tnać koszta to goły silnik ok 300-500zł w bdb stanie. Jak mechanik ogarnięty to w jeden dzień auto będzie gotowe do jazdy.
Jedynka niektóre firmy robiły otworki a jak nie jesteś pewny to pomiar wystawania tłoka . Tylko na wszystkich 4 cylindrach.
Nie chodzi mi o wymianę. Gdzieś ten płyn musi ginąć. Zastanawiam się czy nie dostaje się do oleju poprzez wydmuchaną uszczelkę głowicy.
Sprawdź czy nie jest wydmuchana uszczelka po głowicą są takie same objawy.
A kto Ci wywróży czy to jest poważne, Żebyś potem Miał pretensje jak Ci motor padnie. Najlepiej dla Ciebie i Twojego samochodu będzie podłączenie auta pod kompa, pewnie to wiele wyjaśni. P.s jeżeli kopci na biało to może wydmuchało uszczelkę pod głowicą i płyn dostaje się na cylindry, ale to tylko JEDNA z możliwości.
Regulator jest na pewno. To nie jest kosiarka z lat 80-tych, gdzie była dźwignia gazu przy kierownicy. Skoro przepustnica na zgaszonym silniku jest i tak otwarta, paliwo dochodzi, to istnieje opcja, że ścięło klin na kole magnesowym, rozrząd raczej się nie przestawił. Widziałem również przypadek, w którym ukręci się wałek rozrządu. Mogło jeszcze wydmuchać...
Jak w temacie: Actros MP4 euro 6. OM 471 926 Kolejny raz wydmuchało uszczelkę głowicy i zbiera się kompresja w ukł. chłodzenia. Widać niewielkie ślady nagaru na uszczelce. Może być opadnięta tuleja a wspiera się w dolnej części bloku. Czy ktoś ma rozwiązanie problemu?
Jeden czujnik odpowiada za wskaźnik drugi do sterownika silnika Płyn jest w chłodnicy? Węże od nagrzewnicy ciepłe? Jeżeli nie to termostat otwarty i puszcza wszystko na duży obieg tj. chłodnice Jeżeli węże ciepłe a nie grzeje to układ zapowietrzony np. wydmuchaną uszczelka pod głowicą lub uszkodzonym reduktorem lpg o ile występuje Myślę że rozwiałem...
Witam wszystkich posiadam Fiat Cinquecento 704 uszczelka pod głowicą... Zauważyłem że pod korkiem wlewu olej pojawiło się coś w rodzaju masła ale na bagnecie od poziomu oleju niema masła a płyn chłodzący w niedużych ilościach ubywa i na ściankach zbiornika pokazał się czarny osad,ale że ubywa mi płynu chłodzącego to sądzę że dlatego że mam złamany czujnik...
Czy te napędzające się węże były przed wlaniem k-seal? Czy piana w układzie powstaje przez wydmuchaną uszczelkę pod głowicą czy przez k-seal?
Pewnie wydmuchało uszczelkę pod głowicą, dlatego wygania płyn z układu.
Ale kompletnie nic nie dmucha?? Może głupie pytanie czy sprężarka jest połączona mechanicznie z silnikiem, w sensie czy kręci się razem z nim?? Czy pasek się nie ślizga? Bo jeśli się kręci, to może być jak kolega wcześniej mówił zawory albo wydmuchało uszczelkę pod głowicą. Pozdrawiam.
Ale panowie twarde węże będą w tedy gdy wydmuchało uszczelkę pod głowicą. A wentylatory też mogą być słuszną sugestią bo może nie włączać się pierwszy bieg. Ale w takim razie dlaczego na komputerze pokazuje większą temperaturę niż w samochodzie? mogą być czujniki.
Rozumiem że pokrętło w kabinie ustawione na ciepło, ale czy steruje ono zaworem? Mogł się wysunąć pancerz linki, z opaski na jednym z końców sterowania. A jeżeli zawór pracuje, to masz większy problem. Zapowietrzona nagrzewnica. Generalnie po uzupełnieniu płynu powinna odpowietrzyć się sama. Jeżeli tak się nie dzieje to wydmuchana uszczelka pod głowicą...
Wydmuchało Ci uszczelkę z pod głowicy i podciśnienie wydmuchuje płyn chłodzący czyt. wodę. Na 100% USZCZELKA DO ROBOTY. może jeszcze przez wiosennymi pracami zdąrzysz zrobić. Pozdrawiam
Jeśli test był wykonany fachowo i środek do tego użyty dobrej jakości a test był pozytywny to masz trzy opcje. Mianowicie wydmuchaną uszczelkę pod głowicą,pękniętą głowicę albo w rzadkim przypadku pękniętą tuleję cylindra (rzadko się zdarza ale jednak) A skoro mechanik ci powiedział że pompa wydziela CO2 to szybko zabieraj od niego samochód :)
Cóż się od nas spodziewasz? Skoro złożyłeś i uruchomiłeś to potrafisz. Teraz pozostało sprawdzenie, czy wtrysk występuje na obu wtryskiwaczach i czy jest ciśnienie sprężania. Gdyby w grę wchodziła woda w cylindrze to raczej rozrusznik nie poradziłby sobie nie mówiąc o pracy ciągłej. Wydmuchanie uszczelki głowicy też idzie namierzyć. Regulacja zaworów...
Mogło wydmuchać uszczelkę głowicy między cylindrami
Że 4 lata temu wydmuchał uszczelkę pod głowicą, było ogarnięte wtedy i chodził normalnie do tej pory, często stoi na dworze, ale kominek jest przykrywany, żeby nie napadało do wnętrza tłumika. bearq - właśnie wydmuchuje olej górą przez kominek
Kilka dni minęło, ale może wydmuchało uszczelkę pod głowicą?
Witam wszystkich problem rozwiązany wydmuchana uszczelka pod głowica i peknieta głowica. Sprzedający pokrył koszty naprawy. Pozdrawiam
Zrób zdjęcie wykręconych świec (tylko w kolejności jak w silniku). Problemy z wypadaniem zapłonu masz po błędach na 1 i 2 cylindrze. Mogą nie mieć nic wspólnego z cewkami czy świecami. CZY BYŁY SPRAWDZANE LUZY ZAWOROWE? CZY BYŁA SPRAWDZANA KOMPRESJA? (mogą być upalone zawory wydechowe bądź wydmuchana uszczelka pod głowicą między cylindrami).
Czy na starej uszczelce były takie same objawy.Gdzie wydmuchało uszczelkę
Albo źle odpowietrzony, albo jednak uszczelkę pod głowicą zdążyło wydmuchać. Może jeszcze pompa wody być uszkodzona. Oddaj do kogoś kumatego, nim wpędzisz się w koszty.
Np w wydmuchanej uszczelce pod głowicą.
Tylko że chce zwiększyć mu moc po naprawie, zwykłą wydmucha znowu...
Tylko wydmuchana uszczelka pod głowicą.
Mocno przegrzanym silnik najczęściej objawia się wydmuchaniem uszczelki pod głowicą. A objawy tego to inny i bardzo szeroki temat.
Witajcie, mądre głowy. Pacjent: Renault Espace 3.0 DCI V6, 2003 rok. Robione były głowice (wydmuchało uszczelkę pod głowicą). Po założeniu głowic, wstawieniu nowego rozrządu i ustawieniu go na znaki, zaczął się problem. Jedynie na ciepłym silniku auto nie trzyma wolnych obrotów i gaśnie. Problem z odpaleniem. Komputer Inter Cars czyta błąd P1008. Po...
Wydmuchał uszczelkę pod głowicą.
Witam.Auto jak w temacie rok 93 wydmuchana uszczelka głowicy.Głowica po planowaniu jutro zakładam i się zastanawiam czy między głowicą a obudową wałka stosuje się jakieś uszczelnienie?Po rozebraniu wygląda ze niczym nie było tam smarowane ale nie chcę sobie narobić roboty.Przy okazji zapytam jakim momentem dokręcać.Z góry dziękuje za pomoc. Tam idzie...
Ale pieprzycie, ma wydmuchaną uszczelkę pod głowicą.
Gaśnięcie po nagrzaniu, to objaw zacierania silnika. Ten jest dwusuwowy czy czterosuwowy? Po nagrzaniu może też się psuć układ zapłonowy. Szczególnie podatne będą wynalazki z elektroniką. Kondensator zapłonowy też może być podatny na wysoką temperaturę. Słabnie izolacja w kondensatorze, słabnie izolacja kabla WN i fajki. Musisz zaobserwować czy po zatrzymaniu...
Objawy te świadczą o tym że jest wydmuchana uszczelka pod głowicą, przed wymianą uszczelki należy sprawdzić czy równa jest głowica, będzie wiadomo dlaczego wydmuchało uszczeke.
Nieszczelny korek. Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Pęknięty blok silnika. Pęknięta głowica. Jeżeli korek jest sprawny, a węże są twarde, to znaczy, że w układzie chłodzenia jest za wysokie ciśnienie. Powodem może być którekolwiek z powyższych.
Myslałem nawet bardziej ze przestawienie zapłonu bo była dwa razy zdejmowana głowica z powodu przegrzania i wydmuchania uszczelki pod głowica
przyczynom była wydmuchana uszczelka pod głowicą
Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Te stukanie to popychacze.
Owszem, popełniłeś błąd, ale myślę że po takim dokręceniu wygniotło silikon i nic ci nie wydmucha. Smaru też się nie daje pod głowicę tylko samą uszczelkę.
Mix to mix ,tylko z różnych szkół. W mojej to typowa konstrukcja palnik emulsyjny z emulsją powietrzną, wodną .Normalną konstrukcją jest palnik zasilany dodatkowo parą wodną, lub palnik zgazowujący olej w obecności katalizatora. Kolega Gripen ma rację woda w palniku na OP to kicha strzela i gaśnie.Palnik zgazowujący to inna bajka.Jeśli chodzi o emulsję...
Prawdopodeobnie wydmuchana uszczelka pod głowicą nabija układ spalinami i dlatego nie masz ogrzewania
Według mnie pocenie się silnika nie jest spowodowane nieszczelnością uszczelki pod głowicą, tam występuje wysokie ciśnienie, jeżeli głowica była by nie dokręcona to uszczelkę już dawno by wydmuchało. Czy nic się nie wydarzy gdy dociągnę głowicę po kilku latach? Możesz spróbować, ale nie wiem czy to coś pomoże. Czy może zdjąć głowicę oczyścić płaszczyzny...
Nie miałem okazji spodkać się z takim przypadkiem, ani nie zdarzyło mi się żeby po poprawieniu głowicy wydmuchało uszczelkę. Ale możliwe, nie zaprzeczę że są takie przypadki.
Bym nie był gołosłowny c.d.n. Dokonałem szczegółowych testów związanych z termostatem i zauważyłem, że nie otwiera się pomimo temperatury płynu w głowicy ponad 104 st.C. Postanowiłem wymontowac obudowe z termostatem i dokonać jego sprawdzenia, próba wykazała brak otwarcia, co mogło być powodem wydmuchania uszczelki pod głowica i uszkodzenia uszczelniaczy...
Witam Pierwsza myśl zawsze najlepsza!!! WYDMUCHANA USZCZELKA POD GŁOWICĄ!!!!Trzeba było od razu tak zrobić i zaoszczędzić sobie kłopotu i roboty... Dzięki i pozdrawiam
Na 90% wydmuchana uszczelka pod głowicą, znajomy w STAR'rze miał takie same objawy, wymiana uszczelki je całkowicie usunęła.
Wydmuchana uszczelka pod głowicą jest standardem co jakiś czas w tych silnikach, płyn wtedy dosyć często dostaje się do oleju, ale planowanie głowicy przy wydmuchanej uszczelce papierem ściernym, brak mi słów, trzeba było jeżdzić tak dalej i dolewać płyn efekt taki sam. Szkoda twojej pracy i czasu. Pozdrawiam
uszczelka pod głowicę kompresora ?
Rok temu robiłem remont ,nie sądziłem że może wydmuchać uszczelkę tak szybko ,min regeneracja głowicy ,pierścienie ,panewki ,rozrząd
Prawdopodobnie wydmuchana uszczelka pod głowicą skoro masz mix z olejem ,sprawdź także termostat, podejrzewam również pompę wodną
Objaw który opisałeś wynika z wydmuchanej uszczelki. Sprawdz głowicę, czy nie jest popękana, pogięta. Regeneracja głowicy i nowa uszczelka, powinny rozwiązać problem. Pozdrawiam
Luzy 10/14 gaźnik też był wymieniany i to normalnie jeździło, jakiś czas temu wydmuchało uszczelkę pod głowicą wymienilem i jeździł dalej. A po jakimś czasie zaczą sobie kopcić i się zesrało. No to znów rozebrałem silnik cylinder bez rys ok uszczelniacze wymienione uszczelki nowe a poprawy brak
Jednym słowem kupiłeś minę. Mogło się zacząć od wybicia gniazd zaworowych i kasowaniu luzu na rozgrzanym silniku. Skończyło się na wydmuchaniu uszczelki pod głowicą. Silnik do remontu generalnego.
Test na zawartość CO2 w zbiorniczku płynu rozwieje wątpliwości, choć osobiście stawiam na wydmuchaną uszczelkę pod głowicą, albo pękniętą głowicę.
taki efekt ma jeszcze wydmuchana uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrami ,ale wtedy nie powinno ustępowac po nagrzaniu (mało prawdopodobne)ale na pewno nie panewki(odwrotny efekt)
W pierwszej kolejności sprawdź termostat i wentylatory chłodnicy. A węże układu chłodzenia nie robią się twarde? nie zbiera się ciśnienie w układzie chłodzenia? Jak wydmucha uszczelkę pod głowicą to też będziesz miał problem z ogrzewaniem.
z tego co widzę to niedawno w Twoim aucie wymieniana była uszczelka pod głowicą przy wyciąganiu pękniętej świecy. Jak na moje to w 100% jest wydmuchana uszczelka lub pęknięta głowica.
jakby coś się dostało do nagrzewnicy i blokowało przepływ to by był tylko jeden przewód ciepły. dodam że chyba jest wydmuchana uszczelka pod głowica bo silnik jest zalany olejem i go ubywa
Witam, mam problem z silnikiem Deutz BF4L1011F. Zaczął kopcić na biało i pojawił się olej w wydechu. Pierwszy pomysł - turbo. Po regeneracji i złożeniu dalej wręcz rzyga olejem. W ciągu 5 minut pracy silnika wciągnął połowę wysokości bagnetu oleju. Silnik chłodzony olejem, teraz pytanie czy pierścienie czy głowica/uszczelka pod głowicą wydmuchana?
U mnie wypadania zapłonu niema ale wydmuchało uszczelkę pod głowicą albo głowica pęknięta , dalej jeździ ale tak do 6km nie dalej i niema ogrzewania .Z uwagi na zły stan zaworów wydechowych , kupiłem używaną głowice M16A z liany - pomiar luzów wygląda obiecująco ale ją rozbiorę i po docieram zawory , bo po zalaniu benzyną wydechowe na 2 cylindrach przepuszczają...
Zacznij od wysokiego nap.tak jak koledzy piszą(swiece,przewody cewki). Spotkałem sie tez nie raz z tym objawem gdy była wydmuchana uszczelka pod głowicą miedzy-cylindrowo.Zdarzyło mi sie raz w BMW gdy były nieszczelne zawory ssące.Napisz co to jest za BMW(model,rok) oraz jaka jest instalacja gazowa(zwykła,elektronika,sekwencja)? Pozdrawiam.
Odepnij filtr powietrza i uruchom silnik , jeżeli będzie dymić tzn., że silnik do remontu, jeżeli nie będzie dymić to masz wydmuchaną uszczelkę pod głowicą. Warto też zmierzyć ciśnienie sprężania w cylindrach.
Witam Możliwe uszkodzenia: - wydmuchana uszczelka pod głowicą (po takim przegrzaniu silnika przy wymianie uszczelki konieczne jest planowanie głowicy), - zapowietrzony układ chłodzenia - częściowo zatkana chłodnica Pozdrawiam
Witam. Sory ze tak pozno odpisuje :) problem juz rozwiązany autko smiga jak John Benson :) Przyczyną była wydmuchana uszczelka pod głowica. Troche mnie to kosztowało ale było warto.. Pozdrawiam!
Jest też drugie dno, spaliny będą mokre , jak przy wydmuchanej uszczelce pod głowicą, jak wspomniano tłumik będzie dziurawy co chwile, pewno i czujniki wydechu dostaną za swoje , auta z tyłu umazane mokrą sadzą, i będziemy oddychać tym gów........ .
Miałem podobny przypadek ale w lagunie okazało się że lampka sygnalizowała uszkodzenie głowicy a konkretnie wydmuchana była uszczelka pod głowica. Wymiana uszczelki i planowanie głowicy pomogło.
Trochę tego jest. Kilka z nich to: Wydmuchana uszczelka-uszczelki, pęknięta głowica, zapieczone popękane pierścionki, czyli przedmuchy, spadek mocy, wycieki oleju, płynu, przepalony olej. Zdejm korek wlewu oleju i zapal silnik zobacz jak z dymieniem z odmy.
Luzy sprawdzasz/regulujesz na maksymalnym wzniosie dźwigienki. Radzę po planowaniu dobrze wymyć i wydmuchać głowicę oraz dobrać grubszą uszczelkę głowicy (o ile grubszą powinien poinformować Cię zakład planujący głowicę).
Spotkałem się już takim przypadkiem,ja bym to wyciągnął razem z osłona ten kawałek wymienił termostat a potem na kleju przykleił do głowicy dobrym klejem ,kiedyś jak będziesz miał np wydmuchana uszczelkę pod głowicą to poprosisz kogoś kto spawa aluminium aby Ci to przyspawał i po sprawie :)
To jest historia rodem z miejskich legend (no chyba że jechał w kilkunastostopniowym mrozie). Kilkaset km bez chłodzenia? Mnie po niecałych 20 wydmuchało uszczelkę pod głowicą... Bez chłodzenia nie ma takiej możliwości natomiast bez wentylatora to jakaś nikła szansa istnieje, bo bez wentylator chłodzenie jednak jest.
Co może być tego przyczyną i jak usunąć tą usterkę. Wydmuchana uszczelka pod głowicą.Wymiana.
Witam nie udało się go uruchomić na oryginalnym wsadzie ,odpalił na wsadzie Immo OFF,oczywiście 13 pin odcięty niestety nie nacieszyłem się tym faktem za długo :( właśnie wydmuchało uszczelkę pod głowicą pozdrawiam
z 3 i 4 cylindra można sobie ściągnąć przewody ze świec a auto chodzi tak samo Pomiar kompresji pokaże wydmuchaną uszczelkę pod głowicą pomiędzy dwoma cylindrami.
witam dożucę do tematu swoje zdanie: - na 100% wydmuchało uszczelkę pod głowicą (przedmuch pomiędzy tulejami 1-2 lub 2-3 ),,, to bardzo częsta awaria w tym typie ciągnika. Nowa uszczelka założona na hermetyk załatwi sprawę na kilkaset motogodzin. Aby usterka się nie powtarzała należałoby planować głowicę i blok silnika, bo jedna z tych żeczy jest krzywa,...
Mam drugi korek na zbiorniczek założe jutro, i pojade za termostatem, a podobno objawem wydmuchanej uszczelki pod głowicą jest osad na korku wlewu oleju, a ja takiego czegoś nie zaobserwowałem
Witam mam scanie 93m 210 92 rok kopciła mi jak była zimna i miała wydmuchane uszczelki pod głowicą zrobiłem cały remont głowic i teraz kopci mi cały czas może możecie mi jakoś pomuc.
Witaj, jak w każdym oplu jest ta sama przyczyna w moim kadecie z 92 1.4 i bylo to samo nie mial sily brak cisnienia na cylindrach i palenie na 3 cylindry ( charakterystyczny dzwiek) wymiana uszczelki pod glowica nowe pierscienie, wyczyszczenie misy olejowej z brudu dopracowanie jeszcze kilku filtrow ( powietrza gazu itd) silnik naprawde niezle chodzi...
Jest możliwe że zamarzł parownik od gazu gdyż nie było obiegu płynu chłodniczego i dlatego silnik zgasł.Raczej wykluczam uszkodzoną uszczelkę pod głowicą bo w takim przypadku auto już by nie odpaliło. Przy wydmuchanej uszczelce pod głowica auto zawzwyczaj jeszcze jeździ bierze płyn lub olej do płynu daje silnik nierówo pracuje ale pali
Może napisz jaki błąd wyrzuca ? Ciśnienia doładowania ? Że turbo wymienili ? Zmierzyli wcześniej jakie ciśnienie pompuje? Skoro dolot sprawdzali to zapewne błąd odnośnie doładowania.... Jeśli tak to obstawiam na wydmuchaną uszczelkę między głowicą a rurą, króćcem idącym do harmonijki intercoolera. Poprawiłem.
chłodzenie jest znakomite 90 stopni stale jest na mieście -autko prawdopodobnie odkąd go kupiłem nie miało odpowietrzonego układu chłodzenia(3 lata) mimo iż jeździłem do wielu fachowców wydawali rożne opinie od wymiany czujników poprzez wymianę chłodnicy wydmuchaną uszczelkę pod głowica i pompę wody .Okazało się jednak że to forum jest najlepsze!
Prawdopodobnie wydmuchana uszczelka pod głowicą. Zagrzej go do 90 stopni tak aż włączy się wiatrak i odkręć korek płynu chłodniczego powinno tylko lekko syknąć i lekko podnieść się poziom płynu jeżeli zacznie wyżucać płyn to uszczelka do wymiany
Auto zabrał znajomy mechanik, z trudem ale dojechało na jego warsztat. Diagnoza wstępna to wydmuchana uszczelka pod głowicą, świece i przewody do wymiany, gaźnik do czyszczenia. Wyciągnięte jedynie z objawów, cała prawda dotrze do mnie jutro. Wygląda na to że trochę zapłacę :/. Pozdrawiam i miłej niedzieli.
mam do sprzedania kosiarkę listwową, kosiarkę obrotową/rotacyjną, ciądniczek MF 70 do remontu - wydmuchał uszczelkę, okazja.
Witam ! Posiadam Lublina 1 95r. Kupiłem go rok temu w okresie zimowym. Uruchamiał się na temp. minusowych. Po wydmuchaniu uszczelki pod głowicą i po remoncie głowicy ciężko uruchamia sie na temp. minusowych. Jeśli ktoś zna co może być tego przyczyną niech Odpowie !
jeśli można dorzucić miałem podobny początek, plama pod silnikiem, wyciek z gwintu czujnika temp. na chłodnicy - zerwany gwint , dolewałem wody i dojechałem do domu ok. 100km utrzymywałem wizualnie poziom płynu - wymiana chłodnicy. Po 2 tyg. padł termostat-wymiana. Zauważyłem że przewody są twarde jak kamień. Mechanik stwierdził to nic, tak ma być....
Tylko przy odkręconym korku przy dodaniu gazu wypycha lekko płyn i co chwilę idą bańki powietrza, ale niżej w zbiorniku widać płyn normalny. Te bańki powietrza wg mnie ewidentnie świadczą o przedmuchu do układu chłodzenia, a możliwe że również do układu smarowania. Przyczyna przedmuchu - nieszczelna instalacja gazowa (ale o niej nie piszesz, że ją...
Kabel, świeca, wypalony zawór, pęknięty tłok, wydmuchana uszczelka pod głowicą i jeszcze można coś wymyślić. Sprawdź coś np czy jest iskra na tym cyl, wykręć świecę i podmień na drugą, wstaw na próbę drugi kabel, - od czegoś trzeba zacząć.
Witam ! Są dwie opcje mogło delikatnie wydmuchać uszczelkę pod głowicą pomiędzy kanałem olejowym a wodnym albo głowica pękła pomiędzy kanałem olejowym a wodnym, z racji że w magistrali olejowej panuje trochę większe ciśnienie to olej przedostaje się do płynu chłodzącego, z tego co się orientuje to w tych silnikach lubią pękać głowice ale to nie jest...
Witam Problem tkwi w fiacie 126p 650E 1991r Nie da się ustawić wolnych obrotów, kopci na biało, chodzi tylko na ssaniu a po dodaniu gazu gaśnie tak jakby w ogóle nie reagował na gaz, słychać jak ucieka powietrze z silnika. Czy to może być wydmuchana uszczelka pod głowicą ? Przed wszystkimi objawami maluszek jeździł ale był bardzo słaby aż pewnego dnia...
olej w układzie chłodzenia to znak, że wydmuchało Ci uszczelkę pod głowicą. Konieczne będzie wymienienie jej i planowanie głowicy, po tym nowy olej i nowy płyn chłodniczy.
Pewnie pompa tyrkoli, ale to normalne w fordowskich dieslach, nie oczekuj się będzie chodził cicho. Na początek możesz zmienić olej, to powinno wyciszyć nieco jego prace. A co do tego dźwięku to może być wydmuchana uszczelka pod głowica, w zbiorniczku na płyn nie bombluje? Płyn chłodniczy ma jasny kolor?
Może być jeszcze wydmuchana uszczelka pod głowicą, ale temu towarzyszyłyby inne objawy ze strony układu smarowania i chłodzenia. Czy to pierścienie można sprawdzić wstrzykując do cylindra przed drugą próbą sprawdzenia ciśnienia 1-2cm3 oleju silnikowego. Jeżeli kompresja wzrośnie i zbliży się do innych cylindrów to wskazuje na pierścienie, jeśli nie...
Trochę zeszło, ale wydmuchana była uszczelka pod głowicą i przy okazji wyregulowałem zawory i okazało się, że były za ciasne. Teraz jak ręką odjął.
Ludzie-nie twórzcie teorii do faktów .Brednie o silniczku krokowym mnie rozśmieszają.Co do problemu to ciężko jest zdiagnozować auto przed ekranem komputera.Piszesz że świece i kable nowe.Wiesz-na mojego nosa masz wydmuchaną uszczelkę między głowicą a kolektorem dlotowym (częste) albo przeciek powietrza ze serva hamulców.
Błąd dotyczy sondy przed katalizatorem, więc katalizator nic do niego nie ma. Kolektor może być pęknięty, lub mieć wydmuchaną uszczelkę między nim, a głowicą... ale przyczyna może być zgoła inna. Problem może leżeć w układzie zasilania paliwem.
Witam. Zauważyłem że ubyło mi płynu w chłodnicy, więc odrazu zabrałem się za sprawdzanie i okazało się że uszczelka pod głowicą. Na szczęście tylko przedostała się na cylinder. Zdemontowałem głowicę, sprawdziłem szczelność i wziąłem się za czyszczenie. Zdziwiło mnie jednak, że po demontażu kolektora ssącego wylała się z niego woda. Zacząłem obracać...
Witam, Jak w temacie MF235/URSUS 2812 Wydmuchało uszczelkę pod głowicą między drugim baniakiem a kanałem wodnym. Wszystko kupione i pomyte, głowica zrobiona gotowa do założenia, wartości luzów zaworowych na zimnym 0,30 znalazłem w instrukcji. Nie mogę nigdzie znaleźć jaka kolejność i moment dokręcenia głowicy. Moment na wtryski też by się przydał. Bardzo...
Nie obyło się bez zdjęcia głowicy, okazało się iż między cylindrem, a zaworem wylotowym wydmuchana była uszczelka pod głowicą. Ciśnienie zrobiło sobie taki mały przelot w postaci braku kawałka uszczelki. Założyłem nową i kosiarka pracuje normalnie.
Od kilku lat mam papaja z silnikiem S320. Wydmuchało uszczelkę pod głowicą i woda poszła do oleju. Silnik jest bardzo stary nie bardzo opłaca się w niego inwestować, ale samą uszczelkę można by mu zafundować i parę lat u mnie by poparkotał. Problem w tym, że w moim silniku zastosowana jest uszczelka miedziana z dwoma gumami. Czy ktoś ma taką uszczelkę...
Mam go dotknąć czy cos? Można dotknąć, ale ostrożnie. Zamarzający parownik zazwyczaj jest oszroniony, gdy silnik zaczyna przerywać - gasnąć na lpg. Zwykle wiąże się to z zapowietrzeniem układu chłodzenia. Najczęściej na skutek a)optymistycznie - za niskiego poziomu płynu b)pesymistycznie - wydmuchanej uszczelki pod głowicą Pozdrawiam
uszczelka głowica deutz uszczelka głowica passat felicja uszczelka głowica
picasso benzyna kontrolki napięcie baterii histereza mruga xenony
telewizor samsung restartuje telewizor samsung restartuje
Schemat instalacji elektrycznej wycieraczek Mercedes MB 100 – opis pinów, przekaźnik, kolory przewodów Kod błędu FMI 5 w Zetor Proxima CL 100 - co oznacza?