Masz suwmiarkę ? Może wystarczy przypiłować w jakimś miejscu nową wkładkę ? Opcja z zamiennikiem, to w ogóle inna rura, + inna kostka - jak mnie to spotkało, gdy kupili zamiennik nie od tego mercedesa czy mana, i kluczyk za mało się przekręcał, dzięki czemu nie dochodził do pozycji rozrusznika... Tylko kilkanaście stopni mniej w obrocie kluczyka, lub...
Nie musisz wymieniać wszystkiego, są inne sposoby można miedzy innymi dorobić kluczyk i dopisać, można kupić samą stacyjkę z kluczykiem i wyłączyć immo. Jeśli już koniecznie zestaw startowy to taki w którym sterownik silnika ma te same nr.
Witam Wymienia się tylko ten dolny elektryczny element stacyjki!!! Pod farbą są małe śrubki na płaski wkrętak odkręcasz je i wymieniasz element.
sprawa jest prosta. Po spaleniu kluczyków transponderów juz nie bedzie. Sa dwa wyjscia: kupic nowe transpondery i zprogramowac z samochodem (potrzeba znac pin immo) lub wymazac z komputera samochodowego informacje o immo i bedzie zapalac na zwyklym kluczyku bez immo. Wszystko zrobi jakis porzadny warsztat za ok 200 pln jesli chodzi o elektronike. Sam...
Wymiana samej stacyjki nic ci nie da, nie odpalisz auta. Trzeba to programować i szczerze mówiąc sam nie wiem czy mesem się uda nawet mając pin code. Napisz może co chcesz osiągnąć?
Sterownik silnika masz mieć o dokładnie takich samych numerach, do tego pętla immo i kluczyk. Wszystko z jednego auta! Przekładasz i jedziesz. Tylko, że zamiast bawić się w przekładanie, zapraszasz fachowca, odpali Ci auto na miejscu, koszt porównywalny a roboty mniej.
Jak przełożysz swoje chipy, to auto odpali. Po wymianie stacyjki. Co to znaczy przełożyć swoje chipy? Transponder - wiem, ale coś jeszcze? O transponder chodzi. Ale uważaj czasem zdarzają się klejone do klucza i łatwo je uszkodzić przy demontażu. Pozdr.
Prawdopodobnie nie będziesz musiał niczego programować
Nie wiem co może być w tym ściągaczu że on jest taki "specjalny", to zwykły podwójny ściągacz, zrobisz to nawet potrójnym ściągaczem do łożysk z tym że nie może być zbyt duży i trzeba podłożyc pod pierścień np. płaski klucz jeśli dobrze pamietam rozmiar 22. Nie wyobrażam sobie mechanika, który nie ma jakiegokolwiek ściągacza.
Witam W stacyjce masz cewkę z centralką immo i transporder w kluczyku. Możesz przełożyc stacyjkę ale wyciągnij czip ze starego kluczyka i przełóż go do tego od wymienionej stacyjki.Będzie dobrze. Pozdrawiam.
Nie kombinuj tylko wymień kostkę stacyjki , tak jak kolega wyżej radzi. Koszt niewielki a efekt 99,9 .a co do Twojej teorii co ma do tego kostka.......sprawdź:|
Tak jak piszą poprzednicy, stacyjki bym nie dotykał - jest wszystko git. Twój kłopot to klucz, i na tym się skupiaj. Jeżeli masz aktualnie klucz tzw. dużą czarną rybkę, sprawa dorobienia nowego klucza, bez wymontu stacyjki z samochodu powinna zająć nie więcej niż 20-30 minut i masz nowy działający klucz. Jednak to są koszty. Nowy czysty klucz to od...
Zmieniasz stacyjke,przekładasz pętle i to wszystko.A transponder ze starego kluczyka wrzucasz do nowego o ile jest taka możliwość.
każdy klucz matka jest przypisany do danego modułu immo. musiałbyś dostać klucz razem z modułem a to może być trudne. niestety kody się nie powtarzają.
Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
Który rok skutera?
Czy to tylko problem z przekreceniem na pierwsza pozycje czy na kazda z pozycji stacyjki? Mialem niedawno takowy problem z autem klienta i okazalo sie ze auto zostalo udezone w kolo na postoju co delikatnie uszkodzilo mechanizm blokujacy kierownice co w efekcie zatrzymywalo stacyjke przed przekreceniem. To tylko takie spostrzerzenie- ja tez bym nie...
Masz inny kluczyk co za tym idzie brak transpondera w nim jak nowa stacyjka ,jak używana to nie pasujący do auta,przełóz ze starego klucza i po problemie.Lub zdejmij pętlę i załóż obok na starej stacyjce i włóż do niej org. kluczyk i odpalisz auto. Resztę musisz sam wydedukować co mozna zrobić aby odpalać jak nie chcesz tego zrobić jak sztuka wymaga.
Witam ponownie , musisz sprawdzić jak jest u Ciebie bo ze zdjęc jakie zrobiłeś masz tam wyłączniki dwu nie cztero pinowe.A więc masz tam trzy wyłączniki; jeden pod siedzeniem; który to gasi silnik przez zmasowanie cewki zapłonowej, tak samo jak i stacyjka. Oraz dwa pozostałe wyłączniki jeden od pedału sprzęgła i od PTO ktòre są na oddzielnej obwodzie...
Najszybciej jest wymienic stacyjkę.
Nie ma sensu wymieniać odbiornika w podsufitce, trzeba i tak zakodować wszystko bo nie odpalisz.
Witam Uszkodziła mi się w traktorki stacyjka Stacyjka moja ma 3 piny o oznaczeniach 30, 50 i 15/54 Niestety takiej samej stacyjki nie idzie kupic wiec kupiłem uniwersalną, jednak opis pinów jest całkiem inny mianowicie b g s m l . Czy jest ktoś mi w stanie powiedzieć jak się wpiąć w tą nową stacyjkę. Poniżej schemat traktorka i opis pinów nowej stacyjki...
Spotkałem się z czymś takim uszkodzona była stacyjka elektryczna pomogła wymiana stacyjki( samych kabli z końcówkami w stacyjce).
w każdym VW.
To jak chcesz rwać stacyjkę samemu, czy o co Tobie chodzi? W jakim kierunku ma iść porada?
Koszt kostki stacyjki pewnie coś ok 60-70zł. Wymiana samemu darmowa u kogoś myślę że max 100zł.
Może się komuś przyda, ponieważ takiej informacji nigdzie nie znalazłem, jeśli będzie się blokował kluczyk w stacyjce w seicento. Więc u mnie się już tak blokował, że raz na 15 minut kręcenia kluczykiem udawało się odpalić samochód a moje seicento jest z immobilizerem, więc w wymianą samej wkładki miałbym problem. Smarowanie stacyjki pomogło na początku...
Musisz się upewnić czy część elektryczna tz.kostka jest ok. Sam kluczyk możesz dorobić i przełożyć transponder lub jeśli nie jest crypto -z klonować. Warunek-sprawna stacyjka. Jeżeli konieczna będzie wymiana stacyjki to nowe transpondery i zaprogramować/jak megamos mogą być te same/. Lub immo OF.
Taa. Do zdjęcia: kierownica, obudowa kolumny, tuleja redukcyjna, rozpiąć przewody, odkręcić śrubę zrywalną /bezpiecznik/ zsunąć obudowę stacyjki. Mając ją na zewnątrz wiercisz w obudowie otwór 3mm /miejsce do odgadnięcia :D na podstawie nowego wkładu/. W otwór wkładasz drucik 3mm, wsadzasz kluczyk w stacyjkę i wyciągasz go z wkładem. Nowy wkład zatrzaśnie...
Cześć wszystkim, mam problem z moim Golfem 4 1.6 SR z gazem, który zaczął dziwnie się zachowywać. Auto odpala na chwilę (1-2 sekundy) i gaśnie, jakby miało pełną moc przy starcie, ale po chwili się wyłącza. Problem pojawił się tego samego dnia, w którym wymieniałem miskę olejową (uszkodzona mechanicznie, wymieniłem na nową). Co ciekawe, po wymianie...
Witam serdecznie. W moim Nissanie po przekręceniu kluczyka i odpaleniu auta mogę swobodnie wyjąć kluczyk ze stacyjki. Wiem, że to nie normalne. Czy wymiana samego kluczyka może pomóc czy trzeba wymienić całą stacyjkę i czy trzeba ją zsynchronizować w jakiś sposób z komputerem? A i ile może kosztować dorobienie kluczyka z immobilajzerem? Słyszałem że...
Oczywiście regeneracja jest najlepszą opcją, ale właściciel chce wymienić całą stacyjkę, bo uważa że regeneracja będzie niewiele tańsza od kupna drugiej. Zamki w drzwiach zakryte są zaślepkami, więc i tak całe otwieranie odbywa się z pilota. Chodzi mi o to, że: https://obrazki.elektroda.pl/1862732700_... bagnet można odkręcić i...
Witam zgubiłem kluczyk od passata b4 który miał immobilaizer mam drugiego takiego samego na części sama stacyjke mam zmienić czy coś jeszcze???
Ta stacyjka to nie tylko przełączanie obwodów jak w stacyjce ze zwykłym kluczem. Tutaj dodatkowo każde obrócenie klucza jest potwierdzane odpowiednim sygnałem CAN. Zwykła stacyjka tego nie zrobi. Poza tym stacyjka „rybka” to centrum komunikacji i diagnostyki dla całego pojazdu. Na przedliftowy model 210 się nie patrz - blachy są takie same,...
Też zwróciłem uwagę na to. Są wciśnięte odpowiednio. Kupiłem za grosze inny licznik ale on ma przykręcane silniczki a tu są wciskane. Chciałem podmienić. Mógłbym zaryzykować i kupić też za grosze jakiś licznik i podmienić ale nie wiem który licznik ma takie same silniczki
trzeba odpowiednio dobranym srubokrętem odgiąc sprężyny zatrzaskow 2 sztuki dostep przez otwory w tyle kierownicy ,z reguły jak ktos tego nigdy nie robił efektem są wyłamane mocowania plastikowe mocujące zatrzaski http://www.carsdream.com/skora_instr_sko...
Z tego co pamiętam to jest tam przekaźnik ale skoro wymiana stacyjki nie rozwiązała problemu to trzeba sprawdzić sterowanie tego przekaźnika.
przyluz stary kluczyk do nowego i wtedy odpal ciagle trzymajac te dwa klucze razem.
jeśli chodzi o starą stacyjke jest rozwalona, nie odbija, kiedys sei zblokowala i zablokowala tez kierownice trzebabylo ją rozwalać, najprawdopodobniej zaczęła się zacinać bo sie juz wyrobiła. Mam pytanie, jaką cewke dokładnie trzeba wymienić?? gdzie się ona znajduje, i jak dopasować kluczyk do nowej lub tez jak przeozyc transponder?
Raczej tak, albo wymiana wkładu stacyjki samemu, ale trzeba to zdiagnozować wcześniej, choćby próbnikiem. Nie ma nic prostszego.
Albo z używki albo z ori volvo.
Jeżeli wymienisz tylko metalowy bagnet kluczyka a zostawisz całą elektronikę to nic nie musisz kodować.
Odkręć całą stacyjkę, od góry są dwie zrywalne śruby. Młotek i przecinak da radę. Nie są mocno dokręcone. Stacyjka jak będzie zdemontowana odblokuje się kierownica. Później wyciągnij kostkę stacyjki, włóż kluczyk do stacyjki i śrubokretem przekręć kostkę(odpalisz auto). https://obrazki.elektroda.pl/8948651800_... Obrazek z neta, zaznaczyłem...
mogę spróbować "przegwałcić" ten bębenek twardym śrubokrętem może da się obrócić bardziej ale co dalej, może wyciągnę bębenek i można go zastąpić innym?, Będzie ciężko, lepiej zaopatrzyć się w używany zestaw wkładki z blokadą, tym bardziej że uszkodzenia samej blokady też się zdarzają.
Szukaj 95160, tylko jeśli nie wiesz co przełożyć to się zastanawiam jak przełożysz?
Witam wszystkich :D Od niedawna jestem właścicielką Citroen C5 2008 w automacie.. i od samego początku mam z nim problemy :cry: Potrzebuje pomocy w kwestii wymiany stacyjki. Nic nie wskazywało na ten problem. Chciałam odpalić autko tak jak zwykle ale po włożeniu klucza do stacyjki nie da się go nawet przekręcić. Jest wrażenie jakby kluczyk wpadał. Proszę...
Według mnie, masz gdzieś zwarcie. Może to być na przewodzie wzbudzeniowym do alternatora, bo według Twojego opisu pasuje do problemu (zazwyczaj podłączają DRL do wyżej wymienionego przewodu). Odepnij kostkę z alternatora i sprawdź, czy nadal się dzieją te cyrki.
Po pierwsze musisz sprawdzić czy do rozrusznika dochodzi sygnał sterujący czy też nie, jeśli dochodzi to rozrusznik do roboty, jeśli nie to stacyjka do wymiany. Po drugie jeśli przekręcasz kluczyk w stacyjce to znaczy że wytarcie kluczyka niema nic do rzeczy. Po trzecie samej kostki stacyjki nie dostaniesz do tego modelu jedynie z całą stacyjką, a wkładkę...
Chciałbym odnowić temat " rozrusznik nie kręci " oczywiście w samochodzie Opel Movano 2.3CDTI proszę powiedzcie czy oprócz tego czerwonego kabla komuś coś się udało zdiagnozować ? Witam Jeśli to nawiązanie do starego tematu możesz dać do niego link-a ?
Witam. Pytanie dotyczy padniętej stacyjki (rozsypała się w środku) w Felici 1.3 MPI. Otóż czy po wymianie samej stacyjki mogą nastąpić problemy z immo?? Naczytałem się różnych opinii na ten temat proszę o odpowiedź.
Klucz z ASO (w.g VIN) z pastylką immo i pilotem - jeśli oryginalne wkładki i centralny. Nie wymienię stacyjki Co da sama wymiana stacyjki?
Można, tylko 4cyfrowy pin potrzebny.
Witam. Zgubiłem kluczyki, wymieniłem stacyjkę, samochód nie odpala. Proszę o pomoc, kupiłem od tego samego Pana licznik i komputer podłączyłem i samochód robi tak jak wcześniej. Odpali, zgaśnie, odpali, zgaśnie - czy coś jeszcze trzeba zrobić? Proszę o pomoc
Kluczyki, stacyjka, BSI, sterownik silnika Taka wymiana wiąże się z problemami typu: przebieg samochodu, inny VIN w sterownikach, możliwa inna konfiguracja pojazdu w BSI
Witam. W astrze g z 2001 roku rozleciała się stacyjka- ułamał się metalowy trzpień i auto nie odpalało. Kupiłem używaną tuleję stacyjki, z kluczem. Po wymianie elementu auto odpala. Wymieniana była tylko metalowa część, kostka stacyjki została ta sama. Problem polega na tym, że "nowy" kluczyk służący do odpalania auta nie wchodzi do zamków drzwi auta-...
Ford, jak immo siada, to też nie kręci, kontrolka od immo gaśnie?
Witam, ja chyba mam dość skomplikowany problem: 1.Zgubiłem kluczyk do mojego Kropka rocznik, 1998 (wersja MK I) ale jest to wersja angielska i jeżdżę nim w Irlandii. 2. Nie mam zapasowego kluczyka nie mam kluczyka bordowego (zwany dalej matką) ani karty kodującej. Z tego, co się jak na razie dowiedziałem do dorobienie zestawu kluczyków i karty kodującej...
(at) shadow0013 niestety nie posiadam zapasowego kluczyka (at)Artur h czyli to nie problem elektryczny tylko typowo mechaniczny co oznacza że taniej będzie kupić cały komplet z zamkami żeby mieć jeden działający kluczyk i najlepiej żeby z dwoma kluczyki to wtedy będę miał zapasowy :) więc jutro popołudniu jak tylko wrócę z pracy zabiorę się za wyjmowanie...
Witam. Kostka stacyjki się kończy... tu masz wszystko i link jak co rozebrać. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24...
Wygląda na to ze stacyjka nie odskoczyła przy wyjmowaniu kluczyka i komputer wykrywa ze jest kluczyk w stacyjce dlatego nie działa pilot. możesz próbowac np cienkim srubokrencikiem pogrzebać w stacyjce może odskoczy lub wymiana stacyjki
A wcześniej działało?
Ale nie trzeba wymontowywać stacyjki, jak ma cierpliwość, to odkręci samym bitem krzyżakowym.
Wymiana kostki stacyjki powinna wyeliminować opisany problem.
Czy pomoże wymiana stacyjki na inną (używaną) też z immo czy też trzeba będzie coś przeprogramować? Stacyjka nie ma nic do kodu immobilizera. Naokoło otworu klucza jest zamontowana cewka ze wzmacniaczem który tylko wzmacnia sygnał z kluczyka. Można ją przełożyć bez wymiany stacyjki. W ŻADNYM Z ELEMENTÓW STACYJKI NIE NASTĘPUJE DEKODOWANIE KODU KLUCZYKA!
Witam,mam taki problem auto odpala po przekręceniu kluczyka na zapłonie po odpaleniu rozrusznik skrzeczy wtedy konieczne jest wyłączenie silnika.Problem nie pojawia się ciągle dlatego nie mogę zdiagnozować co to jest.eMachanik zalecił wymiane kostki stacyjki wymieniłem było to samo więc wymieniłem cała stacyjkę i problem jest ten sam.Gdzieś musi być...
Nie musisz..
Witam i proszę o pomoc. Ford Transit raz odpalał od razu, innym razem trzeba było poruszać kluczykiem aby zaskoczył. Byłem przekonany że to wina stacyjki, no i pewnego razu koniec, na szczęście było to w domu. Kupuję na szrocie stacyjkę, nic to samo, czytam że może być to wkładka do stacyjki kupuję nową, nadal nic. Z niemałym trudem demontuje rozrusznik...
Mistrzu zachowujesz się jak rozkapryszone dziecko w sklepie z zabawkami, mam wrażenie, że zaraz zaczniesz tupać ze złości. Immobilizer to ściśle powiązane ze sobą sterowniki sprawdzające się nawzajem. Masz dwa wyjścia, kupno kompletu z jednego auta czyli BSI,ECM i klucze(pętla immo. nie jest kodowana) albo dać komuś do dorobienia czysty klucz, komuś...
Ten nr katalogowy który Ci podałem jest numerem katalogowym stacyjki, moja wina, nie dopisałem :) Według schematu możesz dobrać stacyjkę która spełni takie same funkcje.
Jak odepniesz aku, żaden sterownik nie załapie żadnego błędu, ba wystarczy nie włączać stacyjki. Wyciągasz wkładke - klucz zostaje i wymieniasz reszte. Bębenek, trzpień ? Wkładka jest wyjmowalna z obudowy, chyba o to chodzi. Jeśli chodzi o błędy, tam nie ma aldl tylko obd2. Tak że tylko diagnostyka.
Jesli masz 1,9 dizla bądz turbo dizla to wystarczy nowy sterownik immobilaizera i transporder z tego samego wozu -wtedy odpali , a jezeli twoj silnk sterowany jest komputerem to nie obejdzie sie bez adaptacji ko komputera nowego sterownika immo.
Potrzebny schemat instalacji traktorka. Na zdjęciu nowej stacyjki widnieją oznaczenia, porównaj ze schematem elektrycznym, możesz również ,, przedzwonić " stacyjkę np. multimetrem. Wtedy będziesz miał pewność czy stacyjka się nadaje do traktorka.
Sprawa jest banalna wystarczy iść po kablu, dojdzie się do takiej puszki gdzie jest cała elektronika od tego kluczyka, wprowadzone są do niej 4-5 kabli grubszych, +12; 0;+12; wyjście, po włożeniu kluczyka w środku stycznik łączy +12 z wyjściem wystarczy wawalić wszystko i w miejsce +12 wyjście wstawić dowolną stacyjkę i wszystko działa.
Skoro jest immo to oczywiście trzeba będzie dopisać nowe transpondery (a stare usunąć). Jeśli alarm dało się uzbroić/rozbroić samym kluczem (nie tylko z pilota) to będzie działał, podobnie jak centralny. Pilot podobnie jak immo musi zostać dopisany. Nie mam pojęcia jak ta procedura wygląda w Mini i czy potrzeba to tego karty kodowej jak w innych markach...
No właśnie o to chodzi, że powróciłem do starej zacinającej się i ciągle słyszę, że to niemożliwe i musi zapalić.
klucz mozesz sam zakodowac majac klucz bordowy tzw.matke wklad wymienia sie tak ustawiasz klucz w pozycje zaplon naciskasz blokade w obudowie i wyciagasz a poza tym to nie temat na forum elektroniki
Wymiana stacyjki i wyrobiony pin w skrzynce bsm
Napisz do centrali w DE. Pogonią kota
Wystarczy wymiana samej kostki? Czy całej stacyjki? I czy to normalne że nie było żadnych oznak wcześniej?
W takim razie mam jeszcze jedno pytanie. Czy da radę wymiana samej wkładki stacyjki czy trzeba wymieniać całą? Pozdrawiam.
Możesz zamówić nową stacyjkę podając w serwisie nr kluczyka...
Pewnie blokada kierownicy w stacyjce. Wymiana stacyjki na sprawną, powinna rozwiązać problem.
Wymiana stacyjki
Spróbuj w firmie dorabiającej klucze i naprawiającej zamki, może naprawią.
Witam.Jeśli masz pin immo to wystarczy dokodować nowy klucz do immo i wszystko będzie działać.Ewentualnie immo off ale to już trochę kosztuje.Pozdrawiam
Sprawdź czy po wyłączeniu zapłonu radio gubi zapamiętane stacje. Jeżeli nie, to odłącz ten w którym masz prąd po wyciągnięciu kluczyka i zobacz czy zgubi pamięć, odpowiedź będzie jasna. Dodano po 3 Chcesz sprawdzić pobór prądu - wepnij miernik między akumulator a przewody idące do auta i sprawdź dokładnie ile mA pobiera. Instrukcji jak to zrobić na...
Witam Jakoś tak czytam i do końca nie łapę o co tu chodzi i co kolega "erdaniel" ma na mysli mówiąc immo . W tym aucie był już moduł EECV ze zintegrowanym modułem immobilisera . Mówiąc immo należy mieć na myśli moduł główny silnika i jego przełożenie na inny nie jest sprawą oczywistą bo musi to być moduł identyczny z zawartymi tymi samymi funkcjami...
ok sprubóje wielkie dzięki
Nie trzeba nigdzie ingerować, wystarczy "przeszczepić" nowy grot klucza do starej główki (tam masz transponder).
Witam, Szukam stacyjki do Fiat Punto II 1.3 multijet. Nie mogę znaleźć nigdzie w żadnym sklepie internetowym. Na allegro też nie bardzo bo są ale do benzyny więc nie wiem czy takie same są czy inne... A drugie pytanie czy po wymianie stacyjki na nową trzeba jakoś imobilizer aktualizować?
kolego mozna to połączyc na niesprawnej stacyjce ale klucz bedzie musial byc bo w przeciwnym razie immobilaiser bedzie rozlanczał układ zapłonowy Dodano po 3 kolego pytanko czy nieda sie włożyć klucza do stacyjki czy klucz wchodzi tylko nieda sie przekrecic
Nie podałeś silnika rocznika ani modelu rozrusznika. Ale stawiam na Bosch i będzie koniec szczotek. Jak nie chcesz samemu robić kup sprawną używkę (rozrusznik).
Szukaj oryginałów z demontażu, w dobrym stanie. Z zamiennikami daj sobie raczej spokój.
Cześć Też bardzo prosiłbym o rozwiązanie tej zagadki. Mam dokładnie ten sam model, dokładnie te same błędy oraz dokładnie te same objawy. Dołączam się do prośby o pomoc. Pozdrawiam.
Cześć mam problem z autem Golf 5 po wyciagnieciu kluczyka że stacyjki radio dalej działa tak jakby bylby prad, nie można również zamknąć drzwi z kluczyka. Ma ktoś pomysł co mogła się zepsuć i czy da rade to samemu ogarnąć? AI: Czy ostatnio były wykonywane jakieś prace lub modyfikacje w systemie elektrycznym samochodu? 4/5 miesiecy temu wymiana bębenka...
nie wiem czy trzeba go jakoś programować? Oczywiście że trzeba, więc takimi kombinacjami jak podmienianie części na pałę tylko więcej szkód narobisz.
Raczej bez ingerencji elektryka nie zadziała ale pod ten oryginalny grot jakbyś dorobił klucz z lekkim nad wymiarem możliwe że klucz w stacyjce by się nie zacinał.Miałem podobny przypadek w mojej Toyocie kluczyk ,albo środek zamka tak się wytarł że miałem problem z uruchomieniem (zacinał się) auta dorobiłem troszkę większy kluczyk i problem do dzisiaj...
Może to zbieg okoliczności, ale w latach 90-tych miałem Nissana i podobny problem, wymiana stacyjki rozwiązała problem, niestety nie pamiętam już szczegółów. Ale poza przekaźnikami to stacyjka wydaje się jednym z pierwszych łatwych do sprawdzenia ogniw w łańcuchu możliwości.
a pestki nie mozna przełozyc
zobacz ,czy w nowym kluczyku nie ma pastylki ,bo to ona może zakłucac sygnał,jeżeli jest to zamień ze starego kluczyka i po bólu.
wymiana stacyjki wymiana stacyjki peugeot punto wymiana stacyjki
praca dyplomowa manipulator excel porównywanie kilku kolumn przebieg mercedes
opryskiwacz plecakowy sharp 32bc3e
TV Smart Go zawiesza się na Chromecast po minucie Be2Works Demo: Odczyt danych z baterii - możliwości i ograniczenia