krok 1 - 20Nm krok 2 - 260 stopni
Czy chłodnica robi sie całą ciepła jak pokazuje te 90"C? Zrób test uszczelki pod głowica.
Do sprawdzenia pierścienie teflonowe na wałkach rozrządu. Pewnie już ich nie ma. Jeżeli nie to przyczyną mogą być wypadające gniazda zaworowe głowicy.
Z uszczelką głowicy nie było ściągawki?
Dolej oleju i jedź dalej. Jeżeli nie ma wycieków z silnika, to czeka Cię remont w formie pierścieni i regeneracji głowicy.
Klasyczny przypadek przedostawania się powietrza do układu chłodzenia lub awarii pompy wody. Więc masz wybór, pompa lub uszczelka pod głowicą.
Jeśli zerwał się pasek to oprócz wymiany kompletnego rozrządu do wymiany dźwigienki zaworowe.Zawory przeważnie się nie uszkadzają .Możliwe też że zerwał się łańcuch w głowicy.
Niestety nie.
Witam Będziesz potrzebował klucza dynamometrycznego ,żeby dokrecić głowice odpowiednim momentem (podanym w książce bądź w opakowaniu z uszczelką). jezeli chodzi o lepszą /gorszą to jak wszystko, możesz kupić oryginalną albo zamiennik(który osobiście odradzam). Jak wymontujesz głowice to będziesz wiedział czy trzeba planowac czy nie (nie powinna miec...
Jaki jest moment dokręcenia śrub głowicy w Peugeot 3.0 V6 benzyna?
Remont głowicy
Wypadało by sprawdzić, co jeszcze strzeliło przy okazji paska - no chyba, że była głowica zdjęta...
Masz przestawione krzywki na wałku- wałkach. Sprawdź.
jeżeli chodzi o robociznę to by dużo mniej zapłacił - gdzieś z połowę
Tutaj: http://www.impelshop.com/?item=6067 jest dobre zdjęcie.
Te silniki są znane z tego typu problemów, jest cały temat o tym. Do roboty głowica, wypada gniazdo zaworowe.
Witam mam pytanie z jaką siłą Nm dokręcić głowice w 1.6 vti Peugeot 308 120 KM?
2 (+/-0.2) daNm 4 (+/-0.5) daNm 260° (+/-5°)
Halo, nie można wykluczyć pęknięcia kadłuba, ale jest to stosunkowo mało prawdopodobne. Najczęściej jest uszkodzona uszczelka, objawy są typowe
Wykonaj test szczelności uszczelki pod głowicą .
oba biegi wentylatora działają - były sprawdzane. a co sądzicie o uszczelce pod głowicą?
zawór kulkowy głowicy peugeot A co to jest?
W starych peugeotach był montowany dodatkowy czujnik indukcyjny wykorzystywany tylko do podłączenia komputera diagnostycznego. Szukej brązowej 3-stykowej wtyczki (męskiej) nie podłączonej do niczego w okolicach głowicy.
Ściąg miskę jak magnesem nie wyciągniesz
Popieram kolegę. Jedynie naprawa głowicy, po uprzednim jej sprawdzeniu na szczelność. Wyjdzie drożej, ale i bezpieczniej.
Wygląda na pęknięcia w głowicy.
W tym silniku/samochodzie dostęp do świec jest fatalny, jak się urwie to nawet specjalizująca się w takich przypadkach firma będzie miała problem, Dlatego ja rwalem głowicę.
Ok, napraw tę głowicę, załóż nową uszczelkę i pomykaj szczęśliwie.
Możesz samemu trzeba pamiętać aby z nowym czujnikiem zainstalować nowy oring i zawleczkę oraz najważniejsze to odpowietrzyć układ za pomocą zakrętki na króćcu głowicy. Jeden film na YT i sobie poradzisz.
Od przodu ponizej głowicy
Radio naprawione, wymieniłem układ TEA6848H w głowicy ;).
Pewnie czegoś nie podłączyłeś np wężyka od czujnika MAP, poszukaj dokładnie.
witam potrzebuje schemat z jaką siłą dokręcić głowice przy wymianie uszczelki pod głowicą
Jeśli chodzi o wyciek, to uszczelki głowicy pompy do wymiany. Komplet. Reszta wyjdzie w praniu.
No to mnie bardzo zmartwiłeś. Pojutrze będę robił dłuższą trasę. Mam nadzieję, że nie zrobi się mokro i czarno na głowicy.
Czujnik do sprawdzenia na gruszce turbo. A map musi być na wężu dolotowym między głowicą a przepustnicą.Sprawdziłem to za ciebie . Zadowolony?
Być może właśnie uszkodziła się uszczelka głowicy.
Litr oleju na 1000 km to kwalifikuje silnik do naprawy. Możliwe, że tylko uszczelniacze zaworowe. Ja bym zdjął głowicę, oddał do obróbki, przy okazji rozwiązałbym sprawę uszczelki pod głowicą. Gdyby nie ten ubytek oleju, można by dalej zastanawiać się nad słusznymi sugestiami Kolegi 1133.
W tych radiach nagminnie padały procesory w głowicy radiowej.
Jakie koszty naprawy mniej więcej takiej uszczelki pod głowicą?
witam po długiej nieobecnosci. problem rozwiązany - uszkodzona głowica
Mam pytanie, czy przy urwaniu paska rozrządu zawsze uszkadza się głowica ?
Zalewany był wodą demineralizowaną czy kranówą? Może wytrąciło się coś i blokuje przepływ albo kamień pokrył ścianki chłodnicy silnika. Właśnie dziś u mechanika widziałem zdjętą głowicę. W jej kanałach wodnych było mnustwo szlamu powstałego prawdopodobnie w wyniku dolewek wody. Skończyło się na uszkodzeniu uszczelki. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jesli...
Na głowicy.
Witam Peugeot 207 1.6hdi 90km 2007r poszukuje screenów z auto daty, wow itp siły,kolejność dokręcania głowicy i pokrywy z wałkami. Moze ktoś takowe posiada i podzielił by się nimi?
Ostatecznie wymiana uszczelniaczy zaworowych załatwiła sprawę dymiena i apetytu na olej. Zrobiłem to samodzielnie bez potrzeby demontażu głowicy. Temat zamykam. Pozdrawiam
Jakie mogą być następstwa eksploatacji samochodu z opisaną usterką? Wydmuchanie kanału i konieczność wymiany głowicy. O zwiększonym zużyciu paliwa nie wspominając.
Szukam informacji o wysokości nowej (nieplanowanej) głowicy do Peugeot/Citroen 1.4 8v benzyna. Głowica Z06 nr. 9634005110 Kupiłem używkę już raz planowaną. Teraz była planowana powtórnie. Niestety szlifierz nie powie mi ile dokładnie zebrał (szlifował na stołowej) i nie zmierzył przed robotą.Twierdzi , że lekko liznął. Znając wysokość nowej porównam...
Jeszcze raz sprawdź wiązkę zielonego czujnika i głowicy.
tylko Szymek, uświadom też gościa żeby zaraz nie szukał głowicy bo mu zawory wypali. Wiesz że to nastąpi szybko... :)
Podejrzewam że radio clariona, jeśli tak to uszkodzona głowica FM.
Tak czy inaczej ta mocno hałasująca klawiatura wskazuje, że ten silnik już jest znacznie wyeksploatowany, nie sądzę, żeby pociągnął jeszcze długo bez generalnego remontu głowicy. To niestety nie diesel HDI, który faktycznie byłby w stanie 500 tys. zrobić. Poczytaj sobie o tym silniku: https://www.motobenzyna.pl/silniki/2317-... Saxo...
A więc, silnik zaraz po odpaleniu (2min-3min) łapie wysoką temp Taka "prędkość" nagrzewania "pachnie uszczelką pod głowicą....
Tylko trzy miejsca mogą być. Pierścienie, uszczelniacze zaworowe lub turbo. Sprawdź pod korkiem, czy nie ma mazi, zajrzyj do przewodów przy turbo, czy tam nie jest dużo oleju. Zawsze możnaby wyeliminować turbo i uszczelkę pod głowicą.
Okarze się po zdjeciu głowicy.
Świece wkręcone w głowicę.
Korek raczej nie powinien mieć na to wpływu. Sprawdzałeś czy uszczelka pod głowicą nie popuszcza? Trochę to podejrzane. Może warto zrobić test uszczelki...
Witam, bardzo proszę o pomoc , wałki zdemontowane a głowica po regeneracji, jeżeli ktoś może podpowiedzieć jak ustawić rozrząd i jakie sa momenty dokręcania śrub głowicy, zaworów , pokrywy zaworów,
https://obrazki.elektroda.pl/6030234900_... Witam. Podpowie ktoś czy dobrze rozumiem schemat dokręcania śrub głowicy : Najpierw przykręcamy śruby 1-10, po ich całkowitym dokręceniu dopiero przykręcamy śruby 11-12 i jak już wszystkie są dokręcone dopiero przykręcamy śrubę 13. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi Pozdrawiam
W dalszym ciągu problem z głowicą. Gniazda do wymiany.
Stawiam na uszczelkę pod głowicą....
Najprawdopodobniej skierowanie na złomowisko - zniszczona głowica.
chłodniczki w tych samochodach często padają i to pierwsza rzecz którą bym wymienił bez grzebania przy głowicy..
Drożność katalizatora dla tej głowicy sprawdziliście?
Nie, niby w jakim celu miałbym demontować głowicę?
Z jaką siła trzeba dokręcić głowice w Peugeot 306 1.3 1994r. benzyna i ile powinien wynosić luz zaworowy? Z góry dzięki :)
Szukałbym prędzej w silniku , uszczelka , głowica .
A który czujnik wymieniałeś?
Nie za bardzo rozumiem co chcesz zrobić ale chyba czeka cię rwanie głowicy
Witam, mam pytanie, czy mógłby mi Pan doradzić, co powinno się znajdować nad korpusem termostatu w Peugeot 807 2008 r. benzyna 2,0 16V 103 kW 138 km? Dodam, że jest to przy głowicy. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Witam, problem u mnie jest takowy jak na filmie, wymieniona pompa wody, termostat, odpowietrzony przez ASO... co jest nie tak, czyżby uszczelka pod głowicą?
Udaj się do mechanika. Mogła paść uszczelka pod głowicą.
Blokujesz koło zamachowe tylko są dwie opcje,albo z prawej albo z lewej strony silnika.
Jedyne co to odkręciłem rozrusznik aby dostać się do otworu blokującego koło zamachowe, drugi otwór masz w kole rozrządu i w głowicy,
Tak, podczas nagrzaneg i pracującego silnika odkręcam korek i jest jedynie lekkie "psssyt" co moim zdaniem wyklucza uszczelkę pod głowicą
Jakie ciśnienie różnicowe?
głowica była planowana ?! Uszczelniacze na zaworach wymieniane ?!
A w czym przeszkadza jazda na LPG po naprawie głowicy . Silnik przeżywał już zagazowanie . Docierasz głowicę , czy co ?
Może albo i nie może. Ale trzeba to szybko poprawić bo wypalisz gniazdo i będziesz głowicę wymieniał
Mam drugiego takiego samego peugeota (anglika na części) i wyciągnąłem radio z niego, przełożyłem i jest to samo. Wyczyścić laser. Wymienić procesor w głowicy ukf . Dopisać prawidłowy nr VIN. I wszystko w temacie.
Wymiana uszczelki pod głowicą
Moja sugestia jest taka żebyś za pomocą "dobrego" testera wykonał procedurę WYMIANY GŁOWICY. Silnik ,a raczej sterownik jest bardzo wrażliwy na różnego rodzaju zmiany (remont silnika) Pozdrawiam
Zanim zabierzesz się za nagrzewnice sprawdź dokładnie czy nie masz wycieków w innym miejscu, czy w zbiorniku wyrównawczym nie ma zapachu spalin lub tłustych plam, czy na korku oleju nie ma kremowego tłustego osadu. Możesz też sprawdzić testerem czy nie masz spalin w zbiorniku wyrównawczym. Możesz mieć uszkodzona uszczelkę pod głowicą.
Poszukuję schematu głowicy Ukf i sterowania z procesora. Glowica na płycie głównej(może byc coś podobnego)
Tak jak w temacie, czy silnik 1.9D w Peugeot Partner ma bez kolizyjną głowicę czy nie ? Może ktoś się spotkał już z tym ?
Do wymiany uszczelka pod głowicą - spaliny dostają się do układu
Witam kolegów mam takie pytanko czy jest możliwość uszczelnienia wycieku oleju z pod głowicy jakimś innym sposobem niż demotaż
Jak tak bardzo chcesz go znależć, to szukaj w górnych okolicach głowicy , koło termostatu.
Na przejechane 280 tys., ale chodził idealnie do końca
albo głowica passthru i konto w stelantis
Czy to jest w głowicy od strony skrzyni biegów?
Przy nowej uszczelce będziesz miał
Witam. Myślę że spokojnie możesz nalać wody. Moim zdaniem to uszczelka pod głowicą , a ten biały dym to wydaje mi się że spalany olej niestety.
1.Sprawdź kup korek 2. Sprawdź czy jest chłodnica EGR jak jest trzeba sprawdzić czy nie jest dziurawa. Jak tu będzie wszystko ok to zostaje uszczelka pod głowicą.
Najlepszym rozwiązaniem jest ściągnięcie głowicy niestety ponieważ istnieje realne ryzyko zanieczyszczenia cylindra przez opiłki w trakcie rozwiercania a przy okazji przy tym przebiegu nie zaszkodzi wymiana uszczelki pod głowicą.
Nie wydaje mi się, że problem leży w samym sterowaniu wentylatorem. Odczyty temperatur masz z ECU ? prędzej bym powiedział, że problem jest na przykład w samym czujniku. Albo o ile dobrze pamiętam w takim wyłączniki termicznym na głowicy.
Uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin EGR
No postaram się to jakoś sprawdzić, bo nie uśmiecha mi się po roku znowu całego głowicy wymieniać...
Ja mam problem z zaworem by pass ale silnik trzyma te 90*. Dlatego nie ruszam, tylko go Odlaczylem. Koło filtra na głowicy niebieska wtyczka.
Czy możliwe, że grzebien od wałków faz rozrządu jest przestawiony i dlatego? Może ,a może i co innego. Zajrzeć w parametry i sprawdzić. Silnik wałka sprawny?
dokręcanie głowicy peugeot wymiana głowicy peugeot koszt schemat głowicy głowicy
huawei gniazdo naprawa zmywarka amica migające diody samsung model matrycy
samsung le40n87bd gdzie naprawie cewke elektrozaworu
Fiat Panda 1.1 2004 – montaż liczników z obrotomierzem i halogenów, instalacja, kompatybilność Mitsubishi Outlander II brak świateł mijania i drogowych – żarówki, bezpieczniki, przekaźniki sprawne