https://www.google.com/search?q=redukcja... Jest to tylko dla przykładu Nie szukałem typowo pod twoje "wymagania" Dodano po 12 https://archiwum.allegro.pl/oferta/reduk...
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
a czy jest odpowiedni luz zaworow ?? 0.45 ssanie .0,55 wydech .
Nie masz pojęcia co Ci się stało, a już chcesz dostać gotową receptę??? Skąd wiesz, co masz porównywać??? Znajdź miernik kompresji do benzyny albo życzliwego Ci właściciela takiego miernika i do dzieła. Poszukaj informacji co to pomiar kompresji + co to jest próba olejowa, będziesz wiedział na czym stoisz. Litości, opamiętania trochę - w internecie...
A przytkany wydech może?
Dziurawy wydech. I jakaś osłona termiczna rezonuje.
No właśnie świeci mi tylko ta jedna, pomarańczowa, a jest jeszcze te parę innych. A problem w tym, że choćby ona się przełączyła to i tak mi zżera benzyne. I na liczniku to widać i wąchałem z wydechu
Możesz odkręcić kolektor wydechowy i opuścić do dołu cały wydech wtedy bez problemu ściągniesz dziurawą miskę olejową
Jak już masz tego CDIF-a to parametry podejrzyj co się dzieje z mieszanką ,zapłonem w chwili "odcięcia",a może masz po prostu wydech zapchany.pozdr.
Problem polega na tym, że samochód na pierwszym biegu jest tak słaby, że ledwo rusza, tak jakby zamiast jedynki była wbita trójka. Hehe zobacz czy ci spinki linek nie powypadały albo nie przyjarało pancerza do wydechu.
A właściwie końcówka suwu wydechu (zapłon jest przed GMP)
Filtry czyste, hamulce zostały oczyszczone niedawno. Układ wydechowy drożny. Przewody paliwowe ok, parkuje w garazu i nigdy zadnych sladow nie bylo. A z tym laniem paliwa to calkiem mozliwe, bo mam wrazenie ze troche strzela wydech na wolnych obrotach i minimalnie spaliny smierdza benzyna
Podciśnienie dochodzi do 0,6 a nie powinno byc 0,45 ? wydech nie trzyma?
Zacznij od tego, że odłącz sondę, rozepnij wydech i spróbuj odpalić.
Zakręci, zakręci, wszystko zależy ile i które krzywki są zużyte. Zawyżone wyniki na pomiarze kompresji są jak wydech mocno ścięty.
Mam taki sam silnik w pandorze 2003 i kiedyś ustawiałem- ciężko wydobyć płytki ale dało radę: Ssanie 0,35 +/- 0.05 Wydech 0.45 +/- 0.05 Plytki zaworowe: Srednica - 31 mm Uklad zaworów: W-S-W-S-S-W-S-W
Na razie zrobiłem 60km ostrego deptania w sumie, i nie wydaje mi się żeby to były efekty wody w tłumiku bo auto dymi od samego rana gdy wszystko jest jeszcze zimne. Poza tym po dzisiejszych odpalaniach w garażu upewniłem się że spaliny są niebieskawe, a z wydechu "pachnie" jak za Komarkiem.
Z wlasnego doswiadczenia wiem ze zalozenie sportowego wydechu cos daje sam mam supersprinta w seicento,ale dopiero zalozenie dedykowanego ukladu dolotowego dalo widoczne i odczuwalne efekty.tak wiec sam wydech nie wiele daje moze do 5% max ale z ulkadem dolotowym mysle ze trche wiecej.
Rury były dokładnie do siebie dopasowane? Jeśli nie to możliwe, że część spawu spłynęła do środka wydechu ograniczając skutecznie przepływ spalin. Zobacz też czy nie uległ uszkodzeniu czujnik położenia wału, on też może dawać takie objawy.
Woda w układzie wydechowym to głównie produkt spalania benzyny , niewielkie ilości wody skraplającej się w zbiorniku paliwa , czy w rurze wydechowej są niezauważalne przy sporej ilości wody w spalinach .
Ja bym obstawiał na uszkodzone elementy automatycznego ssania, może czujnik temperatury powietrza? Jak jest zimny silnik, ssanie nie działa i nie idzie zapalić. Trudno tak powiedzieć, może to być również wina cewki zapłonowej albo instalacji. Gdzieś przebicie, jednak jest to mało prawdopodobne.
To se wydech przeczyść bo cudów nie ma. Albo sonde odkręc przynajmniej.
Proszę mnie przekonać,że owo pragnienie tego pojazdu,wiąże się postanowienim ujętym tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
zapomniałeś o najważniejszym do wymiany zapewne masz gaz na elektronice (a nie sekwencję) to przy takim przebiegu czas by było pomyśleć o wymianie membran w reduktorze czasem nie zaczął tobie dużo palić ? Jak masz słabe membrany to dawkowanie gazu nie jest już tak dokładne jak powinno być i nie spala tobie wszystkiego jak się nazbiera w wydechu to trochę...
Nigdy nie przelewaj oleju ponad MAX... może to jakaś osłona wpada w rezonans przy określonych obrotach, może nieszczelny wydech. Ciśnienie w normie czyli kontrolka się nie świeci czy mierzyłeś?
Można od transita lub innych ale one występują razem z rurą a od lublina tylko puszka i na dodatek jest tania i łatwo dostępna Ja mimo wszystko uwielbiam jak silnik ryczy Kiedyś jak miałem seicento miałem wolny wydech bardzo się wszystkim podobało mnie najbardziej jak sobie prykał c 330 wydaje dosyć charakterystyczny dźwięk ale jest on jedyny w swoim...
Sprawdź drożność wydechu. Miałem podobnie w swoim i po udrożnieniu tłumika jeździ jak szatan
Zapchany wydech na 99% Odkręć sondę lambda i zobacz kawałek czy auto jedzie.
Witam, chciałem zamontować sobie wydech końcowy od fiata 125p do seicento 1.1 SPI aby poprawić dźwięk. Mechanikiem nie jestem ale z montażem dałbym sobie radę tylko nie wiem jak sprawa wygląda z samym dopasowaniem, będę musiał dorabiać wieszaki, uchwyty? Robił ktoś coś podobnego? Tłumik wpłynie coś na wydajność silnika? Zmniejszy się czy może zwiększy?...
Witaj Jeśli podejrzewasz wydech to może być albo katalizator oberwany wkład jeśli jest ceramiczny, albo osłona na katalizatorze lubi przerdzewieć, a jest przyspawana w czterech miejscach i lubi to pękać, jest jeszcze możliwość, że połączenie tłumika z rurą od katalizatora się kończy, ostatecznie do wiosny przejeździsz tak czy siak, każda z tych usterek...
Pierdoły opowiadasz-autor nie sprecyzował jaki konkretnie system zasilania benzyną go interesuje. Był też montowany do około pierwszej połowy 2000r silnik 176B2000 z takim samym, pojedynczym wtryskiwaczem. Po za tym operacja totalnie nie opłacalna w przypadku jak masz kupić silnik, skrzynię z linkami i mechanizmem zmiany biegów, półosie, przeguby, wszystkie...
Najprościej zadzwonić do sklepu z częściami do japończyków i zapytać sie o ceny części które najczęściej podlegają zużyciu ,jak np. klocki ,tarcze sprzęgło ,wydech ,rozrząd ,itp.. Pozdrawiam!
Zwiększanie stopnia kompresji bez zwiększenia ilości zasysanej mieszanki da mizerny efekt. Da efekt wręcz przeciwny do zamierzonego jeśli zostanie seryjny wydech, dolot, rozrząd i soft ECU.
Z tym wężem pod pod silnik , to jest stare rozwiązanie jak świat . Głównie tak robili jak sadziło odmą gdy silnik miał już duże przedmuchy , czyli był zużyty . pozwalało to na lepszą pracę silnika i nie paskudziło filtra . Dzisiaj tak nie wolno robić bo to zanieczyszcza środowisko , a i przeglądu nie przejdzie . :| Ciekawe co by diagnosta powiedział...
Witam. Proszę o wasze opinie. Mam SEICENTO 900 99 r. 196500 km. Od pewnego czasu bierze dużo oleju na 200 km. do pracy jadąc ekspresówką 100-110 km/h dolewa 2-3 setki oleju. Czytałem że to zapieczone pierścienie, wymoczyłem je naftą po zabiegu jest - 1 - 10,5/11,5, 2 - 11,5/12, 3 - 10,5/11,5, 4 - 11/11,5. Niby jest lepiej, ale świece 1 i 2 mokre, nawet...
Rozumiem. Dziękuję za radę. Podmienię ten czujnik, bo zdarza się, że auto strzeli w wydech. Obstawiałem także źle ustawiony rozrząd bo był zmieniany 3 miesiące temu no ale usterka pojawiła się teraz, a auto jeździło normalnie po wymianie paska.
okej, jutro tak zrobię, bo na złomie tak pocięli wydech, że sąsiedzi już byliby źli, że hałasuję o tej porze. Mam nadzieję, że to zadziała, bo jak wkropiłem benzynę do dolotu, to nawet na obroty się wkręcał silnik, gdy gazu dodawałem, i chodził dość długo, jak na tak małą ilość benzyny, którą mu podałem.
SC i CC z silnikiem 1100 (ten z paskiem rozrządu) był na wtrysku wielopunktowym. CC z tym silnkiem miał nazwę sporting. Jeżeli jest jednopunkt,co prawdopodobnie z Punto 55. Jeżeli łapie muła to podstawowe czynności-ciśnienie paliwa,drożny wydech,ewentualnie podglądnąć jak tam z MAP'em
Jak problem jest głównie na zimno i czuć niespalone paliwo z wydechu to skłaniałbym się ku przewodom wysokiego napięcia. Jeśli mają więcej niż 6-7 lat to i tak bym je wymienił. Polecam BOSCHa.
A czym może być spowodowane falowanie obrotów silnika ? https://www.youtube.com/watch?v=YIyxuA67... Filmik bardzo słabej jakości i bardzo cichy, ale słychać falowanie i ustabilizowanie. Na zimnym silniku obroty są podniesione i również falują. Gdy się przejedzie kilka kilometrów i po zatrzymaniu pofalują i się stabilizują na niskie...
(at)Bieda z nędzą Tłumiki były trzy 1) http://www.tomczesci.pl/index.php/produk... taki miał ojciec w malaczau 80 rocznik i kumpla siostra w malaczu przystosowanym dla niepełnosprawnych z którego demontowaliśmy osprzęt. 2) http://www.tomczesci.pl/index.php/produk...
sprawdz wydech czy nie jest zatkany tak jak kolega wyzej radzi, zmierz cisbnienie sprezania i jeszcze co mozesz zrobic to sprawdzic ustawienie rozrzadu (wbrew pozorom nie jest az tak fajnie go ustawic w seicento), jezeli to nie pomoze to niestety ale bedziesz musial oddac autko do jakiegos pożadnego diagnosty....
Nie wiem jakie ten typ ma czujniki i sondy, bo to gaźnik. U mnie w Seicento 900 (wtrysk) też masakrycznie zaczął palić, winny okazał się czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Odczytywał źle temperaturę (za niską) i jeżdził cały czas tak, jak "na ssaniu", a w wydechu czarno.
dokładnie popieram kolegę tzok na początek jakieś małe autko z niedużym silnikiem. Po mieście idealne, małe spalanie, w zimie nauczysz się jeździć. Odpadają problemy typu w zakręcie dałem za dużo gazu i wyleciałem. Kup seicento, clio, polo. ważne żebyś kupił od pierwszego właściciela, nie handlarza. To gość powie Ci co jest grane z autem. musisz mieć...
Bo tanio było, jedynym problemem jest zwężenie wydechu. Szczerze powiedziawszy nie wiem jaka jest tego średnica w stosunku do średnicy rury oryginalnej. Jeśli różnica jest niewielka to bym tak zostawił.
Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny? W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec na wolnych...
Kolektor wydechowy?
Oleju nie pali, nigdy nie widziałem, żeby kopcił z wydechu. Poziom zmniejsza się bardzo powoli, zapewne bardziej przez wycieki tu i ówdzie. Miernika ciśnienia oleju jeszcze nie podłączałem, ale kontrolka na ogół gaśnie już na rozruszniku, niezależnie czy zimny czy ciepły. Odgłos jest bardzo nieprzyjemny dla ucha, przypomina regularny głośny klekot starego...
jakie auto i przebieg, moze zatyka się katalizator, czy cos slychac jak go obstukujemy, pozdrawiam Seicento 1.1 MPi - 47 000 km ale dzieje sie to juz czas jakis - tyle ze dopiero teraz to wykukałem ;) - stukac nie stukałem, bo trzeba kanału - w poniedzialek to zrobie Warto na probe wywalac koncowy ? czy raczej on sie nie moze popsuc ?
Przepraszam że dopiero dzisiaj ale niestety tak wyszło. Późno wróciłem do domu a w blaszaku ciemno jak w d...e ;). A więc tak: - wysokość ≈ 50 cm bez wtrysku natomiast z wtryskiem i dolotem powietrza ≈ 62 cm - długość ≈ 38 cm + ≈ 38 cm skrzynia - szerokość z osprzętem ≈ 40 cm ( kolektor wydechowy - alternator ). Pompa wody...
No to i ja się dołączę. Do porządnej jazdy tylko się nadają samochody z tylnym napędem (ewentualnie 4x4). Więc Supra czy 200sx to doskonały wybór. Poza tym do nich jest sporo i to tanich części. Im dłuższy samochód tym lepiej się trzyma i wolniej obraca, co daje więcej czasu na reakcję i kontrę. Zapomnij o tigrach, ka, peugeotach krótkich, clio, seicento,...
Jakim cudem Ci to wypadło? Odkręcałeś cały wybierak biegów? Po co? Tam są wodziki do wyboru biegów. Biegi wszystkie wchodzą? Tylko wajcha jest ukośnie? Może jedną z linek źle wsunąłeś w tą blachę w której są zamocowane i zabezpieczone takimi zapinkami? A może nie ma zapinki? Ogólnie to łatwiej było odsunąć w lewo i opuścić silnik i wymienić simering...
Witam, rok temu zbudowałem buggy z silnikiem od malucha. Teraz zaczęło mi brakować mocy, nie chodzi mi tu o prędkość maksymalną tylko o przyspieszenie. Maluch nie daje rady rwać trawy z korzeniami, a więc chce wstawić do buggy mocniejszy silnik. Zastanawiam się nad silnikiem od tico ( 800cc 41 KM) albo seicento ( 1100cc i 54 KM) jest też cinquecento...
Aha czyli podczepie miernik pod sonde i zobacze czy sonda pracuje od 0.1 do 1v?wtedy będe mial juz pewnosc czy sonda jest dobra tak? Pompa paliwa jest nowa wymieniana przez poprzedniego wlasciciela mierzyłem jej wydajność pompuje w 18sekund 1 litr paliwa,czyli wychodzi ze w normie. Tylko ten silnik siedzi w seicento i pompa paliwa mogla byc zalozona...
Krokowy był wywalony, samochód bez niego nie miał mocy i strzelał w wydech przy schodzeniu z obrotów. Założyłem go z powrotem i auto chodzi na gazie świetnie. Naprawdę ma moc (170km/h bez problemu) i spala około 8l gazu na 100km. Co do podłączenia pod komputer.. Mojego Cinquecento po swapie na 1.2 bez problemu podłączam interfejsem VAG KKL ale mam tam...
Wszystkie fiaty z silnikami fire muszą mieć emulację na masę A nie! Mam Pandę 1,0 Fire na monowtrysku IAW 6F.SH (niemal bliźniacza konstrukcja jak Seicento 900 czy Punto 1,1 pierwszej serii). Instalka LPG Landirenzo II gen. LC-01 Gaziarze ustawili emulacje na masę i wiecznie świecił się check. Wiecznie były jakieś jaka, obroty się wieszały itd.. Kupiłem...
Witam wszystkich. Może ktoś miał podobny problem. Mam Seja z 1999roku 1.1 SPI Kupiłem go żonie cztery miesiące temu z przebiegiem 44000. Niedawno zainstalowałem LPG (mieszalnik) firmy KME ze sterownikiem Bingo-M. Wszystko działa pięknie z wyjątkiem porannych rozruchów na benzynie. Obecnie poranki są bardzi zimne około -15 stopni, auto zapala pięknie...
Witam mam problem z Fiatem seicento 1.1 z 2005 roku. Fiacik ma przejechane 175 tyś km, LPG od nowości. A problem to nie palenie na dwa cylindry od czasu do czasu i traci zupełnie moc, no ale to normalne przy dwóch niepracujących cylindrach, zapala się wtedy również kontrolka Check Engine i automatycznie przełącza się z gazu na benzynę, nigdy nie można...
W długie trasy to latałem nawet Seicento i też się nie modliłem, tylko dbałem cały czas, to jeździł. Jakie to "inne części" do BMW lub Suzuki masz na myśli? Zawieszenie? To wszędzie jest drogie, wielowahaczowe systemy mają odpowiednio wysoką cenę, czy to Audi, czy BMW. Klocki i tarcze hamulcowe? Jeśli nie masz jakiejś fabrycznie mocnej wersji to ceny...
Witam. Prawie 30l/100km benzyny "spalało" mi swego czasu Seicento 1,1MPI (40kW) :) Brak mocy, czarny dym z rury wydechowej itp - a najciekawsze to, że brak błędów w ECU. Przyczyną była uszkodzona I sonda lambda, ale na LPG chodził prawidłowo, zużycie gazu ok 9l/100km. Sprawdź działanie emulatora wtrysków i czy jest on prawidłowo zainstalowany - może...
Gdy uruchamiam zimny silnik jest wszystko w porządku. I cieszę się komfortem jazdy dopóki silnik nie nabierze temperatury. Wtedy, gdy tylko operuję małym gazem (silnik jest na niskich obrotach), zaczyna szarpać i pojawiają się strzały w wydech. Oczywiście ruszać muszę z wysokich obrotów, bo tylko wtedy mam szanse, że nie zgaśnie. Powyżej pewnego progu...
Jeśli wszystko powiesz kupującemu, i sprzedajesz z czystym sumieniem to coś takiego Ci się nie przytrafi. Tak ale żeby auto sprzedawać nie trzeba być mechanikiem i posiadać kanał, żeby wiedzieć czy coś Ci się nie sączy gdzieś pod spodem albo czy nie ma dziurki jak w zębie w wydechu. Po to się ogląda auto, jedzie na SKP (chyba że ktoś nie zezwala) i...
Kupiłeś ładny lakier i oczekiwania, nie stan techniczny i efekty są. Przykład Seicento, pudełka taniego jak barszcz, podałem żeby pokazać, jak bezcelowe jest tłumaczenie nędznej kondycji samochodu wiekiem. Wszystko w nim działało oprócz tej wycieraczki, ale jak mi zaczął piszczeć wentylator nawiewu to rozebrałem i nasmarowałem zamiast bujać się po mechanikach...
tak, to jest cała rodzina silników FIRE nie wiem co to za olej ta Selenia ani Millers, ja stosuje Mobila 10w40 i 5w30 i jestem zadowolony, nigdy nic nie zatarłem mimo jeżdżenia dużo z gazem w podłodze Cieniasem 140 a Tikiem nawet i 160 ;), jedynie od takiej jazdy wydmuchnąłem niejedną uszczelkę pod głowicą i 2 razy zawór wydechowy w Cieniasie 900 i...
Czy ta dziurka w odmie ma tam znaczenie czy nie warto kupować nowej i tylko jako tako to załatać taśma czy czymś takim ? Pękło w miejscu gdzie ten mniejszy wężyk łączy się z odmą która wychodzi z pokrywy zaworów. To raczej znaczenia nie ma, ale lepiej wymienić bo to koszt niewielki a tą "dziurką" może się wydobywać olej i zanieczyszczać "silnik i okolice"....
Ostatnio sprzedawałem auto i właśnie byłem pytany czy mam rachunki za wymianę części, które pisałem w ogłoszeniu że były wymienione w ostatnim czasie (a było tego trochę i to nietanie rzeczy - wydech, hamulce, sprzęgło) więc mimo wszystko warto mieć papiery na takie naprawy. Może rzeczywiście zbytnia przesada i zasypywanie klienta toną kwitów z serwisu...
Dobra widzę że operujemy na innym poziomie chemii użytkowej. Tu masz farbę żaroodporną do układów wydechowych i izolacji bandaży itp. : https://allegro.pl/oferta/farba-zaroodpo... Taka farba co wytrzymuje 600 stopni to jest dobra do malowania grzejnika z centralnego u babci....
Witam Bardzo proszę o pomoc gdyż już nie mam siły do mojego seicento. Jest to auto z 99 r. z slnikiem 900 ccm SPi z LPG (nie wiem jakiej generacji ale auto może odpalać tylko na benzynie a na LPG przełącza się jak się mu troche doda gazu) Sprawa wygląda następująco: Od kilku miesięcy miałem problem z zapaleniem ciepłego silnika. Czasem zapalał bez problemu...
Przez te 28tys. km które przejechałem dolałem z 1l oleju a może troszkę mniej lub więcej. Czyli brać się za to czy zostawić i czekać aż będzie kapać? Jeśli tylko się "poci", nie "znaczy terenu" i nie bierze oleju to nie dotykać. Ukręcisz szpilkę kolektora wydechowego i dopiero będziesz miał problem. Ok. Czyli będę obserwował. Ewentualnie jutro postaram...
Witam, pacjentem jest Fiat Seicento. Ciężko pali, trzeba kilkanaście razy nacisnąć na pedał gazu i załapuje, ale nierówno pracuje, jak puści się gaz to gaśnie. Był wymieniany łącznik elastyczny, tzw. tłumik drgań przy kolanku z sondą, który idzie do kolektora wydechowego. Po tej wymianie nierówno pracuje i ciężko pali. Czyżby silniczek krokowy, bo w...
Od jakiegoś roku (być może było to dłużej) zauważam coś takiego. Pod obciążeniem, ale takim niezbyt dużym (gaz na 20-30% powiedzmy) okazjonalnie słyszę coś w rodzaju stukania zaworów. Pojawia się na w pełni rozgrzanym silniku, przy obrotach 2000-2500, zazwyczaj w trasie. Nie jest to jednak reguła, czasami potrafi tego miesiąc nie być. Mam wrażenie,...
Sam silnik z głowicą zamontuj bez kolektora ssącego. Kolektor ssący z instalacja pozostaw to samo dotyczy alternatora i rozrusznika. Nie pamiętam jak wydechy ,jak są od strony grodziowej to tez kolektor wydechowy pozostaw swój dotychczasowy. Skrzynia biegów będzie pasować.
Dzięki wielkie za sugestie Panowie, pierwsze pewnie sondę trzeba będzie sprawdzić. Mam nadzieję, że w tym tkwi problem. Zauważyłem jeszcze, że silnik nieco dziwnie pracuje - szczególnie na wolnych obrotach da się to zauważyć. Przyjrzałem się wydechowi i da się zauważyć spore przerwy i nieregularności w pracy silnika, a rano jak odpaliłem samochód, to...
Mało który komputer pokładowy obsługuje diagnostykę, natomiast praktycznie każdy sterownik silnika ma złącze diagnostyczne i istnieje do niego jakieś oprogramowanie diagnostyczne, choć rzeczywiście nie zawsze jest tak łatwo jak w starych VW. W starszych autach często dostępna jest podstawowa diagnostyka przez kody błyskowe (np. w Oplach). Interfejs...
Druga sonda Lambda (ta wyzsza) byla odpieta jak kupilem auto. Podpiąć ją? Ta bliżej kolektora wydechowego? To sonda regulacyjna . Ważniejsza od kontrolnej za katalizatorem. Powinna być podpięta. Sterownik żelowy IAW5F? Był demontowany?
Para z tłumika w chłodne dni lub w chłodne poranki to normalne.Ten efekt ustępuje po nagrzaniu się całego układu wydechowego i wyparowaniu wody z układu.Para powinna ustąpić po przejechaniu ok. 10km. jeżeli nie ustępuje ,to prawdopodobnie jwst uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Jak zaleje na do MAx na bagnecie to po 500km spada do MIN i znowu dolewam. Pali olej bo dymi z rury wydechowej, nie jest to jakaś ogromna chmura, ale wg. mnie nie powinno być widać tego dymu. Przebieg to 158 000km
Jeżeli nie chcesz kupować czujnika do kontrolki to wypnij przewód z niego(jest wkręcony w blok silnika lub w głowicę jak w przypadku 1.1) i owiń taśmą izolacyjną. Te czujniki i tak działają dopiero wtedy kiedy w 98% przypadków jest już za późno-czyli wyrzuca płyn lub upg poszła na spacer przez wydech. Co do wyrzucania płynu chłodniczego (nie wody, bo...
Bez kanału będzie bardzo ciężko to wymienić. Instrukcja wymiany innego forum: 1. Zdejmujesz mieszek zmiany biegów - zatrzask i rzep. 2. Uwalniasz lewarek od linki zatrzaski kulowe delikatnie odciagasz śrubokrętem. 2. Wchodzisz pod samochód i wykręcasz trzy śruby w takim białym pudełku koło rury wydechowej. 4. Wyciągasz całe ustrojstwo z samochodu. 5....
Witam Niedawno założyłem instalacje STAG 4 , wtryskiwacze OMVL REG FAST, reduktor Tomasetto, przejechane dopiero około 500km, ale czasem gaśnie i szarpie na wolnych obrotach na LPG(czesciej na ciepłym niż na zimnym) a był regulowany już dwa razy i według gazownika jest ok, akurat jak u niego byłem to sie nic nie działo. Listwa wtryskowa umieszczona...
Mam to samo z Pandzie 1,0 Fire SPI ( bliźniacza konstrukcja) na wtrysku IAW 6F.SH. Od 2 lat się męczę z nierówną pracą silnika na jałowym (coś jakby wypadanie zapłonów) bardziej na benzynie na gazie niemal nie wyczuwalne, ale jest). Od kilku dni robi tak, że po odpaleniu na zimno, wchodzi na obroty tak do 1200 - 1300 rpm po kilkunastu sekundach schodzi...
Wymieniłem dzisiaj termostat w seicento. Przed odpaleniem auta kontrolka wtrysku normalnie zgasła, po czym zapaliła się znowu i pali się cały czas. Auto się dławi i z rury wydechowej idzie gęsty biały dym. Mam przejechac pare km? Co mogłem zrobić nie tak? Z góry dzięki za pomoc.
wygląda to tak ,że nastają chłodne poranki i w komorze korbowej na ściankach skrapla się para wodna.Ajeżeli jezdzisz na krótkich odcinkach to ta woda nie zdąży się nagrzać i wyparować ze skrzyni korbowej.Podobna sytuacja dzieje się w układzie wydechowym.
A ja mam pytanie: po czym poznać, że KAT jest padnięty? Mam Audi 80 1.6PP: spaliny wzorcowo wyszły, współczynnik lambda 1.00 zbiera się kiepsko, ale to normalne 70KM. Koni chyba nie ubyło, bo prędkość katalogową przekroczyłem. Przebiego 130tyś raczej rzeczywisty. Wywalać czy nie? Lambda jest w kolektorze wydechowym?
Kolego, Oxygen Sensor zazwyczaj znajduje sie przed katalizatorem i za katalizarem, napewno znajdziesz je na ukladzie wydechowym. Koła dokrecasz z sila 86 Nm bez wzgledu czy aluminiowe czy stalowe. Głowica: Pierwszy raz 2daNm Drugi raz 3daNm Trzeci raz o kąt 90 stopni Czwarty raz o kąt 90 stopni kolejność: 8 6 2 5 10 7 3 1 4 9 Świece dokreca sie na wyczucia,...
Witam. Co może być przyczyną że moje Seicento 900 ma kłopot by osiągnąć 90 km/h z gazem w podłodze na prostej a na krótkich odcinkach ciężko 60-70 km/h osiągnąć. Jest tak i na benzynie i na gazie. Hamulce nie trzymają - koła się lekko obracają. Świece czy nowe czy stare jest to samo. UPG też raczej OK. Silnik pracuje w miarę równo. Czytałem o zapchanym...
Stara uszczelka nie była przerwana ale widać że ją "brało" Pewnie wystarczyło to żeby puścić płyn http://obrazki.elektroda.pl/1870261100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4949977700_1... Tak jak pisałem zrobiłem partyzantkę i wymieniłem tylko uszczelkę Samochód odpaliłem i po kilku minutach lekko ale wreszcie zaczął grać...
To myślisz, że jak włożysz wydech za 4 tysie, to nagle wzrośnie wartość auta ????. Ono jest już pełnoletnie. Ostatnie modele chyba schodziły w 2003 roku !!!. Jaki ma przebieg ? - dajmy na to 300 tysięcy. Dalej reklamujesz fotele kubełkowe ?. Owszem są - tyle, że są "bardziej kubełkowe". Zejdź na Ziemię. No wiesz jeśli dla Ciebie w 20 letnim aucie najważniejszy...
Witam. Który masz rocznik tego Seicento? W moim 2005 są 2 sondy lambda: regulująca (wkręcona w grubą część kolektora / katalizatora) oraz kontrolna - za kolankiem na rurze wydechowej. Oryginalna instalacja Tartarini zakładana we Fiacie miała kompensację ciśnienia (kolanko o które pytałeś - powinno być podłączone do kolektora dolotowego) oraz emulator...
Postanowiłem rozkręcić silnik i samemu go wyremontować. Może coś się nauczę, a jak się nie uda to wielkiej straty nie będzie i auto pójdzie na złom;) Mam wyciągniętą głowice. Widać gołym okiem że zawór wydechowy na trzecim cylindrze jest wyszczerbiony/wypalony. Poza tym jeszcze dwa zawory są czarne, je też trzeba koniecznie wymienić? Na pewno wymienię...
Przebieg to 130 000 km. Olej wymieniam systematycznie co 6-7 tys. km. Z tym że no nie leje chyba oleju zbyt dobrego raczej z dolnej półki;/ mianowicie: Mineralny Orlen Lubro Gas 15W/40 API SG. Chciałem kiedyś zmienić olej na półsyntetyk ale mi powiedzieli że niezłego zamieszania mogę sobie narobić bo ten półsyntetyk może wszystkie syfy wypukać. Ogólnie...
Witam, takie zapytanie czy firma Bosal to nadal dobry producent układów wydechowych? np zamiennik katalizatora? Posiadam Golfa 4 ze słynnym silnikiem 1,8T Pojawiło się podejrzenie że po ponad 20 latach może być zatkany oryginalny katalizator i turbina jest tłamszona. Zakupiłem popularny w ofertach katalizator firmy JMJ z Wielkopolski. Jak się okazuje...
łojejku jaki syf, no jak ciśnienie rośnie, węże od chłodnicy twarde bardzo i nie grzeje to wszystko wskazuje na UPG, ale to żadna tragedia, w 900tce to bardzo prosta robota, jako że to OHV, to wystarczy tylko odkręcenie kolektora wydechowego jest nieco problematyczne, nic poza tym planowanie głowicy (ok 60zł), nowa uszczelka pod głowicę (ok 60zł), dobrze...
Spod głowicy lub pokrywy zaworów bezpośrednio na kolektor wydechowy.
Pytanie - przy przebiegach tygodniowych 500 - 700 km - opłaca się rozważać diesla czy zostać przy benzynie? Sam sobie policz, ja Ci podpowiem. 1. Załóż, że z Dieslem spali 2-2,5 litra, a większe auto, jakiego szukasz, nawet 3 litry mniej niż z benzynowym. To jest trochę trudno oszacować, bo mocno zależy od sposobu korzystania z auta. Dane producentów...
A od kiedy moi mili przegub zewnętrzny(jak i wewnętrzny) należy do elementów zawieszenia-przecież to jest element układu napędowego i nie ma wpływu na stuki w zawieszeniu. Jeśli jest zużyty to będzie się odzywał wpierw na skręcie, a w skrajnych przypadkach przy jeździe na wprost(trekot, a nie stuk). Teraz dla fanów ocynku-po tylu latach w cieniasie...
Witam. Wymienisz sam w garażu tylko musisz dysponować kluczem dynamometrycznym. Mogą wystąpić problemy z odkręceniem kolektora wydechowego od głowicy (słaby dostęp do śrub mocujących). Głowica przed założeniem nowej uszczelki do planowania (ew. do regulacji zawory - płytkami). Jeżeli posiadasz oryginalną instalację LPG montowaną przez FIAT (ze sterownikiem...
Ehhhh truciciele... truciciele, nie dość że trujecie w atmosferę, to jeszcze trujecie na forum. Porównujecie do produkcji prądu staroświeckie zacofane elektrownie węglowe, za które Unia ściga Polskę - bo nawet węgla nie potrafimy spalać, prawie nigdzie w świecie nikt nie dawkuje dopływ powietrza do pieca, tylko dawkowany jest opał a powietrze pompowane...
Odpowiadam na pytania. Do tej pory jeździłam Fiatem Seicento 900 cm3. I kupiłabym go znowu gdyby nie to, że jest autem horrendalnie niebezpiecznym w przypadku kolizji. Dlatego muszę szukać czegoś większego. Co roku tej ch...erze coś się psuło. Raz na dwa lata elektrowentylator, szczęki rdzewiały, rura wydechowa i tłumik do wymiany co 2 lata. Ale do...
Witam. Od pół roku jestem nabywcą fiata seicento 1.1 MPI. Od dwóch miesięcy mam dość poważny problem. Świeci się kontrolka błędu komputera. Kiedy jadę na gazie to auto jest słabe, Strzela z kolektora wydechowego. tzn. detonuje gaz w kolektorze wydechowym, a do tego spalanie gazu jest bardzo duże. około 10l. na 100 km. Natomiast na benzynie są inne objawy....
seicento wydech pierdzi wydech pierdzenie wydech
radio straciło dźwięk mercedes grzać ogrzewać nokia odzyskiwanie danych
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Układ scalony GZT1231 w sterowniku zmywarki AEG Zmywarka Bosch błąd E02 - przyczyny i rozwiązania