Witam Miałem kiedyś astre F z silnikiem 1.4 C14NZ z 91 roku Masz chyba podobny silnik ale nowszy model Astra osiąga wyższe temperatury niż 100stC docelowo jest to chyba ze 120 i dlatego dolewanie wody w dużych ilościach nie jest wskazane Na twoim miejscu sprawdziłbym dodatkowo stan rury wydechowej... czy nie jest mokra i okopcona zaolejona... to możne...
jakim prawem od odpalal auto do wczoraj skoro niby czyta go immo Oczywiście nie wymieniałeś modułu immo z anteną, tylko samo "żelazo" stacyjki. https://obrazki.elektroda.pl/5283203400_... Zdejmij "stary" moduł immo z pętlą anteny z korpusu stacyjki, Przyłóż do pętli immo stary kluczyk. Teraz uruchom samochód nowym kluczem w nowej stacyjce.
Witajcie, mam taki problem w Astra G Bertone 1.8. https://obrazki.elektroda.pl/6429951100_... Obudowa od kostki źle stykała, kawałek plastiku się ułamał, więc chciałem wymienić na nowy. Niestety okazało się, że zamiennik nie ma takich podwyższeń i 2 blaszek, co nie przekazywało zasilania. Więc tu 1. pytanie: czy zmiana kostki wpływa...
Witam, co do świecenia diody w oryginalnym kluczyku mam dwa oryginalne jeden przestał działać. Oczywiśćie można nim było otwierać auto odpalić ręcznie ale dioda nie świaci, nie otwiera centralnego pilotem . Drugi działa bez zarzutu. Co zauważyłem zabawa pilotem bez obecności auta rozbieranie, często wymiana baterii, doprowadza do zgubienia kodu. Co...
Witam. W astrze g z 2001 roku rozleciała się stacyjka- ułamał się metalowy trzpień i auto nie odpalało. Kupiłem używaną tuleję stacyjki, z kluczem. Po wymianie elementu auto odpala. Wymieniana była tylko metalowa część, kostka stacyjki została ta sama. Problem polega na tym, że "nowy" kluczyk służący do odpalania auta nie wchodzi do zamków drzwi auta-...
Witam:) Auto z 2002 roku , po włożeniu kluczyka do stacyjki nie da się go w ogóle przekręcić trzeba go obstukiwać itd żeby sie przekręcił, moje pytanie brzmi czy da się jakoś wyjąć sam wkład zamka ze stacyjki, czy da sie to gdzieś naprawić, czy konieczna będzie wymiana całej stacyjki a co za tym idzie zamka centralnego?? Z góry dzięki za odpowiedzi...
Jesli pisząc "pozycja 3" masz na myśli pozycje w której kręci rozrusznik to domyślam sie rownież ze pisząc "gasną kontrolki" świeca one w pozycji 2. Jesli tak jest to poza bezpiecznikami obawiam sie ze "czyszczenie stacyjki" nic nie da a tylko wymiana kostki stacyjki może cos zmienić.
Jak nadmienił kolega ekrecik83 w tych oplach często padaja kostki stacyjki a wymiana nie jest kłopotliwa obejdzie sie bez sciągania kierownicy (wiadamo poduszka). Pozdrawiam.
Witam. Byłem wczoraj na przeglądzie (Niemieckim) i auto nie przeszło przeglądu ze względu na to że przy zgaszonym silniku (klucz pozycja 0) blokada kierownicy po wyłączeniu auta się włącza bez wyjęcia kluczyka. Z tego co wynalazłem w necie możliwości są dwie: 1. nagromadził się smar z brudem i bolec odpowiadający za tą blokadę nie działa tak jak trzeba...
pilot działał przed wymiana bateri, pisząc o adaptacji masz na myśli przekrecenie stacyjki i wciskanie przycisku zamykania lub otwarcia na pilocie na pilocie ?? próbowałem już to na milion sposobów, dlatego wydaje mi się że nie pojawia się 12 po stacyjce w module centralnego
Po numerku to opel astra https://www.google.com/search?q=90221874... Dalej wychodzi że także Daewoo/Chevrolet Matiz/Spark.
Jak wymieniasz stacyjkę to jest inny kluczyk a w kluczyku jest transponder od immo i trzeba go przełożyć do nowego kluczyka. Wymiana stacyjki nic nie pomoże przy tych objawach.
Wymiana stacyjki jest bez celowa, wymień kostkę stacyjki tak jak kolega wyżej Ci doradził.
najprosciej to dorwac komputer do tego silnika z wersji ktora nie miala immo , sam tak zrobilem i dziala, odpada nam odrazu wymiana zamkow i stacyjki , tyle ze nie mamy immo
Kostka stacyjki była wymieniona. Powodem było nie możliwość odpalenia po nagrzaniu silnika. Wnioskuję z tego że najprawdopodobniejszym powodem jest rozrusznik jak szanowny kolega napisał. Czy można zregenerować rozrusznik? Czy pozostaje wymiana na nowy? Jeśli tak to jakie mogą być być orientacyjne koszty?
Alarm nie jest powiązany z fabrycznym immobilizerem samochodu. Jeżeli bezpilotowy, to współpracuje z impulsami klucza-pilota, sterującymi fabrycznym centralnym zamkiem. Jeżeli alarm ma własnego pilota, to jest to urządzenie w pełni autonomiczne - niezależne od samochodu. Oczywiście w obu przypadkach może zostać podłączone odcięcie któregoś z obwodów...
Witam Sprawa wygląda tak, bo nie mogę znaleźć nic na sieci. Kable w kalpie bagażnika ze starości się połamały zrobiły zwarcie i upaliło ścieżki w sterowniku zamka centralnego. Efekt był taki, że kluczykiem ani guzikiem pilota nie dało się nic zrobić. Po wymianie bezpieczników auto reagowało na pilota mignięciem kierunkowskazów. Zakupiłem używany sterownik...
Podobnom w AstrachG i Zafirach czujnik ABS koła znajduje się w piascie, jesli trzeba wymienic czyjnik to tylko przez wymianę piasty czy to prawda?Mam takie objawy że po pierwszym rannym załączeniu stacyjki nie gasnie kontrolka ABS z TC.Wyłaczenie i włączenie ponowne powoduje zgaśniecie kontrolek.Serwis stwierdził(po podłączeniu komp) uszkodzony czyjnik...
Poryszanie kablami i włożenie orginalnego radia nic nie daje. Kupiłem NOWY włącznik świateł awaryjnych, problem ten sam (włączam awaryjne i włacza sie zapłon, chociaż kluczyk trzymam w rece, ale jeśli odpale z kluczyka samochód i włącze awaryjne to mogę wyciągnąć kluczyk ze stacyjki a silnik bedzie nadal pracował). Kupiłem drugi komputer, wszystkie...
Wracając do nie zapalającej się stacyjki, dzisiaj rano jadąc do sklepu włączyłem ogrzewanie (dmuchawę). niby ok, niby działa aż tu nagle samochód zgasł. Znowu się okazało że stacyjka nie zapala, nie idzie odpalić samochodu. ale że człowiek się cały czas uczy szybko podniosłem maskę, odszukałem puszki z bezpiecznikami i wymieniłem bezpiecznik który...
Witam. Mam nietypowy problem z astrą f 1.6 8V. 92r. Padł mi sterownik silnika (komputer). Po przekręceniu stacyjki wtryskiwacz lał pełną parą. Po zbadaniu sterownika okazało się ze padł tranzystor sterujący wtryskiwaczem. Ten tranzystor to M 4995 którego w żadnym sklepie nie potrafią rozszyfrować, ale szukając po elektrodzie trafiłem na informacje że...
Panowie. Przeczytałem wasze komentarze od deski do deski i również chciałbym wypowiedziec sie w tym temacie. Kazdy alarm jest dobry i gwarantuje kilkadziesiąt procent zabezpieczenia pojazdu. Z własnego doswiadczenia wiem ze nawet sama migająca dioda w aucie daje złodziejowi respekt do pojazdu i może sprawic ze zlodziej nie dotknie samochodu z migającą...
Sensie takim, że może daj zarobić komuś, kto ma chociaż cień pojęcia o tym, co robi. https://forum.samnaprawiam.com/topic/157...
Zużyta kostka stacyjki. Wymiana.
zobacz ,czy w nowym kluczyku nie ma pastylki ,bo to ona może zakłucac sygnał,jeżeli jest to zamień ze starego kluczyka i po bólu.
Co prawda nie z korsiary ale z astry, ale jest podobnie: http://www.astra.auto.pl/content/view/25... http://www.samnaprawiam.com/poradniki-71...
Tą kostkę masz przykręconą do stacyjki.Poradzisz sobie bez problemu.Wymieniasz samą kostkę. www.samnaprawiam.com/poradniki-7169-wymi... Znalazłem w sieci takie coś...wydaje mi się, że wszyscy mamy na myśli coś takiego...? Pozdrawiam
Kostka i tylko kostka , składanie jej nic nie da , tylko wymiana.
To rozrusznik, jego połączenia elektryczne, ew. stacyjka. Kluczyk i baterię zostaw w spokoju.
dzięki za odpowiedź, szukałem ale same astry lub wymiana tylko wkładki stacyjki ;D
A czy ja ci piszę o rozruszniku!!! w Astrze G wszystko koroduje na potęge, więc trzymaj na rozruszniku wtedy jak nie pali i patrz co się grzeje lub dymi. Nie puszczaj stacyjki dopóki nie zlokalizujesz. Potrzebne do tego sa 2 osoby. Jaki czujnik wału, zupełnie bezsensowna wymiana.
Sprawdź przekaźnik,kiedyś robiłem kadeta GSI i tam była tego przyczyna i za tydzień wyszła kostka stacyjki,jak mówię tylko sugeruję.
Proponowałbym sprawdzenie stacyjki.Lub podmiane na inną.Podobny problem miałem w Oplu Astrze H.Dopiero wymiana na nowa spowodowała ze zakończyły się problemy.Jeżeli auto z 2007 roku to ma nakrecone dużo kilometrów ,a stacyjki sa lichej jakości.
Mnie w końcu pomogło jak wymieniłem sterownik silnika, bo drugie auto zostało rozbite, a w tym drugim ze sterownikiem nic się nie działo. Zrobiłem teraz tak, że nowy komputer zamontowałem na dużych dystansach i dopiero przykręciłem do obudowy silnika, po prostu ktoś mi podpowiedział że komputer się uszkadza od nagrzanego silnika, więc potrzebny jest...
czerwony -plus po stacyjce brazowy -impuls z cewki niebieski- zasilanie elektrozaworow i przekaznika o ile jest biały- rezerwa czarny -masa to wszystko co Ci jest potrzebne
W okresie letnim nasilające się gaśnięcia silnika, problemy z uruchomieniem ciepłego.Przy wyższych temperaturach rozgrzany silnik przerywa(wyższe obroty) , często gaśnie na wolnych i zapala się kontrolka silnika, auto nie daje sie uruchomić. Po zatrzymaniu się i unieruchomieniu silnika - ponowne uruchomienie niemożliwe. Po chwili wszystko wraca do normy....
Witam Panowie mam problem z odpaleniem autka mianowicie, po włożeniu kluczyka i próbie zapalenia nic sie nie dzieje,,nie ma odzewu żeby chciało kręcić ,nic,kontrolki i wszystko normalnie sie zapalaja te co zwykle ale nic po za tym, dodam ze wcześniej miałem kilka razy problemu ze stacyjko tzn."przycinała'" się ale auto paliło .Myślicie ze wymiana będzie...
Czyli możliwy uszkodzony sterownik ale gdzy przekręcam stacyjkę muszę trochę przetrzymać a raz pali na strzałka a kontrolka raz gasnie później zapala jak kręcę dłużej żeby odpalić na zimnym nie bd to możliwy uszkodzony rozrusznik bo tak wszystko poprawnie działa błąd znika i później się zapala jak odpala z opuznieniem
Nowe info! Rozrusznik na krótko działa, ale po sprawdzeniu miernikiem nie ma prądu na małym kabelku do bendixa, masa i L główna pokazała obwód, a masa z małym kabelkiem na przekręconym kluczyku do rozruchu nie pokazuje prądu. Miałem możliwość spr przekaźnika i działa (wymiana z Opla Mokka - Mokka odpaliła na moim i swoim przekaźniku, Astra nie odpaliła...
Problem rozwiązany...otoz dla wszystkich zainteresowanych podaje do wiadomości gdyby mieli ten sam problem: okazało sie ze obwód hamulcowy w tym autku..jak i zresztą parę innych funkcji jak chociażby wycieraczki...sa zabezpieczone dwoma obwodami i każdy z nich jest zabezpieczony podwójnym bezpiecznikiem ..każdy na innym obwodzie...u mnie sytuacja wyglądała...
Witam. Mialem tez taki przypadek ze niechcial mi odpalic mowa o astrze 1,6 8 v 2001r krecilem az padl akumulator po naladowaniu aku znowu niechcial odpalic za chu... wiec postanowilem zamknac auto z kluczyka i otworzyc i tak kilka razy. Kluczyk do stacyjki i pach odpalil na strzala zawiesil sie immobilaizer i tak jezdze bez zadnych wymian ani nic pali...
Nie wiem jak jest w innych samochodach, ale w moim FSO-150 żarzenie kontrolki ładowania zlikwidowała wymiana kostki w stacyjce. Słaby styk w kostce i przy dużym obciązeniu prądowym był na nim na tyle duży spadek napięcia, że powodowało to żarzenie kontrolki ładowania.
Możesz sobie nasmarować nawet smarem linowym, skoro wiesz lepiej. Co się zaciera? zapadki są z mosiądzu i są przewidziane do pracy na sucho. Każdy smar odparowuje i po miesiącach czy latach robi się zwykła twarda plastelina, tak zakneblowaną zapadkę żadna sprężynka nie przesunie. Dodatkowo ta plastelina jest zmieszana z kurzem, piaskiem i brudem. Tyle...
Witam mam problem z silnikiem opla 1.8 16v125km 2001r produkcji. Co wpływa na gaśnięcie samochodu na zimnym silniku oraz na gorącym np na postoju na czerwonym świetle? Sprawdziłem samochód i są dwa błędy P1130 i P0335. Odpowiadają one za czujnik położenia wału korbowego oraz pierwsza sonda lambda. Samochód gaśnie w taki sposób jak przy gaszeniu z kluczyka...
Witam Mam niekiedy problem z zapaleniem samochodu i nie wiem od czego jest uzależnione. Przez dłuższy czas odpala bez żadnych problemów i nagle żadnej reakcji (nic nie słychać), kontrolki nie przygasają, akumulator w pożądku. Wymieniłem szczotki, automat, sprawdziłem kostkę przy stacyjce, masy do silnika i karoserii - wszystko gra. Już zastanawiam się...
Do wskaźnika dochodzą trzy napięcia:masa,plus po stacyjce i właśnie ten sygnał. Jak znajdzie ten czujnik,to trzeba dać wtyczkę z niego do minusa i popatrzeć na zegar,jak da na max to dobry a czujnik do wymiany. W tym temacie jest jak ten czujnik wygląda. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Witam niedługo będę wymieniał silnik w astrze II 1.6 16V 99r. Chciałbym się dowiedzieć czy jeśli wszystko zostaje na miejscu w aucie tj. immo, stacyjka, ECU, to czy po wymianie samego silnika na inny mogę mieć jakieś problemy z immo i uruchomieniem samochodu? Immobilizer jest zsynchronizowany tylko z ECU i kluczykiem, czy może jeszcze ma jakieś powiązania...
Pierwsza i najważniejsza rzecz to sprawdź do czego idzie ten kabel który zamieniłeś do plusa - wszystko się wyjaśni co spaliłeś, bo na 90% coś spaliłeś Po drugie - czy samochodem przejechałeś się przed wymianą silnika? może takie problemy były i na starym silniku, tylko o tym nie wiesz i coś masz uwalone Po trzecie - zmiana silnika bez zmiany komputera...
Tajemnica nie jest ze w oplach z tych roczników ecu nie cieszyły się bezawaryjnoscia. Miałem przypadek ze wszystko wskazywało na ecu a winna była wiązka siknika. Komputer cały czas pokazywal zwarcie lub przerwe w obwodzie cewki 1,2, 3,4 a często to wskazuje na uszkodzenie ecu. Zalecam sprawdzenie wiązki od cewki do ecu zważywszy że ecu jest z boku silnika...
Witam , pozdrawiam . Kupilem niedawno zdemolowana Astre , lubie i szanuje autka tego typu bo moja poprzednia mnie nigdy jeszcze nie zawiodla ale ... No coz , dzis wracajac z roboty zaczelo sie tak : "bzyczenie" w radio , kontrolka silnika zapalila sie ( pomaranczowa ) , silnik lekko "zakulal" i po 900m na swiatlach dotarl do mego nosa swad palacej sie...
Nie wiem czy ta wymiana z 680 na 1k da spodziewane efekty. Moim zdaniem diody nadal będą lekko świecić. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem byłoby odcinać wraz z wyłączeniem stacyjki napięcię - np. przekaźnik czy tranzystor. Wówczas po właczeniu uzyskasz możliwie maksymalne świecenie, a po wyłączeniu prądu absolutną ciemność.
miałem takie radyjko zamontowane w astrze2 ale niestety po awarii alternatora zadymiło. Po naprawie radia i alternatora (wymiana diody) i włozeniu radia znów dym. Radio to gra ale niestety nie daje się wyłączyć - podswietlenie wyswietlacza dziąła dalej, a po chwili dalej gra jak gdyby nigdy nic. Jedynym wyjściem jest wyjęcie kluczyka ze stacyjki albo...
Wątek dawno powinien polecieć w koszt. Kolejno -1 pin modułu QUAD - "+12V" po stacyjce, przychodzący bezpośrednio bez żadnych przekaźników po drodze. Pin "2" - "masa", piny "3 i 4" sterowanie z Multeca - nie pamiętam już w tej chwili, ale chyba kluczowana masa - łatwe do ustalenia kontrolką ledową. Jeśli żarówka podłączona pomiędzy pin "1" a masę -...
Musisz tylko zamienić przewody stałe 12v i przewód po stacyjce i będzie grało bez problemu.Chyba że chcesz by grało niezależnie od włączonego zapłonu to najlepiej będzie jak kupisz taką przejściówkę ISO-ISO i tam połączysz przewód z napisem IGNITION (żółty lub pomarańczowy w niektórych różowy) z przewodem MEMORY (czerwony) oczywiście na wyjściu przed...
Do ECU idzie jeden przewód - niebieski, drugi czarny nie wiadomo gdzie. Na drugim czarnym przy wyłączonej stacyjce jest masa a przy włączonej +12V. ECU zapina to do "-" i wtryskiwacz powinien cykać. U mnie nie cykał. Wykręciłem go i wyczyściłem, był oklejony jakąś białą parafiną ( chyba czas wymienić 16-letni filtr paliwa) oraz za siateczką miał jakiś...
Cześć! Opel Astra 1,6 8V MPI(C16SE Mulctec M) 1993r. Czasem gdy przekręce kluczyk w celu odpalenia silnika to zapalają się światła pozycjne.Oczywiście włącznik świateł jest w pozycji wyłączonej a jednak pozycyjne niemrawo świecą i całe podświetlenie licznika także. Gdy się samo rozmyśli to gaśnie. Natomiast czasem na zgaszonym silniku i wyjętym kluczyku...
Witam, Na wstępie proszę o nie zamykanie tematu, gdyż przeczytałem już wiele postów, jak się okazało podobnych, ale nie rozwiązujących mojego problemu. Posiadam Astrę jak w temacie o przebiegu 65tyś. Przed zimą miałem stłuczkę, prosto pod zderzak wybiegł mi 100kg dzik, który wyrządził niezłe szkody. Dokonałem niezbędnych napraw (wymiana maski, reflektorów,...
Witam, Potrzebuje pomocy z usterka Astry F 1.8 8V (silnik C18NZ). Samochod gasnie i nie da sie go potem odpalic, ale po kolei. Usterka zdarza sie dosc rzadko, auto gasnie proba odpalenia nic nie daje, po 3 min auto zapala pracuje 2 minuty i znow gasnie, jak odsapnie pol godziny jest szansa ze znow ruszy. Auto bylo juz u 3 roznych mechanikow i zaden...
Ten temat zakładam "dla potomnych", aby ułatwić rozwiązanie problemu nie działającego pilota w kluczyku: OPEL ASTRA G oraz ZAFIRA A. Teoretycznie lista modeli jest "otwarta", tzn: to powinno zadziałać na wszystkie pojazdy OPEL z pilotem centralnego zamka w kluczyku. Czy na te nowsze też? Nie wiem. Do sprawdzenia. Pacjent testowy: Opel Astra G 1,7 TD...
Witam.Mój problem polega na tym,iż drugi kluczyk nie obsługuje mi centralnego zamka.W mądrej książce wyczytałem,że może tak być jeśli wymiana baterii trwała dłużej niż trzy minuty.Kupując autko(używane) nie sprawdzałem tego kluczyka - jak się potem okazało batri w nim nie było.Kupiłem odpowiedną i postąpiłem jak napisano w w/w książce tj.włączyłem tym...
Ok Panowie, mam nowy-uzywany sterownik (Delco HSFI-2.1), raczej pewny. Po zalozeniu nie zalacza przekaznika pompy paliwa oraz przekaznika ECU. Dodatkowo wlacza sie wspomaganie kierownicy po przekreceniu zaplonu. Napiecia +12 oraz po stacyjce dochodza do odpowiednich pinow przekaznikow pompy paliwa oraz ECU. Przekazniki rowniez sie wlaczaja po zwarciu...
Znajdż gniazdo diagnostyczne zewrzyj w nim AiB mostkiem włącz stacyjkę i odczytaj kody błędów najprawdopodobnie to są błędy od sondy lambda.Następnie uruchom silnik przerzuć na gaz i miernikiem sprawdż sygnał z sondy. Kody błędów 15 to silnik krokowy lub lewe powietrze w kolektorze dolotowym, 44 i 45 to błędy sondy lambda/zbyt uboga lub zbyt bogata...
Słuchaj miałem dzis w pracy dziwny przypadek co prawda z fordem transitem. Więc tak podczas jazdy po dziurach wariowały zegary,kontrolki nawet silnik przygasał tracił moc.Na postoju wszystko ok.Po sprawdzalismy bezpieczniki, przekazniki ok.Nastepnie okazało sie ze przy mocnm puknieciu w koło kierownicy tez to sie dzieje.Więc pokoleji stacyjka immo,kostki...
W związku z licznymi przeróbkami przez właścicieli Opli, a mianowicie zakładanie TID-a lub DID-a zamiast zegarka, wymiana DID-a na TID-a, zakładanie radioodbiorników innych niż przystosowane do współpracy z oplowskimi wyświetlaczami itp. zdarza się niejednokrotnie brak podświetlenia wyświetlacza lub jego nie przygasanie po włączeniu świateł. Wychodząc...
Z racji, że jeszcze niedawno sam szukałem tematu pod konkretny przypadek mojego auta a nie udało mi się takiego znaleźć postanowiłem pomajstrować wykorzystując własną wiedzę i doświadczenie (niewielkie :P). Cała wymiana nie jest skomplikowana i początkującemu zajmie na spokojnie 30 min. z dwoma przerwami na papierosa (oczywiście z dala od samochodu!!)....
Być może jeszcze trochę w emocjach pisane ale ten mędrzec, który tak ulokował rozrusznik w e46 2,0d 115km zaiste winien być za lewe jądro w warsztacie zawieszony. Z góry kolektor i magistrala wodna z boku tunel nadwozia z dołu łapa silnika i tajemnicza puszka elektryczna na nie wiem czemu na wielgachnej blasze kutej do łapy zamocowana. Zdjąć z góry...
Witam. Od pewnego czasu mam problem z moją Astrą H 1,6 Benz +LPG, zaczęło się od szarpania, po czym po wizycie u mechanika po podłączeniu do komputera stwierdzono błąd, tj. pracę na 3 cylindrach, więc zalecono wymianę cewki i świec, tak też zrobiłem. Następnego dnia po naprawie auto nie chciało odpalić (odrazu po naprawie było wszystko ok, żona jeździła...
Dziwna sytuacja, może nie mająca związku ze stacyjką. Zdejmij klemę z aku, wepnij mili amperomierz, miernik w szereg, z otwartymi drzwiami fizycznie zamknij centralny i obserój pobór prądu. Powinien być koło 15-20mA. Jeśli jest 100 i więcej po 30 minutach to coś pożera, radio, centralny, alternator, trzeba szukać wyjmując bezpieczniki, ale są też metody...
Witam Z dotychczas przeczytanych postów na forach nie znalazłem podobnego problem choć dotyczy on obrotów silnika na biegu jałowym. Sytuacja ma miejsce zarówno kiedy silnik nie został nagrzany ale również kiedy jest już temperatura silnika w granicach 85-90 stopni C - obroty silnika w granicach 1200-1400. Przypadki: 1. uruchamiam silnik - obroty 1100-1200...
Cześć, szukałem ale nie znalazłem. Mam problem z Astrą G - 99 rocznik, 1.8 silnik benzyna. Od momentu jak ją kupiłem w październiku i gość podobno wcześniej też miał problemy z paleniem. Czasami pali od strzała, a czasami muszę zakręcić ze 3-4 razy żeby złapała (wtedy po odpaleniu ma nierówne obroty i potrafi wyskoczyć check) Jako, że jestem totalnie...
Witam! Posiadam Astrę Classic 1.6 z zamontowaną instalacją gazową. Opiszę jaki mam problem. Otórz w bliżej niezdefiniowanych warunkach samochód nie chce zapaliś za pomocą rozrusznika. Dzieje się tak naprawdę losowo. Nieraz 2 tygodznie mogę go zapalać bez problemów a nieraz jak mu się odwidzi, to przez dwa dni ani razu nie zapali. Gdy trafię na pecha...
Witajcie , liczę na to że tu znajdą się mądre głowy które pomogą. Opel astra h kombi ,1.8, radio CD 70 navi plus kolorowy wyświetlacz i w miejscu schowka między siedzeniami stacja na telefon . W tym roku kupiliśmy auto , po jakiejś drobnej usterce oddaliśmy auto do mechanika , który specjalizuje się tylko w Oplach, stwierdził że w komputerze jest tak...
MOstek jest 6 diodowy. Zmierzyłem połączenia i masa do altka jest, do silnika jest, plus z aku do altka łączy (zmierzylem czy przewodzi,a dokladniej nie umiem zmierzyć, w sensie żeby tu podać jakieś parametry). Do altka idzie gruby brązowy -okolo fi 4mm kabel z minusa akumulatora, oraz idzie czerwony gruby -tez fi okolo 4 mm kabel z plusa akumulatora,a...
zrobiłem dokładnie tak jak mówisz i na 2 przyrządach prąd ładowania jest w tych granicach z tym, ze wartości tego pradu sie szybko zmieniają - skaczą od 13,7 do 14,1V pomimo ze w tym czasie nic nie włączam ani nie wyłączam, silnik pompy wspomagania wyje na najwyzszych obrotach pomimo tego, że przed załączeniem silnika nie ma prawa się włączyc! Przekażnik...
Witam.Temat jakich wiele ale na identyczny problem nie trafiłem. Jak w temacie,Astra G 2.0 DTL 99 rok kombi.Przebieg 247 tyś (przebieg autentyczny) u mnie od 7 lat a autko znam od nowości.Zero jakichkolwiek większych napraw jak do tej pory.(jesienią przelewy i trójniki) Wróciłem do domu normalnie,zgasiłem i rano już nie odpaliła.Pierwsza myśl zapowietrzył...
Na początku witam wszystkich serdecznie. Chciałbym abyście pomogli rozwiązać mi następujący problem. Samochód zachowuje się dość ciekawie -gdy jest zimny nie ma problemów z odpaleniem (dlatego myślę że to nie problem z samym Immobiliserrem), gdy się rozgrzeje i np. zatrzymamy się na stacji żeby zatankować nie można go uruchomić (kręci – a nie...
Witam! Może ktoś mi wytłumaczy działanie fabrycznego centralnego zamka a raczej jego usterki. Nieraz rozładował mi się w zimę akumulator, oczywiście wył sobie alarm z własnym zasilaniem, ale nigdy nie spotkał mnie problem (TAKI!!!!) z otwarciem drzwi, ale od początku: Auto było nie odpalane ze 4 dni (czasami bywa że zdechnie akumulator(roczny) , ponieważ...
Kostka była identyczna?patrzyłes na opis wyjść? Jak ja moge skasowac, oprocz podjechania na komputer. Trzeba jechać
Kup używany moduł na szrocie , przelutuj tmsa i po problemie. Majątku nie wydasz.
Sprawdzałem, nic nie dało, ciagle to samo
Witam! Wymieniłem w mojej Astrze stacyjkę, bo poprzednia bardzo ciężko chodziła. Jednak podczas wymiany (niepotrzebnie, jak się później okazało) odłączyłem kable od stacyjki. Po założeniu nowej stacyjki, podłączeniu kabla okazuje się, że samochód nie chce się uruchomić. Tj. dokładnie - rozrusznik kręci, ale silnik nie zapala, ew. czasami na pół sekundy...
Wiatm. Ostatnio często się zdarza, że gdy wsiadam do auta przekręcam stacyjke nic się nie dzieje, prąd normalnie jest, radio gra kontrolki się palą, ale nie ma rozmowy nie odpala. Podejrzewamy rozrusznik że szczotki się zawieszają. Moje pytanie to jak wygląda sprawa wymiany rozrusznika w tej astrze. Może ktoś podpowiedzieć gdzie się ten rozrusznik znajduje...
Przypnij stary kluczyk do nowego i będzie Oki.
Immobiliser nie pozwala odpalić.
Zobacz, czy czerwony i żółty przewód jest podłączony do +. Jeden na stałe a drugi po zapłonie.
Jeżeli chodzi o prąd to startowałem go na akumulatorze 40Ah, następnie przeszedłem na 100Ah. Przewody zasilające są dobre. Paliwo jest choć bez preparatu do wypierania wody. Nie znam stanu świec bo nie wykręcałem. Jeśli chodzi o filtr paliwa to pewnie prosi się już o wymiane (filtr powietrza też). Przewodów paliwowych nie sprawdzałem bo nie miałem podejżeń....
silnik pompy wspomagania ma układy sterujące w środku i jest nierozbieralny jako tako ale dla chętnego nic trudnego - sa warsztaty gdzie proponuja takie rozbiórki ale czy to ma sens i będzie długo działać?. W ASO Opel nie bawią się czasami w rzetelne zdiagnozowanie usterki i jej przyczyny, a zazwyczaj proponują wymianę silnika pompy wraz ze zbiornikiem...
Witam! Obserwuje ta dyskusje i coraz bardziej jestem ciekaw, co z niej wyniknie. Od kilku lat mam stycznosc z gazem i zdarzylo sie juz pare razy cos takiego (tzn. samozaplon po wylaczeniu silnika na gazie). Do tej pory nie ustalilem przyczyny, chociaz w jednym chyba przypadku pomoglo zrzucenie glowicy, a prawdopodobna przyczyna byly podpalone gniazda...
Wystarczy przekręcić kluczyk w stacyjce na II pozycję (nie starter) i uruchamia się rozrusznik, pierwszym (najtańszym) pomysłem naprawy była wymiana przełącznika przy stacyjce (wyglądał już na mozno zużyty), ale bez efektu, dalej to samo :( Znalazłem, że za tablicą bezpieczników jest przekaźnik rozrusznika i ktoś już gdzieś pisał, ze lubi się zawieszać,...
astra wymiana stacyjki wymiana stacyjki kluczyka astra wymiana stacyjki
philips 42pfl pilot wymiana płyty głównej samsung awaria elektryki
megaman zarowka megaman zarowka
Onkyo TX-SR606 Video Firmware for Q8085 Issues Klucze Dedra - rodzaje, materiały, zastosowania