Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa - tylko wymiana.
Najpierw zatankuj paliwo
Szanowni Państwo, Posiadam Opla Astrę J z silnikiem 1,4 Turbo (kod A14NET). Chciałbym dowiedzieć się, gdzie w tym modelu znajduje się filtr paliwa i czy przewidziana jest jego wymiana w ramach standardowej obsługi. Z informacji znalezionych w internecie wynika, że w benzynowej Astrze J filtr paliwa jest elementem zespołu pompy paliwa w zbiorniku i nie...
Podstawa w tych silnikach to rozrusznik.Co do paliwa to trzeba by pomierzyć ciśnienie na wstępnej jak i narastanie go przy rozruchu.No i właśnie diagnoza z podglądem parametrów.
Z racji, że jeszcze niedawno sam szukałem tematu pod konkretny przypadek mojego auta a nie udało mi się takiego znaleźć postanowiłem pomajstrować wykorzystując własną wiedzę i doświadczenie (niewielkie :P). Cała wymiana nie jest skomplikowana i początkującemu zajmie na spokojnie 30 min. z dwoma przerwami na papierosa (oczywiście z dala od samochodu!!)....
sprawdź tutaj : http://forum.opel24.com/wymiana-filtra-p...
Czy wymiana filtra paliwa pomogła?
Witam mam podobny problem możesz powiedzieć czy wymiana pompy paliwa pomogła ??
Witam serdecznie, chciałem powiedzieć że problem rozwiązany, wymiana pompa paliwa nowa, pali na rys pozdrawiam wszystkich i dziękuję za podpowiedzi zamykam temat Dodano po 1 Wymiana pompy paliwa (tylko nowa pompa)
Wymiana pompki paliwa załatwiła problem definitywnie.
Przełóż sam cyferblat i po problemie.
Sparciały oring na regulatorze ciśnienia w koszu pompy paliwa wymiana na nowy rozwiązała problem
czy wymiana petli immobilaizera pomogla by?lub wymiana kompu. bez immo...?
Wymiana wtryskiwaczy pomogła. Auto odpala dużo lepiej.
Dzięki za pomoc. Po wymianie jest ok. Dodano po 1 Wymiana filtru paliwa
Elektryka wogóle jest niepodobna. Do wymiany wiązka silnika, a nawet pompa paliwa.
Okazało się że po czasie pompa paliwa padła:) wymiana na nowa autko śmiga.
Sprawdzę jeszcze te dwie od licznika, ale też jest kwestia tych trzech gasnących od paliwa. Może to być jakiś problem z wiązką lub stykami? Poszczególne elementy podświetlenia licznika są na różnych pinach?
Wymiana sterownika załatwiła problem.
Postukałem w zawór nadmiarowy na CR ale nic to nie dało. Po odkręceniu przewodów, przy wtryskiwaczach pod lupą nie widać żadnych opiłków metalu. Zawór SCV w pompie wymieniony w ramach "profilaktyki" Nadal nie ma ciśnienia paliwa. Kolejnym krokiem będzie wymiana listwy paliwowej CR razem z zaworem nadmiarowym i/lub pompy wysokiego ciśnienia..
Wstrzymaj się z wymianą pompy, robiłem raz taką, pokazywało błąd zaworu sterującego kątem wtrysku (TCV), nie miała mocy, ledwo jechała, problemem był czujnik położenia wału korbowego. Jak masz komputer albo oscyloskop to go sprawdź najpierw.
Witam Mamy taki ciekawy (?) problem Astra A14NET, po zgaszeniu silnika zachowuje się tak jakby jeszcze próbował chwilę pochodzić. Samochód miał kompleksową naprawę głowicy, wymiana rozrządu. Ciśnienie paliwa takie jakie powinno być. Co może powodować takie zachowanie?
Filtr paliwa jest zbudowany razem z pompa paliwa bylem u elektryka i sam niewiele gdzie szukać
Ładowanie ocenisz czy jest czy go nie ma podpinając miernik (woltomierz) do akumulatora i wszystko masz jak na dłoni a żeby sprawdzić diody musisz go rozebrać i sprawdzić za pomocą np. żarówki . Czasami wymiana samego regulatora nie załatwi sprawy często pada przynajmniej jedna dioda i auto stojąc na parkingu potrafi rozładować akumulator po paru dniach...
Miałem kilka takich przypadków z układem Denso i zawsze pomagała wymiana regulatora ciśnienia paliwa. Po wymianie nic nie programowałem i było ok.
Wymiana na pałe jak leci gratulacje. Podpinałeś jakiś tester ? Próbowałeś co diagnozować? Podstawowy parametr jak ciśnienie na CR gdzie? Dramat.
A sprawdzałeś licznik czy wskaźnik masz sprawny, nie wiem jak w jest w astrze F u mnie w zafirze w liczniku jest układ który odpowiada za wskazania temp. i poziomu paliwa.
Po mojemu pokazuje się OIL i liczba 1 ( olej, wymiana za 1000km)
tak jak kolega powyzj napisał zaczoł bym od sprawdzenia iskry po zgaśnięciu oraz przydało by sie sprawdzić cisnienie paliwa, wymiana filtra napewno by nie zaszkodziła.
Przyczyna szarpania samochodu był przycinający wtrysk paliwa. Wymiana wtrysku na inny rozwiązała problem. Auto nie szarpie na żadnym paliwie.
Prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy. Zawór zwrotny paliwa masz w pokrywie obudowy filtra paliwa. Próby naprawy, czyszczenia, przeróbek z reguły są bezowocne. Tańsza alternatywa to montaż dodatkowego zaworka zwrotnego przed filtrem paliwa. Droższa to wymiana obudowy filtra na nową oryginalną.
Tak jak zaproponowałeś, pojechałem do mechanika by sprawdzić kompem i ... żadnych błędów w historii ^^ A problem dalej jest - odpalam i jeśli się zadusi do ~30 sekund po odpalenie i dam gaz od razu wywala błąd - którego nie ma w historii hahaha Co do gwizdu sprzęgło od alternator ok, jedynie jakaś rolka od napinacza była luźna, ale po wymianie hałas...
Witam! Doszedłem o co chodzi! W sterowniku był takzwany ZIMNY LUT. Wymiana pomogła!
Odstawiając wóz do warsztatu. Nie bój się, nie podmienią ci dobrych części na stare, pałą też nie dostaniesz. Paliwa ze zbiornika nie spuszczą i nie pobrudzą dywaników.
Obrotomierz już działa Dzięki za Pomoc a tu jest pokazane i opisane krok o kroku jak podłączyć obrotomierz i rezerwę paliwa [url=http://e-pmk.eu/pl/diy/yacc/know-ho... Pozdrawiam
Mam jeden błąd nie pamiętam dokładnie ale chyba P1604 w opisie wymień ecu,co się tam takiego psuje?,że generuje taki błąd? Astra G 99r. hybrydka.Wsad,czy jakieś elementy,czy coś innego? A objawy nie chodzi pompa paliwa,nie steruje wtrysków.
Dławi się po postoju gdy odpalę na benzynie, Miałem podobnie w Astrze h tylko 1.6 115km (dławił się po odpaleniu albo nawet zapalał po kilku razach), winne było cofanie się paliwa do zbiornika po postoju (szczególnie jak było malo paliwa w baku), trzeba było wymienić pompę paliwa. Ile masz paliwa w baku? Zrób zworę na przekaźniku pompy przed startem...
ile to jest dużo? jeździsz tylko po mieście i na krótkich dystansach ? czy może trasy? jeśli masz silnik c14nz albo x14sz (60KM) to jest dość słaby do tej wielkości auta i będzie trochę palić... jeśli masz silnik taki jak podałem wyżej (to jest pierwszych 5 znaków numeru silnika) to można go przerobić na silnik z wtryskiem wielopunktorym i uzyskasz...
Sprawdź przekaźnik,kiedyś robiłem kadeta GSI i tam była tego przyczyna i za tydzień wyszła kostka stacyjki,jak mówię tylko sugeruję.
Wygląda jakby czujnik temperatury dokonał żywota. Na jego podstawie sterownik dobiera dawkę paliwa. -40 st to czujnik zwarty. Mniej nie pokaże. Wtryski leją paliwem jak oszalałe. Powoduje większe spalanie, wypadanie zapłonów, szarpanie. Logiczne wydaje się sprawdzenie czujnika i przewodów.
Skrzynie w benzynie i dieslu mają inne przełożenia (inna moc przy innych obr. silnika) nawet jeśli to złożysz to pewnie pozostanie Ci komputer (astra diesel 1 niema 2 już posiada). A co dalej idzie to skp - papier na zmiane silnika i wydział komunikacji zmiany w dowodzie masy, pojemności , mocy i rodzaju paliwa = nowy dowód.
Witam Przepraszam, ale byłem "trochę " nieobecny. Problem rozwiązany. Wymiana pompy paliwa ( wydajność niby była w normie, ale ciśnienie pozostawiało wiele do życzenia) pozdrawiam
Wymiana czujnika temperatury nic nie pomoże.Basbet:obydwa mierzą temperaturę płynu ,tylko jeden do wskażnika a drugi do sterownika.
Witam, może być silnik krokowy. Jego działanie jest na zasadzie ssania na zimnym silniku. Może źle dawkuje paliwo (nie daje więcej paliwa na zimnym-ssanie) i dopiero po nagrzaniu gdy nie potrzebuje tyle paliwa problem znika.
Dogrzewacz silnika z A-klasy używany 220zł (na szrocie w mojej okolicy). Pompka obiegowa 100zł (na szrocie w mojej okolicy). Trochę węży w gratisie (na szrocie w mojej okolicy). Nowy płyn w układzie chłodzenia. Ujęcie paliwa ze zbiornika -twórczość własna. Montaż i uruchomienie - j.w. Bonus taki że zimą od razu na gazie się startuje :)
No to kolega zaoszczędził...na początek czyszczenie układu paliwowego jak nie pomoże to wymiana pompy i wtryskiwaczy -to nie są tanie rzeczy...
Problem polega na tym że na 4 i 5 biegu przy obrotach 3 tys wyskakuje błąd i odcina moc, po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu błąd gaśnice i auto idzie dobrze lecz przy wysokich obrotach znów wyskakuje błąd. Na diagnozie wyszło że jest (Zbyt duże ciśnie paliwa na powrocie) Wymiana filtra paliwa nie pomogła🙁 Ktoś ma jakiś pomysł co może...
Witam, jestem posiadaczem Opel Astra 1.7D Kombi 44kW z 1993r. i mam problem z jazda nim, ponieważ ostatnio coś nie dostaje wystarczającej ilości paliwa do filtra, natomiast kiedy podłączyłem pompę wtryskowa bezpośrednio do banki 5l z ON to normalnie jeździł. Ostatnio były wymieniane filtry oleju, olej i filtr paliwa, ale auto normalnie jeździło, raz...
Problem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa DENSO w pompie wtryskowej wysokociśnieniowej.Falowanie obrotów przy niższych temperaturach-do problemów z uruchomieniem auta.Koszt 600zł+wymiana 300zł. Denso do 2006 roku robiło badziewiaste zawory SCV potem zmienili ich konstrukcję. DENSO + SCV = KŁOPOTY i to we wszystkich markach samochodów. http://www.oknation.net/blog/preechasan/...
Panowie, mam podobny problem. Astra 1.6 16v nie ma siły na benzynie do 2 tys obr/min, potem nagle ozywia sie i wszystko jest ok. Przy niskich obrotach po przelaczeniu na gaz też znacznie się ożywia. Pokazuje się blad p0230 ale na skutek przelaczenia na gaz, jesli silnik pracuje tylko na benzynie - bledu nie ma. Pytanie - czy to moze byc wina przekaznika...
Baw się, baw. Spalisz cewkę zaworu i zostanie tylko wymiana na nowy. Ten zawór sterowany jest peak&hold a na filmiku ma ustawione ograniczenie prądu na zasilaczu.
Witam.Moja astra 2.0 dtl miała podobne objawy.Pomogła wymiana zaworu zwrotnego na pompie wtryskowej i uszczelnienie przewodów na filtrze paliwa.Z własnej praktyki -wymiana filtra paliwa przed pierwszymi przymrozkami ,bez względu na przebieg filtra.Spuszczanie wody nie pomaga.
U mnie ten sam problem, wymiana sterownika od silnika nic nie dała, będę wymieniać czujnik wału korbowego oryginalny, mapowanie, ale zanim to zrobię, to będę sprawdzać jeszcze, czy odpali, jak mu włączę zapłon i wyłączę, czy wtedy będzie odpalać od strzału. Jeśli tak, to w pierwszej kolejności pójdzie ciśnienie paliwa, a czujnik ewentualnie, jak to...
Ok ostatecznie moje szybkie "postawienie na jedną kartę" okazało się trafne - aparat zapłonowy był uszkodzony. Nie wiem czy cewka czy moduł czy coś jeszcze innego ale wymiana modułu na nową sztukę pomogła. Koszt około 170zł
pisałem o kablach,a czujnik nie wiem dokładnie jak w tym modelu ,ale we większości 2000-3000ohm przy 20 stopniach i200-300przy 90stopniach.Co do kabli słabe parametry ,ale nie ten objaw,powinno szarpac silnikiem i efekt jakby czasami nie chodzil na wszystkie tłoki no większe spalanie paliwa. Dodano po 2 pisałem o kablach,a czujnik nie wiem dokładnie...
na innym forum wyczytałem,że gościu "bujał się " z wibracjami silnika wymieniał poduszki i nic nie pomogło, dopiero wymiana wtryskiwacza uszkodzonego załatwiła sprawę :D ps. a o co chodzi z metodą przelewową???
Opel Astra H 1.7 CDTI 100 KM odpala bez problemu i gaśnie na zimnym silniku i potem przeważnie odpala dopiero na trzecim razem ,był wymieniany filtr paliwa i pomogło ale tylko na miesiąc (przez miesiąc ani razu nie zgasł i teraz od nowa jest problem). W początkowym stadium problemu pomagało przekręcenie kluczyka 3 razy w pierwszej fazie odczekanie i...
Koska była sprawna , dymek wziął się z pod kolumny kierowniczej bo nawiew ustawiony był na nogi. Doszedłem Co się stało. Przetopił się przewód od pompy paliwa i cały czas masował. Wymiana i odpowiednie zabezpieczenie i wszystko chodzi . Temat do zamknięcia.
Sprawdź wężyki powrotu paliwa z wtryskiwaczy, jeżeli są wilgotne to je wymień. Powinno pomóc. Jeżeli ich wymiana nie pomoże to doraźnym rozwiązaniem jest zwiększenie dawki rozruchowej.
nie wspomnialem o kontrolce, moze dlatego ze nigdy sie nie zapalila podczas pracy silnika:) cisnienia paliwa nie sprawdzalem, ale mysle ze i tak jest juz wieksze niz bylo przed wymiana dosyc zatkanego filtra. Wymiana nic nie zmienila
Witam. Mam problem z szarpaniem silnika w Astrze G 2.0 Dti y20dth. Podczas jazdy autostrada samochód nagle zaczął szarpać i zgasł przy 120km/h wyświetlając check engine. Myślałem że już mam koniec jazdy, ale samochód odpalił bez problemu. W domu podpiąłem go pod ab- Coma i wyświetlił 2 błędy p1345 i p1220. Wiem co te błędy oznaczają,...
Czy w jakiś sposób można zablokować koła wału i rozrządu żeby po ściągnięciu paska zębatego nie straciły ustawień - poza metodą zrobienia własnych znaków.? Czy pompę paliwa można zdemontować od silnika bez odkręcania od niej koła zębatego oraz czy można je zablokować koło na pompie żeby się nie obróciło? Pompa przy montażu musi być też ustawiona odpowiednio...
Niestety większość przypadkow tego silnika to zaczyna się od słabej kompresji któregoś cylindra plus przegrzanie bloku. I jeżeli widzisz ze się gotuje to pierwsze zmierzyć kompresje. Ma być w przedziale wartości kolo 14bar, 13 bar tez nie jest zle, ale poniżej 13tu to pierwsze światełko do naprawy silnika. Kompresja poniżej 12,5 kończy się najczęściej...
Do ECU idzie jeden przewód - niebieski, drugi czarny nie wiadomo gdzie. Na drugim czarnym przy wyłączonej stacyjce jest masa a przy włączonej +12V. ECU zapina to do "-" i wtryskiwacz powinien cykać. U mnie nie cykał. Wykręciłem go i wyczyściłem, był oklejony jakąś białą parafiną ( chyba czas wymienić 16-letni filtr paliwa) oraz za siateczką miał jakiś...
Dziś zbadałem sytuację dokładniej i okazało się, że po starcie silnika na luzie pracuje on ok. minutę prawidłowo, a później jakby zaczynał się dławić i gaśnie. Sytuacja powtarza się mniej więcej 3-5 razy. Później po krótkim potrzymaniu go na gazie już pracuje mniej więcej ok. Czy myślicie, że te problemy mają związek z niedawną wymianą filtra paliwa?
witam kolego młody-20 jak tam ten opelek smiga po tej naprawie ???? właśnie rozlutowałem swój sterowniczek i identyczna sprawa , wiec się zastanawiam na ile pomoże wymiana tranzystora i ewentualnie stopionego opornika ewentualnie co mogło być przyczyna uwalenia tranzystora może zawór na pompie??? pozdrawiam Bart
Pompka paliwa jest sprawdzana i wymieniałeś baterie w kluczyku ? U mnie był podobny problem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... A u kolegi sprawę rozwiązało wymiana baterii.
Witam, okazało się ,że kolektor wylotowy ma dziurę. Został zespawany jednak objawy nie ustąpiły. Nie można jechać - gaśnie na wolnych obrotach. Przypomniało mi się także, że w okresie uszkodzenie-wymiana pompy paliwa musiałem utrzymywać wysokie obroty na gazie bo gasł na wolnych obrotach. Tylko niepokoją mnie te wystrzały do kolektora dolotowego.
Dopiero wczoraj sprawdziłem kabelki i okazuje się że są OK! tzn. od komputera do cewki przekażnika! i zasilanie cewki z "+" . Chyba czeka mnie wymiana sterownika! Czy ww. czynność można wykonać samemu bez programowania sterownika? Mam zamiar kupić sterownik z demobilu!
wtyczka zawsze jest jedna, stała K dla tego licznika to chyba 1631, coś tak mi się kojarzy, ale niech ktoś to zweryfikuje. Kontrolka rezerwy działa tam tak, że jak wzrośnie rezystancja w układzie pomiarowym poziomu paliwa ( slizgacz się przesunie w dół) układ elektroniczny zapali zarówke, tak że nie ma tam klasyczmego styku zwiernego.
Ja już tych bzdur nie mam siły czytać. Kolego KeinXor - nie masz pojęcia o czym piszesz. andrzej-1983 - mierzyłeś ciśnienie paliwa? Jak rozumiem, wszystko co robisz, to wymiana na próbę bez żadnej diagnostyki? I kto tak pięknie zamontował stożek i przepływomierz?
Znalazłem wreszcie fachowca z manometrem - zmierzył ciśnienie paliwa na listwie zasilającej wtryskiwacze - było 0,03 MPa zamiast 0,3 MPa. Winę ponosiła przegroda w listwie. Wymiana listwy zakończyła problem. Dzięki wszystkim za pomoc.
a miałeś wymieniony sprzęgło? I sprawdź stan oleju. bierzesz kartkę i kropelka na kartę i czekasz chwile jak czarny to wymień. Bo umnie słabo przypieczenie było powodem ze był zużyty olej, po wymianie wróciło do normy. Ale nie wiem jak u ciebie będzie. a sprawdziłeś wtryskiwacze? bo może one są zużyte albo są zanieczyszczone od paliwa. Chyba się już...
Zwykłe, najzwyklejsze Lovato, silnik wprost idealny do zagazowania. Czasami ( wyjdzie w praniu ) trzeba dołożyć do sterownika emulator lambda, choć przy dobrych nastawach nie będzie konieczny. Będzie podpinana do lambdy, czujnika położenia przepustnicy, czujnika obrotów masy i zasilania oraz odcinanie wtrysku więc nie bezpośrednio do ECU Pompki się...
Hej, myślę, że można wykonać test zaworu SCV. Odpal samochód, zostaw na wolnych obrotach i wypnij kostkę zaworu SCV. Jeżeli silnik zacznie inaczej pracować, to znaczy, że zawór działa. Jeżeli jest bez zmian, taki zawór można wyczyścić i wymienić uszczelki. Jeżeli to nie poskutkuje - wymiana zaworu na inny. Wydaje mi się, że ten zawór nie wyjdzie na...
Przerabiałem identyczny tema, i też szukałem problemu a to w listwie lpg, a to w zaworze lpg i wszystkim innym lpg :-), potem w regulatorze ciśnienia pb rożnych czujnikach temp itd..... aż samo wylazło. Nie odpaliłem dziada pod pracą wcale ! Lina i holowanie do warsztatu we mgle .... makabra. Mechanik pier..... w zbiornik i zapalił. Mówi, że pompka...
Astra J 1.4t 140km 2012r. 173 tyś km Gaśnie Podczas jazdy. Witam serdecznie zakładam post ponieważ już mi ręce opadają. Mianowicie auto miało wstępnie problem na zimnym silniku na ssaniu jak by wypadał zapłon po wymianie świec ale jak auto zeszło z ssania pracowało już normalnie dodam że założone świece irydowe NGK. Po przejechaniu na świecach ok 10...
Witam. Jako, że nie znalazłem odpowiedzi w postach na forum pragnę przedstawić problem. Opel Astra F C14NZ 1993r bez immo. Problem się nawarstwiał ale teraz nie można przejechać na 1 biegu 10 m bo tak mocno szarpie, podkładane było: -cewka, palec, świece, moduł, przewody, kopułka; -pompa paliwa, filtr paliwa, wtryskiwacz; -wszystkie masy dochodzące...
Auto naprawione . Okazuje się że, obsada (tulejka wtryskiwacza) ukręciła się na równo z głowicą! Ścianka grubości około 1mm!! z powodu zapieczonego wtrysku (nieszczelna podkładka miedziana) Oringi były całe. Udało mi się ją wydostać bez zwalania całej głowicy. Zrzuciłem tylko nasadę z wałkami.Chory patent z tymi obsadami! Uprzedzam wszystkich aby nie...
Witam. Temat na pewno tutaj znany jednak nie potrafię znaleźć odpowiedniego rozwiązania. Problem w astrze h 1.8 z18xe. Mianowicie silnik kręci ale nie odpala (pali raz na około 30razy jak czapka stanie) około dwa tygodnie temu jadąc trasą silnik zaczął chodzić jakby na trzech cylindrach lecz po przejechaniu około pół km. wszystko wróciło do normy. Następnego...
ja w Astrze F nigdy nic nie resetowałem czyszcząc silniczek krokowy/wymieniając go czy wymieniając całą przepustnicę a nawet i cały silnik :) sprawdź czy czegoś nie spartoliłeś, widziałem różne cuda np w jednej z moich Astr ktoś założył silniczek krokowy na odwrót!! nie wiem jak to zrobił bo on odwrotnie nie pasuje, ale był odwrotnie i aż uszy powyginane...
Problem rozwiązany Po stwierdzeniu że wszystko jest sprawne pomogła.. wymiana przekaźnika na oryginalny GM / Siemens. Samochód zaczął znów normalnie jeździć. Na zamiennikach z Elmotu i innych - nie odpalał na benzynie. Pozdrawiam
Posiadam Opla Astrę 2.0DTI z 2001r 101KM. W aucie wymieniłem akumulator bo stary wyzionął ducha, kupiłem VARTĘ 74Ah 750A, wymieniłem świece żarowe na nowe firmy BOSCH, do paliwa wlałem środek do czyszczenia wtrysków. Wszystko to było robione w celu poprawy odpalania auta ale jak narazie brak poprawy. Zawsze po nocy jak temperatura jest zbliżona 0 stopni...
Witam. Temat dotyczy Astry 1,4 16v z 2001roku, przejechane 139 000. Od dłuższego czasu świeciła się kontrolka silnika- zakupiłem obd i za pomocą programu Torque wyczytałem błąd P0400. Po przeczytaniu kilkunastu wątków na ten temat wymieniłem zawór egr na nowy. Błąd skasowałem, i jakiś miesiąc był spokój. kilka dni temu kontrolka znowu się zaświeciła-...
Dzięki za odpowiedzi. ...regulator ustala ciśnienie na 0,76 bar? Przynajmniej powinien. czyli jeżeli zrobiłem tak jak już pisałem Za pomocą trójnika i ciśnieniomierza, ustawiłem (ściskając wspomnianą rurkę) ciśnienie paliwa na wyjściu wtrysku na 0.4 bar oraz na 0.8 bar na wejściu paliwa do wtrysku (wartości znalezione na forum). to wygląda na to, że...
A nie masz 2 generacji gazu a chcesz założyć reduktor pod 4 generacje? Jak to jednopunktowy wtrysk paliwa to trzeba raczej zostać a jak nie to zmienić na 4 generacje ale to troche więcej roboty niż tylko reduktor.
A czy nic sie nie stanie jak podlacze osobna mase i bede tak jezdzil. Jeśli ecu już zaczyna padać to będzie się to pogłębiać, pojawią się kolejne dolegliwości. Naprawa to jakieś 200-500zł w zależności gdzie robisz i z jaką gwarancją. Fizycznie w ciągu jednego dnia da się taki sterownik naprawić jednak nikt Ci nie zagwarantuje, że się nie przeciągnie...
Rozmawiałem ostatnio z kimś kto ma silnik Z14XE (ja mam Z16XE). Miał najpierw lekkie szarpanie na zimnym i na ciepłym, później coraz bardziej szarpało, błędów żadnych, a później nie mógł już nawet ruszyć z miejsca. Zmierzył ciśnienie paliwa i miał 2,5 bara. Wymiana pompy i samochód jak nowy. Pompę paliwa charakteryzują 2 parametry: wydajność i wysokość...
Ja "prześwietliłbym" oscyloskopem wykres z czujnika położenia wału - na początek... Następnie zmieniłbym mu jeszcze do testów paliwo, na bardziej oktanowe i opóźnił zapłon (trza przeróbek, no ale Ty to "lubisz" :) ). Jeśli to nie pomoże, to mniemałbym twierdzić, że mieszanka w cylindrach jest nie dostatecznie wymieszana i zapłon następuje najpierw w...
A co może być powodem, że auto (OPEL ZAFIRA 99' X18XE1 + LPG) gaśnie i jest problem z jego odpaleniem? Wyskakuje tylko błąd P0130 jak u hacker 607 http://obrazki.elektroda.pl/9545635400_1... Po głowie chodzi mi nieszczelny wydech ale to dopiero sprawdzę na dniach. Czy ktoś miał podobny problem? Dodam, że wcześniej miałem check przy wysokich...
witam mam podobny problem ,po wymianie silnika auto nie odpala ,rozrusznik dostaje napięcie lecz nie kreci,słychać cyknięcie,przed wymiana działały oba kręciły,a teraz żaden ,wszystko podłączone tak jak ma być,gdzie jest problem ,Astra G z silnikiem 1.6 8v, X 16SZR 2001
Witam Mam problem mój opel astra II 2.0Dti po wymianie filtra paliwa nie odpala.Po wyjeciu starego filtra i włożeniu nowego filtra( nic nie było odpowietrzane tylko odkrecenie pojemnika wyjecie starego wsadzenie nowego zakrecenie )Samochód zalapał na 5 sekund i zgasł po 2 godzinym kreceniu go nadal nie odpalił, po diagnostyce wyszły błedy P1630 i P0725....
Witam mam podobny problem po 7-letniej jeździe na LPG silnik na benzynie zaczął falować na niskich obrotach a na wysokich tracić moc, po sprawdzeniu ciśnienia paliwa, wtryskiwaczy, sondy, przepływomierz i czujnika temperatury silnika oraz wymianie świec w vectra B Z18XE 1,8 16V automat stwierdzono, że sterownik (EKU) się uszkodził. Po wymianie na nowy...
Nie ma takiej możliwości, albo wymiana na MID i dołożenie manetki do komputera albo jakaś druciarnia (widziałem dokładany "komputer" pokładowy współpracujący z wyświetlaczem TID). :arrow: http://www.astra-g.pl/viewtopic.php?f=71...
Sugerowałem (...) sugerowano (...) sugestię (...) Wykonano konkretną diagnostykę ? Sprawdzono parametry bieżące podczas pracy silnika ? w desperacji ASO Masz jakieś konkretne wydruki z testów diagnostycznych ? Oczekujesz kolejnych "sugestii", typu: Cewka, świecie, kable, silniczek krokowy, sprawdzono i uszczelniono podciśnienie, wymiana sondy lambda,...
(...) o się krztusi. Silnik nie pracuje równomiernie i traci moc. Jakbym miał za wysoki Ping 🫣 Zapaliła się kontrolka ESP i pali się cały czas. Jaki może być powód? Dużo czytałem i ponoć wymiana świec może pomóc? Niestety nie jestem ekspertem jeśli chodzi o auta,wiec każda rada będzie pomocna. Dziękuję! Witaj na forum! Z opisu Twojego problemu wynika,...
co do wskazania poziomu paliwa jest ok fałszuje tylko teperatura. Dodano po 4 więc zakładam że stabilizator napięcia w liczniku jest dobry.
Sprobuj wymienic pompe paliwa(nalepiej pozyczyc,pasuje od Kadeta GSi,astra na wielopunktowym wtysku,niewsadzaj od "naoramlego" kadeta bo ma zamale cisinienie)J Mam nexie i mielem podobne objawy wymiana pompy pomogla. Na przyszlosc zaparaszam na forum dotyczace nexii. http://forum.tuning.info.pl/viewforum.ph...
Witam mam problem z Astrą f 1.8 8v (C18NZ) w gazie otóż autko nie odpala a czerpią mi się możliwości na początek dodam ze wtrysk nie podaje paliwa gubi masę a to co robiłem to sprawdzenie pompy paliwa wymiana przekaźnika pompy ponieważ padł, iskra jest , paliwo dochodzi, wiązka sprawdzona. Czasami odpali pochodzi pochodzi ale po jakimś czasie zgaśnie...
Witajcie! Od paru dni zmagam się z problem niepracującego silnika w mojej Asterce (Astra G, liftback, 1.2 benzyna + LPG, 2002). Rozrusznik kręci ale nie dochodzi do zapłonu. Kroki, które wykonałem to: zdiagnozowanie niepracującej pompy (tutaj pomyślałem, że to musi być wadliwa pompa), wyjęcie pompy, podłączenie pompy pod zewnętrzny akumulator ("ooo...
wymiana filtr paliwa astra wymiana pompy paliwa astra wymiana filtra paliwa astra
dziwi trybie awaryjnym oznaczenia płytki kamery monitor natężenie
silnik suszarki elektrolux zgrzewarka kondensatorowa
Luz zaworowy Chevrolet Spark 0.8 2005 - specyfikacja i regulacja Volkswagen Golf 6 Plus 2012 - Błąd Poduszki Powietrznej Tylnej Lewej