Posprawdzaj zaciski prądowe jeszcze, klemry na akumulatorze przeczyść, główny zacisk prądowy przy rozruszniku (zacisk 30) też przeczyść. Spróbuj połączyć też zacisk 50 z 30 na rozruszniku, puścisz w ten sposób zasilanie na elektromagnes rozrusznika z ominięciem stacyjki. Jeśli nie zakręci dopiero wtedy wyjmuj rozrusznik.
witam, wyjmuj rozrusznik i sprawdż elektromagnes, jest zwarcie i dalsze opisywanie nie ma sensu, jeszcze sprawdż czy jak odepniesz ten przewód to jest ok, jeśli tak to wina elektromagnesu jeżeli dalej jest problem to na wiażce jest zwarcie i trzeba szukać gdzie sie przetarł przewód, powodzenia
Kolego, zrób kontrolkę z żarówki od reflektora przedniego, podłącz ją jednym przewodem do masy a drugi przewód podłącz do cienkiego przewodu od rozrusznika. Jeśli kontrolka zaświeci w chwili próby uruchomienia auta (zrób kilka prób), masz do zrobienia rozrusznik a instalacja auta jest sprawna. Następnie podaj zasilanie na krótko w miejsce tego przewodu...
A skrzyni biegów ktoś nie wyjmował wcześniej lub rozrusznika ?
Polonez Caro Plus 1,6 GLI 99 r. Kolektora nie trzeba demontować, tylko blachę osłony, ale jest dużo radości przy wyjmowaniu rozrusznika, a jeszcze więcej przy wkładaniu. Jak bym wiedział, że tylko 120 zł biorą to bym się nie czepiał. Demontaż rozrusznika bez kanału (szczególnie odkręcenie jednej śruby) to jak jazda na rowerze bez kół. Fakt - jak już...
Zanim zaczniesz wyjmować rozrusznik to zdejmij jedną z klem akumulatora.
Nie trzeba wyciągać półosi. Najlepiej jest z kanału, ale z podnośnika też można. Wyciągałem rozrusznik osobiście 2 razy, mając tylko podnośnik + kobyłkę do dyspozycji i 2 wykładziny ze środka aby się na nich położyć ;) 1. Odpinamy klemę minus z akumulatora 2. Zdejmujemy dolot powietrza. Można bez ściągania, ale będzie łatwiej. 3. Luzujemy śruby rozrusznika...
Koło zamachowe blokujesz od dołu za rozrusznikiem bodajże 6mm jak ładnie powyginasz to bez wyjmowania rozrusznika się obejdzie .
Nie było możliwości uszkodzić uszkodzić wiązki że świateł przy wyjmowaniu rozrusznika
Dokładnie wyjmuj rozrusznik i rozbietaj bendx wymień i bedzie ok
Nie miałem żadnych większych problemów z wyjmowaniem rozruszników w renault, nie powinno być i w tym. Pozdrawiam.
Bezskutecznie szukam też przekaźnika od rozrusznika, wyjmowałem wszystkie, po wyjęciu przekaźnika od deski rozdzielczej zapala z kluczyka (ale deska nie świeci).
Witam ponownie, Udało mi się usunąć usterkę rozrusznika w mojej lagunie. Polegała ona na tym że kable elektryczne podłączone do rozrusznika które powinny być przykręcone w odpowiedni sposób. W przypadku mojego samochodu były praktycznie nie przykręcone i powodowało to zwarcie i brak reakcji rozrusznika (według mnie to pozostałość jakiejś wcześniejszej...
Mogę się zgodzić z tym, że do niektórych podzespołów dostęp jest utrudniony, wszak przy przeglądzie okresowym nie wyjmuje się rozrusznika, czy alternatora. Natomiast jest dla mnie nieakceptowalne uniemożliwienie dostępu do takich elementów jak żarówka czy bezpiecznik, te powinny być dostępne i możliwe do wymiany dla przeciętnego kierowcy
Ja wtedy wyjmuje rozrusznik i na wiencu blokuje. Ale miałem tak chyba raz tylko. Te śruby w renault nie wiem czemu, często trafiam dokrecone do oporu. Ale przecinak pomaga, albo dospawanie nakrętki, tylko trzeba się tam nakombinowac bo miejsca mało.
W myślach miałem przypadek gdzie źle została podłączona masa silnika, ale raczej tutaj to nie jest to. Uwagi odnośnie wyjmowania silnika. Przewód rozrusznika od ramy. Węże układu chłodzenia odłącza się poprzez odkręcenie plastikowych króćców od głowicy i od wlotu pompy, mają one oringi. Nie trzeba skutera kłaść na bok. Co do licznika, w pierwszej kolejności...
Roboty na godzinę, z wsadzaniem i wyjmowaniem rozrusznika a tyle gadania. A jak ci sie chce to szczotki od poloneza dopasujesz, trzeba lekko doszlifowac.
Stukałem, pukałem i nic... Biorę się właśnie za wyjmowanie rozrusznika. W kraju w którym mieszkam, regeneracji nikt nie robi. Robił to ktoś już w tej wersji silnikowej? Jakieś wskazówki? Z góry dziękuję.
Wiem, ale tulejki w rozruszniku smaruję pomimo, ze są ze stopu samosmarującego,ponieważ dłużej wytrzymują (sam sprawdzałem), ale komu sie chce wyjmować rozrusznik w malcu, przecież to niezła gimnastyka,pomimo że to tylko parę śrub i zawsze można się poparzyć o wydech :) . Narazie
W 700 ce to nawet nie zdejmuje żadnego filtra 2 śruby od alternatora opinam klemę na plusie akumulatora odkręcasz nakrętkę przewodu bezpośredniego do akumulatora kluczem 10 i odpinasz kabel od kontrolki od ładowania i po temacie wychodzi do góry .A rozrusznik to najlepiej i najwygodniej z kanału bez odkręcania koła .Pozdrawiam . Dodano po 5 Najlepsza...
nie bardzo chciałbym zacząć od wyjmowania rozrusznika Zacznij, od czego chcesz, ale i tak skonczy sie na wyjeciu rozrusznika. Jesli masz ochote tracic czas i enegrie, to nie sa ci potrzebne zadne sugestie.
Witam Szanowni koledzy proszę o pomoc , wyjmowałem rozrusznik (szczotki się skończyły) i aby było wygodniej zdemontowałem przepustnicę , przy okazji wyczyściłem i teraz przy montażu przepustnicy dwa wężyki wiem gdzie podłączyć - zaworki membranowe , ale gdzie podłączyć pozostałe dwa wężyki z jednej i drugiej wiązki wężyków . Dodam zdjęcia aby było łatwiej
Auto odpala bez problemu, lecz co jakiś czas nie kręci rozrusznikiem. Pierwszym razem po konsultacji telefonicznej z mechanikiem rozrusznik odezwał się po przełączeniu lewarka na pozycje N. Innym razem kiedy byłem tego świadkiem nie pomagało nic. 15 minut walki, pozycja N i nic. Słychać było przekaźnik za schowkiem od strony pasażera, ale żadnej innej...
To ten "+" gdzie przykręcić? "+" z akumulatora zwykle idzie gdzieś do skrzynki bezpiecznikowej instalacji, może iść również do alternatora, i zwykle gruby przewód idzie od akumulatora do rozrusznika. Skoro wyjmowany był silnik, to obstawiam, że właśnie jest to przewód zasilający do rozrusznika.
Mam taki problem z nawigacją mianowicie mechanik podczas wyjmowania rozrusznika odłączył akumulator a gdy naprawił rozrusznik i po składał wszystko przestało działać radio i nawigacja przestały także działać obie kamery może ktoś by pod powiedział gdzie szukać usterki oczywiście przed tą naprawą wszystko działało.Wyświetla się taki właśnie komunikat.
Dzięki za pomoc powiedz mi tylko czy muszę wyjmować cały rozrusznik
Dziękuje za wyjaśnienie ale bezpiecznik i tak się spalił 3 razy a po czynnościach jakie wykonałem jest dobrze też czasem ciężko wszystko zrozumieć i pojąć nie ma na razie najmniejszego problemu lub zastanowienia działa od strzała:) problem się rozwiązał a najważniejsze ze bez kosztów i wyjmowania rozrusznika bo w tym aucie to nie żadna przyjemność....
Dziwię się Twojemu podejściu do problemu. Z tego co piszesz, wyjmowałeś rozrusznik wielokrotnie. Czy go "otworzyłeś aby sprawdzić choćby szczotki i komutator? Doktoryzujemy się tu wszyscy z wróżenia, a Ty robisz jakieś dziwne "wygibasy". :cry: Zadajesz pytania na które nikt rozsądny nie może odpowiedzieć. Po co tworzyć teorie i hipotezy? Czy nie lepiej...
Witam. Posiadam paska z 1997r auto na zimnym silniku ciężko uruchomić i czasem to muszę 2min kręcić żeby zaskoczył. Auto ciężko pali na zimnym jak i na ciepłym silniku. Po odpaleniu nie kopci i podczas jazdy nie zauważyłem jakiegoś dużego spadku mocy. Z dnia na dzień auto coraz słabiej paliło i teraz to drugi raz będę wyjmował rozrusznik bo najpierw...
Ale chyba nie michy? :) Wałek ze skrzyni jest trochę "przydługi", to chyba jedyna niedogodność przy wyjmowaniu i wkładaniu skrzyni.
To chcesz w ciemno wymieniać ? Lepiej już żarówka H4 w rękę i wyjmować po kolei i zwierać żarówką obwody aż rozrusznik się odezwie.
przez 4 lata nie było problemów z immobilizerem nie było kłopotów pomimo tego że auto stoi otwarte w garażu. Na 99% jest on odłączony. Zastanawiam sie czy podczas wyjmowania rozrusznika mogłem coś ruszyć, np czujnik położenia wału. W którym on jest miejscu? Rozrusznik wyciągałem z kanału, a od góry zdejmowałem cały filtr powietrza. Czy ktoś może polecić...
Ta pierwszy raz z teściem wyjmowałem rozrusznik ok 40min :) . Potem po nabraniu wprawy zajmowało mi to tyle co odkręcenie śrób. No i wyjęcie rozrusznika jest niczym w porównaniu z jego ponownym założeniem. Najlepiej podnieść maluszka podnośnikiem i postawić na drewnianych klockach tak żeby koło z swobodnie zwisało. Jest wtedy owiele więcej miejsca....
Witam, niedawno kupiłem Passata B3, 92r, 2.0 benzyna. Chodził idealnie aż do wczoraj. Mianowicie sytuacja wygląda tak: Wczoraj samochód był przez pół dnia używany bez żadnych zarzutów działał, obroty ok i wszystko bez problemu. Gdy przyjechałem do domu postał ok godziny. Gdy go później odpaliłem, wrzuciłem bieg wsteczny i puściłem sprzęgło tak aby samochód...
Ostatnio wymieniane były świece żarowe i wyjmowany był rozrusznik i regulowana pompa wtryskowa. Teraz auto zaczęło bardziej kopcić na niebiesko (oleju nie ubywa). Czy to może mieć coś wspólnego?
Pierwszy raz wyjmowałem rozrusznik w Corsie, ale kolego 5150 wystarczy myślec głową i wyjęcie rozrusznika nie stanowi problemu. Rozebrałem rozrusznik i elektromagnes. Przeczyściłem go, nasmarowałem tulejki, sprawdziłem szczotki (najprawdopodobniej jedna nie łączyła, gdzieś sie zacięła na przewodzie i sprężyna nie mogła jej dale wypchnąc). Złożyłem całośc....
Prawdopodobnie jest to grafit tylko nie taki ołówkowy osobiście polecałbym kupno nowych szczotek jak już masz ten rozrusznik na stole i wymianę łożysk oczywiście jeśli umiesz to zrobić bo po co 2 razy wyjmować ten sam rozrusznik :) a mając go na stole można zrobić generalny remont .
Witam Mój sąsiad ma taką samą skodę i parkuje pod gołym niebem.W ostatnie mrozy przy mnie rano (-25^C) odpalił ją bez problemowo.Olej w silniku to pełny syntetyk 5W/50 Mobil 1 .Akumulator nie wyjmowany,a rozrusznik kręcił ciutke wolniej.Też pokonuje krótkie trasy.Tak że u ciebie chyba siedzi rozrusznik.
Ale czym naoliwić by nie pochłaniało wilgoci i nie marzło na mrozie? Już 3 razy wyjmowałem przez to rozrusznik bo bendiks zacierał się na ośce od zgęstniałego smaru.
Sprawdż czy nie ma zimnego lutu między końcówką a uzwojeniem automatu.Nadziałem się na taki "numer" w Mercedesie A Classe,tam się "fajnie"wyjmuje rozrusznik.Dwa razy musiałem to robić.
Polutowałem, wszystkie połączenia bardzo mocno wygrzałem kolbą i zalałem cyną. Na sucho bez obciążenia działa bez problemu za każdym razem, pytanie czy będzie działać w samochodzie? Będzie działać dopóki znowu Ci się nie ustawi wirnik ze spalonym uzwojeniem dokładnie na przeciwko szczotek,prawdopodobieństwo tego ustawienia1:100 dlatego takie "nietypowe"objawy....
Koledzy pomóżcie mam problem a mianowicie moje mondeo raz zapali a raz nie.. nie wiem co to moze być wyjmowałem dzisiaj rozrusznik szczotki są w jeszcze grube wszystko nasmarowane.. Wyciągałem kable od rozrusznika podłaczyłem go na wieżchu kreciłem stacyjka i za każdym razem pali a jak go zamontowałem to zapalil raz zgasilem i koniec..
Nie wiem jaki masz gaźnik ale najprawdopodobniej przy wyjmowaniu lub wkładaniu rozrusznika mogłeś przypadkowo ściągnąć jeden z przewodów podciśnieniowych radzę więc sprawdzić to w pierwszej kolejności !
Zagadka rozwiązana: po delikatnym sprawdzeniu młotkiem rozrusznika ożył. Pewnie wina szczotek lub szczotkotrzymacza. Mam Pytanie: czy wyjmował ktoś z was rozrusznik z C4? Jak się do niego dobrać?
poluzuj alternator, zdejmij pasek i odłącz od niego przewody- musi wyjść bez wyjmowania altka
Panie kolego, nie ma co cudować z ładowaniem, mierzysz napięcie na akumulatorze, potem na alternatorze jak ładowania nie ma to alternator wyjmujesz i zawozisz do regeneracji, tak to wygląda.
witam możesz sprawdzić działanie elektromagnesu bez wyjmowania go z rozrusznika podepnij pod śrubę (z której prąd idzie na rozrusznik) przewód z minusem a do zacisku do którego idzie prąd ze stacyjki podaj plus jeżeli zadziała dobrze to elektromagnes ok
czego by się nie zrobiło po prostu nie odpala bez rozrusznika A to jest takie niespotykane. gdyby ktoś mi pomógł. Niestety mam za krótkie ręce. Kolego| Tradycyjnie do ręki tzw próbówka i szukamy zwarcia lub braku połączenia. Być może, że tzw stacyjka szwankuje a być może skleja się elektromagnes. Czy rozrusznik nie był wyjmowany?
Nie wszystkie wartości mam: - krzyżaki wtrysków - 6 Nm + obrót o 180 stopni - pompa serwa 22 Nm, koło pasowe pompy 64 Nm - pokrywa wałków rozrządu 10 Nm - wspornik alternatora 47 Nm - najważniejsze - świece żarowe 12 Nm, ale radzę posmarować gwint białą pastą ceramiczną, jest tania i łatwo dostępna w małych tubkach; pasta ceramiczna zabezpiecza świece...
Po długim czasie i ogromnej liczbie kombinacji i pomysłów(miałem już silnik wyjmować i zmienić koło zamachowe), wymienłem rozrusznik, było u kilka mechaników wydaniu prawie 500zł zrobione:) Padł:..................................P... Miałem luzem zrobiłem w 15 min, załamka :)
Samochód jak w tytule kilkunastoletni, w listopadzie zeszłego roku zaczęły się problemy z blokującym się rozrusznikiem przy rozruchu. Rozrusznik znajomy wymontował i po regeneracji na dwa tygodnie było Ok. Problemy zaczęły się znowu - wyglądały jakby padł akumulator, zakręcił sekundę, może dwie. Niewiele pomogła wymiana akumulatora. Po 3-4 dniach postoju...
Tak bez problemu tylko wyłącz prąd lub zdejmij ujemną klemę z akumulatora bo jak będziesz go wyjmował to możesz dotknąć do przewodu na rozruszniku.
Jeśli miał to ok bo często nie ma tam wprowadzenia na koło rozrusznika która upłynnia zazębienie się. To u mnie było. Jak będę wyjmował rozrusznik, po raz kolejny, to zrobię zdjęcie jak wygląda aktualnie nowa strona wieńca. Na pewno go nie rozhartowałem bo nie wiem czym bym musiał grzać, a robiłem to tylko palnikiem do lutowania kręcąc po obwodzie...
Witam Problem z rozrusznikiem polega na tym że rozrusznik nie za każdym razem zakręci, ale za każdym razem słychać stuk elektromagnesu Rozrusznik był wcześniej wyjmowany i czyszczony ale problem pojawił się nie od razu lecz po jakimś czasie Dzięki za ewentualną pomoc Pozdrawiam
Witam, po dłuższej przerwie biorę się za wkładanie skrzyni, udało mi się zrobić tak, aby kluczyk wyjmować. Następne to rozrusznik. Znalazłem na forum Audi podobny problem, z tym że do diesla sprawdzam miernikiem, ale z białej kostki nie ma przejścia z pinu 7 na pin 63. Zastanawiam się, czy ten opis tyczy się i również benzyny. https://a6klub.pl/topic99543.html...
Witam. Mam problem z mercedesem c200 benzyna w202 z 1997. Po przekreceniu kluczyka rozrusznik wysuwa bendiks ale nie kreci. Rozrusznik byl wyjmowany w celu sprawdzenia i o dziwo dziala, sprawdzalem go na akumulatorze i normalnie wysuwal bendiks a nastepnie nim krecil... tak samo na prostowniku. W czym jest problem??
Witam dziękuje za zainteresowanie moim problemem... Skrzynka po prawej stronie w komorze silnika, jest tam kilka przekaźników próbowałem wyjmować po kolei i zapalać, rozrusznik działał czyli tam go nie ma. ale wypatrzyłem jeszcze jakieś przekaźniki pod schowkiem (od strony pasażera) muszę to kiedyś rozmontować i sprawdzić pozdrawiam wojtek...
czy aby wymienić styki trzeba wyjmować całą stacyjkę? jeżeli tak to jak tego dokonać?
Po pierwsze to wiem co to jest koło zamachowe i wymieniłem na nim wieniec, po drugie aby wymienić wieniec nie trzeba wyjmować silnika tylko skrzynię biegów, po trzecie rozrusznik był sprawny i dobrze kręcił przed wymianą a po czwarte to nie wiem w czym masz problem.
Rozrusznik kręci . Akumulator naładowany. Głowice były wszystkie wyjmowane i sprawdzane.
jeszcze nie ... komputer nie pokazuje błędów ... paliwo jest podawane na listwę a wtryski nie otwierają się chyba bo pali tylko na placku... sprawdziłem ciśnienie paliwa programem consult 3 - pokazuje między 40 a 60 MP podczas próby uruchomienia silnika rozrusznikiem Jakie powinno być ciśnienie żeby wtryski się otworzyły ?
Co pan ma na myśli pisząc brak osiowości? Przecież ten 1 mm właśnie to powodował. Koła były równoległe, ale nie leżały w jednej osi. Może panu chodzi o brak równoległości osi? Dokładność w mikronach nie jest potrzebna- wystarczy w setnych lub dziesiątych mm. Znaleźliśmy pana ze skanerem 3D, ale przekierował nas do innej osoby z laserowym przyrządem...
Wyjmij listwę wtryskową ale tak żebyś nie odkręcał żadnego przewodu ani nie wyjmował wtrysków, jak będzie na wierzchu kręć rozrusznikiem i zobaczy czy paliwo ładnie jest rozpylane
Żeby oszczędzić sobie wyjmowania i rozkręcania rozrusznika a i tak jak ma przebicie gołym okiem nie zobaczysz zawołaj elektryka z miernikiem albo kup miernik i pomiar sam wykonaj czyli .Należy to zrobić tak silnik nie może Ci odpalić kręcisz rozrusznikiem 15sekund i jeżeli prąd spadnie poniżej 9,6volta to coś nie gra z elektryką .Co za tym idzie podstawa...
Posiadam golfa 4 1.9 TDI ASZ 2004 rok wariant i mam problem z odpalaniem rano nawet nieraz na ciepłym silniku rozrusznik mój ma strasznego doła tak jakby nie miał siły ale jak odpalę i pochodzi z 3 minuty to ponowne odpalenie jest już bezproblemowe akumulator w 100 % sprawny rozrusznik wyjmowałem z 4 razy wymieniłem wirnik szczotki jeszcze polowa jest...
wymontowałem rozrusznik oddałem znajomemu który zajmuje się takimi rzeczami i faktycznie, plusowe szczotki są mocno wytarte, zaraz będę jechał odebrać i zobaczymy czy to to. A mam jeszcze jedno pytanko bo podczas demontażu wyszedł mi sam rozrusznik a automat został i tu moje pytanie czy trzeba wyjmować automat żeby złożyć to do kupy czy wystarczy wsadzić...
Witam, najpierw odłącz akumulator, potem zlokalizuj rozrusznik, będzie przykręcony na 3 śruby, najpierw odkręć gruby kabel i cienki, potem odkręć i wyjmuj, nie wiem jak dokładnie sprawa wygląda w vivaro ale z góry czy z kanału dasz se rade.
Syn ma getza z 2004 roku, i autko odpala dosłownie na dotyk (aku oryginalny). Zasada jest prosta - jak jest coś dobre to jest dobre i żadne niekorzystne czynniki nie mają na to większego wpływu. Jeżeli wymieniłeś już dwa aku w tak krótkim czasie to najprawdopodobniej przyczyna tkwi gdzie indziej - kiepskie ładowanie, zbyt duży pobór prądu na postoju,...
Chciałbym opisać przypadek, który miałem w swoim Passacie z 96 roku, slinik 2.0 AGG 8V. Przez długi czas przerywał zupełnie nieregularnie, czasami zjawisko ustawało, czasami się nasilało. Najczęćciej pojawiało się po ok. 15 min jazdy i przez chwilę nie dawało się uruchomić samochodu. Wymieniłem kostkę stacyjki, przekaźnik pompy paliwa, moduł ale nie...
Pod czarnym deklem masz dopiero dostęp do nakrętki (duża) na baku paliwa. Jak odepniesz przewody to odkręcasz ją i potem wyjmujesz cały kosz z baku z pompą i czujnikiem poziomu paliwa. PS Najpierw sprawdź czy jest napięcie na wtyczce pod czarnym deklem (zasilanie pompy) jak kręcisz rozrusznikiem. Wtyczka typowo jest 4 pinowa. Dwa piny cienkie do czujnika...
Nie wiem czy wyjmowac rozrusznik bo jest trudno z wyjęcie. Nie wiem dlaczego cię to martwi, robi to mechanik, oceni problem, zrobi, a ty tylko zapłacisz i masz z głowy..
Tak jak pisałem od rana od 7:00 walczyłem w garażu, na podjeździe z rozrusznikiem. Praca zakończona o 16:30. Rozrusznik wyjęty, wyczyszczony i działa po podłączeniu do akumulatora, ale szczotki muszę wymienić bo zostało 1,5 mm rezerwy. Oto kilka fotek z wyjmowania, wykręcania rozrusznika 97BB-11000-BB. http://obrazki.elektroda.pl/1130896100_1...
W zamiennikach, które widziałem na Allegro tulejka jest na dole rozgieta, aby nie wypadała. W oryginale nie widać od dołu rozgięcia, bo jest wciągnięta na styk. Pewnie będzie ciężko ją wyjąć bez uszkodzenia obudowy. Może prościej będzie wstawić bez wyjmowania orginalnej tulejki dodatkową tulejkę zrobioną z rurki?
A był przepalony? Nie był przepalony . Niestety zrobiło się ciepło i problem powrócił . Samochód miał kiedyś wyjmowaną skrzynię biegów - czy jest możliwe ,że rozrusznik jest sprawny tylko jest minimalnie przestawiony na mocowaniach ? Najgorsze jest to ,że usterka występuje tylko przy bardzo nagrzanym silniku . Rozrusznik wymieniony i jest ok. Wcześniej...
Walczę z Saab 93. Auto po przejściach. Trafiło do mnie na holu, nieodpalające. Rygiel odpięty, mój poprzednik ograł pamięć jakąś losową zawartością. Montaż emulatora odpada, ponieważ nie mam kodu, który wyciąga się z oryginalnej zawartości rygla. Zapadka stacyjki odblokowana, więc kluczyk daje się przekręcać i wyjmować. Zapłon włącza się normalnie....
Podłącz jak ci kolega wyżej podpowiada amperomierz na masie na aku i po kolei wyjmuj i wkładaj bezpieczniki (zapłon wyłączony, drzwi zamknięte). Jeżeli po wyjęciu jakiegoś z bezpieczników pobór ustąpi to masz sprawcę a jeżeli nie ustąpi to podnieś przewód prądowy z alternatora, rozrusznika. Nie napisałeś, jaki to rok seata, jeżeli przed 2000 to może...
Chciałbym opisać przypadek, który miałem w swoim Passacie z 96 roku, slinik 2.0 AGG 8V. Przez długi czas przerywał zupełnie nieregularnie, czasami zjawisko ustawało, czasami się nasilało. Najczęćciej pojawiało się po ok. 15 min jazdy i przez chwilę nie dawało się uruchomić samochodu. Wymieniłem kostkę stacyjki, przekaźnik pompy paliwa, moduł ale nie...
Nie nic nie było robione. U mnie wcale nie słychać czy pompka pracuje. Jakiś czas temu wyjmowałem ją i dopiero zaczynała pracować przy kręceniu rozrusznikiem i moim zdaniem (a nie robiłem pomiarów) podaje słabo paliwo- małe ciśnienie.
A co Ci się zwarło przy zwarciu?Gruby kabel z masą? Tak, gruby z masą rozrusznika. Wszystko jednak wskazuje na ujaraną stacyjkę. Czy idzie wyjąć kostkę stacyjki bez wyjmowania całej stacyjki?. Jest na to jakiś myk?.
Ja wyjmuję pod maską bezpiecznik po bezpieczniku ale juz po tym najmniejszym rozrusznik zaczyna kręcić ale jeszcze nie doszedłem jak ominąć resztę zabezpieczeń.Auto odpala i gaśnie chyba odcina mi jeszcze paliwo.Postaram się i to obejść.
Dodatkowa masa przykręcona, bez zmian. Pominąłem niejako wszystkie złącza wyjmując przekaźnik rozrusznika i po połączeniu pinów przekaźnika zworką, kręci jak szalony, ale nadal nie odpala, oczywiście na zapłonie i kiedy ktoś wciska pedał sprzęgła w kabinie. Jak nie odpala i w momencie przekręcenia kluczyka na rozruch "cyka", przekaźnik rozrusznika cały...
Wtrysków nie wyjmuj po co nie ma sensu zdejnij tylko powroty i wtedy kręć rozrusznikiem.
Przecież napisałem że 95 % , może Ty jesteś w tych 5 %, tylko pozostaje pytanie - po co to założyłeś, chcesz taniej to kup diesla. Co do drugiego pytania - jest mnóstwo takich przypadków -Wyjęcie alternatora - wyjęcie rozrusznika - nawet wczoraj przy wyjmowaniu czujnika prędkości itd, itp. Niektórzy mają te gazy założone całkiem możliwie (jeżeli tak...
Radio nie było wyjmowane z pulpitu. Mam książkę samochodu i inne papiery, lecz kodu nie mam. Wymianę rozrusznika pozostaje zrobić na podpiętym prostowniku.
po pracy wyjmuję padalca i wymieniam bendix. najgorsze że muszę to zrobić na dworze!
Motronic Miszczu Wilekie DZIĘKUJE !!!!!!!!!!!! Odpala od pierwszego bucha .. Tylko aku słabe ;/ ALE DZIAŁA!! Jeszcze raz Dziękuje!!!! Męczyłem sie z tym 3 dni a wczesniej jeszcze z 5 zanim doszedłem do momentu gdy doszedłem do wniosku ze kręci w drugą strone a nie obija sie o koło zębate:):) Jeszcze raz DZIĘKI. A i chciałbym przestrzec osoby które...
Ogólnie według instrukcji trzeba w mk1 i mk2 wykręcać katalizator by wyciągnąć rozrusznik - czytałem tą instrukcje ale gdy zobaczyłem z czym się to wiąże zacząłem od rozrusznika z myślą gdy nie uda się wyciągnąć to nie będzie wyjścia i katalizator tez rozkręcę - nie było potrzeby rozkręcać katalizatora . to samo jest w wymianie rozrządu - pisze w instrukcji...
Bardzo możliwe, że tak było, kiedy samochód był wyprodukowany. Teraz ma około 15 lat i różne naprawy za sobą. Co zostało z oryginału, a co wymieniono, tego nikt nie wie. Wiem tylko, że kolega sam się przyznał. Najpierw we dwóch przekładali przekaźniki, potem on sam jeszcze raz. Wynik był następujący: brak świateł mijania, nie kręci rozrusznik (zaczął...
Nie wiem co to znaczy wybałuszyło. Jeśli nie pali ci żadnych bezpieczników, to może być to zwarcie w obwodzie alternatora lub rozrusznika, bo z tego co piszesz wynika, że upływ prądu jest dość duży. jeśli to jednak coś za bezpiecznikami, to trzeba włączyć amperomierz między akumultor, a + samochodu i przy wyjętym kluczyku zmierzyć jaki prąd płynie....
Będę szukał dalej. Tu nie ma co szukać. Zdejmujesz dolną część obudowy kolumny kierownicy. Malutkim płaskim śrubokrętem odkręcasz kostkę stacyjki. Wyjmujesz ją z obudowy. Płaskim średnim śrubokrętem przekręcasz gniazdo w kostce. Jeżeli rozrusznik nie pracuje mierzysz na wyjściu kostki czy wychodzi napięcie do rozrusznika, w pozycji rozruch. Nie wiem...
Skoro wyjmowałeś bezpieczniki i jest bez zmian to odłącz + z alternatora, jak będzie dalej pożerać prąd to spróbuj to samo z rozrusznikiem.
Jak dłużej pokręcisz i z wydechu leci mgła : to paliwo jest. Brak kompresji może być spowodowany tylko dwoma rzeczami. Zawory albo pierścienie. (dziura w tłoku to już hardkor). Przy prawidłowej kompresji powinien odpalić nawet na plaku - do weryfikacji. Nie używaj samostartu bo przy odrobinie pecha można korbowód wyjmować z miski olejowej :D
no rozrusznik kreci jak głupi napewno jest oki co do aku to faktycznie jest słaby paliwko jest w przewodach i chyba było juz odpowietrzane bo jest cały mokry dodam jeszcze ze silnik był wyjmowany bo cos tam niegrało w silniku
to jest zalane czy po szkodzie całkowitej ze takie zniszczenia w środku ? wyjmuj bezpieczniki i sprawdzaj ktory jest spalony albo podłacz ecu na stole i zobacz czy jest komunikacja
moze masz jakies odciecia,i przy wyjmowaniu akumulatora poblokowały sie,bo za duzo cos tych usterek
W silniku 1.6 8V wyjmowałem z góry, ale nie w Picasso. Tutaj tez proponowałbym demontować z góry, mimo przeszkadzającej pompy hamulcowej. Z dołu zobaczysz rozrusznik wśród cięgiel zmiany biegów. Musisz zacząć od odłączenia akumulatora, potem należy zdjąć rurę łącząca obudowę puszkę filtra powietrza z kolektorem, rozrusznik przykręcony jest na 3 śruby,...
Witam Mam następujący problem. Ostatnio po mroźnej nocy -17 nie mogłem odpalić auta, wyjąłem aku żeby go podładować ale nie miałem prostownika także na drugi dzień podłączyłem pod kable i nic, rozrusznik pokręcił się chwilę na tyle ile było prądu w aku i z pożyczenia prądu nici.Odpaliłem na hol, pochodził z godzinę a aku nic się nie naładował. Zrobiłem...
Naprawa przerwanej ścieżki prawdopodobnie spowodowała brak iskry. Mogłeś coś popsuć wyjmując płytkę. Rozrusznik nie kręci bo stycznik/przekaźnik (to taka duża kostka z dwoma grubymi kablami przykręconymi nakrętkami na klucz i dwoma cienkim przewodami) nie załącza prądu do rozrusznika. Nie załącza bo: ma wypalone styki, uszkodzoną cewkę, nie dochodzi...
Wyjmuję go dołem. Jest trochę zły dostęp ale jakoś idzie wymontować. A według Ciebie który sposób jest najlepszy?
ale zależy mi na tym aby rano kręcąc rozrusznikiem przy -20 stopniach auto ruszyło. Jedynie co ci można doradzić - to wyjmowanie aku na noc - jak są duże mrozy, ewentualnie kupienie koca na akumulator lub samodzielnie poklejenie obudowy ze styropianu.
wyjmować zasilacz wyjmować procesor ładować wyjmować
podłączyć alternator hitachi wiena mostek ongrid przetwornica
Jak zdobyć punkty na remont-aud.net? Tryb serwisowy zmywarki Electrolux ESL 7510RO - jak wejść i nawigować