Jaki konkretnie tam jest silnik (kod), bo były wersje nawet z 3 EGR (+przepustnica dławiąca spaliny w wydechu)
Jeżeli puszczałaby UPG to na zimno powinien "puścić parę" z wydechu.
1. Miałem ten sam problem u siebie w a 4 b7. Jedź do tłumikarza i on to ogarnie. Tłumiki polecam z Turboworks tanie i ciche . Nie wiem jak z żywotnością ale u mnie lata rok środkowy i jest ok. 2. Dołącz sondę wtyczkę i zobacz czy wywali błąd. Jeśli nie znaczy że wycięta. Najlepiej sprawdzić jak programem dedykowanym ale to pkt niżej. 3. Nie bierz tego...
Gdzie po nagrzaniu dłuższym może coś puszczać? Najczęściej 1. Uszczelka pod głowica, 2, Pęknięty blok albo głowicą. Jak stoi i pyka 3 godziny na wolnych obrotach, zdąży odprowadzić ciepło i silnik nie nagrzewa się tak mocno. Jak zostanie długo trwale obciążony, materiał rozszerza się i powstaje nieszczelność miedzy płaszczem wodnym a wydechem.
Uszczelnienia na gorącej stronie turbo. Przelotowy wydech założyłeś??
A z rana jak odpalisz nie masz nadmiernego białego dymu z wydechu?
Nie trzeba być znawcą , żeby stwierdzić , ten olej jeszcze będzie jeszcze trochę czasu spalany , szczególnie w wydechu .
Luzy zaworowe wypada sprawdzić na początek, szczelność wydechu.
Może wydech wpada ci w rezonans albo ma jakąś nieszczelność... silnik podczas przyspieszania i zwalniania lekko się "przekręca" więc wydech też zmienia nieco swoją pozycję.
Rozszczelnil wydech za turbiną. Może tłumik się rozleciał w środku i dławi wydech.
popuszczona była opaska od węża co idzie olejowy do turbiny tutaj pod zderzakiem prawie z przodu ale to raczej nie było opcji żeby aż tam olej dolatywał żeby siadał na wydechu????
o ile dobrze pamietam to cena byla okolo 220 tys zł czy jakos tak ale ogolnie fura super nawet silniczek nie przeszkadza tylko troche brzydki jest wydech nie podoba mi sie poprostu ten wydech.
A temperatury na wydechu? Temperatura silnika podczas jazdy? Ma to w ogóle szanse na zagrzanie się?
Tu chyba nie ma czego wyjaśniać tak poprostu sobie konstruktor wymyślił a może się mylę? O tym jak działa immo w VAG'ach już dzieci w przedszkolu wiedzą, ale jeszcze nie wszyscy mechanicy. Usterka należy do jednych z prostszych. To że wymieniono pompę paliwa, sprawdzono wtryski, iskra jest, to oznacza tylko jedno - brak paliwa, ale nie w baku ale w...
Witam testowałem swoje autko vagiem i wsyztskie parametry zgadzały mi się z tymi fabrycznymi co powinny być TYLKO MASA POWIETRZA JEST PRAKTYCZNIE O POŁOWĘ MNIEJSZ NIŻ POWINNA BYĆ, NA POSTOJU JEST TAK JAK W TABELACH SERWISOWYCH ALE JAK PRZYŚPIESZAM (NAWET OBROTY 4200) TO MASĘ POWIETRZA WSKAZUJE MI O POŁOWĘ ZA MAŁO NAWET WIĘCEJ - AUTO TO AUDI A4 1.9...
Czy katalizator zapchany hmmmm… Brałem też to pod uwagę . Silnik i turbina nie pobiera oleju. Żona jeździ tym autem od 15 lat i nigdy nie katowała tego auta. Dodatkowo, instalacja gazowa BRC myślę, że wyczyściła do białego cały układ wydechowy ;) Gdy nie pomoże wymiana przepływki sprawdzę katalizator. A jak wpłynęła zmiana na dźwięk tłumików?...
wejdz w adaptacje i zwieksz obroty ... choc pewnie wydech zaczal latac bo plecionka sie wyrobila albo zerwalo uchwyty
Jak działało, to podłączaj jak było. Kolejność , tak jak piszesz, 1,3,4,2 licząc od rozrządu. Jak tłok pierwszego cylindra będzie w GMP to palec powinien mniej więcej pokrywać się ze stykiem do przewodu zapłonowego do pierwszego cylindra w kopułce. Uważaj, bo są dwa takie ustawienia, bo tłok 4 cylindra też będzie w górze, tylko na pierwszym będzie koniec...
Witam. Po wymianie rozrządu w Audi A4 TDI Avant z 1997 roku, przy dodaniu gazu wydobywa sie ciemny dym z wydechu. Co mogło by być powodem? Dzięki.
Zatkany wydech. lub urwany wirnik turbiny który zatkał wylot. Spaliny wydostają się do silnika przewodem powrotnym od turbo.
Bardzo możliwe objawy wskazuja na nieszczelność wydechu trzeba wejść do kanału i obejrzeć cały wydech
Pracuje ładnie ale faktycznie przy załączeniu podciśnienia słychać jakiś rezonans... Odkręć wydech od turbo i testuj.
Kolejność przewodów dobra kopułka prawidłowo założona.
Jak dla mnie to uszczelka pod głowicą. Woda z wydechu, znikanie płynu, nie palenie na jeden gar.
DPF nie ma , Kat był ale ten ostatni log był robiony bez kata środkowego , jest jeszcze jeden przy turbinie . A co Do przepływek to jak one dwie wyglądają czy są raczej sprawne i może to być wina przytkanego wydechu że tak mierzą ?
A wydech drożny?Kacik się nie zapycha?
Wszystko wskazuje na dwumase, ale na 100% nie bedziesz wiedzial jak nie wymienisz. Poduszki i siatke na wydechu masz cale?
Łącznik elastyczny wydechu, poduszki silnika i skrzyni, dwumas do sprawdzenia
Pokaż zdjęcie całości.
Jeśli jesteś na milion procent pewien wtrysku, że nie leje, iskry, że prawidłowa i w dobrej chwili to pozostają zawory. Wtedy test ciśnienia nie da wiele. Sprężanie będzie przy zamkniętym zaworze wydechowym. Pokusiłbym się o odkręcenie kolektora wydechowego i zobaczenie jak zachowuje się wydech na podejrzanym cylindrze.
Nie wiem jaka była przyczyna problemu z tymi świecami ale tydzień temu padła mi prawie nowa cewka Helli od tak sobie. Albo jakieś przebicia ją uwaliło albo nie wiem. Po rozgrzaniu auto zaczynało pracować jak maluch i nie miało siły z miejsca ruszyć do tego 500 obr na jałowym biegu. Stanąłem 200km od domu. Dobrze, że w bagażniku woziłem swoją starą oryginalną...
Najprawdopodobniej padła Ci turbina, brak oleju uszkodził wtryski, teraz pewnie masz jeszcze wiele oleju w dolocie. Cały układ trzeba rozebrać i oczyścić. Drugie tyle pewnie w wydechu, to z czasem się wypali.
Kolego, rozwiązałeś swój problem? Bo borykam się z takim samym.
Masz nieszczelnosc na wydechu, albo na kolektorze wydechowy albo na egr.
Szukasz smrodu spalin w układzie olejowym? Chyba nie za bardzo łapiesz konstrukcję silnika.... Nieszczelny wydech, jak jesteś pewien że to spaliny.
stawiam na katalizator odkręć wydech przed katalizatorem i sprawdz czy lepiej chodzi
Witam. Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
co ma olej do czerwonej turbiny? za wysoka temp. gazów wylotowych, lub przypchany wydech. choć jeśli ma chłodzenie... nie to też nie.
To samo powiedział diagnosta co przegląd robił i zobaczył moją rure ale po analizatorze miał fajną minę bo mój pojazd spełnił wymagania spalin, tylko że ja mam 2 wydechy
Chodzi o wibrację bo silnik nierówno pracuje czy przenosi wibrację na karoserię? Sprawdź czy wydech gdzieś nie dotyka jakiejś blachy, podwozia..
Widzisz ja wymieniałem wszystkie poduszki i też nie pomogło ciśnienie w cylindrach myślę ok. na rozgrzanym silniku miałem 13,5 z odchyłami 0,3 .Początkowo stawiałem na słabe ciśnienie w którymś z cylindrów, niedługo będę zmieniał wydech to odpisze czy pomogło.
Niema różnicy czy silnik ciepły czy zimny. A ja myślałem ,że to tak tylko głośno chodzi..... :crazyeyes: :shocked!: :roll: A te dźwięki , to raczej tak jak pisałem , z wydechu, i z okolic filtra powietrza.
tak nie widac ale jutro sprawdze z dodaniem gazu na zimnym silniku czy nie bedzie widac pechezyków bo nie pokoi mnie te bulgocenie z wydechu a tak wogole to co podejrzewasz
Mam identyczne objawy jak kolega Jarek2140 - może coś ktoś pomóc? Auto było oglądane przez mechanika i speca od wydechów, żaden nic nie jest w stanie stwierdzić. Żadnych błędów na komputerze.
Witam chciałbym się dowiedzieć czy osiągnę 250hp przy takich modyfikacjach jak Wymiana turbo Hybryda wydajność 220hp Walek SDI Intercooler centralny orurowanie z kwasu Wtryski 260 Porting Głowicy Robione sprzęgło Wydech Kwas no i oczywiście Program Samochód Audi a4 b5 1.9TDI AFN
Witam i jak to wygląda jakie postępy? cały silnik ze skrzynią biegów typ 6 biegowy? Jak silnik stoi poprzecznie czy wzdłużnie? Miejsca w komorze silnika pod maską jest? Czy sam silnik? To czy pasują flansze tej starej A80 do nowego silnika B5? Czy przez flansze idziesz montaż??? Elektryka będzie pasowanie pin do pina...? Nowy komputer razem ze silnikiem...
Do tego prędzej lub później turbo siknie olejem w wydech, tam musi być lekkie nadciśnienie żeby uszczelnienia turbo działały prawidłowo
za małe ciśnienie doładowania no no no i od razu grubo przepływomierz albo turbina a filtr powietrza czysty droga doładowanego powietrza szczelna wydech drożny czujnik ciśnienia turbiny sprawdzony...
Dzwiek nieszczelności na wydechu. Kolektorze wydechowym.Albo uszczelka na stronie gorącej turbo. Jak na turbo to zobaczysz gdzieś okopcone.
audi a4 1.8t 163km 2002r. silnik BFB przy niskich obrotach trzęsie silnikiem, strzela w wydech pojawia się błąd p0171 system too lean (mieszanka zbyt uboga) czy ktokolwiek wie co może być przyczyną ?
Osłony w dużym stopniu uchronią podwozie przed uszkodzeniami mechanicznymi co m.in przyczynia się do powstawania korozji. Niestety miej to na uwadze że do takiego zabiegu niemalże trzeba ogołocić całą podłogę z osłon co czasami wiąże się z demontażem wydechu czy innymi elementami a to znowu wiążę się z kosztami...
Moze być że uszczelniacze zaworowe są do wymiany, bo puszczają olej. Widać to po świecach głownie, które się zasyfiają. Jesli świece czyste a oleju nie ubywa to nie to. Nie pisz więcej takich bredni. Spalany olej to niebieski dym. A biały, pojawiający się zaraz po uruchomieniu to najzwyklejsza para wodna, kondensująca się w zimnym wydechu. Usterki...
Miszc27 jest sposób ,weź i przejedź zaparowaną szybę palcem a potem pokosztuj swój paluszek jak będzie słodki (specyficzny smak i zapach płynu chłodniczego) to masz wyciek na nagrzewnicy. Może śmieszne ale na 100% działa. sloniu10 jeżeli silnik osiągnie 90 stopni to nie jest ważne czy stoisz czy jedziesz temp. nie powinna spaść ,jeżeli spada to na 100%...
Wypadało by
A może odłączasz wtyczkę wtrysku a on i tak podaje paliwo bo zacięty i leje.
Przepustnicę demontowałem pół roku temu, wymyta i zaadoptowana. Jest ona na pewno uszkodzona ale powoduje tylko falowanie/ gaśnięcie silnika i nic więcej, tym bardziej jest jeszcze na linkę. Co do czujnika to go wymieniłem (4pinowy) ale po ok 5 minutach nagrzewania błąd znowu się pojawia. Co powoduje strzały z wydechu i bardzo ograniczoną moc ? Może...
Witam chcialbym sie zapytac jaka osiagne moc po Modyfikacjach Audi a4 b5 1.9tdi AFN 110km Modifikacje Porting głowicy Wtryski 260mm Turbo Hybryda Pompa 11mm Walek SDI Sprzegło intercooler Orurowanie z kwasu Wydech do końca z kwasu
Te silniki były paliwo i olejożerne, ale przy tym prawie bezawaryjne - może poza samym przestawiaczem rozrządu, ale nawet on nie unieruchamiał gwałtownie silnika. Opisany sposób diagnostyki nie pozwala wyciągnąć jakichkolwiek wniosków, poza ty, że silnik nie odpala. A przyczyn tego może być wiele - od zatkanego wydechu, po zatkany dolot - co sugerowała...
Na jaki kolor wtedy zakopci? Jaki zapach ma ten dym? Wygląda na uszczelniacze zaworowe. Nagrzej go dobrze, zgaś. Zapal po 3 czy 4 godzinach. Z tyłu niech patrzy na wydech ktoś kumaty w mechanice. Może nawet wąchać.;)
Niestety wymiana przepływomierza nie pomogła. Dolot i wydech wygląda na szczelny. Co sądzicie o wymianie lub zamianie wtrysków? Ma to sens?
Powietrze to nie wszystko musisz dołożyć również paliwa więc wtryski pompa i regulator. Dolot musisz zrobić i wydech potem strojenie i powinno wypluć tyle co chcesz.
jaki może być powód drgania silnika lub skrzyni ponieważ auto przy prędkości 80-90 km/h wpada w pewnego rodzaju 'rezonans' i słychać takie metaliczne stukanie/tarcie. zastanawiałem się nad; nieszczelnym wydechem poduszkami zaworami jaki jeszcze może być powód?
Woda w wydechu. Wg mnie jeśli dymi 5 sekund to znaczy że to nic nie znaczy. Ogólnie jak zostawisz rozgrzane auto np na 2-3 godziny i zadymi na (biało) przez chwile to mogą to być uszczelniacze na zaworach. Ale jak 5 sekund to nie przejmuj sie na razie. Jezdzić.
I takie przytrzymanie wydechu okresli stan łacznika? Wystarczy? Czy trzeba pobawić się w odkręcenie jego od strony turbosprezarki żeby odprezyc cały tlumik? Dodano po 5 Niestety przetrzymywanie wydechu w każdej pozycji jakiej można nic nie zmieniło.... Dalej telepalo buda
Odczytaj pamięć błędów w pierwszej kolejności, skasuj i pruba drogowa, potem sprawdz jakie zostały, jeżeli zostały związane z doładowaniem a układ jest szczelny to sprawdź szczelność wężyków układu sterowania zaworu turbiny i sam zawór czy nie jest zacięty. Jeżeli to wszystko jest w porządku i niema innych błędów to turbina padła lub wydech zatkany....
Może to głupie ale znajomy kiedyś miał podobną sytuację. Auto stało jakiś czas na parkingu, po odpaleniu okazało się ,że nie ma mocy. Kombinował sprawdzał i okazało się ,że zapchany wydech. Rozleciało się coś w wydechu i zatykało wylot przy przyspieszaniu, na wolnych obrotach silnik pracował.
Też mam wrażenie że to niestety wydech ale gdzie to sprawdzić? Ogromny serwis który siedzi tylko w układach wydechowych, gdzie ludzie z całego województwa przyjeżdzają na serwisy, wymiany układów w jakiś Mustangach, RS6 nie potrafią zdiagnozować? Nawet jeden gość co oglądał auto tez ma 1,8T ale w Audi A4 (Małyszu) i wg niego też to nie wydech. A np...
witam miałem taki sam problem wypychało mi plyn przez nadmiar wystarcztło przegazowac samochod i pojawiały sie powietrze w zbiorniczku zrobilem uszczelke i jest ok jak padnie uszczelka to pojawia sie biały dym z wydechu brak ciepłego powietrza z nagrzewnicy i wyganianie płynu z układu
(at)sigwa18 Dzień dobry, zwracam się do Ciebie ponieważ widzę że tylko we 2 jesteśmy na tym temacie :( A może to być coś związane z tym elementem z pierwszego zdjęcia. jak pisałem coś "pęknięte, poluzowane, rozszczelnione" że w takie specyficzne wibracje wchodzi jak turbo się wkręca w obroty. Cokolwiek to sprawdzę bo obecnie jestem w punkcie 0 :( https://obrazki.elektroda.pl/8153482900_...
przy krzywych korbach podczas odpalenia na zimnym by nie równo pracował . problem rozwiązany po demontażu turbo dopiero zauważyliśmy że po stronie wydechu na uszczelnieniu olej przerzuca :) wymiana turbo rozwiązała problem dzięki wszystkim za rady
Witam Mam pytanie jaka jest górna granica ciśnienia oleju w silniku 2.0 bpw? Przy rozgrzanym silniku i 2tys. obrotow samochód ma około 4,5 bar. Pytam ponieważ w aucie było robione turbo olej szedł na wydech ,a nie w kolektor. Wiem ,że min. granicą, a maks? Pozdrawiam
Audi A4 B5 1.6AHL 98r. Sonda daje zwarcie do plusa, została włożona nowa oryginalna. Nadal ten sam błąd, gdy jest zimny daje błąd, gdy rozgrzeje przez chwile 3min błąd kasuje i nie powraca do puki nie wystudzę tak jak by wydechu. Pomysł kolejny to przekaźniki i bezpieczniki. Które przekaźniki i bezpieczniki odpowiadają za sondę w tym aucie ?
plyn czysty nie kopci nie babluje lekka para sie wydostaje z pod wlewu oleju a z wydechu skrapla sie woda z takim czyms jak osad czy cos ale nie z olejem
Witam mam ten sam objawten sam silnik alz 2003 r. Dodatkowo brak mocy na benzynie na gazie szarpie przy 2000-2500 tys obr. Dodano po 3 Zauważyłem parę z wydechu i to dość dużą chmura .Głowica po remoncie jest.płynu nie ubywa
Głównymi produktami spalania lpg jest woda i dwutlenek węgla. Gromadzi się w wydechu, jest chłodniej to teraz widać wyraźnie jak para wydostaje się z wydechu. Kolega hunter999 nie napisał nic konkretnego o okolicznościach ubywania tego płynu. Przy montażu instalacji gazowej trzeba się "wpiąć" do układu chłodzenia i tam najpierw bym szukał ubytków płynu.
Jak by brał olej to by kopcił na niebiesko.Możliwe że to z katalizatora, czarny dym z benzyniaka nie jest powszechny, gdybyś miał diesla to by była oznaka że leją wtryskiwacze i z wydechu leci sadza. Zwróć uwagę na spalanie, ew. jeżeli masz możliwość przeskanuj auto VAG'iem.
A ja na Twoim miejscu wyciągnął bym kata i sprawdził co będzie. Miałem juz nie raz taki przypadek. Kolesie pół pilski zjeździli a tu prosty test. jeden do auto i delikatnie przegazówki a drugi łapka na wydech i jak dmucha to ok, a jak nogawkuw spodniach nie ruszy to kat zabity. Nie ma wydechu - nie ma doładowania - no a na jolektorze mega ciśnienie...
Udało Ci się to opanować?
Kolega Balon888 miał rację...szkoda, że tak późno odpowiedział na mój problem... Oczywiście katalizator był zapchany, a nawet to jest za mało powiedziane...wkład opadł zapychając wydech i nazbierało się tam tyle "syfu", że był o wiele cięższy od katalizatora sprawnego...oczywiście wymiana załatwiła problem
Czujniki położenia wału i wałka rozrządu, czujniki spalania stukowego. Nie deptaj tak po gazie, to turbina zmieni kolor. Sprawdź drożność katalizatora i wydechu. Sprawdź czy wtryskiwacze nie leją. W tych silnikach były tez czasami problemy z przewodem doprowadzania oleju do turbiny.
na zgaszonym silniku błedu niema nawet chwile po uruchomieniu bledu niema, pojawia sie po pewnej chwili damaszke.adam mysle ze nie do konca wiesz co to za silnik i jak w nim działa zmiana fazy, to nie renault ani opel. Dla jsnosci opisze jeszcze raz ja pracuje silnik. Zimny na ssaniu na podwyzszonych obrotach nawet trudno zauwazyc ze jest cos nie tak...
Widać, że leje się na trójnikach od gazowni, tylko pytanie - leje się bo się poluzowały, czy leje się bo za bardzo wzrasta ciśnienie w układzie. Żółty płyn to chyba tylko Prestone, czyli jeden z lepszych jakie są... Odpowietrzenie układu chłodzenia w samochodzie z LPG to nie taka prosta sprawa, często najwyższym punktem układu jest parownik... Po za...
Witam. Mam problem z moją Audi A4 B5 2.5 TDI V6. Mianowicie, ma ona ogromny problem z odpalaniem, gdy silnik jest zimny. Wielokrotne grzanie świec nic nie daje, musi bardzo długo kręcić, gdzie w trakcie puszcza ogromną ilość białego dymu. Gdy już odpali i silnik się nie rozgrzeje, to wydobywa się z wydechu biały dym. Gdy się rozgrzeje, odpala praktycznie...
Tak właśnie wczoraj zrobiłem, podmieniłem ECU bo tylko to mi zostało do zmiany i niestety bez efektu. Sprawdzałem czy nie łapie gdzieś lewego powietrza psiukając starterem w okolicach odmy, połączeń oraz kolektora dolotowego i przepustnicy- obroty się nie zmieniały więc to też odpada. Jak widać pacjent naprawdę ciężki, kilku mechaników się poddało już....
(at)zaz13 Na razie sprawdziłem tylko jedną świecę i była mokra, resztę sprawdzę jak zdejmę kolektor, ale to zrobię dopiero w niedzielę. Świece są nowe, wymieniane podczas remontu głowicy. (at)marszalekkom Sterownik od gazu nie robi różnicy, jeździłem nim z odłączonym gazem jak pękł wężyk. W niedzielę będę sprawdzać te wtryski po zdjęciu dolotu. Tak,...
Oporow toczenia nie ma, bo dzis robilem zbierznosc...Rura do zasysania powietrza zamowiona...wydechu jeszcze nie ogladalem.....13 l wychodzi przy odcinkach krotkich. Jak robie kolka dluzsze po miescie to 11.5 do 12. Na trasie go nie sprawdzalem...
Witam. Ja sie podepnę choc chodzi o Audi A4 1.9 tdi 2000r. dokładnie to samo. Po wciśnięciu pedału gazu powoli wchodzi na obroty. Przepływka ok była podmieniana, katalizator nie jest winien bo wydech też odkręcałem do próby.Filtry zmienione, wężyki całe, EGR zaślepiałem i zero efektów. Nie mam jak sprawdzić wydajności pompy paliwa ale to chyba nie będzie...
To są inne turbiny. w 1Z masz 454083 a do 110-ki była inna podajże 454161 czy jakoś tak. Ma inaczej wyjście do kolektora lub/i wydechu. Temat przerobiłem niedawno bo mi w 1Z się rozsypała :) Znalazłem tą tabelę turbin: http://motoarena.pl/katalog/pdf/vw.pdf
Odczytaj jeszcze raz błąd i napisz dokładnie. Rozumię, że auto zapala na jakieś 5 sekund i gaśnie? Czy jak to rozumieć: Na poczatku troche łapala deliktny dymek z wydechu szedl ale pozniej juz nic przez okolo 5 sekund pokazalo na kompie ze daje dawke ]paliwa apozniej juz przestaje
ale po tym jak sie zacielo i nie miala przyspieszenie, auto mialo zryw przy 2100 obrotow ale juz nie taki jak na poczatku jak kupilem auto, bylo czuc ze cos tam wciaga w siedzenie ale nagle auto mialo drgania kopcilo na bialo i z wydechu cos wyciekalo prawdopodobnie ropa, olej nie podchodzil w gore boje się że to te pompki dają czadu.
A jak spaliny? Jeśli ci się woda nie dostaje do oleju i nie wycieka nigdzie to musi trafiać do komory spalania.Jeśli w ostatnim czasie dym z wydechu jest bardziej biały, przypominający parę wodną- to uszczelka na bank. Ale możesz sobie jeszcze sprawdzić nagrzewnicę do ogrzewania czy z niej nie cieknie , bo to też się zdarza.
Witam Czy możesz napisać co zmieniałeś konkretnie? Jestem na etapie przekładki AHU na AFN (audi a4). Mam cały komplet razem z komputerem. Teraz wiem już że inna jest flansza do wydechu (turbina w AHU jest ze stałą geometrią i ma inne wyjście na 4 śruby, ta z AFN'a ma na 3 śruby). Wiązka elektryki wydaje mi się taka sama (mam starą i nową). Na pewno...
hej nie mogę sobie poradzić z jednym samochodem oczywiście chodzi o tryb awaryjny tylko jest bardzo dziwna przypadłość, otóż efektem trybu awaryjnego jest niedoładowanie ale zwrocie uwagę na to ze przepływka daje przy 1600rpm już 1000mg powietrza. na biegu jałowym jest około 800mg. logi: http://vaglog.rtnet.pl/bakowski_32961.ht... przepływka była podmieniona...
Z swojego drobnego doświadczenia w tym kierunku, biały dym z wydechu występuje gdy masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Poczytaj trochę o tym bo to nawet składa się w jedną całość. Sprawdź sobie napewno objawy, przyczyny i inne rzeczy z tym związane tak dla twojej pewności. Pozdrawiam Serdecznie, Bartosz. (Powodzenia w naprawie, albo że zaprowadzisz...
Jak sie strona goraca rozgrzeje a ślimak rzyga uszczelniaczem w wydech to masz takie efekty dymne po rozgrzaniu. np. https://www.youtube.com/watch?v=0cz6X6i0... I 163 tys./15lat daje 10tys.km po niemieckiej autostradzie do kościoła :) chyba że to moc...
Heniek - spokojnie, powiedz czy ten drugi mechanik zalecił ci wymanę wtryskiwaczy? Skoro paliwo jest wstrzykiwane do tych nie pracujących cylindrów( jak napisałeś "Wszystko jest zalane benzyną") to wtryskiwacze pracują jednak. Skoro paliwo jest w cylindrze i nie jest spalane to oznacza brak zapłonu! Coś nie tak jest z układem zaplonowym. Nadal zastanawia...
Witam! Co myślicie o wymianie, przerobieniu końcówek wydechu w a4 b6 2.5tdi na takie jak np. w 1.8T, czy 2.4? Ewentualnie jakiś pomysł na wykonanie tego, pomijając już to, że trzeba wymienić dolną część zderzaka.
No niby możnaby sprawdzać, czy na bagnecie nie ma kropelek płynu z układu chłodzenia. Możnaby sprawdzić korek płynu układu chłodzenia czy nie ma kropelek oleju (nie sądzę, nie zdążyłyby się pojawić). TYLKO PO CO? To nie naprawi auta. Można gdybać: czy strzeliła turbina i zalała się olejem, a ten odparował na biało w rozpalonym do czerwoności wydechu?...
Ja wiem że mój problem jest ciężki i pewnie nawet mało komu się chciało to wszystko czytać. Ale co powiecie na to że podejrzewam kończący się katalizator? Doszło kilka objawów. Auto od paru dni głośno chodzi jakby miał dziurę w wydechu (mechanik nic nie widzi). Na końcówce rury wydechowej zbiera się sadza i lekko dymi na biało nawet jak jest ciepło...
A4 1.9 AFN co ok. pół roku blokuje się regulacja turbiny, po rozebraniu ewidentnie zbita sadza blokuje łopatki, teraz w położeniu jak bez podciśnienia.Po oczyszczeniu auto jezdzi normalnie. Dolot szczelny, egr zaślepiony, ustawienie rozrządu i pompy ok.. wydech drożny, odpala dobrze , nie dymi. Przebieg 320 tyś.km. Układ wtryskowy raczej nie naprawiany...
pierdzi wydech pierdzenie wydech zatkać wydech
serwis telefonów chińskich głośniki krakow lampa tylna
Najlepsza płytka antenowa dla zalesionego Łochowa Reinstalacja Windows 7 bez płyty - jak zachować dane?