Gaźnik 19-21mm, dobry wydech i napęd.
Jak wszystko pasuje to nic się nie stanie. W nowy cylinder możesz sobie założyć ręczny dekompresator a jak nie chcesz to zaślepka i po sprawie.
Hej Jeżeli masz bazy typu autodata zobacz silniki N13B16 i N15B16 od BMW. Układ korbowy w tym Paugeocie jest taki sam.
Jak chcesz dawać grubą uszczelkę/podkładkę to między cylinder a kartery, bo dając ją miedzy głowicę a cylinder to zmniejszysz znacznie stopnień sprężania. Taka przeróbka niestety może się nieco odbić na mocy motorka (o jakieś powiedzmy 5-10%).
Te 16V klepią tłokami- tzw Piston Slap. Wiec albo rozbiórka i wymiana tłoków z 1.6 16V z dłuższymi płaszczami albo jazda z tym co jest. Luzy zaworowe są kasowane hydraulicznie a konstrukcja dekla razem z walkami uniemożliwia jakikolwiek pomiar luzow.
Dobre to chyba sztuka te 500. Teraz liczyć wszystkie uszczelki i uszczelniacze. Dodatkowo jak głowica ściągnięta to przydałoby się ją obrobić to kolejne złotówki już lecą. Jeśli na tulejach będą duże progi to same pierścienie nie wystarcza. Jeśli wymiana tłoków na nad wymiar to i obróbka bloku. A skoro już tak silnik rozbebeszony to przydałoby się i...
zakręcić korek i schować tłok.
Strzałka na tłoku w kierunku wydechu.
Niema takiej możliwości.
Literówka zawarty miało być zawarty. https://obrazki.elektroda.pl/7758420900_... Dodano po 3 Może w instrukcji obsługi są jakieś schematy części poglądowe
Tylko czemu gdy tłok jest w gmp to tego luzu nie ma? A wyczyściłeś nagar z cylindra powyżej pierścieni? Wybaczcie,ale przy różnicy 0,7mm to do cylindra II szlif musiał by być założony tłok nominalny i jeszcze piasek w cylindrze.Parę tygodni temu były zmieniane pierścienie i nie było takiego luzu? A jeśli już był,to jaki sens miała ich wymiana?Zdejmij...
Pęknięta głowica to chyba norma w nissanach...miałem ten sam silnik w primerze P12-pęknięta głowica.Szukaj nie popekanej używanej.
nie koniecznie pierscienie i tuleje wtedy bu dmuchało przez wlew oleju
Jak robiłeś remont to był szlif, honowanie czy wymiana kompletu? Może źle dobrany tłok. Ja jak nie mam czym zmierzyć a jest komplet to patrzę na przerwę w pierścieniu .To żadna w sumie profi metoda,ale chociaż tak sprawdzam poprawność.
No i naprawione Wymiana Tłok termobloku indeks: H49-5J-CMM4-YBI :) dziękuję.
Nieszczelne pierścienie,pekniety tłok. Innej opcji nie ma. Tym bardziej że mówisz o braku ciśnienia. No chyba że zawory źle założyłeś i masz zamknięte na ssaniu.
Jeżeli masz części do wymiany i zrobisz sam to można takie coś zrobić ale jak chcesz kupować wszystko i później jeszcze zapłacić żeby to mechanik poskładał i wyregulował to zabawa się nie opłaca bo taniej kupisz najprostsze TDI 1z uruchomić i będzie lepiej jechać i mniej palić niż takie M-TDI. A czasami lepiej sprzedać ten samochód i kupić już z TDI-kiem...
Komutator można przetoczyć. Może jest jednak ważniejszy problem- na blachach koło komutatora wygląda że obciera o stojan. Łożysko?.
Zmierz ciśnienie sprężania. Wykręcasz świecę, wkręcasz przyrząd, gaźnik otwierasz maksymalnie i kręcisz silnikiem z rozrusznika przez kilka sekund. Odczytujesz wynik. Poniżej wskazanej wcześniej wartości kwalifikuje silnik do remontu. Zużyty jest cylinder i tłok. Wymiana pierścieni na zowalizowanym cylindrze pogorszy jeszcze sytuację, bo założysz okrągłe...
Czy ta wymiana tłoków wiąże się ze szlifowaniem cylindrów na nadwymiar? Czy tylko nowe tłoki na stare tuleje?
Witam, posiadam piłę dolmara 115i, rok 97. Siadł mi tłok, z tego co widzę na allegro nie ma tłoków nad-wymiarowych tylko nominały. Gładź cylindra wygląda ok, tylko teraz pytanie czy wymiana tłoka coś pomoże? Cylinder żeliwny, ma ktoś może informacje na temat dopuszczalnego zużycia gładzi cylindra? W książce serwisowej nic nie piszą.
wymienione były panewki, tłoki z pierścieniami Ja uważam że wymiana tłoków z pierścieniami bez szlifu cylindrów, jak i wymiana panewek bez szlifu wału nie ma sensu. Nie nazwałbym tego remontem silnika.
Wymiana tłoków.
Nie w każdej, to zależy od konstrukcji cylindra. W takim cylindrze, jaki jest w twojej pilarce, zamki muszą być od strony gaźnika. Chodzi o to, aby zamki pierścieni, podczas pracy, nie przechodziły przez którekolwiek z okienek w cylindrze. Uszkodzenie cylindra,to skutek złego założenia tłoka i jest to ewidentna wina składającego pilarkę. Pilarka będzie...
Można każdego przerobić tylko koszta. Wymiana głowicy, tłoków, w miejsce pompy wtryskowej lub CR aparat zapłonowy.
Co rozumiesz przez "zregenerować"? Wymiana uszczelnień, czy usunięcie luzów? Po odkręceniu tłoków one wyjdą, ale tylko one listwa zębata już nie, łożyska nie. Umyć i sprawdzić cylinder też będzie problem.
witam, są dwie mozliwości, pierwsza optymistyczna , niedrożna odma lub elementy wytracania oleju z przewietrzania skrzyni korbowej, druga najbardziej prawdopodobna, duże przedmuchy na cylindrach, luz cylinder -tłok przekroczony(zuzyty), ratuje jedynie naprawa wymiana tłoków i szlif tulej cylindrowych na wymiar naprawczy, lub wymiana silnika w dobrym...
Naprawiam silnik takiego modelu, wymiana, honowanie bloku, oraz wymiana tłok, korbowód, pierścienie. Mam problem z gaźnikiem ponieważ, zostały zagubione cięgna i sprężyna gaźnika. Nie wiem jakie długości cięgna oraz sprężyna, może ktoś ma taki model pomogły by zdjęcia lub wymiary tych elementów, jestem w stanie je wykonać samemu.
W pilarkach nie ma możliwości robienia szlifu cylindra. Jeżeli cylinder jest nieuszkodzony wymień tylko tłok i pierścień, ewentualnie uszczelniacze wału.
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Czyli wymiana cylinder + tłok + osprzęt
nie koniecznie musi być zatarty, może równie dobrze wtrysk być zdechły (lejący) i też na zimnym będzie kopcić na biało/szaro bo tam mieszanka zapalać się nie będzie puki się nie nagrzeje. Te Deutze są bardzo trwałe i bardzo dobre, wystarczy dbać o czystość żeberek cylindrów, żeby miał dobre chłodzenie (od czasu do czasu myć go porządnie karcherem po...
Witam wszystkich potrzebuje znaleźć kolejność tłoków do kabli zapłonowych. Ponieważ na cewce mam numery tylko głównie potrzebuje kolejnoś tłoków.
Silnik jest do remontu wymiana tłoków i cylindrów to nie jest remont.
Patrzę po tych tłokach i cylindrach to widzę duże zużycie, więc po co wymieniać jeden tłok. Tu wchodzi w grę kapitalka. Wymiana tłoka to pikuś, wyciągasz zabezpieczenie wysuwasz stworzeń i wkładasz drugi w odwrotnej kolejności. Powinieneś mieć trzy przyrządy do wkładania tłoków, jeżeli nie masz to wypinasz wszystkie tłoki wkładasz do cylindra i wysuwasz...
Jak składałeś silnik to smarowałeś wszystkie części olejem, on musi się wypalić. Najpierw świeca. Później gaźnik, a w między czasie możesz sprawdzić czy nowy tłok nie jest niższy od oryginału. Nie powinien w GMP być niżej od krawędzi cylindra.
Jesteś w stanie dać namiar na firmę która zrobiła uszczelkę na tłok?
U mnie podobny przypadek, ten sam pacjent 2.3 165KM wymiana tloka na nowy, naprawa glowicy etc, Zakup 4 nowych wtryskow 372R kodowanie Clipem, auto chodzi 2 dni dobrze, potem wtryski graja kiedy silnik zimny I pod obciazeniem, po przejechanu 20-30 kilometrow stuki ustaja I silnik chodzi miekko. Kupiony drugi set wtryskow nowych to samosie dzieje, 2...
Moim zdaniem stuka tłok. Wymiana rozrządu może nie jest bardzo skomplikowana ale śruba trzymająca koło pasowe jest dość mocno dokręcona i trzeba mieć mocny klucz pneumatyczny lub dorobić blokadę, (w kole są gwinty m8.)
Cylinder zostaw w spokoju. Dziura w tłoku od nieudolnego blokowania wału (nie wiem czy to Twoja robota czy dałeś komuś aby zepsuł ach szkoda gadać). Koło zamachowe w zasadzie powinno być wymienione choć piła będzie chodziła (brak wyważenia może przyśpieszać zużycie łożysk itp.). Nie wiem po co rozebrałeś gaźnik. Uszczelniacze i tłok tylko oryginał jeżeli...
Witam, kolego odwrotnie, jasny pierścień ma iść pierwszy.
Nie pierścienie, tylko jeśli cylindry nie mają jeszcze zbyt dużego progu, to wymiana tłoków . Wymiana samych pierścieni to wyrzucenie pieniędzy w błoto i ponowne, jeszcze większe wydatki.
Nikt ci nie odpowie, bez pomiarów, żadnych szczypiec nie potrzeba da rade bez nich, potrzebny szczelinomierz, ale nie wiadomo czy np cylindry nie są zuzyte trzeba zmierzyc średnicówka
Nową uszczelkę pod cylinder możesz wyciąć z kartonu. Zdejmując cylinder do zmiany uszczelki sprawdź czy nie założyłeś tłoku odwrotnie ma być strzałką w stronę wydechu. Do sprawdzenia dolot również gaźnika czy jest szczelny oraz uszczelniacze wału.
Ustawiaj na znaki. Pierwszy tłok w GMP (górne martwe położenie), wałek na znaku i pompa również.
Pierścienie mogłeś wymienić ale zmierzyłeś cylinder tłok ? Mogły być zużyte a wymiana pierścieni mogła nic nie dać A zaworki ładnie przylegały czy dość duże prześwity miały ?
Mam wrażenie, że tu mógłby być zbyt gorący tłok od ubogiej mieszanki. Może wymiana gaźnika była strzałem w kolano?
Witam, pomierzyłem wstępnie elementy. https://obrazki.elektroda.pl/3703853400_... https://obrazki.elektroda.pl/5205813600_... Honowanie i wymiana tłoków by nie wystarczyła w tym silniku?
Trudno powiedzieć, co najczęściej się uszkadza. Z twojego opisu wynika, że uderzenie poszło poprzez uchylone zawory na wałek. Wał korbowy jest mocniejszy, bo przenosi duże siły - mogło mu się nic nie stać. Należy po takim wypadku zweryfikować wszystkie elementy, tzn wał, tłok, wałek rozrządu, głowicę z zaworami (korbowód wiadomo że wymiana). Trochę...
Właśnie dlatego że mam świadomość z którego roku jest samochód-nie warto się pakować w jakieś wielkie koszty.A z racji że i tak będziesz miał rozłożony silnik możesz przy okazji wymienić same pierścienie(lepsze to niż szlif na starych tłokach-który Ci chodził po głowie). Ale wszystko się zweryfikuje po rozbiórce i oględzinach. Według katalogu INTER...
Witam. Jestem posiadaczem A4 B8 1.8 tfsi CDHA mam problem z ubytkiem oleju rzędu 1.2l na 1000km. Czy jest ktoś kto ma doświadczenia z remontem tego silnika lub wymiana tłoków z pierścieniami?
Cylinder, tłok, wał, łożyska, to jest nieopłacalne, chyba że założysz jakieś tanie badziewne zamienniki. Zamiennika wału raczej nie znajdziesz. Moim zdaniem szkoda kasy i nerwów.
proszę o pomoc - co może być przyczyną braku ciśnienia, 0 bar!!! ???, silnik po remoncie, szlif, wymiana tłoków, pierścieni, panewek, sprawdzona/zrobiona głowica, wymieniona pompa oleju. Przed złożeniem silnik był dobrze umyty, gdzie może tracić się ciśnienie? miał ktoś takie problemy? kontrolka zapaliła się po jakiś 30 minutach pracy po remoncie, ponownie...
Moczysz sznurek w oleju, wsuwasz go przez otwór po świecy zostawiasz jeden koniec na zewnątrz. Dociskasz tłokiem do zaworów.
Co to znaczy zajechany motor ? Ogólnie to silnik do naprawy głównej, gdzie dawniej wielu właścicieli samochodów osobowych to robiło nie mając nadziei na zmianę samochodu z wielu powodów (zwłaszcza mała dostępność nowszych egzemplarzy). Często np. w motocyklach był to szlif cylindra+ nowy, nadwymiarowy tłok i pierścienie, albo nawet kupno i wymiana...
Wtryski do sprawdzenia na początek. Bo zaraz dziura w tłoku będzie.
jak zrobisz szlif cylindra to jak chcesz zostawić tłok jak będzie latał po cylindrze?
Najprościej będzie wykręcić świecę, pokręcić wałem by tłok był pod wierzchem (chodzi o to aby wszystkie kanały w cylindrze były zamknięte przez tłok i aby tłok nie pociął sznurka w cylindrze i czegoś tam nie uszkodził) i napchać przez otwór po świecy sznurka. I kręcić.
Smarowanie lub wymiana uszczelek na tłoku zaparzacza rozwiąże problem
regeneracja kosza to nic innego jak wymiana tłoków i tarcz ciernych. regeneracja konwertera to już grubsza sprawa i ja tego nie robię bo nie mam takich urządzeń ( wysyłam do firmy zewnętrznej ). Przesłanie całej skrzyni nic wielkiego nie da bo wszelkie diagnostyki ( w takim przypadku ) trzeba wykonać na samochodzie. Rozszczelnienie ciągu hydrokinetycznego...
tłok termobloku do wyczyszczenia i regeneracji (wymiana oringów)
A co z wymiarem tłoków?Coś kolega za bardzo kombinuje.
Problemem był wypalony zawór .
Pełny remont z wymiana tłoków tysiaka nie przekroczy a skąd wiesz co kupisz za 1500??
Jak działało, to podłączaj jak było. Kolejność , tak jak piszesz, 1,3,4,2 licząc od rozrządu. Jak tłok pierwszego cylindra będzie w GMP to palec powinien mniej więcej pokrywać się ze stykiem do przewodu zapłonowego do pierwszego cylindra w kopułce. Uważaj, bo są dwa takie ustawienia, bo tłok 4 cylindra też będzie w górze, tylko na pierwszym będzie koniec...
Tłok termobloku do czyszczenia i regeneracji (wymiana uszczelek)
18 miesięcy temu robilem remont kapitalny silnika, szlif cylindrów wymiana tłoków, panewek, itd
GG chwilowo nie mam. Ale napiszę co nieco tu. Kompresor jest niezbędny. Nie kombinuj ze sznurkami itp. A to dlatego, że podkładka o którą opiera się sprężyna zaworu jest zakleszczona na zamku. Aby ją odkleszczyć, musisz konkretnie (i zapewne kilkakrotnie) przyłożyć sporym młotkiem w podkładkę. Jeśli zawór w chwili uderzenia będzie podparty nieosiowo...
Ludzie. To działało 20 lat temu. Remont lub wymiana silnika.
Pompa hydrauliczna nie ma znaczenia, chyba że masz nieszczelny dolot w skrzyni i pompa zaciąga lewe powietrze zapowietrzając układ hydrauliki (podnośnik też byłby gumowy). Siłowniki powinny odpowietrzyć się same podczas pracy. Trzeba je wcisnąć do samego końca. Jeżeli mają dziwną konstrukcję w okolicy przyłącza, to spróbuj je odpowietrzyć ręcznie jak...
... W maju 2015 wylicytowałem (w ciemno) drugą HD1090, za 695,50 zł na All...... Była "po zamrożeniu", ale, na szczęście głowica była cała (trochę szczęścia. Była mocno wyeksploatowana, więc zleciłem: wymiana tłoków, wszystkich łożysk, wszystkich zaworków i uszczelnień, wyłącznika Condor, rurki wyjściowej (jacu, dziękuję), może jeszcze coś. Obydwie...
Zanim dotrą się pierścienie trochę to potrwa. Biorąc pod uwagę fakt niezbyt częstego używaniua kompresora potrwa to lata. Najlepszym rozwiązaniem jest wymiana całej góry tłok, pierścienie, cylinder.
Nie wiem co to za silnik ale żeby jeździł jak nówka to szlifowanie cylindrów i wymiana tłoków jest niezbędna jeżeli są w górnej części tulei progi wyczuwalne palcem. Bez tego będzie słabo reagował na gaz i będzie miał zawsze jakieś 10% mocy mniej niż z nowymi tłokami niezależnie od zabiegów jakie będziecie Państwo wokół tego silnika czynić.
Połowa koszyczka, druga jest pomiędzy łożyskiem a uszczelniaczem. Dlatego wał jeszcze się kręci. Jeżeli cylinder nie jest uszkodzony, to wymiana tłoka, łożysk, uszczelniaczy i powinien działać. Te ślady, w komorze spalania, nie przeszkadzają.
Nie łudź się, że wystarczy wymiana łożysk i uszczelniaczy. Dolicz, cylinder, tłok, korbowód, regenerację tylnego amortyzatora, olej i uszczelniacze do lag. Jak nie będziesz miał szczęścia to dodatkowo dojdą hamulce, tarcze sprzęgłowe, zużycie skrzyni biegów, łożyska główki ramy, wahacza, kół. To motocykl wyczynowy, prawdopodobnie wymagający generalnego...
Witam, Wymiana tłoków w silniku d21 może mieć taki skutek jak się założy tłoki o innym nr katalogowym , są cztery rodzaje tłoków , do każdego jest wersja naprawcza po szlifie tulei. Ponadto jeżeli był wyjmowany wał korbowy to : -źle dokręcone koło zamachowe -źle ustawiony wał wyrównoważający.
Nie istnieje instrukcja rozbiórki, chyba że ktoś ją sobie autorsko stworzył. Można kupić na north, uszczelki na tłoku jak najbardziej wymienić. Należy pamiętać , że wentyle dystrybutora są dosyć delikatne i bardzo łatwo je uszkodzić. Sama wymiana jest dosyć skomplikowana ze względu na konstrukcję ekspresu.
może to powodować takie objawy, pamiętaj żeby tłok ustawić wysunięty,najlepiej czujnik zegarowy nawet suwmiarką można sprawdzić przez tą śrube na środku głowicyw jakim połozeniu jest tłok i nie trzeba wtedy paska ściągać, delikatnie dokręcaj głowice tłok jest kruchy lubi pęknąć przy krzywym dokręcaniu
Z cylindrami jeszcze nic nie robiłem, są tak jak były. Stare pierścienie mam odłożone kompletem i oznaczone na jakich tłokach były, więc gdyby bezpieczniej było założyć z powrotem stare pierścienie, to wyczyściłbym tylko olejowy, ściągnął naloty gdzieniegdzie nagaru z rowków w tłoku i założyłbym stare, na te tłoki na których pracowały.
Poduszki sprawdzałem, wszystkie są ok. Dwumasa też. Silnik drga mi od czasu remontu(wymiana tłoków i pierścieni). Cylindry i głowica są ok. Nikt nie może mi zdiagnozować co to może być.
To nie dobrze... muszę jeszcze raz wyregulować zawory i sprawdzić kompresję. Cudów się nie spodziewam i pewnie czeka mnie wymiana tłoków. Który zestaw naprawczy polecacie?? bo jest widzę kilka. Ten ruski orginalny np. widzę mają go w agrostoku za 155 zł szt czy raczej inny?? ma ktoś z tym jakieś doświadczenie??
Nie bez powodu popękała, będziesz musiał zmienić tłok.
Tłok nadaje się do kosza. Prowadnik uchwytu (w boschu taki element jest nazwany "rura" jeszcze gorzej) jest to prawidłowa nazwa elementu nr. 25. Widać że jest pęknięty w miejscu mocowania elementu 33. Ten element i element 31 tak uszkodziły tłok. Sprawdził bym jeszcze łożysko uchylne (wahliwe) element 46 czy nie ma zbyt dużego luzu.
Rozruszać zardzewiały?! Porysujesz/zatrzesz cylinder i tłok. Cylinder do wymiany albo do szlifu, tłok wymiana i ciekawe jeszcze co się dzieje w komorze korbowej. Tak a propos to jak tam się ta rdza dostała?? Spróbuj jeszcze zalać go naftą na 2-3 dni.
Dasz rady. Z wymianą nie jest tak łatwo. Części do tego ustrojstwa są drogie a wymiana wiążąca się z rozebraniem mechanizmu potrafi zjeść nerwy. Zanim rozkopiesz cokolwiek zrób sobie dużo zdjęć. Przydadzą się. Pozdrawiam.
Dzięki za odpowiedź. Czy wystarczy wymiana pierścieni czy układu tłok/cylinder? Tylko rodzi się tutaj pytanie, wokół nowych kompresorów też potrafi być "tłusto", tam raczej wszystko jest spasowane...
eśli cylinder nie porysowany to można dokupić tylko tłoka z pierścieniami i uszczelki. Raptem jeden pierścień . Cylinder raczej do doopy . Wymiana cylinder +tłok z pierścieniem . Pozdrawiam . Dodano po 6 chce się dowiedzieć czy ma jakieś znaczenie w takim silniku jak zamontuje tłok, bo na starym żadnych oznaczeń nie ma, wiec jest jakaś zasada jaka...
Jest narzedzie którym naciskasz na zawór i bez problemu wymieniasz dźwigienkę, chyba nawet na allegro widziałem taki jak nie znajdziesz to poszukam. Tylko ustaw dobrze tłok żebys nie naciskał na zawór jak jest w GMP (u góry). pozdro
Bloku nie mylem byla peknieta tuleja tloka I bylo madlo w ukladzie I Stad ta wymiana . Nie bardzo rozumiem odpowiedzi plyn jest w ukladzie to nie powinno tak byc I z miarki oleju to samo para mylę ze inny powod .
Krups chyba podaje że co 2000 kaw należy wymienić uszczelki na tłoku. Wymiana jej nie jest trudna.
Witam. Mam takie pytanie - mam dłutownicę hilti 104 - dość szybko się zaczyna przgrzewać i objawia się to klejącym się tłokiem - jak się odsuwa przecinak od betonu to są takie "strzały" - myślę, że bijak przykleja się do tłoka, boję się że uszkodzi mi któryś z elementów. Czy to będzie spowodowane zużytymi oringami czy czymś innym? Dostanę takie uszczelnienia...
Zgadzam się ze staszko05 prawdopodobnie kłopoty z głowicą. A uszczelki w przypadku gdy masz mleko w oleju wymienia się wodne i olejowe oraz tłok prawdopodobnie porysowany.
Wkładasz kawał sznurka przez otwór świecy dopychasz tłokiem do zaworów. Zdejmujesz zabezpieczenie,sprężynę, uszczelniacz.Wyciągasz sznurek .
Tylko zrób sobie fotki, szczególnie po ściągnięciu młynka i odłączeniu przewodów .Sprawdzenie bloku grzejnego i jego wymiana nie jest trudna. Po wyciągnięciu bloku wyjdzie razem z tłokiem. Wszystko dokładnie rozkręcić i umyć, sprawdzić uszczelki oringi a najlepiej wymienić. Przy składamiu dobrze nasmarować smarem spożywczym wszystkie uszczelki.
Wymiana uszczelek na tłoku zaparzacza.
Myślę że pilarka nie była całkowicie sprawna, gdy ja wypożyczałeś. Trudno będzie teraz coś udowodnić. Pamiętam podobny przypadek, wtedy do cylindra wpadła śrubka mocująca przepustnicę do osi. Ten "serwisant" nawet nie zadał sobie trudu aby wydmuchać ten cały syf. Jeżeli remont tego gaźnika był też tak robiony, to na skutki nie trzeba było długo czekać....
Nie widać tłoka ani cylindra gładzi, ale przy takim zużyciu to raczej wymiana silnika.
Witam.Nie zatarł się przypadkiem w niej cylinder?Ódkręć tłumik i przez okienko wydechu sprawdź w jakim stanie jest gładź cylindra i tłoka,oraz pierścienie.Jeśli są rysy albo ślady przypalenia,to silnik masz przegrzany,wymiana cylindra i tłoka.Możesz też mieć nieszczelną piłę,uszczelniacze wału się rozsypały.Po odkręceniu sprzęgła będziesz miał pod sprzęgłem...
Dokładnie jak kolega ustawiał luzy zaworowe, czynności po kolei. Tłok był na górze?
Ponieważ nie udało Ci się uruchomić silnika, nawet z podlaniem paliwa wprost na tłok, więc sprawdź ciśnienie w cylindrze. Jeśli będzie ono poniżej minimum tj. do ok.4 bar, to niestety coś namieszałeś, albo dałeś części tzw. "używki". Może podczas montażu popękały pierścienie. W jakim stanie jest uszczelka pod głowicą, czy prawidłowo zamontowałeś głowicę...
yamaha wymiana tłok wymiana tłok stihl husqvarna wymiana tłok
blaupunkt szumi magneśnic wirnik sterowanie rolet zewnętrznych
Programowanie termostatu w BASCOM z DS18B20 Climatronic w Audi A4 B8: zimne powietrze z dmuchawy