Witam. Ubywa mi płynu w ziobrniczku wyrównawczym tak z 300ml-500ml co 500km, płyn śmierdzi spalinami, zrobiłem test na szczelność głowicy i wyszło że walnięta uszczelka albo pęknięta głowica. Jaki jest koszt w tym sillniku naprawy tego tak orientacyjnie i jakie części po drodze trzeba wymienić? Czy ewentualnie może lepiej używke silnik wstawić? Miałem...
Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
Zrobić planowanie głowicy, dotrzeć zawory, wymienić na nich uszczelniacze, złożyć i jeździć. Ewentualnie zdjąć misę olejową, wymienić pierścienie. Zakładając je pamiętać o rozmieszczeniu zamków pierścieni co 120°, jak podają mądre poradniki. Ja rozmieszczałem o większy kąt. Jak pierścienie to i od razu honowanie plus mierzenie tłoków zwłaszcza luzów...
Witam. Posiadam silnik vti 1,6 i kilka dni temu poszukujac rozwiązania innego problemu, podmieniłem przewód odmy na stary. Efektem było pojawienie się falujących obrotów. Bardzo mnie to zdziwiło, więc znowu podmiana ... i problemu brak. Warto ten trop sprawdzić, odma w tych silnikach ma to samo rozwiazanie, a koszt zabiegu i poziom trudnosci nie duży....
Nie lepiej oddać do warsztatu niech zrobią głowicę ?. Jak trzeba przeszlifują wymienią zawory , nie jest to taki duży koszt a efekt pewny będzie .
Cześć, komputer puka że świeczka padła, nie wiedzieć czemu przez to nie grzeje żadna - nie znam się, ale pewno są po jednym kablu i działa jak z starych światełkach choinkowych - jedna padnie to żadna nie działa. Czytałem po forach, to jedni mówią, że świece są z tyłu, inni że od frontu, ale w jednym wszyscy są zgodni - świeczki podobno są strasznie...
Nie siedzę w tym, ale trochę się tym interesowałem, bo córka ma coś takiego. Nie wiem jak to kosztowo by wychodziło, ale ja bym się skłaniał ku naprawie głowicy, bo bo używka lub wymiana silnika na taki sam, to trochę jak kupowanie kota w worku. Tu masz namiar na gościa co te silniki robi i ma pozytywne opinie - możesz zasięgnąć jego opinii i podejmiesz...
Już po "bólu". Okazało się że stuki na wolnych obrotach powodowało uszkodzenie koła pasowego, trudne do lokalizacji na słuch a i wizualnie nie możliwe ponieważ z zewnątrz wyglądało OK. Całość operacji to wymiana: 1. Koło pasowe rowkowe (2150011) - 286.06 zł; 2. Koło napinacza (56630) - 225,41 zł; 3. Koło napinacza (APV1028) - 131,15 zł; 4. Pasek wzdł....
(at)manta Czytasz posty autora? Napisał przecież: Auto na lawecie pojechało do warsztatu. Tam powiedziano mi, że uszkodzony jest rozrząd. Powiedziano mi także, że wiąże się to z kapitalną naprawą silnika. Wymiana rozrządu, pompa wody, napinacze, potem regeneracja głowicy, uszczelka pod głowicą, itd. Koszt to około 5-6 tyś. zł. Warsztat wycenił na podstawie...
Trochę odgrzebie temat ale mam nadzieję że wniosek coś sensownego. Co do tego silnika to mamy dwie skrajności, świetne osiągi, może nie w serii chociaż tez przyjemnie się nim jeździ to jednak jego możliwości do modyfikacji naprawdę są duże i sam słupek wytrzymuje wiele, ale nawet delikatna zmiana mapy przez ogarniętego tunera robi z niego bardzo przyjemny...
Witam! gapa ze mnie, auto to peugeot 405, silnik 1.6 gaznik. Dysponuję ksiażką WKŁ i Haynesem. W takim razie jeszcze mam pytanie odnosnie samej uszczelki, czy mozna kupić "lepszą" i "gorszą" (czy roznią sie np grubością ?) i jaki jest orientacyjny koszt (mysle ze chyba na uszczelce nie ma co oszczędzać bo to dosc krytyczny element. Samej uszczelki jeszcze...
Zabawa w termostat i przecieranie szmatą nic nie pomoże. Masz walniętą uszczelkę na bank, miałem pod ręką mechaników co wymyślali takie cuda że sie tylko powiesić. Wymianę zrobiłem sam w garażu i auto hula jak nowonarodzone, a objawy były takie same. Głowicę zrobił mi warsztat (planowanie, dotarcie zaworów - bo wymiana nie była konieczna, szczelność...
Samochód ma problem ze zmiennymi fazami rozrządu. Wytarta głowica i pokrywy wałków w miejscu gdzie są pierścienie olejowe, a więc olej ucieka zanim przestawi kółka zmiennych faz rozrządu. 744518 Od skasowania błędów da się normalnie przejechać kilkaset metrów, kilka kilometrów, jednak kiedy pojawi się kontrolka silnika, zaczyna się on czkać, przerywać,...
i wszystko w temacie ,czyli co ma chodzić wiecznie oczywiście mechanik powinien zaproponować wymianę przy naprawie uszczelki głowicy ale to by podniosło znacznie koszt naprawy
Witam mam problem z Peugeotem Boxerem III 3.0 HDI 2011 rok. Problem polega na tym że auto podczas jazdy gaśnie. Teraz opiszę długą drogę jaką przeszedłem z autem, auto trafiło do mojego warsztatu z powodu gaśnięcia podczas jazdy podpiąłem komputer (kts) i pokazał błąd P0091 przerwa lub zwarcie do masy, P0092 przerwa lub zwarcie do plusa, na początek...
Nie kupuj 300 setki to koszmar a nie auto. Skąd taka ocena ? Miałeś ? Jeździłeś ? Czy Pan Mietek ci mówił, bo jego szwagier słyszał od wujka? Jest tam parę ,,koszmarków" serwisowych, na przykład wymiana świec czy uszczelki pokrywy rozrządu tylnej głowicy, silenbloków maglownicy, ale w którym nowoczesnym samochodzie ich nie ma ? Przeczytaj uważnie mój...
Niestety dane mi jest być mechanikiem, czesto spotykam się z targującymi się ignorantami pytającymi ze zdziwieniem: Panie, 5 min w komputerek, jeden wężyk i 200 zł??? Ileż razy można tłumaczyć ile kosztuje VADIS? A VADIS obsługuje tylko jedna markę.... Dlatego reaguje agresja na wszelkie próby zbicia ceny... Kolego zapłać ile mechanik życzy i ciesz...
To pytanie to dowcip? Koszty można ocenić po rozebraniu, najniższe to wymiana zaworu, a najwyższe to druga głowica (nowa lub używana).
Witam, Proszę o pomoc. Mam problem z samochodem Peugeot 308 z silnikiem 1.6 VTi 120 KM (2007), a mianowicie podczas ruszania po postoju np. na światłach samochód puszcza chmurkę białego dymu. Objaw ten występuje tylko na rozgrzanym silniku. Silnik spala około 400 ml oleju na 1000 km. Z informacji które znalazłem te silniki tak mają, a producent zaznacza...
Temat po dłuższym czasie został rozwiązany. Poziom kosztów dosyć wysoki, ale z pewnych względów zależy mi na tym samochodzie. Naprawa główna czyli regeneracja głowicy, wymiana cylindrów (wymienne a aluminiowym bloku), pierścienie zaworowe, panewki, szlif wału itd. Autko na dotarciu. Pozdrawiam.
Czasami zdaję egzamin wymiana pierścienie, ale raczej na krótką metę. Kiedyś klient zabrał głowice i w Bydgoszczy mu to zregenerowali. Napawali i obrabiali. O kosztach nie powiem, bo klient robił na własną rękę.
Guide dotyczy ogólnie samochodów PSA czyli citroen peugeot z silnikami benzynowymi 8V z serii TU. Pacjent : citroen saxo 1,1 TU1M z 98r. Przebieg 202kkm. Poza rozrządami i regulacją luzu zaworowego nic przy silniku jeszcze nie robione. Brak wycieków oleju (przede wszystkim nie ciekło z pod uszczelki pod głowicą z kanału olejowego – nad alternatorem...
Po 100km od czego? Zakupu? Jeżeli tak to pierwszą czynnością po zakupie używanego samochodu jest wymiana oleju i napędu rozrządu. No chyba, że mamy pewny dowód o wykonanych tych czynnościach przez poprzedniego użytkownika i jeszcze nie jest czas na te czynności. Jeżeli tego nie zrobiłeś to masz efekt. Co do uszkodzenia to zapewne do wymiany napęd rozrządu...
wymiana głowicy koszt peugeot głowicy brother koszt głowicy
vaillant histereza dopisanie kluczyka sterownik fotela podłączenie
Napięcia logiczne na złączu diagnostycznym Seagate SSHD ST1000LM014 Odpowietrzanie ogrzewania podłogowego: zasilanie czy powrót?