Sprawdziłem schematy. Do 2013 roku klasyczne rozwiązanie — przerywacz kierunkowskazów i wyłącznik świateł awaryjnych przełączający zasilanie (30/15) i łączący wyjście przerywacza z stroną L i R. Bezpiecznik od awaryjnych jest w komorze silnika, a bezpiecznik od kierunkowskazów pod kierownicą. Proponuję sprawdzić przerywacz kierunkowskazów. Według schematów...
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
Moduł jest wpinany pomiędzy wyjście z przełącznika a lampę tylną. Jeżeli prawa strona jest okej, to wina będzie leżała po stronie modułu. RZ prawy kierunek żarówka (odłączony od instalacji samochodu) po prostu przecinamy kabel co szedł do żarówki RH prawy kierunek gniazdo haka R prawy kierunek z instalacji (odłączony od żarówki) LZ lewy kierunek żarówka...
Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie 1 - Niedobór płynu do mycia 2 - Niedobór płynu chłodzącego 3 - Czujnik poziomu paliwa 4 - Temperatura płynu chłodzącego 5 - Gałąź przycisków 2 nawigacji 6 - Gałąź przycisków 3 nawigacji 7 - Gałąź przycisków x Telematik 8 - Przełącznik menu 9 - wolne 10 - Przełącznik osłony silnika 11 - Czujnik poziomu paliwa...
blinker - kierunkowskaz (na pewno masz tylko jeden kabelek bez rozróżnienia strony) kl 58 - +12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel. temp - Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej tank - Wskaznik poziomu paliwa w baku masse - Masa ze styku 31 przelacznika swiatel ( w każdym razie minus obojętnie skąd bedzie)...
Witam nie działały mi kierunki i myślałem że to wina kierunków i je wymieniłem na LED i potem się okazało że przerywacz wymieniłem przerywacz i obojętnie jak zapale to wszystkie migają (Romet ogar 900... Bezpośrednia odpowiedź W 99 % przypadków opisany objaw (miganie wszystkich kierunkowskazów po przejściu na LED-y) wynika z dwóch nakładających się...
Cześć Dodam od siebie, bo dzisiaj cały dzień walczyłem z tym tematem... Renegade 2020 Lift. Mianowicie podpięcie przeciwmgielnej lampy pod pin 18 wtyczka C6 BCM i oryginalny włącznik z klawiszem przeciwmgielnych skutkuje ciągłym podawaniem prądu na lampę przeciwmgłową. Zanim cokolwiek zrobimy, musimy w Alfa OBD zmienić opcję Side Markers na Absend....
opis podłaczenia
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
Jakichkolwiek świateł - tzn brak kierunkowskazów i postojowych też? Postojowe tylne są zasilane z tego samego miejsca co przednie, te same bezpieczniki, to samo wyjście z włącznika. Jeżeli nie ma też postojowych przednich jak włączysz kierunkowskaz i wyjmiesz kluczyk ze stacyjki (tych co oświetlają jedna stronę auta) to sprawdź czy masz podpięte wtyczki...
Sprawdź przewód od włącznika do przerywacza i jego wyjście na stronę nie działającą
Witam. Jako że przyszedł czas na pomoc sąsiedzką, trzeba było obniżyć gniazdo przyłączeniowe do przyczepy (zamontowany hak prawidłowo ale gniazdo schowane za zderzakiem) oraz sprawdzenie czy działa prawidłowo. Postanowiłem zbudować własny sprzęt do testów tego typu gniazda oraz oświetlenia samej przyczepki. Jako, że dioda jest słabym wskaźnikiem tego...
Alarm samochodowy PNI OV-288 Montaż w samochodzie Polo 6n2 2001 HB 1.4b Samochód bez zamka centralnego -- Nie potrafię poprawnie rozszyfrować manuala. https://obrazki.elektroda.pl/1509526800_... Pierwsza sprawa: Na schemacie widać przewód idący od centralki do stacyjki (PIN3 od lewej w złączu 13P). Kolor przewodu ŻÓŁTO/ZIELONY. Wędruje...
1 i 2 oznaczenie wg DIN 15, plus po stacyjce 4 oznaczenie 30 stały plus 3 oznaczenie 49 zasilanie przerywacza kierunkowskazow 7 oznaczenie 49a wyjście z przerywacza kierunkowskazów 5 oznaczenie L lewy kierunkowskaz 6 oznaczenie R prawy kierunkowskaz 8 kontrolka i podświetlanie nie ma wpływu na pracę kierunkowskazów. Przełącznik łatwo sprawdzić zwykłą...
Nie mam doświadczenia w budowaniu układów – może ze 3 razy w życiu lutowałem. Ale chciałbym dociągnąć do końca to co zacząłem, tym bardziej że już poczyniłem pewne inwestycje. Mam jedną parę kierunkowskazów (po to żeby zrobić testową instalację), przełącznik lewo-prawo, przetwornicę, przerywacz, power bank, zasilacz 12V do taśm led. Jakąś prymitywną...
Podłącz pozycyjne, a jezeli upierasz się przy kierunkach, to poprzez 2 diody 5A do każdego kierunkowskazu
Kostka też po sprawdzeniu nie ma w sobie prądu na wyjście kierunkowskazu...
Fakt że tego nie sprawdzałem. Dzięki! Dzisiaj sprawdzę. Wczoraj wszystko robiłem na szybko:/ UPDATE: napięcie na module jest. Dodano po 4 Czy mogę prosić o rozszyfrowanie oznaczeń na module. Bo już się pogubiłem: 30 - 12+ 31 - masa LH - wyjście lewego kierunkowskazu na hak RH - Wyjście prawego kierunkowskazu na hak LZ - podłączenie pod lewy kierunkowskaz...
Skrzynki bezpieczników w nowszych samochodach (Berlingo/Partner 2001) to już moduły sterujące z wyjściami tranzystorowymi. Tego już nie ma co naprawiać po puszczeniu dymka — dziury w wielowarstwowych płytach obłożonymi elementami SMD. Nie jest aż tak źle, wciąż można naprawić jak coś się skopie. W Stilo z 2003 roku nie działał kierunkowskaz z tyłu...
Pin 31 masa pin 49 zasilanie pin 49a wyjście na przełącznik kierunkowskazów.
Nie. Elektroniczny przerywacz posiada 3 piny + czarny przewód jako masa inaczej - 12V.Przerywacz jest zasilony napięciem 12V Wyjście z przerywacza wychodzi na środkowy styk przełącznika kierunkowskazów.Wyłącznik jest 3 pozycjowy środek to wyjście z przerywacza lewy pin lewe kierunkowskazy prawy pin prawe kierunkowskazy .Trzy piny na przerywaczu to 1...
Jest to silnik Yanmar w traktorku F215. Prądnica posiada tylko 2 wyjścia prądu przemiennego i oczywiście pracuje bez jakiegokolwiek wzbudzenia. Wychodzi na to, że tak "kostka" musi zawierać po pierwsze prostownik, a po drugie stabilizator oraz wyjście kontrolki ładowania. Najprawdopodobniej pracuje to jak klasyczny zasilacz stabilizowany, ale niestety...
W moim przypadku wyjście na lampę 220V daje prąd tylko wtedy kiedy brama się otwiera i zamyka, kiedy jest otwarta lub zamknięta nie daję prądu, więc prąd jest tylko wtdy kiedy brama wykonuje ruch. Drugie wejście 24V na lampę bądź oświetlenie wjazdu, daje prąd przerywany (jak kierunkowskaz w aucie) kiedy brama się otwiera lub zamyka, kiedy jest otwarta...
Witam. Nie będę zakładał nowego tematu i może tu uda mi się uzyskać odpowiedzi. Wyrzuciło mi parę blędów i na wyświetlaczu święci się cały czas Coordynator usterka. Kilka udało mi się rozszyfrować to wrzucę :) Został tylko jeden Podaję liste błędów: COO 28 1504488 COO 72 1504488 Ciśnienie w układzie klimatyzacji. Czujnik ciśnienia kontrolujący ciśnienie...
Przede wszystkim, żeby sterowac kierunkowskazy plusem, to trzeba tranzystor zmienić na pnp. Emiter do plusa, baza do R3, wyjście na kierunkowskazy z kolektora. Może byc tez konieczne "podparcie" bazy rezystorem kilkaset omów do plusa.
Najprawdopodobniej to AB 015N czerwony-zasilanie czarny-masa czarnoczerwony-LED minus zielony-blokada silnika zielony-blokada silnika brązowy-zasilanie dodatkowych modułów żółty- wyjście na kierunkowskaz żółty- wyj.na kierunkowskaz szary-czujniki masowe drzwi Jeżeli jest fioletowy to do +
Wróć do postu #32 i #36. To coś w prostokątnym zaznaczeniu to kontaktron owinięty cewką. Na drugim zdjęciu masz styki przekaźnika, które mają być rozwarte a zwierają się cyklicznie po włączeniu kierunkowskazów. Jeszcze raz napiszę: prąd na 49, wyjście na przełącznik kierunkowskazów 49a, C to kontrolka. Jak nie chce działać, to znaczy że jest niesprawny...
Najpierw sprawdż wyjście na gnieżdzie ciągnika 1 - lewy kierunkowskaz 4 prawy kierunkowskaz 3 masa ciągnika 5 światło pozycyjne i tu może byc zarówno lewe jak i prawe oraz stop już nie pamiętam ale w gnieżdzie powinien być w pozycji 2 lub 6 Tylko żarówka z oprawką dwa kabelki i i po robocie.
Pod bakiem jest taka kostka do której dochodzi 2 kable. Tylko ona nie tyka. I nie wiem, czy o nią chodzi? gdy się włączy kierunkowskaz to nigdzie nie tyka. Może to być wina słabego akumulatora? Wypiął mu się kabel od ładowania i rozładował się całkiem akumulator a nie ładował go prostownikiem. Tylko zapalił na kopniaka i jeździł. Proszę o jakieś rady....
Dioda biała musi być wyłączona na tak długi czas jak długo będzie włączony kierunkowskaz albo awaryjne potrzebuje układ coś w stylu takim ze będzie przerywał dojście zasilania na tą diodę np będzie robił przerwę na jednym z kabelków zasilających na czas włączenia kierunkowskazu , pomarańczowej doiody Popatrz już prawie masz rozwiązanie, sygnał załączenia...
Najprawdopodobniej masz dokładany alarm który ma funkcję gdzie podczas włączonej stacyjki i otwarcia drzwi migają awaryjne. Wygląda na to że uszkodzone jest wyjście na prawy kierunek (pewnie uszkodzona dioda).
Dajesz 3 przekaźniki, każdy zasilany przez osobny bezpiecznik, ze styku, na który podajesz prąd z bezpiecznika, mostek na cewkę przekaźnika. Drugi koniec cewki podłączasz w kabinie do wyłącznika, drugi koniec wyłącznika do masy. Wyjście przekaźnika na żarówkę. Tak robisz kolejno z każdym obwodem a masz ich 3. Próbowałem to narysować w programie do rysowania...
OKI-zrób tak-podepnij miernik pod wyjście alt,obciąż układ wszystkimi odbiornikami (światła ,dmuchawa,szyba,ale nie kierunkowskaz i wycieraczki) i zmierz naięcie.Następnie zmierz napięcie w tych samych warunkach na aku.Podaj na forum wyniki-na podstawie tego będzie wiadomo gdzie grzebać.
Ja także dołączam się do pytania, z tym że chciałbym do Ibizy II 1,9 TDI zaadoptować licznik z Lupo 1,0 w benzynie. Jak licznik z Arosy jest na 32 pinach, to Lupek ma w gratisie "tylko" dwie złączki po 32 piny (niebieska i zielona). Podejrzewam, że nie da się tego łatwo zrobić (jeśli w ogóle się da). Od razu dla nadgorliwych - deska rozdzielcza będzie...
To co cię interesuje to np. Zamster Plus. Sterowanie dowolnym zamkiem , dodatkowy kanał, wyjście na kierunkowskazy.
W tej generacji stosowano przerywacze kierunkowskazów bimetalowe w układzie dwuobwodowym – jedno wyjście jest dla kierunkowskazów ciągnika, drugie wyjście jest dla kierunkowskazów przyczepy. Tak samo przełącznik kierunkowskazów jest podwójny. Dopiero ok. roku 2000 w 3320 wprowadzono przerywacz elektroniczny z kontrolkami dwóch przyczep oraz wyłącznik...
Multitimer steruje przekaźnikami w tym aucie, rezystory obciążające w tym wypadku to najtańsze wyjście.
49-zasilanie z włącznika awaryjnych /stałe/ 49a-zasilanie z klawisza awaryjnych /po zapłonie/ oraz zasilanie przełącznika kierunkowskazów C-kontrolka kierunkowskazów C2-kontrolka klawisza awaryjnych L-lampy lewa strona R-lampy prawa strona Wykonanie na oryginalnym klawiszu awaryjnych.P ŹLE!!! 49a, to WYJŚCIE na wyłącznik kierunkowskazów. Nigdy zasilanie!...
Do pewnego działania potrzebny jest pomiar napięcia skutecznego (True RMS) metodą termiczną lub za pomocą specjalnego czujnika: https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&... A najlepiej...
E, z tym podłączeniem tyrystorów coś jest nie tak: trzeba podłączyć sygnał z CD4017 do bramek, może katody do masy, anody przez LED-y i oporniki do +zasilania (jeśli LED-y mają być na masie, to katody przez LED-y do masy, oporniki między anodami i zasilaniem - ale to wymaga zasilania CD4017 wyższym napięciem, żeby wystarczyło go na napięcie przewodzenia...
ale przy wiązsce od licznika zostały mi Co to znaczy? Nic ma nie zostać, bo wiązki się daje w całości - najwyżej w Volkswagenie niektóre przewody są niewykorzystane. Oto tzw. pinout czyli rozpiska licznika za stroną: http://www.vwgolf.pl/porady/pinout-liczn... choć pozbawiona istniejących tam błędów ortograficznych...
Witam, Mam założony w samochodzie (opel corsa b z firmowym centralnym) alarm. Jakiej firmy i model nie znam z tego względu że zgubiłem do niego instrukcję. Układy na płytce: ULN2003A, PIC 16f628-04I/P Główny problem: nie zamyka zamka centralnego po uzbrojeniu alarmu. Nie podaje impulsu masy (na kabel do zamykania?). Sam centralny z kluczyka i z grzybka...
Sprawdzałem, według schematów: Pierwsza generacja miała zwykły przerywacz, nie było kierunkowskazów w lusterkach, a połączenia do przednich i tylnych kierunkowskazów rozdzielone w Juniction Box. Druga generacja miała cztery wyjścia na kierunkowskazy z BCM (przednie i tylne osobno), kierunkowskazy w lusterkach połączone pod wyjście tylnych kierunkowskazów,...
Przy 12V na wszystkie kierunkowskazy idzie ok. 8A, przy 14V będzie jeszcze więcej. Jeśli chcesz robić na diodach, to sprawdź, czy wyjście alarmu wytrzyma taki prąd.
Skoro tak bardzo ci na nim zależy, to masz tam układ scalony. Wpisz jego typ w google, zajrzyj do datasheetu i dojdziesz, która nóżka to masa, zasilanie, wyjście... Jak i gdzie to podłączasz?
Dla SaYMoN , ponieważ 555 jest scalakiem uniwersalnym , a ten drugi specjalistyczny z generatorem , układem wyzwalania i wyjściowym sterującym mocy /wyjście na cewkę przekaźnika/.
E - masa, B - zasilanie, L - wyjście (lamp). Pasuje każdy elektroniczny przerywacz kierunkowskazów. Oznaczenia 49, 49a i 31 znajdziesz bez problemu.
Przecież widać na płytce co do czego, jaki problem znaleźć zasilanie, wyjście na kierunkowskazy i wejścia sygnałów. Popatrzeć, chwilę pomyśleć i zrobione. A montaż 30-letniego alarmu to raczej słaby pomysł...
Każdy kierunek ma osobne wyjście.
Wyjście na czujnik dodatkowy, blokadę zapłonu + [url=http://www.testronik.com/ST/ST-111/... ST-111
Podpiąłeś się tam gdzie nie trzeba. Kierunki to czarno-biały i czarno-zielony. Można się wpiąć w wiązkę idącą do przełącznika kierunkowskazów. Będą Ci potrzebne dwie diody prostownicze np 5A żeby zrobić wyjście na lewą i prawą strone kierunkowskazów. Inaczej będzie Ci migała tylko jedna strona przy zamykaniu/otwieraniu lub zrobią się awaryjne jak dasz...
Zauważyłem również że nie działa mi podgrzewanie lusterek zewnętrznych. Po wymianie bezpiecznika lewy kierunkowskaz kompletnie zwariował. Tył mrogal szybko a przód i bok wcale. Natomiast po wyłączeniu kierunkowskazu przód i bok zaczął się świecić na stałe. Podłączyłem komputer i wyskoczył błąd: P991 skrzynka bezpieczników w komorze silnika, przedni...
Sprawdź czy masz ustawione wyjście kierunkowskazów na sterowania sekwencyjne masą. Domyślnie alarm ma ustawione sterowanie plusem. Należy również pominąć te diody rozdzielające sygnał kierunkowskazów na pomarańczowym przewodzie. Ustawienia najlepiej sprawdzać i modyfikować za pomocą aplikacji. Link masz w instrukcji montażu. https://obrazki.elektroda.pl/8749616700_...
Witaj. Kolorystyka przewodów może być inna. W trakcie kiedy pracowałeś nad swoją instalacją to korzystałeś ze schematu? 59ab z EWR ma być połączony z 59a ELBY oraz jest to zasilanie włączników światła stop. ELBA: 49 plus po stacyjce, 49a wyjście na przełącznik kierunkowskazów, 31b masa, 59a zasilanie z EWR. Podejrzewam, że mogłeś gdzieś popełnić błąd...
Powinien być jeden. Zaczołeś od lamp i jest ok to teraz z drugiej strony. Napewno gdzieś coś jest nie tak i wyjdzie.
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
Nie ma potrzeby stosować diod Schottky, i nawet to jest niewskazane przy oporniku 220k - taka dioda przepuszcza jakiś prąd w kierunku zaporowym, skutkiem jest skrócenie odmierzanego czasu. Kondensator oznakowany 10N (najbardziej z lewej) powinien być 10µF - żeby z opornikiem 220kΩ dał stałą czasową około 2 sekund. A czas 20 sekund... z opornikiem...
Są motocykle, np. BMW, które maja światła awaryjne. Inne też się znajdą. Chcąc zastąpić przerywacz bimetaliczny elektronicznym z samochodu, trzeba wykonać jedno proste dodatkowe połączenie: 49 na zasilanie, 49a na przełącznik kierunkowskazów i dodatkowe połączenie - 31 na masę (można zrobić nawet krótki przewód z tego złącza na śrubkę, którą się ten...
Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
witam posiadam centralke na pilota z opcja sugnalizacji Kierunkowskazami i chcialem zapytac czy podłaczac do niej Diode Zenera lub prostownicza w obwód . czy to sie tyczy tylko alarmów . a jesli tak to jaką tą diode ? z góry dziekuje i pozdrawiam A do jakiego auta to montujesz? Bo, w merolach po 2002, BMW i innych każda żarówka na ground module ma...
Są zasilania, a nie działa, no masz... To sprawdź teraz przekaźniki pod kierownicą, czy wszystkie mają te napięcie na przyjściu i czy wszystkie przekazują na wyjście.
nic się nie stanie zamien przekaznik R5 z kierunkiem prawym i jezdzić, w praniu wyjdzie czy to jest to
Niskoprądowy sterownik zamka centralnego Centurion ma wejście krańcówek i wyjście syreny, nie posiada wyjścia kierunkowskazów. Jest jeszcze taki wynalazek jak legendford-mini w komplecie z zamkiem centralnym, taki niby sterownik, a niby alarm. Nie podawaj linków do aukcji, bo za parę dni są już nieaktualne i nie wiadomo o czym mowa.
Myślę że powinno być tak; Stary Nowy + + 31 masa - masa P,R wyjcie na lampy p(pod przełącznik kierunkowskazów) R wyjście lampy CL kontrolka kierunkowskazów C kontrolka Dla pewności R nowego sprawdź kontrolką 12V/2W będzie szybko migać
Jeśli tak: jeden przerywacz elektroniczny (3 pin) masa, zasilanie (sygnał) i wyjście na obwód - to włącznik świateł awaryjnych szwankuje, nie podaje napięcia na 49a gdy ma się łączyć z 15, coś jak w starszych Golfach (właśnie o nich bym poczytał, to jest ten układ).
B to plus, E to minus, L to wyjście.
Lampy oryginalne, czy dokładane LED? Dodano po 1 Lampy oryginalne, czy dokładane LED? Podłącz, celem testu, do którejkolwiek żarówki kierunkowskazów dodatkową o mocy 21W i powinny działać ok. Napisz co wyszło.
Wyjscie c jest to wyjście na kontrolkę kierunkowskazów, a złącze u gory rzerywacza zoznaczone jako C2 i 31 to wyjście na kontrolke kierunkowskazów w ciągniętej przyczepie.
Jak najbardziej możesz tak zrobić, odłącz starą centralkę ustal które przewody to zasilania i wyjście kierunkowskazów, zostaną ci cztery do sterowania zamkiem. Jak dobrze pamiętam to masa steruje zamki, ale trzeba to sprawdzić bo przy pneumatycznym zamku może to być + .Na dwóch będzie cały czas masa albo 12+ a dwa pozostałe są załączane do masy lub...
Hmmm jeśli czujników nie ma to nie wiem czy warto ponieważ musisz kupić cały alarm + założenie to trochę wyjdzie zależy jaki alarm kupisz . Sygnalizacja kierunkowskazami to mozę być zamek centralny .
hhmmm... źle podłączone.... hmm... załączam opis już w języku polskim - proszę więc o pomoc w poprawnym podłączeniu :)) Oznaczenie przewoduObjaśnienie +12VNapięcie +12V GNDWspólny („masa”) LWyjście sygnalizacji „+” kierunkowskazem LWyjście sygnalizacji „+” kierunkowskazem LSUPPLYNapięcie przełącznika (wyłącznika)...
49 zasilacz, 31 masa, 49a wyjście na przełącznik kierunku migotania; tam na próbe można wstawić zarówkę 45W lub dwie zarówki o mocy 21W. Przy niedociążeniu (jedna żarówka 21W) częstotliwość błysków zwiększy się około dwukrotnie. Zasilacz musi gwarantować odpowiednią wydajność prądową.
Moim zdaniem GND to napewno masa, IN to będzie trzeba podłączyć do przewodu "+" od kierunkowskazów a żółty to pewnie wyjście na lampę czyli na te dynamiczne kierunkowskazy. Bynajmniej ja bym to tak testował bo rozumię to jakaś Chińska dokładka.
Przez moduł przechodzi prąd do tylnych kierunkowskazów , jak jest wypięty to nie działają, aby działały bez modułu trzeba połączyć sygnał (wejście kierunkowskazu ) z wyjściem na lampę , czyli robisz zworkę kabelkami na kostce wejście na wyjście, lewy i prawy -dwie zworki . Na module masz opis co jest co ,ew sprawdzić kontrolką i omomierzem przedzwonić.
Piny przerywacza; 2-kontrolka kierunkowskazów 3-wyjście z przerywacza (49a)na przełącznik pod kierownicą 4-masa(-) 1- to(+30)zasilanie stałe 5-to (+15)zasilanie po kluczyku Te dwa ostatnie piny należy sprawdzić.
Plus (z dwóch bezpieczników) idzie ale z przełącznika świateł awaryjnych na pin oznaczony 49, a wyjście 49a idzie do przełącznika kierunkowskazów, 31 to masa.
Witam. Na początku przy montażu lampy nie podłączyłeś masy. Następstwo tego to uszkodzenie układu sterującego na płytce pod kierownicą w obudowie bezpieczników. Taniej by wyszło gdyby lampę podłączył fachowiec.
Witam. Jak chcesz mieć niezłej klasy pilotowy sterownik centralnego zamka, to polecam firmy SEO. Jest w nim strowanie kierunkowskazami i siłownikiem tylnej klapy. jest też wyjście na syrenę. Marke siłowników to polecam TESOR lub Terminator, są w dobrej cenie i trwałe.
To jakiś chinol z nr katalogowym reflektora roboczego do Ursusa. Jeden zacisk to plus, drugi wyjście na przełącznik kierunkowskazów a trzeci do lampki kontrolnej. Bardzo często lampka kontrolna była mostkowana z wyjściem na przełącznik stąd tylko 2 przewody. Można je ze sobą zewrzeć, po właczeniu kierunkowskazu żarówka kierunku będzie palić się ciągle....
Żarówki są o odpowiedniej mocy? Nie są przez przypadek założone 6V? Oświetlenie nie może mieć więcej niż 35W mocy. W instalacji elektrycznej nie ma problemów ze zwarciami, brakiem masy itp? Regulator znajduje się po lewej stronie skutera, pod plastikiem bocznym osłaniającym kufer siedzenia. Regulator jest nowego typu, 8 pin z wbudowanym elektronicznym...
Ok, temat rozwaliłem sam. Skoro to taka tajna wiedza to podzielę się. Najpierw trzeba zakupić interfejs którym dobierzemy się do auta. Polecam Maxiecu, zakupiłem i spisuje się bardzo dobrze. Później przeciągamy przewody od kierunkowskazów i przeciwmgielnych (jeśli te chcemy montować i sterować z BCM. Aby się wpiąć do BCM przewodami musimy zakupić styki...
Witam Możesz dać zdjęcie tego przełącznika ,lub oznaczenie jego zacisków.Powinno być na nim dwa zasilania; 30-stałe 15-po kluczyku PK-prawy kierunek LK-lewy kierunek 31-masa 49-zasilanie przerywacza 49a-wyjście z przerywacza Tak ogólnie wygląda zasilanie kierunków i awaryjnych. Lecz u Ciebie może być układ bardziej rozbudowany,wstępnie sprawdź zasilania...
Połączenie bramek nand do tranzystora wydaje mi sie jakieś urwane z choinki. Wyjście bramki ma za małą wydajność prądową by załączyć przekaźnik zatem tranzystor musi być. Dioda też - zabezpiecza układ przed napięciem samoindukcji podczas wyłączania przekaźnika. Co do podłączenia zasilania to n. 14 do +12V a n. 8 edit: sorka, 7 do punktu połączonego...
Witam, w aucie słabiej świeci lewa strona kierunkowskazów, prawa strona ok. Nadwozie przerobione na lawetę, dołożona jest górna listwa LED ( na tej listwie lewy kierunek w LED też świeci słabiej). Jak podam +12V np. na wyjście kierunkowskazów ze skrzynki z bezpiecznikami to jest ok. Rozebrałem tą skrzynkę i widać ślady wody ale nie roznitowywałem jej....
tytan ma immo cyfrowe Naczytałeś się czy montowałeś te urządzenia ? DS512 wymaga podłączenia dodatkowego przekaźnika blokady. Centralka wystawia masę na wyjście oznaczone canlock w full opcji również ma GPS i GSM Taką konfigurację pozostawię bez komentarza.
Rozumiem. Chcę podpiąć bezpośrednio! Wyjście do kierunkowskazów ≤15A Czyli musiałbym zakupić dwie diody 4A?
po pierwsze nie podajesz typu centralki. Zazwyczaj każde nawet najprostrze modele posiadaja oryginalne wyjście na kierunkowskazy (zolty przewod).
Jeżeli dobrze pamiętam, to ma być tak: 30 - stałe zasilanie po bezpieczniku 15 - zasilanie (zabezpieczone bezpiecznikiem) po kluczyku 31 - masa 49 - zasilanie przerywacza kierunkowskazów 49a - podłączone wyjście z przerywacza + zasilanie przełącznika kierunkowskazów VL - kierunki lewe (do lamp) + przewód do przełącznika kierunkowskazów (lewe kierunki) VR...
Witam, Zamierzam wymienić fabryczny, radiowy sterownik centralnego zamka (uszkodzony) na nowy w Punto 1. Nowy sterownik ma dodatkowe wyjście na kierunkowskazy. Gdzie najlepiej i najłatwiej wpiąć ten przewód w instalację w okolicach skrzynki z bezpiecznikami? Dzięki za informację, pozdrawiam.
No przecież ci dałm "całościowy" schemat! Patrzysz na samą dolną część tego dużego schematu. Tam masz obwód kierunkowskazów. Dioda LED po prawej to samomrug, który daje impulsy i równocześnie jest kontrolką kierunkowskazów. Tam gdzie jest zaznaczony klucz tranzystorowy dajesz ukłd z drugiego rysunku, tylko tranzystory dajesz dużo mniejsze, bo te wytrzymują...
To jest na 99% bezmasowy przerywacz. L1 - wyjście na przełącznik kierunkowskazów M - zasilanie po włączonej stacyjce C - kontrolka na liczniku
Wtyczka biała to zasilanie dodatkowe, wejście anteny od pilota, oraz wyjście na kierunkowskazy (lewy i prawy). Wtyczka brązowa jest taka sama, brak zmian.
Poszukuję schematu VIC DAF po podłączeniu urządzenia rozruchowego podła jednostka vic zwarcie w obwodzie kierunkowskazów poszukuję schematu wyjśc związanych z kierunkowskazami
Najlepiej buzer odłączyć całkowicie i anodę każdej z diod podłączyć pod wyjście "+" żarówki kierunkowskazu ( lewego i prawego) a katody tych diod podłączyć pod zacisk "+" buzera a "-" buzera podłączyć do masy. Można także anody diod podłączyć pod wyjścia przełącznika kierunków.
Masz 4 wyjścia w kostce. 59a to wejście ładowania (z cewki), 31b to masa, 49 to plus po stacyjce a 49b to wyjście na przełącznik kierunkowskazów.
Witam. Mam podłączony centralny zamek firmy Carprotect BX60 w Pandzie 2004. Centralny działa z pilota i wszystko jest ok, prócz tego że nie mijają kierunkowskazy podczas zamykania i otwierania dzrzwi. W samym module jest wyjście pod kierunkowskazy. Teraz pytanie gdzie je podłączyć? Jest jeden kabel do kierunkowskazów. Do postu zamieściłem schemat centralnego.
A jak najlepiej podpiąć wyjście na kierunkowskazy w Xanti?
da się dwie diody i przekażnik i bedzie chodziło na prewodach od centrala pojawia sie przemiennie plus przez diody podajesz impuls na cewkę przekażnika a drgi koniec cewki do masy na stykach podłaczsz plus i wyjście na kierunkowskazy
Zakupiłem na allegro sterownik z pilotami za 120 pln typowo przeznaczony do mazdy premacy,czytelna instrukcja ,solidne wykonanie,wyjście na kierunkowskazy ,jeśli jesteś zainteresowany to mogę podesłać instrukcje montażu na maila ,montaż zajął mi 40 minut wszystko działa bez zarzutów.pozdrawiam
Na konsoli środkowej masz włącznik świateł awaryjnych wyciągnij go i się wepnij separując 2 diodami prostowniczymi. Tam są 2 takie cienkie kable. Weź miernik jeden przewód do masy a na drugim szukaj + 12 V gdy kierunkowskazy migają. Powinieneś znaleźć 2 lub 3 takie przewody. Każdy sterownik powinien mieć wyjście na kierunkowskazy. Dowiedz się czy to...
przerywacz kierunkowskaz wyjście soundbar wyjście wyjście kierunkowskaz chrysler
433mhz duży zasięg upload obrazek wgranie języka polskiego
saeco lirika drugi silnik sterownik hulajnoga
John Deere Sante - brak kontrolek i nie odpala Dopuszczalne nierówności na kolektorze wydechowym