Witam Nie muli ... o ile jest czysty . Rozbierz , wymyj i ciesz sie jazdą zamiast kombinowac . Z podmianami na inny nie kombinuj bo tylko pogorszysz ... no chyba ze masz mnostwo czasu i hamownie . Szuler17 nie pisz glupot , bez wydechu to toto w ogole jezdzic nie bedzie . herflik-00
A ma, i to bardzo dużo. https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Dyfuzor_...
Siema. Mam problem z simsonem Gdy go odpalam strzela lekko z wydechu a gdy odpali to nie chce wejść na wysokie obroty i czasami strzela z wydechu :/
Tłoczek włożony strzałeczką w stronę wydechu?
Odkrec calkowicie wydech i odpal go. Zobaczysz, ze wina wydechu.
Witam, posiadam wydech do simsona s 51 pojemności 85/4, wydech firmy rzt 32. Teraz jest pytanie, jaką dać odległość stożka, aby lepiej szedł z dołu i w jakim miejscu zamontować wkład typu S.
Źle zestrojony gaźnik. Za mało informacji aby stwierdzić z którym etapem pracy gaźnika jest problem. Do listy podejrzeń można dopisać także łapanie lewego powietrza (komora korbowa) oraz zapchany lub nieoryginalny wydech.
Musisz mieć tuningowy wydech aby to zaczęło jeździć. Na seryjnym wydechu będzie tak jak teraz jeździł gorzej niż na oryginalnym cylindrze.
Cóż to za wydech ? :) Sportowy tłumik od Simsona. Mam taki sam.
Ilość oleju w benzynie nie ma nic do rzeczy! Czy to będzie 1:50 czy 1:20 mało to istotne dla sprawy. Sprawdź wydech. Dokładnie każdą dziurkę, a jest ich w tłumiku sporo i z reguły są zatkane. Sprawdź końcówkę tłumika czy miski nie zetknęły sie z ostatnią rurką wylotową. Przy podróbach to się zdarza. Objaw wskazuje na zbyt bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną...
Zębatka zdawcza w S51 mocno zmienia charakterystykę przełożenia pierwszego biegu. Gdy założysz 15z to wróci do normy. Inna sprawa jeśli masz stuningowany cylinder lub wydech, przez co straciłeś moment obrotowy na niskich obrotach.
Mam zamiar polutować wydech do simsona (migomat za drogi), więc wchodzi w grę tylko lutowanie twarde i właśnie teraz szukam odpowiedniej lutownicy do tego :)
Silniki 2T tak mają a dodatkowo jazda zimą powoduje, że wydech ciągnie wilgoć z powietrza i skrapla się wewnątrz woda.
A kompresję ma? Wydech nie zapchany?
Jak się dusi po otwarciu gazu z obrotów biegu jałowego, to masz zużyty uszczelniacz od strony zapłonu i ew. nieszczelność komory korbowej silnika. O ile można wykluczyć zapłon. Jak wygląda stan pozostałych części silnika? Wydech, filtr powietrza, cylinder, tłok, łożyska wału korbowego?
Na słuch wydech zatkany nagarem. Gaźnik oryginalny czy zamiennik?
wszystko chodzi jak należy przy czym pali dużo. Czyli chyba nie wszystko jest OK. Gaźniki 16N1-x dają dużo bogatszą mieszankę. Z różnych względów z resztą. Gaźniki 16N3-x sa wg. mnie dużo lepsze, ale trudniejsze do regulacji i bardziej wrażliwe na źle wykonane elementy. Szczególnie śrubę regulacji składu mieszanki na biegu jałowym. Niedawno dyskutowaliśmy...
Strzela w wydech to zapłon do regulacji , zbyt póżny
Witam, mam simsona sr50 i mam pewien problem, mój simek nie chce odpalać ale niewiem czemu bo paliwo dostaje i jest iskra a nie chce odpalić dlaczego? Proszę użyć wyszukiwarki. Problem był opisywany wiele razy.
Kolego, zmieniajac wydech w dwusuwie wiecej zmienisz na gorsze niz na lepsze, m.in. moc, osiagi i zuzycie paliwa wiec zastanow sie czy na pewno o to ci chodzi No nie wiem. Ja założyłem wydech od simsona do ogara i normalnie działa tylko ciszej i ma może ciut więcej mocy. Wydech dużo daje do stylistyki.
Myślisz że wymiana kondensatora pomoże?
Spawak to wydech robiony indywidualnie pod dany cylinder.
Witam, taki wydech to szczerze mówiąc nie najlepsze rozwiązanie (według mnie). Jeśli chcesz tłumikiem podnieść moc to ja widze dwa rozwiązania: 1. Tuningowy tłumik Leo Vince (włoski, naprawde dobry) jego cena to około 250zł Jest dostepny na aukcjach allegro u uzytkownika kniazw lub na www.simson.strona.pl szczegóły w zakładce cennik. 2. Tuningowy wydech...
Po takich modyfikacjach zyskasz jakieś 20-25km/h więcej ale pseudo sportowego wydechu nie polecam.
Za wczesny zapłon przez co odbija i zaczyna chodzić w drugą stronę.
Jeżeli masz w nim układ zapłonowy tradycyjny- na przerywaczu , to sprawdż przerwę na przerywaczu , czystość styków przerywacza, czy jest dobry kondensator -ten przy przerywaczu zapłonu ,czy sprawna jest cewka WN. Wreszcie świeca zapłonowa. Ustawienie punktu zapłonu . Dedykowana świeca to F-100 , lub 260 - tka . Używanie świecy F95 mija się z celem -...
Miałem oryginalny gaźnik. NA 60ccm zrobiłem około 6 tyś km, na 70 około 1tyś. Nic się nie stało silnikowi, przecież fabrycznie także wychodziły 70ccm. Miałem nieco zmodyfikowany wydech, strojony nieco wyżej. Bardzo dobrze to wspominam.
Odległość do impulsatora, mierząc głębokościomierzem suwmiarki przez otwór w kole magnesowym, powinna wynosić ok. 5-6 mm. Odległość można skorygować jedynie zmieniając grubość podstawki statora. Warto pamiętać że w wałach korbowych z wypełniaczami magneto wystaje dalej. Zapłon sprawdzisz pod stroboskopem, kręcąc wałem korbowym przy pomocy wiertarki...
W temacie "simson s51 tuning" opisałem sposób zrobienia wypełnienia na wale-nie potrzeba żywicy. Co do dzwonienia-nie masz przypadkiem nowego wydechu lub co najmniej kolanka?
Witam. Rozbierz ten gaźnik bo paliwo się leje strumieniem do cylindra.
PS Skąd wziąłeś piąty bieg w Simsonie? Ze sklepu. modele s53 były seryjnie wyposażane z tego co słyszałem W S53 była seryjnie skrzynia 4-biegowa, tudzież 3 biegi w S53M (mofa 25 km/h). Ja juz wyszedłem z branży i sie z tego cieszę widząc jak Ty się mordujesz z tymi podróbami. Za "moich czasow" montowałem tłoki ori i nigdy nie było problemów. Niestety...
temat już daaawno nie aktualny. Simsona chodził bdb. Licznik był po prostu popsuty i myślałem że jedzie te 60km.h a naprawdę było 70-75. No i wiedzy też nie miałem wtedy żadnej... aktualnie w tym simsonie jest cylinder 60/4 gaźnik amal 21 i wydech leo vince;) v-max około 90km/h
Silnik jest w bardzo dobrym stanie, niedawno wymieniany tłok z pierścieniami. A szczelny wydech ma coś do pracy silnika?
Kapie olej z wydechu? Uszczelniacz na wale korbowym do wymiany.
Na ORYGINALNYM!!! ,czyli 70ccm, który jest nie do kupienia. :cry Podróbki mają fatalną jakość i niedokładnie wykonane kanały. Może się okazać że lepsze osiągi będą na oryginalnej 50-tce z prawidłowym wydechem niż na podróbkowych wynalazkach...
Wału nie trzeba kupować nowego. Jeżeli ten od 50-tki jest OK, to wystarczy przerobić przeciwwagi. Tłok o wiekszej średnicy jest cięższy i w przeciwnym razie "zgubimy" wyrównoważnie. Silnik będzie bardziej drgał Pozostałe przeróbki/wymiany. Piszę z pamięci może coś umknąć. sorry. 1. Otwór w karterze, jak pisali koledzy, nalezy roztoczyć na średnicę ok....
Od kiedy to w Simsonie jest uszczelka pod głowicą??? Czy na 100% masz dobre sprężanie. Pożycz manometr i zmierz. Co z zapłonem? Jaki ? Jaka iskra ile mm skacze z kabla na głowicę? Co z wydechem? Czy nie przytkany? Odkręć kolanko i zapal.
Wydech został zmieniony na węgierski(najlepszy zamiennik) Wręcz na odwrót. Zobacz sobie pierwszy wynik google na temat "wydech węgier ETZ 250". Różni się on znacznie konstrukcją wewnętrzną względem oryginału. Z resztą identycznie jest z wydechami węgierskimi do Simsona. Zakładasz nieoryginalnie części i chcesz aby to chodziło i to na fabrycznych ustawieniach...
MZA branduje tylko cylindry Almota, a to Almot nie jest. Niestety to jest podróbka zapakowana w karton MZA. Nawet widać że króciec wydechu ma dłuższy gwint. Reklamuj towar u sprzedawcy.
Wiem, oryginalny to coś rzadkiego,ale mnie jednak interesuje większa prędkość. Myślałem nad szlifem na 60cm i wydech LeoVince co sądzicie/sz?
Ja pierniczę... 5 litrów pali silniczek o pojemności 60ccm, tyle co mój stary CX500. Spaprany rozrząd, wzrost mocy minimalny, spalanie ogromne... Nie kapie Ci benzyna z wydechu?
Ten kto nie wierzy że simson z silnikiem igła nie wykręci ok.10tys na luzie to sie poprostu gówno zna. http://pl.youtube.com/watch?v=q5lY86p6zT... taki przykład, mój spokojnie kręci takie obroty http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Sims... . Ten link co na początku podał tranzystor to poprostu zrobił se sam w wordzie te dane, bo skan książki...
Opróżnij gaźnik z paliwa. Zdejmij dla pewności kolanko wydechu. Plak lub dezodorant we wlot gaźnika, musi odpalić. Jeśli nie, to problem jest gdzieś w silniku.
Po prostu bierze olej i wali wydechem ale mam jeszcze jeden simering i wsadze mniej głęboko bo wydaje mi się że za głęboko wsadzam
Jak masz filterek to nie musi. Swista w tłumik to znaczy ze jak dodasz gazu w miare szybko ( szybko wkrecisz na obroty ) wtedy słychać dosyć głośny świst i wywalenie sporej ilości spalin. To znaczy ze masz za pozno zapłon i mieszanka spala Ci się w wydechu.
Dodatkowo sprawdź układ wydechowy - drożność wydechu. W silnikach 2T sprawdzenie wydechu jest b. istotne. Opisana przez Ciebie usterka może też wynikać z niewłaściwego ustawienia zapłonu.
Oglądając filmik nie wydaje mi się aby problem tkwił w zapłonie. Na krótkiej iskrze miałby problem z odpaleniem, przy wadliwym zapłonie ewidentnie by przerywał lub też strzelał i kichał. Coś słabo wydech słychać, sprawdzałeś jak się zachowuje bez tłumika oraz czy tłumik nie jest zawalony garścią nagaru z mixolu (w szczególności na przegrodzie "sitkiem"...
Silnik do rozpołowienia. Jeśli nie będziesz walił młotkiem w wał, a użyjesz specjalnych przyrządów, to tylko korbowód od wymiany. Korba ok. 170 zł + przebicie z centrowaniem 50–200 zł. Cały nowy wał to koszt 400–600 zł. Ostrzegam przed tanimi chińskimi wałami korbowymi, zwykle części do silnika CPI są sprzedawane jako części do AM6, mimo że są podobne...
Zrobiłem synowi silnik na 60 tce (ale zostawiłem oryg 50) do : motomis: Właśnie ci co mają wysilone maszyny i dają im w p..... nie mają takich kłopotów,bo silnik gorący większa temp. spalin, rura wydech gorąca, to i nic się nie odkłada
Siemka Zamek naprawiłem już działa wyciągnie kluczyka Ale mam pytanie Czy ma być sprężyna przy zamku która odbija zamek przy odblokowaniu? Jak uszczelnić połączenie kolanko wydech bo kapi mi olej, spaliny i jest głośny przez to.
taki maly off top ale nie chacialem zakladac nowego tematu... sismon chodzil dobrze , wrecz swietnie.pewnego razu jechalem sobie ( na kacu i dlatego nie zauwazylem problemow odrazu) i moja uwage przykluwal fakt iz predkosc 65 nie zostala przekroczona :/ ( zdazalo sie ze 75 szedl ) .Dobra olalem sprawe .NA drugi dzien , jazda w dwie osoby 25-35 nie wiecej......
Źle wyregulowany gaźnik - praca na bogatej mieszance - zawalenie świecy sadzą. Weź także pod uwagę stan uszczelniaczy wału korbowego oraz drożność wydechu. Jeśli nie wyregulujesz silnika do pracy na prawidłowej pracy, na nowym zapłonie objawy jeszcze bardziej się nasilą.
Witam kupiłem sobie aprilie rs50 98r. z cylindrem 90ccm i mam kilka pytań . Odpala ładnie tylko podczas jazdy to tragedia na pierwszym biegu to się rozpędza z 20sek. zanim dojdzie do 8tys. obr. potem ogień tylko przerywa trochę . Jak tam jest z zapłonem przy większym cylindrze trzeba przestawić zapłon jak w simsonie? gaznik wyczyszczony Wydech jakiś...
Podejdzie do każdego cylindra który ma gwint na króćcu wydechu... Jednak jeśli zależy Ci aby bezproblemowo jeździć i nie zbierać co kawałek wydechu z asfaltu, czasami przejechanego, to pozostań przy seryjnym kolanku.
Tłumik wyczyścisz roztworem wodorotlenku sodu czyli np. tzw. KRETEM do rur. Układ wydechowy zaślepiasz z jednej strony korkiem gumowym i napełniasz do pełna mocnym roztworem Kreta. Kreta należy wcześniej wymieszać z ciepłą wodą, a nie wsypać do tłumika i wlać wody! Tak napełniony wydech zostawiasz na noc by zasada zrobiła swoje. Potem wylewasz roztwór,...
Można, ale się nie opłaca. Rozrusznik 3 generacji kosztuje ok. 1500 zł. Do niego wymagany jest zapłon VAPE — obecnie zestaw kosztuje 1500 zł. Pokrywa nie posiada napędu licznika, potrzebny jest zestaw napędu z przedniego koła — ok. 200 zł. Kartery powinny być z nowej wersji, w DDRowskich trzeba podfrezować krawędź karterów. Zdaje się że...
Na samym zapłonie blokada obrotów nie wystarczy... Bo jeśli takową zrobisz to jeśli manetkę gazu odkręcisz na max a blokadę ustawisz np. na 4000obr/min to będzie strzelało z wydechu, będzie się zalewał... ponieważ gaźnik będzie podawał za dużą ilość paliwa...
To trzeba w pierwszej kolejności upewnić się co do sprawności silnika oraz regulacji, w szczególności układ dolotowy, wydechowy i zapłonowy. Następnie można przystąpić do regulacji gaźnika. W e930 (starsza wersja) powinien występować gaźnik z serii 16N1, niestety nie dysponuję informacją jaki dokładnie typ był montowany. Nie powinno być z nim problemu...
Uwaga do wszystkich użytkowników Simsonów. Producent montował dźwigienkę ssania nie dla ozdoby! Sprawny silnik ze sprawnym osprzętem NIE MA PRAWA zapalić "od kopa" bez ssania gdy jest zimny! Sprawdziłem to praktycznie na kilkuset Simsonach. Jeżeli pali to znaczy, że coś jest nie tak z gaźnikiem! Sobuś podaj więcej informacji o Twoim Simsonie. 1. Co...
Z wydechu? To, że nie spala benzyny i podczas prób rozruchu tamtędy ją wyrzuca. A jaki kolor ma iskra, na świecy?
Zrób mieszankę 1:50 (ja do simsona lałem orlen 2t semisynthetic) i zobacz co leci z wydechu. Jak chmura niebieskiego dymu i do tego opornie wchodzi na obroty to przez simering ze strony sprzęgła ciągnie olej ze skrzyni biegów. Jak będziesz wymieniać simeringi to za jedny razem z dwóch stron. Jak wykluczysz simeringi to możesz zająć się gaźnikiem.
Pomimo braku sukcesu w znalezieniu przyczyn(y) dziwnego zachowania się silnika i jego przegrzania podziwiam twój upór i konsekwencję w drążeniu problemu. :D Niejeden dawno by rzucił Simsona w kąt lub wystawił na aledrogo.:| Sądzę również, że wiele się nauczyłeś prowadząc temat. Wygląda na to, ze wszyscy popełniamy jakiś błąd lub umknął nam jakiś szczegół....
Nie nie pobiera ze skrzyni oleju mocy ma dużo alez wydechu kapie mi olej może ma to coś wspólnego ale kolega np tez mixol leje i jest dobrze
W silnikach dwusuwowych długość i pojemność okladów dolotowego i wydechowego ma ogromne znaczenie, o wiele większe niż w czterowsuwach. W skrócie: zmniejszanie długości układu przed przepustnicą przesuwa obroty momentu maksymalnego i mocy maks. na wyższe. Podobnie z wydechem. Jawki 50, Simsony kupowane w polsce w latach 80-tych, nawet ogary 50(typ200)...
Witam. Panowie jestem w kropce, ponieważ przez zimę wymieniałem łożyska itd w simsonie. Po remoncie postanowiłem uruchomić simsona. Niestety zapłon był przestawiony więc ustawiłem i odpalał "od kopa" . Lecz teraz wystawiłem simka i ku mojemu zdziwieniu nie pali. Pomyślałem że to zapłon i ustawiłem od nowa. Gdy simson jest ciepły pali od ręki mogę go...
Witam. Miałem stary wydech ddr do simsona, nieco pogięty więc wyprostowałem go, przyspawałem nowy stożek wystający poza sam tłumik. Mam pytanie, czy zmieniłby mi się znacząco dźwięk jeśli na koniec zamiast oryginalnej końcówki dał bym na przykład jakąś zt tuning albo inną? Dziwnie może by i wyglądało ale czy różnica w dźwięku byłaby odczuwalna? Aktualny...
Moc silnika wzrośnie z 10%-20% to zależy jak będzie strojony ale ja proponował bym ci go dostroić na mocniejszy dół, bo nie biedzisz go jakoś wyczynowo używał a potrzeba ci żeby po górach jeździć wydech strojony na 4500 -5000 rpm i powinno wystarczyć. A z tym że 100km 600ccm spala 5/6l to jest to że to jest 4t, większe sprężanie i wiele innych czynników...
Witam, w danych technicznych pisza, ze silnik w S 51 ma sprezanie 9,5 : 1 [ czyli na dzisiejsze paliwo 95 jak najbardziej ], to kompresja powinna wynosic ok. 10,5 - 11 barow chyba ? Gdzies widocznie 'ucieka' cisnienie z cylindra, moze jest bardzo gruba uszczelka pod glowica, itp. ? A jak benzyna zaczyna juz leciec z 'wydechu', to moze 'chlupac' w skrzyni...
Tak ,ostatnio wypaliłem cały wydech, w końcówce było dość sporo lepkiej czarnej mazi, po wypaleniu simek chodzi dobrze, no i nic mi nie cieknie z rury . :P
Witam, skoro sie szybko przegrzewa i jest slaby, to moze byc objaw nie 'zbyt wczesnego zaplonu' - tylko odwrotnie : bardzo poznego zaplonu - sprawdz, czy plytka przerywacza nie jest przypadkiem 'luzna - slabo przykrecona', bo to typowy objaw - jak ktos zle ustawil zaplon do dzisiejszego paliwa, czyli np. 'na zero' - zaplon w punkcie 'ZZ' [ GMP ], bez...
W Simsonach po roku '90 blokowano do 50 km/h. Blokady były w: 1. Układzie wydechowym: dłuższe kolanko, zwężka wewnątrz kolanka, inna konstrukcja wydechu "kompakt" - krótkiego tłumika 2. Przełożenie końcowe: zębatka zdawcza 14z - powinna być 15z, bolec-blokada na założenie większej zębatki. a słyszałem że takie sprzęty mogą iść okolo 100km/h taaa......
modul wysiadl. simson podczas jazdy juz z lekka przerywal przy pewnych obrotach potem kichnol w wydech i po module :/ (objawy takie jak by klin scielo) i kurde nie wiem co moze byc teraz :| dziwi mnie to ze kazdy rezystor ma po ok 30ohmow a nie 80pare:|
Witam mam Simsona sr50 rok temu zabrałem się za jego remont silnik bym dobry to nie ruszałem, rozebrałem wszystkie owiewki blotniki itp. Simson odpalał ale jechal na pół gazu, stwierdziłem że złożę cały skuter, nowa instalacja, żarówki dałem akumulator 6v oświetlenie wszystko działa cacy i zabrałem się za lekkie przestawienie zapłonu bo strzelał w wydech...
mam zalozona blokade moge na nim jechac tylko 33km/h.... Czy to MOFA? Czyli jednoosobowy motorower jeźdżący z prędkością maksymalną 25 km/h (i nie wymagający jazdy w kasku)? Dużo nie pomogę, jeśli miał mocno ograniczoną moc - będzie konieczna wymiana wydechu, gaźnika i być może cylindra (2T). Może tylko zdjęcie blokady z wariatora i zmianie przekładni...
Zależy o jakim modelu Simsona mówisz. W S50, S51 nie było masy silnika - łapał sobie masę gdzieś po linkach albo przez wydech. W SR50 był przykręcony konektorek na oczko, do któreś z górnych śrub mocujących pokrywę sprzęgła. Przewód masowy łączył akumulator, silnik i blachę instalacji. S S53 dopiero w modelach Alpha, Beta stosowano przewód masy silnika....
no to tak :) simson będzie najlepszy :) wsk 125 bedzie za mocna :/ pozatym wydech będize ci się palentał :/ (każda zmiana długości kolanka oraz innych częsci wydechu w 2t wiąże sie z utratą mocy i rozstrojeniem silnika). masz jawke pozbądź się tego bo to szmelc :P jawke sporzedaż za 200zł za to można kupić wsk do odrestaurowania (już lepiej zabrać się...
Iglica na środek i MUSI chodzić, ja bym stawiał na nieszczelne połączenie gaźnika z silnikiem - lewe(fałszywe jak kto woli) powietrze może łapie. W simerze to kazdej śruby nie znam, ale znam polskie <50cm³ - to pewnie to samo. Nie wiem czy tam są uszczelki takie jak "u nas" przy gaźniku. Jeżeli takie papierowe, albo podobne to radził bym...
Z tym wtryskiem to pomysł tyle zabawny co absurdalny. Np. w Aprilii był wtrysk (do cylindra, nie w dolot) przy smarowaniu dozownikowym. Minimalizował straty mieszanki przez wydech, ale z tego co pamiętam to długo nie mogli go dopracować. W "motorze" Simson nie ma to absolutnie sensu. Przy mocy, jeśli dobrze pamiętam, ok 4KM, dodatkowy balast osprzętu...
Założenie cylindra 60 cm³ było największym błędem. Silniki Keewaya są tak skutecznie mechanicznie zablokowane, że jakiekolwiek zmiany w silniku prowadzą do znacznego pogorszenia pracy silnika. Nie wspomnę już o tym, że wersje "nieblokowane" fabrycznie osiągają tylko 58 km/h. Cylinder oryginalny ma zaniżone okno wydechowe (jak pamiętam RY-8 miał...
A teraz to ja już sam nie wiem bo odpalił.i chodzil.z minute na średnich obrotach i że 2 razy strzelił z wydechu i był biały dym Kiedy były te średnie obroty, to manetka była na "0" czy gazowałeś. Może masz zerwany klin na wale i dzieją się cuda.
Z całym szacunkiem - a czy tuningowałeś tak prozaiczne urządzenie jak rura wydechowa ?? Nie mówię o tym żeby wypatroszyć " flaki " z tłumika ale o tym żeby zrobić to tak jak to Polacy robili w niemieckich Simsonach w latach 80 -tych. Ja tam nie miałem Simsona ale w mojej okolicy znalazł się taki magik który odkrył że rura wydechowa " stroi " podobnie...
Dawno temu ojciec miał podobny problem. Ktoś przywiózł Simsona z NRD i na odprawie celnej wpisano w papiery motocykl. Ojciec kupił go od tego ktosia, ale nie dało się w prosty sposób tego odkręcić. Pamiętam, że musiał wstawić dławik w wydech i założyć mniejszą zębatkę z przodu, a następnie udać się do rzeczoznawcy (nie do SKP). Tam dostał zaświadczenie,...
Kolego.... a więc tak ; oddzielić trzeba by było strzelanie w układ wydechowy od jak nazwałeś mulenia . Tak więc w pierwszym przypadku prawie sobie sam pomogleś ......jest to ewidentnie sprawa problemów z układem zapłonowym , niespalone paliwo które jest wyplute do wydechu tam się spala w sposób niekontrolowany po chwilowym rozgrzaniu wydechu. Tak więc...
Mam problem z moim simkiem ponieważ cieknie mi paliwo (w postaci ciemnego oleju) na kolanku i na końcu wydechu, wiem wiem dwusuw więc to normalne ale nie w tak dużych ilościach a to nie koniec, ciężko pali a gdy zapali po krótkim czasie gaśnie. Z góry dzięki. Pozdrawiam Sławek ;)
Chciałem zapytaćco myślicie o takiej zamianie cylindra zeby podnieść moc. Mam już wydech klasy sport do cylindra od 60 do 70 . Wymianiałem iuz cylindry w motocyklach mz wsk w komarkach simsonach itp. w skuterze zciagałem tylko cylinder. Mam jeszcze jedmo pytanie . czy do wyjecia sworzenia z tłoka potrzebny jest jakiś przyżąd czy wyjdzie łatwo ??? Proszę...
Widzę, że Ci nieźle namieszali w głowie poprzedni doradcy i ten ostatni też! Tak nieźle, że nie czytasz ze zrozumieniem tego co pisałem. Tego ostatniego też odeślij(!) i sam zapomnij na razie o "bogatszej mieszance" bo staniesz się uboższy o niepotrzebne wydatki. Zapłon należy minimalnie opóźnić. O ile nie wiem. W Simsonach było z 1.8 na 1.4. Trzeba...
Witam remontowałem silnik rozwierciłem kartery na sidemdzieiątke cylinder wtym że nie chce palić a mało kiedy się uda zaóważyłem że w cylindrze jest i na świecy olej ciemny po ściągnięciu głowicy widać było na tłoku olej za dużo a bęzyna z olejem dobrze dobrane jak już zapali to kopci fest dużo niespalonego oleju czy benzyny wydostaje się z końca wydechu...
Wygląda jak jedna z pierwszych serii komarów z silnikiem Simsona SR2. Dosyć unikalna rzecz. Standardowe sztywniaki miały SM02 czy tam wariacje typu S38. Lampy nie wyglądają na oryginalne, porównując z innymi z tej serii, ale kto wie. Wygląda, ze masz dosyć ciekawą perełkę, wartą odnowienia. Warto zwrócić uwagę na inny niż w standardowych komarach łańcuch...
Witam! Jest jak było, nic nie zrobiłem z braku czasu. A teraz po kolei. thomas__1: Bez ssania za cholere nie zapale. Iglica wisi na 2 ząbku od dołu. wueska: Wszystkie uszczelniacze w silnku są nowe. haker305: Sprawdze kranik, chciaż kiedyś go czyściłem :D . Czytając inne wątki zauważyłem jak ważny jest wydech. Wszystko drożne i przeczyszczone. Inkwizycja:...
Witam jestem nowy na forum, również dopiero zaczynam swoją karierę z motocyklami. Mam problem z moim Simsonkiem :/ Mianowicie motorek świeżo odpalony chodzi normalnie, po dodaniu gazu delikatnie jak i do odcinki gaśnie. Podczas maksymalnego odkręcenia gazu dusi się na początku, a jak puszczę manetke moto "strzela" z gaźnika do cylindra. Pod gaźnikiem...
Jeśli masz seryjny cylinder i wydech, to taką konfigurację powinien uciągnąć. Prędkości maksymalnej raczej dużo nie zmieni, tylko przy tej samej prędkości będziesz jechał na niższych obrotach. Konfiguracja z Simsona S70 ma tą wadę, że pierwszy bieg jest bardzo długi i trzeba ruszać na półsprzęgle. To nie jest korzystne w silniku z dolotem przez tłok....
Bez wydechu efekt masz taki, że jedzie praktycznie na niskich obrotach, na wysokie się nie wykręci. Wydech musi być także z tego względu, że wpływa na zmianę składu mieszanki produkowanej przez gaźnik. Benzyna nie wyczyści nagaru węglowego z wydechu, co najwyżej rozpuści niespalony olej. Przy prawidłowej eksploatacji nagar naturalnie wypala się w wydechu....
Kolego zwróć uwagę na mieszankę paliwową - jaka jest proporcja paliwa do oleju, myślę że dałeś za dużo oleju, a świadczy o tym wypływająca czarna maź. Ponadto może masz w gaźniku za wysoki poziom paliwa i silnik wówczas będzie się dusił, gdyż nie będzie mógł tak dużej dawki spalić. Jednocześnie dodaję, że silniki dwusuwowe powinny mieć oryginalne i...
Uparłeś się na brak paliwa i gaźnik. A może on nie jest główną przyczyną? Może są jeszcze jakieś inne przyczyny? Piszesz że muli go i gaśnie. Sprawdź i napisz jak wygląda świeca zaraz po zgaśnięciu. Co z zapłonem? Sprawdź iskrę na samym kablu - bez fajki. Ma skakać z kabla do głowicy na 8 mm! Co z wydechem? Może przytkany? To częsta przyczyna mulenia...
Witam, temat jest dziwny i nietypowy. Mam Simsona jak w temacie, wersja z zapłonem elektronicznym, w którym jakiś czas temu zapomniałem zakręcić paliwo (kranik). Dojechałem do domu z pracy i stał przez 2 dni z odkręconym kranikiem, a już mi się to wcześniej zdarzyło i po tym nie chciał odpalić. Tym razem już na amen. Ponadto jakiś dowcipniś poprzecinał...
A co jedną motogodzinę dokręcać kolanko w Simsonie to wbrew pozorom nic dziwnego. Jak silnik wibruje to się odkręca. W motocyklach biorących udział w wyścigach obowiązkowe jest drutowanie śrub, korków w obawie przed samoodkręceniem i zrobieniu komuś krzywdy.
Witam mam problem z moim simsonkiem mam w nim 85/4/3 gaznik amal21 spawaka z jack motors jmp065 link do wydechu: https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlumi... Zapłon ducati energia problem polega na tym że jest bardzo słabe rezo wczesniej miałem to samo tylko 70/4/3 i ciągło jak głupie zapłon...
To nie jest zimering tylko korek spustowy oleju. Kondensator w aparacie zapłonowym był wymieniany? Z tego co kolega pisze wnioskuję brak doświadczenia w naprawach takich silników[ bez urazy],proponuję wezwać jakieś fachowe wsparcie zanim sezon się skończy. Cylinder był wymieniony-grubość uszczelki pod nim ma duże znaczenie dla poprawnej pracy silnika.I...
Ten rozrusznik jest przeznaczony do silników PPG. Sprawdziłeś czy w ogóle będzie pasował do Simsona? Po pierwsze musi być podfrezowana obudowa gdzie znajduje się bendix z przekładnią. Po drugie czy zmieści się do łoża silnika. W starym typie łoża rozrusznik pierwszej generacji prawie dotykał rury łoża (ramienia reakcyjnego). W nowym typie łoża (z mocowaniem...
Dotarcie tego silnika ,rzecz bardzo ważna! Więcej oleju do paliwa,można dać coś lepszego od mixolu i nie ciągnąć po obrotach!Grubość uszczelki pod cylindrem ma duże znaczenie .I skąd kolego masz oryginalne części,przecież IFA już dawno tego nie produkuje .Kolega walczył z nowymi cylindrami rok czasu i d...pa .Wszystkie z nich miały złe fazy ssanie/wydech...
simson wydech pierdzi wydech pierdzenie wydech
ctcss radmor pralka bosch instrukcja obsługi pralka kasowanie błędów
pyclip renault sterownik skrzyni sharan
Mercedes-Benz W251 P0121 P0699 brak reakcji na gaz – diagnoza napięcia 5V ECU KUKA MFC – brak widoczności wejść DI, diagnostyka KRC2/KRC4, iosys.ini, zasilanie 24V