Dobrze słyszałeś ,do zdjęcia koła pasowego potrzebny jest specjalny ściągacz.Koło posiada tuleje gumową bez ściągacza łatwo zniszczyć. Podobnie przy wymianie paska w/g Autodaty inna technologia.
Nie wiem czy temat kwalifikuje się do tego działu, jeśli nie, proszę o przeniesienie. Z racji wieku (4 lata) powoli zaczął poddawać się akumulator zainstalowany w szczoteczce, co skutkowało coraz mniejszą liczbą cykli mycia na jednym ładowaniu i coraz szybszym zapalaniem się diody ostrzegającej o niskim poziomie energii. W momencie kiedy dwie osoby...
Utnij albo jak się da odłącz przewody pod maską idące do nagrzewnicy otwórz pokrętło ogrzewania na max i podłącz wąż z kranu z wodą i zobacz drożność nagrzewnicy.
ściągnij pasek i silnik po wyciągnie wyciągnięciu tych dwóch śrub powinien spaść ma podłogę
Z tyłu maksymalnie najmniej ,z przodu ja mam na 25mm to wystarczy by omłócić Mechanik zalecał 25 - 30mm. Swoją drogą po ustawieniu i chwilę koszenia wymiary mogą trochę się zwiększyć .
Tu zobacz jak jest zbudowany ten napinacz: https://obrazki.elektroda.pl/5329209200_... https://obrazki.elektroda.pl/4125866800_... https://obrazki.elektroda.pl/4729584700_...
Cały czas demontuje lcd i zastanawiam się nad tym rozwiązaniem. Czy mikrofony, kamery i inne podzespoły nie są narażone na uszkodzenie w skutek małego lub dużego ciśnienia? Zdarzalo mi sie wrzucac cale urzadzenia do autoklawu jesli po czasie pojawily sie bable i nic im nie bylo, ale pamietaj, ze prasa jednak daje spory nacisk a sam telefon musi sie...
A to przepraszam, nie doczytałem o modelu.
No umnie czpien ten czarny ułamany zaworek rusza się lewo prawo ale nie drgnie nawet ociupinke do góry. Ten trzpień czarny ma tak jak gdyby nakretke czy on jest wymienny żeby może sprubować tylko to wyciągnąć i wymienić.
Śruba koła pasowego jest klejona do bębna. Musisz się tylko wysilić
Jeśli opuścisz sanki to bez problemu,jednak przy PK6 jest troszkę ciasno P.S nie zapomnij poluzować mocowania kolumny kierowniczej
Nie trzeba demontować skrzyni, wyciągasz mechanizm różnicowy na stół, wyciągasz interesujące ciebie satelity i wymieniasz, zrób dokładny przegląd , bo same satelity to nic nie dadzą.
Wymiana tylko przez demontaż boków pralki. Przodu nie ruszysz.
W/g instrukcji dasz radę . Prosze link : http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-...
Może najpierw postaraj się to naprawić a przynajmniej sprawdzić dlaczego nie działa. Powodów może być naprawdę sporo, od zupełnie prozaicznych po "śmiertelnie" poważne. Wymiana płyty głównej natomiast przyniesie z sobą wiele innych problemów: komunikat niezgodności ekranu, baterii, kamery głównej i utrata Face.ID
Może tu znajdziesz odpowiedź: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32...
Wszystko zależy od Ciebie,ale ja wolał bym ściągnąć alternator,pompę i sprężarkę na bok,niż ręce podrapać.Tylko kolego pomyśl,jak Ci się urwie śrubka w obudowie,to i tak będziesz musiał odkręcać obudowę,ale to tylko mój mały czarny scenariusz,który przytrafił mi się 4 razy.
Wymiana kotła
Szyba aut.
Da się ściągnąć bez demontażu wydechu, przy skrzyni dojście trochę gorsze ale wszystko spokojnie do ogarnięcia
Do rozpołowienia silnik.
Taa. Do zdjęcia: kierownica, obudowa kolumny, tuleja redukcyjna, rozpiąć przewody, odkręcić śrubę zrywalną /bezpiecznik/ zsunąć obudowę stacyjki. Mając ją na zewnątrz wiercisz w obudowie otwór 3mm /miejsce do odgadnięcia :D na podstawie nowego wkładu/. W otwór wkładasz drucik 3mm, wsadzasz kluczyk w stacyjkę i wyciągasz go z wkładem. Nowy wkład zatrzaśnie...
Zwracam honor -nie trzeba wyciągać skrzyni. http://obrazki.elektroda.net/50_12903346...
w każdym VW.
Wyświetlacz jest lutowany do płyty , w miarę łatwy do przylutowania , sam telefon też łatwo jest rozebrać . Jeśli nie miałeś do czynienia z naprawą telefonów to odradzam naprawę na własną rękę , telefon rozbierzesz ale będziesz miał problem z wymianą LCD , lepiej zanieś go komuś kto takie rzeczy już robił :D
Witam,silnika nie musisz wyciągać do wymiany łańcucha,rozrząd prosty taki jak Fiat 126p znaki na kołach mają się pokrywać równolegle do siebie,natomiast z miską nie jestem pewien czy musisz ją zdemontować ponieważ ja ją odkręcałem bo wymieniałem wałek rozrządu+szklanki i już nie pamiętam czy napinacz da się wyjąć bez jej demontażu.Ale masz tu schemat...
Łańcuchy po stówce. Wymiana bez demontażu głowicy jest możliwa, ale nie taka prosta. Pokrywa jest ściśnięta pomiędzy miską olejową, a głowicą.
Kolizyjny, ale przeważnie popychacze są pogięte i w 90% pomaga sama wymiana bez demontażu głowicy. Zdejmiesz pokrywę zaworów i będzie widać.
Musisz podważyć brzegi zbiornika przy ramionach krzyżaka (obejrzyj dokładnie i zobaczysz że blacha zbiornika jest tam wciśnięta), a później to tylko młot i Twoja siła ;)
Demontujesz zabezpieczenie sworznia gruszki, dwie nakrętki i już.
Oto i rysunek z opisem od zbiornika do filtru: http://workshop-manuals.com/skoda/fabia-...
Musisz wymontować licznik.
Spokojnie.Do mocowania maskownic są użyte gumowe wpusty umieszczone w plastikowym froncie-wyciągnij te gumki -pod spodem są wkręty-ściągniesz plastikową ściankę i masz dostęp do głośników. Gdy będziesz szukał oryginalnych głośników to posiadam kilka do Technicsów.
Temat z dnia dzisiejszego Peugeot Bipper 1,3 HDI wymiana świec żarowych , demontaż turbiny , DPF-u , osłon wydechu itp 4 godziny roboty ;(
nie trzeba demontowac paska rozrządu,a uszczelkę można posmarowac czymś tłustym.
O ludzie :) Prosta sprawa, podłącz radio przez stacyjkę tak by grało po ustawieniu kluczyka w 1 pozycję. W radiu masz dwa przewody plusowe. Żółty i czerwony. To złącze które znalazłeś to wtyczka do oryginalnego radia Forda, a do niej podłączona przejściówka do jakiegoś innego radia. I teraz po kolei, w starych Fordach kolory wyglądają następująco: przewód...
Mam audi 80 b3,bez zdejmowania kierownicy da się zrobić.Trzeba zdemontować obudowę stacyjki i włączników zespolonych,potem dwa wkręty zespołu liczników,odchylić na bok,odpiąć kostki(mają zabezpieczenia)i delikatnie wyjąć,potem to już poradzisz sobie bez problemu
Jeżeli masz ten typ regulatora to masz dwie nakrętki i jedną małą śrubkę,ponadto może być problem z wyciągnięciem jeżeli na pierścieniach ślizgowych są głębokie rowki.P http://obrazki.elektroda.net/99_12015178...
Tu masz pokazane jak się wałek wyjmuje. http://www.astra.auto.pl/dzial-techniczn... Co do śladów to kiepski trop. Wystarczy 2km po suchej żwirówce i powiesz że nikt pod maskę z rok nie zaglądał.
Tu masz wszystko http://s55.fks.pl/readarticle.php?articl...
W pdf opis jak zdemontować mocowanie mechanizmu podnoszenia szyb.
Musisz wyjąć skrzynię, nie ma innej opcji.
Tak, ale jak wyjmiesz chłodnicę jest szybciej i bez łamania rąk.
schodzi razem z alternatorem,później się ją odmontowuje-odkręcić 3 wkręty
zdejmujesz ten maly panelik z góry co ma guzik POWER itp... i tam masz 2 srubki chyba, i juz klawiatura wychodzi
Chciałbym wiedzieć, czy na pewno da się zdjąć górną obudowę bez demontażu tych dekielków? Jeśli jest uszkodzone ich mocowanie na górnym palmreście to tak, jeśli tulejki mocujące nie są do końca połamane i trzymają się jeszcze na plastikach to z rozbiórką może być problem, bo najpierw będziesz musiał jednak jakoś wykręcić wkręty mocujące te elementy.
Czy można wymienić osłonę przegubu przy kole bez konieczności odkręcania nakrętki mocującej piastę i bez demontażu piasty Można, można, na forum "Eskorta" jest to dość szczegółowo opisane (nawet nie trzeba mieć kanału) ,mam dwa Fordy i przeważnie raz na rok któraś osłona wymaga wymiany. Starą osłonę należy rozciąć , oczyścić ze starego smaru, w przegubie...
Kieszeń żeby nie wypadała z otworu montażowego, blokuje się poprzez rozgięcie od jej środka wypustek blokujących po bokach. Zerknij na jej bocznych ściankach, czy jakiś jej element nie jest odgięty w stosunku do płaszczyzny ścianki.
Jedyny patent to wyjęcie pompy. Niestety.
To jest "jednorazówka" > wymiana na nową baterię.
Na tym zdjęciu widać, gdzie jest przykręcony kolektor ssący [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... - a co to jest?
Czy ktoś zasugerował Tobie ustawienie przodu w tryb serwisowy,czy sam wpadłeś na taki pomysł?Przodu nie ma potrzeby zdejmowania,wentylator trzyma się na jednym wkręcie i po obwodzie przekręcony o 2-2,5 cm.Zdejmij dolną osłonę silnika i będziesz miał dostęp.Z wyjęciem trzeba troszkę pogimnastykować się,wyjść jednak wyjdzie.
Ja wyciągałem swoją podsufitkę, w wersji CD jest ceratowa więc łatwo ją umyć i dokładnie wyczyścić. Należy jednak to robić w upalny dzień. Podsufitka długo schnie. Jest sporo odkręcania śrubek od uchwytów, plastików na słupkach. Szyb sie nie wyjmuje. Potrzebna jest pomoc drugiej osoby. Skoro szyberdach cieknie to od razu do uszczelnij i przesmaruj i...
Ad.1 8O Odkręcić ,zazwyczaj 3 śruby mocujące go do chassis. Ewentualnie zdemontować jakąś dźwignię itp. jeśli przeszkadza w wyjęciu. Ad.2 Warto jeśli układ nie jest przegrzany (nie wyłącza się po nagrzaniu , jest synchro itd.) Można wymienić panewki/łożyska za kilkanaście zł. (materiał) Ad.3. Cały capstan - z reguły ok. 180 zł - do Sony może i więcej...
Obrót kondensatora o 90 stopni zapewne nic nie da, może jedynie poluzować nakrętkę która może się tam znajdować.
Pewnie został jeszcze jeden wkręt pod zaślepką (poniżej przycisku).Musisz też odkręcić "stolik" (3 wkręty od spodu krajalnicy) Jeżeli poleciały koła zebate to pewnie płyta podstawy do wymiany,bo wyłamało sie mocowanie trzpienia(który znajduje sie przy kole napedowym)
Jak odkręcisz śrubki pod palnikami wszystko zejdzie do góry.
W którym miejscu napotkałeś problem ? Wyjęcie zaworu to banał i nie bardzo wiem gdzie tam można się zaciąć. Gorzej napewno będzie z wymianą samej głowicy..
Nie ma możliwości. Śruby są pod wyświetlaczem.
Potwierdzam Dobry klucz 18 i uderz w niego młotkiem. Gwint normalny czyli prawy. nie był nigdy problemów.
Jeżeli chodzi o wymianę to bez lutownicy się nie obejdzie(w przypadku nie rozbierania szafek). W pierwszym kroku należy odłączyć zasilanie oświetlenia. Odlutować uszkodzoną oprawkę i przylutować sprawną. Włączyć zasilanie i cieszyć się oświetleniem. ;)
Demontaż deski łącznie z airbagiem pasażera.
Życie mi uratowałeś! No to się bardzo cieszę :) Udanej rozbiórki życzę ;)
Połóż pralkę na boku (tym od strony zasobnika proszku) i wtedy sam wszystko zobaczysz. Szczotki są osadzone w szczotkotrzymczach i właśnie te szczotkotrzymacze trzeba odkręcić.
Napęd linki jest trzymany jedną śrubą Poodkręceniu śruby może tak łatwo nie wyjść trzeba zruszyć delikatnie uderzyć najlepiej przez jakieś drewienko ( cięrzkie dojście )lub zastosowć jakiś inny chwyt tylko delikatnie.
To jest manual dla autoryzowanych serwisów. Po prostu te śrubki po odkręceniu nie są już tak samo idealne jak nowe (możliwe że mają inny opór przy wkręcaniu) i Nokia zaleca swoim serwisom ich wymianę, żeby wszystko było pięknie i cacy :) Oczywiście jak wkręcisz te same to nic się nie stanie.
Masz zaznaczone strzałka co trzeba podważyć. Dodano po 5 https://www.youtube.com/watch?v=qXrnPBdO... coś podobnego.
Do demontażu i zakucia.
Zderzak do zdjęcia ,pod nim są mocowania. Uważaj przy mocowaniu wentylatora jest mocowany bezpośrednio na płacie
Prosze tu masz kabel http://www.allegro.pl/item106193422_cab_... jedynie nie jestem pewien czy bedzie fleshował lecz to nie problem bo wtedy przepinasz kabelki we wtyczce i jest ok .
Trzeba odkręcić okucie i słupek. Z tym, że słupek może być przykręcony od strony szyby, ale to będzie widać po wyjęciu okucia. Sądzę, że nie warto tego robić. Wymień uszczelkę w dostępnym miejscu, a końce klei się do rowka klejem typu "sekunda". Jeżeli jednak chcesz wymienić całą uszczelkę, to zacznij od demontażu okucia.
Jak się nie zdejmie jak się zdejmie? Z wałków zwal i masz luźny. Nie ma żadnych blokad, po drugie blokady nie służą do odkręcania koła rozrządu. Gwint jest prawy. Pneumat albo jedynka wbita i wciśnięty pedał hamulca. Blokować wał blokując wałki rozrządu w aucie na pasku to tylko desperat z elektrody może wymyślić.
Witam jak w temacie rozrusznik odmawia posłuszeństwa czasami kręci i samochód odpala a czasem nie tak to zwykle bywa. Opiszę co udało mi się ustalić ,gdy połączę dwa grube przewody na rozruszniku to kręci ,jak podłączyłem probówkę do cienkiego przewodu i przekręciłem stacyjkę w położenie rozruch probówka się zapaliła ,jak połączyłem cienki kabel z grubym...
Czy do wymiany łożyskowania bębna konieczne jest wyjęcie zbiornika(zbiornik plastikowy)? Nie inaczej...niestety...:D
chodzi ci pewnie o ten stelaż nad czujnikami/wlotem/wylotem? ja zawsze wyjmowałem w ten sposób, że auto miałem na podnośniku który podnosił auto za koła a katalizator wyjmowałem na stojaku do skrzyń biegów. Wyciągasz sam katalizator bez niczego- bez żadnego osprzętu. Katalizator jest przykręcone 4-roma śrubami M12 na klucz 18mm. dwie od wewnątrz, dwie...
Zobacz może coś ułatwi:
Witam. Doradź więc koledze gdzie i jakie łożyska ma kupić - chodzi o szlifierkę. Chyba nie zrozumiałeś - kumpel kupił takie łożyska jak kupił i takie mu założyłem. To że chciał tanie to już jego sprawa. A ja sobie jakoś radzę i z cenami i z łożyskami - miałem czas się nauczyć. W końcu od 40 lat się tak czy inaczej zajmuję mechaniką. Tak że - mnie nie...
A jak miałbyś wyjąć wałek przekaźnika mocy? A bez tego nic nie zrobisz na dolnym wałku.
Pochyl przy tym pralkę na tył i poluzuj przednią przeciwwagę jeśli nie bedzie dostępu do śruby spinającej opaskę, tylko uwaga! - górne śruby przeciwwagi moga wpaść pod przecwwagę i wtedy bedzie więcej roboty żeby je spowrotem włożyć.
Nie można, trzeba zdemontować i rozmontować panel
http://megane.com.pl/topic/594-how-to-wy...
Musisz ściągnąć osłonę przełączników kierunków i wycieraczek,a pod nimi są dwie śrubki i wyciągasz licznik.
Jak rozebrac M650 [url=http://www.mm.pl/~fidodido/spv/SPV%...
możesz wykrecić tą śrubę możesz też wymienić uszczelniacz na głowicy bez demontażu nastawnika ale jak odkręcisz głowice od pompy to już jej nie poskładasz bez wyciągania pompy , jest myk żeby to zrobić na aucie ale też nie jest łatwo
Pewnie masz tam podklejone pianki i to trzyma. Wrzuć zdjęcia jak to wygląda.
Ten kołnierz jest niestety integralną częścią zbiornika.Oczywiście jest tez ta obejma 523 jak na pdf-ie ale jest umieszczona na środku zbiornika. Do wyjęcia krzyżaka trzeba będzie użyć sporej siły i obawiam się o zdeformowanie zbiornika.Przydało by się do tego jakies narzędzie dźwignia czy coś.
A łatwy demontaż i montaż jest?
Niestety tak. inaczej nie wymienisz, jest na osi wałka sprzęgłowego.
Ten mały znalazłem symbol i jest to 2SC3423-O. Jakieś podpowiedzi, czy kupić nowy, czy lepiej używki z demontażu?
Tylko w jakim celu chcesz zrzucać pokrywę? Wyczyść środkiem jak nic się nie zmieni dopiero dalej. Sam chcesz to robić? Demontaż wałka? Demontaż wtrysków? Wymiana uszczelnienia na pompkach? Czy np już wałków nie zjadło i nie ma co szukać dalej.
Możesz wstawić, dobrany wymiarami, liniowy (A) 250 k, z trzema wyprowadzeniami. Podłączyć trzy wyprowadzenia do kolejnych trzech od góry ścieżek na płytce. Oryginału nie kupisz. Trafić coś z demontażu to TOTEk.
Cała deska do wytargania. Poszukaj na necie tematu dotyczącego montażu tempomatu - jest tam opisane co i jak żeby zdjąć deskę. Ułatwi Ci to robotę.
no tak kupilem dziadostwo za kupe kasy a teraz latam .Po przejechaniu 600km zapalila sie kontrolka niskiego stanu oleju.Tak sobie pomyslalem bierze olej .mam na liczniku 200tys a Bog wie ile bylo wczesniej.zastanawiam sie czy kupic mineralny olej bo nie wiem jaki byl wczesniej no i to zużycie .
YouTube fraza Touareg glove box removal
Demontaż chłodzenia typu BOX wygląda +/- tak jak na filmie [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... (Nie jest konieczny demontaż płyty z obudowy.)
po wyjęciu bębna krzyżak jest przymocowany do bebna na stałe , jak mam dojśc do łozysk ?? nity roznitować ??mocujące bęben a moze to jest tylko jednorazówka ?? Dodano po 17 poradziłem sobie , teraz musze wyjąć łożyska mam nadzieje ze ośka jest prosta chociaż jest trochę przydarta,poszło łożyska od środka bębna
Dziękuje za poradę Nie wiem czy to się przyda, ale mam zdjęcia z rozkręcania i mogę wstawić jeśli to nie zaśmieci serwera?
Witam. Czy kolega, rozwiązał problem? Mam to samo do roboty. Pytanie jak u Ciebie rozwiązane. Czy zawór wyjdzie po zdemontowaniu kokpitu i ew dmuchawy, czy są jakieś jeszcze problemy. Roboty jest z tym trochę.
Sporo, jak dla mnie. Jeśli to rzeczywiście kondensatory, to naprawa nie powinna przekroczyć 100zł (koszt kondensatorów - kilka, kilkanaście (w zależności jakie i ile) plus demontaż, wymiana, sprawdzenie, montaż. Chyba, że w Twojej okolicy brak konkurencji, to i ceny mogą być wyższe. Ktoś kto posiada umiejętności demontażu obudowy, elektroniki, zdiagnozowania...
demontaż kokpit demontaż fotela demontaż kolektora
charakterystyka amplitudowo fazowa electrolux alarm połączenie ogranicznika przepięć
wzmacniacz samochodowy panasonic intex 26666
Astra J: Spadek napięcia ładowania po nagrzaniu Jak rozebrać 3-biegową skrzynię biegów Żuk?