Rzeczywiście to najbardziej logiczne i spina te dwie wady. Czy można dojść do tego mikrostyku po wyjęciu zamka ?
Więc może koleżanka (at)blankablack99 zechce pokazać, jakim kluczem obsługuje ten zamek. Dotychczasowe zdjęcia są dla mnie mylące. I wreszcie pytanie, czy podjęto próby wyjęcia zamka, jako że skłaniam się do sugestii kolegi (at)balonika3.
Udało mi się wymienić falkę zatrzaskową i okazalo sie, ze jest to dosc latwe, ale trzeba uwazac na kilka szczegolow. Kupilem sprezynke za 2zl w serwisie Gerda, z tymze w innym serwisie w moim miescie chcieli 20zl za te sama sprezynke. Zeby wyciagnac zamek, trzeba odhaczyc trzy ciegla, jedno do gory, jedno do tylu i jedno w dol. Ciegla maja haczyki,...
Jak wszystko odkręcisz to włóż kluczyk i przekręcić /nie pamiętam czy na otwieranie czy na zamykanie/i zlokalizować od strony całego zamka /wewnątrz drzwi/ kwadratowy bolec we wkładce kluczyka i na przekręconym go wcisnąć odblokowując w ten sposób bębenek i masz możliwość go wtedy całego obrócić i wyjąć.
Udało mi się wyjąć zamek. Pomierzyłem napięcie podczas zamykania i otwierania. Okazało się że prąd dochodzi. Zamówiłem używkę zamek. Wymieniłem i wszystko gra. Jakby ktoś miał problem z wyjęciem zamka to podaję opis jak to zrobić. Więc po zdjęciu tapicerki odchylamy piankę zabezpieczającą( wystarczy kawałek od zamka). Następnie odkręcamy 3 torksy na...
miałem taki sam przypadek w golfie IV i po wyjęciu zamka z klapy okazało sie że woda narobiła tam wielkiego bałaganu a przełącznik lampki pomimo że jest plastykowy był cały zaśniedziały bo skorodowały mu styki wewnątrz! możesz spróbowac to rozebrać i dobrze przeczyścić wszystko ale lepiej rozejrzyj się za drugim zamkiem gdzieś na giełdzie z rozbiórki...
Trochę przesadził. Co prawda nie używa się towotu do zamków, ale to jedynie dlatego, że twardnieją na mrozie i zapadka może rygiel blokować częściowo, albo wcale. Smar jako smar może nie twardnieje, ale wnikają w niego kropelki wody, które zamarzają. Sam też już przerabiałem ten temat w swoim samochodzie i narobiłem sobie sporo roboty, aby powyciągać...
Ewentualnie zbyt mocno napięta krótka linka łącząca zamek z klamką zewnętrzną, po wyjęciu wkładki zamka trzeba ją zdjąć z klamki i próbowac otwierać od środka
Witam, Jeśli bezpiecznik odpowiada tylko za obwód zamka centralnego nie powinno przeszkadzać wyjęcie bezpiecznika. To tak jak byś jeździł z uszkodzonym bezpiecznikiem. Po prostu centralny zamek nie będzie działał.
Zamek a wyjęcie wkładki zamka czy klamki to różne rzeczy
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Moduł komfortu nie jest pod fotelem, tylko pod nogami kierowcy, ale zacznij od wyjęcia zamka, rozebrania siłownika i poprawienia zimnych lutów na płytce
opuść szybe do momentu jak pisałem chyba 2,45 sek wbij delikatnie kołek szyba wyjdzie a jak wyjdzie szyba to i cała błacha po odkręceniu jej do okoła oraz wyjęcie kołków od potrzymania zamka :) .
Temat rozwiązany. Problemem był mikrostyk w tylnich drzwiach, wyszło w programie, dzięki za nakierowanie jak sprawdzić. Wyjęcie zamka z tych drzwi to niezła katorga. Sam mikrostyk sprawny (poza zerwaną białą gumą osłaniającą) ale był wygięty i zablokowany. Poprawiłem wszystko, przeczyściłem i działa.
Zdejmij boczek i obejrzyj od środka co trzymają nity. Poza tym łatwiej zamontować mając dostęp od środka.
Bez wyjęcia zamka i wkładki nie przejdzie. Jedna zapadka się zablokowała.
Witam. Panowie mam pytanie dotyczące demontażu zamka drzwi przednich prawych. Czy do wyjęcia zamka trzeba odkręcić mechanizm podnoszenia szyby? Zdjąłem poszycie drzwi i widzę że jedyny dostęp do zamka, jest roznitowanie głośnika. Pozdrawiam.
Prawdopodobnie w zamku nazbierały się śmieci po zimie albo złamała się jedna zapadka, wyjęcie zamka, i wyczyszczenie wnętrza (po rozebraniu zamka) powinno pomóc.
Moduł jest dostępny po wymontowaniu schowka przed pasażerem. Widać go od razu po wyjęciu schowka.
Wyjmij samą wkładkę zamka (koleś kit pisał o tym). Z boku drzwi masz zaślepiony otwór, wkładasz T20 i odkręcasz. Po wyjęciu wkładki, wiosełko musi się poruszać tak jak kluczyk w zamku.
Briggs bardzo "lubi" podeprzeć zawory i naskładać na trzonku zaworowym nagaru, warto sprawdzić luzy i szczota druciana do trzonków. Tylko jak się zdecydujesz na wyjęcie zaworów są up...we zamki do zaworów. Potrzebny jest specjalny klucz (do poskładania). Pierścienie sprawdź luzy na zamkach, ten silnik lubi wcinać olej.
Zamek do wyjęcia i do naprawy.
Pourywały sie luty wewnątrz zamka.Zapala się światełko po otwarciu drzwi kierowcy???Trochę zabawy ale do naprawienia.Więcej zejdzie z wyjęciem zamka niż z naprawą.Na bank luty.
Samo rozebranie zamka, i tak nie wiele pomoże. Żeby wymienić wkładkę i tak potrzebujesz klucza, bo żeby ją wyjąć musisz lekko przekręcić kluczem. Tam jest taki języczek który musi być ustawiony w takiej pozycji żeby umożliwił wyjęcie tej wkładki. Co do rozbierania, to zacznij od odkręcenia zamka od drzwi, wtedy na pewno ujawnią się jakieś śrubki które...
I to jeszcze wyjęcie tego zamka z tyłu,to katastrofa.
Co do szub to skoro słychać przekaźniki to raczej wszystkie zasilania są, stawiam na uszkodzone silniki albo przepalony "termik" (tak było w moim samochodzie) Natomiast co do zamka to moim zdanie wyjęcie zamka wyczyszczenie i prze smarowanie powinno załatwić sprawę ;)
Raczej nie tak prosto to jest GOLF PLUS i tam blachy wewnątrz nie ma Zaglądałem do swojego nie wiem jak się zabrać za wyjęcie zamka prawdopodobnie trzeba rozkręcić blachę zewnętrzną lub może uda się przez głośnik!!!!! Jutro pierwsze podejście
Ja te switche wymieniam w vectrach b w przerwie na kawe albo papierosa, pół godziny z wyjęciem zamka. Masz tu link bo p****** się z tym już dwa dni. Ja wstawiam te switche i nigdy nie miałem reklamacji. Mimo wszystko proszę o więcej spokoju i kultury.
Wylutowałem po to że czasami uszkadza się mikrostyk i podaje informacje że jest otwarty i zamek z powrotem się otwiera. Zamek fizycznie zamyka się ale pochwili dostaje drugi impuls i otwiera się. Tego nie rozumiem. A wiesz kolego że demontaż zamka z golfa 4 to nie jest wyjęcie zamka np. z astry bo trzeba zdejmować szybę i inne rzeczy. Co mógłbyś mi...
To tylko zamek szyfrowy. Po wyjęciu baterii odczekałeś minimum minutę - dwie przed założeniem nowej?
Rozbierz boczki, wyjmij zamek, w zamku coś nie kontaktuje na 99%.
Sprawdź czy wyjęcie modułu centralnego zamka coś zmieni, Powinien znajdować się za schowkiem przed siedzeniem pasażera. https://obrazki.elektroda.pl/2837887700_... https://obrazki.elektroda.pl/2736533100_...
Rozpocznij od wykonania diagnostyki przez złącze OBD2. Potrzebna jest informacja o możliwych błędach i podgląd bieżących parametrów. Kolejnym krokiem, jest sprawdzenie przewodów w przepuście gumowym drzwi kierowcy i pasażera. Następnie do zdemontowania tapicerki drzwi i weryfikacja wiązki przewodów - wilgoć, popękana izolacja przewodów, złamane przewody...
połącz razem przewody które służyły do odcięcia i po kłopocie, wychodzą one z centralki (zapewne oba czarne)
Są oddzielnie kabelki do lampki i do kontrolki więc trzeba wyjąć zamek i ręcznie sprawdzić czy mikrostyk zwiera i puszcza.
Szukam porady odnośnie oświetlenia bagażnika, niby wszystko normalnie działa jest prąd lampka się świeci, ale świeci się ona ciągle niezależnie od tego czy klapa jest zamknięta czy nie. Po wyjęciu zamka okazało się że włącznik światła jest dotykany przez bolec tylko w pozycji kiedy auto jest zamknięte na klucz, w pozostałych pozycjach bolec nie dotyka...
Problem z wbudowanymi w siłownik switchami sterującymi. Jeżeli masz zdalne sterowanie, to skuteczną, aczkolwiek prymitywną metodą jest odcięcie przewodów sterujacych z drzwi. Może też pomóc wyjęcie zamka (zintegrowany z siłownikiem), nawiercenie w dolnej części otworu i wtryśnięcie do siłownika jakiegoś na przykład legendarnego WD-40, który wbrew pozorom...
Witam jeżeli jest dziurawa membrana w zamku konieczna jest raczej wymiana jej na jakąś używaną bo brakuje powietrza na otwarcie reszty zamków. Do wyjęcia zamka konieczne jest zdemontowanie ramy z szybą ale to nie wielki kłopot dosyć proste .Jedyny problem znaleźć membranę . Powodzenia.
Witam, mam problem z pralką. Po zakończeniu nie odblokowała drzwi. Odblokowałem drzwi zawleczką koło filtra, po czym wsunąłem ją z powrotem. Niestety od tego momentu pralka nie chce w ogóle zablokować drzwi. Po wyjęciu zamka sprawdziłem co się dzieje na na stykach dochodzących do niego. Okazuje się, że po podłączeniu żarówki miga ona przez chwilę co...
Możesz przeciesz wstawić uniwersalny. Zresztą w Vectrach często oryginalny zamek sie psuje, a ja z doświadczenia wiem, że pomaga wyjęcie siłownika zamka i.....uderzenie nim o ziemie :-) - działa w 90% przypadków :)))
Jężeli od nowości używany był tylko pilot to nic nie pomoze bez wyjęcia i rozebrania zamka lub wymiany.
Czy one same wrócą na swoje miejsce? To jak już tak się boisz to po wyjęciu tłoka zaznacz sobie w jakiej pozycji były zamki poszczególnych pierścieni i potem załóż je tak samo.
Podstawowe pytanie : Czy lampka oświetlenia wnętrza działa prawidłowo przy otwieraniu się zapala a po zamknięciu gaśnie? jeśli nie to wina mikrowyłączika odpowiadającego sygnalizowanie do modułu komfortu o zamkniętych bądź otwartych drzwiach, bo mikrowyłaczników w zamku jest kilka . Bez rozebrania drzwi i wyjęcia zamka się nie obędzie, bywa że udaje...
A w jaki sposób wyjąć zamek w tylnich drzwiach? Przód jest prosty, ale z tyłu niebardzo wiem jak zdjąć blachę i dobrać się do zamka. Blokuje szyba, a tu nie ma śrub jak z przodu. Chyba że jest inny sposób na wyjęcie go.
Wkładka jest zabezpieczona zawleczką do której nie mogę się dostać bo przeszkadza w tym mechanizm klamki w klapie
Jeżeli sytuacja podobna miała miejsce to obstawiam ( ale to nie pewnik ) że to raczej przyczyna elektryczna . Któryś z mikro włączników zawodzi . Po wyjęciu zamka ocenisz . Wstępnie aby nie rozbierać zamka całkowicie w pokrywie mechanizmu wierciłem dwa otworki 2 mm wpompowałem tam troszkę płyny myjącego chyba jakiś RX, po wyschnięci kontaktem . Próby...
Przyczyną problemu jest brud osadzający się w mechaniźmie zamka, następnie chłonie on wilgoć a jak przzyjdą mrozy to tworzy się "skorupa" i wtedy wchidzimy do samochodu przez bagażnik lub (hehehe) wybitą szybkę. Bez wyjęcia zamka i jego dokładnego wymycia pędzlem w fluidzie a następnie nasmarowania go smarem (nie pamiętam nazwy ale podobno ma takie...
Musisz wykręcić zamek od strony kierowcy po wyjęciu włóż do niego klucz. Prawdopodobnie pękło zabezpieczenie takie w kształci e podkówki, lub przeskoczyła sprężyna .Kupić tego nie kupisz trzeb poszukać używki. Jak to rozebrać jest na jut... cała zabawa trwa od pol godziny do godziny zależy od wprawy.
Jeżeli są elektryczne szyby to kabelek z microswitcha idzie do modułu drzwi a z niego CANem przez przelotkę do modułu komfortu. Można wyjąć zamek i da się wymienić sam mikroswitch (koszt samego switch'a nie jest duży).
Kolego "buzer" też nie działał w moim Golfie, ale działo się to wówczas, gdy szwankował jeden z mikrowyłączników w zamku drzwi kierowcy. Po wyjęciu zamka i "przelutowaniu" płytki z tymi podzespołami ( dość skomplikowana czynność) wszystko wróciło do stanu z przed awarii. Dodaję, że oprócz buzera nie świeciła mi też lampka w drzwiach kierowcy. Był też...
Pytanie mam a blokada kierownicy po wyjęciu kluczyka działa ci?
Zawsze jest jakieś wyjście z sytuacji. Może jest sterowanie dwuimpulsowe, a może, pomoże podanie bezpośrednio na silniczek prądu przez przekażnik przełączający (oczywiście rozłączający silniczek od modułu). Zdażają się zimne luty we wtyczce siłownika , są też w siłowniku drzwi przednich cztery mikrostyki i miernikiem trzeba sprawdzić czy wszystkie działają-...
Zobacz czy da się z dołu odkręcić śruby na których mocowane są drzwi ( oczywiście o ile tak są mocowane drzwi ) i tak próbuj je otworzyć. No albo po wyjęciu jej z zabudowy próbować do stać się do zamka ( lub rygla) od góry - wydaje mi się że po odsunięciu izolacji coś z tego co sugeruję powinno być. Zrób zdjęcia jak to wygląda od góry i razem coś wymyślimy.
sprawdź blokadę drzwi bo najprawdopodobniej masz do wymiany
Peugeot 206 silnik 1.1 rok 2001. Po wyjęciu akumulatora na 2 dni, rozkodował się pilot centralnego zamka. Próbowałem zakodować centralny zamek: Wsadzić kluczyk do stacyjki, przekręcić do zapłonu i przytrzymać przez 10 guzik zamknięcia na pilocie. Wyjęcie kluczyka i auto zamyka się i otwiera 2 razy góra 3 i po tym przestaje działać. Co robię źle?
To wyjmij centralkę zamka i zobacz czy nie jest przepalona jakaś ścieżka.
wyjąłem klucz drzwi są nadal zamknięte a zamek nie reaguje na otwieranie. Mam nowy zamek tylko jak go wyjąć stary z zamkniętych drzwi?
Wykręcić srubę pod wkładką i ją wyjąć.
A pewny jesteś, że nikt tego zamka nie podmienił po włamaniu ? Rozbierz zamek na części - po wyjęciu wkładki wysuwa się go z tulejki i można "dobrać się" do zapadek....
W tych nowych czasach wszystko mozna kupić . Po wyjęciu wtyczki z gniazdka odsłaniasz fartuch wykręcasz dwa wkręty mocujące zamek-blokadę .Blokadę bierzesz pod pachę i do sklepu z częściami agd.
Najlepiej wyjac bezpiecznik zamka centralnego i zamknac recznie.
nie da się tego zrobić bez uprzedniego wyjęcia bębenka zamka wraz z jego obudową ! E tam, jak się nie da jak się da? Trzeba odciągnąć klamkę i wtedy odczepić linkę.
Dobry olej nie tworzy nagaru. Źle pierścienie dobrane do tulei i silnik nie był docierany. Niedotarty pierścień ma małą powierzchnię odprowadzania ciepła, powstają lokalne ogniska na których się przypala olej. Pierścienie uszczelniające są za sztywne, za duży zamek po wyjęciu z cylindra. Ile mm ma odstęp pomiędzy końcami pierścienia po wyjęciu z cylindra...
NIE bateryjka jest od lampki w kluczyku. noi zamka
Witam! Jak nie zapala się światełko to ewidentnie coś z mikro stykiem w zamku, lub elektryką. Wiązkę sprawdzić jak pisałem wyżej, ewentualnie, choć nie jestem pewien, bo nie pamiętam, można dla lepszego dostępu zdjąć osłonę lewego nadkola, wyjąć wygłuszenie odchylić gumkę i mamy wiązkę (ale głowy nie daję ;D ) Zamek jak pisałem na początku można próbować...
Mam problem z nawiewem w lagunie III . Nawiew w pewnym momencie zaczął pracować na pełnej mocy i nie daje się wyłączyć nawet po opuszczeniu samochodu i zamknięciu centralnego zamka . Jedynie wyjęcie bezpiecznika powoduje koniec działania . mam wrażenie jakby zawiesił się jakiś przekaźnik . Może ktoś spotkał się z takim problemem
Potwierdzam zamek do wyjęcia krańcówka do naprawy/wymiany.
Pozdrawiam Stacyjka składa się z części mechanicznej "wkładka zamka,blokada kierownicy"i kostki elektrycznej która łączy odpowiednie obwody elektryczne podczas zapalania silnika,gaszenia.wyłączania radia po wyjęciu kluczyka z zamka stacyjki.Jeśli silnik gaśnie po odłączeniu kostki od zamka,to uszkodzona sama kostka,jeśli nie to przyczyna może być w...
Czy możliwe jest wyjęcie tej złamanej części klucza z zamka, czy to już raczej jest niemożliwe i trzeba wymienić bębenek?
Musisz rozróżnić co Ci zablokowało: zasuwa zamka czy zasuwa klamki? A masz dostęp do zawiasów? To je obetnij szlifierką kątową a potem po wyjęciu drzwi i zamka bez szkód w drzwiach i zamku zawiasy pospawasz lub wymienisz na nowe... Rozwiercenie dopiero w ostateczności i lepiej wołaj kogoś kto to robił i wie co i gdzie robi i w jakim celu... Czyli ogólnie...
Zamek do wyjęcia i przelutowania
Dzięki Łukasz , WDkiem pryskałem ,nie pomogło , z boku zamka ( w bagażniku ,nie w klapie ) jest taka dźwignia ,która wydawało mi się musi odpychać klapę po otwarciu zamka, ale to się nie dzieje. tak jak wspomniałeś pozostaje mi wyjąć zamek i go obejrzeć
Nie pomogło wyjęcie radia.
Odpiełem wtyczkę zamka z drzwi od kierowcy napięcie jest przy zamykaniu i otwieranu na pinach 3 i 5 czyżby zamek uszkodzony? Pytanie czy po wyjęciu wtyczki z drzwi od kierowcy z zamka reszta drzwi powinna się zamknąć?
Witam, pali się lewy kierunek światłem ciągłym, gaśnie po wyjęciu bezpiecznika od zamka centralnego. Gdzie szukać zwarcia ?
Możesz go spokojnie odkręcać. I podstawić zamiast niego siłownik uniwersalny. Nawet cięgno zostawisz oryginalne. Ewentualnie do otworów po oryginalnym siłowniku przykręć blaszkę montażową, a siłownik uniwersalny niżej (jeśli będzie za długi). Ja w oplach tak robiłem, ze górny otwór w siłowniku to dolny otwór w stelażu, a blaszkę przykręcałem do stelaża...
Ja właśnie jestem w trakcie montażu(LT 35 z 2004r) i mam takie pytanko.Po wyjęciu kasety zamka zauważyłem że jest tam wolne oczko pod które można by zaczepić siłownik bez odginania i wiercenia w blaszce.Podpiołem to prowizoryczne i działa.Zakładał tak ktoś może? Zamek kupiłem uniwrsalny Mera Błonie bo specjalizowanych podobno nie ma.
Teoria mówi że nie powinien ale z praktyki wynika co innego. Hyundai i20, pobór dokładnie taki sam 80-90 mA .Nowy akumulator po tygodniu postoju jest rozładowany. No i też nie wiem co pożera. Wszystko fabryczne. Tylko pomaga wyjęcie bezpiecznika od centralnego zamka,tak jakby moduł nie usypiał. Po wyjęciu bezpiecznika 3mA.
naprawa to nic trudnego Najpierw trzeba moduł zamka wyciągnąć z drzwi co zajmie niedoświadczonemu mechanikowi ok 1 godziny. W przypadku korbki do szyb, najlepiej zawleczkę ściąga się za pomocą sznurka, składamy go na połowę naciągamy i wciskamy między tapicerkę a korpkę od okna a następnie dciągniemy, zawleczka zaczepi się o sznurek i wyskoczy. Uważam...
czy można też przeciąć w złączce między drzwiami a słupkiem Przetnij czarny w przelotce drzwi kierowcy - to wystarczy aby centralny przestał działać. Bezpieczniejszym rozwiązaniem będzie odszukać centralkę zamka i wyjęcie bezpiecznika w wiązce zasilania sterownika centralnego zamka.
Dzięki za pomoc. Wkładka sprawna. Po prostu była tak zapieczona, namoczylem w nafcie i teraz wszystko chodzi jak należy. Ostatnie pytanie. Podczas problemów z wyjęciem wkładki zamka, zdjąłem obudowę drzwi kierowcy od wewnętrznej strony. Myslałem ze pomoze mi to w dostaniu się do zamka, jednak pozniej się udało i zdejmowanie tej osłony nie bylo potrzebne....
miałem ten sam problem z kluczykiem,że nie chciał się programować,próbowałem na różne sposoby i nic Więc śledziłem kabelki aż natrafiłem,przewody biegną pod siedzeniem pasażera,jest tam łączenie mas które koroduje,po złączeniu tych przewodów wszystko działa. PROGRAMOWANIE Jednym kluczykiem wł.zapłon drugim przekręcamy zamek w drzwiach zamknij. kierujemy...
Jeśli od klucza to czy klucz się obraca ? Przed odpowiedzią przeczytaj pytanie: Klucza nie można przekręcić ani w lewo ani w prawo. Czuć mega opór. Proponuję autorowi dobrze naoliwić klucz, kilkakrotnie włożyć i wyjąć z zamka a po ostatnim włożeniu wsunąć w ucho klucza jakiś pręt aby zwiększyć moment obrotowy i spróbować przekręcić z wyczuciem aby...
W zamku masz dwa silniczki. Jeden realizuje funkcję zamknięcia lub otwarcia (klamka zewnętrza nie otwiera przy zamkniętym i otwiera zamek przy otwartym). Drugi silniczek realizuje funkcję blokady. Przy zamknięciu powoduje, że nie można otworzyć drzwi od wewnątrz. Jeżeli zamykasz pilotem powinny oba silniczki przejść w położenie zamknięte i nie będziesz...
Zwykła dasz radę ale . Najpierw wyjmij zamek z elektroniką z drzwi a potem rozbierz obudowę elektroniki/silniczka. I tu ta ostrożność w rozbieraniu. Luty są w środku w tej obudowie. Pozdrawiam.
Mam znaleźć przewód zasilający do oryginalnego sterownika i go odciąć, bo po wyjęcie bezpiecznika nie działa nic.
Próbowałem podważyć i przekręcić w każdą stronę lecz bezskutecznie
z kluczyka
Tapicerka,blacha,szyba,zamek do wyjęcia. Przelutuj płytkę ,sprawdz ew. wymień mikrostyk i złóż z powrotem.
Czy kierunkowskaz miga przy naciśnięciu przycisków pilota czy nie to ważne. Czy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki jest kliknięcie zapadki blokady kolumny kierownicy.
W swojej 1,3 zmieniałem uszczelniacze bez ruszania głowicy, jak dasz tłok w GMP i odbezpieczysz zamki tego zaworu którego tłok jest u góry i opuścisz go na tłok to prawie centymetr trzonka będzie wystawał z prowadnicy, i tak z każdym następnym cylindrem. Gwałtem mi to zalatuje... Raz bez podparcia zaworu na sztywno, na samej górze jest problem z odbezpieczeniem...
Te co zapalają lampkę podsufitową. "Krańcówki" nie są tak łatwe do wyjęcia i sprawdzenia jak kiedyś w "maluchu". Teraz znajdują się wewnątrz zamka wewnętrznego drzwi. Trzeba rozebrać tapicerkę drzwi, wyjąć "zamek" i sprawdzić stan przewodów w miejscu przepustu "drzwi - słupek".
Witam. Szukam pomocy w otwarciu zamkniętego fiata cromy. Akumulator wyjęty Zamek zamarznięty. Proszę o pomoc co zrobić? Potrzebowałabym też instrukcji obsługi do cromy.
Więc tak radio coś 0.07a na spoczynku oczywiście. auto alarmu nie mam bo go wywaliłem już dawno wariował mi, był nie oryginalny,natomiast centralny zamek po wyjęciu bezpiecznika od modułu komfortu nie działa więc myślę że nie powinien wtedy pobierać prądu.
Citroen C2 2005 Rok . Silnik1,4hdi .Podłączenie kabli . Zamykający był biały nr 13 , otwierający brązowy nr 15 .Sprawdzić przed przecięciem żarówką . Jeden koniec do masy auta drugi do pinu w kostce . przekręcić zamkiem jeżeli się zaświeci masz sterowanie +12v . Ja musiałem zwiększyć czas ryglowania z 0,5s na 3,5s . Poprzez wyjęcie zworki .
Wyjąłem też zamek od strony kierowcy, oczyściłem go lecz po złożeniu obu drzwi centralny zamek przestał w ogóle działać.? Jeżeli składałeś coś,to wcześniej musiałeś to rozebrać. Jak wyżej. sprawdzić wszystko jeszcze raz.
Podstawa to wyjęcie wkładki a nie walka z drzwiami - co jest trudniejsze i kosztowne :-(
witam po wyjęciu sterownika centralnego zamka tego co jest pod tylnim siedzeniem pobór mi spada praktycznie do zera, co mozna z nim zrobic oprocz wymiany oczywiscie? zetkął sie moze ktoś juz z tym problemem? pozdrawiam i dzieki za wszystkie podpowiedzi
Witam. Mitsubishi Space Star 2002 rok. Po wyjęciu modułu, przestał działać centralny zamek. Do modułu dochodzi zasilanie. Może ktoś miał podobny problem? Bezpieczniki sprawdzałem, są dobre. Może ktoś wie, jak by podłączyć tam, zastępczy moduł centralnego zamka? Pozdrawiam.
Problem rozwiązany okazało się, że nieraz nie zadziała blokada w kierownicy po wyjęciu kluczyka. Gdy nie zadziała centralny nie działa z pilota
wyjęcie wkładki zamka wyjęcie wtryskiwaczy wyjęcie akumulatora
rozstaw śruba koło potencjometr subwoofer creative astra kolektor
epson firmware transformator pstryka
Migające kontrolki i czerwony wykrzyknik w DeLonghi Magnifica Evo Jak odpowietrzyć kocioł gazowy Viessmann Vitodens 050?