masz duży przebieg i luzy w układzie smarowania możesz zagęścić olej doktorem ale to na doraźnie pomogła by napewno wymiana pompy oleju
Oj stary. 7 lat jezdziłem na Twoim przypadku (poldek1,5'94 + Lovato). Odrzuciwszy temat regulacji zostaje: - wymiana filterka gazu - sprawdzenie palca rozdzielacza/kopułki (miałem takie uszkodzenie) - sprawdzenie przewodów WN - spuszczanie oleju z parownika - oczywiście świece próbuj.
robi ci się mieszanka wody z olejem zrzuć głowicę i wymień uszczelkę sprawdź uszczelniacze na zaworach pozdrawiam Nie zawsze tak jest jak piszesz,jeśli gość robi krótkie odcinki na niedogrzanym silniku to właśnie na korku zbiera się kondensat a ludzie myślą ze to uszczelka,ważne jest to jaką trzyma temperaturę silnik i z reguły jest to objaw niedogrzanego...
prezes11 a przerabiales okragle z wskaznikem cisnienia oleju czy bez?? chodzi mi o te :
Zara moment - który silnik? "Kredens" po bodaj '87 miał ten sam co Polonez -zaprzestano produkcji starocia 115C z filtrem oleju pod kolektorem ssącym. W takim przypadku pompy będą te same!
ten silniczek i regulacja zaworów to taki żart,odstaw do mechanika on będzie wiedział co zrobic. Jaki może być koszt wymiany z czesciami paska rozrządu,klocki,szczęki i płynJakiej firmy pasek dobry,rolki,napinacze oraz płyn hamulcowy jest stosowany w VW GOLF 3.Oraz jaki olej zalać do silnika.Czy ufać warsztatowi.Po ilu km następna wymiana oleju w silniku....
Jeżeli tak sprawy stoją, to musisz sobie policzyć co Ci się bardziej opłaca:1- naprawa silnika 2- wymiana silnika 3 - wymiana całego samochodu
Silniczki serii K sa dosc trwale ale jednym i podstawowym ich mankamentem jest padanie uszczelki pod glowica (sciezki silikonowe) co owocuje przedostawaniem sie plynu do oleju lub na odwrot.
Nie wiem, czy to ten sam silnik, ale ja wyciągałem rozrusznik dołem po odkręceniu łapy mocowania silnika i wykręceniu filtra oleju, podparcia silnika i lekkim opuszczeniu auta.
czujnik to groszowy wydatek - wymiana prosta - więc sprawdź i sam sobie odpowiedz..albo zmierz manometrem mechanicznym - takie ustrojstwo posiada każdy warsztat
Cześć, no to niezły bałagan chyba ci się wkradł do całej procedury. Że zapytam jesteś Serwisantem kopiarek czy Użytkownik? :roll: Może nie łapiesz o co w tym całym urządzeniu chodzi, jak to działa? Wydaję mi się że zrobiłeś wszystko nie tak jak należy stąd efekty. To jak byś wlał benzynę do silnika, a olej do baku i dziwisz się że samochód pojechał...
wydaje mi siw ze glowica z fiata 125p czyli z silników typu 115c ...... nie posiadala uszczelniaczy zaworowych ma inny ksztalt komory spalania silnik 115c ma mniejszy stopien sprezania natomiast glowice z polonezow czyli silnik typ AB maja uszczelniacze zaworowe mojadobra rada !!!!!!!! nigdy nie stosowac oryginalnych uszczelniaczy zaworowych produkcji...
Wymiana oleju na elfa 10W/40 napewno nie zaszkodzila. Sam jestem mechanikiem .Francuzkie diesle mają automatyczne przyspieszanie zaplonu w niskich temperaturach, jak wiedomo dieselek z przyspieszonym zaplonem pracuje poprostu glosniej, bardziej metalicznie, jezeli odglosy te ustepuja w miare rozgrzewania sie silnika i potem jest juz wszystko ok to nie...
Mam SDI 1,7 spalanie na poziomie 4,5 l/100.Dojeżdżam codziennie do pracy 66km "tam i na zad" od 2 lat tylko wymiana oleju,filtry (pasek rozrządu po zakupie auta).Wcześniej mieliśmy TDI aż...... padła turbina, auto po tym miało moc "Poloneza".Proponuje ci SDI jeśli chcesz jeżdzić TANIO!!!
Obawiam się, że wymiana oleju nic nie da. Gdzie kupiłeś te popychacze? Jakiej firmy? Regulację wstępną po montaż oczywiście zrobiłeś? (chociaż to raczej nie jej wina).
Sąsiad zawsze sam naprawiał swojego poloneza a miał ich kilka. Ostatniego na wielopunktowym wtrysku, który miał inny pasek rozrządu co się potem okazało chwilę po wymianie. Końcówki do układu kierowniczego zrobili dłuższe ale z początku nikt o tym nie wiedział i sąsiad w miejsce dłuższej wstawił krótszą. Wkręcił trzy zwoje i tak jeździł rok aż koło...
Za 600 zł możesz mieć cały silnik ze skrzynią więc po co kombinować. Szybka wymiana, Takie same nastawy. A i skrzynia może się przydać, alternator, rozrusznik. Sprawdzić tylko czy nie myty i nie ma wiaderka oleju na sobie.
A motul lepszy?Aby 5w-30 był jak masz w serwisówce i z pewnego źródła.Rozszczelnić silnika nie powinno bo to zabobon z czasów polonezów.
Witam Mam identyczny problem, fiat tipo 1,4 instalacja bedini i 20 tys zroibone na gazie traci obroty tak jak u ciebie, na benzynie jest wszystko oki, a i na gazie czasami utryzmuja sie prawidłowe obroty, ale czasami sa tak niskie ze az mruga kontrolka od ładowania. Za uwazyłem ze to zależy od tego jaki gaz zatankuje, ale kazdy wie ze ilosc spalania...
Witam. Sugerowałbym gruntownie sprawdzić linkę przyspieszacza. Moja rada to porządnie przesmarować olejem (lubi zacierać się w pancerzu). Jeśli to nie pomoże będzie, konieczna wymiana na nową. Ja musiałem wymienić i problem zniknął.
Polonez: Wymiana zwrotnicy, montaż i demontaż układu korbowego i ustawienie rozrządu(wał korbowy , korby razem z tłokami, panewki, wałek rozrządu, pasek rozrządu). Fiat 126p.: Pomiar ciśnienia spręzania i ciśnienia oleju.
w poldku bezpieczniki masz obok rączki od otwierania maski po lewej stronie kierownicy a tak na marginesie mam terz poldka 97 rocznik od nowego teraz jeżdzi nim żona mam LPG i nic sie jeszcze w nim nie zdarzyło oprócz paska rożrządu jedena wymiana po 65000 profilaktycznie druga po 70000 tak mi założyli fachowcy dwa razy poprawiał pasek zdejmował podważał...
Mechanik założył głowicę bez planowania??? i jeszcze wziął za to pieniądze??? takie rzeczy przechodziły w polonezie... W silniku wysokoprężnym jest to karygodne, równie dobrze mogłeś wyrzucić te 120 PLN; i nie żebym był złośliwy ale jak można coś takiego zaproponować... Ja bym do oszusta nie pojechał nigdy więcej... Kowal jakiś nie mechanik... Pewnie...
Ciekawe co go wykończyło po 60kkm, mój ostatni miał ok 230kkm bo kilka razy jezdziłem bez linki speedometra z pół roku. Wymiana oleju co 10kkm i nieźle śmigał. Ale zawieszenie było do wyrzucenia a nie remontu i cały sie wyzłomował. Także się dziwię że tak niski przebieg i 0 kompresji.
Kolego km 19 Wnioskuje że powodem tego ze rosypał ci sie most było to że jeżdziłeś na sucho bez oleju być może poszedł uszczelniacz na półosi a ty nie zauważyłeś. Ale tak przerażliwe odgłosy jak opisujesz mogą też powstawać przy poluzowanych śrubach mocujących wał napędowy z wałkiem atakującym w moście.
Sytuacja nieco opanowana kupiłem otuline do rur i przy silniku jak idzie linka to obłożyłem ją otuliną jednak temperatura z kolektora jest zbyt duża i topiła się otulina, dlatego otuline obłożyłem blachą zrobiłem z cienkiej blachy takie rurki i pozakładałem na to i opaskami złapałem pomogło jednak przy dłuższej jeździe i tak chodzi twardo ale lepiej...
To dokładnie tak jakbyś chciał do Poloneza benzynowego nalać oleju napędowego i żeby auto jeździło i na benzynie i na ropie. Oba systemy na raz nie moża zrobić a do zmiany na innykonieczna jest wymiana całej elektroniki telefonu. SławeK Diesla na benzynę i na gaz jednowczesnie też nie przerobisz. :)
te silniku lubią być zaolejone,ale można temu zapobiegać. Co do uszczelnienia i wyczyszczenia odmy oleju z silnika nie ma potrzeby spuszczać.Zależy wiele od oleju na jakim silnik pracuje. Mineralny będzie odkładał szlam. sama podstawa odmy musi być prosta lubi się odkształcić [wygiąć tak jak w Polonezie czy Maluchu pompka paliwa]. Przed montażem trzeba...
Koło impulsowe raczej nie będzie miało tutaj znaczenia - przy anomalii w zębach sterownik głupiałby w ogóle z wyliczeniem KWZ jak mi się zdaje. Skoro moduł był podkładany, to zostaje kablologia - przegniła wiązka, zafajdana olejem ze wspomagania i płynem z pompy hamulcowej.
Według mnie postąpiłeś jak najbardziej słusznie, sam mam w 125p z silnikiem 1300 , przebieg ok. 130 tysięcy (prehistoria - jeszcze odśrodkowy i bocznikowy filtr oleju, zamiast pełnoprzepływowego) olej półsyntetyczny, po przepłukaniu silnika przechodzę na syntetyk. Eksperyment rozłożony w latach od 2007 roku do teraz, wyglądało to tak: świeżo po zakupie...
Posiadam POLONEZA 1.5 GLE z 1992 roku, gaźnik z ręcznym ustawieniem ssania, BEZ instalacji gazowej. Samochód stał od roku w garażu. Nie był odpalany. Po ciężkich trudach po roku nie używalności uruchomiłem go po wymianie następujących części: wymiana oleju, wymiana filtru powietrza, wymiana filtru paliwa, wymiana filtru oleju, wymiana kabli zapłonowych,...
A czy przypadkiem oleju Ci nie bierze? Jeśli wymiana świec i przewodów nic nie daje to sprawdź ciśnienie sprężania. Jeśli to abimex to możesz spróbować zamienić kable zasilające cewek zapłonowych., być może to ich wina.
Co do Mazdy to nie pchaj się w nią.Ciężko będzie trafić coś co jest godne uwagi.Korozja wcina ją bardziej niż Poloneza.Zresztą nie jest tak znów tania w eksploatacji.Przy mojej wcześniejszej Madzi tego komfortu nie miałem.Ceny części są naprawdę tanie w porównaniu do Mazdy. Mam Mazdę 626 2.0D kombi z 2001, poprzednia była rok starsza a sprzedałem bo...
wymiana oleju we wspomaganiu tez jet dobra inwestycja ciekawe kiedy go wymianiłaes ,ciekawe tez jaki tam jet olej zalany bo nasi fachowcy sa w tej kwestji nie obliczalni powiedz jaki ma kolor olej
Według mnie,lepiej pojechac na regulacje LPG do warsztatu.Koszt to tylko 50 zł(z wymiana filtra).Jezeli nie pomoze regulacja LPG pod komputerem,moze to byc faktycznie uszczelka pod glowica.A wyciekow oleju spod glowicy nie masz?I jaki masz kolor oleju w autku?Przy uszkodzonej uszczelce glowicy moga byc albo wycieki oleju na zewnatrz,albo przedostawanie...
Ok. Rozumiem. Sprawdzę filtr powietrza. Co do oleju to sprawdzałem nie dalej jak w ostatni weekend. Trzyma stan. Jest klarowny. Używam Lotos 10W40 - ostatnia wymiana oleju miała miejsce przy 129 000 teraz mam 137 000 przebiegu. Auto nigdy nie widziało instalacji LPG. Świece wymienione w maju tego roku. (FE65 PS) Naprawdę dbam o auto, znajomi mówią że...
Mam Poloneza Caro Plus 1.6 GLI i przejechałem nim 156tys. km na gazie. Jak dotąd nie mam kłopotów z układem paliwowym. Stosuję się jednak do kilku zasad: 1. w zbiorniku musi być zawsze paliwo, 2. silnik musi osiągnąć swoje parametry i sam musi przejść na gaz, 3. filtr powietrza - wymiana co 10tys. km, 4. wymiana oleju co 10 tys. km, 5. wymiana świec...
Powiem Wam Panowie, że w tym jest sens. Jeździłem Fordem Sierrą z silnikiem 2.0 8V potem Polonezem 1.6, potem Roverem 820 z silnikiem 2.0 16V, obecnie mam fiata Bravę z silnikiem 1.2 16V. W żadnym z tych aut nie przykładałem wagi do wymiany oleju. Każdym przejechałem ponad 100.000 km. Z silnikiem nie było nic robione. W polonezie nie pamiętam bym wymieniał...
Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział mi, że dźwięki ze skrzyni to prawdopdobnie łożysko oporowe, po wciśnięciu dźwięk znika. Co do uszczelki to zastanawiam się czy to ona bo, korek od oleju jest od spodu czysty, na bagnecie nic nie wskazuje, że coś jest nie tak z olejem (nie ma śladów płynu chłodniczego). A co do temperatury to cała chłodnica była...
Najpewniej most, ale dlaczego? W dużej części przypadków to nie wymienianie oleju co 30 tyś. km. o ile w ogóle. Ciekawe, kiedy założyciel postu coś takiego robił? Nie mówię o Hipolu, bo ten to na łańcuch od Wigry. Ps. Ja swoim miałem 300tyś i nie był głośniejszy od lepszych marek z tego rocznika np. Opel Omega, choć nie powiem, żebym w ogóle go nie...
Tak się składa że mam na placu dwa polonezy. Jeden osobowy i truck oba z 99roku z silnikami GSI (wielopunktowy wtrysk) i jakoś tego widoku podniesionej maski nie widzę. Jeżdżę dużo tak mi się wydaje. Często wyjazdy do Poznania około 300km. W góry Zakopane, okolice Soliny. Rocznie na licznikach przybywa około 40tys czyli około 20 na samochód. Co do spalania...
Witam ponownie ,jednak to uszczelka pod głowicą,sprawdzałem olej z bagnetu ale jak odkręciłem korek od wlewu oleju to szok,pól centymetrowa warstwa białej mazi na ściankach i korku,zadzwoniłem do mechanika który zawsze miał tanie usługi ale to jednak koszt,300 wymiana uszczelki 120planowanie głowicy czy jakoś ,płukanie silnika 2-3razy plus nowy płyn...
do niedawna byłem zadowolonym posiadaczem poloneza. jeżdze nim od maja 2004 bez poważniejszych usterek, oprócz jednej-pompa paliwa... ale to było miesiąc temu(z gazu też da rade a na pmpkę trza kasy), aż do pierwszych mrozów pierwszy poranek z minusem na skali i..... nie zdażyłem do pracy. nie pali , choć zawsze nie trzeba go było prosić o to. fakt...
Ja zalałem Gulfa 5w30 A5 do mojej megane II 1.6, poprzedni właściciel w Holandii lał przeważnie Elfa 10w40 z wymianą co 10-12 kkm (faktury z serwisów). niestety mnie przypadło wymienić rozsypane KZF. Oleju mi praktycznie nie ubywa (każdy silnik trochę oleju bierze), na bagnecie ubytki niezauważalne. Jeżdżę głownie na krótkich dystansach 8-10 km i olej...
Syntetyk lub półsyntetyk rozpuści laki, nagary i szlamy co zwiększy nieszczelności Kolejny co uwierzył w gadki szmatki handlarza. Gdyby tak było, to by autorowi na porządnym mineralnym oleju uszczelki nie strzeliły. Normalny olej mineralny np. shell helix 15w40 ma liczbę TBN(ta decyduje o jakości czyszczenia silnika w środku z nagaru itp) większą lub...
Witam Mam problem z poldkiem tj powyżej 4000 obr na 4 i 5 biegu nie ma siły ani na benzynie ani na gazie przez co jest problem wydusić z niego na trasie nawet głupie 110 km/h dodam że poldek to kombi plus van 2000r 1.6 GSI - wielopunkt, 385 tys. przebiegu ale to nic bo nie bierze oleju (wymiana co 10tys) W tej wersji van (ciężarowy) ma wolniejszy most...
Witam! Jeżeli chcesz posprawdzać to i owo to zmierz sobie na początek napięcie akumulatora na zgaszonym silniku potem na pracującym a na końcu powłączaj wszystkie odbiorniki żeby maksymalnie obciążyć instalację. Napięcie nie powinno spaść poniżej 13.5V. Dalej - PODSTAWA pasek rozrządu, jeżeli nie znasz jego faktycznego przebiegu to wymień profilaktycznie...
więc jesteś szczęściarzem, który dodatkowo posiada wiedzę, by te silniki właściwie eksploatować i serwisować. :) Gratuluję. Rzeczywistość szarego użytkownika, nie będącego mechanikiem parającym się zawodowo machaniem kluczami jest niestety trochę inna. Mnie przestraszyło w pewnym momencie to, że nie wiedziałem skąd brać rozsądnej jakości części zamienne...
DJCHUCKY masz rację. Wiem z własnego doświadczenia że nie ma co oszczędzać samochodu ale nie można też przesadzać. Przykład: kiedy kupiłem nowy samochód to Poloneza '90 oddałem bratu. Ten jako że niemiał pracy i jeżdził sporadycznie, miał ciągle problemy, aż w końcu padły hamulce w taki sposób, że nie chciały się odhamować. Teraz ma chłopak pracę, jeździ...
Witam. Tak jak pisał kolega w poprzednim poście. Jeśli samochód nie chce przyśpieszyć to nie dostaje dostatecznej ilości gazu. Może to być spowodowane zestarzeniem się membrany parownika lub czymś bardziej prozaicznym - brudnym filterkiem gazu. Jakoś LPG pozostawia wiele do zyczenia a jak jedyś filterek gazu wymieniałem wraz z wymianą oleju w silniku....
Uszczelka była wymieniana jak pisalem wyzej - w zbiorniczku nie ma pecherzykow spalin tak jak mialem kiedys przed wymiana uszczelki, oleju nie przybywa - korek czysty. Najlepsze jest to ze dzisiaj znow zrobilem 60 km i jest ok - byc moze zawiesil sie termostat - teraz dziala prawidlowo - przy okolo 80 stopniach mi otwiera bo: rurka od termostatu do...
Witam.Panowie,swego czasu pisałem na forum,że w owym autku stuka coś w skrzyni biegów,jeżdzi nim żona,głównie po mieście.Dzisiaj po okresie około 3 miesięcy siadłem za kierownicę jadąc z Mielca do Krakowa,słyszę że skrzynia wyje.Jadąc do 60/h,słychać zrzędzenie przy przyśpieszaniu,ale większa prędkość,zmiana na 5-kę i równa jazda z prędkością około...
Miałem taki podobny problem z tym że mój bolid nie ma takiej elektroniki(Polonez 89) gaźnikowiec wracałem z Wrocławia kiedy silnik na wysokich 5000 obr 140 na blacie nagle zaczął się dławić staje patrze i widze że filtr powietrza lata na wszystkie strony.wziełem kabel (zestaw naprawczy:P) obwinęłem już tak nie latał jade dalej ale już wolniej kontrolka...
co do tej pracy silnika to pracuje równo póżniej zaczyna (po ok. 3 min. lekko drać tak było przy pierwszym odpaleniu i zgasiłem ) jeśli chodzi o stukanie na wysokich obrotach to nic takiego się nie dzieje jak np: w polonezie że panewki słychać przez radio CB nawet. Zadnych szumów i jargolenia takie dzwięki słyszłem tylko po zaświeceniu się kontrolki...
http://obrazki.elektroda.pl/5379830000_1... Witam! Chciałem zaprezentować mój zestaw do piaskowania wykonany całkowicie samodzielnie. Składa się on z dwóch urządzeń tj. kompresor i piaskarka. Sprzęt wykonałem na własny użytek - posiadam kilka zabytkowych pojazdów do remontu. 1. Piaskarka. Piaskarka to nic innego jak urządzenie wykonane...
Witam mam pytanie do mechanikow mam forda mondeo 1.8 benzyna mk II 97rok przebieg 240tys przebieg jest oryginalny wiec pekła mi glowica i plyn dostal sie do komor spalania a wlasciwie była to woda z płynem niestety z braku kasy na naprawe wzialem sie po 3 miesiacach dopiero wtedy zdjąłem głowice i okazalo sie ze woda stala w cylidrach i pokryły sie...
proszę http://obrazki.elektroda.net/3_123735791... co autor miał na myśli?? podstawowa rzecz reguluje sie . Wszystko opisane jest w książce Trzeciaka. a w skrócie: -napełnić hydropopychacze olejem (jeśli masz je w ręku) -po złożeniu silnika skasować luz zaworowy a następnie tak jak kolega pisał 2,5 obrotu jeszcze wkręcić. -kolejna ważna rzecz...
hmmm.... a czy ten Golfik to diesel? Jak tak to oczywiste że bedzie brał olej. Zauważ, że nawet nowe samochody prosto wyprowadzone z salonu pobierają olej.W dieslu to normalne. Myśle że nie powinieneś się tym przejmować. 1l. na 1000km to co to jest?Rozumiem gdyby na 100km. Pozdrawiam :) sorry ale niezgadzam sie z tym, co napisales "1l na 1000 co to...
Również miałem problemy z obrotami w Renault Megane 1,6 16v z 2001r. (po liftingu). Na zimnym silniku były w granicach 2-3 tysięcy, po jakimś czasie opadały (nie zawsze), wymieniłem sondę Lambde (tą pod samochodem) niby pomogło na chwile potem to samo, wymiana czujnika temperatury, lepiej ale nadal wysokie obroty. Dzisiaj już wcale nie chciał schodzić...
Teraz na chodometrze jest powyżej 400tyś.Nie bierze i widzi tylko gaz-benzyną się brzydzi:D Śilniczek w środku wygląda jak nowy,dobry olej to podstawa. Raczej tego, że benzynę rzadko widzi. Też tak na początku myślałem, a teraz już nie jestem taki pewny. Historia: Pierwszy maluch z 74 roku - kompresja 11 barów, olej Selektol - Monte Carlo, klawiatura...
To co to ma wspólnego z tematem i motorem 2.4D? Podbiłem temat ponieważ po wpisaniu alternator transporter jest to jeden z głównych wątków. Rozumiem ze na przewodzie wzbudzenia po przekręceniu stacyjki powinienem mieć stale +12V ? Edit. Uszkodzony mostek prostowniczy plus zapobiegawczo nowe szczotki, wymiana i już ok.
Słuchajcie co Wy moi drodzy tu kombinujecie kolega ''robokop'' ma racje. A ja Ci coś powiem tak od siebie kiedyś to były ostre zimy nie to co teraz i jakoś ludzie jeździli kantami(125p) i trapezami(polonez) i nie zagłębiali sie w tematy że im tam paliwo schodzi, sam miałem kiedyś poldka z lat 80 i tam żadnego problemu nie miałem co prawda na samej benzynce...
Wyjaśnienie jest proste, wzrosło zużycie oleju. U mnie pozostało takie samo jak przed zagazowaniem - 1 litr na dolewki między wymianami (co 15 kkm). A poldka sprzedałem jak miał 187 kkm.
Witam serdecznie, mam coraz gorszy problem z polonezen, przeczytałem wszystkie posty ale zaden mi nie pasuje, probowałem tez niektore rozwiazania wprowadzic ale bez skutku. Opisze najpierw poloneza: 1995, wtrysk Abimexu, ma instalacje gazowa Lavato, co 10 000 wymiana oleju, filtrow, przewodow wn, swiec regulacja zaworow - po prostu wszystko na czas....
Podmień filter oleju.w Polonezie po wymianie oleju i filtra oleju okazało się że jest brak smarowania.Wymiana kolejnego nowego filtra oleju przywróciła smarowanie silnika.
Ależ całość dyskusji prowadzi do tego wniosku by zbudować urządzenie rozruchowe, ale nie mocy szatańskiej. Bo jak motor paść to i zarżniecie rozrusznika mu nie pomoże. A najwyżej poleci elektronika. Zaś co do oleju to nie pisałem wcześniej bo to w końcu portal elektroniczny ale w szacownym Polonezie z instalacją gazową producent zaleca stosowanie oleju...
świadczyło to o niskiej jakości wyrobów FSO w owych czasach Tego nie neguję. Wg mnie w większości spowodowane to było niechlujnym montażem, niestosowaniem się do procedur montażu, o czym może świadczyć ciśnienie sprężania. W pierwszym PF ponad 11 bar, a w drugim PF na jednym cylindrze 9.4 a na drugim 9.2 bar. W tym drugim zdejmowałem głowicę, bo na...
wystrojenie auta by to jezdzilo. Zapewne zrobi sie tez problem ze zbyt uboga mieszanka A po co się stroi? zakup turbiny Samej części gorącej? Dużo mu to nie da, całość nazywa się turbosprężarką. chlodzenie tlokow W jaki sposób? przerobka ukladu zaworowego Co i w jakim celu? tak zwane soft turbo Takie coś nie istnieje. O chinskich turbo tez nie mysl...
ostatnie 40 tys km to 80% po mieście a wcześniej odcinki po 20 km. Chyba po wejściu plusa musieli coś zmienić albo w materiałach albo w technologii bo widziałem juz kilka z podobnym przebiegiem. Spróbuj przejść na mineralny tak na próbę. będzie bardziej gęsty. Jeśli się nie poprawi to z powrotem przejdziesz na swój. A tak szczerze i mniej grzebiesz...
mam zapytnie czy pamietasz przy jakim stanie motogodzin wymieniales filtr oleju ,gdyz jest to filtr pelnoprzeplywowy i jesli zaniedbales sprawe wymiany to moze cisnienie spadac ,pracowalem kiedys jako mechanik samochodowy i mialem takie zdazenie z polonezem ,olej wymieniano ale zapomnial o filtrze,pryjechal na wymiane pompy bo twiedzil ze za niskie...
Nie mówię o zabezpieczeniu fiatów tylko o japończykach. Przychodzi mi na myśl Mazda, rdzewiejąca od nowości już po roku (model 6) i ... właściwie tyle. Przypominam, że jest rok 2015, nie 1995, mity o niezawodnych niemieckich i rdzewiejących japońskich, do których nie ma części, to tylko mity. Nie widzę zresztą sensu w dyskutowaniu o problemach, gdy...
wymiana polonez polonez filtr oleju filtr oleju polonez
schemat monitora flatron schemat klimatyzacja volvo pasek klinowy citroen
mikser soundcraft bc413 zamiennik
LiFePO4 314Ah – jakie kable, zabezpieczenia, BMS i obudowa? Ceny komponentów 2024 Fujitsu-Siemens Amilo – schematy, boardview, Service Manual, identyfikacja płyty głównej