Na podstawie praktyki i pomiarów, prawidłowa rezystancja cewki CDI - 120-130 omów, napięcie przy "kopaniu" - 80-120V AC. Impulsator 30-40 omów, napięcie przy "kopaniu" przynajmniej 0,6V AC. Instrukcja serwisowa dla MBX50 i 80, silniki mają bardzo zbliżone budową, układ zapłonowy także: [url=https://www.manualslib.com/manual/1...
Jeżeli jesteś pewny,że z obudowy tylko wymiana cewki.
Nie, zapłon w tym samochodzie nie podlega żadnej regulacji. To są dwie cewki dwubiegunowe w jednej obudowie.
http://sjp.pl/ekranowany Przykład: http://www.tme.eu/pl/pages/New_Product:e... Możesz zastosować taki przewód: http://www.tme.eu/pl/details/li2ycy1x1/p... Fotka poglądowa: http://radioamator.elektroda.eu/ekranowa...
A po zamianie przewodów na cewce?
Witam, kup używany aparat zapłonowy (ja kupiłem za 70 PLN gdy mi w drodze padł moduł elektroniczny). A o schemat możesz się zapytać na http://www.vectra-unlimited.pl/ Pozdrawiam Marek PS. Pamiętaj o ustawieniu zapłonu na gorącym silniku po zwarciu zacisków A i B w złączu diagnostycznym. PS1. Stary aparat napraw i woź w bagażniku, bo to jest jeden z...
(at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Z danych, które podałeś, wynika, że błąd P105A/P0170 jest skutkiem okresowego zaniku lub silnego zniekształcenia sygnału MAP-sensora (linie 5 V/masa/sygnał) wywoływanego zakłóceniami wysokiego napięcia i/lub korozją styków w obwodzie zapłonowym. ECU gubi prawidłowy odczyt ciśnienia (w ramkach FF pojawia...
Jeśli masz uszkodzoną samą cewkę, to możesz śmiało podmienić. Wystarczy cewka ze zdjęcia po prawej, demontujesz moduł zapłonowy i dorabiasz wyprowadzenia. Podłączasz je do starego układu, tam gdzie była podłączona stara cewka.
Brak iskry reno clio 2 Wstępna ocena dostępnych informacji Brak iskry w Renault Clio 2 to problem, który może mieć wiele przyczyn, związanych głównie z układem zapłonowym, czujnikami lub immobilizerem. Aby skutecznie zdiagnozować problem, konieczne jest systematyczne podejście, obejmujące zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane kroki diagnostyczne....
Może być tak że cewka/moduł zapłonowy jest walnięty, można by także zerknąć na klin koła magnesowego, czy jest w porządku? Sprawdzić także długość i jakość iskry? Wykręć świecę zapłonową. Zdejmując fajkę z przewodu WN i trzymając przewód w izolowanych kombinerkach w odległości 3-5 mm od cylindra pociąg starter energicznie i zobacz, ale nawet to nie...
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
Naprawiałem takiego Simsona z podobnym problemem. Pewnie problem już rozwiązałeś, jeśli nie to podpowiem Sprawdzałem po kolei wszystko: świece, cewka zapłonowa, przerywacz, przewód, czapka, Po podmianach kolejnych elementów udało mi się go uruchomić, ale nie miał wolnych obrotów i palił tylko "z pychu" Problem był w wielu elementach. Trochę mi to czasu...
Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Dla mnie wygląda jak uszkodzona cewka zapłonowa.
A iskry w swoim miejscu. Czy raczej momencie. tak raczej tak, z resztą moduł zapłonowy wraz z cewka i świecą są nowe
Przy zwykłym przerywaczowym było kilka modeli cewek z różnymi oporami na uzwojeniach. Założony nie ten typ cewki jeżeli wymiana kondensatora nie pomogła
Najwięcej kroków robię na stopniach do kanału. Wybacz ale nie jest to szczególnie trudna operacja.
Różnice to cewka zapłonowa w nowszym i aparat zapłonowy w starszym. Mogę się mylić.
Po zimie (i zimnej wiośnie) wyjąłem złomka z naftaliny aby mu rozprostować osie. Podczas jazdy zaczął lekko kaprysić i zaowocowało to przypchaniem ronda na mojej wiosce i koniecznością holowania (jako holownik wystąpiło auto na baterie). Najpierw objawy wskazywały na przypchany gaźnik (chodzi na wolnych, ale się dusi przygazowany) ale nic tam nie było....
W najbliższym czasie zamierzam wymieniać same fajki z fajko-cewek oraz przewody zapłonowe w Galancie 2.0 EA2A 97'. Układ zapłonowy posiada 2 fajko-cewki i dwa przewody zapłonowe. Zastanawiam się jakby poprawić połączenie cewki z fajką. Fajka posiada sprężynkę, która styka się ze "śrubą stykową" cewki, która ma nalot (określiłbym jakby pordzewiałe)....
To jest taka sama cewka jak w WSK125, wystaje z niej gwintowany pręt, na który nakręcony jest kabel. Trzeba tylko użyć nowego kabla z żyłą miedzianą, bo współczesne z włóknem węglowym nie sprawdzą się w tym przypadku A czy kabel zapłonowy normalny taki jaki dostane w sklepie motoryzacyjnym? jest to moja pierwsza styczność z takim czymś i nie chce nic...
Wymiana cewki, kosa spalinowa NAC WLBC 260. Mam pytanko odnośnie wymiany cewki. Czy cewkę wystarczy starą wykręcić i wkręcić nową, czy tam zapłon się ustawia. Trudno wymienić cewkę? Zamówiłem cewkę, ale coś obija mi się o uszy o ustawieniu zapłonu, a nie wiem jak to się robi. Pomożecie?
cewka w maluchu daje na obu cylindrach iskrę w tym samym momencie tylko ze w jednym jest akurat sów sprężania czyli mieszanka paliwa z powietrzem a w drugim cylindrze sów wydechu czyli spaliny które sie nie zapalają:) od przeskakującej iskry czyli taka podwójna cewkę traktuj jak pojedyncza z wejściem na dwa przewody wysokiego napięcia Dodano po 11 w...
Witam. Przy wymianie cewek w BMW E60 M5 nie mogę wpiąć kostki. Wyglądają tak samo, opory takie same, lecz różnią się ząbkiem pod kostką. W starej mam na środku, a w nowej po prawej stronie (jak na zdjęciach). Chciałbym zapytać, czy jak wyłamię żąbek, to coś się stanie? Ktoś może spotkał się z tym problemem. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/7498228700_...
emeryt2 Moduł poniżej: http://allegro.pl/nissan-primera-p10-mod... Bardzo chciałbym coś sprawdzić ale nie wiem jak. Nie znam innego spsobu jak wymiana, a wymiana odpada, ponieważ nie mam żadnej primery z takim aparatem w pobliżu. Urzywany aparat albo sam moduł kosztują ok 300zł więc nie bardzo jestem skłonny kupować tylko, żeby...
Witam. Moje pytanie jest takie jak w temacie, jak wymienić cewke w aparacie zapłonowym w polonezie i czy wymieniając ją nie przestawi się zapłon
Witajcie serdecznie, Potrzebuje pomocy z motorowerem, do którego ktoś wrzucił silnik Moretti o pojemności skokowej 124 ccm. Z początku był problem z iskrą, który rozwiązałem. Później był problem z brakiem ładowania akumulatora. Wymieniłem stator na oryginalny, który przyszedł z tym silnikiem. Ze statora wychodzi 5 przewodów: - zielony - masa - czerwono-czarny...
Ok ostatecznie moje szybkie "postawienie na jedną kartę" okazało się trafne - aparat zapłonowy był uszkodzony. Nie wiem czy cewka czy moduł czy coś jeszcze innego ale wymiana modułu na nową sztukę pomogła. Koszt około 170zł
Witam. Kymco MXU 550i - rozgrzany gaśnie. Wymieniona cewka zapłonowa i świeca. Co może być problemem? Proszę o pomoc.
jaki układ zapłonowy posiadasz w tym samochodzie?? to są cztery oddzielne cewki, czy jedna cewka i przewody zapłonowe, polecałbym dokładne obejrzenie świec na których auto szarpało, może być tak że uszkodzona jest cewka i po wymianie świec jest dobrze, a przejedziesz 2,3 tys km i cewka uszkadza świecę wtedy szarpie, proponuję też założyć świece NGK...
Wystarczy że zmieści się kartka papieru. To się ustawia na szczelinomierz
mam klienta, który ma takie auto i regularnie dwa razy do roku wymieniam mu moduł zapłonowy w aparacie, objaw jest taki, że jak popuka młotkiem po aparacie, to auto zapali, chciałem mu powiedzieć,żeby popukał sie po głowie, a nie po aparacie, bo zniszczenia są znaczne jakieś pomysły? Dodano po 5 dodam,że krążek wymieniony, cewka też Poprawiłem błędy...
Witam ostatnio robilem simsona w którym spalił sie moduł. Wymiana na nowy (jakiś tani zamiennik) nie pomogła bo nie pochodził nawet godziny. Rozebrałem ten orginalny ,wymieniłem wszystkie elementy, bt151/650, wszystkie diody 1N5408,rezystory po 100 ohm, wyrzuciłem potencjometr, kondensator 470nf/630v mkt. Na tym chodził normalnie ale na pełnych obrotach...
Cewka ma gniazdo na 3 piny - widać je na zdjęciu. Środkowy to plus po stacyjce. Zewnętrzne to sterowanie z ECU. Trzeba zobaczyć czy na tych przewodach jest sterowanie z ECU. Jeżeli nie ma to sprawdzić ciągłość przewodów do ECU - piny ECU 71 i 78 podają na cewkę sterowanie. Jeżeli przewody całe to raczej czeka Cię wymiana ECU (komputera).
Witam! Mam problem z moim Seatem (Ibiza 1.2, 1993rok, system porsche, benzyna). Zaczęło się to dziać już trochę czasu temu. Czasem kiedy jechałem i musiałem się zatrzymać po wciśnięciu sprzęgła i zdjęcia nogi z gazu silnik gasł. Jeszcze wtedy nie był to zbyt duży problem, bo po próbie odpalenia palił na styk i można było jechać dalej. Niedawno kiedy...
Witam! Golf 3 rocznik 94 lpg 1.6. Problem zaczął się jakieś 2 miesiące temu. Auto po wyłączeniu gorącego silnika nie chciało zapalać. Następnie doszło gaśnięcie w trakcie jazdy - również na gorącym silniku. Któregoś razu jak sprawdzałem różne potencjalne przyczyny zauważyłem, że auto nie ma iskry do momentu kiedy zdejmie się i ponownie założy wtyczkę...
Witam serdecznie. Wiem że temat brzmi znajomo, ale proszę o odrobinę uwagi. Potrzebuje pomocy elektryka/ew. kogoś kto ma dobry pomysł :P 1. Problem - mruganie oświetlenie wnętrza/oświetlenia auta - w zależności od obrotów. 2. Samochod Nissan Primera,1995, 1.6 3. Alternator Lucas (Made by Magneti) taki jak w fordzie transicie, tylko bez vacu pompy. 4....
Lancia Zeta 2,0 turbo - benzyna, silnik RGX, rocznik 1996. Wyposażona w instalację LPG BRC Sequent 24 przy przebiegu 115tys. km. Dziś przebieg 150tys. Instalka LPG po przeglądzie, jest OK. Silnik we wrześniu 2010 miał zrobiony remont. Generalna obróbka głowicy (kompleksowy remont), nowy rozrząd, nowe uszczelnienia, termostat, filtry oraz płyny eksploatacyjne....
Witam. Dzięki za odpowiedź. UCH było sprawdzone. ale problem wyłączającego się licznika przy włączeniu kierunkowskazu rozwiązała wymiana cewek zapłonowych. Tak samo problem z zapalającą kontrolką air bag zniknął wraz z wymianą cewek. Pragnę nadmienić, że cewki miałem wymieniane rok temu na nowe firmy beru. Co prawda kilka warsztatówi jeden serwis renault...
Kolego zasmucę cię czeka cie wiele wydatków by doprowadzić ten samochodzik do ładu. Już wyjaśniam: - mechanik wypowiada się i sprawdza elektronikę, elektromechanik mechanikę, a po drodze pewnie jeszcze kilku innych specjalistów z własnego nadania :). W twoich dość wylewnych opisach sytuacji zaistniałej i diagnostyki znalazłem wszystko ale nic z tych...
Wymiana cewki zapłonowej
Wszystko zależy od tego, jak długo masz zamiar jeszcze ten samochód eksploatować, ja do swojego na pewno kupił bym nową. Jeżeli kupisz przykładowo używaną, też będzie dobrze. Ale co do tego, czy warto ryzykować z używką, to już sam musisz zdecydować, bo Ty za to płacisz.
Witam wszystkich, mam prośbę o pomoc bo już tracę wiarę w fachowość warsztatu z którego usług korzystam, postaram się dokładnie opisać co się działo może to podpowie: w zeszłym roku w trakcie jazdy zaczął dochodzić metaliczny odgłos(stuki) z komory silnika, przejechałem z takim stanem około 50km nie było utraty mocy nic tylko dźwięk równo narastał z...
Witam. Brak iskry. Czy cewka do wymiany? Na omomierz między fajką a masą 2,7 KOM-a, a między konektorem do gaszenia a masą - omów nieskończenie dużo - przerwa.
te cewki są w ice w orginale po coś ponad 200 zł 602790024
jeśli nie ma z tego tytułu że są połamane wtyczki żadnych problemów zostaw w świętym spokoju chyba że chcesz mieć ładnie zrobione na zatrzaskach i kolory kabli się zgadzają kupiłeś od tego samego auta jeśli umiesz lutować nie boisz się tego możesz się pobawić nie powinno być z tego tytułu konsekwencji na cewkach płynie większy prąd więc jak mówisz lutować...
Zakładasz chińczyka i dziwisz się że nie chodzi. Przewaliłem trochę poldków i nie padnięta cewka to naprawdę rzadkość.Jak chcesz się zabezpieczyć to kup se moduł na ,,zapas" bo one lubią padać , a cewki te oryginalne to przeżyją jeszcze tego poldka.
Przebija czy nie?
Witam. Padłą cewka zapłonowa motor 1,6 AHL. Czy kupić samą nową nową cewkę a moduł przełożyć czy też kupić używkę kompletną. Co sądzicie.
Mimo pozbawienia go katalizatora musisz być pewny że wydech jest drożny. Do tego rozrząd ok. Co jeszcze, ciśnienie paliwa, mierzyłeś pewnie na postoju. Można porobić jakieś "logi" podczas przyspieszania albo chociaż zwrócić uwagę co pokazują sondy przy pełnym bucie. Dodano po 1 A i jak zwykle. Kod silnika brak i jakie clio.?
Po zdjęciu cewki.
Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Na początek: 1. regulacja zaworów 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. a dopiero później zaczynamy szukać.
Ja też po wymianie cewki zapłonowej na jeden z droższych zamienników miałem taką sytuację w pilarce Husqvarna 450. Paliła bez problemu, ale silnik pracował w drugą stronę. Rozwiązaniem była wymiana cewki zapłonowej na nową oryginalną. Dawała zbyt wcześnie impuls do świecy zapłonowej, co powodowało zapłon mieszanki minimalnie przed maksymalnym sprężeniem,...
cewka zapłonowy wymiana wymiana cewka zapłonowy pomóc kosztować wymiana cewka zapłonowy
schemat budowy kompresora whirlpool drzwi zmywarka wtrysk common
Lorch H180t - Spawarka inwertorowa TIG/MMA, parametry i zastosowania Funkcje pinów D+ i DF w regulatorze Bosch 0 124 625 014