Uszczelka pod głowice grubość taka jak była.
Ale co się zmieni wystawanie tłoków, czy wpuszczenie zaworów? Po każdym planowaniu zawory powinny zostać obniżone do wartości podanej przez producenta.
Naprawa nie opłacalna raczej wymiana głowicy plus planowanie...
Panowie, ponieważ czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą w samochodzie Passat 1.9tdi 99 rok AHF. Chciałem się trochę przygotować. I utknąłem.... Silnik rozkręcony wymyty wszystko pozaznaczane poopisywane i pytanie mam. Głowicy w tych TDI się podobno nie planuje tak ? Bo niektórzy mówią że się planuje tam głowicę, jednocześnie dobierając potem uszczelkę...
Czeka cię coś więcej niż kolejna wymiana uszczelki pod głowicą , planowanie lub wymiana głowicy , planowanie bloku a może też być coś innego .
Vag sam się odpowietrzy akurat tutaj. Niestety wszystko wskazuje na problem z uszczelką pod głowicą
Co Panowie na to? Przy znacznym przebiegu mogą być wyrobione gniazda PD w głowicy, i wymiana kompletu uszczelek może okazać się fiaskiem.
Daj do fachowca i po problemie
na 100 głowica nie ma co wiecej szukac obowiazkowo do planowania przed planowaniem zdjąć wałek rozrzadu zedy wszystkie zawory byly zamkniete[zrobia ci to tez ci co planuja ale po co placic} po złozeniu konieczna wymiana paska rozrxzadu
Witam Wymieniłem uszczelkę pod głowica problem został. Mechanik szukał dalej i znalazł że są 3 czujniki temperatury i jeden dawał zły odczyt. Załączam zdjęcie ze sterownika. Na razie przejechałem około 1500km i nie dolewalem. Pewnie wymiana uszczelki nie była potrzebna. PS wymiana chłodnicy EGR tez była. Wcześniej Dodano po 2 W załączniku zdjęcia czujnika...
Już się boję tym bardziej że będzie też wymiana uszczelki po głowicą i planowanie, bo po objawach uciekania płynu chłodzącego wszystko wskazuje na uszczelkę ! Jak myślisz ile razem wyjdzie??
Pęknięta tuleja 4-rtego cylindra. W sumie częsta usterka tego silnika. Powiedz mi da się to jakoś naprawić, wymienić bo to już jakiś trop a nie wymiana silnika jak mi sugerowali pseudo-mechanicy!!
Coś mi się zdaje że nie pomoże diagnostyka ale kody migowe można czytać. Poniżej kilka moich pomysłów z życia wziętych. 1. wymiana sondy lambda - steruje ona kontem wyprzedzenia zapłonu i dla tego auto nie równo pracuje 2. dymienie może być przyczyną właśnie uszkodzenia sondy ale może również sygnalizować uszkodzenie uszczelki pod głowicą (szary dym...
Tak Była planowana, wymienione wszystkie uszczelniacze pompek, uszczelniacze pompy diesla, szklanki i rególowane pompki(rególacja była robiona jeszcze w polsce przez obeznanego mechanika bo głowice miałem w Polsce do planowania). Tu na miejscu była zakładana do silnika wymiana rozrządu rolek pasków itd.
Wymień uszczelnienia na pompowtryskach. Miałem kiedyś taki sam przypadek. Zerknij jeszcze do filtra paliwa czy nie jest czarny. Dodano po 51 Napisz jeszcze co to za silnik ale obstawiam jak wcześniej że PD. Zdarzały się wadliwe pompy lukas ale one ciekły. Przy okazji wymiany uszczelnieñ wymieñ metalową uszczelkę pompy paliwa(między pompą a...
Silnik mam AJM....jeszcze przyjdzie mi uszczelkę pod głowicą wymienić?? Nie wiem czy to już się opłaca robić, podjadę do fachowca niech oceni, ale wymiana uszczelki to chyba nie są tanie rzeczy ... Dodano po 2 A odpowietrzenie silnika od dołu?? Co to znaczy , nie mam za dużo wiadomości o mechanice a zawsze czegoś można się od kolegów po fachu dowiedzieć......
No właśnie z tym dymem to różnie bywało jak potrzebowałem szybciej ruszyć to po wżuceniu ok 3000-4000 obrotów i ruszeniu to wyglądało to jak bym faktycznie był parowozem wszystko obrzygane do okoła olejem :( kurcze wymiana pierścionków to już gorsza sprawa bo musiał bym cały reszte silnika wyżucić bo miska olejowa dołem na pewno nie wyjdzie... tak myśle...
No mało miejsca, ale jakoś to się robi. Najlepiej umyć silnik i sprawdzić dokładnie za pomocą lusterka lub kamery inspekcyjnej. Wymiana tej uszczelki niestety wiąże się z rozebraniem rozrządu. W przypadku jeśli jednak cieknie spod górnej części głowicy na której są osadsone walki również wymaga to rozebrania rozrzadu
Witam, mam problem z odpalaniem w niskich temp. Problem pojawia się przy 4 stopniach na + i im niższa temp tym gorzej. Auto po wymianie uszczelki pod głowicą ale problem był już przed wymiana. Przy wymianie uszczelki zrobione inne rzeczy, dotarte zawory, uszczelniacze zaworowe, oringi na pompowtryskach, wszystkie uszczelki nowe, pompowtryski ustawione...
Dodam, że wymieniana była uszczelka pod głowicą, a głowice dałem sporadycznie do zweryfikowania. Wymieniono tylko 8 prowadnic na zsacych. Po złożeniu 3 tygodnie jazdy auto zaczęło nierówno pracować, uszkodzony czujnik położenia klap i silnik pracował równo. A teraz zaczęło z tym olejem auto na warsztat, to wymiana pompy oleju i lipa. Dwa dni i dalej...
Mam prośbę. Mam passata b3 1.9td rocznik 93. Ten samochód ma dla mnie wartość sentymentalną i chciałbym sam przy nim troszkę popracować. Mam w garażu kanał więc nie będzie problemu z dostaniem się do dolnych parti tego samochodu. Czy może ktoś mi podpowiedzieć jak prawidłowo wymienić uszczelki z pod dekla nad głowicą , z pod głowicy i z misy olejowej...
filtry były wymieniane nowe Nie ośmieszaj się zajrzyj do filtra paliwa i zobaczysz kolor paliwa -nawet tam nie zajrzałeś poza tępa wymiana bezsensowna bo nowy. Filt bez namysłu wymieniłeś na nowy, a syf paliwa pozostał. zapowietrzenie nie grozi gdy do filtra przed wymianą wlejesz trochę paliwa, szczelny układ paliwowy sam się odpowietrzy. Paliwo jest...
ja nie udzielam porad tylko pisze forumowiczom co było przyczyną spadku mocy po wymianie uszczelki pod głowicą w moim passacie Ja mam problem z głowy niech inni mają jakiś obraz czego szukać Dodano po 21 trans-serwis. Widze ze z ciebie mechanik taki jak i z tych co mi uszczelke pod głowicą wymieniali. Tłumacze że podstawowym błedem jest jebniecie pompowtrysków...
Głowica zmieniona na inną(planowana oczywiście) Ale wysokość nie sprawdzona - może już być spiłowana poniżej wymiaru krytycznego. W ogóle VW zabrania planowania głowic - w przypadku niepłaskości, wymiana kadłuba. Jak już jednak do "zgwałcenia" czoła głowicy doszło, to trzeba pogłębiać gniazda zaworowe i korygować grubością uszczelki, pomimo że powinno...
witam, nie wiem co to za mania wymiany uszczelki bez planowania płaszczyzny głowicy? pewnie śrub też nie wymienili? skoro była wymiana uszczelki to była nieszczelność, co do przypadku :D kilka w miesiacu, teraz niech zaczną od sprawdzenia kompresji musi byc 25-31 bar a róznica nie wieksza pomiedzy cylindrami 5 bar ja osobiście dopuszczam 2 bary ale...
Tak jak w temacie. Posiadam Passata XI 1999r. silnik AJM 115KM PD. Problem polega na ty, że gdy silnik jest zagrzany do temperatury pracy, czyli 90st, to zaczynają się kłopoty typu trzęsienie całym samochodem podczas przyspieszania na 3, 4 i 5 biegu. Trzęsie tak, że trudno jest jechać.Na wolnych obrotach momentami delikatne falowanie obrotami od 780...
Do domex32 miałem taki przypadek w leonie 1.9TDI 150KM na pompowtryskach czasami lekko kopcił na biało płyn na wolnych obrotach nie ubywał po wolnej jeździe było dobrze, po szybszej zapalała się lampka braku płynu w układzie chłodzenia i trzeba było dolać około 1,5 litra okazał się że była to uszczelka pod głowicą. Poszperałem troche i podaje odpowiedzi...
a co myślicie o punto? Czy za 3000zł to dobry wybór? Czy może lepiej jakiegoś saxo albo corse? Czy ople za 3000zł nie będą pognite za bardzo? Ja właśnie zdecydowałem się na: Punto I 1.2 75KM (3-drzwiowe) 1997r przebieg niecałe 200 tys. Zapłaciłem za niego 3000zł Poprzedni właściciel wymienił gałki drążków i zakonserwował progi. Cieszyłem się nim 4...
Jak masz 3 tys to szukaj zadbanej skody felicji lub tego typu auta . Kupisz od pierwszego właściciela z małym przebiegiem, albo jakiegoś fiata marea, passata B4 w benzynie z gazem itd. W ogóle bym odrzucił jakakolwiek markę tylko bym szukał samochodu w jak najlepszym stanie. 400 zł to dzisiaj nie starczy na podstawowe ogarniecie hamulców, a Ty liczysz...
hmmm właśnie o to chodzi że nie mam pojęcia dlaczego pękł mi blok po prostu w pewnego dnia w zbiorniczku zobaczyłem płyn wymieszany z olejem zabrałem się za wymianę uszczelki pod głowicą, sciągam głowice a tam takie pęknięcie że sie naprawdę wkurzyłem ma chyba z 4cm ale tylko w miejscu gdzie jest kanał wodny ale jest już jakieś 3mm od cylindra i nie...
Czujnik, o którym wcześniej pisaliśmy to czujnik temperatury płynu chłodzącego (podwójny) siedzący w króćcu wychodzącym z głowicy a inny czujnik mający wpływ na prawidłową pracę silnika to czujnik temperatury paliwa siedzący w nastawniku pompy wtryskowej pod jego pokrywką i do Twojego silnika ma on nr 028 906 040 C ale tak namieszałeś w tym ostatnim...
Mam problem z autem -dymi na biało. (Passat B5 1.9 TDI) Moje pytanie brzmi co może być przyczyną, że auto dymi? Albo lepiej gdzie szukać przyczyny, czy mogą to być te wtryskiwacze . Naprawione: planowanie głowicy, uszczelka pod głowicą, regeneracja turbiny, uszczelniacze, przeczyszczony cały obwód paliwowy, wymiana chłodnicy oleju. Poniżej napisałem...
Zgadzam się z Kiperem że lepiej już chyba kupić Poloneza bo wczesniej miałem Poloneza i nie maiłem z nim większych problemów nie licząc wiecznie zapiekających się hamulców i ciągłej rdzy więc zachciało mi się kupic coś zagranicznego, a że strasznie podobał mi się Passat B3 kombi a że jakos trafił się doś ładny w dobrej cenie więc sie skusiłem. Wersja...
Wasze odpowiedzi nadal nie są konkretne.Napisałem wam wszystko co i jak a wy nadal dupiny piszecie.Czujniki były zmienione na nowe i nic dalej pisk.Przez to zmierzone zostało ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku.Zagar pokazał 1bar.Przeprowadzony został remont silnika.Panewki na wale i korbowodach pozmieniane pierścienie,uszczelki głowicy i klawiatury...
Bo może koślawo chodzić od nierównej kompresji , w tdi pd potrafi wytrzeć się krzywka wałka że szklankę zje kolektor kolorowy potrafi być zabity na amen syfem . Plus wiejska technologia która radośnie zawitała do tych silników i nie wiadomo co tam i od czego siedzi po mity typu planujesz głowice to uszczelka grubsza.
Witam serdecznie borykam się z problemem już od tygodnia i rwe włosy z głowy. Pacjent to Passat b5 1.9tdi pd 130km Automat.Gdy do mnie przyjechał nie miał mocy i kopcił jak z lokomotywy. spadek mocy szybko naprawiłem(pęknięty wężyk na gruszce od geometrii łopatek turbo)zabrałem się za drugą usterkę mianowicie wymiana pierścieni i regeneracja głowicy....
Straciłem już wiarę w mojego paska. Wiem, że 115km to nie jest za dużo, zwłaszcza, że pewnie połowa koni uciekła ze stajni, ale bez przesady.. Od początku.. Auto na biegi jałowym strasznie słabo wchodzi na obroty, potrzebuje kilku dobrych sekund żeby obroty wdrapaly się na poziom 3tys. Sprawdzałem w ojca BMW i Touranie z silnikiem 2.0 oraz w siostry...
Mogę się podzielić moimi doświadczeniami w poszukiwaniu dziury w całym. W megance z pierwszym razem nie umiałem zlokalizować przecieku. Pod samochodem sucho, pod maską też, a płynu ubywało. Na przeglądzie rejestracyjnym jak samochód podniesiono do góry i gość sprawdzał zawieszenie, ja w tym czasie oglądałem sobie jak wygląda podwozie. Zauważyłem, że...
Witam. Od wczoraj jestem posiadaczem Passata B4 1995 rok z silnikiem 1.9 TDI 90 koni (1Z). Generalnie podczas oglądania i zakupu wszystko było ładnie, pięknie. Silnik pali na pół obrotu rozrusznika zimny i ciepły, chodzi równo, nie kopci, nie dławi się ani nie gaśnie. Jest dość żwawy więc myślę że trzyma moc. Po podpisaniu papierów w drodze do domu...
WITAM DO ZAOFEROWANIA MAM PAŃSTWU SWOJE WŁASNE AUTKO I MUSZĘ PRZYZNAĆ IŻ NIGDY MNIE NIE ZAWIODŁO . AUTO NABYŁEM OD PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA I JEST Z NASZEGO POLSKIEGO SALONU , SAMOCHÓD JEST NA BIEŻĄCO SERWISOWANY NA CZAS WYMIENIANE WSZYSTKIE FILTRY I OLEJE . POMIMO IŻ POD MASKĄ ZNAJDUJE SIĘ SILNIK 1,9 CZYLI JEDNA Z NAJSTARSZYCH I NAJMNIEJ ZAWODNYCH JEDNOSTEK...
Witam,w passacie 1.9 tdi AVB 2001 po wymiane uszczelki pod glowica samochod ciezko zapala i mozna kopci na siwo,przed wymiana bylo ok,uszczelka byla wymieniana poniewaz byl w plynie olej,szczelnosci nie sprawdzalem,glowica byla tylko planowana,rozrzad na 100% dobrze poskladany,poradzcie cos bo nie wiem za co sie zabrac,pozdarwiam
Witam. Uszczelniacz kosztuje ok 2 pln.Potrzeba ich osiem sztuk.Takie byłyby koszty gdybyś potrafił sam wykonać wymianę. Ile weźmie mechanik, tego nie potrafię powiedzieć.Oby mechanik nie zechciał ściągać głowicy, wtedy wzrosły by koszta części - uszczelka pod głowicę, oraz koszty robocizny.
Awaria pompy wody nie następuje nagle, ale postępuje w czasie. Uszkodzenie łopatek wirnika (najczęściej plastikowych) jest wynikiem m.in. zapowietrzenia się układu i pojawiającej się wówczas kawitacji: ... Oprócz ubytku płynu słyszę także od 4 miesięcy przy dodawaniu gazu na rozgrzanym silniku jakby "przelewanie się" wody pod deską rozdzielczą, jakby...
Witam...mam 3 sprawy 1)Nie wskazuje mi w moim passacie temperatury cieczy...Kroki które już poczyniłem -wymiana czujnika -wymiana kabla do zegarów -wymiana zegarów -wymiana kostki wpinanej do czujnika I dalej to samo.Zalezy mi na tej sprawie bo kiedys popsuła mi sie pompka wody jak jechalem..i nawet o tym nie wiedzialem bo mi nie pokazało na zegarach.Wypaliłem...
VW Passat B6 , palil spore ilosci oleju ok. 1l / 500 km. Zrobilem remoncik silnika , wymiana pierscieni ,uszczelniaczy zaworowych ,uszczelka pod glowica po drodze, wraz z nowym lancuchem i napinaczem. Silnik na biegu jalowym chodzi rowno ,wrecz idealnie i cicho lecz gdy wkrecamy go na obroty to od ~2200 rpm do ~3200 rpm dzwonia zawory lub sam lancuch,ponizej...
Witam. Panowie i Panie mam problem z moim Vw passat b6 2.0tdi (BMP) 2005-06r. Problem wystąpił po nazwijmy to remącie silnika. Odstawiłem auto na warsztat na wymianę uszczelki pod głowicą i Regenerację turbo. Co się okazało że głowica jest uszkodzona, ale to mało istotne. Mechanik stwierdził że turbina i głowica uszkodzona została przez zapchany DPF...
Trochę z własnego doświadczenia „taxi”: 5 lat jeździłem mercedesem 124 silnik 2,5 Di żółty po niemieckiej taxi 400 tys km , gdy sprzedawałem maił 900tys spalał zawsze ok. 7,5-8 l ON, nigdy nie odmówił mi posłuszeństwa, zawsze mi „sugerował” co należy wymienić z kilkudniowym wyprzedzeniem, nie zdarzyło mi się abym nie mógł następnego...
passat wymiana uszczelka głowica uszczelka głowica passat wymiana uszczelka głowica
at90s2313 zamiennik spawarka normy cewka pompa
falownik elektronix falownik elektronix
Canon drukarka miga pomarańczowa dioda, litera P EKOKONDENS CRYSTAL II PLUS - ustawienie temperatury CWU