Witam Wymienia się tylko ten dolny elektryczny element stacyjki!!! Pod farbą są małe śrubki na płaski wkrętak odkręcasz je i wymieniasz element.
Masz suwmiarkę ? Może wystarczy przypiłować w jakimś miejscu nową wkładkę ? Opcja z zamiennikiem, to w ogóle inna rura, + inna kostka - jak mnie to spotkało, gdy kupili zamiennik nie od tego mercedesa czy mana, i kluczyk za mało się przekręcał, dzięki czemu nie dochodził do pozycji rozrusznika... Tylko kilkanaście stopni mniej w obrocie kluczyka, lub...
Jak przełożysz swoje chipy, to auto odpali. Po wymianie stacyjki. Co to znaczy przełożyć swoje chipy? Transponder - wiem, ale coś jeszcze? O transponder chodzi. Ale uważaj czasem zdarzają się klejone do klucza i łatwo je uszkodzić przy demontażu. Pozdr.
Prawdopodobnie nie będziesz musiał niczego programować
Nie wiem co może być w tym ściągaczu że on jest taki "specjalny", to zwykły podwójny ściągacz, zrobisz to nawet potrójnym ściągaczem do łożysk z tym że nie może być zbyt duży i trzeba podłożyc pod pierścień np. płaski klucz jeśli dobrze pamietam rozmiar 22. Nie wyobrażam sobie mechanika, który nie ma jakiegokolwiek ściągacza.
Witam W stacyjce masz cewkę z centralką immo i transporder w kluczyku. Możesz przełożyc stacyjkę ale wyciągnij czip ze starego kluczyka i przełóż go do tego od wymienionej stacyjki.Będzie dobrze. Pozdrawiam.
Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
Tak jak piszą poprzednicy, stacyjki bym nie dotykał - jest wszystko git. Twój kłopot to klucz, i na tym się skupiaj. Jeżeli masz aktualnie klucz tzw. dużą czarną rybkę, sprawa dorobienia nowego klucza, bez wymontu stacyjki z samochodu powinna zająć nie więcej niż 20-30 minut i masz nowy działający klucz. Jednak to są koszty. Nowy czysty klucz to od...
Zmieniasz stacyjke,przekładasz pętle i to wszystko.A transponder ze starego kluczyka wrzucasz do nowego o ile jest taka możliwość.
Nie kombinuj tylko wymień kostkę stacyjki , tak jak kolega wyżej radzi. Koszt niewielki a efekt 99,9 .a co do Twojej teorii co ma do tego kostka.......sprawdź:|
sprawa jest prosta. Po spaleniu kluczyków transponderów juz nie bedzie. Sa dwa wyjscia: kupic nowe transpondery i zprogramowac z samochodem (potrzeba znac pin immo) lub wymazac z komputera samochodowego informacje o immo i bedzie zapalac na zwyklym kluczyku bez immo. Wszystko zrobi jakis porzadny warsztat za ok 200 pln jesli chodzi o elektronike. Sam...
Nie ma sensu wymieniać odbiornika w podsufitce, trzeba i tak zakodować wszystko bo nie odpalisz.
Który rok skutera?
każdy klucz matka jest przypisany do danego modułu immo. musiałbyś dostać klucz razem z modułem a to może być trudne. niestety kody się nie powtarzają.
Wystarczy wymienic stacyjke z kluczykiem Nie pisz głupot....bo nie wystarczy, trzeba coś jeszcze zrobić...
Czy to tylko problem z przekreceniem na pierwsza pozycje czy na kazda z pozycji stacyjki? Mialem niedawno takowy problem z autem klienta i okazalo sie ze auto zostalo udezone w kolo na postoju co delikatnie uszkodzilo mechanizm blokujacy kierownice co w efekcie zatrzymywalo stacyjke przed przekreceniem. To tylko takie spostrzerzenie- ja tez bym nie...
Najszybciej jest wymienic stacyjkę.
Masz inny kluczyk co za tym idzie brak transpondera w nim jak nowa stacyjka ,jak używana to nie pasujący do auta,przełóz ze starego klucza i po problemie.Lub zdejmij pętlę i załóż obok na starej stacyjce i włóż do niej org. kluczyk i odpalisz auto. Resztę musisz sam wydedukować co mozna zrobić aby odpalać jak nie chcesz tego zrobić jak sztuka wymaga.
Ja bym zaczął od...serwisu. Jak w aucie nie było kombinowane dostaniesz kluczyk tak jak część zamienną. Musisz mieć dokumenty na siebie i cierpliwość, trwa to około 10 - 14 dni. Cena czasem potrafi pozytywnie zaskoczyć. Druga opcja to fachowiec od dorabiania kluczy. Na podstawie stacyjki i licznika dorobi klucz. Dopiero trzeci sposób, to wymiana stacyjki...
w każdym VW.
Komplet do odpalenia masz kluczyk stacyjka rygiel body ECU.
Taa. Do zdjęcia: kierownica, obudowa kolumny, tuleja redukcyjna, rozpiąć przewody, odkręcić śrubę zrywalną /bezpiecznik/ zsunąć obudowę stacyjki. Mając ją na zewnątrz wiercisz w obudowie otwór 3mm /miejsce do odgadnięcia :D na podstawie nowego wkładu/. W otwór wkładasz drucik 3mm, wsadzasz kluczyk w stacyjkę i wyciągasz go z wkładem. Nowy wkład zatrzaśnie...
Z tego co pamiętam to jest tam przekaźnik ale skoro wymiana stacyjki nie rozwiązała problemu to trzeba sprawdzić sterowanie tego przekaźnika.
Nie wiem jak dotychczas przebiegało bo dopiero co go dostałem. Był bez stacyjki i dołożyłem swoją. Czy schemat nic nie mówi o gaszeniu ? Ja się nie znam. Kupiłem stacyjkę 3 pin 1 styk Aku wiec 30 2 styk napięcie po stacyjce 15/54 3 styk solenoid
Według mnie, masz gdzieś zwarcie. Może to być na przewodzie wzbudzeniowym do alternatora, bo według Twojego opisu pasuje do problemu (zazwyczaj podłączają DRL do wyżej wymienionego przewodu). Odepnij kostkę z alternatora i sprawdź, czy nadal się dzieją te cyrki.
przyluz stary kluczyk do nowego i wtedy odpal ciagle trzymajac te dwa klucze razem.
trzeba odpowiednio dobranym srubokrętem odgiąc sprężyny zatrzaskow 2 sztuki dostep przez otwory w tyle kierownicy ,z reguły jak ktos tego nigdy nie robił efektem są wyłamane mocowania plastikowe mocujące zatrzaski http://www.carsdream.com/skora_instr_sko...
Albo z używki albo z ori volvo.
Oczywiście regeneracja jest najlepszą opcją, ale właściciel chce wymienić całą stacyjkę, bo uważa że regeneracja będzie niewiele tańsza od kupna drugiej. Zamki w drzwiach zakryte są zaślepkami, więc i tak całe otwieranie odbywa się z pilota. Chodzi mi o to, że: https://obrazki.elektroda.pl/1862732700_... bagnet można odkręcić i...
Odkręć całą stacyjkę, od góry są dwie zrywalne śruby. Młotek i przecinak da radę. Nie są mocno dokręcone. Stacyjka jak będzie zdemontowana odblokuje się kierownica. Później wyciągnij kostkę stacyjki, włóż kluczyk do stacyjki i śrubokretem przekręć kostkę(odpalisz auto). https://obrazki.elektroda.pl/8948651800_... Obrazek z neta, zaznaczyłem...
Wygląda na to ze stacyjka nie odskoczyła przy wyjmowaniu kluczyka i komputer wykrywa ze jest kluczyk w stacyjce dlatego nie działa pilot. możesz próbowac np cienkim srubokrencikiem pogrzebać w stacyjce może odskoczy lub wymiana stacyjki
Klucz z ASO (w.g VIN) z pastylką immo i pilotem - jeśli oryginalne wkładki i centralny. Nie wymienię stacyjki Co da sama wymiana stacyjki?
Kontrolki świecą po włączeniu zapłonu? Przygasają przy próbie rozruchu? Akumulator naładowany? Na jakiej podstawie wymieniono kostkę stacyjki? Wybacz, ale nie da się pomóc, gdy wszystko jest tajemnicą. Albo opiszesz konkretnie problem, albo nie ma to żadnego sensu.
Jeżeli wymienisz tylko metalowy bagnet kluczyka a zostawisz całą elektronikę to nic nie musisz kodować.
Szukaj 95160, tylko jeśli nie wiesz co przełożyć to się zastanawiam jak przełożysz?
Kluczyki, stacyjka, BSI, sterownik silnika Taka wymiana wiąże się z problemami typu: przebieg samochodu, inny VIN w sterownikach, możliwa inna konfiguracja pojazdu w BSI
jeśli chodzi o starą stacyjke jest rozwalona, nie odbija, kiedys sei zblokowala i zablokowala tez kierownice trzebabylo ją rozwalać, najprawdopodobniej zaczęła się zacinać bo sie juz wyrobiła. Mam pytanie, jaką cewke dokładnie trzeba wymienić?? gdzie się ona znajduje, i jak dopasować kluczyk do nowej lub tez jak przeozyc transponder?
Chciałbym odnowić temat " rozrusznik nie kręci " oczywiście w samochodzie Opel Movano 2.3CDTI proszę powiedzcie czy oprócz tego czerwonego kabla komuś coś się udało zdiagnozować ? Witam Jeśli to nawiązanie do starego tematu możesz dać do niego link-a ?
Ponowna synchronizacja kluczyka .
Może się komuś przyda, ponieważ takiej informacji nigdzie nie znalazłem, jeśli będzie się blokował kluczyk w stacyjce w seicento. Więc u mnie się już tak blokował, że raz na 15 minut kręcenia kluczykiem udawało się odpalić samochód a moje seicento jest z immobilizerem, więc w wymianą samej wkładki miałbym problem. Smarowanie stacyjki pomogło na początku...
Sprawdź czy po wyłączeniu zapłonu radio gubi zapamiętane stacje. Jeżeli nie, to odłącz ten w którym masz prąd po wyciągnięciu kluczyka i zobacz czy zgubi pamięć, odpowiedź będzie jasna. Dodano po 3 Chcesz sprawdzić pobór prądu - wepnij miernik między akumulator a przewody idące do auta i sprawdź dokładnie ile mA pobiera. Instrukcji jak to zrobić na...
Jak odepniesz aku, żaden sterownik nie załapie żadnego błędu, ba wystarczy nie włączać stacyjki. Wyciągasz wkładke - klucz zostaje i wymieniasz reszte. Bębenek, trzpień ? Wkładka jest wyjmowalna z obudowy, chyba o to chodzi. Jeśli chodzi o błędy, tam nie ma aldl tylko obd2. Tak że tylko diagnostyka.
Wymiana kostki stacyjki powinna wyeliminować opisany problem.
Można, tylko 4cyfrowy pin potrzebny.
Co rozumiesz przez pojęcie "wiązka kabli"? Jeżeli mówisz o " tzw.kostce stacyjki" to nie.
Witam. Kostka stacyjki się kończy... tu masz wszystko i link jak co rozebrać. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24...
Witam ponownie , musisz sprawdzić jak jest u Ciebie bo ze zdjęc jakie zrobiłeś masz tam wyłączniki dwu nie cztero pinowe.A więc masz tam trzy wyłączniki; jeden pod siedzeniem; który to gasi silnik przez zmasowanie cewki zapłonowej, tak samo jak i stacyjka. Oraz dwa pozostałe wyłączniki jeden od pedału sprzęgła i od PTO ktòre są na oddzielnej obwodzie...
klucz mozesz sam zakodowac majac klucz bordowy tzw.matke wklad wymienia sie tak ustawiasz klucz w pozycje zaplon naciskasz blokade w obudowie i wyciagasz a poza tym to nie temat na forum elektroniki
nie wiem czy trzeba go jakoś programować? Oczywiście że trzeba, więc takimi kombinacjami jak podmienianie części na pałę tylko więcej szkód narobisz.
No to raczej nie wina kluczyka jest tylko stacyjki, moj kolega ostatnio dorabial kluczyk okolo 100 zl chyba wydal na to
A wcześniej działało?
Szukaj oryginałów z demontażu, w dobrym stanie. Z zamiennikami daj sobie raczej spokój.
Montujesz gdzieś pod deską pętlę z wsadzonym do środka starym kluczem i problem immo masz rozwiązany
Czy pomoże wymiana stacyjki na inną (używaną) też z immo czy też trzeba będzie coś przeprogramować? Stacyjka nie ma nic do kodu immobilizera. Naokoło otworu klucza jest zamontowana cewka ze wzmacniaczem który tylko wzmacnia sygnał z kluczyka. Można ją przełożyć bez wymiany stacyjki. W ŻADNYM Z ELEMENTÓW STACYJKI NIE NASTĘPUJE DEKODOWANIE KODU KLUCZYKA!
Klucz można sprawdzić na testerze. Stacyjka (EIS) też może być uszkodzona. Może być problem z ESL czyli rygiel blokady.
Potrzebny schemat instalacji traktorka. Na zdjęciu nowej stacyjki widnieją oznaczenia, porównaj ze schematem elektrycznym, możesz również ,, przedzwonić " stacyjkę np. multimetrem. Wtedy będziesz miał pewność czy stacyjka się nadaje do traktorka.
Wymiana stacyjki i wyrobiony pin w skrzynce bsm
Witam, Mam następujący problem ze stacyjka od pewnego czasu po zapaleniu samochodu blokuje się kluczyk i nie mogę go wyjąć. Problem polega w tym ze nie chcę on ani drgnąć jedną ani w druga stronę. Nie mogę zgasić nawet silnika. Jeśli już po jakiś próbach uda mi się go wyciągnąć wszystko jest OK aż do kolejnego zapłonu. Moje pytanie brzmi czy będę musiał...
Mistrzu zachowujesz się jak rozkapryszone dziecko w sklepie z zabawkami, mam wrażenie, że zaraz zaczniesz tupać ze złości. Immobilizer to ściśle powiązane ze sobą sterowniki sprawdzające się nawzajem. Masz dwa wyjścia, kupno kompletu z jednego auta czyli BSI,ECM i klucze(pętla immo. nie jest kodowana) albo dać komuś do dorobienia czysty klucz, komuś...
Witam i proszę o pomoc. Ford Transit raz odpalał od razu, innym razem trzeba było poruszać kluczykiem aby zaskoczył. Byłem przekonany że to wina stacyjki, no i pewnego razu koniec, na szczęście było to w domu. Kupuję na szrocie stacyjkę, nic to samo, czytam że może być to wkładka do stacyjki kupuję nową, nadal nic. Z niemałym trudem demontuje rozrusznik...
Sprawa jest banalna wystarczy iść po kablu, dojdzie się do takiej puszki gdzie jest cała elektronika od tego kluczyka, wprowadzone są do niej 4-5 kabli grubszych, +12; 0;+12; wyjście, po włożeniu kluczyka w środku stycznik łączy +12 z wyjściem wystarczy wawalić wszystko i w miejsce +12 wyjście wstawić dowolną stacyjkę i wszystko działa.
No właśnie o to chodzi, że powróciłem do starej zacinającej się i ciągle słyszę, że to niemożliwe i musi zapalić.
Pewnie ze się da.
Napisz do centrali w DE. Pogonią kota
Pewnie blokada kierownicy w stacyjce. Wymiana stacyjki na sprawną, powinna rozwiązać problem.
Wymiana stacyjki
Witam.Jeśli masz pin immo to wystarczy dokodować nowy klucz do immo i wszystko będzie działać.Ewentualnie immo off ale to już trochę kosztuje.Pozdrawiam
Zdemontowanie stacyjki nie mając kluczyka może być dość problematyczne. Auto jest w ogóle otwarte?
sama stacyjke mam zmienić czy coś jeszcze??? Puszkę immo (czarna pod kokpitem nad bezpiecznikami) i sterownik silnika
Na filmiku zdemontował wkładkę, a nie stacyjkę. Sam szukam pomysłu, jak usunąć te dwa bolce, aby wyjąć stacyjkę, bo się zacina i są problemy z odpaleniem.
Jeden z pilotem i jeden zwykły valeo .Z pilotem zgubiłem.To co kupiłem to komplet ze stacyjką i wkładkami do drzwi.Chodzi mi o to że jak to założę to co z imobilajzerem alarmem i centralnym
Możesz zamówić nową stacyjkę podając w serwisie nr kluczyka...
Dzięki ,już zrobilem ,rozberałem wypiąłem i popsikalem wd i jest Wporządku na razie .Zobaczymy jeśli nic nie bedzie się działo to nie wymienie;D Thx ;)
wymiana stacyjki
Troche to prostsze u PSA. Antena jest zalozona na stacyjke a grot nowego klucza mozna przelozyc do obudowy oryginalnego. Nie warto jednak brac stacyjki okazyjnej (chyba, ze z kompletem zamkow - ale bardzo duzo roboty), bo trzeba miec jakis klucz do otwarcia auta jesli zdalny nie zadziala. Dlatego ponawiam rade - kierunek ASO. W sumie wyjdzie duzo taniej.
kolego mozna to połączyc na niesprawnej stacyjce ale klucz bedzie musial byc bo w przeciwnym razie immobilaiser bedzie rozlanczał układ zapłonowy Dodano po 3 kolego pytanko czy nieda sie włożyć klucza do stacyjki czy klucz wchodzi tylko nieda sie przekrecic
Raczej bez ingerencji elektryka nie zadziała ale pod ten oryginalny grot jakbyś dorobił klucz z lekkim nad wymiarem możliwe że klucz w stacyjce by się nie zacinał.Miałem podobny przypadek w mojej Toyocie kluczyk ,albo środek zamka tak się wytarł że miałem problem z uruchomieniem (zacinał się) auta dorobiłem troszkę większy kluczyk i problem do dzisiaj...
Tak można wymienić antenkę i ma działać.
Może to zbieg okoliczności, ale w latach 90-tych miałem Nissana i podobny problem, wymiana stacyjki rozwiązała problem, niestety nie pamiętam już szczegółów. Ale poza przekaźnikami to stacyjka wydaje się jednym z pierwszych łatwych do sprawdzenia ogniw w łańcuchu możliwości.
Spróbuj w firmie dorabiającej klucze i naprawiającej zamki, może naprawią.
Nie trzeba nigdzie ingerować, wystarczy "przeszczepić" nowy grot klucza do starej główki (tam masz transponder).
ok sprubóje wielkie dzięki
Witam, jutro będę miał vana jak wyżej, do którego nie mam kluczyka, co wymienić, i czy da się to zaprogramować Op-Comem? Na liście opcoma mam Vivaro ale wiem że to w większości Renault i czytałem, że nie zawsze można wszystko zrobić, dodam, że mam zestaw do wymiany z innego pojazdu, cokolwiek wymaga wymiany to mam, sterownik silnika, stacyjka, CIM,...
a pestki nie mozna przełozyc
Możesz od razu wymienić kostkę stacyjki oraz wkład. Wymiana banalnie prosta, części po dwadzieścia parę zł.
Witam. Zgubiłem jeden klucz a drugi rozpada się więc chyba pośpieszyłem się i kupiłem dwa używane ze stacyjką i wkładką do drzwi tylko teraz problem. Co trzeba zrobić i czy w ogóle coś się da, żeby wszystko działało bo dowiedziałem się, że klucze są przypisane tylko do jednego auta i ponoć nie da się ich przeprogramować.
Jeśli się nie mylę, to wedle schematu stacyjka 3 pin zasila jednocześnie szereg bezpieczników plus bezpiecznik wentylatora. Innymi słowy, wystarczy że 2 przewody podepniesz pod jeden w nowej stacyjce. https://obrazki.elektroda.pl/5968339400_...
Tylko wymiana ,nic więcej jeśli chodzi o cewkę na stacyjce.
Zrozumiałem to trochę inaczej, a mianowicie, że w położeniu stacyjki w momencie zapalenia pierwszych kontrolek - rozrusznik zaczyna kręcić.
Luty w immobiliserze do poprawienia - więcej o tym na forum Golfa czy VW. To ciągła bolączka VW z tych lat.
zobacz ,czy w nowym kluczyku nie ma pastylki ,bo to ona może zakłucac sygnał,jeżeli jest to zamień ze starego kluczyka i po bólu.
Do faworitki kosztuje około 100-120zł pasuje ale jak masz immo to klucze będą bez transponderów, do feli 100 droższa. Ostatnio klient chciał tanio i zażyczył sobie żebym założył z fawority a transponder z kluczyka przykleił na stałe do cewki czytnika żeby dało sie jeździć. Też sposób.
Dopasowanie immo.
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
3) czy mogę do niego założyć i co jest do tego potrzebne (części poszczególne) Możesz założyć że założysz.Na nowe części trzeba wydać kilka tysięcy zł.Od serwisu nie uciekniesz bo z wymienionych elementów część kupisz tylko w serwisie. Następny temat montaż chyba że sam potrafisz.
Nic Ci nie da zakup ze stacyjką. Stacyjka jest zwykła mechaniczna i w tym przypadku zbędna.
Kolego Elektrit, mogę przełożyć (tzn ze starego do nowego) transpodery w kluczach master, wtedy przekręcę w stacyjce nowy kluczyk master ze starym transpoderem. Czy to zadziała twoim zdaniem?
jeśli sprawdziłeś czujnik wału korbowego i jest dobry, to sprawdź przekaźniki pokazane na zdjęciu, jeden jest od pompy paliwa a drugi główny zapłonowy. http://obrazki.elektroda.pl/6432836900_1...
Może ktoś podpowie Mercedes w 211 brak komunikacji z pompą SBC, pompa wymieniona sterownik też , stacyjka komputer też , instalacja sprawdzona pomysłów już brak, dziwne jest to że wymiana stacyjki na nową przez miesiąc było ok ..
Wymiana stacyjki na nową pomoże.
wymiana stacyjki peugeot punto wymiana stacyjki wymiana kostka stacyjki
płyta indukcyjna schemat amica mikrotik firewall filter czujnik biegu wstecznego
Porównanie kotłów Pereko Qmpell Evo 12 kW i Kostrzewa Twin Bio NE 12 kW Zgrzewarka do tacek - komunikat "error" na wyświetlaczu