Sprawdziłem schematy. Do 2013 roku klasyczne rozwiązanie — przerywacz kierunkowskazów i wyłącznik świateł awaryjnych przełączający zasilanie (30/15) i łączący wyjście przerywacza z stroną L i R. Bezpiecznik od awaryjnych jest w komorze silnika, a bezpiecznik od kierunkowskazów pod kierownicą. Proponuję sprawdzić przerywacz kierunkowskazów. Według schematów...
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
Moduł jest wpinany pomiędzy wyjście z przełącznika a lampę tylną. Jeżeli prawa strona jest okej, to wina będzie leżała po stronie modułu. RZ prawy kierunek żarówka (odłączony od instalacji samochodu) po prostu przecinamy kabel co szedł do żarówki RH prawy kierunek gniazdo haka R prawy kierunek z instalacji (odłączony od żarówki) LZ lewy kierunek żarówka...
Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie 1 - Niedobór płynu do mycia 2 - Niedobór płynu chłodzącego 3 - Czujnik poziomu paliwa 4 - Temperatura płynu chłodzącego 5 - Gałąź przycisków 2 nawigacji 6 - Gałąź przycisków 3 nawigacji 7 - Gałąź przycisków x Telematik 8 - Przełącznik menu 9 - wolne 10 - Przełącznik osłony silnika 11 - Czujnik poziomu paliwa...
blinker - kierunkowskaz (na pewno masz tylko jeden kabelek bez rozróżnienia strony) kl 58 - +12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel. temp - Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej tank - Wskaznik poziomu paliwa w baku masse - Masa ze styku 31 przelacznika swiatel ( w każdym razie minus obojętnie skąd bedzie)...
Witam nie działały mi kierunki i myślałem że to wina kierunków i je wymieniłem na LED i potem się okazało że przerywacz wymieniłem przerywacz i obojętnie jak zapale to wszystkie migają (Romet ogar 900... Bezpośrednia odpowiedź W 99 % przypadków opisany objaw (miganie wszystkich kierunkowskazów po przejściu na LED-y) wynika z dwóch nakładających się...
Cześć Dodam od siebie, bo dzisiaj cały dzień walczyłem z tym tematem... Renegade 2020 Lift. Mianowicie podpięcie przeciwmgielnej lampy pod pin 18 wtyczka C6 BCM i oryginalny włącznik z klawiszem przeciwmgielnych skutkuje ciągłym podawaniem prądu na lampę przeciwmgłową. Zanim cokolwiek zrobimy, musimy w Alfa OBD zmienić opcję Side Markers na Absend....
opis podłaczenia
Jakichkolwiek świateł - tzn brak kierunkowskazów i postojowych też? Postojowe tylne są zasilane z tego samego miejsca co przednie, te same bezpieczniki, to samo wyjście z włącznika. Jeżeli nie ma też postojowych przednich jak włączysz kierunkowskaz i wyjmiesz kluczyk ze stacyjki (tych co oświetlają jedna stronę auta) to sprawdź czy masz podpięte wtyczki...
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
Sprawdź przewód od włącznika do przerywacza i jego wyjście na stronę nie działającą
Witam. Jako że przyszedł czas na pomoc sąsiedzką, trzeba było obniżyć gniazdo przyłączeniowe do przyczepy (zamontowany hak prawidłowo ale gniazdo schowane za zderzakiem) oraz sprawdzenie czy działa prawidłowo. Postanowiłem zbudować własny sprzęt do testów tego typu gniazda oraz oświetlenia samej przyczepki. Jako, że dioda jest słabym wskaźnikiem tego...
Alarm samochodowy PNI OV-288 Montaż w samochodzie Polo 6n2 2001 HB 1.4b Samochód bez zamka centralnego -- Nie potrafię poprawnie rozszyfrować manuala. https://obrazki.elektroda.pl/1509526800_... Pierwsza sprawa: Na schemacie widać przewód idący od centralki do stacyjki (PIN3 od lewej w złączu 13P). Kolor przewodu ŻÓŁTO/ZIELONY. Wędruje...
1 i 2 oznaczenie wg DIN 15, plus po stacyjce 4 oznaczenie 30 stały plus 3 oznaczenie 49 zasilanie przerywacza kierunkowskazow 7 oznaczenie 49a wyjście z przerywacza kierunkowskazów 5 oznaczenie L lewy kierunkowskaz 6 oznaczenie R prawy kierunkowskaz 8 kontrolka i podświetlanie nie ma wpływu na pracę kierunkowskazów. Przełącznik łatwo sprawdzić zwykłą...
Nie mam doświadczenia w budowaniu układów – może ze 3 razy w życiu lutowałem. Ale chciałbym dociągnąć do końca to co zacząłem, tym bardziej że już poczyniłem pewne inwestycje. Mam jedną parę kierunkowskazów (po to żeby zrobić testową instalację), przełącznik lewo-prawo, przetwornicę, przerywacz, power bank, zasilacz 12V do taśm led. Jakąś prymitywną...
Podłącz pozycyjne, a jezeli upierasz się przy kierunkach, to poprzez 2 diody 5A do każdego kierunkowskazu
Kostka też po sprawdzeniu nie ma w sobie prądu na wyjście kierunkowskazu...
Fakt że tego nie sprawdzałem. Dzięki! Dzisiaj sprawdzę. Wczoraj wszystko robiłem na szybko:/ UPDATE: napięcie na module jest. Dodano po 4 Czy mogę prosić o rozszyfrowanie oznaczeń na module. Bo już się pogubiłem: 30 - 12+ 31 - masa LH - wyjście lewego kierunkowskazu na hak RH - Wyjście prawego kierunkowskazu na hak LZ - podłączenie pod lewy kierunkowskaz...
Skrzynki bezpieczników w nowszych samochodach (Berlingo/Partner 2001) to już moduły sterujące z wyjściami tranzystorowymi. Tego już nie ma co naprawiać po puszczeniu dymka — dziury w wielowarstwowych płytach obłożonymi elementami SMD. Nie jest aż tak źle, wciąż można naprawić jak coś się skopie. W Stilo z 2003 roku nie działał kierunkowskaz z tyłu...
Pin 31 masa pin 49 zasilanie pin 49a wyjście na przełącznik kierunkowskazów.
Nie. Elektroniczny przerywacz posiada 3 piny + czarny przewód jako masa inaczej - 12V.Przerywacz jest zasilony napięciem 12V Wyjście z przerywacza wychodzi na środkowy styk przełącznika kierunkowskazów.Wyłącznik jest 3 pozycjowy środek to wyjście z przerywacza lewy pin lewe kierunkowskazy prawy pin prawe kierunkowskazy .Trzy piny na przerywaczu to 1...
Jest to silnik Yanmar w traktorku F215. Prądnica posiada tylko 2 wyjścia prądu przemiennego i oczywiście pracuje bez jakiegokolwiek wzbudzenia. Wychodzi na to, że tak "kostka" musi zawierać po pierwsze prostownik, a po drugie stabilizator oraz wyjście kontrolki ładowania. Najprawdopodobniej pracuje to jak klasyczny zasilacz stabilizowany, ale niestety...
W moim przypadku wyjście na lampę 220V daje prąd tylko wtedy kiedy brama się otwiera i zamyka, kiedy jest otwarta lub zamknięta nie daję prądu, więc prąd jest tylko wtdy kiedy brama wykonuje ruch. Drugie wejście 24V na lampę bądź oświetlenie wjazdu, daje prąd przerywany (jak kierunkowskaz w aucie) kiedy brama się otwiera lub zamyka, kiedy jest otwarta...
Witam. Nie będę zakładał nowego tematu i może tu uda mi się uzyskać odpowiedzi. Wyrzuciło mi parę blędów i na wyświetlaczu święci się cały czas Coordynator usterka. Kilka udało mi się rozszyfrować to wrzucę :) Został tylko jeden Podaję liste błędów: COO 28 1504488 COO 72 1504488 Ciśnienie w układzie klimatyzacji. Czujnik ciśnienia kontrolujący ciśnienie...
Przede wszystkim, żeby sterowac kierunkowskazy plusem, to trzeba tranzystor zmienić na pnp. Emiter do plusa, baza do R3, wyjście na kierunkowskazy z kolektora. Może byc tez konieczne "podparcie" bazy rezystorem kilkaset omów do plusa.
Najprawdopodobniej to AB 015N czerwony-zasilanie czarny-masa czarnoczerwony-LED minus zielony-blokada silnika zielony-blokada silnika brązowy-zasilanie dodatkowych modułów żółty- wyjście na kierunkowskaz żółty- wyj.na kierunkowskaz szary-czujniki masowe drzwi Jeżeli jest fioletowy to do +
Wróć do postu #32 i #36. To coś w prostokątnym zaznaczeniu to kontaktron owinięty cewką. Na drugim zdjęciu masz styki przekaźnika, które mają być rozwarte a zwierają się cyklicznie po włączeniu kierunkowskazów. Jeszcze raz napiszę: prąd na 49, wyjście na przełącznik kierunkowskazów 49a, C to kontrolka. Jak nie chce działać, to znaczy że jest niesprawny...
Najpierw sprawdż wyjście na gnieżdzie ciągnika 1 - lewy kierunkowskaz 4 prawy kierunkowskaz 3 masa ciągnika 5 światło pozycyjne i tu może byc zarówno lewe jak i prawe oraz stop już nie pamiętam ale w gnieżdzie powinien być w pozycji 2 lub 6 Tylko żarówka z oprawką dwa kabelki i i po robocie.
Pod bakiem jest taka kostka do której dochodzi 2 kable. Tylko ona nie tyka. I nie wiem, czy o nią chodzi? gdy się włączy kierunkowskaz to nigdzie nie tyka. Może to być wina słabego akumulatora? Wypiął mu się kabel od ładowania i rozładował się całkiem akumulator a nie ładował go prostownikiem. Tylko zapalił na kopniaka i jeździł. Proszę o jakieś rady....
Dioda biała musi być wyłączona na tak długi czas jak długo będzie włączony kierunkowskaz albo awaryjne potrzebuje układ coś w stylu takim ze będzie przerywał dojście zasilania na tą diodę np będzie robił przerwę na jednym z kabelków zasilających na czas włączenia kierunkowskazu , pomarańczowej doiody Popatrz już prawie masz rozwiązanie, sygnał załączenia...
Najprawdopodobniej masz dokładany alarm który ma funkcję gdzie podczas włączonej stacyjki i otwarcia drzwi migają awaryjne. Wygląda na to że uszkodzone jest wyjście na prawy kierunek (pewnie uszkodzona dioda).
Dajesz 3 przekaźniki, każdy zasilany przez osobny bezpiecznik, ze styku, na który podajesz prąd z bezpiecznika, mostek na cewkę przekaźnika. Drugi koniec cewki podłączasz w kabinie do wyłącznika, drugi koniec wyłącznika do masy. Wyjście przekaźnika na żarówkę. Tak robisz kolejno z każdym obwodem a masz ich 3. Próbowałem to narysować w programie do rysowania...
OKI-zrób tak-podepnij miernik pod wyjście alt,obciąż układ wszystkimi odbiornikami (światła ,dmuchawa,szyba,ale nie kierunkowskaz i wycieraczki) i zmierz naięcie.Następnie zmierz napięcie w tych samych warunkach na aku.Podaj na forum wyniki-na podstawie tego będzie wiadomo gdzie grzebać.
Ja także dołączam się do pytania, z tym że chciałbym do Ibizy II 1,9 TDI zaadoptować licznik z Lupo 1,0 w benzynie. Jak licznik z Arosy jest na 32 pinach, to Lupek ma w gratisie "tylko" dwie złączki po 32 piny (niebieska i zielona). Podejrzewam, że nie da się tego łatwo zrobić (jeśli w ogóle się da). Od razu dla nadgorliwych - deska rozdzielcza będzie...
To co cię interesuje to np. Zamster Plus. Sterowanie dowolnym zamkiem , dodatkowy kanał, wyjście na kierunkowskazy.
W tej generacji stosowano przerywacze kierunkowskazów bimetalowe w układzie dwuobwodowym – jedno wyjście jest dla kierunkowskazów ciągnika, drugie wyjście jest dla kierunkowskazów przyczepy. Tak samo przełącznik kierunkowskazów jest podwójny. Dopiero ok. roku 2000 w 3320 wprowadzono przerywacz elektroniczny z kontrolkami dwóch przyczep oraz wyłącznik...
Multitimer steruje przekaźnikami w tym aucie, rezystory obciążające w tym wypadku to najtańsze wyjście.
49-zasilanie z włącznika awaryjnych /stałe/ 49a-zasilanie z klawisza awaryjnych /po zapłonie/ oraz zasilanie przełącznika kierunkowskazów C-kontrolka kierunkowskazów C2-kontrolka klawisza awaryjnych L-lampy lewa strona R-lampy prawa strona Wykonanie na oryginalnym klawiszu awaryjnych.P ŹLE!!! 49a, to WYJŚCIE na wyłącznik kierunkowskazów. Nigdy zasilanie!...
Do pewnego działania potrzebny jest pomiar napięcia skutecznego (True RMS) metodą termiczną lub za pomocą specjalnego czujnika: https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&... A najlepiej...
E, z tym podłączeniem tyrystorów coś jest nie tak: trzeba podłączyć sygnał z CD4017 do bramek, może katody do masy, anody przez LED-y i oporniki do +zasilania (jeśli LED-y mają być na masie, to katody przez LED-y do masy, oporniki między anodami i zasilaniem - ale to wymaga zasilania CD4017 wyższym napięciem, żeby wystarczyło go na napięcie przewodzenia...
ale przy wiązsce od licznika zostały mi Co to znaczy? Nic ma nie zostać, bo wiązki się daje w całości - najwyżej w Volkswagenie niektóre przewody są niewykorzystane. Oto tzw. pinout czyli rozpiska licznika za stroną: http://www.vwgolf.pl/porady/pinout-liczn... choć pozbawiona istniejących tam błędów ortograficznych...
Witam, Mam założony w samochodzie (opel corsa b z firmowym centralnym) alarm. Jakiej firmy i model nie znam z tego względu że zgubiłem do niego instrukcję. Układy na płytce: ULN2003A, PIC 16f628-04I/P Główny problem: nie zamyka zamka centralnego po uzbrojeniu alarmu. Nie podaje impulsu masy (na kabel do zamykania?). Sam centralny z kluczyka i z grzybka...
Sprawdzałem, według schematów: Pierwsza generacja miała zwykły przerywacz, nie było kierunkowskazów w lusterkach, a połączenia do przednich i tylnych kierunkowskazów rozdzielone w Juniction Box. Druga generacja miała cztery wyjścia na kierunkowskazy z BCM (przednie i tylne osobno), kierunkowskazy w lusterkach połączone pod wyjście tylnych kierunkowskazów,...
Przy 12V na wszystkie kierunkowskazy idzie ok. 8A, przy 14V będzie jeszcze więcej. Jeśli chcesz robić na diodach, to sprawdź, czy wyjście alarmu wytrzyma taki prąd.
Skoro tak bardzo ci na nim zależy, to masz tam układ scalony. Wpisz jego typ w google, zajrzyj do datasheetu i dojdziesz, która nóżka to masa, zasilanie, wyjście... Jak i gdzie to podłączasz?
Dla SaYMoN , ponieważ 555 jest scalakiem uniwersalnym , a ten drugi specjalistyczny z generatorem , układem wyzwalania i wyjściowym sterującym mocy /wyjście na cewkę przekaźnika/.
E - masa, B - zasilanie, L - wyjście (lamp). Pasuje każdy elektroniczny przerywacz kierunkowskazów. Oznaczenia 49, 49a i 31 znajdziesz bez problemu.
Przecież widać na płytce co do czego, jaki problem znaleźć zasilanie, wyjście na kierunkowskazy i wejścia sygnałów. Popatrzeć, chwilę pomyśleć i zrobione. A montaż 30-letniego alarmu to raczej słaby pomysł...
Każdy kierunek ma osobne wyjście.
Wyjście na czujnik dodatkowy, blokadę zapłonu + [url=http://www.testronik.com/ST/ST-111/... ST-111
przerywacz kierunkowskaz wyjście soundbar wyjście wyjście kierunkowskaz chrysler
technics gx130 laguna szyby tylne sterowanie oświetleniem akwarium
Pioneer XR-P270C brak +17V na płycie zasilania – typowe usterki, stabilizator, ICP, kondensatory Oświetlenie ewakuacyjne na klatce schodowej: normy i wymagania