Witam wszystkich. Prosiłbym o podpowiedz jak wyjąć turbinę z Ducato 2.8 idtd 1999rok krok po kroku? Czy robi to się od strony komory silnika czy od spodu auta? Przepraszam za upierdliwość ale jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie, Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Witam, mam problem z moim Fordem (Focus 1.6 TDCI diesel). Od jakiegoś czasu "wciska" w fotel dopiero gdy dam mu ponad 3tys obrotów, wcześniej nie było takiego problemu. Czuje, że jest dużo wolniejszy. Byłem z tym już u mechaników, wymieniali filtry, jakieś paski od mocy, ale nic. Ostatnio zaproponował wyjęcie turbiny i wysłanie do regeneracji, ale to...
Moje doświadczenie z ciągłym błędem E24 dziesięcioletniej zmywarki Bosch: 1) wyjąłem filtr, ten który odblokowuje się łyżeczką i sprawdziłem palcem czy są tam "obce ciała" i czy wirnik się obraca - wszystko było OK; 2) sprawdziłem drożność węża odprowadzającego wodę ze zmywarki podłączonego do syfonu zlewu kuchennego. Był na końcu trochę zaszlamiony,...
Robotę ułatwia wyjęcie lampy Dzięki za poradę, na to nie wpadłem, muszę sprawdzić. W tym samochodzie nic nie idzie łatwo, nawet wymiana głupiego filtra oleju wymaga demontażu filtra powietrza i paru innych drobiazgów. Że nie wspomnę o filtrze kabinowym który wymaga odkręcenia pedału gazu, a dostęp do śrub mocujących to już iście akrobacyjna robota....
Jak widzę chodzi tutaj wielu użytkownikom o przeładowanie cisnienia turbiny i nawet wpadanie w tryb awaryjny. W większosci przypadków powodem tej usterki jest uszkodzenie turbiny, a dokładniej jej zanieczyszczenie nagarem, tzn zapieczenie sie kierownic poprzez PSJ , czasami też zaworka N70, ale to sporadycznie. W logach na VAGu mozna to dość łatwo wychwycić....
Tak czy inaczej , dłuższej pracy silnika "na postoju" zabrania kodeks drogowy, zauważ że budowa i wmontowanie takiego układu do pojazdu niesie za sobą szereg problemów - raz urządzenie musi być trwałe i niezawodnie wpięte w instalacje, a dwa co zrobisz z układem immo, którego transponder znajduje się najczęściej w kluczyku ? .Jak mi się zdaje, to wyjęcie...
podepnę się pod temat choć jak widzę mocno przedawniony. Mam podobne objawy jak kolega. Samochód pod obciążeniem wydaje (z okolic turbiny- tak się wydaje) bardzo dziwne dźwięki. Samochód posiadam od 2 miesięcy przejechałem 3tyś km i od samego początku z turbiny wydobywał się bardzo głośny gwizd (głośniejszy niż w innych dci które miałem) jednak wczoraj...
Pompa prawie 500zł a nowa zmywarka tej marki wybrana przeze mnie 1800-2000zł. Kolega ma widzę jedną z najdroższych pomp któe występowały w starszych rocznikach. Do nowszych pompy kpl idzie już kupić i za 200zł. Inna kwestia, gdyby kolega tym hałasowaniem się zainteresował wcześniej, można by się zmieścić w kwocie dwucyfrowej za nowe tulejki. Jak kupowałem...
Który czujnik ?? Można go sprawdzić?? ? Biorę pod uwagę wyjęcie jeszcze raz turbiny ale chciałbym wszystko inne wykluczyć.
No to mam przyczyne, zabrałem sie dzisiaj do garażu z nastawieniem na wyjęcie Turbiny, wyjąłem rure z przepływomierzem, sprawdzam wirniczek turbiny kręci jak nowy, wajha od podciśnienia tez chodzi w całym swoim zasięgu, zabieram sie za wyjęcie rury od intercoolera a tu zonk dziura jak berlin,przy samej turbinie, zawinąłem puki co porządną taśmą izolacyjną,...
Nie hamuje turbiny. Zdejmij całkowicie wężyk z turbiny (gruszki czy jak tam jest) i zobacz powinien być muł. Bo wtedy teoretycznie turbina jest wyhamowana. Zrobiłem tak jak radziłeś no i masz racje. Nie hamuje turbiny. Zdjąłem ten wężyk 150km/h i nie odcięło ani żadna kontrolka się nie zapaliła. Czy wyjęcie i wyczyszczenie turbiny pomoże? Dodano po...
To coś to klapa gasząca, powinna się zamykać kiedy wylaczasz silik A nanastępnie wracać do pozycji otwartej. Jeśli ją przyblokujesz i silnik zaczyna lepij chodzić, może to świadczyć o zaciętym zaworze egr lub o zbyt dużym doladowaniu, stąd może brać się głośna praca silnika. Zalecam wyjęcie zaworu egr i klapy gaszacej, dokladnym wyczyszczeniu tych części,...
Ale żeś ta się czepili tych 20m :D Tutka miała taki zapas mocy że jakby ciągnąć podwoziem po glebie, to spokojnie by poszła w górę, turbiny też mają kilka trybów pracy - moc zwyczajna, nadzwyczajna itp... choć przy pełnej mocy to czas ich pracy wynosi do 15 sekund Akurat TU154M może lecieć na ciągu startowym (maksymalnym dostępnym) do 15 minut jednym...
Witam po małej przerwie, tak wiec... przyszedł mi zawór N75 ( poprzednio zaślepiłem EGR ktory okazal się nie całkiem zaślepiony) , czym prędzej popędziłem aby go zamontować, zaryzykowałem i zrobiłem test przed clipem, kto biednemu zabroni bogato żyć... odpalam ruszam i .... muł oraz kłęby dymu. jednak po przejchaniu ok 200 m juz nieco lepiej i tak kawałek...
Witam Przepraszam najmocniej za to małe zamieszanie już wszystko jest po podłączane tak jak ma być i tam gdzie ma być. Tak jak napisałem wcześniej na chwilę obecną jest tylko jeden błąd 17664 - czujnik temperatury płynu chłodzącego silnika ( G 62 ) otwarty lub zwarcie do plusa : P1256 Błąd ten mogę usunąć ale po odpaleniu silnika pojawia się na nowo....
Wiem że to nie to samo ale może pomogę. Kumpel pracuje w Skodzie i dość często pojawiały sie Oktavie 1,9tdi, z powodu braku mocy i dymienia z wydechu. W większości przypadków pomagało wyjęcie intercoolera, wylanie z niego ok 0.5 litra oleju i przemycie benzyną ekstrakcyjną. Po prostu klienci nie czekali na rozgrzanie silnika i turbiny po uruchomieniu...
Jaki jest numer kodu, nie enigmatyczne tłumaczenie typu "komputer wykrył stały błąd zaworu egr" ? Podaj konkretny numer, np. P1234 i nic więcej. Czemu nie robisz tak, jak Ci się doradza? zgłoś się do nas, ale z tymi kodami błędów i tabelkami. Nie mogą być same tłumaczenia, ponieważ bywają przeinaczane z powodów oczywistych i są trudności w postawieniu...
Co zrobić z grzechoczącą sztangą od turbo ? Wyjąłem turbinę do regeneracji, wyregulowali klapę bo ponoć miała luz ale nic to nie dało, ewidentnie jak przytrzymam ręką metalową sztangę to ustępuje ten dźwięk. Ma ktoś na to jakiś patent ?
Z tych bledow wynika ,ze przeladowuje turbina. Wyjac wyczyscic i ma chodzic. Poszukaj na forum tematow z VW w roli glownej
Dźwięk może pochodzić z uszkodzonej turbiny. Podmień elektrozawór sterujący turbiną, jak nic nie da to turbina do wyjęcia.
Co do sztangi też tak, myślałem, ale na wolnych obrotach turbina ma prawie tyle samo co zadane i zmierzone. Co do przestawienia, to raczej tylko wyjęcie turbiny, a miejsca bardzo mało i kiepski dostęp. Myślę, że zaryzykuję w przyszłym tygodniu, wydrę turbo, zobaczę, czy zmienna geometria się nie przycina. Jeżeli będzie, ok, dam turbo na sprawdzenie.
U mnie wyczyściłem kolektor wydechowy, kolektor ssący, EGR i jak miałem tak rozebrane, wyjąłem turbinę i wyczyściłem zmienną geometrię. Na razie jest spoko 👍
Podczas odpalania silnika niech druga osoba zerknie czy cięgno gruszki turbiny podciąga się ok.13mm. Jak stoi to trzeba prześledzić wszystkie podciśnienia.Aby wyeliminować zawór turbiny wystarczy wyjąć z niego rurki i połączyć ze sobą.Wtedy podczas pracy silnika powinno podciągnąć gruszkę. Oczywiście jeśli podciśnienia szczelne.A błąd p1590 nie dotyczy...
Pokrywa turbiny pompy spustowej, do założenia w gnieździe po wyjęciu filtru.
Uszkodzona turbina na pompie , widać dopiero po wyjęciu pompy
Wyrzucałem kilka razy to ustrojstwo :). Istnieje taka możliwość oczywiście, tylko stracisz kilka KM, trzeba się z tym liczyć ;). Wyjmujesz całą tę turbinę(jest trochę ciężka i nie wygodna do wyjęcia niestety), kupujesz zwykłe kolanko od wydechu, zaślepiasz powstały otwór po turbinie i to wszystko. Seria R E4 też posiadała turbocompound ;). Pozdrawiam...
Trzeba wyjąć turbinę, rozebrać i wyczyścić kierownice, jakiegoś dramatu z tym nie ma w tym modelu samochodu
Wyjmij pompę i oddziel korpus turbiny od reszty pompy Wyjmij i co dalej? Czy chodzi o to, że może ciec nie na uszczelce tylko gdzieś od strony silnika? Co to jest korpus turbiny?
Na 100% problem z turbina , przed wyjęciem turbiny auto jechało jak trzeba po wymontowaniu i regeneracji (2 dni) auto przestało jechać. Gosc ustawiał na maszynie ale wychodzi na to , ze coś poszło nie tak. Jak by mi ktoś zdradził te słodką tajemnice jakie wartości procentowe Open/Closed nastawnika sa poprawne to przynajmniej miał bym jakiś punkt zaczepienia...
http://obrazki.elektroda.pl/1297391400_1... Ale sądze,że geometria turbiny stoi dęba.Trzeba wyjac turbo i wyczyscić
Raczej tak,trzeba wyjąć skrzynię.
Możesz wyjąć pompę, zdemontować turbinę i sprawdzić stan silnika. Przy oazji będzie najpewniej widoczny wyciek spod uszczelnienia turbiny.
Zresetuj ustawienia wykonywanego programu, wyłącz przyciskiem sieciowym. Załącz, zadaj nowy program, pierwszą czynnością zmywarki będzie spust wody, jeśli odgłosy z wnętrza zmywarki będą takie same jak dotychczas i nie będzie spustu wody to niestety trzeba rozebrać pompę spustową i wyjąć ciało obce z turbiny pompy.
Trzeba mocno grzać (płytka wielowarstwowa) i delikatnie podważać płytkę, po drugiej stronie są drobne elementy. Ja nigdy nie stosowałem, ale może by wyjąć całą turbinę (razem z gumkami) i wrzucić do wanienki ultradźwiękowej z IPA. Ale nie wiem, co na to plastiki i łożyska.
Dzień dobry. Czy ma ktoś może schemat podłączenie płytki sterującej turbiną i pompką w odkurzaczu piorącym karcher puzzi 100. Wpadł mi w ręce rozkompletowany odkurzacz z wyjętą turbiną i bez kabli. Jedyna wiązka jaka jest idzie od włączników turbiny i pompki do płytki sterującej. szukam informacje do których pinów podłączyć turbinę i pompkę po drugirj...
Ale co miało by się tam stać skoro przed wyjęciem turbiny śmigałem zdrowo, a po włożeniu odrazu mocy brak ? Turbina drugi raz wyciągana wyglądała tak: https://obrazki.elektroda.pl/2452309000_... https://obrazki.elektroda.pl/3451747200_...
Numeru nie pamiętam # czujnik obrotów turbiny, za wysokie obroty.Na tą chwilę turbina wyjęta i oddana do regeneracji.
Podepnę się tutaj bo nie znalazłem odpowiedniego tematu. Mam problem z wyjęciem samej turbiny, podpowie ktoś jak krok po kroku zdemontować turbo?
Tak więc proszę darować sobie swoje "mądrości". A ty daruj sobie takie złośliwości. Trzymaj poziom, bo jesteś moderatorem. Jak napisałem, cel uświęca środki - każdy robi tym, czym jest mu najwygodniej i przynosi pożądany efekt. Tobie nie podchodzą wykrętaki, trudno. Ja używam ich z powodzeniem. Może autor zamknie temat, bo robi się nieprzyjemnie. A...
Trochę się tego boję , wolałbym aby to przepływka była ... No ale trudno na dniach spróbuję wyjąć turbinę :)
Witam. A więc problem dotyczy IVECO DAILY 3.0 HPT 2006 rok. Przed wymontowaniem turbiny auto było trochę słabe i słychać było, że turbina aż grzechocze. Więc wymontowaliśmy turbinę i daliśmy do regeneracji. Po powrocie z regeneracji turbina została ponownie zamontowana. Po odpaleniu auta i przejechaniu się auto było bardzo ale to bardzo słabe i powyżej...
Sprawdź zawór N75, wtedy połączenie od tego zaworu do gruszki turbiny czy jest szczelne, no i gruszkę turbiny, najlepiej pompką vacum, a jak to wszystko będzie ok, to nie zostaje Ci nic innego jak wyjąć turbinę i czyścić, zresztą tak jak kolega wyżej Ci napisał.
Temat Rav 4 ogarnięty. Turbina wyjęta łopatki wyczyszczone i teraz auto odżyło. Pozdrawiam
trzeba złapać sztangę w klucz 14-stkę i sprwdzić czy lekko chodzi I wlasnie tacy ludzie jak Ty zatrzymali sie na 1.6td..... Tak to robia druciarze.... (jak wogule znajdą sztange) Robi sie to odpowiednim kodem symulując dzialanie pracy zaworka wraz ze sztanga. Wszytsko jak na dloni.... A nie majstrowanie jakims kluczem przy nowoczensmym silniku TDI....
To jest podgrzewacz odmy, powinno się dać go wyjąć i przełożyć do nowej rury.
Auto naprawione. Niestety w kosztowny sposób. Awaria to - Zacięta geometria turbo. Pomogło wyjęcie turbiny-> regeneracja -> założenie turbiny-> zmiana oleju i filtrów. koszt 1750zł. Wymieniono mi rdzeń turbiny, Lecz nie potrzebnie, Stary był jak nówka- bez luzów, nie brał oleju i miał ciśnienie. Więc trochę przepłaciłem(o jakieś 900 zł niepotrzebnie...
Chodzi Ci o panel ten na drzwiach z przyciskami? co trzeba zrobić aby sie do niego dobrać? Zostaw to w spokoju, widzisz, że ten user ma napisane, że serwisuje brony konne, a nie elektronikę. Prawdopodobnie masz uszkodzoną mechanicznie turbinę pompy myjącej. Jak to wyjąć i sprawdzić znajdziesz na forum, wystarczy troszkę poszukać.
Obiawy wskazują tak jak piszesz,na turbo. Musisz wyjąć turbinę i dać do sprawdzenia w odpowiednim zakładzie. Oni zdiagnozują czy to turbina jest powodem dymienia(czy przepuszcza olej)powiedzą Tobie, czy nadaje się do regeneracji, czy trzeba nową.
Witam, samochód jechał, stracił moc i zaczął kopcić na szaro. Po wyjęciu turbiny w DPF-ie leżały łopatki turbiny. Na wałku (panewce) ślady spalonego oleju, turbina kompletnie zniszczona. Jaka może być tego przyczyna ? Samochód przyholowałem i nie uruchomiałem.
Czy prawidłowo podłączony,zaślepka z wężyka wyjęta,skręcić prawe pokrętło na maxa w prawo Czy jest iskra?
wyjęcie pendrive wyjęcie filtra wyjęcie zamka
wykrywacz monety volvo silnika otwieranie garaż pilot
saeco lirika młynek saeco lirika
FTDI FT232R – rozmiary sprzętowych buforów FIFO RX/TX, UART, USB, Latency Timer Philips 423902186972 NTC Sensor in Steam Generators – Function, Specs, Faults