Na polskim alle.... jest dostępna nowa (cena bolesna, ale nie pisz, że nigdzie nie ma). Nie napisałeś średnicy rury, rozmiaru kwadratu, my mamy szukać podstawowych informacji, bo jaśnie Pan żąda podania gotowca. Skoro zepsuty gwint to wystarczy "wkład".
Szerokiej drogi życzyć właścicielowi. Jeśli pierwszej naprawie nadal jest ten sam problem trzeba wymienić cały element. Jeśli luz jest 2mm to nie ma co ratować nawet. Przekładnia kierownicza dała szansę i czas na wymianę.
http://www.elektro-czesci.com.pl/pokrywa... chodziło mi o to łożysko w tej części. Koło wyciska się na prasie. Łożysko jest zalane w plastiku i generalnie się go nie wymienia.
Nie można tego zrobić bo nie widzi maglownicy. Dlatego pytam czy VCDS ją widzi? Nie patrz na czujnik kąta skrętu ale na diagnostykę czy jest z maglownicą?
Przeglądałem ten temat, brak opisu jak zdemontować górę, tam gdzie przekładnia.
Zawór 3drozny przeciekał i chyba polał silnik. Wymiana zaworu i przekładni załatwiła sprawę.
Oś z łożyskami jest trzymana w obudowie pierścieniem segera zatrzaśniętym w podtoczeniu obudowy. Pewnie wyskoczył z gniazda. Wyjmij plastikową płytkę z wytłoczeniem w kształcie słoneczka - osłania ona wyjściowe łożysko - zaczepisz za brzeg cienkim haczykiem ( w obudowie jest na niego podfrezowanie) i zobaczysz cały temat. Swoją drogą luknij na mosiężną...
Witam. Można zrobić z wymianą uszczelniacza po stronie silnika, dokładnie tak jak Pan napisał. Nie trzeba demontować całej przekładni. Demontaż wału, następnie odkręcenie całej flanszy od przekładni, a reszta już na stole. Warto kupić oryginalne łożyska, żeby nie było problemu z dystansowaniem zespołu. Teoretycznie zazębienie jest oznaczone znakami...
Podpowiem, że demontaż przekładni jest przechlapany, dlatego ja potrafię to wymienić bez demontażu od ramy- wyciąga się ślimaka od spodu.
KMC010 i KMC050 mają tą samą przekładnie.
Wymiana przekładni głównej spowodowała rozkalibrowanie tachografu który podaje impulsy do ogranicznika prędkości w module FR. Skalibruj tachograf i prędkość maksymalna oraz odczyt prędkości wrócą do normy. Fabrycznie to auto miało przełożenie 3,833 i ogranicznik prędkości ustawiony na 85 km/h
Spójrz na gwinty od końcówek drążków. Przy prawidłowym ustawieniu powinno być widać mniej lub więcej tyle samo zwojów. Jeśli jest różnica, to masz przestawione w przekładni lub na krzyżaku łączącym przekładnie z kolumną kierowniczą (nie zawsze w tym miejscu da się ustawić inaczej, nie wiem jak jest w tym przypadku). Nie napisałeś też, czy wymiana na...
Ten współczynnik K zależy od kształtu i wymiarów elementów silnika (jak silnik jest większy, to i K ma większy), ale kształt i wymiary silnika muszą być takie same; jest proporcjonalny do liczby zwojów, ale R jest proporcjonalne do jej kwadratu; i jest proporcjonalny do siły magnesów. Wymiana magnesów w silniku byłaby raczej trudna - ale może jest jakiś...
Nie wiem czy w 1.4 16V jest tak samo ułożone jak w 1.6 8V Zupełnie inne. Nie wiem skąd pomysł o zagiętych przewodach. Po pierwsze jest tam duże ciśnienie, chyba 60 czy 80 bar przy pełnym skręcie a długość przewodów uniemożliwia ich ściśnięcie ani zagięcie. Spójrz do swojego na przewody od wspomagania przy samej przekładni i pomyśl czy da radę je zagiąć...
W silniku olej już wymieniłem a mi chodzi o olej w tylnej przekładni (piaście) w instrukcji jest tylko napisane ze wchodzi tam 150ml a nie napisane jak to zrobić. Na zdjęciu widac zbiorniczek na którym napisane jest 150ml https://obrazki.elektroda.pl/1445363700_...
Witam serdecznie. Czy mógłbym prosić posiadacza powyższej ukośnicy, aby sprawdził czy ma luz na przekładni kątowej. To znaczy chciałbym zapytać, czy jeżeli trzymam za tarcze piły i poruszam nią na załączonej blokadzie, to czy jest tak około pół centymetra luzu, czy jednak powinno to być całkiem na sztywno. Z góry dziękuję.
Gdzie drogomierz w milach na Polskę? Silnik GY6 ma zupełnie inne mocowanie, trzeba przespawywać ramę. Proponuję sprzedać eurogeja i kupić oryginał, czyli Suzuki Epicuro 125, lub cokolwiek innego z silnikiem 4T.
Ale primo - to nie jest gwint. Po drugie w jakim celu?
Ten objaw to najczęściej już ścięte zęby przekładni i one powodują że pojawia się siła która wyrzuca bieg. Niestety opcje są dwie pogodzić się z pracą na 1 biegu lub wymiana całej przekładni. Przyczyna w użytkowaniu nie dokładne załączenie 2 biegu kilka razy z rzędu powoduje nieodwracalne zużycie trybów .
Podejrzewałem silnik ale chyba by w ogóle nie działał. Coś ktoś podpowie? Podejrzenie w miarę trafne! zauważ ze napęd stanowi zespolona przekładnia ślimakowa (najtańsza jaka może być (!), łącznie z silnikiem. Z uwagi że pokrywa tej przekładni jest nitowana do obudowy, to należy ją traktować jako 'nie servisowalną'! Jednorazowa. Oryginalnie te napędy...
Jeśli chodzi o luz międzyzębny reguluje się to podkładkami dystanowymi o odpowiedniej grubości (wkłada się ją między korpus przekładni a obudowę łożyska dużej zębatki). Wszystkie czynności rozbiórkowe należy przeprowadzać na prasie albo wyciskarce śrubowej, wybijanie nie jest wskazane. Smar musi być dobrej jakości, elementy wirują z dość dużą prędkością...
Nigdzie nie można tego kupić.
Witam. Mam przekładnię od 18 v -a dokładnie od Bs-18li Trzeba popatrzeć i pomierzyć ,może coś podpasuje się ale nie wiem na 100 % czy coś to pomoże. W razie czego proszę o odpowiedź.
Ale być może pomyliłeś jakiś przewód,sprawdż jeszcze raz podłączenia programatora. Dodano po 3 Może wymiana samej przekładni pomoże.
Dzwoniłem i nie gwarantują, że się uda. Tak naprawdę nie wiedzą jak wygląda sprawa w Vito. Np. w A klasie się nie da. U mnie jest zepsuta najprawdopodobniej właśnie elektronika.
Na końcu "drążka/rury" jest przykręcona właśnie ta przekładnia: https://allegro.pl/oferta/koncowka-walka... I na nią się nakłada głowica. I niestety coś się tam zatarło chyba (albo dawno nie było smarowane) i tak się to rozgrzało razem z drążkiem/rurą, że stopiło od środka mocowanie osłony+ musiało przytopić...
Da się bez wyciagania przekładni
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
A ta głośna przekładnia nie jest zrobiona specjalnie dla bezpieczeństwa?
Witam. Maszyna około 10 lat. Ukręcił się wałek, jakby go nożem odciął przy samej zębatce od łańcucha. Teraz pytanie,czy jedynym wyjściem jest montaż całego silnika z przekładnią, czy jest możliwość wymiany samej przekładni, czy może jeszcze jakieś wyjście? Może ktoś podpowie?Z góry dzięki.
A jaki smar zastosować pod osłony przekładni ? A nie czasem pod osłonę na drążek kierowniczy?
https://obrazki.elektroda.pl/7153157400_... Zębatka blokuje się na trzpieniu przekładni slimakowej tak jak ramię wycieraczki. Przy dokręceniu dociska się do stożka z nacięciami. Czy jak to napisałeś "kręci się w miejscu" chodzi o zębatkę czy wałek wewnątrz niej? Może trzeba po prostu ją dokręcić lub też trzpień może być już na tyle...
Nie rozumiem ludzi którzy słyszą że coś w aucie się dzieje a dalej śmigają... a potem tylko koszta są większe... Jeżeli chodzi o sprzęgło to po prostu wymiana tłoczka wysprzęglika, łożyska oporowego, tulei wysprzęglika i docisk... ( wymiana powinna nastąpić po ok 100 - 150tyś km. ) Do przekładni manualnej olej - 75w90 Do przekładni automatycznej - 70w80...
Ech te fiatowskie rozruszniki. Ciężkie są na akumulator. Są to rozruszniki bez przekładni planetarnej. Pobierają dużo prądu. W twoim przypadku konieczna jest wymiana tulejek. Od razu szczotki, przeczyścić rowki na komutatorze ostrym nożykiem. Przed złożeniem wato tulejki pomoczyć w oleju z 12 godzin i maznąć lekko smarem ceramicznym, albo białym. Obejż...
Przekładnie po regeneracji
Zanim kupisz maglownice to sprawdź czy coś jeszcze nie stuka bo może wyjść więcej zużytych części w zawieszeniu Dopiero po tym dobra diagnostyka magla Jeżeli magiel klęknął to daj do regeneracji w tedy w 90% powinien być teoretycznie nowy
Witam Posiadam Honde Ufo 1.8 benzyna 2007r. padło wspomaganie kierownicy, po włączeniu silnika wspomaganie chodzi kilka chwil ale jest uczucie na kierownicy jakby opona tak jakby przeskakiwała... i po chwili wyskakuje błąd check sterring i wspomaganie przestaje działać. Oddałem do mechanika, powiedział że na 99% padł silnik w elektryczny w przekładni...
Nie jestem przekonany, czy w moim też jest wyłącznik krańcowy. Raczej musi być. Jeśli nie mechaniczno elektryczny (switch) to fotoelektryczny (fotokomórka). Rozebrałem częściowo mechanizm ale nic takiego nie znalazłem. Bo przeważnie są "ukryte" z racji na małą awaryjność są po prostu schowane - czasem pod osłoną przekładni napędu tacki. Najczęściej...
rozebranie to raz,głównie mi chodzi czy idzie dokupic takie łozysko...
Witam jakiego używasz mancat-sa?, jeżeli 3-ki nie pokazuje wszystkich błędów nasz był chyba 15 razy aktualizowany / sprawdzany, to tak na marginesie, 1.komunikacja, 2. ciśnienia, 3. spadki napięcia przy rozruchu, 4. woda w układzie, odkręć przewód z powietrzem przy pompie jeśli coś się wyleje niedługo do wymiany może być pompa, przyczynę rozwiąże wymiana...
Tak, trzeba wyjąć wałek ślimaka . Wałek wychodzi do dołu, a nowy uszczelniacz trzeba wbić szpejem od dołu . ( uwaga robiłem to dawno temu i raz w Scani, a raz w Volvo, więc coś mogłem zamieszać, ale raczej nie, zaś wałek musi być wymontowany na 100%) Wymontujesz wałek- to ujrzysz wszystko w jasnych barwach. Były przekładnie, gdzie robiło się to od góry....
Prośba o poradę. Przy pierwszej wymianie oleju w przekładni zeszło około 150-160 ml zalanego fabrycznie. Zalałem 180 zgodnie z serwisówką, spodziewałem się przelania przez dziurę do uzupełniania. Dodałem jeszcze 40 ml ale cały czas jakby było mało. Wg serwisówki powinno wejść około 180 ml przy wymianie. Co zrobiłem nie tak? Czy to normalne? Lać dopóki...
Mam jeszcze jedno pytanie czy wymiana maglownicy samemu jest to możliwe posiadając kanał i podstawowe narzędzia? Jak masz kanał to dasz radę, ale jest tam ciasno przy przekładni by ją wyjąć.
pierwsze wypusty mechaniki K 520 miały koła zębate wykonane z bardzo podobnego plastiku jak te w radiomagnetofonach Grundiga I bardzo dobrze, że Kasprzak nie szedł dalej tą drogą. Te zębatki rozsypują się same z siebie. Ośki są pasowane na "duży wcisk" w blachę korpusu mechaniki. Koa są zdejmowalne (nie wyobrażam sobie by nie mogły być) - jako zabezpieczenie...
Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi. Wszystko zależy. Generalnie opłaca się naprawiać skrzynię ale tylko wówczas jak rozsypie się jedno łożysko lub pęknie/jest zużyty jeden synchronizator. Wymiana kół zębatych jest nieekonomiczna. Z kolei kupowanie używanej to wielka niewiadoma - każdy mówi, że skrzynia jest sprawna z prawie nowego auta tyle, ze miało...
Najlepszą metodą wydaje się być wymiana na nowe. I tak właśnie jest. Rolki cierne jakie można zdobyć to przecież leżaki magazynowe, mające kilkadziesiąt, kilkanaście lat. Nie będą pewnie wiele lepsze od tych które mamy obecnie w naprawianym mechanizmie. Będą lepsze. Po pierwsze dlatego, że te "leżaki" powinny być przechowywane w zamkniętych opakowaniach,...
Witam. Przedstawię tu przeróbkę mojego autorstwa siłowników do otwierania bramy skrzydłowej Super power jack hearl 24v. Problem powstał przy okazji nadejścia mrozów tej zimy. Jeden z siłowników przestał pracować. Po rozebraniu części przekładni silnika, okazało się że nie tu tkwi przyczyna. Odpiąłem aktuator (rura) od silnika i okazało się że przyczyna...
Zapewne mechaniczne uszkodzenie przekładni programatora. Wystarczy energiczne uderzenie w okolicy programatora by przeskoczył na dalszą pracę. Trzeba pilnować lub wymienić na inny. Te "zacięcia" zazwyczaj występowały właśnie przy płukaniu. Może stukanie w pralkę nie jest szczytem finezji napraw ale jest skuteczne jeśli w czasie prania jest ktoś w pobliżu...
A od MINI COOPER II pasuje ? Nie, nie pasuje. Po uruchomieniu silnika i nagrzaniu do odpowiedniej temperatury ( wskaznik na połowie skali ) zmiana położenia nastawnika z P na D powoduje szarpniecie. Takie samo szarpniecie jest odczuwalne przy zmianie położenia z P na R. Jakie są obroty biegu "jałowego"? Czy po przebiegu 160 000 km olej powinien być...
Chodzi mi jak daleko można rozebrać przekładnię. Bo nie jestem pewny czy: - odkręcę/zsunę/... stalowy cylinder (w którym chodzą tłoczki) od aluminiowej obudowy; - wyjmę cały zespół sterujący ciśnieniem (ten na wałku zębatym). Bo może być tak, że stalowy cylinder i ten zewnętrzny pierścień w którym obraza się wałek zębaty są w jakiś sposób na stałe połączone...
wymiana przekładni kierowniczej wymiana przekładni szlifierki wymiana przekładni zębatej
wymiana kondensatorów zasilacz ustawienia neostrady blokada drzwi polar
robot comau wymiana transformatora wzmacniacza
Gaśnięcie łuku podczas spawania - przyczyny i rozwiązania Niestabilne działanie świateł i radia w Volvo S80