Sprawdź podciśnienia, uszczelki kolektora ssącego i wszystko co jest po drodze może to jakaś nieszczelność na dolocie.
Witam . W kolektorze puszcza uszczelka od strony pojemnika płynu chłodzącego . Są dwie uszczelki pod kolektorem , tam gdzie puszcza to zwyczajna zaślepka układu chłodzenia . By uniknąć wymiany całego kolektora , odcina się ten kawałek i dorabia odpowiedni kawałek tworzywa i uszczelnia się układ .Są tam dwie śruby mocujące . Miałem problem właśnie z...
Falowanie wolnych obrotów i słyszysz delikatne syczenie w okolicy kolektora Sprawdzisz czy jest padnieta jak odpalisz silnik i popryskasz jakimś sprejem po połaczeniu kolektora z głowicą jak bedziesz widział i słyszał zmiane w obrotak to na 100% masz ja uszkodzoną
Hej, Miałem podobnie, ale zamiast trakcji świecił się check engine, obroty max do 3000, auto wpadało w tryb awaryjny. Wtedy faktycznie pomogło czyszczenie zaworu EGR. W tych samochodach ekologia to porażka. Zdjęcie tego zaworu wraz z rurą dochodzącą do kolektora ssącego to niezbyt wymagająca praca. Ja pokusiłem się dalej, żeby zdjąć kolektor oraz oddzielić...
Demontujesz bez kanału. Wyjmujesz do góry. Bardzo szybko się to robi. Imbus 5 i 6 i gotowe. Uszczelki powszechnie dostępne wg katalogu w internecie
Jakie byś nie kupił,czy to oe czy zamienniki każde będą tak ciężko wchodzić.Ja to montuje zawsze na pastę do opon i z trudem ale da się kolektor wcisnąć.
wtrysk 1-dno punktowy jeśli na zimnym przebiera nie pali dobrze na wszystkie gari może to byc spowodowane tez nie pgrinalną uszczelka lub uciekła przy zakładaniu i olej spływa do kolektora ssącego który trafia na 2 lub 3 cylinder i to może powodowac zażucanie do puki sie nie wypali ( na zimnym) jak sie rozgrzej e ok
A jaki silnik, 136 koni? czy ten mocniejszy ? Jak ten 136, to możliwe że EGR przepuszcza lub wejście z pompy powietrza dodatkowego. Oczywiście pomijając trywialne problemy typu uszczelki między kolektorem a głowicą, nieszczelność pod przepustnicą czy nieszczelność na podciśnieniach. Na początek można zaślepić podciśnienia i zobaczyć. A jak nie to kolektor...
Ja miałem taki przypadek że niewiez skąd ale dostało się do kolektora ssącego w obwodzie chłodzenia na małym obiego kawałek starej uszczelki i zatamowało to mały obieg poprzez co reduktor niebył ogrzewany i zamarzał.Zgadnijcie ile sie nagrzebałem aby do tego dojść.Bardzo ważną żeczą jest dobra drożność układu chłodzenia - szczególnie mały obieg w który...
Tak. Wymienione zostały uszczelki kolektora ssącego (sparciałe). Pozdrawiam D.
Przewód pompy gorący płyn cienkimi przewodami zbiorniczka widać gania to by była pąpa? a powiedzcie czy uszczelki kolektora ssącego mają coś do tego bo robiłem kolektor ze 2 miesiące temu
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
No właśnie, patrzyłem na ściany, jak to tam wygląda, i na górnej części wygląda dobrze. Jak jeździłem palcem, to nie czułem żadnej ryski, jedyne co jest https://obrazki.elektroda.pl/5742355400_... zaznaczone kółkiem, ale te powierzchnie docisnęła uszczelka głowicy, jak patrzyłem na starą uszczelkę. Dodano po 3 Coś mi przyszło do głowy,...
Bardzo dziękuje za pomoc , miałeś racje . Jestem kilka dni po wymianie uszczelki pokrywy zaworów , uszczelek wtrysków oraz uszczelek kolektora ssącego i sucho . Uszkodzona była jedna warga uszczelki pokrywy zaworów w okolicy drugiej świecy , dokładnie było widać dopiero po zdjęciu kolektora ssącego . W samym kolektorze był delikatny film olejowy ewidentnie...
Witam wszystkich specjalistów od wtryskiwaczy :) Moje x5 e70 3.0d M57N2 235hp 2008r od jakiegoś czasu drży na obrotach i nie pomogła regulacja obrotów, adaptacje przepustnicy, egr, klap.... Więc wywaliłem EGR, DPF, KLAPY WIROWE, wyczyściłem układ dolotowy do stanu jak nowy, naprawiłem sterownik świec żarowych, świece żarowe wymieniłem na nowe, odmę...
Elo, Bujałem się z tymi obrotami ze 2 dni... Przyczyną było ....fałszywe powietrze. Aby to zdiagnozować tj. miejsce zasysania- zastosowałem samostart. Na pracującym silniku trzeba psikać w podejrzane miejsca i obserwować reakcje silnika. U mnie powietrze przedostawało się przez uszczelkę kolektora ssącego na 4 cylindrze. Od góry kolektora i kolektor...
Hej Mam pytanie czy użycie silikonu wokół zewnętrznej strony uszczelki pod kolektorem ssącym aby dodatkowo uszczelnić kolektor jest praktykowane? Jeśli tak to jaki uszczelniacz najlepszy i jak to poprawnie wykonać? Problem jest z taką uszczelką a zamiennik jest wątpliwej jakości. P,S. wymieniałem świece i po złożeniu wszystko było ok (uszczelka rzekomo...
Ford Focus 1,8 tdci podczas jazdy ubywa mi płyn chłodniczy, nie widać wycieków,nie kopci na biało ,olej ok płyn kolor ok nie wiem czy to z tym związane ale wypycha mi gumowy wąż który idzie do kolektora ssącego, pytanie mam takie czy płyn może wyciekać z pod uszczelki między kolektorem dolotowym a silnikiem?
Postanowiłem skierować spaliny przelatujące przez zawór EGR do kolektora wydechowego zamiast do kolektora ssącego jak pierwotnie było. Czy to dobry pomysł? Nie chcę demontować całego EGR, albowiem chyba nie jest prawdą, że da się go wyprogramować z ECU. Oczyszczony i sprawny EGR zostanie na miejscu a jego rurkę dolotową do kolektora ssącego chcę ukształtować...
Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego i jest ok.
Podepne się pod temat bo mam podobny problem mam meganke 1.4 16v z 2003 ,walczę z nierówną pracą silnika ,powiem tak na obrotomierzu tego nie widać za to czuć że silnik trzęsie. Pierwsze co to wymieniłem świece ,jest poprawa ale w odpalaniu wczesniej kręcił pare sekund zanim zapalił ,a teraz od razu pali. Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego ,wszystko...
Może wymienię uszczelki kolektora ssącego dolotowego ?
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Wymiana uszczelki kolektora ssącego rozwiązała problem.
Do kodziak1 Witam serdecznie pisze ponieważ znalazłem przyczynę gaśnięcia silnika jak jest zimny . Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego te co idą do silnika i te co łącza ze sobą kolektor ssący i wszystko śmiga koszt ok 100 zł ale jest warto.
Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia, autko dalej pracowało nie równo. Zapadła decyzja o demontażu głowicy. Głowica została ściągnięta, ale zawory, prowadnice są w porządku. Uszczelka wyglądała na całkiem dobrą. Głowica zplanowana. Wymienione uszczelki kolektora ssącego i wydechowego, jutro auto powinno zostać złożone do kupy. Zobaczymy czy będzie...
Samochód przytyka na chwilę po szybszym dodaniu gazu (obojętnie czy przy ruszaniu, czy po dodaniu na wolnych obrotach). Poza tym objawem auto jeździ jak nowe. Silnik 1.0 AUC. Co było zrobione: - Wymieniony czujnik obrotów wału korbowego (był błąd i auto gasło w czasie jazdy, czasem nie zapalało itp.). Po wymianie brak jakichkolwiek błędów. - wymieniona...
Od razu kup zestaw uszczelek bo to częsta przypadłośc że stare uszczelki nie trzymają po ponownym założeniu i powodują sporo problemów nie jednoznacznie wskazujacych na nieszczeność kolektora.
Wymiana samej uszczelki kolektora ssącego nie jest zbyt skomplikowana. Klucz 13 i 8 to wszystkie narzędzia jakie potrzebujesz. Musisz odkręcić siedem nakrętek mocujących kolektor i prawdopodobnie poluzować wspornik bagnetu do kontroli poziomu oleju. Mnie to zajeło nieco ponad godzinkę, a robiłem to pierwszy raz i to bez żadnych "pomocy naukowych"
Mam podobny problem w renault laguna l 1.6 16v uszczelki kolektora ssącego wymienione ale zauważyłem że mam ukręcona jedną śrubę która trzyma kolektor do głowicy(ta środkowa) czy to może być przyczyna?
miałem to samo w tym samym modelu po wymianie wszystkiego co szło okazało sie że winne były uszczelki kolektora ssącego
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek. Kolego uszczelka nowa,auto po wymianie uszczelki pod głowicą
Nowy MAF i EGR, nowe uszczelki kolektora ssącego + nowe o-ringi na wtryski. Nadal szarpie ale jakby trochę mniej. Dodano po 1 Na nowym MAF jest gorzej niż na starym przy włożonym nowym EGR.
Jak podejrzeważ uszczelki kolektora ssącego lub nieszczelność na dolocie to najprostszym sposobem jest popsikać plakiem na pracujacym silniku w okolicach kolektora dolotowego, jeśli silnik podniesie obroty (zmieni się praca silnika) to masz nieszczelność co będzie przyczyną nierównej pracy silnika.
Coś mi tu koszmarną bzdurą zajeżdża. Ciśnienie prawidłowe, iskra jest, a cylinder nie pracuje - i jeszcze do tego czysta świeca. Zrób jeszcze dwie rzeczy: weź plaka, zmywacz do hamulców lub tp spray i popsikaj przy pracującym silniku w okolicach uszczelki kolektora ssącego (na styku z głowicą). Obroty by głupiały, mówiąc kolokwialnie - w końcu to dodatkowe...
Sprawdź uszczelki kolektora ssącego i oring przepustnicy. Wraz ze starzeniem robią się jak plastik i tam może lewiznę brać.
Sprawdź przy okazji stan uszczelki kolektora ssącego przy tym cylindrze. Na wysokich obrotach może cylinder palić ale na niższych prędkościach obrotowych już nie.
Witam Piszę tutaj pierwszy raz . Proszę o podanie momentu dokręcenia przepustnicy, kolektora ssącego do silnika oraz pokrywy zaworów. Czy gdzieś pod nowe uszczelki dawać uszczelniacz. Silnik 1,6 AVU. Pozdrawiam Mirek
Możliwa w tej sytuacji jest utrata szczelności pierścieni w rowkach tłoka, wywołana dostaniem się wody lub innych zanieczyszczeń. Zakręć wałem korbowym ręcznie. Jeżeli czuć i słychać przedmuch to będziesz miał problem z odpaleniem. Sprawny silnik powinien być na tyle szczelny, że wał korbowy od kompresji się cofa. Silnik dymi (na biało) to oznacza że...
Rozpocznę od maszan. Mam Fabię z silnikiem czeskim 1,4 44kw (60KM) 8-zaworowym. Ja tym samochodem zrobiłem około 100 000 km pompę nie wymieniałem nigdy a czy poprzedni właściciel wymienił tego nie wiem.Samochód ma przejechane 310 000 km.Dzięki za informację w sprawie uszczelki kolektora ssącego przyjrzę się temu w wolnej chwili. Zastanawiam się nad...
witam! właśnie sprawdziłem kody migowe i nie mam żadnych błedów. Hm uszczelka kolektora ssącego jest wymieniona wolne obroty to ok 950, wąż od serwa wygląda solidnie tak organoleptycznie nie można mu nic zarzucić. silnik choszi na wolnych ok ale drgania są o takiej czestotliwośći że wprowadzaja w rezonans plastiki i inne elementy np. lusterka.
Hej! Czy przed wymianą uszczelki było to samo ? Jeśli pali się kontrolka silnika to może jednak sprawdzić błędy. Tu był post jakie masz ciśnienie w kolektorze ssącym, pewnie nie masz jak tego sprawdzić (potrzebny komputer), ja bym szedł tym tropem a dokładniej, że być może bierze lewe powietrze. Być może przy składaniu podwinęła się uszczelka kolektora...
Ja ustawiam zawsze jeden zawór gdy wciśnięty jest w tym czasie drugi, to wiadomo że pierwszy jest puszczony, potem odwrotnie. Nieco większy luz nie szkodzi na pracę silnika, tylko cykanie będzie słychać. Świece NGK to gówno, najlepsze są Championy, ale i polska Iskra lepsza niż NGK (one już dawno japońskie nie są). Jeśli gaźnik ma jakąś śrubkę do regulacji...
Miałem podobnie. Sprawdź czy uszczelka kolektora ssącego nie jest uszkodzona
Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego (stare wklejone na dirko) i uszczelki pod wtryskiwacze (założone były za małe) ale nic to nie dało. Podmieniłem MAP i także jest to samo. Mierząc podciśnienie wakuometrem i odczytując z testera, osiągnąłem prawidłową wartość dopiero gdy przytkałem przepustnice i silnik zgasł. Wydaje mi się że sterownik silnika...
Remont był przeprowadzony około pół roku temu z powodu niskiego stanu oleju, który został wykryty potem w płynie chłodniczym. Przy odkręconym korku widać było bulgotanie a po dodaniu gazu płyn się wylewał. Mechanik zdiagnozował uszkodzenie uszczelki pod głowicą i podjął się naprawy. Rano dopiszę co było wymienione jak znajdę fakturę. Nie zauważyłem...
Pewnie masz do sprawdzenia wydech, szczelność dolotu(uszczelka kolektora ssącego) zakładam że całe sterowanie sprawdzone.
Witam. Mam problem z wypadaniem zapłonu i mam pytanie do czego zajrzeć w przypadku takich błędów. Błąd pojawił się przy wyprzedzaniu, przeciągnąłem auto z samego dołu do górnych obrotów w pełnym obciążeniu(gaz w podłogę), 4 bieg. Check engine zapalił się na wysokich obrotach, czuć było szarpnięcie silnikiem, zapalił się check i potem zaczął mrugać z...
Masz nieszczelność pomiędzy turbiną a silnikiem( uszczelka kolektora ssącego lub wydechowego przy głowicy)
witam, masz przedmuch z pod uszczelki głowicy czy pod kolektorami? z pod uszczelki głowicy
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
Podpowiadam Ci ale chyba nie dociera,że uszczelki pod kolektor ssący są źle wykonane i nie uszczelniają.wymień uszczelkę pod kolektorem ssącym na pasującą kształtem. Firmy GLASER I ELRING zrobiły babola!!!!!
witam kupiłem megane 2000r 1.4 16v z uszkodzoną stacyjką i rozrusznikiem. po naprawie stacyjki i wymianie rozrusznika auto odżyło ale zauważyłem problem z odpaleniem auta kiedy jest ciepłe. Auto odpala od razu(więc to nie wina czujnika wału) ale się dławi i po przegazowaniu chodzi równo, od czasu do czasu silnikiem "bujnie". komputer pokazuje tylko...
Chwyt powietrza to jest to co osłania wtrysk i przepustnice ,idzie do niego rura od filtra powietrza ,przykręcony na 2 śruby takie duże . Po ściągnięciu tego widać wtrysk i przepustnice, Jak się to ściągnie Panowie to jest tam taka duża uszczelka o średnicy około 10 cm o tę właśnie uszczelkę mi chodzi czy może ona być powodem łapania lewego powietrza?...
Dokładnie. Też radzę go wymienić. Tymczasem pozwolę sobie zamieścić opis demontażu turbosprężarki w 1.9TDI. Jakoś nie było na to czasu i zamieściłem go tutaj już w formacie PDF, ale zamierzałem go umieścić żywcem na forum. Demontaż turbosprężarki Audi A3 1.9TDI 110KM Fotoporada poniżej opisana przedstawia jak bezpiecznie zdemontować turbosprężarkę w...
Witam. Mam dość nietypowy problem ponieważ przeszukałem całą sieć i nic nie znalazłem. Tydzień temu wymieniałem uszczelkę pod głowica w BMW E36 316 Compact 94r silnik M43 na łańcuszku rozrządu. Powodem była kompresja w układzie chłodzenia. Zleciłem to do zakładu gdzie wszystko zostało wymienione: -uszczelka kolektora ssącego -uszczelka kolektora wydechowego...
Dzień dobry wszystkim. Jako ,że jestem nowym użytkownikiem forum , to proszę o wyrozumiałość , gdybym pytał nie tu gdzie trzeba lub cokolwiek pomieszał . a więc do sedna ... Mam problem Z MB CLK 2004r 270 CDI 170-konny. Sytuacja wygląda następująco : Na biegu jałowym nie falują obroty. Silnik chodzi równo. Odpala od strzała. Auto od samego dołu ma odpowiednią...
Witam. Dziś miałem czas przejrzeć ją znowu. Więc tak, uszczelki kolektora ssącego ok. Nieszczelna uszczelka komory pływaka (prawdopodobnie odkształcona kopułka komory) - nie działa pompka. Po wymianie uszczelki na nową (nadwymiarową) pompka pompuje, kosiarka pali lekko na zimnym silniku za raz. Po godzinie pracy (równomierna praca, normalna moc silnika)...
Zapłon jest "nieregulowalny"!! Sprawdź szczelność kolektora ssącego
Ten element, to redy start oraz łopatka otwierająca przepustnice ssania. Jedyne co mnie niepokoi ze zdjęcia nr 2 to to że w okolicy kolektora ssącego jest mokro, tam może dostawać lewego powietrza i podczas pracy może słabnąć, dokręć w tym miejscu te dwie śrubki mocujące kolektor ssący do cylindra, albo najpierw sprawdź stan uszczelki pomiędzy kolektorem...
Witam, Przedstawię sytuację od początku - Auto mam od Grudnia i myślę, że ten problem miałem od początku, ale w niczym nie przeszkadzał jeśli chodziło o jazdę i pracę silnika, mianowicie: Gdy auto po odpaleniu chodzi normalnie i dodaje mu gazu to zanim usłyszę normalny głos obrotów silnika to jest dźwięk zaciąganego powietrza (Ssss - wruuum). Drażnią...
To nie jest żadna zagadka. Leci spod uszczelki i tyle. Zresztą skąd możesz wiedzieć że jest inaczej, skoro nie za bardzo da się tam zajrzeć? Odkręć dekiel, to raptem 3 śrubki.
Podciśnień nie sprawdzałem Wszystkie wężyki i uszczelki gumowe w okolicy przepustnicy , kolektora ssącego itp...
Witam --- jeżeli trafnie myślę który to model silnika -- to sprawdz przewód podciśnieniowy od serwa mocowany na scianie grodziowej i skręcający do kolektora ssącego (czy nie obluzowany w serwie . nie przetarty lub załamany po długości ) i teraz najważniejsze przewód ten wchodzi do kolektora ssącego przytrzymany zatrzaskowo na tym przewodzie jest oring...
A co ty na gazie jeździsz czy co? Że ci wypala zawory. Kupiłem ten samochód od znajomego, wypalone zawory odziedziczyłem po nim :D W ramach remontu: - Planowanie głowicy wraz z wymianą zaworów. - Wymiana pierścieni tłokowych - wymiana uszczelki pod głowicą, uszczelki kolektora ssącego i wydechowego itd. - wymiana simering-ów pokrywy dekla zaworów....
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Powinen być 5 stopni przy ok. 900 obr./min. Może też zasysać lewe powietrze na jednym cylindrze (uszczelka kolektora ssącego, serwo).
OCIZ a czy te uszczelki dostanę gdzieś w sklepie?? czy silikon wystarczy??
Witam Popatrzyłem na tamten temat który przytoczyłeś i który został zamknięty - gratulacje dla tamtego moderatora za to co zrobił :| - typowy serwisant zakładów samochodowych, najmądrzejszy na świecie. Koledze kazali pół auta wymienić i też za każdym razem inne błędy mu wyskakiwały (niestety za każdym razem brali od niego po 50zł za samo podłączenie...
Scenic I FL 2000 1,6 16V. Problem z wolnymi obrotami. Zaraz po odpaleniu wskakują na 3-4 tys. a czasem nawet do 5 tys. obrotów. Zostało wymienione: - obie uszczelki przepustnicy (sama przepustnica została wyczyszczona) https://obrazki.elektroda.pl/1308218700_... - 5 uszczelek kolektora ssącego https://obrazki.elektroda.pl/3720698300_...
Dziękuję za odzew. Jak sprawdzić czy silnik nie jest nadmiernie zużyty? Najszybszym i najprostrzym sposobem to sprawdzenie kompresji na silniku zimnym a następnie na rozgrzanym. Gęsto często już sama kompresja bardzo dużo mówi o silniku. W tym silniku kompresja powinna wynosić minimum 12bar - przy 11barach zaczynają się problemy z odpalaniem. Warto...
Pacjent: Porsche Cayenne 2010 r. 4,8 V8 293 kW. Objawy: Nierówna praca silnika na wolnych i podwyższonych obrotach. Wibracje wyczuwalne zwłaszcza w zakresie 1800-2000 rpm. W sterowniku ECU zapisuje błędy: P1361 P1362 P1363 sporadycznie P0304 oraz P1372 Według kodów Audi jest to problem z trzecią cewką zapłonową, ostatni dotyczy cewki 6 cylindra. Cewki...
a co myślicie o punto? Czy za 3000zł to dobry wybór? Czy może lepiej jakiegoś saxo albo corse? Czy ople za 3000zł nie będą pognite za bardzo? Ja właśnie zdecydowałem się na: Punto I 1.2 75KM (3-drzwiowe) 1997r przebieg niecałe 200 tys. Zapłaciłem za niego 3000zł Poprzedni właściciel wymienił gałki drążków i zakonserwował progi. Cieszyłem się nim 4...
Nie ubyło płynu w zbiorniczku ani nie przybyło oleju ani nie zmienił koloru na biały. Właśnie przyjrzałem się głowicy na allegro i myślę że nie ma możliwości żeby to była wina pękniętej uszczelki bo nie ma ''połończenia'' między komorą spalania a kolektorem ssącym . To już łapanie się g..na ale czy mógłby zawiesić się zawór ssący chyba mało prawdopodobne...
Fajnie ze jeszcze ktoś się interesuje a nie tylko pisze docinki w stylu oddaj do fachowca ... . Ja chwilowo uporałem się z problemem, mianowicie zakupiłem na allegro gniazdo identyczne jak te które łączy się z wtykiem czujnika obrotów ,do tego zakupiłem trzy żyłowy przewód 3x1 w ekranie do aparatury pomiarowej i wykonałem nową wiązkę od komputera silnika...
Nie wiem jakie wypuklenia masz ma myśli, natomiast zawsze tam trzeba wymieniać na nowe uszczelki przy ponownym montażu kolektora ssącego, jest ich tam 4 i są dosyć drogie. Stare uszczelki zazwyczaj się kruszą i nie nadają się do ponownego użycia; nie pomaga tam też silikon. Ów kolektor trzeba montować równo, zaczynać od śruby która jest na środku. Szczelność...
Witam Silnik 2,5 dci rok 2001 przebieg 200tys km z groszami Problem polega na nadmiernym wyrzucaniu oleju po przez odmę. sprawdzając ilość oleju jaka jest wyrzucana z silnika, przewód odmy włożyłem do bańki 4l po jakimś płynie. Wygląda to tak. Kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach i dodając gazu, przez co zwiększamy mu obroty, nic się nie dzieje,...
To sprawdź czy się obraca, i jeszcze powinien być przewód z kolektora ssącego do pompy wtryskowej który steruje dawką paliwa poprzez ciśnienie powietrza w kolektorze dolotowym.
W moim przypadku problemem były stare uszczelki i membrana w parowniku gazu. Na postoju parownik przepuszczał gaz, który wędrował do kolektora ssącego i wypełniał go co uniemożliwiało uruchomienie silnika za pierwszym razem. Dodatkowym problemem był zawór zwrotny w pompce paliwa, który nie działał prawidłowo dlatego paliwo odpływało. Obydwie usterki...
Dzień dobry, Posiadam Opla Corsa B 1.6 16v GSI i od ponad roku mam z nią niemały problem. Opiszę problem w punktach: 1. Odpalam samochód na zimnym silniku 2. Silnik chwilę się dławi i nie ma mocy 3. Po przejechaniu ok 50m dławienie ustępuje i samochód z powrotem odzyskuje prawie całą moc. 4. Gdy silnik się nagrzeje, dławienie powraca następuje spadek...
Należałoby się również przyjrzeć szczelności kolektora ssącego - możliwe że pociąga powietrze i mieszanka jest zbyt uboga
wychodzi ci swieca jedna (mialem to samo dopiero w Borze (1,6 SR) - najpierw na rozgrzanym silniku falował sobie obrotami, później po dodaniu gazu zaczynał przerywać, dławić się, a jak puściłem - potrafił tak zafalować, że zgasł... Jakiś czas później przeczytałem na forum, że fale to może być lewe powietrze dostające się przez uszczelki do kolektora...
Witam, posiadam Megane II ph II 1.6 16V silnik K4M rocznik 2006 jestem przed pierwszą wymianą rozrządu po zakupie i mam kilka pytań. Co należy dokładnie kupić i wymienić? przeszukałem forum i podsumowałem: 1. Rozrząd komplet (pasek, rolka prowadząca, rolka napinająca, śruba) 2. Koło zmiennych faz rozrządu 3. Pompa wody 4. Dwie zaślepki do wałków rozrządu...
Panowie. Turbina byla regenerowana u jednego turbiniarza a rozebrana sprawdzona i wyważona u innego turbiniarza ktory dołączyl wydruk i orzekł ze jest bardzo dobra. Demontaz i montaz wykonałem sam (w sumie 4 razy z 4 turbinami) Tak jak pisałem - uszczelki wymienilem na wszystkich polaczeniach wydechowych az do polaczenia turbina-katalizator. Sprawdziłem...
Puściła uszczelka na kolektorze ssącym przy głowicy.
Miałem raz taki przypadek i wine ponosiła uszczelka pod kolektorem ssącym.
Wiesz co przeczytałem cały post jeszcze raz i zapytam czy ty sprawdziłeś ciśnienie kolektora ssącego na compie i czy sprawdziłeś przewód od map sensor do kolertora ssącego ( taki wężyk od kolektora do czujnika który jest na przegrodzie, kontrolka będzie migać) i wszystkie inne podciśnienie, objawy są podobne
Witam! Dzięki za porady. Ostatnio wymieniłem też uszczelki pod kolektorem wydechowym, więc od tej strony raczej nieszczelności nie powinno być :). Kolektora ssącego jeszcze nie ruszałem. Czy ktoś orientuje się jakie mają być parametry na czujniku podciśnienia? Jeżeli mam prawidłowe to strona ssąca powinna być szczelna. Napięcie na sondę dochodzi, to...
Problem z obrotami podczas jazdy rozwikłany. TZN: rozkręciłem cały wtrysk przeczyściłem benzyną ekstrakcyjną wymieniłem wszystkie uszczelki zaczynając od tej gumowo metalowej od kolektora ssącego i wszystko jest jak należy(krokowiec też wymieniony tyle że dużo wcześniej)obroty spadają normalnie.pompę hamulcową zamierzam wymienić w przyszłym tygodniu...
Samochód jak w temacie silnik 1,2 16V rocznik 04. W aucie wymieniony kompletny rozrząd ( po zerwaniu paska ) głowica po remoncie . Złożone odpalone i . Po kilku minutach pracy zaczynają spadać wolne obroty. Komputer wskazuje na cewkę zapłonową ( wymieniona ) . Wymienione także świece zapłonowe . Szczelność kolektora ssącego sprawdzona na Samostart....
To jest dziwne że komp pokazał tylko błąd potencjo metra przepustnicy. Ale podmieniłem ten czujnik od BMW E38 bo niby jest taki sam a nic żadnej różnicy. - Sprawdziłem cały układ dolotowy powietrza i wszystkie węże jest szczelnie. - Wymieniłem świece - Podmieniałem cewki i nadal bez zmian - Silniczek biegu jałowego też wygląda na sprawny. - Wymienione...
Witam kolegów ponownie. Przeczyściłem gaźnik na nowo benzyną, kranik, dałem nowy wężyk, przeczyściłem bak paliwa, dałem gumowe uszczelki pomiędzy gaźnik a obudowę. Nalałem świeżego paliwa i olej niebieski firmy Lotos. A agregat dalej nie pali to znaczy jakby tak łapie na chwile ale jakby nie mógł zaskoczyć. Mnie się wydaje jakby nie dostawał paliwa...
A słowo ciałem się stało: Gaz sącząc się przez membranę czy uszczelkę płaszcza wodnego wypycha swoim ciśnieniem płyn z reduktora, gdyby ulatniał się w znacznej ilości do układu chłodzenia, płyn byłby zwyczajnie wyrzucany z układu na zewnątrz. Możliwe tutaj jest dość nieprzyjemne zjawisko: nierozprężony gaz pod zredukowanym ciśnieniem dostaje się do...
Witam! Po remoncie głowicy i wymianie uszczelki pod głowicą próbowałem odpalić silnik bez efektu, na Plaku odpalał i gasł. Zamieniłem przewody na wtryskiwaczach z 2 na 3 i z 4 na 1 auto odpalało bez problemów. Okazało się że pompa wysokiego ciśnienia była przesunięta i podawała paliwo na wydechu cylindra, dlatego po zamianie przewodów silnik zapalał....
Przyczyną może być oring pod króćcem wyjścia z kolektora ssącego do silniczka krokowego pod przepustnicą sprawdź też czy świece nie mają mikro pęknięć takie małe kreseczki na porcelanie i czy nie dostaje się na nie olej z pod uszczelki klawiatóry
Witam ponownie. W kolektorze ssącym nie ma prawa być płynu chłodniczego. W przypadku uszkodzenia uszczelki pod głowicą może się zdarzyć pare przypadków: Olej dostanie się do płynu - płyn robi sie brudny z korzuchem oleju widać to w zbiorniku wyrównawczym. Płyn dostanie się do oleju - z oleju praktycznie robi się szlam, widać to na bagnecie często też...
No to jeden problem nareszcie mamy z głowy. Dla silnika PN katalogowo zainstalowany winien być gaźnik 2EE czyli sterowany ECM a skład mieszanki kontrolowany jest sondą Lambda. Należałoby odczytać kody DTC (diagnostyczne kody błędów) , ale to dla Ciebie chyba zbyt trudna operacja - niemniej odczyt interpretacji kodów da na początek pewne informacje ,...
Panowie, bez obrażania się i głupich docinek, kolega jest wkurw.... bo nikt nie jest mu w stanie pomóc, doskonale go rozumiem bo mam podobny problem, mariuszbmw na sam początek proponuję zdjąć z kolektora ssącego wąż powietrza doładowanego od intercoolera i sprawdzić czy silnik dalej będzie dymił na biało oraz sprawdzić olej i płyn chłodzący w zbiorniczku...
Wybaczcie za laicki język, ale nie jestem mechanikiem samochodowym. (nie lubię drani ;) wszystko robię sam, jest taniej a w najgorszym wypadku takie same koszty) Kolego Paszkar, otóż jestem posiadaczem Renault Megane Classic 1,6L benzyna '97 z silnikiem K7M A7/02. Miałem ten sam problem, tzn. falujące obroty silnika a dokładnie rzecz biorąc obroty opadały...
ja mam silnik forda 3.0 v6 12 zaworowy i ze spalaniem mam tez cos podobnego na trasie wynosi ok.10 l jak nie deptam w mieście pali 20-25 l benzyny na gazie bylo duzo lepiej do 16 l w miescie .w moim przypadku w trakcie gdy silnik jest zimny niekopci jak sie zagrzeje zaczyna lykac takie ilosci oleju ze glowa boli ok 1l na 100km mechanik mi sciagnął uszczelki...
Została już chyba tylko cewka zapłonowa lub luz na osi przepustnicy, ewentualnie uszczelki na kolektorze ssącym. Trudno coś więcej powiedzieć nie widząc silnika. Jeżeli tego czarnego nalotu nie jest dużo to nie przejmuj się nim.
wymiana kolektora ssącego kolektora ssącego objawy czujnik kolektora ssącego
dobór zamiennik kodowanie linków novotronic miele instrukcja
mikroinwerter hybrydowy solid security
Growatt SPF 6000 Off-grid – dobór paneli, różnice falowników niskonapięciowych i wysokonapięciowych Łucznik Luca iL 465 – brak zygzaka, przyczyny i diagnostyka maszyny do szycia