Przy składaniu zamków zaworów dobrze jest wziąć jakiś naprawdę gęsty smar i posmarować trzonek i półstożki, fajnie się wtedy przyklejają
Zmieniałem uszczelniacze w 899 bez zdejmowania głowicy. Ze starej świecy wyciągasz / rozwiercasz elektrodę środkową i masz adapter do podłączenia kompresora. Tłok ustawiasz w GMP i podajesz ciśnienie z kompresora, które skutecznie dociska zawór aby nie wpadł. Przed rozpinaniem zamka zaworu warto postukać w ten talerzyk na górze sprężyny. W moim przypadku...
No to jak masz endure to 0.2 ssące i 0.5 wydechowe jeżeli nie mam jeszcze sklerozy ;)
Przez otwór świecy podajesz sprężone powietrze na tłok, wał musi być zablokowany najlepiej w GMP tego tłoka. Ni wiem czy uda Ci się rozpiąć zawór bez zdejmowania wałka ale raczej nie. Jak masz luzy na prowadnicach to wymiana uszczelniaczy nic Ci nie da.
Jest możliwe,bez problemu.
Moczysz sznurek w oleju, wsuwasz go przez otwór po świecy zostawiasz jeden koniec na zewnątrz. Dociskasz tłokiem do zaworów.
Uszczelniacze uszczelniaczami. Mam podejrzenia graniczące z pwnością, że przyczyna brania oleju leży gdzie indziej.
Dokładnie. Nic dziwnego że wymiana uszczelniaczy zaworowych nic nie dała, silnik ewidentnie pali olej. Przy wyższych obrotach lub obciążeniu olej przedostaje się ze skrzyni korbowej poprzez tłoki do komory spalania zapewne przez zużyte pierścienie lub tłoki lub nawet gładzie cylindrów. Pozdrawiam.
Nie wiem jak jest dokładnie w tym aucie ale opiszę ci jak zmieniałem w innym samochodzie .Dla pewności ustawiłem wszystkie tłoki ,, na równo,, w cylindrach aby zawory nie powpadały za głęboko ( bo wypadnięcie raczej nie możliwe) i zakładając nowy uszczelniacz stosowałem magnes na wysięgniku którym łapałem za trzon zaworowy podciągałem max do góry płaskoszczypami...
Witam Jak olej nigdzie nie wycieka to opelek go spala i wymiana uszczelniaczy zaworowych za wiele nie pomoże tylko kompleksowa naprawa pierścienie+głowica
Dla wygody i zysku ASO.
Spróbuj wymienić świecę na nową, jak nie pomoże i po chwili kręcenia będziesz miał ją zalaną (mokrą) to będzie oznaczało że jest problem z gaźnikiem.
Czy chodzi Ci o wymianę ich na silniku? bez zdjęcia głowicy? A co bierze olejek? jak tak to uszczelniacze raczej nie pomogą albo turbo albo pierścienie.
A w jakim celu jest ten zabieg cofania o 1/4obrotu
Guide dotyczy ogólnie samochodów PSA czyli citroen peugeot z silnikami benzynowymi 8V z serii TU. Pacjent : citroen saxo 1,1 TU1M z 98r. Przebieg 202kkm. Poza rozrządami i regulacją luzu zaworowego nic przy silniku jeszcze nie robione. Brak wycieków oleju (przede wszystkim nie ciekło z pod uszczelki pod głowicą z kanału olejowego – nad alternatorem...
Sugeruje zastanowic sie nad tego typu naprawą. Ja osobiście na życzenie klienta bym to zrobił ale bym doradzał zdjąć głowicę i zrobić to porządnie aby nie robić dwa razy
Z samą wymianą uszczelniaczy to dam sobie rade(bez ściągania głowicy).Tylko się zastanawiam czy to aby napewno ich wina(czekam na jakieś sugestie).Jedyny problem widze w zamontowaniu wałków rozrządu,bo są dość długie.Czy jest na to jakiś prosty sposób?
Wymiana uszczelniaczy zaworowy bez ściągania głowicy czy że ściąganiem.
W swoim golfie z tym samym silnikiem wymieniłem pierścienie na MAHLE 82,5 STD 1,2-1,5-2 do tego wymiana uszczelniaczy zaworowych i koniec z dolewaniem oleju... Polskie Prima tez dobre i sporo tańsze ...
Koszt samych uszczelniaczy to może i niewielki ,tylko trzeba wyjąć wałek ,a więc rozrząd do wymiany ,potem popychacze okażą się miękkie ,a jak prowadnice luźne to czapa w górę i na koniec okaże się że to turbina leje olejem.
Ostatecznie wymiana uszczelniaczy zaworowych załatwiła sprawę dymiena i apetytu na olej. Zrobiłem to samodzielnie bez potrzeby demontażu głowicy. Temat zamykam. Pozdrawiam
kolego jesli uszczelniacze sa zużyte to przy odpalaniu zobaczysz dym z rury wydechowej , ale jesli jest tak jak napisałes to raczej marne szanse że wymiana ich pomoże twemu silnikowi
Uszczelniacze pomogły
Witam posiadam Renault Laguna II 1.9 Dci 120KM czy w tym aucie do wymiany uszczelniaczy zaworowych trzeba zdjąć głowice czy podejdę od góry? drugie pytanie czy ktoś wie jaki rozmiar jest szpilek turbina -katalizator M8x?x rozmiar gwintu. Pozdrawiam
Szlifu nie było bo wszystko nominał i zostały założone standardowe panewki główne jak i korbowodowe. Głowica zrobiona na gotowo tzn. planowanie, sprawdzanie szczelności, wymiana uszczelniaczy zaworowych, docieranie zaworów, sprawdzenie gniazd zaworowych, regulacja zaworów. Głowica skręcona na nowych śrubach.
Hmm. To skoro tak, to dobra i zła wiadomość. Zła, bo autko nie naprawione do końca ( przyczyną mogą być np.: pierścienie tłokowe, uszczelniacze zaworowe). A dobra to taka, że masz fakturkę i zawsze możesz próbować jakoś się dogadać z mechanikiem, skoro pojechałeś do niego z powodu zanikania poziomu oleju. Faktem jest, że skoro walnięta była uszczelka,...
Dzień dobry.Potrzebne momenty dokrecania śrub wałków rozrzadu -wymianA uszczelniaczy zaworowych silnik mercedes M113.987
Nie masz co robić i tak z nudów stwierdziłeś, że umyjesz tłoki w silniku? Masz wiedzę i narzędzia? Może się okazać , że poza planowaniem będzie potrzebna wymiana gniazd zaworowych , zaworów i ich dotarcie? Wymiana uszczelniaczy zaworowy obowiązkowa przy takim zakresie robót. I jeszcze jedno. Czy w tym silniku po planowaniu (powiedzmy 0.2mm) zawory też...
jeszcze nie słyszałem/widziałem żeby wymiana uszczelniaczy zaworowych zredukowała pobór oleju do akceptowalnego poziomu BMW silniki N43 i N46, kiedyś w jakimś Audi B3 wymieniałem i tez pomogło. Zgadzam się że szansa jest znikoma, ale to też najtańsza opcja ratunku trupa od złomowania.
Jeżeli ma faktycznie 160 tys to same pierścienie niech zostanie jakie są , ale pisze 2 różne rzeczy bo napisałeś pierścienie zaworowe, chyba że chodzi o uszczelniacze zaworowe to wtedy tak, 160tys to przy takich przebiegach zawsze najlepsza opcja jest zrobione glowicy na gotowo, planowanie, jeżeli występują płytki to regulacja luzu zaworowego, wymiana...
Wymiana uszczelniaczy zaworowych jest możliwa bez zdejmowania głowicy. Wykręca się świecę i wkeca się przewód ze sprężonym powietrzem. I zawór nie opada.
Panowie, wasze przypuszczenia okazały się trafne przyczyną opisanych problemów była uszczelka pod głowicą. Przy okazji wymiany uszczelki o co jeszcze warto zadbać, jaki inne czynności należałoby wykonać, żeby zakończyć pracę z przekonaniem że obsługa była rzetelna? Co najmniej obróbka głowicy (planowanie, docieranie zaworów, kontrola prowadnic zaworowych,...
Pomogła dopiero wymiana sterownika i położenie dodatkowej masy.Problem pojawił się jednak jeszcze inny silnik zaczął brać olej. Wymiana uszczelniacze zaworowych dopasowanie gniazd i zaworów oraz pierścionków. Polecam gorąco ten model k12 sama przyjemność naprawy 😥
Tu masz pokazane jak się wałek wyjmuje. http://www.astra.auto.pl/dzial-techniczn... Co do śladów to kiepski trop. Wystarczy 2km po suchej żwirówce i powiesz że nikt pod maskę z rok nie zaglądał.
Astra H 1.8 benzyna 2004 rok IDS Plus spala olej. Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym zapytać, od czego zacząć diagnostykę silnika, ponieważ paruje olej w dość dużej ilości. Nie jestem w stanie dokładnie określić, ile kilometrów robię tygodniowo, ale jest to mniej więcej około 200. Raz na tydzień dolewam około 250 ml oleju. Czym może być to spowodowane...
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Astra H 1.8 benzyna 2004 rok IDS Plus spala olej. Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym zapytać, od czego zacząć diagnostykę silnika, ponieważ para oleju w dość dużej ilości. Nie jestem w stanie dokładnie określić, ile kilometrów robię tygodniowo, ale jest to mniej więcej około 200. Raz na tydzień dolewam około 250 ml oleju. Czym może być to spowodowane...
Przeanalizuj moją historię. Matiz jeżdżący, wyciek płynu chłodzącego spod kolektora. Wymiana kolektora dolotowego, zdjęcie głowicy - jej regeneracja, gniazda, uszczelniacze, bez ingerencji w dół silnika. Złożenie, jazda, zużycie oleju 1l na 50 km. Reklamacja usługi. Wymiana uszczelniaczy zaworowych, nowe były luźniejsze od starych( na koniec wymieniono...
Przy okazji sprawdź, kiedy był zmieniany pasek rozrządu i stan napinacza. My zmieniamy również wszystkie możliwe uszczelki: kolektorów, pokrywy zaworów, uszczelniacz wałka rozrządu też. Koszt nieduży, a może niedługo będzie trzeba znowu robierać, a co najważniejsze to wymiana uszczelniaczy zaworowych. Jeden koszt, jedna rozbiórka. Pozdro
Witam z tego co mi wiadomo to wszystkie uszczelki wymienione na dolocie ,wylocie itp planowanie głowicy, wymiana uszczelniaczy zaworowych i popychaczy,nowy pasek rozrządu (sam pasek) i robocizna, o tych rzeczach mi powiedział.
1. Pryśnij w okolicy przepustnicy np. Plakiem na pracującym silniku jak obroty wzrosną masz nieszczelność prawdopodobnie oringi. 2.Wyciek to chyba sam możesz sprawdzić nikt przez internet tego nie zrobi , jak silnik suchy może pomóc wymiana uszczelniaczy zaworowych ewentualnie pierścieni. Najlepiej zrobić z tym porządek przed założeniem gazu.
witam muszę nie długo zabrać się za wymianę uszczelniaczy zaworowych ,jak to uczynić. będę musiał ściągać wałek rozrządu , z jaką siło dokręcić panewki wałka ,20Nm wystarczy ?za każdym razem należy plantować głowicę ? pzdr
Do silnika biorącego dużo oleju mineralny będzie dobry bo trochę gęstszy a parametry smarowania spełniają normy a dodatkowo popytaj o wymianę uszczelniaczy zaworowych może to ich wina
Dolewając oleju zmniejszasz komorę sprężania i ciśnienie nieco wzrośnie. Jak dla mnie pierwszy pomiar jest przyzwoity i silniki równo pracują chyba. Co do zużycia oleju to w Twoim przypadku sugerował bym wymianę uszczelniaczy zaworowych.
Okopcona świeca druga od lewej sugeruje coś innego... Zrób mu płukankę i zalej cerateka jak nie pomoże to tylko wymiana pierścieni i uszczelniacze zaworowe...
Biały dym może oznaczać wymianę uszczelniaczy zaworowych Albo silnik krokowy.Kolega mechanik nie wie z czego bierze się dym jak świece nie grzeją?
Witam. Przy okazji wymiany UPG, głowica była oddana do gruntownego remontu (zawory, docieranie, frezowanie, planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworowych, sprawdzanie szczelności). Nowe szpilki dokręciłem tak jak książka pisze (kolejność i momenty). Pisałem powyżej. Głowica planowana i remontowana.
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
dzięki chłopaki za pomoc
Zanim ściągniesz wałek to zdemontuj koło na nim bo rozwalisz czujnik halla który jest pod kołem. Przy takiej ilości spalania szkoda brać się za samą wymianę uszczelniaczy - problem będzie raczej w pierścieniach i luzach prowadnic zaworowych.
Z twojego opisu wynika że te przedmuchy są niewielkie ( czytaj normalne), jeżeli bierze ci trochę oleju to możesz się pokusić o wymianę uszczelniaczy zaworowych, a samochodzik jeszcze ci pochodzi długo. W zasadzie przy tych rocznikach jakieś przedmuchy zawsze występują, ważne żeby samochód nie brał oleju bo to jest pierwszy poważny objaw zużycia silnika.
Witam. Taki pomysł wpadł mi do głowy. Skoro nawet w starych zagranicznych ciągnikach były stosowane uszczelniacze zaworowe, to czy możliwe byłoby zastosowanie uszczelniaczy zaworowych w głowicy C-330? W związku z tym rodzą się następujące pytania. 1. Czy przy zastosowaniu uszczelniaczy, prowadnice zaworowe muszą być wykonane z innych materiałów? 2....
Witam. Z góry przepraszam jeśli jest inny dzial na taki temat ale nie wiedziałem który wybrać.. Naprawiłem / wymieniłem pare rzeczy w Astrze H Twin Top 2.0t. Mam warsztat samochodowy lecz za ta usługę bede liczył dobrego kolege i nie wiem ile kasy powinien wziac za taka usługę? -Wymiana przedniego lewego i prawego wahacza -Wymiana łączników stabilizatora...
Problemem były uszczelniacze zaworowe a z tym dymem to trochę przesadziłem. Lubił se zakopcić na niebiesko jak się palił olej który ściekł do silnika w nocy. Dodano po 36 Wymiana uszkodzonych uszczelniaczy zaworowych
Witam.Pozwolę sobie nazwać ten remont po imieniu.Jest to tak zwany SZWED ale nie do końca zrobiony prawidłowo.Jeżeli mechanik stwierdził,że nie jest wymagany szlif to powinien honować cylindry zakładając nowe pierścienie.Wymiana uszczelniaczy zaworowych i planowanie to nie regeneracja głowicy.Ciekawe jak tam prowadnice zaworowe zwłaszcza wydechowe.Szkoda...
Może początkowo zbyt wiele oczekiwałem od tego oleju ale teraz mimo wszystko jestem zadowolony z Valvoline. Tylko jedna rzecz mnie ciekawi dlaczego na siarczystym mrozie rzędu 25 stopni na minusie nie było słychać szklanek a przy 0 stopniach wala przez chwile. Samochodzik właśnie jest u mechanika ponieważ napęd rozrzadu zaczął wydawać odglosy wiec zdecydowałem...
Dzień dobry, mam nieszczęście, że dziewczyna zakupiła dośc mocno zajechany egzemplarz. Gdy robiłem rozrząd zobaczyłem zawalony smok, płyn chłodniczy w oleju (z uszczelki) przez co na walkach rozrządu są lekkie wżery. Niestety robiąc rozrząd nie pokusiłem sie o wymianę uszczelniaczy zaworowych + auto stało z pół roku więc czuje, że także przez pierscienie...
Witam. Co do Twojego spalania oleju i niebieskiego pierda podczas ruszania to miałem taki sam problem. Mam zafire B 2006r 2.0 benzyna 200 km. Puszczala biebieskiego pierda podczas ruszania i palila nieziemsko olej. WYMIANA USZCZELNIACZY ZAWOROWYCH rozwiazala problem... teraz auto nie kopci i nie pali oleju.... Dodano po 4 Błąd p1616 i p1614 w Zafira...
Jaki przebieg?W tych silnikach były montowane trzyczęściowej wadliwe pierścienie olejowe To obiegowa opinia. W praktyce - skrajnie zużyty silnik. Do wymiany raczej. Mam od nowości golfa z tym silnikiem,przy 280kkm zaczął żreć olej na potęgę-wymiana pierścieni na jednoczęściowe plus oczywiście uszczelniacze zaworowe i panewki(nie miały praktycznie śladów...
Witam. Takie auto z roku 2008 przebieg licznikowy 241 tkm. Klient chce remontować silnik bo przy jeździe autostradowej na 1500 km zjadł 2,5 litra oleju, jeżdżąc na miejscu około 0,5 - 0,7 litra na 1000km. Turbo suche, węże dolotu też, auto nie dymi jakoś szczególnie. Spod korka idzie niebiesko - biały dymek, ale też nie jakoś strasznie. Spotkał się...
Witam, od paru dni na zimnym silniku mam takie oto objawy: Filmik na YouTube [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... W cytrynie niedawno był robiony mały remont silnika - wymiana paska rozrządu, z pompą wody, napinaczem, wymiana uszczelniaczy zaworowych, uszczelki głowicy, szlif głowicy, i pare innych uszczelek zostało wymienionych,...
Skoro strzeliła uszczelka, to należy głowicę sprawdzić na szczelność i planować. Do tych czynności najlepiej jest głowicę rozbroić do "gołego". W takim przypadku wymiana uszczelniaczy jest jak najbardziej wskazana. Ich wymiana napewno nie wpłynie na zwiększenie zużycia oleju.
Podejrzenia na szczęście się nie sprawdzily :) Dopiero wczoraj udało mi się sprawdzić kompresję ulga przyszła wraz z wykreceniem świecy na 4 baniaku ponieważ była zalana, kompresja na 1i 2 14, bar na 3 i 4 14 bar więc ciśnienie zeszło że mnie natychmiast :) jednak padła cewka. Pytanie brzmi czy to wina świec które zostały wymienione . Przed wymiana...
Witam. Jak w temacie ponad 2k km temu robiony był remont a mianowicie, wymiana pierścieni, wymiana uszczelniaczy zaworowych, wymiana dźwigienek popychaczy, wałek rozrządu (dźwigienki i wałek były wytarte, progi na wałku) + uszczelki, problemem było straszne dymienie na wolnych obrotach i pobór oleju ok. (może więcej) 750 ml na 200 km, przebieg silnika...
autor pisze, że turbo sprawne. zacytuj! 1000 za uszczelniacze to rozbój w biały dzień.
Jak myślisz , zawory czy pierścienie ? Co to ma za znaczenie? I tak trzeba głowice zrzucić wiec wtedy godzina roboty wiecej i tłoki masz na wierzchu. Nie licz na to że wymienisz uszczelniacze na prowadnicach i będzie dobrze. Jak znam życie to zawory latają luźno w prowadnicach i wymiana uszczelniaczy nic nie da. Głowica do zrzucenia i do sprawdzenia...
Kolejny krok to wymiana uszczelniaczy prowadnic zaworowych gdyż zabieg ten, nawet przy zużytych i tak pierścieniach tłokowych, znacząco ogranicza konsumpcję oleju silnikowego. W jaki sposób ma ograniczyć konsumpcję jeżeli olej przelatuje przez pierścienie? Wtedy taki zabieg nic nie da. Jeżeli są luzy na prowadnicach zaworowych to wymiana uszczelniaczy...
Kolego mam ten sam problem w Pasku z silnikiem AVF. Po nocnym postoju rano po odpaleniu poddymia na niebiesko. Jak sie nagrzeje problem ustępuje. Jak postoi ponad godzinę i go odpalę, to walnie niebieskim bąkiem i spokój. Przebieg auta to 170000km(autentyczny). Również jak u Ciebie turbo wykluczone, w jednym serwisie Bosch w Rzeszowie za wymianę uszczelniaczy...
Pierścienie i nieszczęsne uszczelniacze trzonków zaworowych - to jest ból tych silników ..
Pierścienie zgarniające jak są zapieczone to można wymienić, ale jeśli nie ma kompresji to darowałbym sobie remont silnika i szukał drugiego, bo kapitalny remont silnika przewyższa wartość auta. Sprawdź kompresję "na sucho" + próba olejowa. Wymiana samych pierścieni tłokowych bez szlifu cylindrów raczej nie ma sensu. Kompresje miałem sprawdzaną i była...
Zależy co rozumiesz przez kończy się silnik. Podstawa to pojechać do dobrego mechanika który oceni jaki jest stopień zużycia silnika. Szkoda że mając zdjętą głowicę nie postarałeś się o pomiary zużycia gładzi cylindrowych, a zakładając głowicę nie pokusiłeś się o wymianę uszczelniaczy zaworowych i sprawdzeniu i przeszlifowaniu zaworów. Silnik nie jest...
nie musisz zdejmować głowicy żeby wymienić te uszczelniacze tylko jak masz rozwalone prowadnice zaworowe to wymiana samych uszczelniaczy to tobie nic nie pomorze.
Nigdy nie wiesz co kupisz. Zrobiłeś błąd - miałeś ściągniętą głowicę, wiedziałeś że bierze olej to trzeba było zmienić pierścienie i dać komuś głowice do sprawdzenia. Jak są luzy na prowadnicach zaworowych to wymiana uszczelniaczy nie pomoże. Kopci na biało czy na niebiesko?
Witam ja miałem taki samochód tylko z motorem 1.8 16v podobny objaw brał olej puzniej zaczął kopcić i spadek mocy przyczyna : głowica do regeneracji frezowanie gniazd zaworowych ,planowanie głowicy,wymiana uszczelniaczy zaworowych,sprawdzenie na szczelność , -po wyjęciu tłoków pierścienie były zapieczone jakby wklejone w rowek na tłoku ,zostały wymienione...
Witam Serdecznie . Borykam się Audi A3 1.6 SR AKL a dokładnie z takimi problemami jak : - samochód je mi olej dokładnie 4l na jakieś 4 tysiące km - z rury wydechowej gdy dodaje mocno gazu daje lekko czarny dym - wyskakiwała na bardzo ostrym zakręcie pod górkę kontrolka oleju dosłownie na chwilę poczym znikała, lecz po jego dolaniu do prawidłowego stanu...
Tak może być że zawory w wyniku przestawionego rozrządu podgieło zawory. Robiłem matiza takiego z takim samym problemem. Wymiana zaworów ssacych tam była i uszczelniaczy zaworowych oraz jednej prowadnicy , oraz docieranie zaworów
wymiana samych uszczelniaczy to przy wyrobionych prowadnicach zaworowych nic nie daje, patrzałeś jaki jest w ogóle na nich luz ?
witaj krzys kolega kavior ma zupełną rację co do pierścieni. VW w ramach napraw gwarancyjnych i po, kazał wymieniać pierścienie co pomagało. Zalecał również sprawdzenie prowadnic zaworowych i wymianę uszczelniaczy. Może być taka sytuacja, że mechanik przy tym przebiegu stwierdzi luz na prowadnicach zaworów wydechowych to je wtedy wymień. Uszczelniacze...
Witam. I nie dociera się wiertarka na pełnym bucie bez oleju na prowadnicy Wiertarką WCALE! się nie dociera. Tam potrzeba ruch prawo-lewo w małym stopniu. Jak luz na prowadnicy to wymiana prowadnic i zaworów. Czasem nowe zawory jeszcze dobrze współpracują z prowadnicami starymi. Ale to rzadkość. i nie warto "kombinować" Pamiętaj o nowych uszczelniaczach...
Uszczelniacze wymieniane bez zdejmowania głowicy. Auto dymi Obawiam się, że sama wymiana uszczelniaczy nie wiele pomoże. przyrząd z rączką, obrazek nr 1 To najwygodniejsze jeśli masz gdzie go zakotwiczyć.
MAM PROBLEM ZE SKRZYNIĄ ZF.UCIEKAJĄ MI BIEGI PRZÓD SKRZYNI TJ1,3,5,7 TYŁ JEST.USUNĄŁEM JUŻ BRAK R PRZEZ WYMIANĘ SIŁOWNIKA I USZCZELNIACZY PRZEWODÓW HYDRAULICZNYCH
Niestety ściąganie głowicy jest wskazane. Są tam szklanki, które obrabia się odpowiednio do szczeliny luzów zaworowych(nie płytki ani hydraulika).
Szlifowanie trzonka zaworu to poroniony pomysł. Po pierwsze - trzonek może byc utwardzany powierzchniowo i po szlifowaniu będzie się bardzo szybko wyklepywał. Po drugie- na zdjęciu wygląda jakby były źle założone pestki na zamku trzonka. Aby to zrobić trzeba zdjąc głowice, rozpiąć zawory i złozyc poprawnie. Przy okazji wymiana uszczelniaczy zaworowych....
Teraz na chodometrze jest powyżej 400tyś.Nie bierze i widzi tylko gaz-benzyną się brzydzi:D Śilniczek w środku wygląda jak nowy,dobry olej to podstawa. Raczej tego, że benzynę rzadko widzi. Też tak na początku myślałem, a teraz już nie jestem taki pewny. Historia: Pierwszy maluch z 74 roku - kompresja 11 barów, olej Selektol - Monte Carlo, klawiatura...
Ponieważ zaczynam przygodę na tym forum, witam wszystkich serdecznie. Opiszę co mnie boli Miesiąc temu z kolegą naprawialiśmy 2 jednakowe silniki N46B20A Valvetronic 143km,w obu wymiana uszczelniaczy zaworowych, odmy, rozrząd, uszczelnianie czyszczenie vacum pompy, filtra oleju, chłodniczki oleju, koła pasowego wału korbowego, elektrozaworów vanosów,...
Jak pobiera sporą ilość oleju to głowica do zdjęcia wymiana uszczelniaczy zaworów , pierścionki , sprawdz prowadnice zaworowe
Witam mam problem astra F 180000km przebiegu,jestem pierwszym wlaścicielem. Rok temu robiony był silnik czyli wymiana uszczelniaczy zaworowych pierścieni tłokowych (zgarniające żeliwne) stan gładzi tłoków doskonały. Po remoncie przestał brać olej praktycznie nic! Niestety po 13000km zaczęły się problemy z zaworem EGR przycinał się , szarpało na niskich...
Witam mam problem z moją Hondą może ktoś z Was miał taki problem. 1. Dane auta Honda Civic 99 rok, MB2, silnik d14z4, 1,4 is, B/G 2. problem przed naprawą Podczas jazdy wzrost temperatury silnika na czujniku aż na czerwone pole. Skutek płyn przelewał się do zbiorniczka wyrównawczego i nie powracał do układu chłodzenia. 3. co zostało zrobione: a) wymiana...
Te typy (1,3) tak mają i wymiana samych pierścieni, oraz uszczelniaczy zaworowych, niewiele pomoże. U mnie pomogło nieznacznie, na kilka (3-4) tyś. km a później zużycie oleju zaczęło wracać do "normy", czyli ok. litra oleju na 500 km. Litr oleju na 1000 Km, to w tych silnikach firmowa norma. Sprawdź jeszcze dokładnie, czy nie masz wycieków. Puszcza...
Po sporym przebiegu, prowadnice zaworowe są tak "wy......ne" że wymiana uszczelniaczy nic nie daje.
Jesienią zeszłego roku robiłem w lanosie z takim silnikiem wymianę uszczelki, uszczelniaczy zaworowych, pierścieni tłokowych i panewek. Oczywiście nowy rozrząd. Zamknąłem się kwocie poniżej tysiąca złotych za części. Robocizna we własnym zakresie. Jakieś pojęcie tam mam, ale mechanikiem samochodowym bym się nie określił. Podstawa to garaż, wolny czas...
Standardowo uszczelniacze zaworowe i/lub turbo. W 2.4 idzie około 2 litrów na wymianę i uważam to za coś normalnego.
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
Łudzisz się w AZD pobór oleju to uszczelniacze zaworowe? Niestety pierścienie raczej są problemem. A do tego czasem nawet tłoki i cylindry. Jak żłopie 0.5 litra na 1000 km lub wiecej to wymiana uszczelniaczy nic nie da.
Witam Troszkę późno odpisuje ale 14.06.2014 r. uporałem się z takim NISSANEM PRIMERA P12 silnik QR20 DE przebieg 119 000 (pewne) już wcześniej opisywałem wyciek oleju z tego silnika poprzez pokrywę zaworów wokół świec zapłonowych(ale to było preludium napraw a wymiana pierścieni itp to epilog tej historii) brał olej 6l/1100 km Wymiana pierścieni oryginalnych...
Po zdemontowaniu głowicy sprawdź prowadnice zaworowe, jeśli będą miały zbyt duży wymiana uszczelniaczy niewiele pomoże.I tak jak napisał wyżej kol.jarek225 pierścieni też bym nie ruszał.
Auto to Renault Trafic z roku 2016 roku z AdBlue, silnik 1,6 DCI MOC: 140 KM, przebieg 100% autentyczny 132 000 km- jestem pierwszym właścicielem auta. Problem polega na tym, że ubywa płynu chodzącego ok 200 ml na 100 km i przedostaje się on do oleju silnikowego- obecność dużych ilości "masła" w przewodzie odmy silnika foto poniżej, oraz dosyć mocne...
Uszczelniacze zaworowe będą odpowiedzialne za zwiększone zużycie oleju, ale nie będą odpowiedzialne za niską kopresję. Ja oprócz pierścieni, sprawdziłbym głowice. Najprawdopodobniej massz powypalane gniazda zaworowe. Jeśli już masz zdjętą głowicę, to nalej do kanałó ssących i wylotowych po trochę nafty i odstaw głowicę na jakiś czas. Następnie odwróć...
Obstawiam wałek mimośrodowy , typowa przypadłość tego silnikach. Ewentualnie podmienić najpierw silniczek valvetronika i zobaczyć czy coś się zmieni. Używany wałek w dobrym stanie 500zl, kupuj tylko w jak najlepszym stanie. Po wymianie trzeba wszystko skalibrować wiec dawaj komuś kto zna się na rzeczy bo sama fizyczna wymiana nie pomoże . Sprawdź czy...
Uszczelka pod głowicę do Matiza zaproponowana i często gęsto sprzedawana w sklepie motoryzacyjnym (koszt 60 pare zł), bez reklamacji tak jak u mnie. najtańsza 32 zł kosztowała. Głowica - remont 270 zł: Planowanie, uszczelniacze, wymiana wszystkich prowadnic zaworowych, 4 zaworów (2 zostały orginalne) i do tego szlifowanie wszystkich gniazd zaworowych....
uszczelniacz zaworowy uszczelniacz zaworowy wymiana wymiana prowadnica zaworowy
manta antena demontaż bębna pralki polar czujnik przyspieszony
wymiana zaworków delphi wymiana zaworków delphi
Kod bezpieczeństwa Sony XAV-622 - jak odzyskać? Etersky 3 LED Blinking on Smart Curtain Switch: Pairing Mode, Calibration, and Faults