Witam Po żmudnych poszukiwaniach i kilku wskazówkach tzn.pomiarach po upływie 10 i więcej minut okazało się,że samo orginalne radio pobierało około 50mA,więc zadowolony,że w stanie spoczynku mam około 20mA,dałem spokój poszukiwaniom.Za 2 dni chcę odpalyć A3,a tu znowu rozładowany akumulator,ale co jeszcze zauważyłem,że ostatnio kiedy zrobiło się na...
moim zdaniem to moze być przepływomierz powietrza do wymiany mam takie samo audi tylko z 1998 r. i tez mi sie tak robilo a jak wył silnik i zal to wszystko bylo ok wymieniłem przepływomierz i wszystko gra
do Serwis Gh , a mam pytanie ten pomiar ma być z pierscieniem ogniowym czy bez . Wyniku sie domyślam co prawda nie mierzyłem tego przyrządem tylko lineałem i listkami szczelinomierza i ostatni cylinder jest za nisko po jednej stronie właśnie po tej co wydmuchuje spaliny . Zastanawiam się jakie jest rozwiązanie bo rant tulei jest na dole bloku i z tego...
Tutaj masz serwisowke do tego vcr i do jego mechanizmu Z tego co napisales masz uszkodzony mechanizm wiec wysuniecie kasety za pomoca silnika mechanizmu nie wchodzi w rachube .Silnik ma naped slimakowy zaladunku kasety. Demontaz wyjecie calego mechanizmu , wyjecie silnika z napedem zaladunku i reczczne wysuniecie kasety .Nie jest proste . Od spodu jest...
To nie tyrystor, ...tylko triac, zobacz i porównaj np. z tym: [url=https://www.tme.eu/en/Document/6464... ( ten przykład podałem wyłącznie w celu zilustrowania funkcji i porównaniu pinów, ... zobacz w doc. " 5. Pinning information",... oznaczenie Twojego elementu wypalone i jest n.n.) Tyrystor nie realizuje...
Witam. 3 przewody czyli funkcja tylko: prawo/wył/lewo
Witam ! Wyłącznik odśrodkowy znajduje się w środku silnika, należy odkręcić osłonę wentylatora, zdjąć wentylator z wału silnika i odkręcić kapę silnika. Uwaga ! wył. odśrodkowy wykonany jest z bakelitu, należy zachować ostrożność przy rozbieraniu silnika aby nie uszkodzić wył. odśrodkowego. Pozdrawiam. Stefan Wył odśrodkowy podłączony jest do R1 i 1.
Smagryta pisze "Zastanawiam się jakie jest rozwiązanie bo rant tulei jest na dole bloku i z tego co widziałem te przyrządy do frezowanie dla Dafa /Mana to one moga frezować tylko na górze bloku , i zastanawiam się czy ktoś to robi na aucie w MB czy tylko pozostaje wyjecie silnika" Jeśli krawędź przylegania tulei do bloku jest w dolnej części cylindra,...
Wiem co zalozyciel tego posta mial na mysli. Ten wewnetrzny przegub uniemozliwia wyjecie silnika bo haczy o koło zamachowe i mam podobny problem nie moge rozszczepic silnika od skrzyni. Są tam wprawdzie sroby które mozna odkrecic i wyjąć przegub ale ta cześć przegubu ktora zawadza o koło zamachowe zostaje w skrzyni i uniemozliwia wyjecie silnika. Macie...
Odłącz klemę (-) od akumulatora na 15 min potem podepnij i sprawdź czy coś pomogło.
Sory nie bylo tematu :D Pomylilo mi sie Czujnik Temp. cieczy mozesz miec uszkodzony
Rozważałem wyłącznik silnikowy, ale on może nie wykryć zaniku fazy – obciążenie silnika wentylatorem jest niewielkie. Jeżeli wył. silnikowy nie wykryje zaniku fazy, to znaczy że taki stan pracy silnikowi nie zagraża. Zaleciłbym dołożenie wyłącznika silnikowego i przeprowadzenie próby z wyłączeniem jednej fazy. Gdybyś chciał się zabezpieczyć przed zmianą...
Nie wiem czy jestem ekspertem, ale proszę. Mam nadzieje że przynajmniej będziesz wiedział co te krzaczki oznaczają. I nie ma za co.
Sprawdź C7V5, a następnie tranzystory. Pozdrawiam
Witam. Posiadam peugeot 308 sw 2008r 2.0 HDI. Auto wyposażone jest fabrycznie w światła do jazdy dziennej "standardowe żarówki" w reflektorze i posiada funkcję auto. Z poprzedniego auta mam światła do jazdy dziennej na zderzaku i teraz pytanie jak je podłączyć... bo podłączyłem plus i minus do światła dziennego to te dolne na zderzaku palą się tylko...
Ciśnienie jest stałe i nie wacha się. A z tym przewodem Koło mówił że problem jest gdzieś dalej. Bo próbował Tak jak mówisz. Dodam jeszcze że kontrolka oleju zaczyna mrugać i Piszczeć po włączeniu zapłonu. Na wył silniku
Zrobiłem taki rysunek bo schematem tego nie nazwę. Mam nadzieję, że dla autora się przyda. http://obrazki.elektroda.pl/5479960700_1...
Wstepnie sprawdz naciag linki sprzegla i obecnosc sprezynki, ktora odciaga dzwignie. Jezeli regulacja nie pomoze to czeka Cie wyjecie silnika lub skrzyni i ogledziny. Prawdopodobnie moze byc przegrzany docisk lub zuzycie samej tarczy.
No to przekładnia planetarna o dużym przełożeniu. Jakie silnik ma obroty? Trzema dobrać odpowiednią powiedzmy 6-10 obr/min. Regulacja obrotów nie będzie konieczna tylko sterowanie wł/wył.
Miałem napisany taki piękny post i nastała zwiecha. Bez resetu, a i tak nie wiem jak go znaleźć. Ja tak mam! Mark II. Rozpędziłeś się z kompr. przemysłowymi. Do użytku domowego dobre są kompr. z lodówek, lad chłodn. itp. Tylko trzeba to i owo przerobić, bo całe są zanurzone w oleju. Popieram Cię w kwestii zaw. bezp. O tym pisałem. Styczniki sa najczęściej...
Witam, tak na szybko. załączony przeze mnie układ jest chyba maksymalnie prosty, ale nie pozbawiony wad. Jeśli zatrzymanie awaryjne nastąpi akurat na krańcówce S27 to po zwolnieniu przycisku silnik ruszy(powiedzmy w lewo). przy wyłączeniu w każdym innym położeniu - będzie potrzeba ponownego naciśnięcia przycisku start (S25) który uruchamia silnik zawsze...
Kolego przecież ten silnik nie może pracować w połączeniu w trójkąt w naszej sieci, masz to jasno napisane na tabliczce. Nie zmuszaj go na siłę do trójkąta bo zaraz będziesz szukał drugiego silnika bo tego spalisz. Nie wszystkie silniki mogą pracować w trójkącie mimo wyprowadzenia 6 przewodów.
Miałem na myśli ten zegarek nad radiem (wyświetlacz radia, termometr). Dwieściekilkadziesiąt miliamper pobiera podświetlenie tego zegarka....
Dokładnie. Temat spory do ogarniecia. Moduł swiatel, przekazniki, przełacznik, masy.
Witam mam problem ze zmywarką Zanussi ZB4520G. Klasyk z początku lat 90 :) Nie startuje silnik pompy wody ale głośno hałasuje. Po rozłożeniu aż do samej łopatki turbiny okazało się ze silnik powoli się obraca. Wydaje mi się że to musi być problem z silnikiem, co prawda nie śmierdzi spalenizną :) ale może coś innego się skończyło. Wałek z turbiną ma...
może sprawdz jeszcze wyłącznik wirówki bo może nie podawać pełnego napięcia(wypalone styki)zmostkuj na próbę kabel brązowy i niebieski przy wył. wirowania.
Jeśli chodzi o silniki to łączymy za pomocą wył. gwiazda /trójkąt przy mocach powyżej 4KW(gdyż dopiero te silniki pobierają na tyle duży prąd przy rozruchu że musimy go obniżać). Ale i tak nie przy wszystkich silnikach stosujemy wył. gwiazda trójkąt gdyż tracimy przy gwieździe na mocy i nie jest to wskazane. Są także silniki nawinięte w gwiazdę i nie...
To idź tam gdzie dorabiają klucze i dorób sobie kluczyk z immobilizerem koszt jakiś 200 PLN , bo kluczyk z pilotem to już jakieś 500 PLN, sam kluczyk bez imo. nie będzie ci działał owszem drzwi otworzysz ale alarm ci będzie wył i silnika nie odpalisz bez imo. Zastanawiam się czy jak by kupić kluczyk na aukcji taki sam z pilotem i spróbować go zaprogramować...
Witam ! Ten silnik do rozruchu potrzebuje wył. chwilowego, może to być wył. odśrodkowy, wyłącznik elektromagnetyczny lub przycisk. Jeśli w szereg z uzwojeniem rozruchowym podłączysz kondensator to w ten sposób możesz uszkodzić silnik. Pozdrawiam. Stefan
Odpięcie czteropinowej wtyczki od wzbudzenia, oraz przewodu prądowego (na wył. silniku) nic nie zmienia na amperomierzu. Przygotowuję bezpieczniki - z wsuwanych wycinam element zabezpieczający i lutuję szklane 1A na wierzchu, zamienię i mam nadzieję że podczas postoju któryś się spali, a są dwie skrzynki bezpieczników.
sprawdziłem miernikiem ile v trafia do żarówki i tak lampa lewa przy wył silniku 11.70V przy wł 13.82V lampa prawa przy wył silniku 11,74V przy wł 13,90V i sprawdziłem od razu ładowanie alternatora przy wył silniku na akumulatorze było 12.61V przy włączonym 14.21V żarówki Philips H7 X-tremeVision +100% 12V 55W lampy są bardzo czyste szkła że tak powiem...
Jest to typowa regulacja transformatorem. Czy narysowany stycznik K jest już w tym urządzeniu? Jeśli nie dobierasz termik i stycznik z dodatkowym stykiem. Łączysz jak na schemacie. Musisz podać więcej danych, bo może w Twoim przypadku to wszystko nie będzie już potrzebne. Silnik ma wył termiczny w środku? Silnik ma pracować cały czas czy ma być do niego...
Klucz (tranzystor mocy, tyrystor raczej nie) + driver + sterownik (dedykowany/PLC) prcujacy w trybie PWM Np. dla klucza zwierającego rezystancje dodatkową w obwodzie wirnika na początku rozruchu dajemy małe wypełnienie D - charakterystyka jest bardzo pochylona - mały prąd. Zwiększamy D -> rezystancja modulowana maleje -> malej poślizg. I tak dalej z...
Auto odpaliło i po przejechaniu 5 km dusiło się przy dodawaniu gazu, aż w końcu stanęło. Doładowałem akumulator i po kolejnych 5km. to samo. Dlaczego doładowujesz akumulator ? 2. Podczas testowania wjechałem na wertepy i najpierw podświetlenie wskaźnika temp. silnika (prawy zegar) zaczęło migać, aż w końcu zgasło. W czym problem? 3. Wydaje mi się,...
to male cos czarne to syrenka z wlasnym zasilaniem jasli chodzi o przelacznik serwisowy to musi byc gdzies ukryty jest to przelacznik dwupozycyjny
Co to był za stycznik że nie wytrzymał ? Po za tym skoro spalił się silnik to wynika z braku zabezpieczenia silnika, widzę że Twoje sterowanie nie spełnia podstaw w temacie sterowania i zabezpieczenia silnika 3f.
Dziękuje za odpowiedz. A proszę mi powiedzieć . ciężko się tam dostać? Jak mam to sprawdzić?
Słowa klucz na znanym portalu aukcyjnym - Emulator katalizatora (drugiej sondy lambda) lub http://lepard.eu/emulator-katalizatora/.
Możesz zamontować wył cisnieniowy( standart 6 atmosfer), zawór odwadniający , szybkozłacze,no i oczywiście manometr 10 at. Dodano po 1 Zabezpieczenie silnika z wył. termicznym.
wymontowałem ją,chociaż było trudno wykręcić srubkę(mało miejsca,musiałem odpowiednio wygiąć mały śrubokręt) ,kupie i włoże jutro.
Zamien silniki miejscami , a jak po zamianie tan sam silnik silnik tez bëdzie wył to na pewno trzeba go wymienic . W przeciwnym razie walnięty jest sterownik na 100 procent. Najlepiej dodaj filmik kròtki bo chciałbym go posłuchać jak to chchodzi.
mozna przyjąć ze LP wskazywala kazda maszyna tak samo - zarowno na wlaczonej klimie jak i wył jak i zgaszonym silniku. HP natomiast reagowalo rosnąc. Nie możliwe jeśli zmienia się HP więc prawdopodobnie zawór uszkodzony.
Ja wiem, że filtr oleju może mieć na to wpływ - sam to przerabiałem w Fordzie Sierra. ;) U mnie np. potrafiło dziwnie wyć w silniku do momentu zmiany filtra. Tylko trzeba brać pod uwagę, że to nie musi być jego wina, a zużycia silnika. Przy tym przebiegu to trochę loteria.
O to chodzi, ale jest bardzo uszkodzony. Widziałem nowe na Allegro (7267202093). Popatrz jak wył. odś. powinien wyglądać.
Wył. silnik / Wył. stacyjka B+ - 12,5 Pozostałe - 0v Wył. silnik / Wł. stacyjka B+ - 12,5 15 - 2,5v 67 - 1,2v Wł. Silnik / Wł. stacyjka B + - 12,58 15 - 12,58v 67 - 0,12 v To by wskazywało na regulator napięcia lub ślizgający pasek, napnij pasek jak barania torba i wtedy mierz.
Dzień dobry, Posiadam ładowarkę ATLAS AR65 z silnikiem DEUTZ F 4L 2011 code CE43.5. Chciałbym zapytać czy ktoś posiada wiedzę/scheamt gaszenia. Obecnie po wył stacyjki silnik dalej działa, musze nacisnąć dźwignię która wyłacz silnik w komorze silnika. Wydaje mi się że brakuje tam jakiejś cewki/siłownika. Dzięki za wsparcie
Witam posiadam taki problem iż nie wiem jak wymontować alternator ze smarta fortwo nie ma miejsca na jego wyjecie pojemność silnika to 600cm3 turbo moje pytanie co trzeba zdemontować żeby wyjąć ten alternator .Świeci się kontrolka od ładowania mierzyłem miernikiem na akumulatorze to przy odpalonym jest 11.95 volt i się praktycznie nie zmienia wina leży...
Wiesz, mi wydaje się, że jeżeli poprzedni właściciel jeździł ze zbyt małą ilością oleju, to po prostu koła zębate się zużyły, mechanik na oko tego nie jest w stanie wychwycić, bo powierzchnia zębów mogła być ok, ale nie miały już idealnych wymiarów zarysu zeba (projektowanie przekładni się kłania) i stąd zła współpraca i wycie. Wg mnie odpadają łożyska...
Więc po prostu masz tam dwa przełączniki. Rozruch - praca i ten drugi uszkodzony zał-wył.
Witam, mam takie pytanie: czy jeżeli dobiorę wyłącznik silnikowy (obwód elektryczny składa się z silnika) to czy potem mogę tak dobrać długości i przekroje przewodów żeby ten sam wyłącznik mi je zabezpieczył?
A odłącz kosiarkę z sieci i spróbuj nim pokręcić ręką. Daje się to robić w miarę łatwo, czy stawia opór w pewnym momencie? Czy nie czuć spalenizny z niego? Jeśli daje się obracać bez problemu i nie czuć spalenizny - zrób tak jak pisze kolega. Odkręć nóż i spróbuj włączyć.
proszę o pomoc z klimą otóż w moim Leonie klima startuje tylko wtedy gdy chodzi wentylator od schłodzenia płynu jeśli w tym momencie włączę klimę to chodzi normalnie aż jej nie wył. Lub nie zgaszę silnika Z tego co wiem, to równocześnie z załączeniem klimatyzacji powinien się załączać wentylator. W tym przypadku sprawdził bym tor załączania tego wentylatora...
Odgrzewam kotleta, bo wlasnie staram sie wyjac silnik. Czy wyjecie tej "zawleczki: pod dekielkiem wystarczy?
...,a kto sprawdza olej zaraz po wył silnika??? To,że jest takie zjawisko,że jest min ,to normalne...,a co do pukania,to z tym nie podpowiem,ale przyczyn może być wiele.
Wyjecie termostatu..i taka eksploatacja nie zamordowała silnika ,silnik przeżył budę..
Ja bym koledze oddał sprawny alternator 87A bez regulatora, a regulator pasowało by dopasować taki z wejściem Sense. WTedy przy 3000 obr było by oddawane 50A. I alternator by nie wył.
Mam pytanie - skoro jest to jeden obwód, dlaczego są różnice IPZ w obwodzie (dla wyłącznika samoczynnego i dla wył. silnikowego)?
Myjka nie włącza się bo jest uszkodzony wł/wył cićnieniowy.
Silnik wyje auto nie jedzie = sprzęgło.
Najpierw wyczyść cewki zmień świece zobacz jak wyglądają ogulnie to po odpuszczeniu sprzęgła bez dodania gazu praktycznie dla tego silnika odcina paliwo woec lekie szarpnięcie to normalka lecz jeśli są to dosyć mocne szarpnięcia może być to spowodowane uslizgnieciem się sprzęgła skoro bierze przy końcu
Nie ma wogle zasilania na pompie paliwowej i pompce paliwa, dziwne czy wyjecie bezpiecznika na zapalonym silniku mogło coś namieszać?
Dla sieci 50 Hz to prędkość synchroniczna (w tym rejonie prędkości bo to zależy od uzwojeń silnika) to 1500 obr/min więc musi być więcej niż tak prędkość. Dlaczego odłączasz także silnik od zasilania? Co ma napędzać ten generator? Może on właśnie generuje tylko prędkości się trochę nie zgadzają i silnik pracuje coraz wolniej. Mierzyłeś Oooooo znowu...
Żadnych zatrzasków tam nie ma. Otwórz komorę worka i tam są jeszcze dwie śrubki.
rozdzielacz nowy wiec raczej odpada zresztą na starym było podobnie cylinder + pierścienie i tłok nowy i zaraz po wymianie też wiele lepiej nie było a ten zawór bezpieczenstwa to jest w którym miejscu?? dodam ze jak silnik chodzi na wolnych obrotach i ustawie dźwignie w poł srodkowe czyli podnoszenie przyczepy pompa zaczyna wyć i silnik przygasa czyli...
Jadąc np. na 4 biegu naciśnij gaz do ''deski''. Przy uszkodzonym słoneczku silnik będzie '' wył '' , a auto nie będzie przyspieszać. Tą próbą wyeliminujesz ewentualną usterkę sprzęgła. Zaczynają się dyrdymały. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności pedał, samoregulator i mocowanie linki.
Witam! Jest to najczęściej czujnik termistorowy PTC, który podłącza się do przekaźnika termistorowego - patrz Google "przekaźnik termistorowy", lub do odpowiedniego wejścia falownika, jeśli silnik jest zasilany z falownika. W żadnym przypadku nie wolno podłączać go w szereg ze stycznikiem. Czasami jest to tzw. "clikson" czyli wył. termiczny umieszczony...
Wyje to rower elektryczny albo szeleści jego silnik a rower z silnikiem spalinowym nie wyje tylko pierdzi XD.
Widać nawet jaki tłok jest suchy, olej masz w paliwie, dziurawy przewód = dużo powietrza i mało paliwa z olejem. Uboga mieszanka i zatarty silnik. Silnik "wyje" nawet w ochronnikach to słychać.
Witam elektryków mam taki problem z wył. ciśnieniowym w pompie a mianowicie podczas podłączenia tego wył. silnik chodził zbiornik ciśnieniowy się napełnił i wył. sie wyłączył po odkręceniu kranu ten wył. wariował załączał i wyłączał i pytanie czy to jest kwestia ustawienia tego wył. i w jaki sposób i czemu tak się zachowuje ? Zgóry dzięki?
sprawdż napięcie ładowania 14,4v sprawdż czy nie masz upływów prądu przy wył. silniku pozdr.
Witam. Przypadek zdarzył mi się taki że wracając z pracy coś zaczęło mi lekko stukać w okolicy silnika, słyszalne przy przyśpieszaniu, nasilało się przy lekkim skręcaniu w prawo, natomiast w lewo cichło całkowicie. Odgłos jakby plastik pukał o blachę. Po kilku minutach stukanie zniknęło. Następnie po kilku kilometrach podczas przyśpieszania mocno szarpnęło...
Jaki silnik, klatkowy czy komutatorowy? W tych piłach z takim wył/włącz pracują silniki komutatorowe!
Sprawa wyglada tak: Mozesz spokojnie wyjac sinik od gory. Jezeli masz cierpliwosc i wyciag to bez skrzyni. Jezeli jednak nie masz cierpliwosci to targaj ze skrzynia po wczesniejszym zdemontowaniy polosiek (przy okazji olej sobie wymienisz w skrzyni). Przerobilem to i idzie o wiele latwiej niz z manualna skrzynia. Gdy zdecydujesz sie na wyjecie silnika...
Ok, ale będzie taki wyłącznik bezpieczny dla silnika? Drugie pytanie, bo chcę jeszcze dodatkowo założyć wyłącznik bezpieczeństwa grzybkowy, bo koszt nie jest jakiś straszny, a bezpieczeństwo większe. Chyba że założysz po prostu zakupić wył/wł do silnika 3-fazowego z grzybkiem do wyłączania awaryjnego i zostawić silnik na ustawieniu w gwiazdę?
ok komputer wyjety oczyszony ze zelu ale plyta nie chce wyjsc czy jest jakis sposob na wyjecie
znacie strony ze schematami sterowania styczników w szczególności potrzebne schematy wł i wył silnika z opóznieniem tytuł poprawiono j.
Pytanie dodatkowe - rozruch w gwiazdę i praca w trójkąt? czy na raz(zał/wył).
Pit91 jak rozbierałeś silnik był w środku wył. odśrodkowy?
Sinik przyśrubowany jest od drugiej strony. Jeżeli wyje to na 100 % hamulec, tryśnij na niego jakiegoś środka smarującego i wyć przestanie.
A wzmacniacz ma zasilanie przy uruchomionym silniku?
Witam . Tu masz schemat proszę[url=https://www.elektroda.pl/rtvf... U1-U2 uzwojenie główne(3,1Ω) V1-V2 uzwojenie rozruchowe(5,6Ω)
Prawdopodobnie ten silnik nie ma wył. odśrodkowego. Rozkręć silnik, zobacz co tam jest. Jesteś elektrykiem ?
Bez obciążenia przy wył. silniku 13V, natomiast przy obciążeniu (radio światła drog, awaryjne) ok 12V. Kontrolka gaśnie zaraz po uruchomieniu silnika (podczas jazdy nie świeci się).
Witam! Zakładając , że ten silnik ma rozruch przez wyłącznik odśrodkowy, to musisz rozebrać silnik i sprawdzić styk na wył. odśrodkowym, jak również sam wył, czy swobodnie chodzi na wale wirnika, stan sprężyn. Połączenia w skrzynce przyłączeniowej chyba sprawdziłeś. Chyba że jest kondensator rozruchowy to sprawdż jego pojemność. Za mało informacji co...
Tzn przekaźnik bedzie włączać i wył. silnik 12v 1,5A, chciałem znaleźć jak najprostszy sposób do sterowania silnikiem ( obroty lewo/prawo ) i wymyslilem ze zrobie to na 4 przekaznikach, ale chciałem zmniejszyć to sterowanie do minimum aby zmieścić się w małej obudowie.. Dziekuje za pomoc :)
Clio II societe 1.2. 8v 2001- nie am w nim silniczka krokowego!! Przeczytała wasz wątek i mam pytanie i problem.... Mianowicie świeci mi się ta właśnie kontrolka od świec a przy tym silnik wariuje z obrotami tzn są one 2500-3500 sam przyspiesza i zwalnia, wyje silnik i pedał gazu nie reaguje... czym może to być spowodowane?? Wymieniłam juz potencjometr...
a czy jest jakiś sposób sprawdzenia tego czujnika np czy da cos wyjecie go i jeżeli silnik bedzie sie zachowywał tak samo jak z czujnikiem znaczy to że to on jest zepsuty
By uniknąć zakupu nowego silnika wyłam blokadę, ustaw silnik w odpowiedniej pozycji w korpusie i zablokuj przy pomocy tytryki lub drucika i będzie w porządku. Też tak kiedyś zrobiłem ponieważ silnik już do mnie dotarł z nadłamaną blokadą.
Kolego Prokopcio możesz spokojnie zał/wył silniki klatkowe jak i komutatorowe triakiem.Do A1 i A2 triaka dołacz dwójnik złożony z rezystora i kondensatora np:100nF/630V i 100R/1W.Pozdrawiam
Jeżeli przyciśniesz dźwignię hamulca (naciskasz ją w ogóle) to automatycznie powinien rozłączyć się wył. zapłonu i powinna być iskra, po jej zwolnieniu silnik się wyłącza. Regulacja linki hamulca, odepnij ten kabelek od tej kostki i spróbuj odpalić. Jeżeli silnik zapali to jest problem z wyłącznikiem zapłonu. Ta mała kostka to właśnie wyłącznik.
Mniemam,że chodzi o sondę lambda.Podłączasz miernik do przewodu sygnałowego uruchamiasz silnik i obserwujesz jego wskazania.Jeżeli wartość waha się między 0 a 0,9V sonda jest sprawna.Jeżeli się nie waha to może świadczyć również o zbyt ubogiej lub zbyt bogatej mieszance ale raczej sonda do wymiany
silnik wyje na wysokich obrotach a mimo to się nie rozpędza? to może wariator się rozleciał czy silnik przymulony nie chce wchodzić na obroty? to benzyna czy diesel?
Sam przekaźnik nie potrzebuje żadnego zabezpieczenia. Podłączasz go dokładnie w miejsce przekaźnika "klasycznego". To by było idealne rozwiązanie ;) Czyli dwa piny do rozłączania obwodu (cos jak cewka) i dwa na obwód do wył silnika? I który to który? Jest na nim jakiś schemat?
Jak masz spięty silnik? przywrócił bym ustawienia fabryczne w falowniku i przeprowadził z manualem podstawową aplikację. Nie znam Danfosa ale zakładam że można w falowniku u/f bez enkodera ustawić. Sprawdź jeszcze rampy i częstotliwości graniczne bo bardzo wyje ten silnik jak być gdzieś złą wartość częstotliwości wpisał. No i jeszcze raz parametry silnika...
Przy rozgrzanym silniku 90*C i temperaturze reduktora 84-88*C jaki powinien być przedział temperatury gazu? U mnie przy "mniej więcej " takiej samej jeździe waha się od 20*C do 38*C Generalnie prawidłowo. Im większe obciążenie silnika tym niższa temperatura gazu.
Przy takim altku zmiana aku na większy moim zdaniem nie ma sensu. Co z tego, że aku będzie większej pojemności (wiadomo, że dłużej ew. popracuje przy wył. silniku), jak i tak będzie ciągle niedoładowywany przez altek (przy max poborze prądu).
Od kilku dni mam taki problem jak w temacie. Po wyjeciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej pracuje az do momentu wylaczenia swiatel. Wyjecie kluczyka skutkuje wylaczeniem silnika tylko przy wylaczonych swiatlach. Oczywiscie wyciagam kluczyk w pozycji wylaczonego zaplonu ;) mial ktos do czynienia z takim zjawiskiem? ;)
Witam Czy ktoś byłby tak miły i podesłałby mi jakiegoś prostego sampla do wizualizacji na PC + S5-95U przy pomocy protool/pro.Może to byc np. zał/wył silnik pzdr.
W zasadzie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. czujniki PTC w silnikach do binarnych wejść w PLC, temper(np.PT 100) otoczenia do analogowych, podobnie wilgotność,CO2 itp PLC reguluje /steruje wtedy wentylacją, zał/wył silników. Do tego SCADA w In Touch, Tel WIn, inne... Modem GSM np. http://www.gprs.gsm.pl/index.php?page=sc... i tyle w skrócie (dużym)...
jak wyłączyć silnik skoro wyjecie kluczyka nic nie daje? Biegiem zduś.
wyjecie radia wyjecie alternatora wyjecie procka
pralka siemens iq300 bezpieczniki accord szukanie stacji radiowych
proste konstrukcje lampowe audio proste konstrukcje lampowe audio
Dziwne fale przy włączaniu kamerki - przyczyny i rozwiązania Kod 1.8.0 na liczniku Iskra w taryfie G11