Chcesz kluczyk przypisać to musisz kupić nowy i posiadać sprzęt aby choć zrobić zrobić dealer key. Uzywane tez mozna wyczyścić jak masz plik z rygla i czym. Sam silnik to mały pikuś bo można immo off zrobić.
Najprawdopodobniej masz problem z czujnikiemm położenia wycieraczek. To styk znajdujący się w silniku wycieraczek na podszybiu. Informuje on sterownik czy wycieraczki są w odpowiednim miejscu i służy do podtrzymania pracy wycieraczek po wyłączeniu ich sterowania z kierownicy. Żeby to sprawdzić dobierz się do wtyku bezpośrednio przy silniku i pod styk...
Witam. Samochód Dacia Logan MCV 2 (po lifcie), silnik 75 kM, benzyna. W samochodzie pojawiło się falowanie obrotów na jałowym biegu. Po długich perturbacjach mechanik stwierdził, że trzeba wymienić przepustnicę i sterownik silnika. Wymienił, objawy ustąpiły. Ale samochód dużo więcej pali i sygnalizuje potrzebę zmiany biegu przy obrotach 3 tys. Nigdy...
Ja bym poszukał po numerze czesci bez ostatnich 3 cyfr. https://www.google.com/search?q=1397220&... w Warszawie polecam wyprawę na giełdę Wolumen w niedzielę. We Wrocławiu wiele sklepów ogłasza...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Zakupiłem drugi o podobnych numerach POdaj oznaczenia nowego i starego. Potrzebuje przypisać Uch do sterownika silnika. Pochwal się jaki masz silnik i jaki dokładnie sterownik silnika. Zapewne trzeba wyczyścić wpis immo w sterowniku i douczyć sterownik. W sumie to mógłbyś przelutować memorke. Jak nie pójdzie to wsad skopany ten ze spalonego UCH.
Tak tego nie zrobisz bo zmienią się km klucze pin vin i cała resza trzeba wyczyścić sterownik silnika zmienić konfiguracje bsi i dopisać na nowo sterownik silnika .
Do sprawdzenia silnik pod kątem przebicia do masy. Należy odpiąć przewód uziemiający korpus silnika i zmierzyć napięcie na korpusie silnika względem przewodu uziemiającego, w trakcie pracy pralki. Można to zrobić zwykłą próbówką neonową bądź miernikiem Live. Próbę należy wykonać mając na uwadze względy bezpieczeństwa. Jeżeli próba pokaże przebicie,...
Sprawa ma się tak bo wcześniej mało wiedziałem. Zabrałem póki co auto od elektryka. Ten rozebrał drzwi podobno przebadał wiązkę w drzwiach i nie znalazł nic chociaż kable były wilgotne. Odpiął sterownik z drzwi i stwierdził że to najprawdopodobniej wina sterownika przy silniczku szyb. Kazał kupić drugi. Jednakże zajrzałem po powrocie we wtyczkę i gniazdo...
Ok, dzięki. Przyjrzę się temu. Próbowałem sam w jakiś sposób znaleźć przyczynę włączania się auta w tryb awaryjny. Wyciągnąłem akumulator bo chciałem wyczyścić trzpienie i założyłem nową klemę minusową razem z kablem który idzie do karoserii. Powstał nowy problem. Przy plusie mam regulator napięcia, oczywiście poruszałem troszkę wtyczką. Do minusa podpiąłem...
Witam, dostałem do naprawy zabawkę samochodzik elektryczny na radio. Z racji tego że tylko spód auta więc nie znam modelu. Jedynie co to nazwa elementu sterującego w środku, jest to "lansu s&t ls-xlh222d" Tutaj podsyłam link z informacjami o tej płytce: https://www.amazon.sa/-/en/Version-Monst... Problem jest...
Witam ! Mam pytanie. Potrzebuję skonstruować sterownik obrotów do silniczka od wycieraczek samochodowych, który pozwoliłby na płynne poruszanie się silniczka przy maksymalnie zmniejszonych obrotach. Obecnie kiedy obniżam napięcie z 12v do około 5v silniczek porusza się w tempie o które mi chodzi , ale niestety haczy i szarpie w wielu miejscach, aż do...
Podczas przeprowadzanych prób pojazdu elektrycznego napędzanego silnikiem MY 1020 (24V 500W) zaskoczyła mnie sytuacja po przejechaniu kilkunastu kilometrów w rożnym terenie (długie proste, wzniesienia i jazda z górki ) po zatrzymaniu pojazdu i ponownym ruszeniu zdecydowanie pojazd " nie miał siły" ruszyć w sterowniku "piszczało " lecz jego temperatura...
jest to 2.0 HDI 110PS silnik RHS, sterownik Bosch EDC15c2 . Jak go najprościej i najtaniej uleczyć?? Wymontować sterownik, rozebrać i co dalej?? Czy może da radę bez rozbierania wyczyścić jakoś tą pamięć, by można było wgrać oryginalną mapę ponownie???? Dzięki za zainteresowanie i chęć pomocy. Pozdrawiam i czekam na jakieś info
Witam forumowiczów autko j/w , oto problem : auto zapala prawidlowo , nie traci mocy i spalanie ma w normie ALE gdy jadę powiedzmy na 3 biegu i wcisnę sprzęglo by >wyluzować< np podczas dojeżdżania do światel drogowych to silnik powinien osiągnac wolne obroty gdy wcisnę sprzęglo i zdejmęnogę z gazu a on gaśnie .Co tomoże być ? diagnozowanie KTS-em...
Cześć, od 2-óch miesięcy borykam się w swoim aucie z takim problemem: Zaświeca się kontrolka EPC i check engine po czym auto nie ma mocy, przy dodawaniu gazu przerywa i dusi się (nie ma siły podjechać pod najmniejsze wzniesienie, a nawet ruszyć). Pozostawione na wolnych obrotach ma je na poziomie ~900, ale są momenty że spada do ~500ob/min. albo nawet...
Witam, W aucie jak w tytule pojawiał się raz na jakiś czas błąd p1126 (61) błąd związany z przepustnicą. Samochód tracił moc. Postanowiłem wyjąć i wyczyścić przepustnicę. Było w niej pełno oleju. Przy okazji polutowałem piny. Po zamontowaniu zaraz po odpaleniu pojawił się ten sam błąd. Teraz za każdym razem po skasowaniu i ponownym odpaleniu błąd powraca....
Patrzyłem nic to nie daje. Wymieniam pompe, to podciśnienie jest zbyt słabe. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem delikatnie zaciąga paliwo z węża podłączonego na krótko, w "nowej" pompie po kilku obrotach paliwo wylatuje przelewem. Gorzej że nie wiem jakim cudem odpalał na chwile, szczególnie że czujnik ciśnienia był podłączony a zdaje się sterownik...
Kolego Jak go zacznie trząść to sprawdź następujące rzeczy: 1. Czy pali na wszystkie cylindry (po kolej wyciągaj kombinerkami przewody zapłonowe ze świec, jak po wyciągnięciu którejś nie będzie różnicy to znaczy, że na ten nie pali) wtedy może być albo układ zapłonowy albo niskie ciśnienie w danym cylindrze. 2. Sprawdzić szczelność układu dolotowego...
Witam, Sterownik nie powinien zachowywać się tak, jak to opisujesz - nie trzeba w żaden sposób czyścić pamięci u ruchu poprzednim aby wykonać go ponownie. Na początek upewniłbym się, że dajesz jedynke na 'execute' pierwszego 'absolute' już po zakończeniu drugiego. Silnik reaguje na zbocze rosnące, a fakt że cały czas masz 1 na done oznacza, że nigdy...
Witam Nie denerwuj sie kolego Czubekxx. Właściciele Lanosów maja różne doświadczenia ze swoimi "Wozami" w aspekcie regulacji, czy też stabilizacji wolnych obrotów. Sam mam Lanosa i coś o tym wiem. Jeśli jeszcze nie byłeś u "Mechanika" i nadal walczysz, to posłuchaj: 1. w moim Lanosie nie było wolnych obrotów. 2. czyszczę silnik krokowy, kanały dolotowe...
W międzyczasie styki trzeb by wyczyścić - może Izopropyl?
Samochód stoi u elektromechanika - wymieniony został czujnik na kol. dol oraz wtyczka od wiązki którą wpina się w przepustnice - była stopiona !!! Niestety nic to nie dało - elektromechanik sprawdził jeszcze sterownik / komputer silnika i obstawia jego uszkodzenie - poprzedni mechanik w nim grzebał i auto przez miesiąc hulało Pytanie - bo to nie tania...
W aucie został wymieniony moduł UCH przy bezpiecznikach razem z kluczykiem, sterownik siemens sirius 32 został ten co był. Immo gaśnie pilot radiowy działa, pompa palia odzywa zie tylko po zapłonie przy kręceniu cisza. Mam pytanie czy jak lampka gaśnie to komunikacja immo-ecu jest zakończone pomyślnie czy trzeba wyczyścić i przyuczyć na nowo ecu.Po...
Gaz regulowany, a sprawdzane było czy ciągle nie leci ? Bez względu na to czy włączony jest gaz, czy nie ? może to skutkować tym że odpalasz na obu tych paliwach i zalewa się silnik. Po zgaszeniu już działającego silnika normalnie odpala ? To zakręć gaz na butli, resztki z przewodów wypal aż sam zgaśnie i sprawdź co będzie rano. I od tego bym zaczął....
Co do immo Chyba już w porządku - wyciągnąłem sterownik z podsufitki wyczyściłem płynem do elektrostyków, zdjąłem całe plastiki odkręciłem antenę pod nią była woda...być może właśnie ona była przyczyna zalewania sterownika - obecnie po uszczelnieniu kawałkiem dętki, błędy się nie powtarzają. Uszczelnienie anteny dla laika - 1. zdejmujemy plastiki z...
szukam przyczyny falowania obrotów jedynie na ciepłym silniku zarówno na Pb jak i na LPG Kolego to żle szukasz. Tak jak napisałem sterownik bierze odczyt z kilku czujników temperatury (silnika ,powietrza zasysanego ,paliwa) i na podstawie tych parametrów dobiera dawki. Przyczyną falowania obrotów najczęściej jest brudna zanieczyszczona przepustnica,...
Wybierz się do serwisu Renault z dokumentami samochodu i poproś o kod dostępu do blokady. Masz wszelkie szanse, aby go uzyskać. Tym kodem /4 - cyfry/ możesz odblokować immobiliser i uruchomić silnik. Jeżeli pilot jest sprawny, lecz stracił tylko synchronizację z blokadą to uda Ci się go również wkodować. Procedurę znajdziesz chyba na elektrodzie - to...
Masz następujące opcje: 1) jeśli masz oba kluczyki z pilotem (rozbieralne) to przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego kluczyka, 2) jeśli masz nierozbieralny kluczyk to dorobić kluczyk z miejscem na transponder na wzór nowego kluczyka i przełożyć do niego transponder wydobyty ze starego kluczyka lub skopiować na czysty transponder, transponder...
Jeśli będziesz miał SC swojego auta to zrobisz. Ale najpierw musisz wsadzić nowy sterownik do auta, zalogować się pinem który dostałeś. Wyczyścić go czyli zresetować funkcją. Następnie w sterowniku silnika zapodać twój WIN następnie immobilizer/ funkcje specjalne / ECM sterownik silnika zainstalowany już na SC pojazdu.
Nie jestem pewien ,ale ten sterownik silnika musisz wyczyścić. Rozłącz mu akumulator na jakiś czas i ponownie załącz. Odpal auto i pozostaw go na wolnych obrotach aż sie zagrzeje. Oczywiście robisz to na benzynie.
Owszem mam znajomego mechanika, ale tylko mechanika. Na podszybiu masz punkt masy dla sterownika silnika - porządnie wyczyścić, dokręcić i zabezpieczyć. Drugie te punkty są pod akumulatorem - jw. Sprawdź napięcie ładowania, czy jest prawidłowe. Jeżeli wykonałeś te wszystkie czynności powyżej, to wtedy zostają dwie opcje: zalana skrzynka przekaźników...
Masy na silniku , skrzyni i sterowniku wykręć , wyczyść połączenia , poszarp za kable. Czasem masa w Fiacie trzyma się tylko na jednym ,dwóch drucikach oraz izolacji.
Grupa 33 pokazuje to samo a dodatkowo w grupie 001 są wartości binarne pokazujące jak pracuje sonda. Ciśnienie paliwa było sprawdzane i jest okey. Nieszczelności nie ma. Przepływomierz podmieniony, świece,przewody i cewka nowe. EGR i przepustnica wyczyszczone. Sterownik silnika podmieniony.
W pompie na spodzie jest cały sterownik na którego sypie się pył ze szczotek i robi zwarcie, spróbuj rozebrać i wyczyścić ale raczej upaliło tranzystory.
Mam zmywarkę Whirlpool ADG 8673 A++FD w wersji do zabudowy, nr katalogowy: 8542 867 10091. Dzięki różnym postom na Elektroda.pl udało mi się rozwiązać uszkodzenia tej zmywarki związane najpierw ze spadkiem ciśnienia pompowanej wody, a później grzania wody. Ze względu na brak odniesienia na Elektroda.pl do tego typu zmywarki zamieszczam opis jak rozwiązałem...
Sterownik był wyczyszczony i przyuczyłem go do BSI. Pin podawałem ten, co był w poprzednim silniku. Czyli źle wyczyścili mi sterownik, tak?
Musisz mieć pin kod. Jest do zdobycia na podstawie numeru VIN u najbliższego dealera, o ile jesteś właścicielem auta. Tak jest przynajmniej w Polsce. Nie wiem jak jest na obczyźnie. Przy pomocy tego kodu możesz wyłączyć immo z tym, że w zależności od wersji oprogramowania system uzbraja się każdorazowo po wyłączeniu stacyjki po 1 min. lub po 10 min....
Kostka stacyjki do sprawdzenia, następnie przekaźnik sterownika silnika. Na podszyciu masz masę sterownika silnika, odkręć ją i wyczyść.
Wyczyść styki przy sterowniku silnika (trzy kostki) i te dwie przy prawej lampie nic poza tym, pozdr.
Witaj! Zasilacz sprawdzony i ewentualnie elki wymienione? Sprawdź połączenie capstana (silnik napędu taśmy) z resztą elektroniki. Jeśli na płytce capstana jest elektrolit to powinno się go wymienić. Sprawdź połączenia ścieżek na płytce capstana, lubi się znaleźć peknięcie. Oczywiście nie można wykluczyć uszkodzenia silnika oraz sterownika na jego płytce...
Prawdopodobnie do wymiany silnik młynka. Czy silnik z młynkiem po wyczyszczeniu obracał się lekko. Można wyjąć szczotkę z silnika i zerknąć czy któraś płytka na komutatorze nie jest nadpalona. Wygląda jakby sterownik wykrywał zbyt duży pobór prądu na silniku młynka. Kiedyś miałem przypadek, że siedziała śrubka w wentylatorze silnika☺️.
Lepiej go wyczyścić. Zaślepienie spowoduje, że będzie pojawiał się błąd w sterowniku silnika.
Jeżeli chcesz wywalić całkowicie immo trzeba wyczyścić sterownik silnika z pamięci. Rozumiem że wywala błąd klucza - sprawdź antenę i połączenia kostek przy skrzynce imma. Ponowne zakodowanie kluczy raczej nic nie da , ponieważ błąd już był. Na sterowniku z innego autka ( jeżeli miało immo ) nie odpalisz - będzie pamiętał stary immobilaiser.
Nie, ECU silnika są takie same ale moduły nadwozia nie. Można jednak wyczyścić używany sterownik silnika(nie jest to immo off), po podłączeniu sterownik sam zarejestruje kod odblokowania (nie pytaj o sposób i procedurę bo zlecałem tą operację)
Miałem jeszcze podobny przypadek w nowszym modelu passata, odczyt ze sterownika brzmiał szyna can zakłucenia działania. Wyczyszczenie konektora sterownika silnika załatwiło problem.
Jak wyczyściłeś mechanicznie filtr to wypada poinformować sterownik silnika, że filtr powinien traktować jak nowy :)
Miałem podobny problem z alhambrą, pozmieniałem mapy w sterowniku i problem ustąpił, wymiana rozrusznika to krótkotrwały efekt a koszt jednak jest, lepiej już wymienić szczotkotrzymacz, przeczyścić komutator wirnika,wszystko wyczyścić/nasmarować i na jakiś czas też pomoże.
Sprawdź, czy w kupowanej "matce" jest chip - szklana rurka lub czarny płaski (swojej "matki" nie masz?). "Matkę" można otworzyć rozchylając jej obudowę drugim kluczem. Wtedy musisz wyczyścić sterownik silnika i centralkę CODE. Daj to zrobić komuś, kto wie o co chodzi, tzn. niech ci wyczyści tak, aby można było znowu wpisać klucze. CODE CARD jest potrzebne...
Raczej nie wina chipa bo widać co chce sterownik silnika i tego nie dostaje. Możesz próbować sam rozebrać turbinę po stronie ciepłej i spróbować wyczyścić geometrię. Moze być tak że za jakiś czas po czyszczeniu będzie to samo bo jest wyrobiona.
Możliwe sporo padało jakiś czas temu No to zaczynamy. Ściągnij podszybie i będziesz miał sterownik silnika oraz punkty masy - musisz je wyczyścić. Następnie od strony kierowcy będziesz miał plastikowy dekiel/osłonę - odkręć ją, wyczyść złącza elektryczne i używając silikonu bądź innej masy uszczelnij go.
Dalej rozpiąłem kości sterownika silnika ( piny były zaśniedziałe lekko , wyczyściłem i dalej to samo Śniedź w kostkach sterownika Denso to zazwyczaj oznacza wodę wewnątrz sterownika. Można go próbować naprawić w ten sposób że rozkręcamy sterownik i suszymy na piecu/kaloryferze. W środku jest zalany gumą, zwarcia robią się zazwyczaj tylko przy wejściach...
Wymontowanie immo z renault to nie takie proste. Potrzebna ingerencja w sterowniku silnika.
Napisałeś kupę bajek, a gdzie są pomiary? To samo tyczy się fotek wyczyść je to na początek bo i tak są mało ostre aby dostrzec ewentualne zimne luty na przekaźnikach silnika czy samym triaku silnika czy jego sterowaniu...
wyczyścić sterownik wyczyścić sterownik silnika wyczyścić gaźnik silnik
niebieski matryca blaupunkt foxess norma wielkość czaszy
5742z sterowniki samsung ue40f6400aw
Audi S5 4.2 V8 FSI EPC, nierówna praca, strzały z wydechu, brak mocy – typowe usterki i diagnostyka Ford Duratec czujnik cieczy chłodzącej nr 2 (CHT) – lokalizacja, diagnostyka, objawy