kon240 mozesz napisac jak do tego podejsc, gdzie podwadzic lub gdzie odkrecic zeby niczego nie rozwalic;-)
Wymienić wkład stacyjki. Wiek zrobił swoje.
A jak zostawisz światła włączone zgasisz silnik, wyjmiesz kluczyki, otworzysz drzwi to sygnalizuje że zostawiłeś włączone?
Włączyć i wyłączyć zaplon 4 krotnie w ciągu 6 sekund wyjąć kluczyk i przycisnąć jakiś przycisk wsio .
Te zamki dzialały w ten sposób że przy zatrzasnięciu, zapieciu haka zapadka blokowała zabezpieczała hak przed wypięciem. Kluczykiem zwalniało się blokadę i można było hak odpiąć. Niemożliwością było zapiąć hak bez włożonego kluczyka, kluczykiem trzeba było przekręcić tzn. unieść blokadę i wtedy zapiąć hak, jak się zapiął hak to bębenek wrocił do pozycji...
Nie pamiętam ,który to jest ale chyba z oznaczeniem 167 , wyjmij kluczyk i szukaj pod maską będziesz słyszał jak cyka i nawet jak go dotkniesz czuć jak cały czas pracuje wyjmij go i powinno przestać.
Sprawdzić, czy jest + po stacyjce. (Np. włączyć CDR, uruchomić silnik, wyłączyć silnik i wyjąć kluczyk ze stacyjki. Radio powinno się wyłączyć).
Teraz już mieszkam w mieście, ale pamiętam z przed lat, że zarówno w ciągnikach jak i motocyklach z tego typu stacyjką, co w C330, jeżeli dało się wyjąć kluczyk w pozycji innej niż 0, to światła zostawały włączone bez zapłonu (zapłon przez wciśnięcie kluczyka).
Możesz założyć żarówkę 4W to będzie szybciej się wzbudzał. Ma to jedną małą uboczną wadę - jak zgasisz ciągnik i nie wyjmiesz kluczyka, to mocniejsza żarówka potrafi po czasie przygrzać plastyk kontrolki (2W tego nie zrobi).
Przed wyjęciem chyba trzeba przekręcić na "0" czyli wyłonczyc silnik.
Honda accord 2002 automat z silnikiem F23A4 (wersja US) - można wyjąć kluczyk ze stacyjki w dowolnym położeniu dźwigni zmiany biegów. Filtr oleju umieszczony bezpośrednio nad łącznikiem elastycznym układu wydechowego i po wymianie oleju przez dzień, dwa śmierdzi spalonym olejem (dopóki się nie wypali). Poza tym przy włączonej klimie strasznie mułowaty...
po wyciągnięciu klucza ze stacyjki auto wciąż pracuje i nie gaśnie Trzeba zdusić go hamulcem aby zgasł Jednak kontrolki wciąż się palą i pracuje jakaś pompka pod maską. Sprawdź czy "sprzęgiełko" w stacyjce - przy przekręcaniu klucza - potrafi za każdym razem mechanicznie "przekręcić" kostkę stacyjki ? Rozbierz obudowy kolumny kierownicy i sprawdź czy...
Brak możliwości wyjęcia kluczyka ze stacyjki jest to problem z linką idącą od wybieraka zmiany biegów do stacyjki. Mogła się wysunąć z wybieraka i wtedy nie wyjmiesz kluczyka (mówimy o automacie). Z zapalaniem to może być różnie, tu Ci nie mogę poradzić. Jeżeli będzie trzeba to wybierak możesz wymienić w całości nie jest to duży koszt jak kupisz używany...
Ale stacyjka była przekręcona świeciła się deska?
Podczas próby odpalenia mruga kontrolka immo w aucie?
Znalazłem dwie metody: 1. + Zamknąć wszystkie drzwi + Włożyć kluczyk master do stacyjki + Wcisnąć 5 razy pedał gazu + Wcisnąć 6 razy pedał hamulca + Wyjąć kluczyk master że stacyjki + Włożyć czysty kluczyk do stacyjki + Wcisnąć raz pedał gazu + Poczekać 60 sekund na zaprogramowanie kluczyka + Wyjąć kluczyk ze stacyjki + Sprawdzić czy kluczyk zaprogramował...
Wyjmij kluczyk po wyłączeniu zapłonu i zobacz czy możesz włączyć radio (jeśli fabryczne lub inne, podłączone jak należy) Mam wrażenie, że ci stacyjka przytrzymuje ACC
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Arming The system is armed when the ignition switch is turned from the ON to the ACC position. The security indicator light in the instrument panel flashes every 2 seconds until the system is disarmed. [url=http://www.mazda.ca/MciWeb/displayP...
jeśli grzebałeś przy stacyjce to może nie rozłącza się zacisk od radia i komfort widzi że masz klucz w stacji i nie zezwoli na zamykanie z pilota ( zamknij drzwi włącz zapłon i wyjmij kluczyk z stacji powinna zapalić się lampka podsufitowa )
pentla zespolona ze stacyjka? czy jak bo nie rozumiem
A jaki masz pilot na podczerwień czy sterowany falami radiowymi ? Jesli na podczerwień to: -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać wtej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku...
Może tak być, przy czym nie znając urządzenia, podziel sobie stacyjkę na część elektryczną - kostkę stacyjki, tu właśnie wyjmowaną https://youtu.be/TY-SqcmHPK8?t=352 , jak i tą bardziej mechaniczną, z której wyjęto kostkę stacyjki, za którą w dalszej części filmu robi śrubokręt. Kostka tak, ale i ten "śrubokręt" też się może przyblokować, złamać, i...
Nie trzeba odpinać akumulatora przy poduszkach, wystarczy wyjąć kluczyk ze stacyjki bo zasilanie jest tylko po stacyjce. Kolumny nie trzeba demontować - w Thalii wyciągałem deskę bez demontażu kolumny. Wystarczyło zdemontować kierownicę i przełączniki pod nią.
włączenie zapłonu z rozładowanym akumulatorem lub odłączanie akumulatora przy włączonym zapłonie, czy też przekręcenie kluczyka z odłączonym aku, zawsze skutkuje błędem poduszek. Musisz udać się na kompa i skasować błąd. Akumulator w aucie z poduszkami ZAWSZE odłączaj przy wyłączonym zapłonie, najlepiej w ogóle wyjąć kluczyk ze stacyjki.
następnego dnia zastałem rozładowany akumulator i wycieraczki w pozycji pionowej (nie ma opcji, żebym zostawił je włączone, Nic, kolego, na razie nie wymieniaj. Widzę, że auto nie było podłączone do kompa. Też miałem przypadek z losowym zatrzymywaniem wycieraczek w pozycji pionowej i to cykanie, rzadkie, ale było. To wygląda na błąd komunikacji z COM...
witam ja mam to samoa raz nie probowal tylko raz dzialal em go od nowa zaprogramowac ale teraz wogle nie dziala..... podobno siada jakis modul... koszt 300zl... Dodano po 1 to dziala na 100% dzis zaprogramowalem ale nie dziala mi otwieranie wina modulu w pilocie.... 1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi...
Spróbuj zamienić miejscami przewody żółty i czerwony.
Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
2. Przy wyłączaniu silnika, jeśli są włączone światła i trzymam pedał hamulca, silnik się nie wyłącza, deska gaśnie. Można wyjąć kluczyk! 3. Puszczenie hamulca powoduje wyłączenie wszystkiego przy wyłączonym zapłonie Zła lub źle włożona żarówka (np zamiast dwuwłóknowej włożona jednowłóknowa)
Luknij do modułu USM w skrzynce obok akumulatora,pewnie mu mokro
Witam, posiadam Daewoo Lublin 3 w dieslu. Problem w tym aucie polega na tym, że jak przekrece kluczykiem na pozycję wyjściowa w stacyjce to silnik nie gasnie. Wszystkie kontrolki się wyłączają, mogę wyjąć kluczyk ze stacyjki i silnik pracuje. Co może być przyczyną ? Zawór odcinający paliwo ?
Ja mam identyczny problem, a nawet więcej. Ale od początku. Wsadzam nieraz kluczyk i brak reakcji, blokada nie zwalnia. Kilkanaście razy trzeba wsadzić i wyjąć kluczyk i za którymś razem załapie. Ostatnio miałem nawet taki przypadek, że wyjąłem kluczyk, a silnik dalej pracuje. Włożyłem ponownie i zgasiłem. Żaden mechanik nie chce się tego podjąć. Wiecie...
No to BSM przywarł.
Pojęte, pojęte. Nie ma masy na wałku a jak wyjmiesz kluczyk to wskakuje blokada i " robi za masę".
Instrukcja programowania kluczyka z pilotem na podczerwień: 1. Włożyć kluczyk do drzwi kierowcy i przekręcić w pozycję "zamknij" 2. Trzymać w pozycji "zamknij" CO NAJMNIEJ 5 do 6 sekund!!! 3. 3 x przekręcić na pozycję "Otwórz" 4. Wyjąć kluczyk i skierować w stronę lusterka wewnętrznego. 5. Trzymająć przycisk "zamykania" na pilocie nacisnąć 3 x przycisk...
To oczywiście zrób jak wyjmiesz kluczyk i zamkniesz drzwi odczekując jak na wyświetlaczu na desce zgaśnie, ja tak robię i nie ma problemu. Nie sądze aby piny sterownika jeśli nie byly ruszane ucierpiały. Ster na silniku , więc wilgoć też nie narozrabia. Piny są przylutowane i nie zdarzyło mi się aby coś z nimi nie tak bylo. Obecnie też mam na tapecie...
tak jest nie tylko w tym autku , większość samochodów tak ma że jak wyłączysz zapłon i wyjmiesz kluczyk to odrazu lub po ustalonym czasie zostaje odłączone zasilanie od podnośników szyb. Jeśli nie masz alarmu i centralki połączonej z szybami to najlepiej podepnij podnośniki na "sztywno" do zasilania . Oczywiście pamiętając o odpowiednim zabezpieczeniu...
Odpala normalnie żeby zgasić muszę wyjąć kluczyk i wcisnąć hamulec dziwne ale tak gaśnie Proponuję zacząć od odczytu błędów
Zamień przewody na kostce (przewód między radiem a kostkami ISO powinien mieć tzw. bullet connectors, czyli złączki w przezroczystej izolacji), normalnie albo zamiana żółty-czerwony / czerwony/żółty, czasem konieczność podpięcia na stałe czerwonego i żółtego do żółtego przewodu od strony auta. Podtrzymanie pamięci to stałe 12V podawane z auta żółtym...
Wejdz do auta , przekręć kluczyk w pozycję zapłon ,ale nie uruchamiaj silnika,w ciagu 10 sekund naciśnij na pilocie guzik otwierania drzwi na czas min 5 sekund .Potem wyjmij kluczyk
Wyjmij radio i zobacz czy minie.
Masz probowke? jesli tak to w reke i sprawdz na ktorym (podejrzewam pustym pinie masz stale 12v
Dokładnie należy podciągnąć zgodnie z instrukcją podłączenia podciągnąć /plus po stacyjce z instalacji samochodu.
Jak sporadycznie używasz auta to kup sobie takiego malucha o symbolu AL800, w garażu podłącz go pod zaciski akumulatora, włącz do sieci i zapomnij. To urządzenie utrzyma akumulator w pełnej gotowości. Charakteryzuje się niewielkim ładowaniem rzędu 800 mA i prąd spada do wartości konserwacyjnej. Cena w/w ładowarki nie przekracza 50 zł i może być na dowolny...
https://obrazki.elektroda.pl/3549365300_... Zazwyczaj jest tak: Gniazdo A 1 - sygnał prędkości auta GALA 2 - mute (wyciszenie) 3 - linia diagnostyczna K 4 - plus po stacyjce 5 - sterowanie antena automatyczną 6 - podświetlanie 7 - plus z akumulatora 8 - masa Nie widać zbytnio kolorów na twoich zdjęciach ale raczej ten jasny to szaro-biały...
kolego przerabiałem ten sam temat w oplu astra 2004 rok , urwała się masa łącząca silnik z nadwoziem.. taki plaski pasek...
Jak mógłbym odłączyć zasilanie odtwarzacza CD, gdy jest on zintegrowany z radiem ? Otworzyć radio i wypiąć taśmę z płyty głównej do mechanizmu CD. Znając Blaupunkta nie powinno to skutkować unieruchomieniem radia. Sądziłem że przy twojej randze na Elektrodzie będzie to jasne.
zwarcie w instalacji elektrycznej
https://youtu.be/Pj5qTsaC2XM?si=_OMNCSd_... Tam w komentarzach autor pisze że wadliwie działający komputer może dawać różne objawy nawet w aucie. Dodano po 2 A jeszcze sprawdzając te kostkę miałem na myśli czy bez podłączonego komputera auto wysyła napięcie na podświetlenie po wyjęciu kluczyka. Tylko do takich pomiarów najlepiej mieć opis pinów...
Typowy problem, ukręcona wkładka stacyjki.
wyjmij radio,na oryginalnej wiązce pioneera masz dwa przewody zasilajace czerwony i żółty,w tej chwili po philipsie masz układ zasilań na czerwonym stały plus,na żółtym masz plus po stacyjce,masz tam na kablach takie złaczki do wypinania,zamień je czyli czerwony zepnij z żółtym,a żółty z czerwonym,a,jeżeli chcesz,zeby radio grało niezależnie od stacyjki...
czy zamiana kabli nr 4 i 7 pozwoli utrzymać pamięć w radiu czy coś źle zrozumiałem? Dobrze kombinujesz.
Wyłącznik blokujący zasilanie, bo zapewne o to Ci chodzi, jest wyłącznikiem bezpieczeństwa, zarządzany przez centralę elektroniczną Air Bag, która interweniuje w przypadku zderzenia (w jakimkolwiek kierunku z określoną siłą), przerywając zasilanie i powodując w konsekwencji wyłączenie silnika. Na wyświetlaczu wielofunkcyjnym ukaże się odpowiedni komunikat,...
Nie ja to skonstruowałem. Niestety trzeba wyjąć kluczyk i tyle.
BUP to faktycznie plus który jest w instalacji cały czas, służy do podtrzymania pamięci i często jest w instalacji prowadzony cieńszym przewodem i z bezpiecznikiem 5A w skrzynce bezpiecznikowej. ACC to plus który pojawia się po przekręceniu kluczyka. Większość aut ma taką pozycję kluczyka pomiędzy pozycją w której można wyjąć kluczyć a pozycją zaplonu....
Trochę poczytałem i mam jakieś niejasności z tym plusem po zapłonie dla ECU. Normalne jest że jak wyjmiesz przekaźniki to gaśnie bo przestanie pracować pompa paliwa. Sprawdź czy jest plus do ECU cały czas czy dopiero po włączeniu i wyłączeniu zapłonu albo po odpaleniu silnika i wyłączenia stacyjką. Pomocne odłączenie aku. Kontrolki wszystkie normalnie...
Jak przekręcisz kluczyk w stacyjne w pierwsze położenie, słychać jak zaczyna pracować pompka paliwa w baku. Czy po kilku sekundach ona przestaje pracować czy też pracuje cały czas?
Idź po grubym kablu od + akumulatora, znajdziesz elektromagnetyczny wyłącznik rozrusznika, ma 2 śruby prądowe i małą wtyczkę do sterowania, odłącz ją, jak dalej rozrusznik będzie kręcił to sam stycznik się "zespawał". Jak nie będzie kręcił, to szukaj gdzie jest zwarcie na kablu sterującym
Myślę tak .Zostaw w spokoju moduł centralnej elektryki . Wpisz do modułu komfortu kodowanie 00066 lub 00067. Różni się tym że pierwsze to selektywne odblokowanie zamków , drugie wszystkie naraz . Przejdż do bloków pomiarowych . Blok nr 9.Wyłącz zapłon , wyjmij kluczyk ze stacyjki . Zarygluj auto ( zamknij ) pilotem czy to kluczem w zamku drzwi . Zobacz...
Po pierwsze opcja szukaj :) A to opis dla wszystkich zeby juz takich prostych pytan nie było 2.2.2Dla modeli z immobilizerem w zestawie wskaźników Funkcja 17 – zestaw wskaźników Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, poprzedzamy do zerem) Funkcja 10 – dopasowanie Kanał 21 Cyfra w prawym górnym rogu „2”...
Najprawdopodobniej zwarta plusowa dioda alternatora.
Bo tam masz zasilanie po zapłonie i stałe na regulatorze.P
Problem tkwi w lewarku od skrzyni biegów,trzeba podejrzec parametry czy sterownik skrzyni widzi położenie park. Tak samo z przyciskiem w lewarku ,który go odblokowuje,miałem przypadek ,że sterownik widział ten przycisk wciśnięty i kluczyka nie dało się wyjąć..
Napędza to pole magnetyczne wywołane prądem płynącym przez skrzyżowane 2 cewki.Różnica prądów ustawia wskaźnik w określonym położeniu. Po wyłączeniu napięcia(stacyjki)tarcie nie pozwala zmienić położenia wskazówki np. pod wpływem grawitacji.Rezystancja potencjometru czujnika poziomu paliwa wynosi ok 500Ω.
proste jak drut - stary problem w LF-ach .Zepsuty jest przekaznik zapłonu - zwiera i nie odbija po wyłączeniu zapłonu,tylko zały czas jest załączony.Temat tak samo stary jak sam LF.Możesz normalnie wyjąć kluczyk , a silnik i tak chodzi. Spójrz na klapkę do bezpieczników.Są tam piktogramy bezpieczników i - poniżej-przekaźników.Znajdź przekaźnik, który...
Tutaj nie ma czujnika w drzwiach, nowsze auta je mają a wtedy tego pod fotelem nie ma. Sprawdź przewody miedzy czujnikiem a sterownikiem, zamień czujnik lewy z prawym i wtedy sprawdź błędy. Jak błąd przejdzie na pasażera to wtedy wina czujnika a jak nie to instalacji. Nie musisz odłączać akumulatora bo sterownik ma tylko zasilanie po stacyjce wiec wystarczy...
Zwarcie w wiązce lub bardziej sklejony przekaźnik
Na foto widać niezbyt wyraźnie, że kabel od podtrzymania pamięci leci na pomarańczowy (podświetlenie panelu) w kostce ISO-A. Z kolei czajna-tajwan polish na naklejce podaje, że jest to BEZ EFEKTU (nie wykorzystany chyba jest) i trzeba by przerzucić żółty+czerwony na kabel od podtrzymania - tak wynika z foto, że czerwony+żółty są skręcone do kupy (radio...
Po wprowadzeniu kodu, wyjmij kluczyk, wciskasz przycisk na konsoli i kierując kluczyk do odbiornika wciskasz trzy razy kluczyk i wtedy powinny strzelić sowniki. Sprawdź jeszcze połączenie kostki ze stykami odbiornika przy lusterku, bo lubią zaśniedzieć.
Nie trzeba odpinać akumulatora, wystarczy wyjąć kluczyk ze stacyjki. Powinien tam być dłuższy opis typu rezystancja zbyt duża lub zbyt mała/zwarcie gdzie to pierwsze oznacza przerwę w obwodzie czyli najprawdopodobniej nie łączy na złączu. Wtyczka pod fotelem.
................ rozpinam kostkę i dopiero mogę wyjąć kluczyk. Którą kostkę? Przy manetce zmiany biegów, od selekcjonera (przełącznika wielofunkcyjnego), czy od elektrozaworów? To po pierwsze. To że po uruchomieniu silnika nie "spada" w skrzyni stan oleju może świadczyć o uszkodzonej pompie oleju (zły montaż skrzyni biegów, sprzęgło w trakcie montażu...
Ostatnio podłączałem tylko wideorejestrator, ale problem z napięciem na ACC powstał dopiero po jakimś czasie od jego montażu. Możliwe, że przeciążyłeś obwód i coś się uszkodziło. Wiązka jest uniwersalna i sam widzisz, że plus po kluczyku masz niepodłączony Masz Can Bus Dekoder i to z niego powinny wychodzić do radia sygnały ACC i podświetlenie (ILL)...
Masy na silniku , skrzyni i sterowniku wykręć , wyczyść połączenia , poszarp za kable. Czasem masa w Fiacie trzyma się tylko na jednym ,dwóch drucikach oraz izolacji.
aby wyjąć wkłade musisz wsadzić kluczyk .
Na pompie wtryskowej są dwa siłowniki podciśnieniowe. Z tego co pamiętam, jeden odpowiada za zatrzymanie silnika, a drugi do podciśnieniowej regulacji obrotów. Jest jeszcze czujnik podciśnieniowy do tzw. podwyższonych obrotów biegu jałowego przy zimnym silniku. Do stacyjki są doprowadzone przewody podciśnieniowe, które po przekręceniu stacyjki w pozycję...
To odetnij ten po stacyjce przy radiu.
Blue 32-Pin Multi-Pin Connector for Basic Functions 1 - Terminal 15 2 - Brake pad wear 3 - Tachometer output 1 4 - not occupied 5 - Tank sensor 6 - Tank warning OBD 2 7 - Terminal 31 (sensor Ground (GND)) 8 - Coolant temperature 9 - Terminal 31 (load Ground (GND)) 10 - Oil pressure 2 (high) 11 - RPM signal 12 - A/C shut-off 13 - E-Gas/glow plug control...
Zamień piny w kostce.Tzn tam gdzie jest + po stacyjce zrób stały plus,a tam gdzie jest stały + niech będzie po stacyjce.
Uszkodzenie mimośrodu w zamku, sterującego zewnętrznym mikroprzełącznikiem zamka drzwi kierowcy jeśli oczywiście wraz z brakiem buzera wystąpił również brak reakcji oświetlenia wnętrza po otwarciu drzwi. Można sobie z tym poradzić podkładając pomiędzy mikroprzełącznik a mimośród sprężystą blaszkę - fotki z zamka w Passacie i Golfa IV (bo są takie same)...
Musisz zainicjalizowac kluczyk: wejdz do samochodu, zamknij drzwi, odczekaj minute i kilka sekund niczego nie dotykajac i nie naciskajac na pilota, wloz klucz do stacyjki, przekrec na zaplon (2 pozycja), wcisnij przycisk BLOKOWANIA i trzymaj 10 sekund, potem pusc, wyjmij kluczyk ze stacyjki, odczekaj pol minuty, zablokuj i odblokuj recznie drzwi, kilkakrotnie...
To radio mam akurat na stole. To radio się wyłącza od razu po wyjęciu kluczyka. Przy wyjętym kluczyku można je włączyć na 20 min, i tak w kółko. Jeśli podłączysz piny na odwrót to może być taki objaw jak u Ciebie. Skoro miałeś wcześniej radio nie fabryczne, to mógł ktoś zamienić piny w kostce iso lub gdzieś w instalacji. UB - stacyjka, +15 - stałe,...
problem jest prosty, lecz dla mnie za trudny. Pięknie to ująłeś! akieś pomysły, sugestie Sugeruję wizytę w warsztacie.
Witaj, to wygląda jakby dwie H4 świeciły. Trzeba odpinać po kolei, bezpieczniki najlepiej wyjmować według rozpiski, a potem ewentualnie jechać na skasowanie błędów.
Nie dziala natomiast otwieranie z kluczyka po wymianie obudowy Procedura kodowania kluczyka W163: - Włożyć kluczyk i przekręcić stacyjkę w położenie zapłonu, po około 10s cofnąć z powrotem i wyjąć kluczyk ze stacyjki. - Na pilocie nacisnąć i przytrzymać przycisk zamykania, jednocześnie klikając pięć razy przycisk otwierania.
Po pierwszym etapie czyli odblokowanie immo wyjmij kluczyk ze stacyjki i naciśnij przycisk centralnego zamka na 5 sekund, po puszczeniu przycisku skieruj kluczyk w kierunku czujnika i na kluczyku naciśnij przycisk. Kluczyk powinien się zakodować. Sprawdzałeś czy kluczyk wysyła sygnał?
z ecu nie mogę się w ogóle połączyć Do sprawdzenia, w pierwszej kolejnosci, wszystkie zasilania i masy ECU oraz skretki CAN (i VAN jesli auto stare). Niestety, nie mam schematow Citroëna.
Witam. Mam taki problem zgasiłem auto i nie mogę wyjąć kluczyka włączyła się też blokada kierownicy. Mogę odpalić, wyłączyć ale nie da się przekręcić kierownicą ani wyjąć kluczyka. Kangoo 2006 skrzynia manualna.
To zapewne oznacza że stacyjka nie ma połączenia z masą lub sama w sobie nie zwiera do masy. Początkowo polecam rozłączyć różne kostki w okolicy stacyjki i sprawdzić czy coś nie jest skorodowane. Jeśli tak - wyczyścić. Zalecam rozłączać kostki pojedynczo by się nie pogubić co gdzie było :) . Jeden przewód który idzie do stacyjki powinien być połączony...
Zobacz czy nie masz akwarium na podszbiu!
Spróbuj tak: jeżeli nie odpali za pierwszym razem, wyjmij kluczyk, obróć go wokół osi o 180 stopni i odpal auto. Napisz czy ten trik działa.
W niektórych wersjach trzymało zegarek do otwarcia drzwi. W niektórych,(tych z USA) trzeba było przytrzymać jeden klawisz ,na świecącym zegarku. Wsteczną pozycję stacyjki testowałeś?może nie rozłącza napięcia.
Przede wszystkim robisz podstawowy błąd rozłączasz akumulator przy podłączaniu amperomierza. Trzeba podłączyć amperomierz w szereg z minusem akumulatora, następnie trzeba zmostkować to połączenie jakims grubym kablem. Odpalić auto niech trochę popracuje, zgasić auto i wyjąć kluczyk, po jakiejś chwili zdjąć założony mostek i obserwować amperomierz, jeżeli...
Witam, 94 220hp z 97r bez EDC sterowaną ma pompę wtryskową za pomocą linki. Linka obraca o kilkadziesiąt stopni dźwignię przy pompie i w ten sposób regulowana jest dawka. Ehab, pompka paliwa, z. ciśnieniowy niewątpliwie ma duży wpływ na pracę silnika tyle że na jego uruchomienie. W tym silniku gaszenie odbywa się po przez wywarcie nacisku przez siłownik...
Usterka moze być spowodowana przez wiele podzespołów. Generalnie masz 15 cały czas(czytaj zwarcie do plusa). Na pracujacym silniku i wyjętym kluczyku odpinaj podzespoły. Ster skrzyni, alternator, stacyjka, przekaznik główny itd itd
Przekaźnik od zapłonu sprawdź pod maską czy się nie z kleił .
Zgaś silnik, wyjmij kluczyk i zobacz czy np. wycieraczki dasz radę uruchomić.
Nie gaśnie ale obroty troche się zmniejszają? Zawór gaszenia na pompie (gumka)
Zrob synchronizacje. Włóż kluczyk do stacyjki, wlacz zapłon i przez 10 sekund naciskaj przycisk zamykania. Wyjmij kluczyk. Całość operacji nie może przekroczyć 20 sekund
Witam . 1. Jeżeli jest zamontowane nieoryginalne wyposażenie a szczególnie radio to je odłącz 2. Czy są prawidłowe stałe zasilania na BSI (moduł zarządzający z lewej strony w kabinie), czy nie jest zalane wodą ? 3. Sprawdź bezpieczniki i stan skrzynki w komorze silnika. 4. Sprawdź stan złącz wiązek pod dywanem przy nogach kierowcy.
wyjąć fotele laguna wyjąć wyjąć bendix
naprawa serwis audio uszczelnienie skrzyni korbowej wskaźnika naładowania baterii
firmware android dobra lutownica
Saeco Incanto HD89xx, SUP021 reset fabryczny – jak przywrócić ustawienia domyślne? Arduino ESP8266 Watchdog – przykład użycia, obsługa SW/HW WDT, kod, timeout