Ile może kosztować wymiana tłoka razem z cylindrem? Może to będzie najlepsze wyjście. Jeżeli ciśnienie w cylindrze jest w granicach normy , to wymiana jest zbędna i nic nie pomoże. Daj kosę fachowcom , to postawią diagnozę.
Witam. Jestem strasznie ubawiony metodą sprawdzania szczelnośći, ze zdejmowaniem głowicy, ale to że zmiana pierscieni coś tu pomoze, / na jak długo ????/, to juz szczyt. Do autora postu ; Nie słuchaj takich bzdetów, tylko zakładaj gaz i rura. Autko pewnie pochodzi z zachodu, a silnik pracował na szlachetnym oleju. Takie silniki wytrzymują bardzo duze...
Przestań bredzić. Ognia w skuterku 50ccm. Jeszcze raz powtarzam - pierścienia uszczelniającego ciśnienie nie wypchnie. Tym bardziej że można sobie sprawić "tunningowe" - miedziane.
Pisaleś wcześniej że powodem nieodpalania może być zly stan rozrusznika, tak więc co da ci prostownik rozruchowy ja rozrusznik jest do banii? Czyli jeżeli kręci rozrusznik to przyczyna jest gdzie indziej, jest to silnik diesela i sprawdź ciśnienie na cylindrach. Jeśli jest niskie to żadna przeróbka spawarki nie pomoże, czeka cię remont lub wymiana silnika....
A czy nie warto by było sprawdzić przed wymiana uszczelki ciśnienie w cylindrach?
Sprawdź ciśnienie sprężania na tym cylindrze. Możesz też spryskać kable W N spryskiwaczem z wodą jak będzie przebicie to wymiana kabli.
Zrób pomiar ciśnienia na każdym cylindrze na sucho i z próbą olejowa jeżeli będzie na którymś słabe ciśnienie to bez do zbierania silnika może Ci z całego serca polecić ceramizer do silnika sprawdzony produkt Takie trochę placebo. Niby z początku działa, ale sprawdzał ktokolwiek jak długo? Tak sprawdzałem działa na na około 10 tyś km Dodano po 47 Zrób...
Witam. Mam nissana almerę n16 1.5 benzyna. Samochód z 2003 roku. Silnik ma przejechane ok 200 tyś km. Od dłuższego czasu bierze olej, ok 2l na 10 tyś. W misce olejowej jest 2.7l oleju. Ostatnio robiłem próbę ciśnienia w cylindrach, na gorącym silniku wyszło po ok 8 bar na cylinder. Co teraz można zrobić. Czy płukać pierścienie, czy ściągać głowicę,...
Tutaj masz trochę informacji. Ja tez nich korzystałem. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Wygląda na uszczelniacze wału korbowego. Właśnie na nich gubi kompresję. Jeśli będziesz wymieniał to tylko na orginały. Co ty opowiadasz. Uszczelniacze wału nie mają nic do kompresji. Zmierzyć...
a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach, przy nie równym ciśnieniu też korekty są duże, może końcówki wtrysku, a co się dzieje w samochodzie
Bez wizyty w warsztacie się nie obejdzie. Przy okazji dla świętego spokoju chcę zerknąć na ciśnienie w cylindrach. No i może uda im się zgasić ten pierniczony CHECK.
witam, są dwie mozliwości, pierwsza optymistyczna , niedrożna odma lub elementy wytracania oleju z przewietrzania skrzyni korbowej, druga najbardziej prawdopodobna, duże przedmuchy na cylindrach, luz cylinder -tłok przekroczony(zuzyty), ratuje jedynie naprawa wymiana tłoków i szlif tulej cylindrowych na wymiar naprawczy, lub wymiana silnika w dobrym...
Zastanawiam się czy nie za małe ciśnienie na cylindrach (kompresja).
Jakie powinno być minimalne ciśnienie w cylindrze kwalifikujące układ do naprawy - wymiana tłoka kpl. i cylindra?
Czy ktoś wie jakie powinno być ciśnienie na cylindrach silnik 1.6 thp? Wychodzi mi 9 atmosfer...
Prawdopodobnie padła uszczelka pod głowicą czyli czeka ją wymiana + planowanie głowicy, ale trzeba z tym jechać do jakiegoś dobrego mechanika.
Silnik zassał olej? Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Za duże te ciśnienia, dobry nowy benzyniak powinien mieć ok. 13-14 Bar. Ty masz ponad normę więc masz nagar na tłokach. Pierścienie poszły, poza tym cylindry też do kontroli, pomiary. Bo wymiana samych pierścieni bez kontroli cylindrów to błąd.
Zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach, po wykręceniu świecy Ciśnienie książkowe wyjdzie, bo olej uszczelnia pierścienie. Moim zdaniem silnik do wymiany albo kapitalnego remontu, i raczej "pałowany" był, solidne przegrzanie daje taki efekt i wymiana pierścieni nic nie da, kiedy masz owal na cylindrach. W misce szlam, silnik może być już przytarty,...
Cały czas masz zbyt niskie ciśnienie sprężania. To właśnie jest przyczyną. Remont silnika lub wymiana.
W tych silnikach występuje też problem że zacierają się zawory w głowicy. Dlatego ciężko jest to zdiagnozować bo czasem chodzi a czasem lipa, jak się zawór wypali to nie chodzi cały czas a jak zaciera (przyciera) to sprawdzisz tylko w momencie kiedy gubi ciśnienie. stwierdził ze to wina wtrysku. Wyskakuje błąd zapłonu 'Błąd zapłonu' to szerokie pojęcie...
Ciśnienie na cylindrach, korekty do sprawdzenia, kody wtrysków i oczywiście aktualizacja sterownika bo było kilka.
No to stopień spreżania na cylindrach zmierz,choć jak zimny pracuję dobrze to chyba nie to. Jak już to ciśnienie sprężania... stopień sprężania się raczej oblicza niż mierzy.
Cześć, Leon 1M1 2004, 1.6 BCB 105km + LPG. Mocne falowanie na wolnych obrotach, tylko na nagrzanym silniku. Niezależnie od tego czy chodzi na benzynie czy na gazie. Do tej pory zrobione: - wymiana i adaptacja przepustnicy, - wymiana świec i cewek oraz przewodów elektrycznych, - wymiana czujników temperatur, - sprawdzenie szczelności dolotu i ciśnienie...
A ciśnienie w cylindrze zmierzyłeś?
Witam, piszesz jedynie,że silnik klekocze jak jest zimny, sprawdż może ciśnienie w cylindrach i ciśnienie oleju, bo może wystarczy wyregulować zawory i wlać świeży olej 15W40
Na razie to jest nieistotne. Zmierz ciśnienie sprężania i sprawdź kąt wyprzedzenia wtrysku.
Jeśli silnik bierze olej to to wina albo pierścieni albo zaworów, zdejmiesz wszystkie głowice i najlepiej nalać nafty do wszystkich cylindrów i do gniazd głowic odwróconych do góry kołami ( tłoki wcześniej ustaw w poziomie na równo wszystkie) Może brać również przez prowadnice zaworów. Zakładam oczywiście że nie ma wycieków z silnika (wielkich) i nie...
Witam, zmierz jaka jest różnica w średnicach otworu w uszczelce pod głowicę i tego pierścienia. Ważna jest też grubość uszczelki. Jeżeli głowica dociśnie pierścień ogniowy to tuleja pęknie. Minimalne zmniejszenie komory spalania nie będzie miało wpływu na pracę silnika. Po montażu mozna zmierzyć ciśnienie na cylindrach.
łańcuch powinien wystarczyć do końca silnika. Jakie ciśnienie na cylindrach? Osłuchaj pompę oleju.
Witaj! Nie bronię mechanika. To nie powinno się zdarzyć, ale się stało. Zostało sprawdzone ciśnienie w cylindrach to znaczy, że zawory na szczęście nie zostały uszkodzone. Gdyby zawory zostały pogięte to nie było by ciśnienia w cylindrach. Samochód nie odpalał i konieczna wymiana zaworów i wszystko związane z tym uszkodzeniem. Śmiało można jeździć nic...
Silnik z14xep wypadanie zapłonu na 4 cylindrze sporadycznie zdarza się że na 1. Czasami po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przez chwile chodzi normalnie. Co było sprawdzone to: Rozrząd prawidłowo ustawiony i łańcuch w dobrym stanie. Cewka i świece ok, podkładane dla pewności z innego. Wtryski sprawdzone i podkładane z innego. Ciśnienie sprężania na wszystkich...
No jak takie ciśnienie na cylindrach faktycznie to grubsza robota. A silnik kpl. ile?
Niech ci w warsztacie sprawdzą ciśnienie na cylindrach. Tak czy inaczej chyba czeka cię remont silnika, może samej głowicy lub wymiana silnika.
Nie mam szklanej kuli, nie jestem jasnowidzem, ale jeśli: 1. klientka, 2. 100k km, 3. turbo wymiana/regeneracja, to może: 1. jeździła bez oleju, 2. wlała benzynę do zbiornika, lub jeszcze coś w podobnym stylu.
Zmierz ciśnienie sprężania. Wykręcasz świecę, wkręcasz przyrząd, gaźnik otwierasz maksymalnie i kręcisz silnikiem z rozrusznika przez kilka sekund. Odczytujesz wynik. Poniżej wskazanej wcześniej wartości kwalifikuje silnik do remontu. Zużyty jest cylinder i tłok. Wymiana pierścieni na zowalizowanym cylindrze pogorszy jeszcze sytuację, bo założysz okrągłe...
ustaw pompowtryski i zawory, znajdź kogoś kto Ci zdiagnozuje problem (taka wizyta na scanii to koszt 200zł) poszukaj dobrze na elektrodzie a znajdziesz jak się ustawia pompowtryski. Pompek się nie odpowietrza!!! i wstrzymaj się z wymiana pompy zasilającej. Jak chodzi na pozostałe 5 cylindrów to ciśnienie nie ma nic z tym wspólnego. Jesli chodzi o błędy...
sprawdzić ciśnienie tłoczenia pompy wtryskowej - obstawiam wytartą już głowiczkę pompy wtryskowej (tylko wymiana), sprawdź też sprężanie na cylindrach.
P0300 oznacza to, że na cylindrach wykryto wypadanie zapłonu. W tym przypadku jest to losowe wypadanie zapłonu, więc dotyczy więcej niż jednego cylindra i może występować na wszystkich. Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Wiązka elektryczna, kostka podłączeniowa wtryskiwaczy paliwa...
Wymiana uszczelniaczy ,czy zdjęcie sprężyn bez demontażu głowicy jak najbardziej wykonalna. Trzeba podeprzeć zawór ciśnieniem, są takie końcówki wkręcane zamiast świecy zapłonowej przez króte podajesz ciśnienie z kompresora.
Ponieważ nie udało Ci się uruchomić silnika, nawet z podlaniem paliwa wprost na tłok, więc sprawdź ciśnienie w cylindrze. Jeśli będzie ono poniżej minimum tj. do ok.4 bar, to niestety coś namieszałeś, albo dałeś części tzw. "używki". Może podczas montażu popękały pierścienie. W jakim stanie jest uszczelka pod głowicą, czy prawidłowo zamontowałeś głowicę...
Witam. Nabyłem BMW niedawno i nie znam jej przeszłości. Po nocy nie łapie mi na wszystkich cylindrach. Potem jak pochodzi chwilę już jest ok. Wymieniłem bo miałem przewody, cewkę i świece. Zauważyłem że robi sie pewne ciśnienie w układzie chłodzenia co wskazywało by na uszczelkę pod głowicą. Świece były czarnawe. Dodatkowo wydaje mi sie ze za dużo kopci...
kicu1982. Jeżeli wszystkie zabiegi związane z wymiana cewek, przewodów, świec zawiodły a piszesz że dławi się na 2 - rozumiem że kuleje to sprawdź ciśnienie na cylindrach gdyż różnica pomiędzy nimi nie może być za duża. Jeżeli ona występuje to koszt wymiany, naprawy jest stosunkowo spory.
Miska była zwalona bo była skorodowana to przy okazji nastąpiła wymiana. Sprawdzałem czy na korbowodach jest luz, nie było. Ciśnienie sprawdzałem, 2bary przy 2tys, jak instrukcja mówi. Do garów też kamerą zaglądałem, nic szczególnego nie widać, jak wnętrze cylindra. Zastanawiam się czy to nie jest któryś popychacz, ale częstotliwość tych stuków jest...
Spalił się wentylator od ogrzewania więc nie polecam prób włączania. Wymiana konieczna i niezwloczna. Co do ciśnienia w ukladzie to raczej uszczelka. Sprawdź ciśnienie cylindrów i zawartość co2 w układzie chłodzenia ale chybanie ma po co bo to raczej pewne
Witam.Sprawdź ciśnienie w cylindrach ,moze uszczelkę pod głowicą wydmuchało.Zobacz gdzie masz wyciek płynu chłodniczego.Podejrzewam że zamulaczem nie załatwisz wycieku.Zainteresuj się zużyciem oleju , sama wymiana oleju jak widzisz nic nie daje.Pozdrawiam Waldec
Po pierwsze po demontażu silnika i pomiarach powinno sie dopiero kupować części, wymiana pierścieni bez wymiany tłoków i wytaczaniu pod ich wymiar cylindrów na koleiny wymiar naprawczy jest nieprawidłowe a wręcz szkodliwe, sporo było na ten temat na elektrodzie, podobnie z czopami wału główne jak i korbowodowe, natomiast pytanie co zrobić by zrobić...
Witam! Mam wielki problem z uruchomieniem silnika w Peugeot 406 2.2 benzyna (kod silnika 3FZ). Raz odpala bez problemu (nawet kilka razy raz za razem), a innym razem trzeba długo, kilka razy kręcić rozrusznikiem, czasem lekko dodając gazu, aby zapalił. W tym czasie strzela w wydech. Najczęściej, jak przerywam kręcenie rozrusznikiem, to w momencie odpuszczania...
To prawdopodbnie ta wymiana tylko pogorszyła sytuacje. Jeśli po próbie olejowej ciśnienie się poprawia to wina jest tylko po stronie dołu silnika. Jeśli chcesz sprawdzić konkretnie co jest przyczyną utraty ciśnienia to rozbierz rozrzad aby zawory były zamknięte, ustaw tłoki w połowie i zablokuj wal. Podając sprężone powietrze przez otwory po świecach...
Ja bym wolał remoncik. Na używany silnik dostaniesz tylko gwarancję rozruchowa na tydzień lub miesiąc, a może będzie miał przebieg 300 tys. Z mojego doświadczenia wynika, że często handlarze silników nie wiedzą nawet co sprzedają. Jeśli kupić silnik to ten, który jeszcze można sprawdzić na samochodzie na którym można go odpalić i zagrzać do temp. pracy....
Zobacz co się dzieje z napięciem do cewki w chwili kręcenia rozrusznikiem , czy nie spada nadmiernie lub zanika. ( kostka stacyjki, uszkodzony rozrusznik, zła masa silnika). Jeżeli wszystko jest ok to trzeba się przyjrzeć impulsom masowym wyzwalającym cewkę (tu przydał by się oscyloskop, ostatecznie może być led). Gdy impulsy między kanałami są różne...
Witam. Jako, że nie znalazłem odpowiedzi w postach na forum pragnę przedstawić problem. Opel Astra F C14NZ 1993r bez immo. Problem się nawarstwiał ale teraz nie można przejechać na 1 biegu 10 m bo tak mocno szarpie, podkładane było: -cewka, palec, świece, moduł, przewody, kopułka; -pompa paliwa, filtr paliwa, wtryskiwacz; -wszystkie masy dochodzące...
Witam grono. Mam problem i pytanko do was. A więc sytuacja wygląda tak, pacjent to Alhambra 1.8t o oznaczeniu AWC, był brak ciśnienia na 2 cylindrze, po wyciągnięciu głowicy okazało się, że jest wykruszony zawór, a więc wymiana wszystkich plus gumki. Po tym skręcanie do kupy i zonk, ciśnienie 3 bary, po zdemontowaniu obydwu wałków pokazuje 9 barów....
Witam, Peugeot 207 CC 1.6 VTi 120 KM na Diagboxie pokazuje błąd P11AA (sygnał czujnika w rurze dolotowej). W momencie pojawienia się błędu włącza się wentylator na maxa i zbija temperaturę do 70 stopni. Poza tym auto nie ma żadnych objawów błędu, brak checka, jeździ normalnie, ma moc. Po podpięciu komputera, zanim pojawi się błąd, pokazuje ciśnienie...
No gdyby cały czas iść takim tokiem myślenia to najlepiej nigdy nic nie robić przy samochodzie. Turbina robiona 7 kkm temu, a rozrząd 6 kkm, także to już odpada. Same szklanki gdyby coś to koszt niewielki. Uszczelniacze to koszt z rzędu 30 zł. A czas mój, więc tego się nie liczy. A gdyby okazało się, że prowadnice luźne, to zakładam nowe uszczelniacze,...
panowie, pomocy mam instalacje gazową w kijance 1.6 niestety w ostatnim czasie zaczęło się źle dziać było już robione: planowanie głowicy (od razu z utwardzaniem gniazd) + wymiana wałka rozrządu. przez pewien czas było ok (przestałem jeździć non stop na gazie, tylko sporadycznie) i nagle zaczął znów check in się zapalać (błędy P0301 i P0302 Cylinder...
Znaczy na wolnych obrotach jest małe ciśnienie i jak zawór nie trzyma to nie ma co pracować w cylindrze.
Zmierzyć ciśnienie sprężania, jeśli będzie słaba to wymiana clinder, tlok pierścienie i przegląd wału, pewnie łożyska będą też w słabym stanie, silikonu nie stosuj do niczego.
Dzięki za odpowiedz ale też takie miałem wrażenie ze nie powinno sie pocić na zaworach a przede wszystkim myślę ze na pierwszym tłoku zawory mogą być delikatnie skrzywione siedzę już prawie dwa miesiące przy aucie, jak miałem ciśnienie na czterech cylindrach to zawory klekotały i auto było słabe i kopciło czarnym dymem a po wymianie tych szklanek nie...
Świece i cewki zamieniane były ze sprawnego auta więc odpada. Auto ma LPG i jest tak samo jak na pb. Co do obrotów powyżej około 1200 jest wszystko ok, zero drgań auto normalnie przyspiesza itp. odpala na widok kluczyka Miałem to samo, przebicie na przewodach, na cewce i świece nie paliły prawidłowo, po zalaniu olejem. Diagnostyka jest prosta: spaliny...
Witam. A czy przypadkiem nie wymieniałeś wałka rozrządu ,jeśli tak to kupiłeś nie oryginalny i przy nim się dzieją takie cuda .Druga sprawa to aparat zapłonowy,najlepiej podmień od kogoś na chwile lub kup używkę na szrocie. Wymiana modułu optycznego też nie była dobrym pomysłem (znając życie, pewnie Chinszczyzna,lepiej było kupić używany oryginalny...
Pomiary poszczególnych elementów, jeśli odstają od dopuszczalnych wartości przewidzianych przez producenta to naprawa. Normalnie były przewidywane w tych maszynach małe remonty. Co 3000 godzin wymiana półpanewek, 6000 naprawa średnia, 12000 naprawa główna. Generalnie jak Cię korci to zdejmuj głowice, zobacz czy są progi na cylindrach, jeśli nie to dobrze...
Jeśli rozrząd ok, kompresja ok, zostaje układ paliwowy. Wtryski, pompa. Albo źle rozpyla albo jednak coś nie tak z kątem wtrysku albo ciśnienie paliwa na tych dwóch cylindrach. Wiesz no do dobrego specjalisty oddałem potem sam patrzyłem jak rozpyla podmienialem wtryski no wszystko dobrze działa tez myślałem ze paliwo ale skoro jest dostarczane tylko...
Miałem taki podobny problem z tym że mój bolid nie ma takiej elektroniki(Polonez 89) gaźnikowiec wracałem z Wrocławia kiedy silnik na wysokich 5000 obr 140 na blacie nagle zaczął się dławić staje patrze i widze że filtr powietrza lata na wszystkie strony.wziełem kabel (zestaw naprawczy:P) obwinęłem już tak nie latał jade dalej ale już wolniej kontrolka...
Miałem kiedyś podobny problem z Hummerem. W moim przypadku wypadanie było na całej lewej głowicy z naciskiem na jeden cylinder również po przekroczeniu ok 3 tyś obrotów. Zarówno Launch jak i Tech2 miały możliwość sprawdzenia częstotliwości wypadania na poszczególnych cylindrach. Co mnie zdziwiło o ile na trzech cylindrach częstotliwość wypadania była...
Obroty podczas kręcenia prawidłowe okł. 200 obr/min Układ paliwowy szczelny ,po godzinie mam jeszcze ciśnienie na listwie Wydaje mi się że blokuje wtryskiwacze . Może kogoś naprowadzi jeszcze jedna ;dziwna sprawa : iskra jest na na 3 i 4 cylindrze a po odłączeniu czujnika rozrządu iskra jest na wszystkich cylindrach.
Przewody od wtrysków do ECU sprawdzone nie ma przebić ani zwarć z masą. A cewki mierzyłeś? Jakie wartości ?Porównywałeś ze sprawnymi? Co tam jest delphi? Jak wiązkę masz pewną to same wtryski albo sterownik. Załóżmy że winne są wtryski jak myślicie czy dobrym rozwiązaniem jest zakup używanych wtrysków i wymiana ? Kupiłbym dwa na 3 i 4 cylinder ze stacji...
Samochód starszy, bo rocznik 93 silnik V6 3,5 litra, ale dla klienta stanowi wartość sentymentalną i trzeba go zrobić. Przyciągnęli to z innego warsztatu, że nie ma iskry na dwu cylindrach, i rzeczywiście na wyprowadzeniach cylindrów 3 i 6 zespolonej cewki zapłonowej iskry nie było. Tam jest już zapłon bezrozdzielaczowy, potrójna cewka i 6 wyprowadzeń...
No tak, pod koniec mojego pierwszego posta właśnie hydroregulatory opisałem z nadzieją, że to nie to bo wymiana oleju miała jakoś im pomóc ale tak się nie stało :(. Jak zmierzę ciśnienie to się pochwalę ale tak sobie myślę, że sam pomiar może nie wskazywać jednoznacznie na regulatory bo i wypalony zawór też będzie je obniżał. Tak czy inaczej usterka...
Napocztek płukanka jak zrobi na YouTubie. Pomiar ciśnienia na cylindrach. Jeśli po pluka nce się poprawi ciśnienie idziemy dalej. Dajemy ceramizer i sprawdzamy ciśnienie Myjemy silnik sprawdzamy czy niema wycieków. Miska olejowa szelnosc poladzen miska dół silnika Pokrywa Górna walkow blok. Blok silnika dół silnika na uszczelce. Kolekror wydechowy blok....
Długo mnie nie było ,ale nie miałem czasu.Problem się prawie rozwiązał.Zmierzyłem ciśnienie w cylindrach i okazało się,że jeden cylinder ma ciśnienie niecałe 12 a reszta po 15 atm. I na tym pierwszym wypadały zapłony.Po próbie olejowej ciśnienie podniosło się do 15 a nawet 16 atm. Czyli zapieczone pierścienie lub pęknięte.Więc remoncik silnika lub wymiana...
Wszystko do sprawdzenia, pewny manometr i można sprawdzać. Potrzebne Ci są dane ciśnienia na pompie? Żeby się nie okazało że Motul po jakimś czasie traci ciśnienie w czasie nagrzewania. Ja motula nie zalewam bo jednym pewnym źródłem jest pierwszy dystrybutor z Łodzi a 7 czy 8 kolejnych to bywa różnie. Mi w aucie przytarta się pompa oleju a nastepstwem...
W presostacie jest zawór odprężający sprężarkę (spuszczający ciśnienie z cylindra sprężarki), gdy jest w stanie wyłączonym. Presostat wyłączony - zawór otwarty. Presostat załączony - zawór zamknięty. Jeśli ta rurka do presostatu nie jest dziurawa, to trzeba wyjąć zawór odprężający z presostatu i go sprawdzić. Kiedyś demontowałem to w presostacie wyglądającym...
Mam problem z Mitsubishi Colt'em 1.3 12V 75km '97, mianowicie (szczególnie na zimnym silniku) podczas dodania gazu, silnik zaczyna się dławić, dźwięk taki jakby zapłon był opóźniony lub nie dochodziło paliwo. Delikatne wchodzenie w obroty powoduje, że silnik chodzi w miarę normalnie i da rade nim jechać, ale gwałtowniejsze dodanie gazu powoduje od razu...
Jakie powinno być ciśnienie, kompresja w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy ciśnienia kompresji w mało eksploatowanym silniku 2.0 TDI CR (Common Rail). Użytkownik chce poznać prawidłowe wartości ciśnienia sprężania oraz ewentualne wskazówki dotyczące diagnostyki. Bezpośrednia odpowiedź na pytanie:...
Miałem ten sam problem- z tym że ogrzewanie było ,,słabe". Wymiana uszczelki załatwiło problem. Oglądając starą dało się zauważyć miejsca podssysania płynu chłodniczego, oraz ubytki w drugą stronę (ciśnienie z cylindra dostawało się do układu-słabe grzanie) . Możliwy wyciek na nagrzewnicy -jednak w takim wypadku miał by kolega problem z pocącymi się...
witam opel nie pali na dwa środkowe cylindry nawet po wymianie głowicy, kabli, świec, kopółki ,palca, aparatu zapłonowego. ciśnienie sprężania na wszystkich czterech cylindrach wach się na poziomie 14 atmosfer. pomoże ktoś?
Na początek podstawowe czynności. Diagnostyka komputerowa, sprawdzenie ciśnienia cylindrów, wymiana filtrów i świec zapłonowych.
Ciśnienie po dolaniu oleju do cylindrów wzrasta niewiele, czyli problem z zaworami a nie tłokami i pierścieniami. Widzę, że jesteś zorientowany w temacie i miałbym kilka pytań. Jeśli robimy próbę olejową i zakładamy, że zawory są szczelne, to o ile mniej więcej następuje wzrost ciśnienia? Robiąc próbę olejową ile dodajemy do cylindra oleju? - ja dodałem...
przy takim apetycie na olej to remont jest nieunikniony pewnie ciśnienie też słabe a świece zawalone nagarem , prawdopodobnie nie zawsze pali na wszystkie cylindry przez to te wszystkie objawy głowica do regeneracji i obowiązkowo wymiana pierścieni
Auto sam zgasiłem. Co do sprawdzenia. Ciśnienie na cylindrach w granicach 20. Na wolnych obrotach komputer pokazuje ciśnienie wymagane 230bar, ciśnienie podawane 230-233bar. Podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie wymagane 413bar, ciśnienie podawane 60bar. Auto jeździ normalnie do 120km/h, powyżej zapalają się kontrolki i wyskakuje błąd niskiego ciśnienia...
Sprawdź jakie masz ciśnienie na poszczególnych cylindrach. Świece, przewody,palec i kopółka wymienione więc tylko może brakować ciśnienia żeby palił. Dzisiaj kolejna wymiana świec. Świece poniżej - od lewej 1, 2, 3, 4. Świeca nr 3 - kompresja poszła i nie wróci (kumpel z manometrem mi uciekł - czekam na jego powrót)? http://img31.imageshack.us/img31/5002/ds...
8,5 na każdym. Na moje oko troche mało. Rozumię, że pomiar w znormalizowanych jednostkach [bar]. Zrób sprawdzenie z próbą olejową, bo ciśnienie powinno być powyżej 10 bar, a najlepiej 12-14. Honowanie cylindrów też miało miejsce, czy tylko wymiana pierścieni?
Dzień dobry, mam nieszczęście, że dziewczyna zakupiła dośc mocno zajechany egzemplarz. Gdy robiłem rozrząd zobaczyłem zawalony smok, płyn chłodniczy w oleju (z uszczelki) przez co na walkach rozrządu są lekkie wżery. Niestety robiąc rozrząd nie pokusiłem sie o wymianę uszczelniaczy zaworowych + auto stało z pół roku więc czuje, że także przez pierscienie...
Witam! Myślę że jest to ten sam silnik co w Renault Clio3 oznaczenie silnika 740, który posiadam. 1 Czy miałeś sprawdzane luzy na zaworach? 2. Jeżeli auto jeździło na gazie od początku bez regulacji zaworów i z źle ustawionym gazem lub chociaż jednym źle działającym wtryskiem , prawdopodobnie masz wypalone zawory. Też tak miałem samochód na gazie jest...
Witam. Posiadam Peugeota 406 2.0i 16V, z 1999 roklu po lifcie, z silnikiem EW10J4. Komputer (OBDII Dominator) wykazuje błąd "przypadkowe wypadanie zapłonu na cylindrze 1". Objawy problemu: - obroty falują na biegu jałowym (+/- 50 rpm) oraz w zakresie do 3000 rpm, - nierówne przyspieszanie do 3000 rpm, - charakterystyczne, przypadkowe 'pryknięcie' z...
OK. Dziś wymieniłem simmeringi na nowe (stihlowskie), membrany w gaźniku na nowe, również oryginalne oraz iglicę. Trochę żałuje, że nie wymieniłem od razu łożysk na wale, mój błąd, miałem je jak na dłoni, więc była okazja. Wystarczyło wstrzymać się do jutra. Zmierzyłem też ciśnienie sprężania i niestety nie ma powodów do zadowolenie. Tylko 0,7 MPa....
Witam kolegów. Pacjent to moja madzia 1992r przebieg ponad 330tyś. Lpg założone po wyjściu z fabryki. Spalanie oleju 1l na 1000km, cieknie z aparatu zapłonowego, problemy z odpaleniem, jak zapali dymi tak 1min na niebiesko a przez kolejne 3 na biało. Co z tym robić? Wymiana silnika czy remont? Jeśli wymiana to na 1.8 90 czy 105KM a może na 2.0? Lpg...
Toyoty z tymi silnikami lubią pić olej. Obawiam się, że tylko wymiana pierścieni może pomóc. W podobnym silniku (Toyota Paseo 1.5) wymieniałem uszczelniacze zaworów, ale nie dało to żadnego pozytywnego efektu, a zużycie oleju rosło z każdym kilometrem. Sprawdź jeszcze ciśnienie w cylindrach, może to rzuci nowe światło w temacie.
Witam. Mam problem trochę już szukałem ale nie znalazłem, mam piłę chińską (nie wiem jaki model bo naklejki zerwane) kupiłem ostatnio nowy cylinder i tłok (komplet) bo była ostro przytarta i odpalała ale gasła. Założyłem nowy zestaw na nowe uszczelki i coś nie gra bo piła nie chce chodzić na ustawionym gaźniku na podstawowych ustawieniach czyli L 1obrót...
podepnę się pod temat. Mianowicie. Mam daleko nieodbiegający problem od tego. Mam Vento 2.8 vr6 z 1993 roku, hamowałem go 3 razy i raz podpinałem pod kompa. Pierwszy wykres z hamowni mnie przeraził bo było tylko 131KM i 202Nm na rozgrzanym silniku. Natomiast pół roku później na zimnym silniku robiłem pomiar gdzie wyszło 165KM i 245Mn kolejny trzeci...
Witam!!! Podłącze się do tematu. Kolega posiadał escorta mkV z takim silnikiem i też miał wiele problemów żeby podczas mrozów normalnie uruchomić to auto. Wymiana świec filtrów wtrysków itd. w końcu ręce mu już opadły. Zmierzono oczywiście ciśnienie na cylindrach no i jak? Oczywiście wszytko w granicach tolerancji. Jeden mądry mechanik zaproponował...
Koledzy muszę wymienić silnik goły słupek w samochodzie. Czy zna ktoś jakieś firmy od których bez obawy można kupić takie części? U mnie kompresja mierzona po kolei od strony rozrządu wynosiła 12.8 12.5 11.8 12.5 bara. Po próbie olejowej ciśnienie wzrosło do ponad 13.5 bara na wszystkich cylindrach. Remont muszę zrobić z powodu uszkodzonej uszczelki...
Witam, ja mam ten sam problem co kolega darional. Dokładnie to samo auto, ten sam rocznik i te same objawy. Wymieniane świece, zamiana cewek, wtrysków, sprawdzana wiązka przewodów, komputer. Wszystko ok. Ciśnienie u mnie jest trochę wyższe 13-13,5 na wszystkich cylindrach ale akurat to chyba nie ma znaczenia. Dodam, że u mnie pokazuje cały czas błąd...
Witam wszystkich, Od kilku dni mam konkretny problem z i20. G4LA 86 km Ostatnio podczas podróży prędkość samoczynnie zaczęła spadać 150, 140,130... Nie było szarpnięcia, po prostu samochód zaczął pracować głośniej. Podczas próby przyśpieszania na drugim, trzecim itd biegu z obr poniżej 2000 obr/min silnik szarpie, tak jakby go zalewało, od 2000 obr/min...
Witam wszystkich. Posiadam focusa 1.8 tddi 2001r. 175 tk. Po wymianie na nowe: wtryski, świece żarowe, pasek rozrządu, filtr paliwa, używany czujnik MAP, oraz po regeneracji pompy wtryskowej {wymiana korpusu w serwisie Boscha}. Brak jakichkolwiek błędów po podłączeniu komputera {w ASO}.Ciśnienie sprężania równiutkie na wszystkich cylindrach. Niestety...
Wymiana czujnika położenia wału i wałka nic nie pomogła. Dalej ten sam problem. Auto ma przebieg 144 000km i wszystko typu skrzynia, hamulce itp jest sprawne. Wszystkie czujniki, przepustnica, cewka itp wymienione na nowe a dalej to samo. W przyszłym tygodniu podjadę do myślę dobrego elektronika, który mam nadzieję, ze coś znajdzie. Powtórzę jeszcze...
Proponuje zrobić diagnostykę sprawdź tez ciśnienie w cylindrach oraz zerknij jak wyglądają świece to powinno rozjaśnić sytuacje. od jakiego czasu auto ma takie objawy? ile czasu korzystasz z tego autka? Ja jednak stawiałbym na katalizator
Po części zgadzam się z wypowiedzą rafallasanowski Nie rozumiem co ma znaczyć, że japoniec nie ma zbyt dużego ciśnienia na głowicy (chodzi o ciśnienie oleju), że nie ma popychaczy hydraulicznych. Akurat to nie wpływa na pobieranie oleju. Co do dalszej wypowiedzi zgadzam się z kolegą rafallasanowski. Kwestia uszczelniaczy, silnik może brać nimi olej...
Podepnę się pod temat bo od pewnego czasu mam ten sam problem. Moja Corsa B 1.0 12v z 1997 roku ma najechane 198tyś. km. Od roku 2009 kiedy ją mam leję olej pół syntetyk 10w40 Orlen albo Lotos. Kiedy jest chłodno dymi najpierw na biało później jak się nagrzeje na niebiesko. Teraz po nagrzaniu od razu na niebiesko. Silnik odpala bez problemu na wolnych...
wymiana cylindra tuleja cylindra wymiana bosch wymiana cylindra
telewizor philips ustawi fabryczny motogodzina zetor hulajnoga elektryczna motus
tronje zasilacz polaczenie paneli
Błąd P0406 w Citroenie - jak naprawić EGR? Integracja SmartESS z Home Assistant: Modbus, API, MQTT