Sprawdź podciśnienia, uszczelki kolektora ssącego i wszystko co jest po drodze może to jakaś nieszczelność na dolocie.
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek.
Miałem podobnie. Sprawdź czy uszczelka kolektora ssącego nie jest uszkodzona
Masz nieszczelność pomiędzy turbiną a silnikiem( uszczelka kolektora ssącego lub wydechowego przy głowicy)
Pewnie masz do sprawdzenia wydech, szczelność dolotu(uszczelka kolektora ssącego) zakładam że całe sterowanie sprawdzone.
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Powinen być 5 stopni przy ok. 900 obr./min. Może też zasysać lewe powietrze na jednym cylindrze (uszczelka kolektora ssącego, serwo).
Tak. Wymienione zostały uszczelki kolektora ssącego (sparciałe). Pozdrawiam D.
Witam . W kolektorze puszcza uszczelka od strony pojemnika płynu chłodzącego . Są dwie uszczelki pod kolektorem , tam gdzie puszcza to zwyczajna zaślepka układu chłodzenia . By uniknąć wymiany całego kolektora , odcina się ten kawałek i dorabia odpowiedni kawałek tworzywa i uszczelnia się układ .Są tam dwie śruby mocujące . Miałem problem właśnie z...
Falowanie wolnych obrotów i słyszysz delikatne syczenie w okolicy kolektora Sprawdzisz czy jest padnieta jak odpalisz silnik i popryskasz jakimś sprejem po połaczeniu kolektora z głowicą jak bedziesz widział i słyszał zmiane w obrotak to na 100% masz ja uszkodzoną
Jakie byś nie kupił,czy to oe czy zamienniki każde będą tak ciężko wchodzić.Ja to montuje zawsze na pastę do opon i z trudem ale da się kolektor wcisnąć.
Uszczelka kolektora ssącego
Przewód pompy gorący płyn cienkimi przewodami zbiorniczka widać gania to by była pąpa? a powiedzcie czy uszczelki kolektora ssącego mają coś do tego bo robiłem kolektor ze 2 miesiące temu
Podciśnienie W202 Mercedes. Czy posiada ktoś schemat podciśnienia do Mercedesa W202 C180 1.8 benzyna? Chciałem wymienić uszczelkę kolektora ssącego i zauważyłem, że pod nim jest urwany przewód, ale nie wiem, gdzie powinien iść. Może ktoś posiada taki schemat, gdzie go podłączyć?
1. Auto wyposażone w przepływkę - czyścić podmienić od innego, nie stosować zamienników. 2. Pomiar czujników wałka G40 i wału G28 tylko na oscyloskopie lub podmiana, inne pomiary to shit 3. Jeżeli w aucie coś było robione i potem awaria - robimy to jeszcze raz (np. rozrząd - usawienie, filtr paliwa i rurki czy nie pozamieniane i filtr w złą stronę założony)...
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
1,8 tdci 115 km 2008 r Dodano po 1 na poniedziałek jestem umówiony na warsztat wstępna diagnoza uszczelka kolektora ssącego? Pytanie tam jest też płyn chłodniczy?
Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego i jest ok.
W x16szr adaptacja przepustnicy ????? czego linki gazu ???? ew można zrobić reset bloku o2 i nastaw silnika krokowego , do sprawdzenia dolot - szczelność (często uszczelka kolektora ssącego ) wszystkie wężyki podciśnienia , spr czy egr się domyka , ew parametry potencjometru przepustnicy , czy czujnika podcisnienia ..
Bardzo dziękuje za pomoc , miałeś racje . Jestem kilka dni po wymianie uszczelki pokrywy zaworów , uszczelek wtrysków oraz uszczelek kolektora ssącego i sucho . Uszkodzona była jedna warga uszczelki pokrywy zaworów w okolicy drugiej świecy , dokładnie było widać dopiero po zdjęciu kolektora ssącego . W samym kolektorze był delikatny film olejowy ewidentnie...
Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego i jest ok.
Wymiana uszczelki kolektora ssącego rozwiązała problem.
Popychacz z pierwszego cyl. https://obrazki.elektroda.pl/4391253800_... https://obrazki.elektroda.pl/3331273700_... Jednak jest on okrągły :) wiec pewnie spełnia swoją funkcję... Co do wtrysków to mam już je na stole i jutro spróbuje je sprawdzić metodami domowymi ( sprężone powietrze z dodatkiem paliwa + 12v do otwarcia...
doszedłem już uszkodzona uszczelka kolektora ssącego , dziękuje za pomoc osobą które chciały pomóc
W tym silniku często silnik pił płyn przez uszczelkę kolektora ssącego.
składając kup sobie nową uszczelkę kolektora ssącego bo stara na pewno się podrze, oraz sylikon najlepszy Reinzosil (broń "borze tucholski" nie czerwony sylikon) i delikatnie posmaruj uszczelkę z obu stron
Elo, Bujałem się z tymi obrotami ze 2 dni... Przyczyną było ....fałszywe powietrze. Aby to zdiagnozować tj. miejsce zasysania- zastosowałem samostart. Na pracującym silniku trzeba psikać w podejrzane miejsca i obserwować reakcje silnika. U mnie powietrze przedostawało się przez uszczelkę kolektora ssącego na 4 cylindrze. Od góry kolektora i kolektor...
problem rozwiązany. uszczelka kolektora ssącego na 2 cylindrze skurczyła się? w każdym bądź razie zmieniła kształt tak, że zasysało lewe powietrze.
Jak to td to uszczelka kolektora ssącego.
popsikaj plakiem do okoła kolektora ssącego na łączeniu z głowicą (od góry i od dołu) na pracującym silniku, jeśli będzie się poprawiać lub zmieniać praca silnika to uszczelka kolektora ssącego do wymiany, miałem tak w jednej z moich Asterek jak nie to to jeszcze możesz zatkać wąż podciśnieniowy do serwa, też potrafi nim ciągnąć lewe powietrze
ostatnio właśnie została wymieniona uszczelka kolektora ssącego
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź lub wymień :)
Może być zapowietrzony duży obieg i dopiero po otwarciu termostatu płyn dociera do całego układu chłodzenia. Może też być uszkodzona uszczelka pod głowicą (trzeba sprawdzić czy płyn nie pojawia się w oleju) jak również uszczelka kolektora ssącego (płyn dostaje się do cylindrów i jest spalany). Po więcej informacji zapraszam na forum.roverki.eu
samochód po regeneracji turbiny , wymienione świece, wałek rozrządu ssący, wydechowy, dźwigienki zaworowe, uszczelki kolektora ssącego, komplet montażowy wtryskiwaczy, uszczelniacz wałka rozrządu, olej silnikowy i filtr oleju i na zimnym silniku nie słychać żadnego klekotania metalicznego, ale gdy jest nagrzany po kilku kilometrach zaczyna się ten dźwięk....
Ostatnio mechanik sprawdził kompresję, wymienił uszczelki kolektora ssącego, iskra ok, powiedział, że ok, silnik ma swoje lata, ale silnik zdrowy, palił, odpalał na paliwie i miał ręczne przełączanie na LPG, a teraz ani na benzynie nie odpali i nie trzyma obrotów, i gaśnie. Mi się wydaje i sprawdzę w weekend, czy czasami przepustnica nie padła, albo...
Oś przepustnicy ma chyba luz i też mi się wydaje, że to może być przyczyną problemu. Dodano po 1 Sprawdź szczelność, uszczelek kolektora ssącego. Oś przepustnicy, nie ma, przypadkiem, dużego luzu? A gdzie sprawdzić te uszczelki kolektora ssącego? Jestem początkującym. Można prosić o zdjęcia tego kolektora?
Uszczelka kolektora ssącego. Specyfika jej powoduje ubytki płynu.
miałem to samo w tym samym modelu po wymianie wszystkiego co szło okazało sie że winne były uszczelki kolektora ssącego
a zanim co sprawdz czy twój kot nie ciągnie lewego powietrza na uszczelce kolektora ssącego lub na uszczelkach wtryskiwaczy
"pęknięta" uszczelka kolektora ssącego... to jest niestety bolączka silników Opla... ale ktoś wcześniej już Ci o tym pisał...
Jeśli ciśnienie sprężania ok sprawdz plakiem czy nie podsysa powietrza uszczelką kolektora ssącego lub wkrętkami lpg
Mam podobny problem w renault laguna l 1.6 16v uszczelki kolektora ssącego wymienione ale zauważyłem że mam ukręcona jedną śrubę która trzyma kolektor do głowicy(ta środkowa) czy to może być przyczyna?
Sprawdz czy przypadkiem nie pociąga lewego powietrza na uszczelkach kolektora ssącego.
silnik krokowy zobacz ,zasilanie silnika krokowego oraz uszczelka kolektora ssącego -pod kompa podpinałeś go?
Sprawdź szczelność dolotu samostartem, okolice uszczelki kolektora ssącego. Piszesz że przepływomierz sprawdzony ale najlepiej podłóż drugi ze sprawnego auta.
Witam wszystkich specjalistów od wtryskiwaczy :) Moje x5 e70 3.0d M57N2 235hp 2008r od jakiegoś czasu drży na obrotach i nie pomogła regulacja obrotów, adaptacje przepustnicy, egr, klap.... Więc wywaliłem EGR, DPF, KLAPY WIROWE, wyczyściłem układ dolotowy do stanu jak nowy, naprawiłem sterownik świec żarowych, świece żarowe wymieniłem na nowe, odmę...
nieszczelność na dolocie (wężyki lub uszczelka kolektora ssącego), ale może też ktoś kręcił ogranicznikiem przepustnicy.
sprawdź przewód od serwa,odłącz go i zatkaj wlot.lub uszczelki kolektora ssącego.
Sprawdź uszczelki kolektora ssącego i oring przepustnicy. Wraz ze starzeniem robią się jak plastik i tam może lewiznę brać.
Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia, autko dalej pracowało nie równo. Zapadła decyzja o demontażu głowicy. Głowica została ściągnięta, ale zawory, prowadnice są w porządku. Uszczelka wyglądała na całkiem dobrą. Głowica zplanowana. Wymienione uszczelki kolektora ssącego i wydechowego, jutro auto powinno zostać złożone do kupy. Zobaczymy czy będzie...
czy jak wymienię termostat na nowy to będą nadal ubytki Będą nadal. Wycieka płyn, np na łączeniach przewodów, z chłodnicy, grzejnika nagrzewnicy - tego co nie grzeje, cieknie z kolektora ssącego, lub uszczelka pod głowicą.
Słyszałem, że problemem może być też uszczelka kolektora ssącego Nie ma takiego miejsca w kolektorze ssącym w którym się styka olej z wodą.
Sprawdź przy okazji stan uszczelki kolektora ssącego przy tym cylindrze. Na wysokich obrotach może cylinder palić ale na niższych prędkościach obrotowych już nie.
ciśnienie sprawdzałeś przy wszystkich świecach wykręconych? sprawdź czy lewe powietrze się nie dostaje do silnika (uszczelka kolektora ssącego przewód od serwa itp.
Od przepływomierza do kolektora, oringi przepustnicy, przepływomierza, uszczelki kolektora ssącego. Odpal auto i psikaj plakiem w pobliżu całego dolotu. Jak zmieni się praca silnika to znaczy, że idziesz dobrym tropem.
Jak podejrzeważ uszczelki kolektora ssącego lub nieszczelność na dolocie to najprostszym sposobem jest popsikać plakiem na pracujacym silniku w okolicach kolektora dolotowego, jeśli silnik podniesie obroty (zmieni się praca silnika) to masz nieszczelność co będzie przyczyną nierównej pracy silnika.
Wymiana samej uszczelki kolektora ssącego nie jest zbyt skomplikowana. Klucz 13 i 8 to wszystkie narzędzia jakie potrzebujesz. Musisz odkręcić siedem nakrętek mocujących kolektor i prawdopodobnie poluzować wspornik bagnetu do kontroli poziomu oleju. Mnie to zajeło nieco ponad godzinkę, a robiłem to pierwszy raz i to bez żadnych "pomocy naukowych"
Nowy MAF i EGR, nowe uszczelki kolektora ssącego + nowe o-ringi na wtryski. Nadal szarpie ale jakby trochę mniej. Dodano po 1 Na nowym MAF jest gorzej niż na starym przy włożonym nowym EGR.
Panowie w 2,8 130KM nie ma EGR wiec na próżno bedziecie szukać. Ostatnio mając taki problem przyczyna okazała sie uszczelka kolektora ssącego którą założyłem nową i ją wydmuchało i auto złapało muła po wymianie jedzie jak trzeba.
Niestety to nie Map sensor. Nie mam już pomysłów. Lewe powietrze ? Tylko gdzie go szukać ? Uszczelka kolektora ssącego do silnika a może w miejscu złożenia kolektora na 2 części ? Obroty stabilne.
U mnie było podobnie, jak zimny silnik to na pierwszych światłach gasł sinik, obroty falowały. Jak silnik się rozgrzał to wszystko było ok. Usterka zdiagnozowana. Silnik brał lewe powietrze u mnie pomogła wymiana uszczelki kolektora ssącego. (wcześniej robione były: silnik krokowy, regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy, sprawdzenie czujników i...
Na rurze plastikowej jest czujnik ciśnienia w masterach bez przepływomierza. W tej wersji go tam nie ma. Dlatego pytam czy w tej wersji jest ten czujnik (może być gdzieś schowany).Ta ta turbina jest sterowana CIŚNIENIEM bezpośrednio z kolektora. Nie ma żadnego elektrozaworu. Wszystko z zewnątrz wygląda na szczelne. Zastanawiam się czy nie wydmuchało...
Jeżeli katalizator się nadmiernie nagrzewa, to pewnie silnik gdzieś ciągnie "lewe" powietrze (za uboga mieszanka). Trzeba sprawdzić uszczelkę pod korpusem przepustnicy, uszczelkę kolektora ssącego i sam kolektor ssący (tam jest chyba plastikowy - mogło coś "chrupnąć" podczas naprawy).
Moze to cos z aparatem jesli na LPG tez jest zle .Kiedys w corsie miałem podobny przypadek winowajczynią była uszczelka kolektora ssącego .Sprawdz pod wtryskie pod kolektorem moze gdzies bierze lewe powietrze .
Chyba nie potrzebnie zasugerowalem się zaworkiem z passata od kolegi.A u mnie standardowo delikatnie nierówne obroty na jałowym ale mi to raczej nie przeszkadza,czasem potrafi na skrzyżowaniu przy próbie ruszenia mocno spaść z obrotami a nawet zgasnąć to mi najbardziej przeszkadza.Dodam że nowe świece,kable,cewka,wyczyszczona i zaadaptowana przepustnica,wymienione...
To najczęstsza przyczyna. Albo ściągsz korpus, kładziesz na szklaną taflę i już widzisz jaka szczelina. Druga mozliwość to szlauchiki. Przemo9826 on pisze o uszczelce kolektora ssącego, nie pomiędzy kolektorem a korpusem TBI
Wymieniłem przepustnicę (na używaną) wraz z uszczelnieniami. Dołożyłem silikonu do uszczelek kolektora ssącego oraz lekko uszczelniłem odmę (?). Nie wiem co było kluczowe, ale po tych zabiegach auto zaczęło pracować poprawnie. Przejechałem testowo 30 km w trasie i 5km w mieście i auto pracuje normalnie.
Witam! Mam problem z Laguną II 1.8/16v (F4P), silnik nie schodzi z obrotów, po odpaleniu wchodzi na 1400obr z czasem gdy się nagrzeje schodzi do 1000obr, gdy dodam gazu do 4000obrotów i puszę pedał gazu to schodzi do 1500obr. Pod czas jazdy wchodzi dobrze na obroty silnik jest dynamiczny dobrze ciągnie, przy zmianie biegów obroty spadają do 1500. Oczywiście...
nieszczelna uszczelka kolektora ssącego, zaciągał lewe powietrze na tym cylindrze co nie palił i miał za ubogą mieszankę, miałem to samo i też długo szukałem, kolega podpowiedział - popsikanie plakiem wokół kolektora ssącego na wolnych obrotach gdy tak chodzi nierówno dało odpowiedź, odkręcenie kolektora, posmarowanie wszystkiego Reinzem (głowicę, uszczelkę...
Witam, VW Passat B5 1.8 ADR, uszkodzona była papierowa uszczelka kolektora ssącego i silnik ssał powietrze na I cylindrze. Po wymianie dolot jest szczelny ale mam korektę czasu wtrysku 3.3ms i silnik pracuje jakby nie palił cylinder, mogę tylko zaadoptować przepustnicę, czy w VCDS jest jakiś reset parametrów silnika ? Kompresja po 9,8,9,9 nowe świece,...
Witam, Problem jak w temacie podczas pracy po załączeniu noży i czasie koszenia obroty silnika zaczynają falować aż do całkowitego gaśnięcia. Po wyłączeniu noży po chwili pracuje równo . Gaźnik był w myjce (warsztat nie ma dużej więc robił "na raty"), filtr powietrza nowy, świeca nowa (no prawie), uszczelka kolektora ssącego wymieniona - nowa, wycieków...
Auto po wymianie uszczelek kolektora ssącego (górne i dolne) Po odpaleniu na zimnym pracuje już ok, jest ssanie. Ale mam o wiele poważniejszy problem. Auto teraz dławi się i gaśnie przy wciskaniu gazu nawet na ciepłym silniku (jak tylko zejdzie ze ssania) Wcześniej tylko na zimnym tak miał. Musze jeździć bez przepływomierza (wtedy też zbija obroty ale...
witam! właśnie sprawdziłem kody migowe i nie mam żadnych błedów. Hm uszczelka kolektora ssącego jest wymieniona wolne obroty to ok 950, wąż od serwa wygląda solidnie tak organoleptycznie nie można mu nic zarzucić. silnik choszi na wolnych ok ale drgania są o takiej czestotliwośći że wprowadzaja w rezonans plastiki i inne elementy np. lusterka.
Podepne się pod temat bo mam podobny problem mam meganke 1.4 16v z 2003 ,walczę z nierówną pracą silnika ,powiem tak na obrotomierzu tego nie widać za to czuć że silnik trzęsie. Pierwsze co to wymieniłem świece ,jest poprawa ale w odpalaniu wczesniej kręcił pare sekund zanim zapalił ,a teraz od razu pali. Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego ,wszystko...
Demontujesz bez kanału. Wyjmujesz do góry. Bardzo szybko się to robi. Imbus 5 i 6 i gotowe. Uszczelki powszechnie dostępne wg katalogu w internecie
Podpowiadam Ci ale chyba nie dociera,że uszczelki pod kolektor ssący są źle wykonane i nie uszczelniają.wymień uszczelkę pod kolektorem ssącym na pasującą kształtem. Firmy GLASER I ELRING zrobiły babola!!!!!
izyr. Sprawdź czy nie pojawiła Ci się nieszczelność na mocowaniu stożka albo czy po prostu stożek nie jest zabrudzony jakimś syfem. Błahostka ale może pomóc. Ponadto warto też zerknąć pod uszczelkę kolektora ssącego i ogólnie przyjrzeć się całemu układowi dolotowemu. Może po prostu zasysa lewe powietrze.
W zasadzie, to mogę zrobić logi czujnika G62 dla zegarów i dla ECU, ale nie wydaje mi się żeby w nim był problem..ale kto wie.. 🙂 Co do uszczelek kolektora ssącego..tutaj będzie gorzej, ale z drugiej strony, myślę że jakby uszczelki były złe, to komputer biłby błędem o zbyt ubogiej mieszance 🤔 Dodano po 4 Przed chwilką zmierzyłem czujnik...
Kolektory alu, wszystkie podciśnienia ok, zdejmowane były głowice bo padła uszczelka, ale zakładane były nowe uszczelki kolektora ssącego. Usterka pojawiła się po tygodniu od złożenia... Dodano po 49 Z resztą jakby była gdzieś nieszczelność to po odpiętej przepływce też by obroty podwyższały się nieprawdaż??
Dzisiaj rozebrałem pokrywę zaworów okazało się, że na drugim i trzecim z cylindrów miałem popuszczone sróby od wtryskiwaczy i na tych samych cylindrach była uszkodzona uszczelka kolektora ssącego. Jak myslicie jak długo może pociągnać mi ta zregenerowana turbina? skoro piszecie, że nie opłaca się ich regenerować. Czy można oczyscić przepustnice i zawór...
dzięki i sory że nie odpisałem , wyleciało mi z głowy . problem tkwił w uszczelce kolektora ssącego - jeżeli chodzi o gaz, natomiast jeżeli chodzi o paliwo problemem był pływak oszukiwał mnie do momentu kiedy zorientowałem się że mam pełen zbiornik przy tankowaniu (którymś z kolei). dzięki za pomoc
Spróbuj zaślepić zawór EGR żeby spaliny z powrotem nie cofały się do kolektora ssącego.
Witam serdecznie.Proponuje jeszcze sprawdzic przewody podcisnieniowe podlaczone do kolektora ssacego.Moeze ktorys jest nieszczelny?Uszczelkę kolektora ssącego można sprawdzić aerozolem "Samostart"uzywanym do odpalania w zime starszych diesli.Jezeli gdzies jest nieszczelność to po pryśnięciu tym w podejrzane miejsce wzrosną obroty silnika bo zassany...
Remont był przeprowadzony około pół roku temu z powodu niskiego stanu oleju, który został wykryty potem w płynie chłodniczym. Przy odkręconym korku widać było bulgotanie a po dodaniu gazu płyn się wylewał. Mechanik zdiagnozował uszkodzenie uszczelki pod głowicą i podjął się naprawy. Rano dopiszę co było wymienione jak znajdę fakturę. Nie zauważyłem...
Pobawiłem się z tym silniczkiem i wygląda że jest dobrze zamontowany , a obroty nadal falują ale po dokładnym sprawdzeniu , po spryskaniu zmywaczem do hamulcy w okolicach 2 środkowych wtrysków , auta zaczęło się trząść , czyli gdzieś tam jest jednak nieszczelne - wymieniłem oringi na wtryskach , dysze lpg wklejone , czyli zostaje uszczelka kolektora...
Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego (stare wklejone na dirko) i uszczelki pod wtryskiwacze (założone były za małe) ale nic to nie dało. Podmieniłem MAP i także jest to samo. Mierząc podciśnienie wakuometrem i odczytując z testera, osiągnąłem prawidłową wartość dopiero gdy przytkałem przepustnice i silnik zgasł. Wydaje mi się że sterownik silnika...
Mam takie pytanie. Przy kolektorze ssącym jest jakiś czujnik od powietrza - podciśnienie? przepływomierz? ma to symbol 037 906 283C, np :https://rrr.lt/en/used-part/dvr21895-03... . Z jednej strony ma to nałożoną plastikową rurkę, która prowadzi do niczego z drugiej gumowy wężyk, który albo się urwał, albo...
Witam. Mam problem z moim AUDI A4 1.6-98r kombi, mianowicie brak mu mocy na niższych obrotach (zastanawia się po czym jedzie już normalnie).tak jak by dostawał za dużo paliwa i nie spalał Na postoju delikatnie falują obroty? i dymi na niebiesko czarno strasznie, Nie dawno odebrałem auto od mechanika została wymienione: uszczelka pod głowicą wraz z planowaniem,...
Nie chcę Cię martwić, ale wygląda to na uszczelkę pod głowicą. Przygotuj ok. 600 zł na części i robociznę, zanim rozszczelni Ci się cały układ chłodzenia, jak u mnie i wtedy jeszcze może polecieć chłodnica i kilka innych rzeczy. Zobacz jak wygląda płyn chłodniczy i olej, ale choć nic nie znajdziesz i tak może to być i pewnie jest uszczelka. Wymieniamy:...
Witam Serdecznie Mój problem polega na niewielkim falowaniu silnika na biegu jałowym któremu towarzyszą drgania przechodzące przez całe auto. Czasem po dojechaniu do skrzyżowania obroty zaczynają skakać 800-500-800 i po około 20 sekundach silnik się uspokaja. W samochodzie wymieniłem już Cewkę zapłonową Czujnik położenia wału korbowego Łańcuch rozrządu...
Samochód przytyka na chwilę po szybszym dodaniu gazu (obojętnie czy przy ruszaniu, czy po dodaniu na wolnych obrotach). Poza tym objawem auto jeździ jak nowe. Silnik 1.0 AUC. Co było zrobione: - Wymieniony czujnik obrotów wału korbowego (był błąd i auto gasło w czasie jazdy, czasem nie zapalało itp.). Po wymianie brak jakichkolwiek błędów. - wymieniona...
W piątek zabieram się za wyjecie i oczyszczenie kolektora ssącego, uszczelki zamówione w ASO czy ruszać tez kolektor wydechowy czy narazie dać sobie z nim spokój?
Witam, szukałem podobnych tematów, ale zadne rady nie okazały się skuteczne. Jakiś czas temu Punto zaczęło chodzić na 2 cylindry. Sprawdzone: - świece ok - kable ok - cewki ok okazało się że łapie lewe powietrze przez popękaną uszczelkę kolektora ssącego. Uszczelka została wymieniona, wymienione też te uszczelki czy tam oringi na wtryskach, przez pół...
Hej! Czy przed wymianą uszczelki było to samo ? Jeśli pali się kontrolka silnika to może jednak sprawdzić błędy. Tu był post jakie masz ciśnienie w kolektorze ssącym, pewnie nie masz jak tego sprawdzić (potrzebny komputer), ja bym szedł tym tropem a dokładniej, że być może bierze lewe powietrze. Być może przy składaniu podwinęła się uszczelka kolektora...
wtrysk 1-dno punktowy jeśli na zimnym przebiera nie pali dobrze na wszystkie gari może to byc spowodowane tez nie pgrinalną uszczelka lub uciekła przy zakładaniu i olej spływa do kolektora ssącego który trafia na 2 lub 3 cylinder i to może powodowac zażucanie do puki sie nie wypali ( na zimnym) jak sie rozgrzej e ok
Witam! Mój problem polega na tym ze vectra jak jest zimne zapali za pierwszym na wolnych obrotach chodzi normalnie, obroty nie falują ale gdy dodam tylko gazu to auto wkręca się max na 2000obr i koniec, gaśnie. Gdy pochodzi na wolnych obrotach minute dwie jak się tylko zagrzeje to potrafi sama zgasnąć a później trzeba sporo kręcić zęby zapaliła. wymieniłem...
Rozpocznę od maszan. Mam Fabię z silnikiem czeskim 1,4 44kw (60KM) 8-zaworowym. Ja tym samochodem zrobiłem około 100 000 km pompę nie wymieniałem nigdy a czy poprzedni właściciel wymienił tego nie wiem.Samochód ma przejechane 310 000 km.Dzięki za informację w sprawie uszczelki kolektora ssącego przyjrzę się temu w wolnej chwili. Zastanawiam się nad...
Chwyt powietrza to jest to co osłania wtrysk i przepustnice ,idzie do niego rura od filtra powietrza ,przykręcony na 2 śruby takie duże . Po ściągnięciu tego widać wtrysk i przepustnice, Jak się to ściągnie Panowie to jest tam taka duża uszczelka o średnicy około 10 cm o tę właśnie uszczelkę mi chodzi czy może ona być powodem łapania lewego powietrza?...
Przychodzę z problemem 🙈 A3 8L 1.6 AKL benz+gaz Męczy mnie błąd 00533 - regulacja prędkości jałowej Od czasu, odkąd pojawił się błąd: - Auto świrowało na postoju na gazie, więc wizyta u gazownika, bo wypadł termin serwisu gazu (filtry itp). Dowiedziałem się, że reduktor puszcza gaz.. - Zregenerowałem sobie reduktor (membrana, uszczelki itp). - Wymieniłem...
Witam. Mam dość nietypowy problem ponieważ przeszukałem całą sieć i nic nie znalazłem. Tydzień temu wymieniałem uszczelkę pod głowica w BMW E36 316 Compact 94r silnik M43 na łańcuszku rozrządu. Powodem była kompresja w układzie chłodzenia. Zleciłem to do zakładu gdzie wszystko zostało wymienione: -uszczelka kolektora ssącego -uszczelka kolektora wydechowego...
wymiana kolektora ssącego kolektora ssącego objawy ciśnienie kolektora ssącego
rysunek skrzyni biegów fan7930 fan7930c pompa kulka
vodafone calculator vodafone calculator
Amica DFM62D7TOqID – kody H1-H14, zawieszanie, wymiana programatora, cykl Eco Futuri 3 – odłączenie dźwiękowego sygnalizatora kierunkowskazów LED w skuterze elektrycznym