałem paczkę ze sterownikiem i będę to podłączał....
Zakupiłem drugi o podobnych numerach POdaj oznaczenia nowego i starego. Potrzebuje przypisać Uch do sterownika silnika. Pochwal się jaki masz silnik i jaki dokładnie sterownik silnika. Zapewne trzeba wyczyścić wpis immo w sterowniku i douczyć sterownik. W sumie to mógłbyś przelutować memorke. Jak nie pójdzie to wsad skopany ten ze spalonego UCH.
Jeżeli chcesz wywalić całkowicie immo trzeba wyczyścić sterownik silnika z pamięci. Rozumiem że wywala błąd klucza - sprawdź antenę i połączenia kostek przy skrzynce imma. Ponowne zakodowanie kluczy raczej nic nie da , ponieważ błąd już był. Na sterowniku z innego autka ( jeżeli miało immo ) nie odpalisz - będzie pamiętał stary immobilaiser.
Do sprawdzenia silnik pod kątem przebicia do masy. Należy odpiąć przewód uziemiający korpus silnika i zmierzyć napięcie na korpusie silnika względem przewodu uziemiającego, w trakcie pracy pralki. Można to zrobić zwykłą próbówką neonową bądź miernikiem Live. Próbę należy wykonać mając na uwadze względy bezpieczeństwa. Jeżeli próba pokaże przebicie,...
Sprawdź, czy w kupowanej "matce" jest chip - szklana rurka lub czarny płaski (swojej "matki" nie masz?). "Matkę" można otworzyć rozchylając jej obudowę drugim kluczem. Wtedy musisz wyczyścić sterownik silnika i centralkę CODE. Daj to zrobić komuś, kto wie o co chodzi, tzn. niech ci wyczyści tak, aby można było znowu wpisać klucze. CODE CARD jest potrzebne...
Sterownik należy wyczyścić , a immo samo się zapisze po zamontowaniu i włączeniu zapłonu
można go zaślepić ale to na nie wiele się zda bo sterownik silnika i tak po jakimś czasie znajdzie błąd najlepiej dobrze go wyczyścić i sprawdzić czy się nie zacina
Ta duża kostka nie jest podłączona do silnika elektrycznego, ale do modułu hamulca, który zawiera elektronikę i mechanikę, dopiero on steruje silnikiem. Najpierw trzeba podpiąć CLIPa (komputer Renault) aby stwierdzić, czy sterownik hamulca jest widoczny przez samochód. Bez tego nie zaczniemy.. Przy okazji - w tym samochodzie NIE ZADZIAŁA myk z kupnem...
Cześć, od 2-óch miesięcy borykam się w swoim aucie z takim problemem: Zaświeca się kontrolka EPC i check engine po czym auto nie ma mocy, przy dodawaniu gazu przerywa i dusi się (nie ma siły podjechać pod najmniejsze wzniesienie, a nawet ruszyć). Pozostawione na wolnych obrotach ma je na poziomie ~900, ale są momenty że spada do ~500ob/min. albo nawet...
Witam wszystkich szczęśliwców :) Chętnie się z wami podzielę moimi przygodami z astrą 1.8 16v 116 koników miałem właśnie takie szarpanie podczas przyśpieszania po zmianie biegów :/ do szału mnie to doprowadzało. Bo zaraz po kupnie taka niespodzianka :/ mam przejechane 120 tyś km rok 1999 z tego że jestem mechanikiem postanowiłem się sam za to zabrać...
Witam, W aucie jak w tytule pojawiał się raz na jakiś czas błąd p1126 (61) błąd związany z przepustnicą. Samochód tracił moc. Postanowiłem wyjąć i wyczyścić przepustnicę. Było w niej pełno oleju. Przy okazji polutowałem piny. Po zamontowaniu zaraz po odpaleniu pojawił się ten sam błąd. Teraz za każdym razem po skasowaniu i ponownym odpaleniu błąd powraca....
No właśnie jak pisałem wcześniej przeniosłem całą pamięć z oryginału do drugiego sterownika i niestety wymagał czyszczenia i kodowania wtrysków. Malo tego, po wgraniu oryginalnego wsadu ponownie , znowu kodowanie. Każdorazowe podłączenie do auta zmienia zawartość komórek pamięci. Nawet czyszczenie (obojętnie virgin czy total) to znowu kodowanie. Czy...
Najtaniej to kupić używany sterownik silnika i dopasować go do auta - bez problemu można wyczyścić sterownik, aby był jak nowy nieużywany i wtedy dopisać go testerem (kod dostępu można odczytać zarówno z ECU jaki BSI)
Jeszcze nie, wyczyściłem cały nawiew i parownik ze syfu, zregenerowałem panel kilmatyzacji, dorobiłem sterownik i przekaźniki klimatyzacji, zakupiłem odpowiednie przewody i kostki bo nie miałem wiązki i sterownika w zestawie. Naprawiony czujnik ciśnienia, dorobione mocowania skraplacza, pierwsze podejście z nowymi oringami, nie wszystkie spasowały,...
W moim samochodzie (Ford Focus 2009 MK II 1,6 Pb 74kW) pojawił się komunikat o usterce silnika ( samochód wszedł w tryb awaryjny, bardzo słabo przyspieszał). Po odczycie forskanem wyrzuciło błąd U0140 utrata łączności z BCM ( U0140 Lost Communication With Body Control Module), sygnał powyżej max wartości progowej. Podładowałem akumulator, wykasowałem...
Witam Nie denerwuj sie kolego Czubekxx. Właściciele Lanosów maja różne doświadczenia ze swoimi "Wozami" w aspekcie regulacji, czy też stabilizacji wolnych obrotów. Sam mam Lanosa i coś o tym wiem. Jeśli jeszcze nie byłeś u "Mechanika" i nadal walczysz, to posłuchaj: 1. w moim Lanosie nie było wolnych obrotów. 2. czyszczę silnik krokowy, kanały dolotowe...
Nastawnik do wymiany albo regeneracji,z tym nabieraniem obrotów to uważaj bo ci korby bokiem wyjdą Na jakiej podstawie twierdzisz, że nastawnik do wymiany skoro z tego co ja wiem to wystarczy wykręcić elektrozawór N109 z głowiczki tłokorozdzielacza pompy wtryskowej i go wypłukać, wyczyścić bo jest z pewnością wewnątrz zabrudzony - usterka mechaniczna,...
Są dwie możliwości: - wyczyścić wpis immobilizera z ECU (wtedy bez podłączonej centralki CODE będzie działało jak bez immobilizera, a po jej podłączenia zaadaptuje się do danej centralki), - usunąć immobilizer z ECU (wtedy bez względu na to czy centralka CODE będzie podłączona czy nie, sterownik będzie się zachowywał jakby był "czysty" a centralki nie...
W celu wyeliminowania usterki, a wszystko na to wskazuje, chciałem wymienić na inny, wiem tylko tyle, że ważne są te numery np. 8200278376, czy pojemność silnika jest ważna np. sterownik z 1,6 do 1,8, lub 2,0 do 1,8. Wiem, że jeszcze, trzeba go wyczyścić z kodu immob pamięci, tak, żeby moja karta go widziała. Koledzy narysowali w którym miejscu trzeba...
ECU - sterownik silnika (komputer) chodzi o to że przepustnica która znajduje się na dolocie powietrza pomiędzy kolektorem ssącym a filtrem powietrza może się nie domykać się z powodu zabrudzeń, osadu. przez co sterownik (komputer) łapie błędy. należy wykręcić taka przepustnice wyczyścić tak żeby się domykała i zaadoptować przepustnice na nowo wykorzystując...
Czy zamontowane jest to na obudowie silnika czy tez z przodu obok akumulatora?u mnie widac srebrna puszke dosc plaska,okolo 3cm szerokosci przykrecona jakby do przedniej czesci karoserii.mialo to byc z lewej strrony ,lecz znajduje sie to z prawej strony obok akumulatora.czy to jeste TO? Dodano po 5 Czy KTOŚ posiada może zdjęcie STEROWNIKIA SILNIKA do...
Należało by podać kod literowy silnika bo SR to nie oznaczenie silnika a były chyba 3 modele silnika dla SR, gdzie jeden z pewnością nie posiadał EGR. Brak sygnału z sondy lambda, sprawdzić czy sonda jest podłączona i jakie wartości widzi ECU. EGR, problem w regulacji. Można spróbować wyczyścić i zrobic adaptację. Sterownik zablokowany przez immo. Możliwe...
Koledzy forumowicze, gdzie znajde EGR w Opel Astra F 1,8 16V z silnikiem C18XEL - obszukałem juz chyba wszystkie zakamarki i nic mi go nie przypomina ? Astra z tym silnikiem była bardzo zrywna i elastyczna, jednak od pewnego czasu zaczęła szarpać podczas gwałtownego przyśpieszania lub wolnej jazdy na wysokim biegu. Sterownik silnika nie wskazuje żadnych...
Samochód stoi u elektromechanika - wymieniony został czujnik na kol. dol oraz wtyczka od wiązki którą wpina się w przepustnice - była stopiona !!! Niestety nic to nie dało - elektromechanik sprawdził jeszcze sterownik / komputer silnika i obstawia jego uszkodzenie - poprzedni mechanik w nim grzebał i auto przez miesiąc hulało Pytanie - bo to nie tania...
W międzyczasie styki trzeb by wyczyścić - może Izopropyl?
Gaz regulowany, a sprawdzane było czy ciągle nie leci ? Bez względu na to czy włączony jest gaz, czy nie ? może to skutkować tym że odpalasz na obu tych paliwach i zalewa się silnik. Po zgaszeniu już działającego silnika normalnie odpala ? To zakręć gaz na butli, resztki z przewodów wypal aż sam zgaśnie i sprawdź co będzie rano. I od tego bym zaczął....
Co do immo Chyba już w porządku - wyciągnąłem sterownik z podsufitki wyczyściłem płynem do elektrostyków, zdjąłem całe plastiki odkręciłem antenę pod nią była woda...być może właśnie ona była przyczyna zalewania sterownika - obecnie po uszczelnieniu kawałkiem dętki, błędy się nie powtarzają. Uszczelnienie anteny dla laika - 1. zdejmujemy plastiki z...
Sterownik silnika czyli "komputer" łapie błąd jak olej z dolotu dostaje się do jego wnętrza wężykiem idącym z kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania, który znajduje się właśnie w komputerze. Posłuchaj tego co napisał kolega trans-serwis bo gość naciągnie cię na kasę niepotrzebnie. Trzeba teraz dostać się do sterownika umieszczonego na podszybiu...
Witam, Chciałbym się spytać osoby znające się na silnikach. Jak to jest, że firmy robiące chip-tuning mówią , że przy odpowiednich modyfikacjach map i przy zachowaniu oszczędnego stylu jazdy możliwe jest zmniejszenie zużycia paliwa, bez wpływu na trwałość silnika. Nie znam się na tym, ale wydaje mi się to nielogiczne. Pytaniem jakie najpierw mi się...
Wybierz się do serwisu Renault z dokumentami samochodu i poproś o kod dostępu do blokady. Masz wszelkie szanse, aby go uzyskać. Tym kodem /4 - cyfry/ możesz odblokować immobiliser i uruchomić silnik. Jeżeli pilot jest sprawny, lecz stracił tylko synchronizację z blokadą to uda Ci się go również wkodować. Procedurę znajdziesz chyba na elektrodzie - to...
Masz następujące opcje: 1) jeśli masz oba kluczyki z pilotem (rozbieralne) to przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego kluczyka, 2) jeśli masz nierozbieralny kluczyk to dorobić kluczyk z miejscem na transponder na wzór nowego kluczyka i przełożyć do niego transponder wydobyty ze starego kluczyka lub skopiować na czysty transponder, transponder...
Nie jestem pewien ,ale ten sterownik silnika musisz wyczyścić. Rozłącz mu akumulator na jakiś czas i ponownie załącz. Odpal auto i pozostaw go na wolnych obrotach aż sie zagrzeje. Oczywiście robisz to na benzynie.
Owszem mam znajomego mechanika, ale tylko mechanika. Na podszybiu masz punkt masy dla sterownika silnika - porządnie wyczyścić, dokręcić i zabezpieczyć. Drugie te punkty są pod akumulatorem - jw. Sprawdź napięcie ładowania, czy jest prawidłowe. Jeżeli wykonałeś te wszystkie czynności powyżej, to wtedy zostają dwie opcje: zalana skrzynka przekaźników...
Masy na silniku , skrzyni i sterowniku wykręć , wyczyść połączenia , poszarp za kable. Czasem masa w Fiacie trzyma się tylko na jednym ,dwóch drucikach oraz izolacji.
Grupa 33 pokazuje to samo a dodatkowo w grupie 001 są wartości binarne pokazujące jak pracuje sonda. Ciśnienie paliwa było sprawdzane i jest okey. Nieszczelności nie ma. Przepływomierz podmieniony, świece,przewody i cewka nowe. EGR i przepustnica wyczyszczone. Sterownik silnika podmieniony.
wyczyścić sterownik wyczyścić sterownik silnik wyczyścić mikroprzełącznik
wyświetlacz renault scenic mostek l293d euroster czujnik
xprog programator xprog programator
Jak uzyskać +15VDC i -15VDC z jednokanałowego zasilacza? Lampka otwartych drzwi w pralce Bosch - przyczyny i rozwiązania