Rożnica 8 mm jest bez znaczenia, możesz śmiało zakładać.
Jak sygnał jest brany z ABS to trzeba podłączyć tester i odczytać błędy. W innym przypadku to błądzenie. Jak nie połączy z ABS to sprawdzić linie diagnostyczną i zasilania. NIe podejrzewać tylko diagnozować.
Piasta wymieniona.. Wybór padł na firmę Febi Bilstein. Nie było większych problemów z wykręceniem starej. Obyło się bez rurki. Zdziwiło mnie tylko to, że śrubę z piasty wykręcił zwykły sieciowy klucz udarowy za 100zł który niby ma napisane 800 Nm ale raczej ma max. 140 Nm. Było widać, że piasta nie była wymieniana bardzo długo a może i od nowości. Po...
Dziękuję za porady a pytałem o to jakiej firmy bo w sklepach chcą od 220 do 280 zł za sztukę a na internecie są już po 115 zł za sztukę np taka piasta http://allegro.pl/piasta-lozysko-tyl-ope... W aucie już od pół roku praktycznie nic z tyłu nie przewożę więc auto można powiedzieć ma obciążenie co dwa miesiące...
Przód 50 nm +45 stopni Tył 70 nm + 30 stopni
Palnik lub lekko zruszyc mlotowiertarka ?
A jeszcze zapytam was czy w przypadku lekkiego uszkodzenia wieloklinu w otworze piasty da się to jakoś naprawić (nowe frezowanie, radełkowanie) lub ewentualnie nową szpilkę w miejscu wieloklinu zamocować na bardzo mocnym kleju do gwintów np. Loctite 243 czy w grę wchodzi tylko wymiana piasty?
Wymiana przegubu i piasty kola a co do sprzegla wiskotycznego nie powinno sie uszkodzic.
Jeśli wybijesz zerwiesz gwint. Spróbuj na ciepło może sie ruszy a jesli nie to rozwierć i gwintuj.
Dziekuje kolego za szybka odpowiedz,tarcz ma luz na piascie wlasnie na tylnym lewym kole i pewnie stad ten błąd.Myslałem ze da sie to jakos naprawic ale czeka mnie wymiana piasty jeszcze raz dziekuje
Witam w tym modelu występuje piasta z łożyskiem montowana na 4 śruby więc wystarczy przekręcić .
Tanie rowery mają do dziś w sprzedaży hamulce szczękowe. Pewnie taki masz przeróbka nieopłacalna pomijając fakt że możesz nie mieć w widelcu miejsca do przykręcenia zacisku no i wymiana piasty.
przegub założyłem ok, tam między przegub a łożysko idzie jeszcze podkładka i dlatego wiem że przegub jest dobrze, a tuleja nie z rury :) I o co chodzi z tą sprężynką? Gdzie i jaka ona ma być?
https://youtu.be/2_bdTgROrIY https://youtu.be/TlqmTJSos7Y https://youtu.be/M0PTUe7cBd0 polskie napisy można zrobić tym dodatkiem S3.Translator
Jeśli to faktycznie jest problemem to wymiana piasty z łożyskiem powinno naprawić ten problem będę patrzył dzięki za podpowiedź
Długi porządny klucz na nasadkę by odkręcić nakrętkę półosi przy piaście.
Na co tu czekać? Koszt pierścienia to połowa kosztu tarczy, plus robota. Żadnego sensu.
Wymiana piasty przedniego koła nie powinna wpłynąć na zmianę zbieżności, więc nie wymaga ponownego ustawiania.
Witam, szczerze męczyło mnie brak ABS i ASR - udałem się do "mojego" mechanika, który z wymianą piasty nie miał problemów :) Okazało się, że w piaście znajdowała się trawa + woda :) wymiana + piasta = 280 zł (piasta nowa - zamiennik) Można zamknąć - dziękuję wszystkim za podpowiedzi !
Czy można wymienić osłonę przegubu przy kole bez konieczności odkręcania nakrętki mocującej piastę i bez demontażu piasty Można, można, na forum "Eskorta" jest to dość szczegółowo opisane (nawet nie trzeba mieć kanału) ,mam dwa Fordy i przeważnie raz na rok któraś osłona wymaga wymiany. Starą osłonę należy rozciąć , oczyścić ze starego smaru, w przegubie...
OK czyli jak na zdjęciu w tym artykule: https://e46garage.pl/wymiana-piasty-i-lo... Pytanie jak nazywa sie nasadka z trzpieniem jak na tym zdjęciu. Przykładowo klucz łamany yato długi jest mało wytrzymały ze względu na przegub. Najlepszy byłby taki jak na zdjęciu + redukcje.
Chyba widać tam zabezpieczenie (zrób zdjęcie samej końcówki wału). To coś to na pewno nie nazywa się "blacha" . To pewnie piasta.
Wymiana piasty lewej pomogła. ABS działa, predkosciomierz również. Dziękuję koledzy za pomoc.
http://www.youtube.com/watch?v=FFpSYfck1...
Witam miałem podobną usterkę wymieniłem łożysko nie pomogło , wymiana piasty pomogła
Wymiana piasty rozwiązała problem. Dzięki za pomoc.
Jeśli usterka objawia się na dołkach to zużyte jest już łożysko koła. Tak czy inaczej czeka cię wymiana piasty.
Wymiana piasty nie jest łatwą sprawą, dojdą nowe szprychy,centrowanie koła co znacznie wpłynie na koszt naprawy, taniej wyniesie nowe koło.
Temat rozwiązano połowicznie: Zgnita piasta i przez to zapewne były błedy. Po wymianie na starą pompę ABS nie można uruchomić auta Nie działa licznik i blokuje IMMO Temat z problemem: Dodano po 1 Wymiana piasty na nową
Powtórzę, felga na samych śrubach sie nieutrzyna. W naczepach i w ciężarówkach felgę trzyma 10-12 śrub i przy uszkodzeniach pierścienia piasty lub felgi dokręcanie śrub nic nie daje, każdy kierowca to potwierdzi - tylko wymiana piasty i felg rozwiązuje problem.
Belka nie ma regulacji zbieżności.
Witam Czy poza wariującą wskazówką prędkościomierza zauważyłeś inne dolegliwości np. zapalająca się kontrolka ABS ? Problem ze wskazaniami prędkościomierza miałem w Zafirze A. Na początku wskazówka podskakiwała aż w końcu w ogóle "umarła". Uszkodzony okazał się czujnik ABS lewego przedniego koła. Z niego pobierany jest sygnał do prędkościomierza. Naprawa...
czy rozwiązaniem problemu jest wymiana piasty w której jest czujnik?nie ma innej opcji? a odnośnie tej różnicy wysokości bieżnika myślisz ze to za mało jak tył ma 2mm a przód 6mm by wywołać uruchomienie abs? obwód toczny troszkę jest inny?
W komplecie: https://obrazki.elektroda.pl/4678736000_...
Nie tyle wytoczyć, ile wyfrezować w tulei koła i na wałku rowki i użyć pojedynczy klin. Kiepski pomysł Panie Krzysztofie. Nie jest łatwe do wykonania, problem z wycentrowaniem i mniejsza wytrzymałość wpustu. Czy po odkręceniu w feldze pięciu nitów wyjdzie ta tulejka z tym nazwę to dekielkiem ? ( mam hamulce bębnowe) Koła są montowane do piasty podobnie...
Prawdopodobnie przetarte są przewody ,albo wtyka nie łączy dobrze od czujnika ABS ,a licznik działa tak dlatego że pobiera impuls z lewej piasty (czujnika ABS).W najgorszym wypadku wymiana niestety piasty!
Witam . Z filmu nie wiele słychać. Zaobserwuj takie zjawisko - jak huczy i skręcasz w lewo lub w prawo - wyje mocniej/ciszej? Jeżeli tak to masz pewniaka - łożysko. Tam łożyska były w bębnach więc troszkę to skomplikowane do wymiany. A jeszcze pytanie - nie przywaliłeś tylnym kołem w krawężnik - na zimowych poślizgach? Jeżeli tak to czeka cię jeszcze...
Problem tkwił w piaście, korozja spowodowała rozwarstwienie części magnetycznej od piasty skąd czujnik zbierał dane. Wymiana piasty na nową oraz obrót kierownicą w lewą stronę do oporu następnie w prawą stronę do oporu a następnie koła prosto, kontrolki od ESP I wspomagania zgasły a pompa od wspomagania zaczęła działać. Dzięki wszystkim za podpowiedzi...
Nowy silnik znalazłem za 240zł, do tego ma inne zakończenie wału co wiąże się z wymiana piasty i noża, całkowity koszt przekraczający 300zł kupując drut za te przykładowo 80zł mieszczę się z reszta potrzebnych części w cenie 150zł lakier 20zł , gotowe zasuwki żłobkowe 24zł, + koszuli i cena przesyłek
Raczej inny, nie kombinuj. Ważna jest też średnica piasty.
zaryzykował bym stwierdzeniem, że ponad połowa projektów/ prac inż/mgr to sztuka dla sztuki. Zgadzam się, że coś takiego miało by problem z naładowaniem telefonu. Nie wiem czy obecne smartfony było by w stanie zaspokoić zapotrzebowanie energii. Jednak biorąc pod uwagę wiek autora projektu i fakt że jednak coś z tego wyszło... Co do lenistwa, leniwy...
Jeśli nie jest za późno skasować luz na łożyskach. Regulujesz pod dekielkiem na 4 śrubki. Jeśli jest tam jeszcze olej to najpierw go zlej przez korek w piaście. Po skasowaniu luzu wlej olej do piasty, jeśli wycieków już nie będzie to tyle. Jeśli nadal Będzie się sączył piasta do zdjęcia przez demontaż nakrętki i łożyska, potem wymiana uszczelniacza.
Najczęściej to jednak jest kostka przy czujniku lewego przedniego koła... więc mimo wszystko zacząłbym od wiązki tego czujnika i samego czujnika (byle nie zamiennik).
Jeżeli masz tam czujnik, to dalej sygnał z niego leci do skrzynki z bezpiecznikami / przekaźnikami. Tam jest taki przekaźnikopodobny element (bodajże pomarańczowy) który jest przetwornikiem sygnału z czujnika na sygnał drogi / prędkości. A pewnie problemem u ciebie jest walnięty czujnik -> wymiana razem z piastą niestety.
A gdzie i jak to szukac? Google.pl -> Piasta Whirlpool AWE
To pasuje. FEBI BILSTEIN 26828 Nakrętka koła (znany portal). - M18x1,5 - klucz 27.
Witam, mam pytanie, czy ktoś wie, czy da się wymienić urwaną szpilkę z przodu w Volvo S40 II bez ściągania piasty?
Tępym przecinakiem też pójdzie.
Tak. Jak bez ABS to pierścienia fonicznego nie będzie, chociaż w nowej możesz mieć ale to niczemu nie przeszkadza - zakładaj. Zabierak mówię o rękojeści - uchwyt do klucza nasadowego którym musisz odkręcić nakrętkę piasty.
Ja grzeje piaste indukcją i półoska wychodzi, piasta i lozysko nowe oczywiście wlatuje.
Nie mam zmartwien o skrzynie. Na ukladzie hamulcowym nie oszczedzam, to najwazniejsze. Oleje pokupowane. Tu maly problem! Kupilem tez nowe felgi Final Edition z 05' 17-stki, wzialem sie za odkrecanie starych.. Trzy kolka poszly ladnie. Niestety.. w prawym przednim urwaly sie TRZY sruby, na dlugim kluczu do kol ledwie co odkrecilem pozostale dwie. Sam...
Podobnom w AstrachG i Zafirach czujnik ABS koła znajduje się w piascie, jesli trzeba wymienic czyjnik to tylko przez wymianę piasty czy to prawda?Mam takie objawy że po pierwszym rannym załączeniu stacyjki nie gasnie kontrolka ABS z TC.Wyłaczenie i włączenie ponowne powoduje zgaśniecie kontrolek.Serwis stwierdził(po podłączeniu komp) uszkodzony czyjnik...
Czy wymiana łożyska lub piasty to kosztowny zabieg i czasochłonna zabawa? :). Tylko niech sie upewni czy czujnik , czy pompa.
:D Jakiś talent wmontował całą zwrotnicę i Mcphersona z jakiejś wersji GTI :D Kolego,zdejmij dwa przednie koła i bardzo dokładnie je porównaj,bo może się okazać że sama wymiana piasty jest niemożliwa bo całe zawieszenie pochodzi z innego samochodu. Dodano po 6 Zresztą,mnie już nic nie zdziwi: http://obrazki.elektroda.net/36_12627429...
Ładowana od góry ma dwie piasty-czasochłonna wymiana, idiotyczny dostęp do tych elementów. Co do autopozycjonowania. Ja nie miałem takiego cuda i jakoś nigdy nie narzekałem, że muszę ręcznie zrobić ćwierć obrotu bębnem :-) Nie miałem też zabezpieczenia przed uruchomieniem z niezamkniętym bębnem, w konsekwencji uszkodzony kawałek polimerowego włazu/obudowy...
Łożysko piasty rozpadło się przy ściąganiu. Po wymianie piasty dalej wyskakiwał blad. Wymiana czujnika załatwiła sprawę. Klucz do śruby piasty to spline 18
Witam. Problem rozwiązany. Okazało się że wianuszek od abs jest zintegrowany z piasta i wymiana usunęła problem. Przez lata skorodowal i czujnik nie zaliczal obrotow.Koszt piasty po rabacie prawie 250 zł . Pozdr
Piasta noża jest nasadzona na wał silnika należy ją ściągnąć (na pewno "przyrdzewiało") i nie chce zejść. Penetrator WD40 poczekać trochę i próbować ściągnąć. Piasta noża wygląda po zdjęciu tak podobnie do tych z linku i jest założona na wał silnika... https://www.google.com/search?q=Kosiarka...
"A to oznacza,że z braku smarowania ośka zatarła się (albo przyrdzewiała) w piaście" Czyli to oznacza że albo użycie WD i rozruszanie "manualne" pomoże, albo wymiana wirnik +piasta się kłania :cry: Z drugiej strony dodam że kółko napędowe/pasowe się ładnie kręci, więc gdybam nad prawdopodobieństwem że kółko napędowe jest opadnięte. Jak je "nastawić"?
Witam Przejrzałam dość dużo tematów na forum ale nie mogę odszukać połączenia awarii jaka u mnie wystąpiła. Po zakupie samochodu zaświecała mi się co jakiś czas kontrolka ABS - poprzedni właściciel stwierdził, że sprawdzał i to z powodu zmiany wilgotności /?/. Następnie zauważyłam skoki wskazówki prędkościomierza - co jak wskazuje wg. informacji jakie...
Tak mam tarcze hamulcowe.Napewno łożysko??bo mechanik mi mówił że trzeba wymienić całe piasty ale nie był pewien, i nie wiem co teraz mam kupić czy łożyska czy piasty.
Sama wymiana stabilizatorów nie usztywni Ci auta , jak sama nazwa mówi jest to element stabilizacji . Polecam zakup z wyższej półki . Co do łożyska to to chyba w „B” cała piasta .
Czy w tym przypadku można wymienić same łożyska , jesli tak jaki symbol.czy lepiej wymienić całe piasty?
wszystkie elementy metalowe które trą o siebie trzeba smarować. Łożyska smaruje się smarem stałym łożyskowym, a rodzajów tego jest od groma. Można również użyć jakiegoś smaru uniwersalnego typu liten.
tu już nie masz wiele roboty! wykręcasz śrubę imbusem 5 i wymieniasz łożysko. później postępujesz w odwrotnej kolejności jak do tej pory :) sprawdź czy ta piasta nie wyrobiła otworu w zbiorniku (ale to już inny temat "wymiana zbiornika")
Niestety ,bez wyjęcia belki się nie obędzie jeżeli chcesz to dobrze zrobić i beż zbędnych "wygibasów". Można spróbować podeprzeć silnik w miejscu połączenia ze skrzynią biegów(aby nie na misce olejowej) Sprawdż czy śruby urwały się przy samej płaszczyżnie koła. Trzeba jakoś zblokować piastę alternatora by się nie obracała. 1. można spróbować je czymś...
W mojm nemo sani nie ma ,sprawdzalem To nie ma to prawa jeździć bo wahacze nie mają się czego trzymać😀 Dodano po 3 Konieczne do demontazu polosi jest rozpinanie wahaczy od zwrotnicy? . Mam zrobiona swieżo zbierzność Inaczej nie wysuniesz przegubów z piasty.
Ile kosztuje wymiana uszczelnienia w piaście tylnego mostu na zwolnicach? Chodzi mi o koszt robocizny bo części wszystkie już mam. Oraz ile kosztuje robocizna wymiany pióra resorowego na tylnych osiach jest to resor 12 piórowy. Jaki jest mniej więcej koszt takiej naprawy?
Wymiana skorodowanej piasty załatwiła sprawę(koło foniczne rozsadziła rdza).Po wymianie i przejechaniu 100m zgasł ESP a po zatrzymaniu i max. w lewo i prawo zgasła kiera. Dzięki i "pomógł" poleciały. Dodano po 9 Wniosek z tego taki że sterownik wspomagania najpierw żąda informacji o sprawnym ABS/ESP a potem dopiero sam się naprawia włączając wspomaganie.A...
Może coś więcej? Co to za rower? ale nie wiem czy wejdzie mi taka kaseta. Ile masz miejsca na piaście?
Pojeździj parę km dotrą się klocki , zaciski luźno chodziły przeczyszczone dobrze tak samo piasta pod tarcza? Wymiana płynu tutaj nie pomoże.
Przepraszam że odświeżam temat ale mam podobny problem z tym że w moim przypadku wymieniłem całą piastę w prawym tylnim kole , w starej łożyska zaczęły hałasować. No i właśnie od tego momentu zaczęła mi świecić kontrolka ABS, dziwne bo kiedy jadę wolno przestaje sygnalizować problem. Wyczytałem wyżej że jak ktoś pisał że może czujnik lub przewód mógłbyć...
dwoch stron nie wymienialem bo ulozyskowanie od strony czynnej wydawalo sie ok - bez luzow, oporow, ladnie i plynnie chodzilo. z obserwacji wynika, ze strasznie 'nierownolegle' chodzi kolo pasowe - nie wiem, czy to normalne bo nigdy wczesniej pralki nie rozbieralem :) Jeżeli koło pasowe ma bicie to prawdopodobnie kamień zgromadził się między duraluminiową...
Witam. Świeżo po szkole otwieram warsztat samochodowy. Nie poprzez otwieranie działalności, ale tymczasowo będę robił na boku. Czy byłby ktoś tak dobry i zerknął na "cennik" - tak wiem, śmiesznie to brzmi, lecz każdy od czegoś zaczyna ;) Nie chcę mieć wygórowanych cen, więc wolę zapytać doświadczonych ;) Serwis olejowy ze wszystkimi filtrami - 80 zł...
Dokładnie wywal mcphersona i nie baw się na samochodzie, bo namęczysz się, porysujesz błotnik i jeszcze się do tego wk....sz :D Więc lepiej to zrobić bezboleśnie poza samochodem. A jak boisz się później o ustawienie przy dokręcaniu tych dwóch śrub, to wymontuj amorka razem z piastą i wymień łożysko. Pozdro
Spawać nie- piasta jest z żeliwa które nie lubi spawania na zimno, szpilki powinny mieć ryflowanie i ścięcie z jednej strony łba żeby się nie obracały. Jak wymiana na nowe szpilki nie da skutku dotoczyć szpilki z większą średnicą mocowania i dużym łbem. Śruba 8,8 lub półoś- nie toczyć z normalnej stali bo to ciasto.
Przełożenie piasty z wersji 1.2 do zwrotnicy od HGT nie jest możliwe, ponieważ rozmiar łożyska nie zgadza się. Owszem ale rozmiar zewnętrzny chyba jest taki sam. Przekładasz piasty z łożyskami do zwrotnic hgt. Oczywiście podczas demontażu łożyska się rozlecą więc raczej trzeba nowe.
Czujnik zegarowy pokaże czy są tarcze krzywe. Jeśli po wymianie tarcz na nowe dalej będzie bicie to do wymiany piasta (przed wymiana tarcz można ją sprawdzić).
O tulei to nie pomyslalem. W tym problem że same lozysko kosztuje ponad 100zl, owszem sa tansze ale juz sie raz przejechalem na tanich lozyskach, moj kolega tez, tanie lozyska to mozna zakladac jak sie auto sprzedaje. W obu przypadkach zakonczylo sie na zalozeniu w moim przypadku bebna z demontazu z oryginalnymi lozyskami (ale to w innym samochodzie)...
Witam. Mam pytanie do znawców wariuje mi prędkosciomierz na opcomie błąd P 500 czujnik prędkości własnej pojazdu abs żadnych błedów i teraz moje pytanie. 1) czy pobiera dane z absu czy z impulsatora i gdzie jest na skrzyni nie mogę go zlokalizować. będę wdzięczny za wszystkie sugestie. Dodano po 1 A więc na chwilę obecną jest tak; sprawdzenie organoleptycznie...
Pęka czop bębna czyli piasta. Niestety w tej pralce jedyną metodą naprawy jest wymiana zespołu piorącego: https://north.pl/karta/zbiornik-kompletn...
W moim Leon I kiedyś przywaliłem w zimę w krawężnik bokiem tyłem. Wygiąłem metalową felgę, skrzywiłem mocowanie piasty w tylnej belce. Fabrycznych mocowań nie ruszyło. Wymiana belki z piastami na prostą, nowe tuleje belki i auto jeździ nadal prosto i geometria według fabryki.
Cześć. Fiat ulysse 2 gen 2.0 diesel automat, ośka. Wymiana łożyska przód. Jest prasowane, na segerze, na śrubach razem z piasta? Będę robił po pracy na warsztacie i nie chce jakiegoś kwiatka trafić. Jak na segerze będę kopał w rdzy aż znajdę :-)
Teraz założone są tarcze i klocki Hella.Pracujemy we dwóch na warsztacie i Helle zakładamy często i nie ma żadnych reklamacji.Do własnego golfa założyłem taki komplet i hamulce są bardzo dobre bez żadnych bić.Piasty właśnie zostały kupione i mam zamiar je wymieniać,ale wcześniej sprawdzę bicia na starych.Miałem taki kłopot kiedyś w Mondeo 2000 rok.Zmienione...
Okazało się wadliwie działający pierścień łożyska przedniej piasty.
Tylko, że teraz trochę zgłupiałem, BO: kolega od Toyot pisze, że tam wymienia się kąplet czyli piastę czyli element do którego mocuje się koło, ten element jest zintegrowany z łożyskiem na którego końcu jest koło zębate od abs-u, i powinno się dawać nową piastę czyli to co opisałem wyżej, a nie np. jak u mnie było do wymiany łożysko to, że jest po prostu...
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Jeżeli , podkreślam , jeżeli , masz tam pasek 1051 H to jest to konstrukcja Brandta , więc wymiana bębna nieopłacalna , natomiast sama piasta raczej nieosiągalna ( chyba , że ktoś wytwarza poza producentem ) , nie spotkałem nigdy w sprzedaży .
Witam. Mam problem ze swoim BMW, z którym caly czas nie moge sobie poradzić. Generalnie podczas jazdy od 70km/h i więcej najmocniej przy 100km/h nasila sie jakby podskakiwanie auta podczas jazdy, wibracje czuć na całym aucie, jakby powodował je tył. Komfort jazdy straszny. Bez rożnicy czy koła zimowe 225/50/17, czy na letnich 275/30/19. Czasami jest...
I wymiana samego łożyska rozwiązuje problem tak? Nie trzeba wymieniać całej piasty?
No, ale przecież tarcza na piaście z reguły jeszcze opiera się na swoim otworze centrującym , wiec śruby nie pracują na ścinanie przynajmniej w tej płaszczyźnie. Ja czyszczę piastę i smaruje cieniutko na szmatce olejem silnikowym - bardziej chodzi żeby na styku smar się nie wyciskał, żeby to ładnie przylegało do siebie i żeby tłuste było i nie korodowało....
No i nadszedł czas na wymianę piasty lub całego koła. Jazda bez napinacza sprężynowego, przy nie do końca dającej się wycentrować, bijącej zębatce zakończy się dla mnie wymianą. Objawy nie do końca były jasne, zaczęło się od sporadycznego, nie do końca dającego się zlokalizować pykania. Obstawiałem napęd, dokładniej łańcuch lub zębatkę (zakładałem używane)...
84438251 Po VIN wychodzi, że tylko "tarczo-piasta". https://obrazki.elektroda.pl/4813470300_... Ale łożysko jest demontowalne.
jeżeli prędkosciomierz pokazuje wtedy to nie jest to problem w czujniku ABS. No, i kontrolka od ABSu by sie pokazala. A co znaczy ten tryb serwis ?
A wymiana łożysk w skrzyni to nie taki lajcik,poza tym same łożyska sensowne to prawie 1000zł.To nie to samo co wymiana łożysk w piastach kół.
Ale jak przegub żeby się nie wysunął?? Śruby nie wyciągałem ani bardziej nie luzowalem tylko dokreciłem No tak. Centralna śruba trzyma przegub w piaście. Obejrzyj sobie film na YT wymiana przegubu albo łożyska to będziesz wiedział.
Koronka do wymiany i piasta raczej też(to chyba jeszcze oryginał). Pomiędzy czołem czujnika a ząbkami koronki powinno być 0,5-0,7mm luzu. Włóż płytkę szczelinomierza i dobij lekko czujnik tak abyś dał radę wyjąć szczelinomierz.
Niema sucho jest. Tylko tyle że jest Piasta strasznie gorąca jak i tarczą z której się dymi a ostatnio przed wymiana tarczy łożyska to zapalił się że aż żywy ogień lecial
Przesówka , wodzik, rozkręcona piasta przesówki.Zdjęcie dekielka wszystko wyjaśni. Dodano po 1 Przesuwka oczywiście przez ''u'' sorki.
Jak wyglądały tarcze , nierówności , Może poleciało ci łożysko w piaście ?? :|
piasta wymiana piasta peugeot piasta astra
zasilanie manipulatorów integra mikrofalówka klawiatura fujitsu siemens wymiana procesora
radio internetowe omnigena pompa głębinowa
Czerwona dioda w pilocie świeci się ciągle - przyczyny i rozwiązania Komunikat "Brak pliku muzyki" na radiu Android - przyczyny i rozwiązania