Nie ma żadnej prostej sztuczki, musisz mieć prowadniki do wyciskania prowadnic jak i wciskania. Młotek w tym przypadku nie zdaje egzaminu bo należy to robić na prasie aby znacz siłę z jaką prowadnica wchodzi w głowicę. Zdarzyć się może że prowadnice wylecą, w takim przypadku będziesz potrzebował prowadnic nad wymiarowych, jeśli otwór w głowicy będzie...
Cześć, w jaki najlepszy sposób wymienić prowadnice zaworowe? Jeśli ma to jakieś znaczenie to silnik 1.8T Czy jakieś nagrzewanie lub mrożenie prowadnic coś da? Czym je najlepiej wybić? Jakieś wskazówki? Chce dać nowe prowadnice bo w starych jest luz, po wymianie prowadnic będę chciał dotrzeć stare zawory
a nie orientujesz się może jaki jest koszt regeneracji takiej głowicy wraz z planowaniem tutaj w Norge? No jakże mam się nie orientować? Przecież to "mój świat" :D A więc: -samo planowanie głowicy ok. 1000NOK -wymiana prowadnicy zaworowej ok. 100NOK/szt. -prowadnica zaworowa 100-150NOK/szt. Gdybyś się umówił z jakimś warsztatem, który zajmuje się tylko...
Najbardziej zniesmaczyły mnie te głowice ale prośba żeby ktoś się wypowiedział jak u was wygląda planowanie głowicy i co w nich jest robione? I czy po takim zabiegu sprawdzacie to i są szczelna? W skrócie to wygląda to tak: 1. Szczelność ze względu na mokrą obsadę wtryskiwacza co należy wykonywać w wannie pod płytą a nie tak jak w C360 za pomocą zaślepki....
Głowica do roboty, konkretnie wymiana prowadnic zaworowych
U mnie też bez większych problemów, podniosłem mu obroty na 950 i pali jak jest ciepło. Głowica już kupiona BXE 2008 - 250zł i po remoncie: sprawdzenie szczelności, planowanie 0,13mm, wymiana prowadnic zaworowych, frezowanie gniazd i zaworów, tulejowanie gniazd pompek - 1200zł, czeka na wymianę, kolejne 1500zł z rozrządem. Mam nadzieję że szklanki będą...
Panowie, wasze przypuszczenia okazały się trafne przyczyną opisanych problemów była uszczelka pod głowicą. Przy okazji wymiany uszczelki o co jeszcze warto zadbać, jaki inne czynności należałoby wykonać, żeby zakończyć pracę z przekonaniem że obsługa była rzetelna? Co najmniej obróbka głowicy (planowanie, docieranie zaworów, kontrola prowadnic zaworowych,...
Przez otwór świecy podajesz sprężone powietrze na tłok, wał musi być zablokowany najlepiej w GMP tego tłoka. Ni wiem czy uda Ci się rozpiąć zawór bez zdejmowania wałka ale raczej nie. Jak masz luzy na prowadnicach to wymiana uszczelniaczy nic Ci nie da.
Jak myślisz , zawory czy pierścienie ? Co to ma za znaczenie? I tak trzeba głowice zrzucić wiec wtedy godzina roboty wiecej i tłoki masz na wierzchu. Nie licz na to że wymienisz uszczelniacze na prowadnicach i będzie dobrze. Jak znam życie to zawory latają luźno w prowadnicach i wymiana uszczelniaczy nic nie da. Głowica do zrzucenia i do sprawdzenia...
Kolejny krok to wymiana uszczelniaczy prowadnic zaworowych gdyż zabieg ten, nawet przy zużytych i tak pierścieniach tłokowych, znacząco ogranicza konsumpcję oleju silnikowego. W jaki sposób ma ograniczyć konsumpcję jeżeli olej przelatuje przez pierścienie? Wtedy taki zabieg nic nie da. Jeżeli są luzy na prowadnicach zaworowych to wymiana uszczelniaczy...
wymiana samych uszczelniaczy to przy wyrobionych prowadnicach zaworowych nic nie daje, patrzałeś jaki jest w ogóle na nich luz ?
Jak pobiera sporą ilość oleju to głowica do zdjęcia wymiana uszczelniaczy zaworów , pierścionki , sprawdz prowadnice zaworowe
nie musisz zdejmować głowicy żeby wymienić te uszczelniacze tylko jak masz rozwalone prowadnice zaworowe to wymiana samych uszczelniaczy to tobie nic nie pomorze.
Zdecydowanie zlecenie regeneracji. . W dobrych firmach w mojej okolicy regeneracja jednej głowicy (wymiana zawarów, gniazd zaworowych, prowadnic, planowanie głowicy) ze sprawdzeniem szczelności to 150-160zł/szt Dwa zawory, dwa gniazda, prowadnica w Agromie Kutno 53zł w detalu - czyli robocizna 100zł Nie jest to dobre rozwiąznaie pod względem finansowym...
Uszczelka pod głowicę do Matiza zaproponowana i często gęsto sprzedawana w sklepie motoryzacyjnym (koszt 60 pare zł), bez reklamacji tak jak u mnie. najtańsza 32 zł kosztowała. Głowica - remont 270 zł: Planowanie, uszczelniacze, wymiana wszystkich prowadnic zaworowych, 4 zaworów (2 zostały orginalne) i do tego szlifowanie wszystkich gniazd zaworowych....
Nigdy nie wiesz co kupisz. Zrobiłeś błąd - miałeś ściągniętą głowicę, wiedziałeś że bierze olej to trzeba było zmienić pierścienie i dać komuś głowice do sprawdzenia. Jak są luzy na prowadnicach zaworowych to wymiana uszczelniaczy nie pomoże. Kopci na biało czy na niebiesko?
Witam. I nie dociera się wiertarka na pełnym bucie bez oleju na prowadnicy Wiertarką WCALE! się nie dociera. Tam potrzeba ruch prawo-lewo w małym stopniu. Jak luz na prowadnicy to wymiana prowadnic i zaworów. Czasem nowe zawory jeszcze dobrze współpracują z prowadnicami starymi. Ale to rzadkość. i nie warto "kombinować" Pamiętaj o nowych uszczelniaczach...
Zanim ściągniesz wałek to zdemontuj koło na nim bo rozwalisz czujnik halla który jest pod kołem. Przy takiej ilości spalania szkoda brać się za samą wymianę uszczelniaczy - problem będzie raczej w pierścieniach i luzach prowadnic zaworowych.
Po sporym przebiegu, prowadnice zaworowe są tak "wy......ne" że wymiana uszczelniaczy nic nie daje.
Głowice popękały czy wymiana z powodu zużytych gniazd zaworowych, a jak wyglądały prowadnice zaworów??
Witam. Taki pomysł wpadł mi do głowy. Skoro nawet w starych zagranicznych ciągnikach były stosowane uszczelniacze zaworowe, to czy możliwe byłoby zastosowanie uszczelniaczy zaworowych w głowicy C-330? W związku z tym rodzą się następujące pytania. 1. Czy przy zastosowaniu uszczelniaczy, prowadnice zaworowe muszą być wykonane z innych materiałów? 2....
Zmieniałem uszczelniacze w 899 bez zdejmowania głowicy. Ze starej świecy wyciągasz / rozwiercasz elektrodę środkową i masz adapter do podłączenia kompresora. Tłok ustawiasz w GMP i podajesz ciśnienie z kompresora, które skutecznie dociska zawór aby nie wpadł. Przed rozpinaniem zamka zaworu warto postukać w ten talerzyk na górze sprężyny. W moim przypadku...
Tak może być że zawory w wyniku przestawionego rozrządu podgieło zawory. Robiłem matiza takiego z takim samym problemem. Wymiana zaworów ssacych tam była i uszczelniaczy zaworowych oraz jednej prowadnicy , oraz docieranie zaworów
Po zdemontowaniu głowicy sprawdź prowadnice zaworowe, jeśli będą miały zbyt duży wymiana uszczelniaczy niewiele pomoże.I tak jak napisał wyżej kol.jarek225 pierścieni też bym nie ruszał.
Chmura przy odpaleniu skoro pompki i turbina sprawne to mogą być uszczelniacze zaworów ale po własnych doswiadczeniach to przy tego typu aucie i to 20letnim z przebiegiem pewnie 400 -600 tys to i prowadnice zaworowe mogą już być out i wymiana uszczelnień wiele nie pomoże. Druga sprawa jak turbina będzie na gorącą stronę puszczałą olej to we wlocie będzie...
witaj krzys kolega kavior ma zupełną rację co do pierścieni. VW w ramach napraw gwarancyjnych i po, kazał wymieniać pierścienie co pomagało. Zalecał również sprawdzenie prowadnic zaworowych i wymianę uszczelniaczy. Może być taka sytuacja, że mechanik przy tym przebiegu stwierdzi luz na prowadnicach zaworów wydechowych to je wtedy wymień. Uszczelniacze...
obydwa węże odmy zostały założone nowe. Podjęto decyzję o założeniu pierścieni do nowego silnika oraz wymianę prowadnic zaworowych ??????? Nic na razie nie mówię ale przecież mechanik mówi że ma rację... Dziwne to wszystko jest jakieś ale to chyba za głęboko się dobierają a na koniec będzie że to jakaś duperełka.
Nie ładuj ciśnienia w cylindry. Podeprzyj tłokiem i wystarczy. Rzuć okiem na prowadnice bo w tych autach są dość krótkie i szybko lecą. Przy dużym luzie uszczelniacze pomogą na chwilę.
Kupiłem to auto uszkodzone, z brakiem kompresji na jednym cylindrze. Był wypalony zawór. We wrześniu 2017 roku była robiona głowica (3 zawory, wymiana uszczelniaczy i prowadnic, planowanie, obróbka gniazd zaworowych). I miał wtedy 14. Pierwszy mechanik, który sprawdzał kompresję miesiąc temu, gdy się przydażyła w. w. sytuacja sprawdził kompresję i wyszło...
Witam forumowiczów, mam problem z lanosem 1,4 kupiłem auto ,które sobie stało pod płotem prawie rok, po przywiezieniu do domku i próbie uruchomienia okazało się , że nie pracuje na 2i 4 cylindrze, od razu sprawdziłem ciśnienie na garkach i wyszło; 1-12; 2-0; 3-11,5; 4-0, po próbie olejowej wyniki na cylindrach 2 i 4 bez zmian. Więc głowica w górę i...
Jedyna możliwość, to frezowanie gniazda aby zmniejszyć, luz lub szlifowanie trzonka zaworu, dla zwiększenia luzu. W większości przypadków luzy się zmniejszają. Luzy zaworowe, nie maja wpływu na spalanie oleju, zostaw zawory lepiej w spokoju. W jaki sposób sprawdzałeś pierścienie? W jakim stanie jest tłumik, nie jest przypadkiem zapchany nagarem?
Wymiana oleju na mineralny raczej tu dużo nie pomoże. Głowica była robiona? Nie tylko pierścienie mogły być tu przyczyną. Co z luzami na prowadnicach zaworowych?
Powodem awarii była połamana prowadnica zaworowa. Kawałki metalu wpadły zaworem ssącym do cylindra, trochę go zdemolowały a przy okazji tłok poprzez kawałki metalu przywalił w zawór ssący, który uszkodził panewkę odprężnika. Wymiana zaworów, prowadnic załatwiła sprawę. pzdr
bo już wiem, że nie ma kompresji, bo lekko się ciągnie za sznurek, I podczas rozruchu tego typu silniki NIGDY nie pokażą satysfakcjonującej kompresji. Z prostego powodu - na wałku rozrządu znajduje się samoczynny odprężnik, który uchyla zawór wylotowy w momencie rozruchu. Ułatwia to rozruch. Po zapłonie mieszanki tłok dostaje takiego przyspieszenia,...
700km- 200ml 7000km-2l (wymiana co 10 000km). Troche sporo... Głowica do zdjęcia, sprawdzenia na szczelność, jeśli szczelna to do wymiany uszczelniacze zaworowe (ew. prowadnice), kpl. pierścieni i wszystko wróci do normy.
Tak oczywiście pytam czy da się zrobić to bez zdejmowania głowicy, ponieważ to generuje koszty. To normalne, to po co robisz jak może być skucha przy rozliczeniu , takich się odprawia . A jak coś wyjdzie np. uszczelki śruby bo może wyjść że dopłacisz. Dodano po 2 Albo przyjedzie za tydzień że nadal bierze olej a nie powinien bo wymienione uszczelniacze....
Czyli nie ma sensu szukać usterki w osprzęcie jeżeli pojawiły się wystrzały z kolektora. Wystrzały z kolektora oznaczają że coś stało się w głowicy, najczęściej to objaw wypalonych zaworów lub zatartych prowadnic zaworowych. Polecam odstawić auto do dobrego warsztatu lub mechanika który poradzi sobie z uszkodzoną głowicą. Koszt naprawy będzie wysoki.
Witam, w końcu znalazłem czas aby złożyć silnik więc chciałbym się podzielić informacjami co zostało zrobione: - znalazłem na japońskich serwerach dokumentację do tego modelu która bardzo się przydała podczas składania: https://obrazki.elektroda.pl/5788936300_... 1104741 1104742 1104743 1104744 1104745 1104746 - wymiana tuleji i planowanie...
Jeżeli przylgnia zaworu posiada ślady zużycia to taki zawór nie nadaje się do przełożenia do innej głowicy , a mało prawdopodobne aby aby zużycia nie było , trzeba wtedy wymienić zawór lub oszlifować . Jeżeli zawory są w dobrym stanie to możesz zamontować ale trzeba je dotrzeć , zwracając uwagę na ślady współpracy zaworu i gniazda , ślad ma być na środku...
Nigdy nie miałem problemów z demontażem zabezpieczeń przy sprężonym powietrzu. Ostatnio nawet demontowałem zabezpieczenie przy 1.9 TDI VW bez sznurka czy powietrza - zawór ładnie opierał się o tłok. Pewnie masz problem ze znikającym olejem - zanim wymienisz uszczelniacze zobacz jakie luzy mają zawory w prowadnicach bo wymiana może nie przynieść efektów.
Załóżmy że masz silnik ośmio zaworowy. To myśle że jednak nie jest to dzwięk od zbyt dużych luzów zaworowych. Skoro masz gaz bardziej spodziewał bym się braku luzu zaworowego. To co ci stuka to najprawdopodobniej wypracowana prowadnica szklanki popychacza. Bardzo częsty przypadek w Renaultach, LPG sprzyja temu. Wymiana szklanek na nowe, w zależności...
Czy w przy silniku było cos jeszcze robione np wymiana pierścieni? Czy po zdemontowaniu głowicy był sprawdzany luz na prowadnicach zaworów, czy uszczelniacze zaworowe były wymieniane? Czy zauważyłeś że silnik papa olej? jeśli tak to mniej więcej ile litrów na ile km? czy po zdemontowaniu głowicy nie zauważyłeś porysowanych tulej cylindrów? kopcenie...
Zamówiłem już panewki korbowe , pierścienie , uszczelniacze zaworowe , prowadnice , uszczelki i resztę dupereli . Co do regeneracji głowicy to trochę spory koszt . Jest koszt remontu głowicy bo to nie wymiana samej uszczelki i planowanie.Zobacz ile kosztuje nowa głowica.Do 1.5 dci 2 tyś zł.Remont to połowa .
Ja juz wymieniłem ten pasek i rolki i przejechałem 2 tys kilometrow, tylko niedawno usłyszałem że powinienem sprawdzić samochód na komputerze. W tej chwili podczas odpalania (szczególnie ciepłego silnika) zadymi na niebiesko, ale pożniej jest jest OK. Czy to chwilowe zadymienie na niebiesko podczas odpalania może być związane z ta wymiana paska i nie...
Nie wiem jak jest dokładnie w tym aucie ale opiszę ci jak zmieniałem w innym samochodzie .Dla pewności ustawiłem wszystkie tłoki ,, na równo,, w cylindrach aby zawory nie powpadały za głęboko ( bo wypadnięcie raczej nie możliwe) i zakładając nowy uszczelniacz stosowałem magnes na wysięgniku którym łapałem za trzon zaworowy podciągałem max do góry płaskoszczypami...
Ty mierzyłeś ciśnienia a nie stopień sprężania - to co innego. Silnik zużywa Ci olej czyli dostaje się na tłoki. Ciśnienie wyszło ci wyższe bo olej który się tam dostaje uszczelnia. Trzeba zdjąć głowicę dać ją jakiemuś majstrowi co się tym zajmuje by ocenił stan prowadnic i gniazd zaworowych, sprawdzić stan cylindrów i pomierzyć ich średnice. Wtedy...
wydaje mi siw ze glowica z fiata 125p czyli z silników typu 115c ...... nie posiadala uszczelniaczy zaworowych ma inny ksztalt komory spalania silnik 115c ma mniejszy stopien sprezania natomiast glowice z polonezow czyli silnik typ AB maja uszczelniacze zaworowe mojadobra rada !!!!!!!! nigdy nie stosowac oryginalnych uszczelniaczy zaworowych produkcji...
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Dzień dobry. Mam wyciek oleju spod podkładki/elementu mocującego prowadnicę popychaczy zaworowych. Kilkanaście dni temu była robiona głowica (wymiana popychaczy po kolizji tłoków z zaworami - zerwany rozrząd) i rzeczona prowadnica siłą rzeczy musiała być wyjęta. Drogi pan majster - składacz włożył mi na powrót starą prowadnicę i zapomniał (chyba) założyć...
Potrzebna "wizja lokalna". Czyli zerwanie głowicy ogląd sytuacji i pomiary. Głowica czy nie pękła nie jest nadmiernie krzywa oraz czy gniazda i prowadnice zaworowe nie są uszkodzone. Druga sprawa to tłoki czy nie pękły nie mają jakich odbić od zaworów oraz pomiar czy wystają równo z bloku (czy któraś korba się nie ugięła).
Gdzie są tacy tani mechanicy? Sama robocizna to ok 500 pln Uszczelka głowicy, uszczelki pod kolektory i pokrywę zaworów, planowanie, nowe śruby głowicy, rozrząd, sprawdzenie zaworów i prowadnic, uszczelniacze zaworowe, przy dużym przebiegu za jedna robotą zmieniłbym i pierścienie na tłokach i sprawdził panewki. Nowy olej i filtry + płyn do chłodnicy....
Po urwaniu zaworu musiałem kupić głowice 200 pln Splanować i sprawdzić 100 pln (ręcznie dokonałem obróbki gniazd zaworowych i prowadnic) Wymienić jeden tłok (tłok+ panewki 110 pln) Uszczelka głowicy 120pln Końcówka wtrysku i świaca którąuszkodził urwany zawór 70 pln olej,płyn chłodniczy 130 pln Czas składania 2 tygodnie (do pracy musiałem chodzić)
Guide dotyczy ogólnie samochodów PSA czyli citroen peugeot z silnikami benzynowymi 8V z serii TU. Pacjent : citroen saxo 1,1 TU1M z 98r. Przebieg 202kkm. Poza rozrządami i regulacją luzu zaworowego nic przy silniku jeszcze nie robione. Brak wycieków oleju (przede wszystkim nie ciekło z pod uszczelki pod głowicą z kanału olejowego – nad alternatorem...
Pacjent to zafira A z silnikiem Z18XE z LPG Z tego co wiem, głowica była oddawana do roboty(dotarte zawory, uszczelniacze zaworowe). Dodatkowo pierścienie nowe. Czy można zweryfikować jakość wykonania usługi ? Faktura, kwit ? Wałki sprawdzone - szczególnie krzywki na tym felernym drugim cylindrze? Jak tylko zrobione uszczelniacze i dotarte zawory to...
Witam, kilka spraw z dzisiejszej pracy mianowicie wcisnąłem tuleje. Blok w środku wyglądał tak: Jak dla mnie to podjedzone z tej perspektywy. Jak złożyłeś to bez żadnego kleju to długo się nie nacieszysz o ile w ogóle. Tuleja od rozrządu wystaje okoła 1mm, natomiast druga wystaje około 0,5 jutro zmierzę dokładnie. Wciskałem to głowicą. Raz wcisnąłem...
Witam Problem jak w temacie, przy 70.000 poszedł pasek. Silnik ma około 300 tys. Poszło 10 zaworów: 6 wydechowych i 4 ssące a także cztery prowadnice wydechowe. Głowicę zaniosłem do sprawdzenia do majstra. Stwierdził, że jest szczelna pod względem płaszcza wodnego, ale trzeba wymienić gniazda zaworów wydechowych, gdyż są wyklepane i jeśli zostaną przeszlifowane,...
Witam Troszkę późno odpisuje ale 14.06.2014 r. uporałem się z takim NISSANEM PRIMERA P12 silnik QR20 DE przebieg 119 000 (pewne) już wcześniej opisywałem wyciek oleju z tego silnika poprzez pokrywę zaworów wokół świec zapłonowych(ale to było preludium napraw a wymiana pierścieni itp to epilog tej historii) brał olej 6l/1100 km Wymiana pierścieni oryginalnych...
Głowica nadaje się do kapitalnego remontu.Planowanie płaszczyzny,wymiana zaworów,szlifowanie gniazd zaworowych,wymiana uszczelniaczy.Do tego uszczelki,płyny...Jeśli już chcesz odczyścić to pędzelkiem i ropą.Pytanie jakie masz doświadczenie w tego typu naprawach? Zrób jeszcze próbę olejową na tłokach.Pytanie czy nie taniej i szybciej wyjdzie zakup i...
Zrobilem właśnie remont silnika tzn.wymiana pierścieni , szlifowanie zaworów ,nowe prowadnice zaworowe , pompki zostały stare ,ale troche ciężko pali -za 3 razem bez gazu . Jak jest juz ciepły, silnikiem trzęsie troche ,raz chodzi dobrze a po chwili znów trzepie nim . Ogólnie jeździ bardzo żwawo ,ale to trzepanie mnie denerwuje .Muszę chyba sprawdzic...
Witam Problem dotyczy Mazda 6 GH 2.0 (benzyna) prod 2009. Przebieg 210tys (potwierdzony). Samochód od zakupu miał problemy z ogrzewaniem – brak grzania na postoju, ciepłe powietrze leciało w miarę zwiększania obrotów silnika. Miała to być prosta usterka a po diagnostyce wyszło, że uszczelka pod głowicą przepuszcza spaliny do układu chłodzenia...
Przetrenowałem to na własnej skórze w silniku 1,6/16. Ja zleciłem pełną regenerację ponieważ sam używam samochodu. Odkształceniu uległo 10 zaworów w tym 8 widocznie a dwa bardzo widocznie. Na tłokach ledwie widoczne ślady. Pewno piszesz właśnie o przypadku takich moich dwóch. Ale jak zdemontujesz zawory to zobaczysz odgięcie grzybka. Prawdopodobnie...
Witam! Mam pytanie. Otóż posiadam amerykańskiego forda z 92roku z silnikiem benzynowym 1.9 SEFI (wielopunktowy wtrysk) z LPG. Auto zupełnie traci moc po nawet minimalnym nagrzaniu silnika (na benzynie, na gazie już w ogóle nie pali, tylko strzela), dopiero w 4 z kolei warsztacie powiedziano mi, ze silnik jest przegrzany i wypaliły się gniazda zaworowe,...
No tak, ale szczelności prowadnic zaworowych bez narzędzi nie sprawdzi, sprawdzenie szczelności głowicy to jakieś 200zł, potem sprawdzenie całego dołu, na cylindry można wlać nafty i mierzyć czas. Ale panewki juz trzeba pomierzyć mikrometrem i porównać z fabrycznymi wymiarami. Nie trzyma prawdopodobnie dół. Skoro juz mu kontrolka świecu na wolnych,...
Są tylko 3 możliwości pierścienie olejowe puszczają, prowadnice zaworowe , albo turbina. Ja stawiam na wymianę tulei i pierścieni i będzie spoko
Teoretycznie różnica w pionie, może dochodzić do 0.8mm. Wymiar nominalny w tym silniku to 68.28mm. Praktycznie, to różnie bywa, trudno ocenić cylinder nie widząc go. Dodatkowo ta rysa. Silnik spalał olej, w jakim stanie są pierścienie, prowadnice zaworowe? Jeżeli cylinder jest z żeliwną tuleją to można zrobić szlif i założyć nadwymiarowy tłok. Może...
Witam wszystkich. Piszę ten post ze względu na moją sytuację,a bardziej sytuację mojego Seata Leona 1.4 benzyna bez LPG 16V rocznik 2002.Jestem już wykończony zmaganiami oraz wizytami u mechaników i elektromechaników,a co za tym idzie pieniądze, które wydaje a auto nadal tam samo chodzi. Przedstawiam mój problem. Pewnego dnia odpalając auto cały zaczął...
Mi na zimnym ciężko pali (długo kręci) mimo mocniejszego rozrusznika z przekładnią od stilo. Po odpaleniu przez kilkadziesiąt sekund kopci na siwo i słychać, że przerywa jeden cylinder. Poza tym jeździ bardzo dobrze prędkości rzędu 170km/h rozwija bez problemu. No to na bank identyczne objawy jakie były u mnie w "późniejszym" okresie usterki, zachowywał...
Gdy turbina była padnięta to olej był w przewodach od intercoolera około 200ml.. Po wymianie auto zaczeło normalnie jeździć - chodzi mi o proces powtórnego wyważania.. W przewodach po rozbiórce nie było już nigdzie widać oleju - rozpinaliśmy wszystko i nie ma niczego niepokojącego. Jeśli chodzi o dym z bagnetu czy korka wlewu oleju to wąchałem i den...
Witam.Wymiana uszczelniaczy będzie chwilowym lekiem na ten problem.Jeżeli już to prowadnice zaworowe,które mają za duże luzy,a pompowtryski bo tak nazywamy te głowice z tego słyną.Może Kolega wydać kasę na wymianę uszczelniaczy bo to nie jest technicznie trudne, ale to nie zlikwiduje problemu,który szybko ponownie się pojawi.
Tak jak przewidywałem, bicie piany. I pokazywanie braku wiedzy w temacie. Nie mam zamiaru się sprzeczać bo to nie ma sensu Cały czas to robisz, sprzeczasz się nie odpowiadasz na zadawane pytania, ciągle wyciągasz jakieś kolejne argumenty bezwzględnie obnażajace twój brak wiedzy w temacie. Po wymianie mamy coś takiego jak docieranie. Sam pierścień jako...
Witam. Pacjent to remont silnika w thalii 1.4 8V LPG 2004r. spowodowaną uszkodzoną uszczelką pod głowicą(olej w układzie chłodzenia),wymieniono: -pierścienie -remont głowicy w zakładzie(wymiana prowadnic,planowanie, sprawdzenie szczelności itd.) -wymiana wszystkich uszczelek (miska,głowica,pokrywa) -wymiana paska rozrządu -czyszczenie układu chłodniczego...
Zmień mechanika... Raczej to kombinator naciągacz... Ale by nie doprecyzować, to wyciek był oleju napędowego? środka chłodniczego czy oleju. Zapytaj mechanika kto oszczędza przy wymianie uszczelki głowicy i planuje głowicę bez sprawdzenia szczelności płaszcza wodnego(bo zapewne na nim wystąpiło pęknięcie), 1200 do 2000 PLN Te zawrotne liczby dotyczą...
Suma sumarum, po podmianie cewek, nowych świecach na Star Diagnosis ciągle wykazywało prawie 30-40 błędów zapłonu na 1 cyl na minutę. Pomiar kompresji od rozrządu: 8,11,11,11. Po próbie olejowej wyniki nie urosły. Wyremontowana głowica, wymienione wszystkie zawory, uszczelniacze, prowadnice, lekkie zabielenie. Wszystko wróciło do normy, kompresja po...
Witam. Mam mocno nietypowy problem. Wymiana rozrządu silnik 1.9tdi model 1Z Silnik miał robioną głowicę wymiana prowadnic, uszczelniaczy, planowanie sprawdzenie na szczelność. Czyli tip top. Nowa uszczelka nowe śruby, wszystko zamontowane na silniku i dokręcono książkowo 40Nm, 60Nm, 90 stopni i potem jeszcze raz 90stopni. Wał obraca się bez problemów...
Witam.Pozwolę sobie nazwać ten remont po imieniu.Jest to tak zwany SZWED ale nie do końca zrobiony prawidłowo.Jeżeli mechanik stwierdził,że nie jest wymagany szlif to powinien honować cylindry zakładając nowe pierścienie.Wymiana uszczelniaczy zaworowych i planowanie to nie regeneracja głowicy.Ciekawe jak tam prowadnice zaworowe zwłaszcza wydechowe.Szkoda...
No u mnie właśnie trzeba zmienić prowadnice wydechowe i frezować gniazda. W piątek byłem sprawdzić szczelność głowicy wyszło że jest szczelna. Gościu powiedział mi że za wymianę prowadnicy bierze 20zł , a za frezowanie gniazda 15zł, do tego jeszcze przydało by się szlifnąć zawory wydechowe.
Kilka sekund szukania: https://naprawglowice.pl/wymiana-prowadn... 1mm to sporo za dużo .
Z tego co tu przeczytałem to śmiać mi się chcę. Citroen czy Peugeot na początku lat 90 oferował samochody z silnikiem 1.4 (na wtrysku) o mocy 75KM, więc przy 1.8 75KM w Golfie.... Więc porównując samą masę silnika, ja wole ten z PSA. Z Ciebie kolego też może się zaraz pośmieję? Tak się właśnie składa, że też jeździłem Renault Megane II właśnie z 1.4...
Witam . Jesli chodzi o sprzeglo... moze byc problem z uszczelniaczem od strony skrzyni , jest to tylko przypuszczenie ale moze na tarcze , docisk dostawac sie olej , w zaleznosci jaki jest wyciek , gdy sprzeglo jest mokre od oleju bedzie slizgac , tak czy inaczej polecam nie zwlekac (jesli slizganie bedzie sie ponawialo), i wymienic komplet- tarcza...
Witam kolegow jak w temacie.Silnik bral olej mial przedmuchy z komory korbowej rozebralem silnik glowica do planowania wymiana prowadnic uszczelniaczy zaworow,no i perscieni ,niestety bez szlifu cylindrow bo budzet sie skonczyl.Po cylindrach nie było wydac wiekszych wyrobien,wiec wymienilem pierscienie poskladalem silnik i niespodzianka.Totalny brak...
Jak ogolnie wiadomo teflon zmniejsza tarcie, a zastosowanie go do silnikow spalinowych zmniejsza tarcie pomiedzy ukladem TPC czyli tlok-pierscien-cylinder. Oczywiscie nie jest on w formie pretu teflonowego ktory skrobiemy scyzorykiem i dodajemy do oleju, ale w postaci gotowego produktu ktory wlewamy do goracego silnika. Sam preparat tez nalezaloby podgrzac,...
Witam. Tak czytam inie wierze wlasnym oczom. Co wy za glupoty piszecie. Pojecia o tym nie macie. Kilka lat bylem kierownikiem w Polmozbycie, sam mialem kilka polonezow. Udzielalem sie tez w PZM-cie. Do Tomcio64: Zmiana komputera nie jest potrzebna, trzeba wegrac nowa mape i ja skorygowac do danych przerobek. Do Tzok: Powiedz mi jakim cudem zrobisz remont...
wymiana prowadnic wymiana popychaczy zaworowych wymiana gniazd zaworowych
plamy upadku magnesowanie wirnika siłownik renault
pathe marconi tranzystorowy przedwzmacniacz gitarowy
Kalibracja czujnika światła Audi A4 B8 2013 – VCDS, adaptacja, ustawienia, RLS, szyba Auto-relock, walk-away lock – dlaczego Peugeot, VW, Honda same się zamykają? Centralny zamek, BCM, usterki