Możesz kupić przewody z metra: https://nowyelektronik.pl/index.php?id_c... a może w domu znajdziesz jakąś na przykład uszkodzoną lampkę lub inne urządzenie elektryczne z którego możesz wykorzystać przewody, oczywiście ich przekrój nie może być mniejszy od tych zastosowanych w zmywarce czyli nie mogą być cieńsze. Po zlutowaniu...
w każdym VW.
Grala opisał Ci książkowo co i jak. masz na 99% usterkę "opornicy" czyli zwarty główny tranzystor. Układ jest taki - od plusa po zapłonie do silnika wentylatora, z silnika wentylatora do modułu PWM (opornica), z modułu do masy. To był oczywiście opis kabli prądowych. Sterujące lub sterujący z modułu PWM do panela sterowania. Usterkę którą opisujesz...
Przekaźnik od zapłonu sprawdź pod maską czy się nie z kleił .
Według mnie, masz gdzieś zwarcie. Może to być na przewodzie wzbudzeniowym do alternatora, bo według Twojego opisu pasuje do problemu (zazwyczaj podłączają DRL do wyżej wymienionego przewodu). Odepnij kostkę z alternatora i sprawdź, czy nadal się dzieją te cyrki.
wiec chyba powinno byc ok. To tak :), nie miało wpływy na elektronika auta ładowanie aku poza samochodem. Jeżeli nie przeszedł w tryb uśpienia po 2h to rzeczywiście - radio. Ale tak dwa w krótkim czasie - może pech :(.
Albo z używki albo z ori volvo.
trzeba odpowiednio dobranym srubokrętem odgiąc sprężyny zatrzaskow 2 sztuki dostep przez otwory w tyle kierownicy ,z reguły jak ktos tego nigdy nie robił efektem są wyłamane mocowania plastikowe mocujące zatrzaski http://www.carsdream.com/skora_instr_sko...
Tylko NIEBIESKI Z NOWEJ ZAIZOLOWAĆ. Dodano po 1 Źółty z nowej do białoniebieskiego ze starej
Jeśli się nie mylę, to wedle schematu stacyjka 3 pin zasila jednocześnie szereg bezpieczników plus bezpiecznik wentylatora. Innymi słowy, wystarczy że 2 przewody podepniesz pod jeden w nowej stacyjce. https://obrazki.elektroda.pl/5968339400_...
dlatego pytam czy można w ogóle takie coś zrobić, Jeśli zamienić żarówkę H7 na H11 w reflektorze który jest przystosowany pod tą pierwszą to NIE
https://obrazki.elektroda.pl/8457189500_... Kupisz na a...
Bertone czy zwykła asterka 2 to kostki i wkładka jest taka sama. Widzę że wyjąłeś kostkę, a czy wyjąłeś z obudowy stacyjkę ? Aby zamontować poprawnie kostkę trzeba znać kilkaa "sztuczek".
Wymiana kostki stacyjki powinna wyeliminować opisany problem.
Nic nie zablokujesz wymiana kostki łatwa.
Mam taki sam samochód i miałem bardzo podobne objawy (gasł silnik np. na skrzyżowaniu). Ratowałem się wówczas ruszaniem wiązki do cewki. Pomagało na krótko. Wymiana kostki też pomogła na krótko. Ale wymiana cewki (odsuwałem ten pomysł ze względu na koszty) rozwiązała problem.
http://szukaj.elektroda.pl/search.php?mo...
Jak będziesz kładł nowe przewody do zasilania termostatu to odpinasz z tej puszki zasilanie 230V i przewód termostatu dajesz pod 3-2 i zasilasz kostki niebieski brązowy .
Wymiana kostki to trudna sprawa i ni ekupuj podróbek bo szybko nabierzesz wprawy w jej wymianie co najmniej KW lub OEM VW.
Błędy z EPC oraz przepustnicą to wina kostki na wiązce od przepustnicy. Wymiana na nową najlepiej z pinami bardzo dobrej jakości załatwia temat.
Witam może na tym forum dowiem się coś o wymianie kostki stacyjki czy trzeba zdejmować kierownicę chodzi o poduszkę aby się nie zaświeciła czy trzeba wyjąć całą stacyjkę mam tą kostkę do wymiany na poniedziałek i czuję że będzie z tym trochę kłopotu może ktoś wymieniał i podzieli się swoimi uwagami pozdrawiam
Z tego co pamiętam problemy z wentylatorem były związane z kostka stacyjki, wypalała się. Czasami pomagało "pogmeranie" kluczykiem aby nadmuch ruszył. Jest nawet instrukcja serwisowa która kazała dołożyć przekaźnik. Problem dość powszechny swego czasu, poszukaj u wujka google. Przerabiałem ten temat z 2-3 razy i za każdym razem pomagała wymiana kostki...
Tak samo zasilająca od lewej strony
Możliwe że w tych pinach na płycie głównej co wpinasz dysk jest jakiś włos albo okruszek a jak nie to może zimny lut się zrobił a jeśli nadal nic z tych rzeczy to możesz być pewny że ta kostka na płycie nie dociska wszystkich pinów do dysku. Wtedy wymiana kostki na płycie rozwiążę dopiero problem, jeśli dysk jest sprawny to jest problem z jego łączeniem...
Zrób to co doradził kolega Manfred von Richthofen. Na 99% upalona kostka pod stacyjką. Wymiana kostki i montaz dodatkowego przekaźnika odciążającego styki stacyjki. Sprawdź tez filtr kabinowy czy nie jest zapchany (przytkany powoduje wzrost prądy dmuchawy).
Sam bit wystarczy, ja akurat mam taki nacięty z zadniej strony, co mi pozwala nim łatwiej pokręcić. W T4 masz miodzio dostęp.
mając odpowiednio mały śrubokręt do odkręcenia śruby trzymającej kostkę stacyjki to da się to zrobić bez wykręcania kolumny kierownicy
Trzeba zdjąć ,odkręcić szybę póżniej krawat między lampami i zobaczysz tył lamp kostki i pod gumami żarówki.
Pytanie czy wymienił kostkę czy całą stacyjkę? Gaz jakiej generacji bądź firmy? Jest komunikacja z ECU?
Wyjmij wkład stacyjki i daj do regeneracji Przestań pisać te głupoty bo mnie zaczyna czyścić. Jeżeli wymiana kostki nic nie daje to ośka w stacyjce odkształciła się delikatnie. Nowa kosztuje od 24 zł. Co tu regenerować ?
do stacyjki w avensis nic z tego co wyżej napisane nie robisz . odkrecasz sruby od osłony stacyjki tj.trzy srubki na wkretak krzyżakowy jezeli jest to auto przed 2003 to po zdjeciu dolnej osłony jest jeszcze jedna pod nia trzymajaca górną osone odkrecasz dwie śrubki trzymajace kostke stacyjki i po demontau kostki tylko że w avensis zadko pomaga wymiana...
może poprzepinam kostki ramu w sloty obok Sprawdź na każdym module pamięci ODDZIELNIE.
gdzie sie moze znajdowac kostka stecyjki? trudne pytanie. o oto odpowiedz: znajduge sie pod stacyjka wymiana jest dosc trudna bo trzeba miec specjalny sciagacz do pierscienia zabezpieczajacego. majpierw sciqagasz kierownice potem wlaczniki a nastepnie ten pierscien. teraz wystarczt odkrecic 1 srube i juz masz stecyjke na wierzchu. po odkreceniu jednej...
Sprawdź dokładnie przewody od czujnika wchodzące w piny kostki, lubiły się łamać wewnątrz kostki albo nie mieć dobrego kontaktu, dognij piny w kostce aby mieć pewność 100% kontaktu
Czyli potrzebujesz adapter w drugą stronę, szczerze nie spotkałem.sie z takimi. Najprościej będzie zakup zwykłej kostki ISO i wymiana tej w samochodzie.
Ok. dzięki tak zostawiam
Cześć Też bardzo prosiłbym o rozwiązanie tej zagadki. Mam dokładnie ten sam model, dokładnie te same błędy oraz dokładnie te same objawy. Dołączam się do prośby o pomoc. Pozdrawiam.
Tam jest stopiona część kostki i gniazda najlepsza opcja wymiana gniazda. Za duży prąd lub słaby styk duża temperatura była i stopiło gniazda
Odpinasz kostki od czujnika i ECU i sprawdzasz z każdego czujnika czy to wału czy wałka przewód sygnałowy jest tylko jeden!
Witam, Mianowicie czy układ za każdym razem przy uruchomieniu jest programowany z zewnętrznej pamięci czy trzeba go zaprogramować przed wlutowaniem. jeśli jest programowany przed wlutowaniem czy możliwy jest jego odczyt (zgranie) i wgranie do nowej kości. Ta (już dość stara) FPGA, konfiguruje się przy włączeniu zasilania z zewnętrznej pamięci nieulotnej......
Sprawdź stacyjkę, nadmiernie wyrobiony element styków.
Witam. Uzwojenie mogło się spalić bo pompa przecieka wodą z wirnika zapewne. Często się spotykałem z podobnymi sytuacjami.
Czy wymiana przejściówki ISO-ISO poprawi jakość radia? Czy wadliwa kostka ISO może wpływać na odbiór stacji? Nie. Nie. Kupiłem nowe radio XBLITZ Tak to niestety bywa z tymi tanimi wynalazkami...
Dziś haj wrócę wezmę próbówkę i zobaczę czy prąd dochodzi do zaworu Podczas naprawy pralki, owy przyrząd może się przydać wyłącznie do podrapania pleców w miejscu gdzie ręką nie możesz dosięgnąć :D :D Nawet jak Ci się 'oczko' zaświeci to co Ci to da? To nie choinka Bożonarodzeniowa że ma świecić i cieszyć w czasie adwentu. Zacząłeś naprawę od d......
Witam jest to kondensator p/z przeciwzakłóceniowy .Kazdy jeden do odkurzacza będzie pasował na 5 przewodów,ewentualnie można go wyrzucić i zmostkować ,połączyć 2 przewody z kostki do wyłącznika i sprzęt będzie chulał.
Będę w domu podłącze i zobaczę Dodano po 40 Problem jest taki że zamienniki zacisku ma dłuższy plastik co kostka wchodzi i piny nie dostają trzeba plastik szlifować i jest git
Trochę przesadził. Co prawda nie używa się towotu do zamków, ale to jedynie dlatego, że twardnieją na mrozie i zapadka może rygiel blokować częściowo, albo wcale. W wielu konstrukcjach nawet nie da się zapadki sięgnąć, bo nie ma z zewnątrz dostępu. Co do bębenków, to sprawa ta sama, delikatne sprężynki mogą sobie nie poradzić i zapadki zostaną w tym...
A może konkrety? Bezpieczniki chociaż sam sprawdziłeś? Jaki to samochód?
Jak uważasz,że nie wytrzymają obciążenia , przełóż razem z pinami te dwa przewody ze starej kostki
U mnie temat rozwiązała wymiana kostki stacyjki
wymiana kostki stacyjce wymiana kostki stacyjki wymiana kostki światła
fałszywy płomień plustek sterownik uszkodzony corsair
bateria parkside diagbox peugeot
Obudowa bas-refleks dla głośnika ARN 6618 70/140 Citroen DS5: Światła przeciwmgielne mrugają i gasną