Mogło zaciągnąć jakiś syf ze zbiornika paliwa i zatarło pompkę i zaworki. Lata też swoje robią. W końcu to chyba leciwy ciągnik, tak myślę.
Skoro sterownik dogadał się z pompą to może być wiele przyczyn niedostatecznie dobrej pracy silnika,nie można wykluczać wtrysków ale i nie trzeba od razu ich podejrzewać.
Kupiłem zawór zwrotny paliwa ten na końcu listwy i wszystko działa jak należy
Witam, Mam problem z moim T6 102kM CXGB. Niestety, ale pompa zaczęła się łuszczyć i niestety ze względu na opiłki cały system paliwowy był do wymiany. Nowa pompa i wtryski (regenerowane), pompa paliwa, przewody, filtry itd. Dodatkowo przy okazji został wymieniony rozrząd. Po złożeniu auta, odpaliło, pochodziło z 30 min, zgasiłem i nie chce odpalić......
u mnie po prostu one dużo paliły od poczatku i tu regulacje zaworów wymiana turbiny pompy wtrysków czy kolejne działania nie wpływały na zmniejszenie /zwiekszenie spalania Bo najpierw się robi diagnostykę, sprawdza parametry, testy osprzętu a potem wymienia nie na odwrót.
Sprawdź czy pompa wtryskowa jest zalana olejem ??
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
No i cacy. Następnym razem podziel się z nami co było powodem problemów.
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
takie okno rewizyjne. To okno służy do ustawienia kąta wtrysku.
Podlacz komputer, na jalowym biegu kąt wtrysku powinien wynosić 4 stopnie W DW8 nie ma zadnego komputera ni sterowania elektronicznego (poza przestawiaczem wtrysku), wiec niczego nie zobaczy. W dodatku, nie ma zadnej regulacji. Ustawic rozrzad na kolki i powinno byc dobrze, jesli mechanicznie silnik, pompa i wtryski sa sprawne.
Adam , tam najczęściej brak połączenia "włosów"z polami lutowniczymi. W Twoim przypadku może być wejście czujnika położenia wału-zgaduję!
wymiana wtrysku wymiana katalizatora wymiana płytki w pompie adblue
w silnikach TDDI jest to nr pompy a na temat TDCI nie mogę nic znaleźć stąd pytanie To są 2 całkowicie różne układy wtryskowe. W Twoim aucie pompa i wtryski mają numer. Kup to samo.
Witam. Mam pytanko. Jak dobrać podkładki pod pompę?
Pompa może zostać, jednak należałoby sobie zadać pytanie dlaczego wtryski "padły", bo jeśli pompa się rozlatuje, to niestety, ale należałoby ją wymienić i bezwzględnie wypłukać cały układ zasilania paliwem, włącznie ze zbiornikiem paliwa.
Mam problem z rozruchem ciepłego silnika, auto z trudem zapala i i trzęsie silnikiem jakby chodził na 2 gary, trzeba przytrzymać kilka sekund na rozruszniku. Na zimnym silniku odpala od strzała. Podmienione zostały wtryski i pompa bez rezultatu. Zajechałem już 3 rozruszniki w rok. Czy to może być wina przepustnicy? Wszystkie parametry w normie tzn....
Tam za bardzo nie widać co jest gdzie lutowane, ale ogólnie musisz po prostu pominąć elektronikę w tym zaworze i podłączyć pod samą cewkę zaworu plus po stacyjce, czyli ten od starego zaworu.
Zrobił mi diagnozę i powiedział, że wtryski są do wymiany i opiłki jakieś są w pompie paliwa. Wymiana wtrysków i pompy paliwa i przeczyszczenie układu będzie mnie kosztować 2,5 tyś. zł. Nie zgodziłem się. Złożył mi samochód ale i tak skasował mnie na 300 zł za diagnoze - to już tak na marginesie... eh.. To prawie jak w tym żydowskim dowcipie gdzie...
Przede wszystkim dlaczego były zmieniane wtryski? A jeśli była przyczyna, czy sprawdzono układ paliwowy na obecność opiłków we wtryskach i filtrze paliwa. Układ wtryskowy Delphi do 2004 roku padał najczęściej na skutek łuszczenia się pompy wtryskowej - opiłki załatwiały wtryski. Bez sprawdzenia pompy na obecność opiłków jakakolwiek wymiana wtrysków...
Ja bym jeszcze odczytał wartość z zaworu mprop u mnie było 17% na wolnych obrotach i po dodaniu gazu wywalało błąd białego ciśnienia. Wymiana wtrysków i pompy uzdrowiła samochód
Oba są w zasadzie tak samo dobre/złe. Na koło bym nie stawiał, raczej albo zapowietrza się pompa albo problem jest w nastawniku kąta wtrysku, ewentualnie w samej pompie.
Wtryski, a wcześniej mogła pompa opiłkami sypnąć.
Wg parametrów wtrysków są ok, to nie jest nowe auto i takie parametry to dobry wynik. Ja bym jeździł i nie ruszał, bo koni tym płukaniem nie dodasz, a jak dużo syfu będzie w baku i filtrze to jeszcze sobie zaszkodzisz. Wartość auta to około 4 tys. złotych, a jak się wysypie pompa lub wtryski to włożysz parę stówek jeszcze w niego. Jeśli już chcesz płukać,...
Ok, a czy regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej może też jakoś uszkadzać wtryski? Szukam już czegokolwiek bo auto jest fajne ale czytając fora to VW 1.6 TDI naprawdę potrafi przysporzyć wiele problemów Nie mam żadnych opiłków w filtrze paliwa, jest czysty, więc przypuszczam, że pompa jest ok, a zbiornik paliwa też. Wymiana wtrysków i zaślepienie...
ja mam to samo w 1997r manual:( i w warsztacie wyszło na kompie że czujnik pompy wtrysku paliwa. czyli wymiana pompy?? ale gdzie kupić taką pompę bo na allegro nie ma:( lucas. a boscha podobno trzeba jakoś przerabiać więc koszty robią się ogromne.:( proszę o kontakt:)
Wymiana wtrysków cr oraz pompy cr
Sprzedałem na części
Z doświadczenia wiem że wymiana nic ci nie da i dalej będzie palił podobnie. Przyczyna tkwi najczęściej z brakiem paliwa w pompie (paliwo cofa się i pompa musi go zassać zanim odpali). Zła kondycja pompy wstępnej lub całej pompy wtryskowej. Słaba kompresja. Wtryski o słabym rozpyleniu (lekko lejące).
Miałem podobny przypadek, żadne diagnostyki nic nie wykryły niby wszystko miało być ok. Wymiana: - silnik krokowy - potencjometr przepustnicy - sonda lambda - pompa paliw - filtr paliwa - świece i przewody nie pomogło. W KOŃCU SAM DOSZEDŁEM DO PRZYCZYNY: - WYMIANA PRZEKAŹNIKA POMPY PALIWA - WYMIANA PRZEKAŹNIKA WTRYSKU - NAJWAŻNIEJSZE SPRAWDZENIE I DOKŁADNE...
Witam mam zetora 3011"majorka" i mam zrobioną pompę po regeneracji wymiana korpusu sekcji itp.Po odebraniu pompy i ustawieniu kąta wtrysku ładnie palił z wzbogaczaczem dawki ale bez niego wcale a wcześniej na cieplym silniku palil z nim,zawiozłem pompe na poprawę i po odebraniu pali wszystko itp ale strasznie dymi na taki jak szary biały obstawiam że...
Rozrządu ponoć nie ruszał, to jak się przestawił skoro wcześniej - tu już zgaduję - było dobrze? Wymiana pompy wtryskowej i wtrysków nie zmienia rozrządu na zaworach. Potem już tam kombinował, ale zjawisko pojawiło się wcześniej.
Mazda 6 2005r 2.0 diesel wymiana pompy wody masakra, silnik też masakra panewki się obracają,podkładki pod wtryski megane 2 wymiana silnika dmuchawy powietrza kabiny trza dechę zdjąć 1.5 dci pompy paliwa (opiłki) VW 2.0 TDI pompa oleju ścinające sie zębatki
Jeśli się leje to raczej do regeneracji U mnie po regeneracji też na początku był mułowaty ale mu przeszło ale od razu palił jak toyota i tak mu zostało[Wymiana pompy na mrozie -15C i zagadał od strzała] Wtryski daj do ustawienia[wymień końcówki jak się zawieszają]
Witam.Jeśli pompę się regeneruje tzn-wymiana sekcji tłoczących,ustawienie dawkowania paliwa,powinno się do tej pompy ustawić wtryski pod ciśnienie pompy i to jest regeneracja,a nie tylko pompa-a wtryski co?
Pompa sypnęła opiłkami jak były te duże mrozy, zatkało wtryski, byly czyszczone zapaliło z 15 sekund chodził , zaczęło przerywać i tyle po paleniu. Przeczyszczą jeszcze raz w cenie ale ja chce sprawdzić pompę w srodku, jak sypneła znowu to coś w środku sie dzieje z nią. Wyciągnąłem ją, jutro zawoże z wtryskami.
Ustawić na blokady,koło wałka rozrządu prawidłowy moment dokręcenia,a na końcu ustawienie kąta początku wtrysku.
Panowie zdajecie sobie sprawę że wymiana tych wtrysków bez regeneracji pompy WC i czyszczenia układu to tak naprawdę wyrzucenie pieniędzy w błoto? Nie zawsze wtryskiwacze i pompa jednocześnie muszą iść do naprawy/regeneracji. Jeżeli regeneruje się wtryskiwacze bo przelewają powyżej normy (nowe zaworki) i ewentualnie końcówki leją (nowe końcówki), to...
dzięki za odpowiedź, tak właśnie myślałem, gość też mi tłumaczył że nie odpali, a numeru błedu nie pamiętam ale chyba N-108, na 100% opis błędu to CZUJNIK KĄTA OBROTU POMPY WTRYSKOWEJ-USZKODZENIE i nie mam ciśnienia na wtryskach prawdopodobnie przez ten czujnik, ma ktoś taki czujnik na zbyciu ? pompa 106 C
Witam. Auto strasznie trzęsie. Przy wyłączonej klimatyzacji jest lepiej, ale też trzęsie. Dwa raz auto po prostu przestało jechać. Musiałam zgasić silnik i po odpaleniu było ok. Domyślam się że padają wtryski lub pompa. Ale może to nie to. Podobno wymiana/naprawa pompy/wtrysków to koszt kilku tysięcy zł, czy to prawda??? Kwestia też jest taka, że nie...
Wtryski poszły do sprawdzenia. Zfrezowanie dwóch zapieczonych podkładek wtryskiwaczy. Kontrola pompy bo mam opiłki w baku, ale raczej to opiłki nabyte na stacji benzynowej, bo te pompy ponoć nie opiłkują. Pompa ssąca jest z elementów stalowych a opieki w baku brązowe. Auto chodziło ogólnie, ale ma 400tys więc chciałem trochę przejrzeć. Wymiana uszczelki...
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Pierwsze to normalne kody P. Sprawdź czy odpala awaryjnie na gazie. Potem sprawdź probówką kluczowanie na wtryskach i czy jest iskra. Być może pompa paliwa padła. Być może .
Jeśli posiadasz immo,.to sprawdz czy jest sprawne, bo być może odciął Ci pompę paliwa lub wtryski.
W poniedziałek wymieniam pompę, koszt takiej pompy ok. 3000 zł. brutto. wymiana to koszt około 450 zł netto. Po wymianie pompy powtórzę test na wtryski i dam znać.
Filtr paliwa wymienilem sam okolo 2tys km przed wystapieniem awarii. Potem wymienilem znowu, pozniej zablokowal sie regulator na pompie, wymieniony na nowke. Potem sprawdzane wtryski, potem powrot do starego regulatora, potem wymiana pompy na uzywana, pompa teraz jest okay, bo po kilku dniach testow na warsztacie i czyszczenia ukladu wszystko gralo....
Witam, wywalaj pompe i wymiana sterownika ,przestawiacz wtrysku ,mozliwe że jeszcze zaworór ciśnieniai jak niuniu pisze uszczelnienia na wtryskach, takie sa te pompy i silnik po 200kkm przychodzi na to czas, powodzenia.
Znam ten problem zacznij od wyczyszczenia całego układu, lecz wątpię ze bez wymiany pompy się nie obędzie jak już kontrolka się zapala. Miałem znajomego który tez miał HDI'ka u naszych zachodnich sąsiadów zostawił grube pieniądze u mechaników (wymiana pompy i wtrysków) a zakończyło się na wymianie całego silnika w moim warsztacie wyszło taniej niż ponowna...
można zajechać do serwisu Diesla aby sprawdzili ciśnienie na wtryskach (wykręca się wtryskiwacze i sprawdza się przy jakim ciśnieniu zaczynają się otwierać i czy nie leją. jak leją to potrzebna regulacja lub wymiana wtrysków) a druga sprawa pompa może być na za wysokie ciśnienie ustawiona
Nie dziwię się, że jak ustawiasz na 0 to nie chce zapalić. Wg numeru nadwozia siedzi tam silnik D0826LFL03 czyli 220km Euro2. W takim układzie ustaw wał korbowy na 5° przed GMP a pompę wtryskową na 1mm i musi zagadać. Pierwszego wtrysku raczej nie masz co wyciągać. 0° to na pewno jest GMP dla pierwszego cylindra. Pokrywę oczywiście warto zdjąć by być...
Z własnego doświadczenia wiem, że należy regenerować kompletny układ. Często jest tak że wymiana poszczególnych jednostek( wtrysków, pomp, czy pompowtrysków) nie pomaga. Pozdrawiam
Dobra firma, dobra regeneracja = dobra pompa
Jakie masz zasilanie na czujniku i sygnał wyjśćiowy?
Przykro mi, ale ubiłeś sterownik wtrysku. W cylindrach jest już tyle benzyny, że rozrusznik nie może przekręcić wałem (pracująca non stop pompa paliwa + otwarte wtryskiwacze) Pozostaje wymiana sterownika oraz trzeba wykręcić świece i kręcić kluczem za śrubę wału tak, aby silnik "wypluł" paliwo (nie rób tego rozrusznikiem ! )
Do całkowitego wyeliminowania problemu należy wykonać kompletne czyszczenie baku rurek doprowadzających ropę do filtra oraz z pompy do wtrysków (łącznie z przedmuchaniem rozdzielacza). Sprawdzenie głowicy pompy i pompy wstępnej w tejże pompie. Wymiana zaworków + ew. końcówek wtryskiwaczy!
Witaj. bardziej chodzi o nastawiacz kąta wtrysku, ale jeśli nie ma prądu na pompie to wpierw trzeba usunąć te usterkę, a potem szukać dalej.
Witam. Podobny przypadek sle nie 1.0 tylko 1.2 albo 1.4 bo już nie pamiętam. Problemem była częsta jazda na sporej rezerwie paliwa. Na początek wymiana regulatora ciśnienia paliwa. Poszła pompa paliwa a na koniec wtryski. Po tych wymianach auto żyje i ma się dobrze. Pozdrawiam..
Miałem tak samo - rano trzeba było kręcić rozrusznikiem kilkanaście sekund by zapalił -powietrze w układzie. Zakładałem przezroczyste wężyki, itp, pokazały powietrze na powrocie. Pierwszy strzał również padła na tandem-pompę i nic to nie dało. Wymiana gumek na wtryskach też nic. Po ponownym wyciągnięciu wtrysków okazało się że dwa wtryski już były tak...
Co w takim przypadku należy zrobić aby podobna sytuacja się nie powtórzyła ? Czyszczenie zbiornika, przewodów, wymiana wtrysków, listwy i pompy wystarczy ?
Witam Mam już drugi tydzień problem z autem, może ktoś pomoże: 1-tydzień Zaświecił się kierowcy błąd MID:128 SID:1 FMI:10 nic się z autem nie działo, normalnie jechał, pełna moc, jedynie jak się zatrzymywał na światłach czy gdzieś w korku to auto wchodziło w tryb awaryjny, ale zjechał na parking odczekał 10-15 min i błąd gasł. Tak miał przez pierwszy...
Sprawdzić czy paliwo dochodzi do pompy.Sprawdzić ciśnienie przy rozruchu.Sprawdzić wtryski na przelewy.Choć pewnie wtryski bubel.A potem nie wiadomo jak pompa i reszta.Diagnoza.
Z tego co wiem w silnikach 1,5 i 1,9 był problem z pompami chyba Lukasa bo miały problem z łuszczącym się materiałem i to powodowało problemy z wtryskami.I jeżeli to jest taka pompa to może być właśnie problem z pompą z której opiłki uszkadzają wtryski.
Dobra idę po preparat do czyszczenia wtrysków.
Miałem to samo, wymiana wtrysków pomogła. Stare zamiast rozpylać paliwo lały pojedyńczym strumieniem. Po umyciu wtrysków w myjce ultradzwiękowej toche pomogło ale najlepiej wymienić. A jak zwala Ci wężyk od pompy to warto sprawdzić regulator ciśnienia na listwie. Ja kupiłem całość wtryski z listwą i regulatorem za 100 zł na szrocie i jest ok. Wtryskiwacze...
Witam, mam taka sprawę, jeśli chodzi o wymiana nastawnika pompy wtryskowej na nastawnik regenerowany to idzie wymienić bez problemu i będzie autko chodzić? Nie trzeba ustawiać nic, dawki początku wtrysku itp? Wystarczy wymienić?
Witam serdecznie mam problem z seatem Cordobą 1.9TDI 110 km A mianowicie samochód faluje na obrotach wymieniłem wszystkie wtryski i nic nie pomogło podobnie jak wymiana nastawnika a później pompy (kąt wtrysku jest dobrze ustawiony) po podłączeniu komputera widać jak dawki paliwa skaczą raz dolewa a raz ujmuje i tu nasuwa się pytanie w czym jest problem?
Citroen C5 2008 r. 1.6 HDi szarpanie powyżej 2,5k rpm Auto ma filtr FAP oraz EGR off, pewnego razu jadąc powyżej 3k obrotów szarpnęło tak mocno, że aż zgasło, zero błędów, check engine nie wyskoczył, kilka dni był spokój, później jadąc na 4 biegu obroty powyżej 2,5k szarpnęło i zgasło, ale odpaliło od razu, wymieniłem profilaktycznie filtr paliwa na...
częsta przyczyna są wężyki przelewowe wtrysków ,wymiana ich na nowe zazwyczaj pomaga,Pozdrawiam
Jeżeli jest źle ustawiony to tak, sprawdź jaką masz dawkę. Albo pompa nie daje rady przebić zrobionych wtrysków proponuje wyjąć wtryski pompę i na stół z nimi do sprawdzenia
Witam, pytanko do znawców tematu mam takie : czy wymieniając i końcówki wtryskiwaczy ustawiacie fabryczne nastawy czy może trochę niższe bo przecież pompa wtryskowa po tych kilkuset tysiącach km nie daje już takiego ciśnienia na wtryski ? chyba że się mylę ? słyszałem taką opinię że wymiana końcówek i regulacja (na starej pompie oczywiście) nie ma sensu...
nie musi byc pompa, mam ten sam samochod, kolego sprawdz czy nie ma opilkow w pojemniku od filtra paliwa na dnie, to jest przyczyna padnietej pompy, a jak chcesz byc pewny to podepnij pod kompa i sprawdz cisnienie podczas krecenia, obczaj moje tematy z vivaro na forum na temat pompy hp, przerabialem to ponad rok temu, jak kopci to sprawdz wtryski na...
wycieka olej pomiędzy korpusem pompy a silnikiem. Po pierwsze dokładnie zlokalizuj wyciek. Może nie trzeba wyjmować. Czy w pompie (lub na pompie) jest miejsce w którym można ją zablokować żeby się nie przestawiła podczas demontażu i powtórnego montażu , a jeśli tak to jak to zrobić? Nie ma czegoś takiego. Zawsze po wyjęciu pompy musisz regulować kąt...
Jeżeli robiłeś remont kapitalny silnika a pompę zostawiłeś, to prawdopodobnie jest ona już na tyle wypracowana, że nie wytwarza dostatecznego ciśnienia. Na starym silniku pewnie jakoś sobie radziła a na silniku po kapitalce gubi się. Wymiana wtrysków i ustawienie ciśnienia na nich nie na wiele się zda jeśli pompa jest słaba, po prostu nie wyrabia. Czy...
Piezo delphi z powrotami...elektromagnetyczne były boscha...wadliwe były bez powrotów delphi ale to też podobno bajka bo chodziło o to że pompy się zacierały a wtryski to już były tylko końcówką układu i nie było szans na to żeby to działało ...wymiana wtrysków nic nie dawała bez zmiany pompy i czyszczenia układu...a tego nigdy już nie wyczyscisz do...
Ale skoro oddzielił sterownik od pompy,to musiał go z powrotem przylutować do zaworu dawki i kąta wtrysku.
Witam, jestem zdesperowany po kolejnych wymianach podzespołów, naprawach, niedających rezultatów, dlatego piszę na tym forum. Posiadam Scenica 1.9 DTI 98r. z przebiegiem ponad 300 tyś. Auto jest zadbane, nie bierze oleju, pali około 5 litrów, jest zrywne. Jednak od pewnego czasu bardzo duży problem. Mianowicie OKROPNIE KOPCI MI NA CZARNO ( Wręcz zostaje...
Ustawiałem początek wtrysku, pompa jest max na blok, a wtrysk jest około 2 cm przed znakami. Czy sama wymiana kół rozrządu wystarczy, czy wałek rozrządu też trzeba?
Kolego rbiesiada ja nigdzie nie piszę o uszkodzonej głowicy. Wprost odwrotnie-napisałem że u mnie po naprawie owych zaczął tak pracować. A co do włączonego kompresora lub nie podłączonego filtra-hehe jak może to powodować nierówną pracę.Napisałem to bo słychać charakterystyczny bulgot-ale nieważne. A do autora wątku-różnica ciśnień na rurkach wyczuwalna...
Tego się nie reguluje patrząc na dymienie na średnich czy wysokich obrotach , czujnik i obsadka w pompę i ustawiasz odpowiedni dla danego silnika skok tłoka rozdzielczego . Prawidłowo wyregulujesz pompę to będzie wiadomo że jest dobrze zrobione , jeżeli dalej będzie dymił to trzeba sprawdzać następne elementy układu , np ciśnienie doładowania , stan...
Tak - poprawa złączy elektryczny, sprawdzenie synchronizacji. Jeżeli to nie pomoże, to można podmienić dla pewności wtryski miejscami i powtórzyć odczyty np 3 i 4. Warto sprawdzić wydajność pompy tandem ( paliwo). Wymiana wtrysków to kosztowna sprawa, warto więc wyeliminować po drodze inne możliwe przyczyny- tanie w weryfikacji.
Z reklamacją może być lipa te wtryski padają przez opiłki z pompy, sprawdziliście pompę przed montażem wtrysków?
Trzeba kąt wtrysku własnie.
Czy w jakiś sposób można zablokować koła wału i rozrządu żeby po ściągnięciu paska zębatego nie straciły ustawień - poza metodą zrobienia własnych znaków.? Czy pompę paliwa można zdemontować od silnika bez odkręcania od niej koła zębatego oraz czy można je zablokować koło na pompie żeby się nie obróciło? Pompa przy montażu musi być też ustawiona odpowiednio...
Ogólnie to są 3 na ems 49155, 49667, 49921. Był robiony silnik kapitalny. Kasetę oddałem do naprawy bo elektryk stwierdził że zimne luty mogły się zrobić. Wtrysk 4 jest nowy cewka na 1 też. Prąd do kasety dochodzi bo łączy się z kompem. Dodano po 49 Układ to wtryski z pompami prd
Każdy silnik odpalany ze świecą płomieniową zadymi na początku, bo przecież zasysa powietrze ze spalinami ze świecy. To powietrze jest dodatkowo zubożone w tlen. Ten temat w ogóle dziwny jest, bo do teraz brak odpowiedzi jakie jest ciśnienie sprężania a pytanie było zaraz na początku. Pompa niby robiona i wtryski - dwa regeneracja, cztery dobre, po...
Opilki sie biora z powrotu paliwa do baku, padajaca pompa je produkuje. Zalatwia nimi wtryski przy okazji. A czy w tym motorze nie trzeba przypadkiem kodowac wtryskow po wymianie ?
U mnie rozwiązaniem było wymiana listwy sterującej pompo wtrysków , brak szarpania brak błędów koszt listwy używanej 100 zł robocizna 50 + wymiana uszczelki na klawiaturze Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Przecież powyżej napisałem, że może ulec ponownej krystalizacji. Nie rozumiem, o co chodzi z nieznajomością problemu? Staramy koledze jakoś pomóc, to co napisałeś powyżej mogę jak najbardziej potwierdzić. Jednakże Man dał wytyczne ze schematami - algorytmami do postępowania ze wskazanymi przez komputer błędami. Jest wyraźnie pokazane postępowanie co...
U siebie w sprinterze też mam problem ze skaczącym ciśnieniem w układzie CR, i wymiana zaworu M-prop na pompie nie pomogła, a wtrysków nie sprawdzałem, tak więc u siebie też podejrzewam wtryski. Co prawda mam inny silnik ( om642)
Dwie rzeczy: rozrusznik a dokładnie szczotki (jeśli fiolet to wymiana) i tuleje oraz wtryski i pompa - masz wydruk ze sprawdzenia czy tylko na przelewy sprawdzane?
Jak pompa leje to się ją uszczelnia . Wymiana na pompę ze śmietnika nie daje efektu ale jak już założyles to sprawdź dawkę paliwa na zagrzanym silniku 4.2 -4.8 . Początek kąta wtrysku 65.
Ok dzoszedlem wymiana sterownika pomogla oraz wymiana świec zapłonowych. Wszystko jest juz ok silnik pracuje i śmiga:) . Zamykam temat.
Pytanie . Wymiana pompki i test układu nox. Po testach wyskakuje info , że wtryskiwacz mocznika nie wydajny. Pytanie wtrysk czy pompa ? Stawiam na wtrysk z tego względu, że wcześniej miałem inny moduł i przy teście wywaliło niskie ciśnienie. Jakieś sugestie ?
A nie odpala na sekunde i gasnie? Mialem ten problem w rav4 . podlacz komputer i w regulacjach wybierz opcje wymiana pompy paliwa. Mi pomoglo a tez walczylem kilka dni pompa wtryski i inne cuda.
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Ryzyko uszkodzenia pompy i wtryskiwaczy. Jeżeli pompa zacznie siać opiłki koszty będą dużo wieksze niż wymiana wtrysku.
Witam Na zaworku pompy wtryskowej jest 12 V i tak ma być. Podobnie jak kolega wcześniej podejrzewam na poczatek usterkę mechaniczną np zużyte sprzegło . Nie śmierdzi Ci spalenizną jak ruszasz pod górkę. Jeśli mechanika ok to może coś z zapłonem ?? Czy było coś wcześniej robione pompa,wtryski,wymiana rozrządu ??
Mistrzu, całkiem niepotrzebnie wymieniłeś czujnik. Czego nie ma, iskry, paliwa? Pompa się załącza? Obroty rozrusznika sterownik widzi? wtryski mają kluczowanie? Jakie ciśnienie paliwa? Jaką temperaturę widzi sterownik? Fejs i błędy to nie wszystko.
Troche zaspany jestem, ale silnik jest SDI ( pewnie AEY) a kolega pcha pompę od wtrysku pośredniego? Różnice w kształcie fali pomy poruszającej tlokorozdzielacem w SDI a zwykłym TD czy D sprawią, że silnik nigdy nie będzie pracował do końca jak powinien... Pompa trzeba podpasować pod wtryski i typ zasilania... Jak zrobić mechaniczna pompę, albo z czego...
Volvo V70 2.4 Diesel Witam otóż kupiłem wtryski po regeneracji,dawno nie wymieniałem i pytanie brzmi 1 czy trzeba je kodować ? Jesli tak to czy zrobi to elektryk? 2.smarowac je przed włożeniem? 3.nowe podkładki obowiązek? 4.cos jeszcze o czym powinienem wiedzieć? Dodam że auto strasznie kopci pompa była robiona może coś innego? Wtryski wymieniam bo...
wtrysk wymiana wymiana wtrysk czujnik pompa wtrysk
poziom płyn hamulcowy aster klimatronik honda civic schemat elektryczny
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Realizacja układu kombinacyjnego z demultiplekserem 1:8 Wpływ długości węża 30m na ciśnienie myjki ciśnieniowej