Ja spotkałem sie z takim przypadkiem i także nie szło nic wyregulować. Pomogła dopiero wymiana gaźnika.
e- to chyba hobbistyczna zabawa, nie ma to jak prawidłowo wyregulowany w specjalistycznym zakładzie oryginalny japoński gaźnik Aisan.
Ciężka sprawa. Problem może być w gaźniku. Gaz ma te właściwości niekorzystne że wypłukuje gaźnik.Wymień dysze bo wygląda na to że dostaje on za dużo paliwa. Daj znać jak znajdziesz problem bo bardzo mnie to interesuje. Robiłem kiedyś starego mesia i miał taki sam problem. Wymiana gaźnika usunęła problem.Pozdrawiam
U mnie wymiana sondy spowodowała spadek spalania z 10 na 9l/100km, do tego jeszcze regulacja gaźnika, wymiana filtra powietrza i zeszło do 7,5l/100km w krakowskich korkach.
Czarny nalot na świecach wskazuje na zbyt bogatą mieszankę, wymiana świec (groszowe sprawy) i czyszczenie oraz regulacja gaźnika powinny pomóc.
Tak po mojemu, to u Ciebie powinien być wtrysk jednopunktowy, a nie gaźnik.
Rozwiązanie problemu było takie: Zwarcie na czujniku biegu jałowego spowodowało spalenie sie całego komputera. Wymiana czujnika i komputera i CC jak z fabryki:))
wyczyśc gaznik jak nie pomoże to wymiana. Może że chce ci się bawić w regeneracje. Miałem podobny przypadek ale w fiescie 1.1 mk3.
Jedynym skutecznym rozwiązaniem jest wymiana na Webera. Aisan to koreańska zemsta na Polakach.
W roczniku 1995 były fabrycznie stosowane gaźniki Japońskie Aisan sterowane elektronicznie, oraz jeszcze gaźniki FOS Łódź sterowanie mechanicznie. Gaźnik Aisan jest bardzo ciężki w regulacji i posiada wiele wężyków do różnych czujniczków, minimalne uszkodzenie któregoś z wężyków powoduje złą pracę silnika. Według mnie sprawdź szczelność wszelakich wężyków,...
Wymiana dysz nic nie da ponieważ ten gażnik nie ma pompki przyspieszacza( popularnie pompka zrywu)
wymienione świece jak narazie po trzech dniach odpalil bez problemu i jak narazie pali od obrotu wału, teraz postawie go na tydzień i zobaczymy co będzie ... sprawdzilem po postoju też pali od strzała, czyli wymiana świec pomogła, czyli tylko tyle brakowało do szczęścia po tym jak wymieniłem gaźnik
Gabik- przeczytałem wszystko co było. Co do ostatniego kłopotu to okazały sie nim jakieś "paprochy" które weszły do gaźnika - tak mi wytłumaczył mechanik. Nadal mam problem z tymi dziwnymi obrotami. Byłem i z tą sprawą u mechanika. Powiedział mi, że problem tkwi w siłowniku podciśnieniowym. Ale stwierdził, że najlepszym pomysłem byłaby wymiana gaźnika....
Wadom cc 700 były źle utwardzone krzywki wałka rozrządu, przez co nie otwierały się po pewnym czasie zawory wydechowe. Jeśli samochód nie ma mocy, a wszystko juz wymieniłes, to zdejmij kopułkę z gaźnika i przegazuj. Jeśli zacznie "prychać' paliwem do góry to możliwe ze to wałek rozrządu - łatwa wymiana w sumie,
Witamy Powinieneś się zapoznać troszkę na początek z regulaminem , ale pewnie znajdziesz czas i to niebawem . Co do czujnika to czujnik temperatury znajduje się na silniku i wymiana gaźnika nie ma z tym nic wspólnego . Prawdopodobnie podczas Twoich operacji wypiłeś przewód / lub coś w tym rodzaju np. urwałeś /
To znaczy z tego co już gdzieśtam się dowiedziałem to do samego gaźnika dochodzi kwestia wymiany kolektora,linki gazu i "zaślepienia" termostatu bądź jego wymiana , sam z książki od CC wnioskuję że układ zapłonowy jest ten sam. I właśnie w tym rzecz że w tych dwóch gaźnikach o których piszesz nie ma elektrozaworów , albo przynajmniej nie tyle co w tym...
A moze linka gazu jest za dluga? Linka gazu jest ok ,bo jak wcisnę pedał gazu do końca to cięgno gazu przy gaźniku jest otwarte do końca.Mnie się wydaje że rzeczywiście jest wałek rozrządu do wymiany,dlatego chcę kupić silnik w dobrym stanie i go wymienić,dlatego że wymiana wałka i popychaczy mnie drożej przyjdzie niż cały sinik,potem dam znać jak...
Kolejna wymiana nie przyniosła efektów. Wymieniłem ponownie przewody świec, wymieniłem moduł. Nadal to samo. Kręci, i nic... Zauważyłem też, że... w filterku paliwa jest bardzo mało benzyny. Lekko na dnie a w maluchu miałem ponad połowę filterka zalane... A może pompa paliwa padła?
Powinna pomóc wymiana kabli zresztą świec pewnie też nie zaszkodzi skoro nie wiesz co teraz masz za silnik. Kup filtr paliwa o grubszy h kroćcach tak aby pasował na wcisk. Jeśli jest luźno to opaska nie uszczelni tego.
Miałam podobny problem dwa razy samochód podczas wilgoci i deszczu po kilku kilometrach zgasł i nie chciał zapalić. A gdy zapalił miałam wrażenie że chodzi na jeden gar no i jechał ja zduszony tak góra kilometr. Zmieniłam a. cewkę b. filtr paliwa był zatkany, więc wymiana c. filtr powietrza Zobaczymy ....... dzisiaj było ok.
Widzisz najgorsze jest to, że przed wymiana na FOS silniczek nie kopcił prawie nic, tylko jak zimny to tam taki biały dymek leciał, a teraz na FOS to kopci na biało. Jak zimny to prawie nic a nic, jak sie tylko rozgrzeje to zaczyna kopcić, na początku to wogole za sobą zostawiał chmurę dymu, ale trzeba było dysze troszkę ustawić. Czy może być przyczyną...
Witam, doszedłem do wniosku, że powodem tej przypadłości może być wytarty wałek rozrządu. Zamontowałem gaźnik od fiata 126 lecz auto nie odpala, tylko ogień strzela z gaźnika tak jak miało to miejsce wcześniej po nagrzaniu się auta i auto nie chciało palić. Czyli zawory się mało otwierają pewnie. Czy sama wymiana popychaczy może pomóc czy nie ma takiej...
Witam mam pytanie niedawno kupiłem FIAT CINQUECENTO z 700 z 97r pytanie jest mianowicie takie ponieważ nie znam sie kompletnie na tej konstrukcji czy ktos moze mi powiedzieć jaki mam gaznik i czy dobrze trafiłem kupując te auto z takim silnikiem, a 2 pytanie co to za czujnik i czy jest potrzebna natychmiastowa wymiana ponieważ urwane były kable a nie...
Witam dzisiaj po testach stwierdzam, że najlepiej chodzi na dyszach 120/190 i rurce f74 (z f101 i f8, jeszcze nie testowałem f64) Teraz silnik odpala na ssaniu teraz w te mrozy (w Krakowie) po chodzi chwile i można delikatne wcisnąć ssanie i po delikatnym naciśnięciu gazu po chwili się wkręca na obroty. Jak silnik się zagrzeje to chodzi bez ssania i...
Off Top, jako przykład sprzed lat. Wówczas 20letn już Pontiac GrandAm.....Silnik analogiczny, z tym że czterocylindrowy, jednopunktowy wtrysk paliwa, łańcuch rozrządu i hydrauliczne napinanie zaworów. Uruchamiał się bez problemu, ale natychmiast zaczynał pluć ogniem i dymem (objaw Kolegi Pytającego !) do filtra powietrza, wydając odgłos niewytłumionego...
Czujnik Który cie interesuje jest w kolektorze ssącym [pod gaźnikiem za lewym kołem] Obecny czujnik ma charakterystykę 0-1 ten który potrzebujesz ma zmieniać oporność pod wpływem temperatury Stary jak i nowy są jedno-piniowe Wiązka się nie różni tylko zlać płyn, wykręcić stary, wkręcić nowy, zalać płyn, odpowietrzyć układ i cieszyć się To chyba wszystko
przecież jak wejdzie do 900 to do 700 też musi wejść, przecież to te same autka, te same wymiary tylko inne silniki. Wiadomo ze wiąże się z tym wymiana co po niektórych rzeczy np. zawieszenia. Gdzieś czytałem ze koszt wymiany swapa z 700 na 1.2 to 5000 PLN oczywiscie z nowym motorem i zmianą zawieszenia i innymi bajerami
Witam wszystkich. Mam problem z moim cieniasem 704 cm3 z gaźnikiem............. Aisan. A mianowicie: Cieknący olej z silnika zmusił mnie do wyciągnięcia motoru razem ze skrzynia, zlokalizowałem miejsce wycieku, zrobiłem wszystko jak książka pisze. Po naprawie przyszedł czas na włożenie silnika ze skrzynią tam gdzie ich miejsce i tu też wszystko ok....
Witam w sumie ciężko opisać tą usterkę więc przygotowałem krótki film przeciwstawiający usterkę 1.więc posiadam cc 700 na gaźniku webera od jakiegoś czasu mam problemy z zapalaniem bardzo ciężko pali i tylko na ssaniu jak już zaczyna trzymać swoje obroty przy powolnym dodawaniu gazu silnik wchodzi do połowy obrotów potem go dławi jeżeli od razu szybko...
dołącze się do tematu. Mam Cinquecento 900 gaźnik Weber. Mam wskaźnik temperatury. I mam ze wskazaniami tego wskaźnika. Opisze po krotce: np. dzisiaj po krótkiej przejażdzce (kilka km.), w trakcie parkowania załączył się wentylator, wskaźnik pokazywał temp. ok. 80st., zgasiłem samochód, po chwili wentylator przestał pracować. Gdy zaraz przekręciłem...
Po co LPG przy planowanych rocznych przebiegach na poziomie 5 tys. km? Doprowadzenie samej instalacji LPG w kilkunastoletnim aucie kupionym za 3 tys. zł będzie kosztowało 1/3 wartości tego auta, a już samo dodatkowe 50zł przy przeglądzie i czynności eksploatacyjne (wymiana filtrów+regulacja) pochłoną większość rocznych oszczędności na paliwie. Cinquecento...
W CC 900 czujnik ten nie znajduje się w bloku, tylko bodajże w termostacie o ile dobrze pamiętam. I tak, należy go zmienić z bimetalowego na rezystacyjny. Też jest na 1 pin, wymiana jest prosta po prostu wykręcasz stary, wkręcasz nowy i podłączasz przewód. W termostacie masz do układu wtryskowego (jeśli CC na wtrysku jest, jak na gaźniku to jest tam...
To jest silnik bliźniaczy do silnika 100GL.000 OHV 903cc (45KM) z tym, że ten kręci się w lewo. To pochodna silnika 100G.000 o poj. z Fiata 850 Spezial z końca lat 60. De facto to genetyczny bliźniak silnika 899cc z Seicento czy Cinquecento / Panda Ma pojemność 896cc. Pochodzi z rynku niemieckiego Deutsche Fiat Heilbronn AG. Pojemność tu była obniżana...
O jakim "silniczku krokowym" w tym modelu CC 700 z Aisanem (gażnik) kolego piszesz ? Pozdrawiam!
Witam.Mam pytanie. co może być przyczyną? CC700 z 1996r, LPG gaźnik Aisan zastąpiony klasycznym, silnik częściowy remont (wymiana kasatorów, pierścieni, sworzni, łożysk, panewek, uszczelniaczy, rozrządu i termostatu). Po tym zabiegu praca bardziej równomierna, oleju nie ubywa, lekki przedmuch ze skrzyni korbowej, spalanie ok 8-9 l/100km (jazda miejska,...
Witam wszystkich. Proszę o jakieś sugestie bo moja cierpliwość została wyczerpana. Otóż problem jest następujący: kupiłem CC700 jakies 2 lata temu z przebiegiem na liczniku ok. 70000km (rok '95). Po przejechaniu ok. 400 km zaczął szarpać i przerywać po czym zgasł. Zmieniłem świece, przewody i przez jakieś 50-60 km. było oki, potem znowu to samo. Spalanie...
cześć mój cc jest po wymianie uszczelki pod głowicą (goetz), plus oczywiście wszystkich innych uszczelek, które są wymagane przy tym "zabiegu". Zanim samochód odstawiłem do warsztatu miał typowe objawy dla tej usterki. Opisane jest to szczegółowo w innym poście - można znaleźć pod adresem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Dostałem informacje od mechanika że przepustnice są ok bez luzów, i że praktycznie nic tam nie ma do wymiany bo wszystko jest ok pływak plastikowy więc z nim też nie ma problemów, więc zostanie wyczyszczony no i wymienione zostaną uszczelki i tyle. Jutro będę miał z powrotem gaźnik i będę testował a na regulacje muszę zajechać do mechanika. Za regulacje...
Czy na pewno nie ma iskry a nie paliwa? Skoro problem zbiegł się z wymianą pompy? Sprawdź też bezpieczniki profilaktycznie. Ssanie włączone (jeśli to silnik z gaźnikiem ale 700 jest chyba tylko na gaźniku)?
Mysle ze dalo by rade wsadzic ten silnik z un tylko kwestia czy on jest na gazniku czy wtrysku. Jezeli na gaznik to wogole piksjak na wtrysku to troche gorzej bo trzeba wiazke i komputer do tego silnika.
mimo iż wymieniłem wężyki od gaźnika nadal auto gasło. Pojechałem do mechanika na wymianę amortyzatorów. Przy dobiorze poinformował mnie że wymienił pękniety wąż znajdujący się u dołu. Dokładnie nie wiem gdzie się znajduje ale pomogło.
Witam. Robię remont CC 97 które kupiłem od 1 właścicielki, stan blacharski bdb. Ocynk nawet od spodu, zero rdzy i wnętrze bardzo ładne. Jedyny problem to silnik, właścicielka nie znała się i nie zmieniała oleju i w dodatku przegrzała silnik, no i uszkodzony gaźnik AISAN. Chcę wymienić silnik na wersje 93 s gaźnikiem FOS. I teraz mam kilka pytań czy...
cinquecento gaźnika cinquecento schemat gaźnika regulacja gaźnika cinquecento
dobry wzmacniacz 2x80w zelmer kondensator wymiana airlive firmware
firmware selecline firmware selecline
Zdjęcie simlocka z modemu Huawei E372 - jak to zrobić? Schemat instalacji elektrycznej ATLAS 65 - gdzie znaleźć?