Witam. Ja próbował bym to naprawiać - przez lutowanie, nitowanie. Na zdjęciu nie widać dokładnie uszkodzenia, ale szkoda rezygnować z pozostałych sprawnych elementów. jeżeli sam nie czujesz się na siłach, poszukaj w okolicy małego warsztatu, ślusarza, itp. Kupno nowego to ostateczność. Podrawiam.
Zajrzyj na tą stronę - tam wszysciutko masz opisane krok po kroku: http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/zrob... Pozdrawiam
633 212 00, 633 216 00. P
Nie powinien.
Zmieniasz stacyjke,przekładasz pętle i to wszystko.A transponder ze starego kluczyka wrzucasz do nowego o ile jest taka możliwość.
Co 70-80 tysięcy kilometrów, tak jest zalecane.
Znajomy naprawia te centralki z powodzeniem dając 3 miesięczną gwarancję.
No to czeka (at)oni123 wymiana sprzęgła w tym Punto.
może być po prostu walnięta uszczelka pod głowica. wtedy chłodziwo może dostać sie do oleju dowiedz sie dokładnie o co mechanikowi chodziło, czy sa oznaki walniętej uszczelki ? ( znika płyn chłodzący , budyn w oleju i czy dymi na szaro)
Ewentualnie jeśli jest dostęp to na partyzanta można spróbować napsikać preparatu czyszczącego styki elektroniki. Wymiana jest lepszym rozwiązaniem.
Wspomaganie dobrze rozumujesz - nie ładuje to nie wspomaga Co do alternatora to jak już go wyjmiesz to i tak obudowa będzie połamana więc wymiana
Powinno być jak w książce pisze jesli wartość jest zaniżona to mały problem najwyżej wypali bezpiecznik jeśli zawyżona może przegrzać i uszkodzić instalecję.Przy ewentułalnym spowodowanym zwarciu.
Nic tu nie pomoże regeneracja, tylko wymiana a problem możesz mieć póżniej jak założysz poduszkę.
Rozumiem, że z siłownika nic się nie wysuwa, nie popycha łapy sprzęgła? Nie baw się w żadne gumki, których i tak tam najprawdopodobniej nie dostaniesz. Szukaj "clutch slave cylinder", płyn taki sam jak hamulcowy, może być DOT-3 czy DOT-4. Odpowietrzenie jak hamulce, w Punto raczej nie powinno być problemów.
Moim zdaniem to wina tych suwaków pod kierownicą (czujnik skrętu). Miałem kiedyś identyczny problem i wymiana tego pomogła.
Dobrać przegub z innego modelu?Tylko to nie będzie proste.
Poszukaj tych złącz http://studio24.prv.pl/
Zamek jest zespolony ale przed wymiana przejrzyj instalacje słupek - drzwi .
Nie zapomnij o ochronie oczu jeśli będziesz to obstukiwał lub skrobał.
Wymieniałem ostatnio BCM w Alfie 147, bez programowania procka silnik nie zapala, ale wszystkie pozostałe funkcje działają normalnie (światła, szyby, kierunkowskazy etc.), na wyświetlaczu w zegarach miga przebieg
Można wymienić same sprężyny a jeśli samochód ma być niższy to trzeba założyć krótsze sprężyny od orginalnych
Ja też miałem taki problem. Wymiana termostatu załatwiła sprawę.
ECU na stół i połącz się bezpośrednio
weź owin drutem dwa przewody robiłem tak w puncie 2 rok czasu juz chodzi i jest ok :)
W przypadku procedury proxi założenie bcm od biedniejszej wersji nie jest problem bo dodatkowe sterowniki zostaną przejęte ...o ile to biedniejsze BCM będzie miało na płycie wszystkie potrzebne elementy, a może nie mieć.
Również mam zamiar przeprowadzić taką operację. Jeżeli wymienisz to daj znać.
Pierwsze sprawdź , omomierzem lub woltomierzem , a później dopiero wymiana.
Jeżeli silnik się przegrzewa to znaczy, że prawdopodobnie termostat nie otwiera dużego obiegu płynu chłodzącego (nie włącza w obieg chłodnicy). Tak długo jak chłodnica będzie zimna czujnik temperatury znajdujący się przy chłodnicy nie włączy wentylatora. Sprawa jasna - sprawdź termostat - prawdopodobnie konieczna będzie jego wymiana. Powodzenia.
Katalizator możesz zastąpić rurą jak chcesz. Dolot ze stożkiem warto, najlepiej taki jak abarth do cc/sc (aktualnie na allegro jest za 220zł szukaj : Dolot Cinquecetno ) Sprawdzone empirycznie nawet byle jak założony stożek w tym silniku dawał w punto 2 poprawę przyśpieszenia 0-100 km/h o jedną sekundę. Kolejna rzecz którą możesz zmienić to wałek od...
Nie masz najmniejszych szans, chyba, że wytniesz podłużnicę
Nie wiem czy zastosowano w Twoim autku adaptor "pin to pin" ale jeśli tak, to one czasem płatały figle. Bywało, że w serwisach pomimo iż miał być adaptor nie montowano go i był święty spokój. Podjedź do jakiegoś przedstawiciela Silicona w swoim rejonie i tam też prowadzą Metę. Bywa, że warto wywalić adaptor, lub wymienić i wszystko wraca do normy. Jest...
Próbować dostać się ręką od spodu zderzaka. Bez kanału kłopotliwe, ale możliwe
Problem rozwiązany to nie poduszka pod silnikiem ale problem z zapłonami
Nie. Bez sensu takie rozwiązanie.
Witam, Szukam stacyjki do Fiat Punto II 1.3 multijet. Nie mogę znaleźć nigdzie w żadnym sklepie internetowym. Na allegro też nie bardzo bo są ale do benzyny więc nie wiem czy takie same są czy inne... A drugie pytanie czy po wymianie stacyjki na nową trzeba jakoś imobilizer aktualizować?
Może być problem z płaszczyzną bloku, ale to rzadkość. Może źle zrobiona głowica, może błędnie poskładane... Może problem z pompą wody, albo nawet z parownikiem. I nie spaliny a LPG w płynie ci robi fontannę.
Aha i torx("gwiazdki") tam jeszcze masz przy zderzaku. czy znajdę gdzieś instrukcje serwisową do tego punta lub książkę z serii "sam naprawiam", Szukaj, wujek Google pomoże. Albo np. Youtube: https://youtu.be/TkFDGDJi-1k https://youtu.be/vF1VjMLfivM https://youtu.be/-Xn8tlTzlpQ
wymiana kabli zaplonowych nic niedala, tak samo na zimnym na gazie zdycha czy to na postoju czy w czasie jazdy na zimnym po puszczeniu pedalu gazu zdycha, wczoraj jak zdechl to mial wielkie problemy z odpaleniem, niemogl zatrybic... dopiero po przelaczeniu na benzyne i po dlugim kreceniu, odpalil.. tak wiec moim zdaniem to raczej nie silniczek krokowy......
Zacznę od tego, że jakimś sposobem post trafił do działu Samochody Technika, a nie do Samochody Mechanika. Zdaje się, nacisnąłem nie to co chciałem. Trudno. Rebuso , pewnie masz rację z tą rozbieżnością, skoro tak mówisz. Gdybyś napisał, że 2 cm nie spowodują różnicy, też bym Ci przyznał rację z tego powodu, że nie jeździłem takim samochodem i nie mam...
Dziękuje za pomoc . Pomogła wymiana centralki.
Witam. Jaki zestaw głośników polecacie do Fiata Punto 2002r. Zastanawiam się nad Alpine a Pioneer max do 5 tys. Kompletnie nie mam pojęcia jaki zestaw car audio będzie pasował.
#5 W pełni zgadzam się z opinią o możliwości niewłaściwej komunikacji procesor - pamięć. Zdarzało się, że wystarczyła wymiana układu scalonego pamięci, opisanego oryginalnym wsadem.
Co ma Punto do Skody?? Nie wiesz nie pisz. Diagnostyka i pomiary. Innej drogi nie ma chyba że wymiana " na pałę"
Pewnie wydech zamarzł.
Fiat grandę Punto bardziej.
Do wykrecenia tych śrub można użyć nasadki klucza 19mm. Pozdrawiam!
PRESTIGE APS 150A W XXIw nie kupisz już nowej centralki tej marki. Pozostaje tylko naprawa elektroniki (nieopłacalne) lub wymiana centralki na nowy, inny model.
klucz mozesz sam zakodowac majac klucz bordowy tzw.matke wklad wymienia sie tak ustawiasz klucz w pozycje zaplon naciskasz blokade w obudowie i wyciagasz a poza tym to nie temat na forum elektroniki
po pierwsze i najważniejsze, nim kupisz nowy element sprawdź najpierw stary!!!!!!!!!!!!!!!!!! pompa paliwa podpiać na szytwno do 12V i się przekonasz czy chodzi bo ja usłyszysz jeśli jest ok, potem sprawdź czy nie ma gdzieś zaworu zamkniętego na przewodzie benzynowym, najgorsze to zapieczony wtrysk, wtedy tylko wymiana;/
Czasem łatwiej szybę wyjąć gdy ją obrócisz lekko,nawet nie 90
Pęknięty stojan. " Spuchnięte" uzwojenie. Wymiana na po regeneracji.
pomogła wymiana filtra paliwa choć dalej ciężko kręci, chyba przyda mu się jeszcze wymiana rozrusznika.
Witam. Kupiłem dziś Punto II i ma zamontowane radyjko na cd Panasonica. Chcę zmienić na swoje Sony z mp3 :P no i nie mogę się pozbyć tego Panasonica za nic w świecie. Tak się trzyma, że ani drgnie. Jak się do niego dobrać? Co zdjąć? Bo już kombinowałem ale się nie ruszy nawet. :( Wydaje mi się być przykręcone jakoś bo ani drgnie. Tylko jak to zrobić?...
Będę miał chwilę, to poszukam. Oryginalnych Siemensa nie dostaniesz; są dwa zamienniki, z tego jeden udało mi się kiedyś kupić w Polsce. Odnośnie wymiany - poszukaj na sieci. Na forum Punto wymiana była całkiem ładnie opisana.
Witam czy przy wymianie rozrządu w Fiacie grande punto 1.4 8v 57kw trzeba luzować koło zmiennych faz rozrządu (wałka), posiadam blokady do zablokowania walka i wału ?
Cała antena ze stopka w której znajduje się wzmacniacz. Pod podsufitkę są tylko kable nic pozatym. Wzmacniacz jest zasilany środkówa żyłą kabla antenowego za pomocą radia ( tak jest napisane w instrukcji (wloskiej) której tego radia) Taka jak w załączniku. Tylko to jest zamiennik ja kupiłem wedlog numeru części w sklepie fiat. https://allegro.pl/oferta/antena-dachowa...
kup czysty,chyba że masz już .
Przenoszę do właściwego działu Car Audio.
Wymiana sprzęgła.
Stopki oznaczone numerami i strzałkami w kierunku rozrządu, nie da się pomylić. Dodano po 1 Fabrycznie opisane są stopki także wiesz.. bez panewki siadają ładnie. Oj da się da się pomylić już spotkałem się raz z takim czymś co prawda tylko raz i to było co prawda w Punto ale się spotkalem
Rozumiem że w grę wchodzi w takim razie wymiana przewodu?
Wymiana alternatora.
Jeżeli auto odpali a nierówno pracuje to tylko wymiana na sprawny element.
Jeżeli nie było to wcześniej ruszane, to kłopoty sa takie jakie masz. Rozbierałbym to całe na twoim miejscu. Zwróć po prostu uwagę co jak z czym sie schodzi i poskładasz z powrotem tak jak być powinno.
Karolo MPower a boczne wymieniałeś?
Nie trzeba tylko troszkę cierpliwości i małą rękę,ja w tym celu popuszczam lampę,żeby troszkę mi wyszła do przodu,aby zapchać moją grubą rękę.
Cały ten miks do zlania,do tego porządne płukanie układu płynem i wymiana na nowy.
Dostalem drugi czysty sterownik i auto gada. Temat do zamkniecia. Dziekuje wszystkim za pomoc. Dodano po 4 Wymiana sterownika.
Nie ma. Tylko całe lampy.
Pod maską, na ścianie grodziowej, pod plastikową osłoną...
Brak kierunkowskazów po jednej lub drugiej stronie wiąże się przede wszystkim z uszkodzonym trwale bądź już źle działającym przekaźniku w płycie bodycomp'a. Objawy: - nie działa jedna strona (może od czasu do czasu załapać co jednak nie świadczy o trwałej zmianie na lepsze) - przekaźnik słychać ze zdwojoną szybkością pracy Poza przypadkami nieoczyszczonych...
Oki, dzieki za pomoc z 123 :) Filtr sprobuje dokupić w takim razie 4 Jeśli chodzi o tłumik to z zewnatrz wygląda ladnie, nie jest pordzewiały, tylko w środku coś dzwoni, byłem ostatnio u tłumikarza, powiedzia, ze katalizator jest ok i jedynie pozostaje tłumiki obydwa wymienic, a chcialbym to moze nieco tanszym kosztem zrobic tym bardziej, ze srodkowy...
co do cisnienia : jak je sprawdzic, czy mozliwe jest to przez stary filt paliwa (2 letni ) co do swiec i kabli : 1,5 ngk (przydala by sie wymiana ?)
Jest, jest podobnie jak w późnych wersjach seicento , jako część kosza pompy, wyjątkowo droga wymiana :} .
Witam, może ktoś mi powie lub znajdzie i podeśle linka, bo mam problem z podłączeniem radia. Przejściówka nie taka, mam zdemontowaną z auta grupy VAG i piny po prostu się nie zgadzają. Jako że jestem laikiem proszę o pomoc w tym co, gdzie i jak kupić żeby działało. Niżej fota pinów wychodzących z Fiata Punto: https://obrazki.elektroda.pl/8367441400_...
Po co wymieniasz body ?
Tak, młotem wbije nowe.
Ok. Dzięki za pomoc.
Ostatnio miałem taki przypadek w punto2. Pomogła wymiana alternatora:-).
Nie potrzeba odkręcać obudowy łożyska,musisz podważyć ten przegub wewnętrzny.W skrzyni mocowany jest tylko na zatrzask(choć czasem potrafi dość mocno trzymać)
Musisz kupić ten sam numer hardweru
Tez nie zaczynalbym zabawy z autami od rozrzadu, tym bardzie jak piszesz, ze czarna magia dla Ciebie pod maska, ja zaczalem sie bawic z rozrzadami po obserwacji kilku wymian.
Więc masz wiązkę nie od tego samochodu.
Czy wystarczające będzie jeśli podłącze w miejsce oryginalnej syreny - zwykłą syrenę jednotonową Tak.
myslisz ze wtrysk caly czas leje ? A jezli tak to tylko wymiana na nowy ?
Ponoć nie jest to wina wkładek tylko wadliwego kluczyka. Poza tym koszt naprawy wkładek + dorobienie kluczyka nie mając karty kodowej nie wyjdzie drożej?
eśli pompa wody, to tym samym wymiana całego rozrządu, jak się domyślam. Na szczęście w Puncie to się powinno zamknąć w kilkuset PLN.
W takiej sytuacji wystarczy wymiana body? Czy co muszę zrobić?
Będzie, tylko wymiana pierścieni i tłoków nie pomoże. Trzeba jeszcze tuleje.
Skoro wyskoczyła kontrolka ładowania to i tak czeka cię wymiana alternatora.
Witam czy jest mozliwa wymiana oryginalnej kierownicy na taką z grande punto http://obrazki.elektroda.pl/1654284400_1... ]Link
http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic....
Nie będziesz musiał nic zmieniać. To jest coś takiego jak w zamkach od drzwi, jedynie kawałek metalu bądź plastiku który po przękręceniu zwiera odpowiednie przewody. U mnie jest to wkładka plastikowa, wypycha takie male bolce plastikowe i zwiera 3 przewody (zapłon) i czwarty przewód to rozruch. Wymiana też jest prosta.
Mam następujący problem w Punto I 1997r na sterowniku IAW-8F odczytano błędy programem CDIF, skasowano, ale niestety wróciły, mimo ogólnej sprawności podzespołów. Auto ma LPG i według diagnosty prawdopodobnie rozjechały się mapy wtrysku. Jak to naprawić? Czy czeka mnie wymiana sterownika?
Wymiana górnych mocowań amortyzatorów rozwiązała problem ze stukami.
Te powinny być dobre https://allegro.pl/blaupunkt-pure-66-2-g...
Nie ominie Ciebie wymiana regulatora ciśnienia + mycie listwy.
Jak nie wiesz co się tam znajduje, to nawet się nie bierz za tą skrzynię bo rozbierzesz i na tym się skończy. Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Chciałem się dowiedzieć co znajduje się w tej części obudowy Nie wiem ale chce sie dowiedzieć :|
Witam mam podobny problem gdy jednostka Blue & Me rozładowuje akumulator samochodowy. Czy wymiana chipa komuś pomogła: SM0601? Mobilny Bluetooth nie widzi tej jednostki sterującej.
jesli masz body komouter i kodydostepu to bez problemu jesli tylko sama centralke to śmietnik pamięć immo jest w centralce
punto wymiana wymiana kierownicy punto punto wymiana akumulatora
fiesta podciśnienie logować mbank enkodery myszki
rower elektryczny usuniecie konta
Jak sprawdzić elektrozawór pralki Bosch Max WFL 1200? Regulacja ilości paliwa w silnikach Deutz 420 i 4038