W moim GP próba zdemontowania wtryskiwaczy zakończyła się niepowodzeniem, trzeba je było rozebrać na silniku, a w takim przypadku nie ma co składać do sprawdzenia, tylko od razu pełna regeneracja. Z wymianą końcówek wyszło ponad 500zł za wtryskiwacz. Teoretycznie korekta na minusie oznacza za duży wydatek wtryskiwacza (moje ECU w ogóle nie podaje korekt)...
Może mi ktoś wyjaśnić co daje test przelewowy na pracującym silniku? Dla każdego testu przelewowego jest podana wartość maksymalnego przelewania w określonym czasie przy określonych obrotach. Każdy wtryskiwacz przelewa, nawet najlepszy, ale jeżeli zaczyna przelewać za bardzo (a najczęściej wtedy także pompa ma już przebieg i zmniejszony wydatek maksymalny)...
Wtryski były oryginalne, z 1998r :) przebieg ok 200 tyś. Patrząc od tyłu, wtryskiwacz ma 4 małe otworki którymi wylatuje paliwo. W trzech wtryskiwaczach przy tych otworkach jest szaro-brązowy nalot. Być może jakieś grzyby albo osady z benzyny. Podejrzewam, że te otworki były nim przytkane, stąd różny wydatek dysz. Podejrzewam, że ten jeden 4-ty wtrysk...
Trzeba wyregulować instalację na nowo, po regeneracji jest inne ciśnienie na reduktorze przez co zmienia się wydatek wtryskiwaczy gazowych.
Sprawdź filtr paliwa, wyjmij potrząśnij i spuść paliwo do słoika. Jeżeli beda opiłki to może byc pompa chociaż sadząć po opisię to raczej nie. Sprawdź wydatek wtryskiwaczy na powrotach. najprostsza metoda to na ciepłym silniku zdjąć przewód z powrotu i założyc przezroczyste przewody igielitowe i zaślepic kruciec powrotu na pompie. przewody z powrotó...
Na wyjsciu Schmita są dwa stany. Dla pomiaru zużycia chwilowego paliwa potrzebna jest informacja o długości trwania stanu w którym wtryskiwacz jest otwarty w ms. Czas otwarcia wtryskiwacza jest różny i zaczyna się od około 4 ms. Jeżeli jest znany wydatek wtryskiwacza np. ml/ms to już sprawa arytmetyki. Jednak w swoim przypadku - Opel Vectra 1.6 nie...
Jeżeli podczas pracy silnika dotykając przewodu wysokiego ciśnienia czuć jakby uderzenia to oznacza, że wtrysk paliwa jest z zasady prawidłowy. Natomiast brak tego impulsu może świadczyć o tym, że pompa wtryskowa ma za mały wydatek i podaje paliwo o niskim ciśnieniu. Może też być, że wtryskiwacz "leje" lub jest rozregulowany (za niskie ciśnienie wtrysku).
Moja chęć samodzielnej naprawy instalacji lpg wynikła z tego, że kupiłem auto tzw. okazyjnie, a potem szybko musiałem wydać prawie tyle samo, na jego naprawę (m.in miałem pękniętą głowicę). Trudno zatem przełknąć jeszcze konieczność wydania ok. 2 tys. zł. na tzw wymianę przodu instalacji, instalacja miała przecież zapewniać tańszą eksploatację, a nie...
Witam a czym chcesz to zmierzyć . Menzurką. Temat faktycznie nieaktualny, już znalazłem w WIS-ie. Dzięki za zainteresowanie. A tak na marginesie co ma wtryskiwacz do pomiaru wydatku pompy CR?
Takim wzorem to tylko rozśmieszysz kierowców. Jak masz ciężką nogę to zobaczysz,że paliwo jest drogie w naszym kraju. Przyblizone obliczenia to: zużycie(l/h)=obroty*czas wtrysku*wydatek wtryskiwacza. by mieć l/100km musisz zużycie podzielić przez prędkość (w setkach km/h).
A co to ma wspólnego z wtryskiwaczem? Porcjami, modulując ich długość, można zbudować przestrzennie gęstość w komorze cylindra. Wtryskiwacz ma tę przewagę nad klasycznym układem gaźnikowym, że nie jest uzależniony od podciśnienia oraz ma bardzo dobrze zdefiniowany wydatek w jednostce czasu. W przypadku silnika wysokoprężnego wtryskiwacz sterowany elektromagnetycznie...
hmmm. Stanowisko do kontroli wtryskiwaczy wyglada nastepujaco: szklana menzurka o pojemnosci ok 100cm3 , zrudlo zasilania ok12v, pompka elektryczna paliwa utrzymujaca stale cisnienie ok 3 atm i stoper pomiar wykonuje sie nastepujaca: na wtryskiwacz podajesz cisnienie paliwa i podlaczasz do wtryskiwacza na moment napiecie pomiar wykonujesz najpierw wzrokowo...
W silnikach z wtryskiem elektronicznym nie ma stalego cisnienia paliwa a zmienia sie ono wraz z obciazeniem tj zalezy od podcisnienia. Przyklad: Bieg jalowy - 2.5 bara natomiast wcisniecie pedalu do oporu powoduje wzrost cisnienia chwilowy nawet do 5 bar (malutka chwila zapobiega zubozeniu sie mieszanki przy intensywnym doplywie powietrza a musi byc...
Witam speców od gazu. Mam pytanie - pomysł następujący: samochód ma wtrysk gazu jednopunktowy Bosch mono-jetronic z pojedynczym wtryskiwaczem o rezystancji ok 1ohm. Wersja sterownika 2.2 czyli starszy typ z normalną kopułką i pojedynczą cewką zapłonową /Peugeot 106 1,1l/ zamontowana jest instalacja gazowa klasy drugiej czyli step-motor i sterownik stag....
Sprawdzić wydatek pompy i ciśnienie paliwa. moduł pod cewką i czujnik indukcyjny.
Czyli to nie zależy od pompy i jej ustawienia? Oczywiście, że zależy od pompy. Tak przynajmnie bylo, gdy chodzilem do szkoly w XX wieku. Pozdrawiam, Wtryskiwacz czopikowy działa jak "zawór'. Jak wcześniej się otworzy i później zamknie, to co się stanie ? Autor tematu ma problem, brakuje mu paliwa. Zmiana wtryskiwaczy 130 na 155 mu nie pomoże. Mniejsze...
Witaj! Mam podobne objawy od 5 lat i ten sam samochód. Mojego Chrystka mam od nowosci. Filtr wymianialem wiele razy i nic to nie zmienilo. Wiekszosc osob wskazuje wtryskiwacz/-cze ale to spory wydatek (nawet sama diagnoza - ktory). Znacie moze jakiegos mechanika, ktory sprawdzi i przeczysci te kolanka przy przewodach ukladu paliwowego?! Warszawa i okolice!...
Powodów takiego stanu rzeczy może być wiele. Bywa i tak, że nie tylko jedem z nich implikuje trudne uruchamianie silnika. Często bywają dwa, trzy a nawet wiecej. Podam Ci najbardziej typowe z nich i od ich sprawdzenia trzeba sprawę zacząć rozwiązywać. 1. Niskie i nierówne na poszczególnych cylindrach ciśnienie sprężania. 2. Zły stan techn. instalacji...
Samochód: MB 190E 2.0 '92 automat, silnik m102, nigdy nie miał LPG. Mam problem z odpaleniem zimnego silnika, ewidentnie nie ma ssania. Rozrusznikiem trzeba kręcić bardzo długo, a jak już zapali to auto nie sprawia żadnych problemów. Jesli silnik jest ciepły oczywiscie jest go łatwiej uruchomić. Pompka paliwa wyrabia, świecie, kable WN, kopułka wszystko...
DPF na miejscu, jeśli chodzi o wtryskiwacze to faktycznie na 2 cylindrze korekta waha się około -10mg Sprawdzasz to na postoju, na wolnych obrotach? Zrób logi parametru "korekta wydatku wtryskiwaczy" ale podczas jazdy, ze zmiennym obciążeniem.
Tak powinno być. Już nie pamiętam, czy tam jest imbus do kręcenia środkiem czy coś innego. Generalnie ja nie jestem zwolennikiem żadnych napraw wtrysków kalibrowanych :-) Ważne w kalibracji by każdy wtrysk miał identyczny wydatek.
Spalona grzałka adblue w zbiorniku i za wysokie stężenie NOX na drugim czujniku - do sprawdzenia wydatek wtryskiwacza adblue i odczyty czujników 1 i 2
Zawór wydatku, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia paliwa, instalacja silnik-ECU, czyli kompletna diagnoza. 5 bar pompy zasilającej, a jakie ciśnienie pompy CR?
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Jaki kąt wtrysku w benzynie? Inny wydatek wtryskiwacza...
Jedyną metodą sprawdzenia pompy będzie kontrola wydatku poszczególnych sekcji. Wyciągnij wtryskiwacz, może okazać się że to on bruździ - skoro słychać detonacje, to może okazać się że psika tylko jednym otworkiem ( charakterystyczny grzechot)
Trzeba by odcinać jakoś po jednym żeby równo ustawić. Mnożnik przy małych obciążeniach im wyżej tym lepiej ale przy maksymalnym nie powinien przekraczać 1. Wcześniej jednak upewnij się czy wydatku wtryskiwaczy nie idzie podnieść, bo to że podniesiesz ciśnienie nie znaczy że reduktory będą chciały je utrzymywać.
Duza dawka paliwa. Wtryskiwacze do kontroli bo dziury powypala w tlokach i " Będziesz Miał Wydatek"
Liczenie czasu wtrysku *wydatek wtryskiwacza w L i wychodzi ci zużycie paliwa.
Mylisz pojęcia. Regulatory nie były stałociśnieniowe, dlatego rosła rozpiętość wydatku wtryskiwaczy, Skończ waść... Regulator utrzymuje stałe ciśnienie - tyle że w stosunku do ciśnienia w kolektorze, nie atmosferycznego. K-Jetronic-u poczytaj, nie pisz bzdur. A gdziez tam bzdura? To wtrysk ciągły, mechaniczny - jego wydatek zależy tylko i wyłącznie...
Niech ktoś ci sprawdzi wydatek wtryskiwaczy bo pewnie szlag je trafił (jeden z uroków gazu).
Jeżeli chcesz mieć w miarę dokładny pomiar bazując na pomiarze czasu wtrysku to trzeba jeszcze wymierzyć statyczny wydatek wtryskiwacza i teoretyczny czas otwarcia ww. wtryskiwacza.
Tak trzeba zrobić kompensacje wydatku wtryskiwaczy , a wyciągałeś te wtryski ? jak nie masz profesjonalnego sprzetu do wyciagania to ani się nie zabieraj .
Przy stałym ciśnieniu w instalacji paliwowej wydatek wtryskiwaczy także jest stały. Dlatego dawka paliwa jest zależna od czasu otwarcia wtryskiwaczy. Aby obliczyć ile poszło paliwa wystarczy proste działanie matematyczne (mnożenie). Problem jest wtedy gdy ulega zmianie stała (współczynnik) w tym działaniu. Jak wtryskiwacze są wyrobione to ich wydatek...
Ciśnienie paliwa, czasy otwarcie wtryskiwaczy, wydatek wtryskiwaczy, jak wygląda spożycie oleju, analiza spalin, no i co się dzieje poza błędami? Jak wygląda rozruch na zimno, na ciepło, co tam z mocą...
Witam, Skaner uniwersalny, czy nie, powiniem miec mozliwosc pomiaru parametrow biezacych (chyba, ze auto nie ma jeszcze EOBD, co jest mozliwe). Masz do sprawdzenia dwa parametry: cisnienie paliwa mierzone w stosunku do zadanego i przedkosc obrotowa walu korbowego przy rozruchu (byla o tym juz mowa - ponizej 230 obr/min bedziesz mial klopoty z rozruchem)....
Katalizator tlenków azotu w układzie selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) jest używany dodatkowo do filtra cząstek stałych. Jego zadaniem jest konwersja tlenków azotu (NOx) w azot (N) i wodę (H₂O), przy użyciu płynu redukcji emisji spalin. Katalizator tlenków azotu jest pokryty powłoką miedziowo zeolitową, która przyspiesza proces redukcji...
Problem rozwiązany. Zapominałem i zlekceważyłem jedną istotną rzecz, mianowicie przelewy wtryskiwaczy a dokładniej regulator ciśnienia, zainstalowany na końcu wężyka. Uszkodził się ten regulator w taki sposób że nie wytwarzał ciśnienia na przelewach wtryskiwaczy. A skutek był właśnie taki że przy dużym wydatku paliwa z wtryskiwaczy fizycznie w tym momencie...
cisnienie gazu masz dobre.wydatek wtryskiwaczy za maly.Dobze jest,gdy czas wtrysku benzyny jest porownywalny z czasem gazu.Jesli masz valteki to zwieksz dysze a jak nie pomoze to imbus 4 i rozkrec wtryskiwacze o jakies 45-90 stopni.
Ciśnienie paliwa jest constans ale w stosunku do podciśnienia w kolektorze dolotowym. Inaczej: większe obciążenie silnika-> większe ciśnienie paliwa-> większe zużycie paliwa przy tym samym czasie otwarcia wtryskiwacza. Należałoby wziąć na to poprawkę z MAP sensora (albo MAF). Najpierw piszesz co innego i później co innego. Po to jest własnie ta kompensacja...
Akurat zaworek wyjściowy możesz wymienić - skoro jest różnica w wydatku poszczególnych "sekcji" - z racji budowy tej pompy powinna być jednakowa.
Ta omega powinna odpalić z dwóch czujników lub z trudnościami z któregokolwiek górnego lub dolnego Trzeba sprawdzić czy jest iskra, czy przy kręceniu jest "potrzymanie" pompy paliwowej, to coś będzie wiadomo. Dalej kluczowanie wtryskiwaczy itp itd. Oczywiście pompa sprawdzona? - ciśnienie i wydatek.........
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
hmm jak dobrze kojarzę sterowanie na wtryskiwacze koło 70V ( chyba że w błędzie jestem) sama dioda może nie zdążyć nawet mrugnąć . . . 1.5 dci hmm wydatek na wtryskiwaczach ? spróbuj samostart/plack czy coś pomoże jakie ciśnienie na listwie ? / wartości rzeczywiste pozdrawiam
Wpisanie kodów do wtryskiwaczy nie wpływa na moc lecz na równomierną pracę pomiędzy cylindrami. Poszczególne kombinacje liter tworzą grupy selekcyjne wydatku wtryskiwacza w funkcji danego, stałego czasu wtrysku. to coś jak z selekcjami tłoków nominalnych skojarzonych z selekcjami cylindrów. System ECS-DC3, 4,5 i 6 znając kod wtryskiwacza, rozpoznaje...
W hana czerwonych nie bylo dysz to byly hana czerwone bez dyszowe. Dodano po 1 Skoro hana takie super to dlaczego mnoznik bardzo wysoki.wiec prosze wytłumaczyć a nie krytykować. Dodano po 1 Reduktor to tomasetto. Reduktor super, wtryski też. A mnożnik wynika z wydatku wtryskiwaczy i ciśnienia.
Przebytej drogi nie mierzę czasem wtrysku a sygnałem drogi. Na tej podstawie mogę wyliczyć spalanie. Nie - brakuje informacji o ilości paliwa wypływającego z wtryskiwaczy w określonej jednostce czasu. Dwa przepływomierze na przewodach zasilającym i powrotnym żeby uzyskać wartość rzeczywistą wyliczając różnicę pomiędzy ich wskazaniami w jednostce czasu....
Witam, Swiece nie maja tu nic do rzeczy. Przy 5°C czas podgrzewania wynosi 3s. Powyzej tej temperatury nie ma w ogole podgzewania. Jesli nie ma zadnych bledow w pamieci sterownika, sa dwie mozliwe przyczyny takiego stanu rzeczy: - zbyt duzy wydatek przeciekow na wtryskiwaczach - (bardziej prawdopodobne) zbyt mala predkosc obrotowa walu korbowego przy...
Na stole probierczym nie zobaczę, bo nie mam stół probierczy to nic innego jak stanowisko do zamocowania pompy oraz jej napędu z różnymi prędkościami oraz menzurki do obserwowania wydajności poszczególnych sekcji. Na twoje potrzeby wystarczy odkręcić przewody przy wtryskiwaczach, założyć na nie wężyki PVC i umieścić w jednakowych pojemniczkach, a następnie...
Wtryskiwacze silników common raile muszą bardzo dokładnie dozować paliwo, czyli muszą być bardzo dokładnie wykonane. Jednak to technologia produkcji nie zezwala na wykonanie identycznych wtryskiwaczy. Różnią się one między innymi swym wydatkiem. Dlatego podczas kontroli wtryskiwaczy selekcjonuje się je. Poselekcjonowane wtryskiwacze zostają odpowiednio...
peugeot wtryskiwacz wydatek wydatek pompy wydatek powietrza
sterownik poduszka fabia philips obudowa amatorska elektronika
pilot bramy zasięg soundbar samsung
ZTE MF833N – zrywanie połączenia LTE, siła sygnału -113 dBm, Łochów powiat Węgrów Peugeot 308 T9 2016 – słaby odbiór radia FM/AM, usterka anteny dachowej, wzmacniacz