Bardzo dobrze,ze zdjales ten element z panela,od niego sie zaczyna.Panel ma zatrzaski po lewej stronie,tam nalezy go delikatnie unosic,pomagajac sobie np.plaskim wkretakiem
Chińskie agregaty to istny totolotek i musisz ustalić jaki uklad uzwojeń ma prądnica . Typ 1 3F +N /gwiazda/ uzwojenie główne twornika z odczepami do pomiaru napiecia + uzwojenie wzbudne /niebieskie/ + uzwojenie do ladowania aku .Każde z tych uzwojeń są niezależne Typ 2 podobnie jak w pierwszym ale dwa niezależne uzwojenia 3 fazowe w gwiazdę .Reszta...
Ten: https://obrazki.elektroda.pl/7841578300_...
Zaglądnij czy twój regulator jest mechanicznie identyczny zanim go zamówisz. Warto także sprawdzić czy poszczególne sekcje grzałek są sprawne.
Normalne, spadki napięć na instalacji.
Wydaje mi się że czerwony i niebieski to zasilanie a czarne to silnik ale nie jestem pewny
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Możesz zastosować Boscha pod warunkiem że będzie miał odpowiednie parametry Schemat regulatora powinien być na jego odwrocie zrób jego jeszcze jedno zdjęcie
A nie lepiej zastosować regulator Boscha - czarny kapelusik, i nie stosuj żadnych radiatorów skoro w oryginale brak.
Jak Bosch to tak.
Dokręcone o oporu, można dać krótszą, mozna nanizac podkładki. Zasada jest taka-śruba musi trzymać długością gwintu przynajmniej tyle, ile wynosi jej średnica
Chyba że jest wymieniony albo alternator albo regulator.P http://obrazki.elektroda.net/3_120386222...
Raczej regulator ale szczotki też sprawdź
Kupuj na 99,9%. Tylko nie rób mu takiej przeprawy jak poprzednikowi. Nigdy nie odłączaj akumulatora ani alternatora na pracującym silniku!
Może być Relpol R2N albo miniaturowe serii RM.
1. Nie wolno odłączać regulatora od akumulatora podczas pracy silnika! 2. Na obrotach biegu jałowego alternator nie ma wydajności takiej, aby uzyskać pełne napięcie ładowania na akumulatorze. 3. Pełne ładowanie zaczyna się zwykle od ok. 3000 RPM, w praktyce najwyższa wydajność przypada w okolicach 5000 RPM. 4. Wiedz że elementy takie jak światła, wentylator...
Panowie po co tak kombinować z przerabianiem lampy? Są dostępne LED`y 230V dostosowane do pracy ze ściemniaczem. Przeważnie w ofercie są przedstawione z dopiskiem DIMMABLE.
To niekoniecznie wina alternatora. Ten układ (alternator 6-diodowy, zasilanie regulatora napięcia z instalacji pojazdu, a nie z diod wzbudzenia) jest czuły na wszelkie pogorszenie styków w obwodzie alternatora. Jeśli są gdzieś nadmierne spadki napięcia regulator może wpadać w oscylacje, a jeśli na zacisku 15 regulatora napięcie jest zaniżone, to ładowanie...
Ogólnie ujmując to masz poluzowane lub niepewne połączenia. A gdzie to już należy znaleźć. A więc kostki połączeniowe, bezpieczniki oraz masy. Jesli te skoki są wywoąłnew przez alternator to też w wyniku marnych połączeń. Jest jeszcze mozliwość, że kończą się szczotki, ale jeśli temu szybko nie zaradzisz to regulator napewno do wymiany.
vitopend whe jednofunkcyjny bez zasobnika. Ustaw więc temperaturę ciepłej wody na minimum. Całkiem w lewo.
Jeżeli jesteś pewien, że to TYLKO regulator, to wystarczy wymienić oba mosfety. O ile nie boisz się lutowania w technice SMD i masz odpowiedni sprzęt do tego. Problem będzie z doborem elementów. E-sky to niestety nie jest europejska firma. ;) Więc ze znalezieniem zamienników może być kłopot. Prąd silnika Lamy, to 4A. Oba - 8A. Musisz znaleźć elementy...
Z alternatora wychodzą tylko dwa przewody Na pewno jest to alternator? Wierzyć mi się nie chce. Pokaż jakąś fotkę "alternatora". Jak rozpatrujesz nazwę "alternator" jako trójfazowa prądnica synchroniczna prądu przemiennego, ze zintegrowanym prostownikiem półprzewodnikowym to to faktycznie nie to. To prosta prądnica, w budowie jak dynamo - stojący stator...
Nowy regulator ciśnienia kosztuje ponad 1100 zł, a cała regenerowana pompa ok.2200 zł(regeneracja przez Boscha-pisemna gwarancja na rok czasu). Nie słyszałem żeby gdzieś to naprawiali(ogromne trudności techniczne), a pracuje przy tym parę latek. Oczywiście musisz oddać swoją starą pompę lub inną "sztukę" na wymianę. Co do pomp Siemensa to nie wiem jakie...
Wentylator do wymiany
Jeżeli masz ten typ regulatora to masz dwie nakrętki i jedną małą śrubkę,ponadto może być problem z wyciągnięciem jeżeli na pierścieniach ślizgowych są głębokie rowki.P http://obrazki.elektroda.net/99_12015178...
jak to wymienić regulator wraz ze szczątkami już kupiłem Najlepiej oddać do fachowca. Po drugie tam nie pada regulator tylko mostki. Po trzecie trzeba go wyjać rozlutować i rozebrać i co najbardziej się wydaje proste złożyć. Powodzenia
schodzi razem z alternatorem,później się ją odmontowuje-odkręcić 3 wkręty
Podepnij jeszcze te kosteczki, które rozpiąłeś przy odkręcaniu alternatora będzie super. Poświeć tylko dobrze latareczką. Oczywiście bezpieczniki wszystkie sprawdzone - wiesz, cuda się zdarzają. ;)
Szczotki przewodzą prąd do uzwojenia wzbudzenia, bez tego alternator nie zacznie ładować, więc ich stan musi być nienaganny.
Chciałbym naprawić chińską kamerę WiFi do monitoringu. Zaczęło się od tego, że nie chciała się obracać w jedną stronę. Po rozebraniu prawdopodobnie zrobiło się zwarcie na wzmacniaczu, bo jeden z kabelków silnika krokowego był urwany przy silniku. Zgaduję, że dotknął sąsiedniego i tranzystory spaliły jakiś regulator napięcia, jak miały zwarcie. Wydaje...
Jeśli pasuje i maja alternatory taką samą moc tyle samo Amperów to można
Alternator Bosch, więc regulator napięcia również firmy BOSCH. Tylko i wyłącznie oryginał. Jak wyciągniesz alternator to koniecznie sprawdź diody prostownicze w nim - miałem przypadek, że "chińczyk) ubił mostek prostowniczy.
Niestety nowy VRC720 (sensoCOMFORT) a nawet starszy VRC700 (calorMATIC) nie będą kompatybilne do zestawu: kocioł + moduł mieszacza VR61 + zdalne sterowanie VR81 - i tu jest największy problem bo musiał byś wymienić cały komplet na nowy: VRC720 + nowy moduł mieszacza VR71 + nowe zdalne sterownie VR92 lub VRC700 + nowy moduł mieszacza VR70 + nowe zdalne...
pozostaje wymiana regulatora o przepraszam kolega elektrit już o tym wspomniał
Tam nie ma iskrownika, tylko alternator trójfazowy. Zapłon jest typu DC-CDI, więc zasilany z akumulatora. W statorze masz jedynie impulsator.
Czy wymiana regulatora napięcia ( w nim znajdują się diody ) rozwiąże problem ? Nie rozwiąże bo tam nie ma diód Twierdzisz, że podłączyłeś odwrotnie akumulator i dopiero po czasie się o tym zoriętowałeś?
Ciagnij mocno pokrętło. Resztę sam ujrzysz.
Miałem kiedyś identyczny objaw w starym escorcie - wymiana regulatora napięcia i wyczyszczenie zaśniedziałych styków w alternatorze pomogła od ręki.
Cos źle mierzysz, zakres ACV
Prostownik zasilający regulator napięcia jest sprawny?
Witam Mamy regulator Vaillant colorMatic (na płytce napisane jest Userinterface East C). regulator ten ma martwe linie, wsypują też problemy z zaprogramowaniem temperatury. Nie mam pojęcia czy problem jest w samym regulatorze czy w centralce. https://obrazki.elektroda.pl/3254697500_... https://obrazki.elektroda.pl/7235884500_...
i jak rozwiazany problem bo mam podobna sytuacje ?
Kolego prosta sprawa po odpięciu wtyczki od alternatora problem powinien minąć. Jeśli to to .
Wymiana regulatora ciśnienia. Temat rozwiązany.
Musisz przełożyć kompletny zapłon ze starego silnika (koło magnesowe, stator prawdopodobnie z pokrywą włącznie). Ewentualnie zamiast wymiany zapłonu wymiana regulatora napięcia i przeróbki instalacji do świateł zasilanych z akumulatora.
Witam, podpinam sie do tematu. Świeżo wykończone mieszkanie, mata w łazience oraz salonie (na osobnych sterownikach) Łazienka grzeje elegancko, tak jak powinno być. W salonie przed podpięciem, sprawdzam rezystancje, w normie. Po załączeniu sterownika (wszystko podpięte odpowiednio) Wywaliło 's'. Po ponownym załączeniu 's' sterownik się odpalił ale podłogówka...
Witam. Mam do wymiany w alternatorze regulator i szczotkotrzymacz, jednak na necie nie mogę znaleźć podobnie wyglądających a numery seryjne na obudowie są starte. Niżej podsyłam zdjęcia. Wiem tylko tyle, że alternator to Magneti Marelli https://obrazki.elektroda.pl/4035490300_... https://obrazki.elektroda.pl/3505505100_...
Do regulatora w alternatorze idzie d+ d- dwie śrubki do szczotek i jeden dodatkowy lutowane co to jest? Z zewnątrzwydzielniczej kostce jest plus Aku . Sygnał ze sterownika i drugi sygnał powrotny z alternatora prawda ?
Płytke praktycznie bez narzędzi się wyjmuje w nowych vaillantach. Kilka zatrzasków tylko. Może tylko zimny lut. Osobiscie nie lubie kontrolerów Vaillanta, są za skomplikowane, szczególnie dla starszych klientów. Teraz wszyscy chcą mieć na telefonie. Drayton Wiser, Hive, Nest itp
Ewentualnie możesz kupić takie zawory z odpowietrznikiem http://obrazki.elektroda.pl/3411005500_1...
Wymień akumulator na sprawny. Bo to on może rozrabiać. Na żarówce napięcie przemienne trochę poniżej minimum, ale po podstawieniu akumulatora powinno być ok. Popraw połączenia elektryczne. Może się okazać konieczna wymiana regulatora. Niemniej zrób, jak już ci wcześniej radzono - zamontuj SPRAWNY akumulator.
Fiat 126 (maluch) miał prądnice z minusem na masie i były do niego regulatory.
N-IN jest niebieski. Czujnik podłącz pod zaciski FT i FT i nie ma znaczenia jak. Teraz napęd. Jeżeli dałeś mostek pomiędzy stykami L-IN i COM to siłownik podłączasz do zacisków NO i N-IN. Jeżeli mostek dasz pomiędzy zaciskami N-IN i COM to siłownik podłączasz pod zaciski NO i L-IN. Możesz sterować albo zerem, albo fazą. Osobiście radzę sterować fazą.:)...
traktorek kosiarka 15,5 hp briggs , ciezko krecil rozrusznik i byl brak ladowania akumulatora, dobrze naladowany akumulator krecil ok, po zgaszeniu ponowne odpalenie bylo juz coraz ciezsze az do calkowitego braku. Wymienilem regulator napiecia i efekt byl traktorek odpalil na dotyk ale radosc nie byla zbyt dluga okazalo sie ze spalil sie bezpiecznik...
Mariuszkam (at) udalo sie jakos rozwiazac ten problem? Mam identyczne auto , te same objawy . Odpowiedzi sa jasne od doswiadczonych uzytkownikow . Aczkolwiek jestem ciekawy jak to sie skonczylo u Ciebie. Z gory dziekuje za odpowiedz.
Wymiana regulatora napięcia rozwiązała problem
Nie znam się na skuterach ale piszesz że jest alternator więc sprawdź szczotki i komutator.
Pobór prądu ostatecznie kilkukrotnie sprawdzony.Po uśpieniu pobiera bez zał. alarmu 0.03A a z alarmem 0.06A.W serwisie VW powiedzieli że to normalny,dopuszczalny pobór prądu.Tak więc teraz skupiam się chyba tylko na znalezieniu przyczyny spadku napięcia o ok, 0.2V między pomiarem na alternatorze a pomiarem na aku.
i polerka nic się nie odzywa. A polerka jest w ogóle dobra ? Bo jej wygląd budzi wiele zastrzeżeń .
Wymiana regulatora ciśnienia na obudowie filtra paliwa (nr części 1428797) rozwiązała problem.
Jak ma 120A valeo to wirnik cały. Po co wymieniac jak nie wie co ?? Za dużo pieniędzy maja ludziska.
pierwsze 4 zrobiłem, zostało mi tylko wymiana regulatora.
(D-) - masa, (D+) - 15, (DF) - 67.
Cześć, Kupiłem kiedyś multiszlifierkę z firmy Dexter w Leroyu. Szlifierka działa, lecz dziś podczas pracy z nią zobaczyłem, że nie działa regulacja obrotów. Działa tylko na max, bo jak zaczynam skręcać na min to szlifierka zwalnia na "5" jakby była na "2" i potem już staje w miejscu. Po rozebraniu nie zauważyłem czegoś spalonego czy coś. Po poszukiwaniach...
Wymiana regulatora rozwiązała problem.
Jest jeden parametr nieodpowiedni ,"za wysokie ciśnienie na listwie",mechanik mówi ,że jeżeli to nie ten drugi regulator to musi być zajechania pompa i wtryski
Wymiana regulatora zgodnie z sugestiami forumowiczów.
Informacyjnie dla wszystkich, którzy mają problem z pokrętłem. Ja problem rozwiązałem. Można to zrobić w bardzo prosty sposób, mianowicie, enkoder można rozebrać i przeczyścić styki, podgiąć blaszki, które przesuwają się po pierścieniu i działa jak za pierwszej młodości. Należy wylutować obudowę enkodera, nie trzeba wylutowywać całego enkodera. Może...
Wymiana regulatora i baterii w mierniku pomogła. Dzięki
Obciążysz zasilacz, regulator będzie dalej tak samo obciążony. Zmiana obciążenia to zmiana oporu na wyjściu regulatora. Na brzęczenie skuteczna będzie wymiana regulatora.
To nie będzie regulator obrotów a regulator napięcia. A raczej jego podzespół. Zasada działania podobnie jak w stopce maszyny do szycia. Zerknik tutaj - https://vykr.ru/avtomobilnaya-generatorn...
po 1 olej ten firmowy to dopiero paść a po drugie to nie to forum
Ok. wielkie dzięki. Jak zrobię to napisze jeszcze co było dokładnie. Dodano po 4 Znalazłem usterkę. Na alternatorze w otworze od chłodzenia, bezpośrednio na uzwojeniu leżała śrubka. Przetarła uzwojenie i zrobiła spięcie. Jutro jadę po drugi alternator. Dzięki wszystkim za pomoc.
(at)bananvandyk Wymiana regulatora nie rozwiąże sprawy ? Ejże.
wg serwisowki tak wlasnie powinno sie dokonywac pomiaru miedzy fazami. odstepstwem jest to, że przy 5rpm jest 90v, a powinno być wszędsie około 70v
Również mam problem białego wyświetlacza w SE K750 przy próbie włączenia. Ale po wyjęciu karty pamięci wszystko działa poprawnie. Wybaczcie mi bo jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy ale w takim przypadku jak mój jest to ewidentnie wina tylko softu? Jak po wyjęciu karty wszystko działa to uszkodzony jest regulator napięcia 3V o oznaczeniu N2980....
A wymiana regulatora na bardziej cywilizowany?
Czyli albo serwis, albo wymiana.
Stator kupiłeś nieoryginalny, tzn. przeznaczony do chińskich skuterów 2T. Nawet nie zastanawiałem się że mogą mieć inny pinout w kostce od alternatora. Zamień miejscami przewody w kostce od strony statora: biały oraz zielony. Przewód biały ma łączyć się z przewodem pomarańczowo-biały instalacji elektrycznej. Przewodu zielonego od statora nie potrzebujesz,...
Witam Nie ma takiej możliwości, gdyż alternator na napięcie 14V ma inne uzwojenie stojana i wirnika (grubość drutu i ilość zwojów). Musiałby być odpowiednio przezwojony, lecz to nieopłacalne. Kup alternator na 24V. Pisownię postu poprawiłem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php - p.3.1.13.
albo eBUS nie daje sygnału grzania. I to jest chyba teraz jedyna opcja do dogłębnego rozgryzienia, tylko czemu oba regulatory wyczuwają zmiany temperatury i odpalają potrzebne do poniesienia temp. pompy oraz wyłączają je po osiągnięciu zamierzonego celu a kotłalem nie ruszają...? Czy dobrze myślę że pośredni pomiędzy regulatorami a kotłem VR70 może...
Zmiana regulatora to kwestia przepięcia przewodów. TRZ 12-2 się nadaje . Podłącza się go dwiema żyłami przewodu.
Cześć. Odkopuję, bo mam ten sam dylemat. W jakie rozwiązanie poszedłeś?
Komputer wcześniej najprawdopodobniej zyskał za duże napięcie. Z informacji jakie uzyskałem właściwym jest 9V z odwróconą polaryzacją (plus na obudowie wtyku) jednakże jeden z zasilaczy podłączonych do gniazda prawidłowego napięcia nie podał. W komputerze uszkodził się regulator 7805, który wymieniłem i teraz podaje prawidłowe napięcia, ale jedyny sygnał...
Jaką wartość ma ten potencjometr? Użyj szukaj .
OK, nie dajmy się zwariować... Nie da się "nie zwariować" by mieć z instalacji PV prąd w listopadzie/grudniu/styczniu. Ale moim zdaniem nie ma co celować z wydajnością w te miesiące - to się ekonomicznie nie zepnie i tyle. Można szacować produkcję w te miesiące, ale to będą marginalne wartości, np. ja mam w tej chwili (godz 9:50) pochmurny, ale w miarę...
Na początek weź multimetr i przedzwoń uzwojenia czy nie są przerwane lub przebite na masę. Z tego co wiem to w tych quadach jest tak, że światła mają wspólne uzwojenie z ładowaniem, ale świeca bezpośrednio z generatora bez prostownika i regulatora napięcia po drodze. Jeśli uzwojenia dobre i Magneto nigdzie nie ociera o stator to następnym elementem...
Uszkodzony sterownik.
Poczytaj mój przypadek: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Generalnie wymiana regulatora w alternatorze uzdrowiła temat.
Wystarczyło poszukać na forum. Jest tego dużo a tu masz prosty rysunek jak najprościej podłączyć alternator z wbudowanym regulatorem : http://obrazki.elektroda.net/79_12794001...
Ok dziekuję.
Ciśnienie ma być stałe. Może spadać po otwarciu zaworu, ale nie może rosnąć. Coś nie tak podłączone lub nieszczelności w układzie.
Regulator nie ma masy.
jak najszybciej wymień ten regulator
Masz złe regulatory. Do takie silniczka i w warunkach w jakich będzie pracował - częste zmiany prędkości, regulator nie może być dobrany "na styk". Albo ktoś naciągnął maksymalny pobór prądu jako bardzo optymistyczny, albo oszukał co do mocy. Jeżeli silnik ma 310W, to rozsądnym wyborem będą regulatory 30A. Objawy jakie opisujesz to typowe dla zbyt słabego...
Volvo v40 1.8 -122km ma uszkodzony regulator ciśnienia ciężko pali wymieniłem na 300kpa bosch oryginał miał 309mpa weber i na tym nowym nie odpala wcale czy miał ktoś podany problem
To ilu "podpowiadaczy" już odpadło. Było : -Wymień akumulator -uszkodzone diody w alternatorze - teraz w modzie jest wymiana regulatora A ja ci mówię - wymiana regulatora też nic nie pomoże. Robi się całkiem fajnie, ciekawe jakie będą następne propozycje.
Wymiana regulatora napięcia rozwiązała sprawę.
Klucz do filtra to pół biedy. Gdyby był problem z wyjęciem alternatora - wolałbym odkręcić filtr :D Czyli olej zleci?
Witam, Czy jest możliwość sprawdzenia regulatora temperatury w warunkach domowych?? Czy lepiej go wymienić na nowy... Jaki jest zakres temperatury "zadziałania" zwarcia styków i załączenia grzałek?? Chodzi mi o to, jak kręcimy regulatorem temperatury to na jakim zakresie temperaturowym ma załączyć?? U mnie załącza na 180 st.C... a z tego co wyczytałem...
wymiana regulatora temperatury alternator wymiana regulatora wymiana regulatora przepływu
comarch optima wykorzystać wyświetlacz radia kondensator pobór prądu
kosiarka elektryczna odblokowanie hantek
Gniazdo bezpiecznika składania lusterek w PEUGEOT PARTNER Tepee 2018 Grid10minOVP - Ochrona przed przepięciem w sieci