Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
To chyba to https://obrazki.elektroda.pl/6654331900_...
40 Nm pierwsze dokręcanie 90 stopni drugie i 90 trzecie dokręcanie. Pokrywa zaworów 10 Nm. https://obrazki.elektroda.pl/6841383200_...
25 Nm potem 3 razy po 60°.
Ja dysponuję takimi danymi jak na screenie, zweryfikuj je jeszcze w innych żródłach. 1248620 1248621 Była jeszcze uwaga, aby sprawdzić czy śruby są 122Nm, jeśli nie, wymienić.
Wżery to najlepiej likwidować poprzez napawanie, dziwne, iż zakład regenerujący wypuszcza taki bubel, gdyż regenerowany przedmiot powinien opuścić warsztat w 100% sprawny.
Sprzęgło nie ma nic do uszczelki pod głowica chyba że wymienili cały silnik. :D
Może się przyda
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
Jak nie ruszysz tulei ( poderwiesz jej) to składaj i już. Tuleja ma wystawać o ile pamiętam 0,15mm ponad płaszczyznę bloku ale przy pierwszym montażu. Należy mierzyć liniałem w kilku płaszczyznach. Bywały uszkodzone bloki ( zwichrowana krawędź przylegania) i taki blok poddawało sie obróbce.
To teraz sprawdź jak wygląda uszczelka. W którym miejscu puściła oraz sprawdź, czy głowica faktycznie była planowana. Jeśli głowica, jest dobra tzn. była planowana, to pozostaje uszczelka. ale nie koniecznie musi to być wina uszczelki, przyczyną może być także przegrzewający się silnik. Masz auto z gazem, więc teoretycznie pracuje pod większą temperatura,...
Głowica albo blok pękniety.
Uszczelka pod głowice grubość taka jak była.
Podsyłam momenty dla głowicy. :arrow: Grubość uszczelki raczej nie ma znaczenia po planowaniu głowicy w silniku z zapłonem iskrowym. :arrow: Nawet nie wiem czy można dostać grubsze, ja nie spotkałem i raczej nie ma takiej potrzeby, a nuż wskoczy do pełnych 55 KM :D :arrow: Głowicę trzeba splanować, krzywizna 0,05 mm to sporo :!:
U mnie identyczna sytuacja. Zatarł się po przejechaniu 400km , rocznik 2014 , 6600 motogodzin , przebieg 185tys. Czy ktoś zna przyczynę ?
Myślę że różnica w cenie pomiędzy używką a nową nie będzie aż tak wielka , a wiadomo nowa to nowa , odpadnie ci choćby planowanie. Natomiast jesli chodzi o kąt wtrysku to jest na elektrodzie dokładna instrukcja w pdf.
pewnie smok
Śruby mierzysz jak są przewenżone to wymieniasz. Pomiar w połowie długości ( jakieś 3/4 gwintu, nie może być mniej niż 8,63 mm. Momenty dokręcania 1-17Nm 2-34Nm 3-90 stopni Kolejność 7 5 2 4 10 9 3 1 6 8 W ustawieniu łancucha nie ma żadnej filozofii. Koła na znaki, napinacz blokujesz cienkim drutem, slizgacz ma dopusczalne zużycie 0,5 mm.
Witam czym usunąć resztki uszczelki pod głowicę narazie delikatnie zeskrobałem skrobakiem aby nie porysować. jakiś papierek ścierny albo cuś
Miało być łatwo, więc sama się za to zabrałam. Kapało mi z kranu. Kupiłam klucz i głowicę ceramiczną. Wykręciłam starą głowicę, wkręciłam ceramiczną. Odkręcam główny zawór, a woda leci pełnym strumieniem, mimo, że kurek w pozycji zakręconej. Kilkakrotne próby ustawienia głowicy w innej pozycji nic nie dały. Co zrobiłam źle? Proszę o pomoc. Póki co wkręciłam...
Witam Będziesz potrzebował klucza dynamometrycznego ,żeby dokrecić głowice odpowiednim momentem (podanym w książce bądź w opakowaniu z uszczelką). jezeli chodzi o lepszą /gorszą to jak wszystko, możesz kupić oryginalną albo zamiennik(który osobiście odradzam). Jak wymontujesz głowice to będziesz wiedział czy trzeba planowac czy nie (nie powinna miec...
1:50nm 2:90° 3:90°
Silnik Nissan H20-ll, moc 35kw, model wózka PDO1A18PQ, zasilany gazem fabrycznie zakładanym, pojemność 2,0 litra, gaźnik. Mam tylko takie dane. Dodano po 3 Ale to aż tyle by jakiegoś brudu wypłukał że zrobił się koloru ciemnego masła.
Witam, czy to prawda, że przy wymianie uszczelki pod głowicą trzeba planować również blok silnika?
Po samym odkręceniu głowicy i wymianie uszczelki rozrządu nie trzeba ustawiać.
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
Witam - polecam chemiczny test na zawartość dwutlenku węgla w zbiorniczku wyrównawczym. W Szczecinie zapłaciłem 30 zł za taki test testerem i otrzymałem odpowiedź " na 99% uszczelka pod głowicą ". Wymiana uszczelki załatwiła sprawę. Pozdrawiam ; Marcin.
Najpierw załapuje tylko na jeden cylinder po chwili obydwa . Zalane garnki :cry: czeka Cię wymiana uszczelki pod głowica i planowanie
Kiedyś w zafirze wymieniałem sprzęgło to musiałem odkręcać parownik i rurki miedziane bo wszystko było na ramie którą trzeba wymontować.Ostatnio wymiana uszczelki pod głowicą w vektrze b ,taki kibel był w kablach że gaziarz dostał odemnie wiele długich i krótkich.Dobrze że nie słyszał.
Witam wszystkich. Piszę na forum, ponieważ mam zagadkę, która nie daje mi spokoju. Mianowicie chodzi o olej w silniku MAN TGX 440 z 2015 roku, przebieg 1 200 000 km. Stuki oraz głośna praca silnika skłoniły mnie do zajrzenia pod pokrywę zaworów, ujrzałem olej o innej barwie niż zwykle, ciemny, przepalony, z przejściami czerwonymi, wręcz "krwistymi"....
Najlepiej poszukać w necie adresów i podzwonić podjechać pogadać ceny są zróżnicowane.;p
Początkowo złap główne te 30 niuta tak jak chcą ,a te mniejsze 20. Żeby w miarę rozłożyć siły. Dokręcaj główne z procedurą a te boczne wyrównasz na końcu. A jak zrobisz tak jak pisałeś też będzie ok.
A leci para z wydechu jak sie silnik zagrzeje? to kolego masz głowice do zdjecia i wymiana uszczelki oraz sprawdzenie głowicy czy nie jest pęknieta.
W tym silniku jest jedna grubość uszczelki. Wymiana śrub niekonieczna.
Link 1 FAI.
Przy wymianie uszczelki powinno wymienić się śruby na nowe.Uszczelki mają różne grubości, czy planowałeś głowicę bo sama wymiana uszczelki może nic nie dać.
Płaszczyzna bloku do obróbki lub kiepskiej jakości uszczelka. pozdr
Po serwisowaniu niby ogrzewanie jest ale ta maź się zbierała a teraz po założeniu nowej chłodnicy tej mazi nie ma no ale woda ze zbiorniczka znika. Więc chyba muszę sprawdzić te uszczelki... Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Przed wymianą chłodnicy były typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Sama wymiana chłodnicy tego nie naprawi,...
Miałeś robiony test na co2 w układzie chłodzenia ?
Cześć wszystkim! Jestem tu nowy i dołączyłem, ponieważ zepsuł mi się blok silnika i szukam porady. Mam Massey Fergusona z silnikiem Perkins wysokoprężnym 2,5 turbo diesel. Mamy ten ciągnik z trzeciej ręki. Po bezproblemowej pracy silnika przez 30 godzin od zakupu nagle czujnik temperatury spadł do 0, zabrakło płynu chłodniczego (gdzie niedawno go uzupełniałem),...
Pokaż tą kartkę...
Witam, udało się bez wyciągania silnika, bez problemów poza wyjęciem wtryskiwaczy nad którymi mechanik spędził prawie tydzień, udało sie jednak na spokojnie i delikatnie wyszły wszystkie ale ściągacze musieliśmy dorabiać. reszta standardowo. dzięki pozdrawiam
Nie. Napinacz masz u góry , znak na kole pasowym , rozrząd chyba wiesz jak ustawić.
Co do lokalizacji dyszy składu mieszanki najpewniejszym rozwiązaniem będzie jak cyknę fotkę i zamiesczę na stronie tematu bo wiem że nie wszystkim tłumaczenie że to takie coś obok takiego czegoś może wiele wyjaśnić;) dokładne zdjęcie powinno rozwiać wątpliwości
Na jałowym auto może stać godzinami i sie nie grzeje temperatura na wskazówce dochodzi do połowy i stoi ogrzewania ciepłego w środku brak . Świadczy to o słabym obiegu cieczy chłodzącej czyli uszkodzonej pompie wody lub mocno zapowietrzonym układzie chłodzenia. Termostat wymieniony? Natomiast po trasie gdy przejadę kilka kilometrów auto zaczyna się...
Ale 2.0 w benzynie czy Diesel? Bo w Evasion były turbo benzyny i turbo diesle. Jakie przebiegi dzienne robi auto? Równie dobrze może być pęknięta głowica, pęknięte cylindry - przecież są chłodzone cieczą, jak i spartolona uszczelka.
Przepraszam za przejęzyczenie. Ja nie pisałem że planowanie głowicy albo wymiana uszczelki po głowicą chociaż i jedno i drugie należy zrobić jednocześnie wpływa na luzy zaworowe. Pisałem że nie czeka się po wymianie samoregulatorów bo cóż da czekanie tylko trzeba odpalić auto aby owe samoregulatory dostały ciśnienie oleju i jak sama nazwa wskazuje wyregulowały...
Nie dawaj żadnego sylikonu. Nie ma ustalonej kolejności ale zaczął bym dokręcać od srodka tak jak przy wymianie uszczelki pod głowicą
Łańcuchy wytrzymują ok 200 tyś km. Pompa wody, olej to minimum przy robieniu głowicy. Rozrząd jeśli ma więcej niż połowę czasookresu wymiany. Nie jest to naciaganie tylko i tak będzie to rozbierane przy robieniu glowicy. Za to powinno być taniej niż suma normalnych cen wymiany rozrządu i robienia głowicy osobne bo sporo roboty będzie wspolna.
25NM 90 stopni 90 stopni90 stopni 45 stopni.Wymiana śrub .
Wymiana uszczelki pod głowicą
Witam. Temat rozwiązany, wymiana uszczelki pod głowicą pomogła. Pozatykane kanały przez uszczelniacz do chłodnic, nigdy nie wlewajcie tego syfu.
uszczelka głowica wymian uszczelka głowica wymian rover koszt wymian uszczelka głowica
połączenie mikrofon kamera laptopa telefon briggs falowanie obrotów
Mercedes Vito W639 A/C Fans Not Starting – Fuse, Relay, Sensor, SAM Faults Phison PS2251-68 (PS2268) Firmware 01.00.10 Issues and Solutions