Witam . W kolektorze puszcza uszczelka od strony pojemnika płynu chłodzącego . Są dwie uszczelki pod kolektorem , tam gdzie puszcza to zwyczajna zaślepka układu chłodzenia . By uniknąć wymiany całego kolektora , odcina się ten kawałek i dorabia odpowiedni kawałek tworzywa i uszczelnia się układ .Są tam dwie śruby mocujące . Miałem problem właśnie z...
Kolektor ssący składa się z 2 części. Rozkręcasz go na łączeniu - 5 śrub na imbusa. Później od ściany grodziowej jest jedna śruba. W sumie zdjęcie kolektora to maksymalnie 10min roboty. Ściągasz rurę od przepustnicy i powinno być wystarczająco miejsca a jak mało to odpinasz wąż od serwa i od systemu EVAP. Więcej roboty przy demontażu pokrywy niż przy...
1. Auto wyposażone w przepływkę - czyścić podmienić od innego, nie stosować zamienników. 2. Pomiar czujników wałka G40 i wału G28 tylko na oscyloskopie lub podmiana, inne pomiary to shit 3. Jeżeli w aucie coś było robione i potem awaria - robimy to jeszcze raz (np. rozrząd - usawienie, filtr paliwa i rurki czy nie pozamieniane i filtr w złą stronę założony)...
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
Wtryski poszły do sprawdzenia. Zfrezowanie dwóch zapieczonych podkładek wtryskiwaczy. Kontrola pompy bo mam opiłki w baku, ale raczej to opiłki nabyte na stacji benzynowej, bo te pompy ponoć nie opiłkują. Pompa ssąca jest z elementów stalowych a opieki w baku brązowe. Auto chodziło ogólnie, ale ma 400tys więc chciałem trochę przejrzeć. Wymiana uszczelki...
Witam okazała się pęknięta skorupa od turbo i uszczelka kolektora Dodano po 1 Regeneracja turbo i wymiana uszczelki kolektora rozwiązało problem
25.08 przykręcenie głowicy. Trzeba było nieco wygiąć kątomierz. https://obrazki.elektroda.pl/5569163500_... https://obrazki.elektroda.pl/4715494400_... 28.08 przykręcenie wałków, kolektora wydechowego (katalizatora) i trochę dolotu. https://obrazki.elektroda.pl/6646994800_... 30.08 poskładanie prawie...
Witam jestem posiadaczem VW passat b6 2005rok 150koni kod silnika BLR w automacie Problem polega na nierównej pracy silnika i trzęsącej się budzie jest to bardzo odczuwalne i irytujące moi mechanicy nie są w stanie tego rozwiać do tego miałem wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze ale po usunięciu środka z katalizatora bo byl zapchany sporadycznie wypadnie...
Wymiana uszczelki kolektora ssącego rozwiązała problem.
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
witam jestem posiadaczem audi a6c5 2.4b + gaz v6 1999r 165km automat i mam taki problem, pomiędzy 50km a 60kam jest duże szarpanie i tylko pomiędzy tą prędkością i nie ma różnicy czy na benzynie czy gazie. ora pokazuję się błąd sąda 1 pierwszy żąd i czujnik G28, ale jak mechanik podmienił sąde też pokazywało ten błąd i czujnik jest nowy założony. (at)ElektrodaBot...
Elo, Bujałem się z tymi obrotami ze 2 dni... Przyczyną było ....fałszywe powietrze. Aby to zdiagnozować tj. miejsce zasysania- zastosowałem samostart. Na pracującym silniku trzeba psikać w podejrzane miejsca i obserwować reakcje silnika. U mnie powietrze przedostawało się przez uszczelkę kolektora ssącego na 4 cylindrze. Od góry kolektora i kolektor...
U mnie było podobnie, jak zimny silnik to na pierwszych światłach gasł sinik, obroty falowały. Jak silnik się rozgrzał to wszystko było ok. Usterka zdiagnozowana. Silnik brał lewe powietrze u mnie pomogła wymiana uszczelki kolektora ssącego. (wcześniej robione były: silnik krokowy, regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy, sprawdzenie czujników i...
W sobote jade na sprawdzenie własnie cisnienia paliwa oraz sprawdzenie i wymiana filtru powietrza a także na sprawdzenie uszczelek kolektora i katalizatora, bo na innym forum ktos mi podpowiedział ze też miał podobna przyczyne i pomogło wymiana uszczelki na kolektorze. A co do wtryskiwaczy to moze ich wymiana jest nie droga ale za to koszta samych wtrysków...
Witam zapraszam do dyskusji i opinii, mam zamiar oddać Insignie A 2.0 cdti A20DTH, 196 tys przejechane, na wymianę uszczelki smoka, wymianę kolektora dolotowego, nowy już bez klap, chciałbym aby mechanik profilaktycznie wymienił też panewki korbowodowe i tu pytanie, czy to dobry pomysł, jeśli nie to dlaczego? Jakiej firmy panewki kupić w razie czego....
witam, walcze od dluzszego czasu z moim PT i jak na razie pomysly sie skonczyly. moze szanownym forumowiczum uda sie cos podpowiedziec ? Chrysler PT cruiser 2.4 150KM benzyna + gaz lovato smart krotki opis przebiegu choroby objawy niezalezne od tego czy benzyna czy gaz: - nierowne obroty (cały czas, niezaleznie od temperatury), wprowadzaja silnik w...
Wymiana samej uszczelki kolektora ssącego nie jest zbyt skomplikowana. Klucz 13 i 8 to wszystkie narzędzia jakie potrzebujesz. Musisz odkręcić siedem nakrętek mocujących kolektor i prawdopodobnie poluzować wspornik bagnetu do kontroli poziomu oleju. Mnie to zajeło nieco ponad godzinkę, a robiłem to pierwszy raz i to bez żadnych "pomocy naukowych"
Witam. Przeczytałem ostatnio post w którym opisany był podobny problem do mojego , co prawda w innym samochodzie. Rozwiązaniem była wymiana uszczelek kolektora dolotowego. Przemyślałem sprawę i jest to sensowne z powodu montażu gazu. Przyglądając się silnikowi myślę że trzeba było zdjąć kolektor do wiercenia otworów pod króćce wężyków od listwy. Ale...
Może wymienię uszczelki kolektora ssącego dolotowego ?
Ja mam swojego już ze 4 miesiące i jak narazie nic nie wymieniłem poza żarówkami świateł mijania. Powód - nic się nie psuje igła jak narazie - odpukać. Widzę tylko że zapowiada mi się wymiana uszczelki kolektora wydechowego bo trochę tamtędy mi wieje na silnik. Przebieg mam oryginał na 100% 220 tys. Jak by co zawsze mogę się podzielić jakimiś doświadczeniami...
Witam wszystkich, od 6 lat posiadam auto Ford Puma 2000 r z benzynowym silnikiem 1.7 ( od zawsze bez LPG). Problem wygląda następująco: czasami auto potrafi odpalić dosłownie na sekundę i zgaśnie. Po wystąpieniu tego defektu aby uruchomić silnik muszę wyłączyć i włączyć zapłon ponownie, wcisnąć pedał gazu do końca i po 2 sekundach kręcenia auto odpala...
Witam. Mam problem z wypadaniem zapłonu i mam pytanie do czego zajrzeć w przypadku takich błędów. Błąd pojawił się przy wyprzedzaniu, przeciągnąłem auto z samego dołu do górnych obrotów w pełnym obciążeniu(gaz w podłogę), 4 bieg. Check engine zapalił się na wysokich obrotach, czuć było szarpnięcie silnikiem, zapalił się check i potem zaczął mrugać z...
Witam serdecznie. Otóż od pewnego czasu mocno gwiżdże mi turbosprężarka a także w intercoolerze pojawiają się większe ilości oleju. Szykuje się do regeneracji turbosprężarki, a dokładniej do wymiany samego rdzenia zwanego też korasem. I w związku z tym mam kilka pytań w celu jej demontażu. 1. Czy trzeba od głowicy odkręcać króciec ssący oraz wydechowy...
Tak jak napisał Kolega waski821. Chłodniczka oleju występuje w wielu modelach silników. Wymiana całej chłodniczki ma sens tylko w przypadku gdy jest uszkodzona, krzywa lub skorodowana. Wydawać by się mogło, że aluminium nie powinno korodować, ale miałem właśnie z silniku A16XER taką sytuację. Powierzchnia cłodniczki, do której przylegają uszczelki była...
Witam Okazało się, że z Danielem blisko siebie mieszkamy :) Jutro robimy moje auto. Padł siłownik podciśnieniowy (taka pompka), która porusza właśnie klapami. Niestety brak zamienników tego ustrojstwa i cena to 490 zł. Do tego uszczelki pod listwe wtrysków, pod kolektor i pod przepustnicę. Razem ok 600 zł. Z tego co mi Daniel tłumaczył (głównie to on...
To sprawdź czy się obraca, i jeszcze powinien być przewód z kolektora ssącego do pompy wtryskowej który steruje dawką paliwa poprzez ciśnienie powietrza w kolektorze dolotowym.
Panie i Panowie. CEED 1,6 CRDI. Padła fabryczna turbina (360 tyś). Nowa (regenerowana) została założona. Działa sprawnie ale wyje. Krótki rys: 1. Pierwsza turbina regenerowana, została założona i po zdiagnozowaniu wycia, została wymieniona na inną regenrowaną (i tak 4 razy). 2. Wymiana to : WYmiana wszystkich uszczelek od kolektora wydechowego aż do...
Olej jest w porządku, byłem w serwisie autoryzowanym i sprawdzili. Silnik, komputer, cała elektronika ok, ciśnienie ok. Nie znalazł usterki, ale nie mial czasu na głębszą diagnozę, ale powiedział żebym podjechał po świętach to sprawdzi kolektor ssący bo tylko to mu do głowy przychodzi. I tak mi się przypomniało, że moje auto lubi czasami się na chwilę...
Witam. Poprawnym rozwiązaniem jest wymiana gumowej uszczelki pod kolektorem ssącym jeśli jest tylko ona zużyta. A jak się to robi w praktyce to czytamy( obcinanie kolektora jakieś uszczelniacze itp.) Sam demontaż kolektora jest trochę ciężki na silniku zabudowanym w tym samochodzie. Trzeba się pocieszyć nie ma samochodu w którym wszystko idealnie się...
witam !! Zacznę od historii ponieważ z podobną usterką wylądowałem kiedyś w serwisie i niestety nic nie znaleziono a silnik miał dokładnie takie same objawy jak opisujesz. Proponowano mi wymianę komputera trzy razy świece dwie pełne diagnostyki i ??? nic!!! Pojechałem do specjalisty z polecenia, czekałem 2 godz na przyjęcie i he he zapalił papierosa...
Tak, te właśnie 6 śrub. Odkręcić przewody paliwowe. Zmieniłem i jest poprawa. Dzięki Tomek - przekazuję pkt-y. Niestety pojawił się kolejny problem: przedmuch na uszczelce ostatniej głowicy. Czy wymiana jednej uszczelki nastręczy sporo roboty? M.in. czy wystarczy odkręcić kolektor ssący/wydechowy tylko na ostatniej głowicy? Teraz już wiem, że ostatni...
Z zawyżonymi obrotami na biegu jałowym i przy przełączaniu biegów miałem identyczny przypadek. pomogła wymiana uszczelki m-dzy kolektorem ssącym a szprycą-wessało ją k.... do kolektora i idostawał lewego powietrza. Silnik krokowy sobie nie radził ( zamknął dokładnie zawór dodatkowego powietrza- ale to niewiele dało-powietrze dostawało się przez uszkodzoną...
A co ty na gazie jeździsz czy co? Że ci wypala zawory. Kupiłem ten samochód od znajomego, wypalone zawory odziedziczyłem po nim :D W ramach remontu: - Planowanie głowicy wraz z wymianą zaworów. - Wymiana pierścieni tłokowych - wymiana uszczelki pod głowicą, uszczelki kolektora ssącego i wydechowego itd. - wymiana simering-ów pokrywy dekla zaworów....
Dzisiaj wymieniłem uszczelki między kolektorem a silnikiem, ale niestety żadnej poprawy :( Wyczyściłem wszystkie połączenia, wężyki, wtryski, rurkę od recyrkulacji, przepustnicę. Obejrzałem kolektor od spodu, nie znalazłem żadnych pęknięć czy uszkodzeń. Przy odkręcaniu filtra zruszyłem jedną wkrętkę od gazu i musiałem ją wkleić na nowo. Na obecną chwilę,...
Witam. Około 4tygodni temu sam wymieniłem uszczelkę. Wszystkie potrzebne narzędzia miałem, oryginalna uszczelka po głowice i kolektor to koszt 36zł! Problem ustał, wszystko działa jak powinno. Pozdrawiam. Ja kolektora nie odkręcałem, odkręciłem tylko wężyki, głowica, kolektor, gaźnik został. Przyznasz sam, że wymiana uszczelki nie była skomplikowana....
Od stycznia 2019 po remoncie góry silnika borykam się z problem z moją A3. Silnik przeszedł generalny remont góry silnika, wymieniono: wałek rozrządu, popychacze, panewki wałka, rozrząd, uszczelki na pompowtryskach, uszczelkę głowice, uszczelkę pokrywy zaworów, uszczelkę kolektora wydechowego, uszczelkę kolektora ssącego, uszczelkę pompy wacum, uszczelkę...
Witam! Szanowny przyjacielu. Na wstępie proponował bym,żeby to zrobił fachowiec ponieważ zdjęcie głowicy będzie się wiązało z odkręceniem kolektora wydechowego gdzie urywają się szpilki.Dalej do odkręcenia głowicy potrzebne odpowiednie klucze a przy dokręceniu klucz dynamometryczny. Dalej przy wymianie zaworu potrzebny frez by przefrezować gniazdo....
Witam. Wymieniałem UPG w Seicento, ale 1.1MPI. Na parkingu pod blokiem nie podjąłbym się takiego zabiegu. Głowicę należy oddać do planowania - na pewno nie jest prosta. Koszt niewielki, usługa wykonana w 2-3 godziny. Bez klucza dynamometrycznego nawet nie próbuj się za to zabierać - szkoda uszczelki i Twojej pracy. W 1.1MPI przydatny był kanał do odkręcenia...
Witam, posiadam Megane II ph II 1.6 16V silnik K4M rocznik 2006 jestem przed pierwszą wymianą rozrządu po zakupie i mam kilka pytań. Co należy dokładnie kupić i wymienić? przeszukałem forum i podsumowałem: 1. Rozrząd komplet (pasek, rolka prowadząca, rolka napinająca, śruba) 2. Koło zmiennych faz rozrządu 3. Pompa wody 4. Dwie zaślepki do wałków rozrządu...
Nie posiadam lpg, tzn nie jezdze instalacje posiadam w samochodzie lecz jest dołączony komputer jak i butla zakręcona. Z tego względu ze reduktor posiada juz dziurwa membranę i spuchniete uszczeleki, poza tym silnik ma najechane 300kkm nie chce go katowac gazem już. I tak wydaje mi się ze panewka puka na zimnym bo bo słychać lekkie popukiwanie w środki...
witam kupiłem megane 2000r 1.4 16v z uszkodzoną stacyjką i rozrusznikiem. po naprawie stacyjki i wymianie rozrusznika auto odżyło ale zauważyłem problem z odpaleniem auta kiedy jest ciepłe. Auto odpala od razu(więc to nie wina czujnika wału) ale się dławi i po przegazowaniu chodzi równo, od czasu do czasu silnikiem "bujnie". komputer pokazuje tylko...
Witam. Otóż w maju 2012, czyli 9 miesięcy temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Niestety teraz jest taka sytuacja że od strony rozrządu z tyłu silnika pociło się. Więc tydzień temu postanowiłem dokręcić głowicę. Dokręciłem śrubę od strony kolektora dolotowego dosłownie 2 mm (musiałem na klucz założyć przedłużkę i dobrze się zaprzeć). A chcąc dokręcić...
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. ja mam seata 1,6 16v bcb falowały mi obroty i udało się to naprawić więc mit obalony. ...i co było przyczyną jeśli można wiedzieć? Poprzedni właściciel zaślepił egr. "Odślepiłem" go, wyczyściłem, zrobiłem adaptacje EGRu. (blok bodajże...
Witam. Dziś miałem czas przejrzeć ją znowu. Więc tak, uszczelki kolektora ssącego ok. Nieszczelna uszczelka komory pływaka (prawdopodobnie odkształcona kopułka komory) - nie działa pompka. Po wymianie uszczelki na nową (nadwymiarową) pompka pompuje, kosiarka pali lekko na zimnym silniku za raz. Po godzinie pracy (równomierna praca, normalna moc silnika)...
Zacznę od początku.Miałem mały wyciek.Okazało się że na wtryskach więc decyzja o wymianie kompletnego uszczelnienia wszystkich wtrysków.Przy okazji wymiana przelewów, uszczelki vacum pompy, czyszczenie kolektora i poduszki tylnej silnika.Części to uszczelka pokrywy zaworów, górna i dolna kolektora, uszczelka vacum pompy plus komplet uszczelnienia zaworów...
Cześć spod kolektora cykało, więc zdjąłem kolektor, pokrywę dekla i okazało się, że z okolic miejsca osadzenia wtrysku (1) wydobywają się spaliny. Mix znalazł sobie drogę na zewnątrz poprzez 2 centymetrową warstwę czegoś co przypominało zastygnięty lepik - cały dekiel był tym zalany, zaklejony. Wyjąłem wtrysk okazało się, że miedziana uszczelka pękła,...
a co myślicie o punto? Czy za 3000zł to dobry wybór? Czy może lepiej jakiegoś saxo albo corse? Czy ople za 3000zł nie będą pognite za bardzo? Ja właśnie zdecydowałem się na: Punto I 1.2 75KM (3-drzwiowe) 1997r przebieg niecałe 200 tys. Zapłaciłem za niego 3000zł Poprzedni właściciel wymienił gałki drążków i zakonserwował progi. Cieszyłem się nim 4...
A więc panowie, na pewno był przegrzany bo wentylator się nie załączał po osiągnięciu temperatury więc wymieniłem czujnik na ten 87 stopni czułości załączania i po problemie, uszczelka była kompletnie wypalona od strony kolektora i ku mojemu sczęsciu to była jedyna przyczyna wycieku a nie typowe dla tej głowicy wżery które zawdzięczamy starym generacjom...
http://www.turbosprezarki.pl/eksploatacj... Jeśli masz takie doświadczenie, jak "Twój" znajomy mechanik, to sobie odpuść! Co do montażu, to tak: 1.Przewody powietrza podłączone do turbosprężarki muszą by czyste i nieuszkodzone. 2.Filtr powietrza musi być całkowicie czysty i wolny od zanieczyszczeń. 3.Należy sprawdzić cały układ dolotowy wraz z kolektorem...
Widzisz, zawodowo zajmowałem się czymś podobnym, tyle, że 50 lat temu, a teraz jestem niepełnosprawnym emerytem, który musi naprawiać samochód na chodniku przy jezdni w ruchu ulicznym. Powiem tylko, że mam trochę inne nastawienie. Te prawie 50 lat temu robiliśmy rzeczy na poziomie zachodnim, czasem nawet lepsze, ale nic nie wyprodukowaliśmy, bo nas...
z doswiadczenia to dodam ze oprocz glowicy mozesz miec pekniety blok- najczesciej peka w w okolicy 9 sruby glowcy, czyli prawy tylny bok patrzac od przodu samochodu- idzie tam blisko siebie kanal wodny z olejowym i blok jest b.cienki=>lubi peknac! sama wymiana uszczelki pod glowica nie jest trudna ani zbyt pracochlonna! czasem wystarczy 2h! potrzebne...
No więc po kolei co u mnie było zepsute w gaźniku Aisan: 1. Zapieczona przepustnica - pomogło rozebranie gaźnika i parę walnięć młotkiem. 2. Jeśli brak biegu jałowego to albo zasilanie elektrozaworu iglicowego ( można sprawdzić na włączonym zapłonie zwierając końcówki czy iskrzy) albo zatkana dysza biegu jałowego ( po rozebraniu górnej części gaźnika...
mój nick wskazywał by pewną prawidłowość - szczególnie jego końcówka :/ potrzebuje kogoś kto się zna i stwierdzi co jest nie tak, najlepiej byłego pracownika autoryzowanej stacji VW :p z wawy przyczyny, znalazłem na necie, może się komuś przyda... pompa paliwa - ciśnienie filtr powietrza przepustnica popychacz pompki paliwowej przepływomierz cewka,...
Wybaczcie za laicki język, ale nie jestem mechanikiem samochodowym. (nie lubię drani ;) wszystko robię sam, jest taniej a w najgorszym wypadku takie same koszty) Kolego Paszkar, otóż jestem posiadaczem Renault Megane Classic 1,6L benzyna '97 z silnikiem K7M A7/02. Miałem ten sam problem, tzn. falujące obroty silnika a dokładnie rzecz biorąc obroty opadały...
Witam wszystkich, mam prośbę o pomoc bo już tracę wiarę w fachowość warsztatu z którego usług korzystam, postaram się dokładnie opisać co się działo może to podpowie: w zeszłym roku w trakcie jazdy zaczął dochodzić metaliczny odgłos(stuki) z komory silnika, przejechałem z takim stanem około 50km nie było utraty mocy nic tylko dźwięk równo narastał z...
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
wymiana uszczelek kolektora dolotowego na nowe, stare prawdopodobnie puszczały lewe powietrze. Nie udało się ustalić dodatkowych wad, pomimo tego problem znikł.
Primo wymiana 6 uszczelek kolektora i przepustnicy.
Cześć, dziś odpisał mi mechanik w kwestii zakresu i kosztu diagnostyki: Podstawowa czynność od której należy rozpocząć sprawdzanie samochodu to: diagnostyka komputerowa silnika oraz kontrola kompresji z jednoczesną kontrolą stanu świec zapłonowych (z wymianą świec). Czynność ta wiąże się z koniecznością demontażu kolektora dolotowego. Przy ponownym...
Witam .Mam pytanie: jak wymienić uszczelkę pod kolektorem wydechowym w vicie 108 2,3 D 97r.Czy by to zrobić trzeba wyjmować silnik?A może jest jakiś sposób by uniknąć wyjmowania.Czym prysnąć szpilki by ich nie pourywać?Za każdą radę będę ogromnie wdzięczny.Pozdrawiam.
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Jakie propozycje poza wymianą uszczelki kolektora? Sprawdzić impulsy sterujące na wtryskiwaczu.
Standard w tym silniku-wymiana uszczelek kolektora dolotowego plus sprawdzenie szczelności całego dolotu.Do tego jak pisze kolega czyszczenie i adaptacja przepustnicy.Auto z lpg?
Miałem kiedyś VW Lupo z takimi objawami, nieszczelny był dolot. Wymiana uszczelek kolektora, przepustnicy itd pomogła.
Przyjacielu ja mam bardzo podobny problem. U mnie trochę pomogła wymiana uszczelek kolektora wydechowego 6szt.) , a teraz myślę że to może być zawór westgate na turbinie.
Przyczyną moze być"lewe" powietrze-wymiana uszczelek kolektora dolotowego(ośmiu) Brudna przepustnica-czyszczenie i adaptacja,sonda lambda i przepływomierz Zczytaj i podaj błędy z ECU
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy plus wymiana uszczelek kolektora dolotowego(wszystkich ośmiu) w tym silniku to podstawa...Objawy pasują również do uszkodzonego czujnika lambda a dokładnie grzałki Dodano po 4 Nieszczelny kolektor wydechowy może powodować nieprawidłową pracę lambdy która wykrywa tlen w spalinach i zwiększa dawkę paliwa
Takie objawy jak podszarpywanie itp na różnych obrotach może powodować nieszczelność uszczelek w kolektorze ssania . Po jakim czasie twardnieją kurczą się i wtedy można szukać przyczyn do usranej śmierci ( np jak przepustnica , instalacja elektryczna czy tez skrzynia biegów ) . Polecam wymianę uszczelek pod kolektorem ssącym wszystkim którzy mają problemy...
Wymiana uszczelek przy kolektorze ssącym + czyszczenie przepustnicy i wymiana poduszki pod silnikiem tzw kości pomogło.
Wymiana uszczelek pod kolektorem plus czyszczenie i adaptacja przepustnicy-standard w tym silniku.Blad 515 to najczęściej „lewe powietrze”w kolektorze odlotowym
A chociażby taka, trzeba tylko dobrać średnice, jest tego w sklepach od groma. http://kolektor.net.pl/galeria/?uszczelk...
Witam Wszystkich Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6 zasilanie benzyna - gaz. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej...
Witam, posiadam Lagunę 2, 2.0, 16v benzyna +gaz, nie mogę zdiagnozować problemu dlatego piszę tutaj. A mianowicie auto jak jest zimne przy 2,5 k-3 k obrotów dławi się, jak silnik lekko się rozgrzeje problem ustępuje. Na gazie nie ma problemu z dławieniem. Zrobione było: - czyszczenie przepustnicy oraz wymiana oringów - wymiana uszczelek kolektora dolotowego -...
Ad 1. Arkusz na uszczelkę kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym. Powinien być odporny na temperaturę oraz olej. Grubość sprawdź starej i wtedy dokonaj zakupu. Alternatywa dla uszczelki to na przykład masa uszczelniająca do mis olejowych Dirko. Informacje o tym produkcie znajdziesz w internecie. Ad 2. Bardzo możliwe, że będziesz musiał ściągnąć kolektor...
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
Momenty dokręcania śrub były w instrukcji uszczelki głowicy oraz w instrukcji naprawy tegoż silnika, którą znalazłem w internecie. Tam już były momenty dokręcania kolektorów, dolotów itp.
Czy przy wymianie uszczelki pod kolektorem w Chryslerze Voyager 2,8 CRD 2005 konieczne jest wyjęcie silnika? Przecież tam nie ma dojścia.
Witam Wszystkich Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6 zasilanie benzyna - gaz. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej...
Przed wymianą uszczelki było to samo.Kolektor sprawdzony,są tam nowe uszczelki.Kable to samo.Przy kolektorze jest jakiś czujnik może to on szwankuje?
Niestety ale wszystko się posypało - trzeba było wymienic kompletny rozrząd z pompą wody, zdjąć głowice i cały osprzęt, który jest przypisany do głowicy wymienic na nowy. Zakres prac, który był wykonany to: Regeneracja głowicy, wymiana uszczelki podgłowicą, wymiana uszcelek kolektorów, wymiana dżwigienek zaworowych, wszystkie płyny łącznie z olejem....
Zamontowałem przedłużkę do sondy lambda i problem już nie występuje. Wcześniej jeszcze robiłem remont silnika, ale to nie pomogło, m.in. nowa UPG, uszczelki kolektorów, regeneracja głowicy.
wszystko ok,tylko dlaczego sa uklady z grzejnikow w pionie i nikt nie narzeka? narazie to jest tylko twoja opinia,moze ktos jeszcze sie wypowie.. odnosnie uszczelki okiennej to przy wysokiej temperaturze kolektora moze z czasem sparciec i niebedziesz wiedzial kiedy namoknie ci ocieplenie welna wiemy jak chlonie wode,chyba bedziesz mial wiecej roboty,wydzieranie...
Jako że to ma być klasyk poszła głębsza renowacja -wymiana uszczelek silnika -planowanie głowicy -sprawdzenie kondycji wałków, zaworów -wymiana całego rozrządu + pozostałych pasków -uszczelki kolektorów, przepustnicy Jak przekroczy to wkręca się dalej do końca, jeżeli zmienimy z 1 na 2 przy odcince opony zapiszczą. Podciśnienia wyglądają okej, nie słychać...
U siebie problem rozwiązałem. Okazało się, że była nieszczelność pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem dolotowym. Wymiana uszczelki pomogła...
Odpowiem tu na pytanie niejednego użytkownika o wysokie obroty silnika K4M 1.6 16V. W 80% za wysokie obroty tego silnika ponosi winę uszczelnienie przepustnicy. Na przepustnicy mamy dwie uszczelki - jedna grubsza (ta, na której jest puszka z filtrem powietrza) i ta nieco cieńsza, która uszczelnia przepustnicę z kolektorem ssącym. Często wymiana uszczelek...
JeSli dobrze rozumiem to masz instalacje gazową z parownikiem (to taka okrągła puszka ) z doprowadzonum gazem z zaworka i dwoma węzami wodnymi oraz jednym grubymodpływowym gazowym który leci do zaworka proporcjonalnego sterowanego silnikiem krokowym(4 druty) i dalej wąż do palnika pomiędzy filtr powietrza a wlot kolektora ssącego. Całość jest sterowana...
Jak śmierdzi spalinami to stawiam na nieszczelność układu wydechowego, choć patrząc z drugiej strony nie miały by się raczej jak dostać do kanału. Proponuję sprawdzić drożnośc śrubek z dziurkami co spaliny w przypadku nieszczelności uszczelki pod głowicą wywalają spaliny na zewnątrz. Wymiana uszczelek pod kolektorami to koszt 5 zł i zabawa z 30min....
W tym silniku należy zrobić tak: wymiana świec, przy okazji wymieniamy koniecznie uszczelki na kolektorze dolotowym (takie zielone), jak to nie pomaga to czyścimy przepustnicę. To powinno już pomoc i rozwiązać problem w większość przypadków. Jeśli nie, to możemy wymienić kable, sprawdzić sondę lambda i wymienić cewkę. Ja przy zmianie świec zawsze wymieniam...
Wymień uszczelkę między kolektorem a głowica Nam jest również bardzo miło powitać nowego kolegę! No tak: wymiana wspomnianej uszczelki to tak jak "splunąć". Robota na 5 minut - tym bardziej, że test niczego nie wykazał. Ja bym podpiął wakuometr do instalacji podciśnienia. Większość błędów to zbyt niskie podciśnienie.
A więc odpowiadam sam, może komuś się przyda… Kolektor trzeba odkręcić, ale nie ma z tym problemu. Całość operacji wymiany uszczelki, wraz ze spuszczeniem płynu chłodniczego i ponownym napełnieniem, wymiana filtra oleju przy okazji - wyniosła ok. 3 godziny…
podmieniałem żeby zobaczyć czy to może wina świec. Ale po co, skoro tam są dwie świece obok siebie w kolektorze ssącym?
Przerabiałem bardzo podobny temat w Vectrze B więc mogę coś dodać od siebie, może coś Ci pomoże w tym dylemacie bo ja miałem tak samo. Ja zdecydowałem się na remont silnika i wyszło to ostatecznie nieciekawie. Remont samej głowicy (planowanie, wymiana zaworów, szlifowanie gniazd, uszczelniacze, 2 popychacze) wyniósł mnie jakieś 3-4 lata temu z tego...
Toczę boje z silnikiem M112, który po wymianie uszczelek pod pokrywami zaworów i kolektorem ssącym stracił moc i po rozgrzaniu nie chce jechać. Już wcześniej nierówno pracował na jałowych obrotach na ciepło, ale po wdepnięciu gazu szedł jak przecinak. Mechanik który wymieniał uszczelki stwierdził, że oni robią w 99% diesle i nie mają zaplecza żeby dłubać...
Długość szpilek do przykręcania głowicy, jeżeli ich nie masz zamiaru wymieniać, uszczelniacze na wałki jeżeli się pocą, nowe uszczelki pod kolektory, świece jeżeli maja spory przebieg, uszczelka pod klawiature
A czy jest możliwość, że uszkodził to mechanik, który wymieniał olej i filtry? Ile może kosztować naprawa? Witaj Nie ma możliwości aby to uszkodzenie miało coś wspólnego z wymianą filtrów i oleju . Często przy tej usterce , jeżeli jest duży przedmuch , przy uruchamianiu po długich postojach , jest ciężko odpalić auto , wygląda to tak jakby jeden z...
kompresja sprawdzona jest ok rozrząd wymieniony dziś dwa miesiące temu były poprawiane klapki kolektora dolotowego + wymiana wszystkich uszczelek a możesz podpowiedzieć jak sprawdzić zawory ?
Oleju przybywa a płynu ubywa- wniosek prosty (Uszczelka pod głowicą). Ale może być i tak , że olej przelali w warsztacie a płyn ubywa inną drogą. Ubytek płynu może być spowodowany pękniętym kolektorem ssącym w miejscu gdze woda przez niego przepływa. Matizy mają felerny ten kolektor a drogi. Ee, nie przesadzajmy tak od razu. Wątpię, aby tak poważna...
Chciałem się zapytać czy aby na pewno droga postępowania w tym przypadku jest słuszna. Otóż jestem na etapie pół remontu silnika w Oplu Astrze 1.4 90 KM 16 zaworowy, z gazem. Remont jest z powodu tego, że do układu chłodzenia przedostają się spaliny, co wykazała diagnostyka w tym kierunku. Wcześniej z pompy wody wywaliło króciec i musiałem holować auto...
wymiana uszczelki pomoglo darfur5 mial racje
wymiana uszczelki kolektora wydechowego wymiana uszczelki kolektora astra uszczelki kolektora ssącego
napinanie paska klinowego sprzedam dozymetr generator funkcyjny aplikacja
ogranicznik przepięć quick odciąg
SmartGPS SG732 – aktualizacja map TomTom, MapaMap, OSM krok po kroku Miele W2241 Power Board: Original FET/Triac Types and Insulating Pad Details