Wydaje mi się, że dobrze uszczelniłem silnik. Świeca dobra, iskra jest. Mieszanka dochodzi do gaźnika bo cieknie z przewodu paliwowego. Nawet jak wleję paliwo do gaźnika pilarka nie odpala. Wypsikałem gaźnik WD-40 żeby ewentualnie wymyć wszelkie zanieczyszczenia jakie mogły dostać się podczas pracy, ale jakoś nie pomogło. Może wymienić jeszcze rurkę...
Jeżeli silnik nie odpala po wlaniu paliwa do cylindra to trzeba sprawdzić sprężanie, klin koła magnesowego oraz świecę to, że jest iskra przy odkręconej świecy wcale nie oznacza, że musi być też w cylindrze. Widzę, że znowu wymiana uszczelniaczy się szykuje. :D
Da się bez rozbierania, trzeba zdjąć sprzęgło i koło magnesowe.
Pilarka wyregulowana i działa dobrze dziękuje za pomoc.
Moim zdaniem to nie jest wina uszczelniaczy, pisałem już o tym, ich wymiana nie jest sposobem na wszelkie problemy z pilarkami. To, że ktoś kiedyś miał "podobny przypadek" o niczym nie świadczy. Przyjrzyj się dokładnie temu gaźnikowi.
Czy wymiana samych uszczelniaczy wystarczy...?? Czy coś jeszcze należy wymienić Sam tłok i jego pierścienie są ok
Mam Husqvarnę 40 z początku lat '90. Nic nie robione, wymiana łańcucha, szlifowanie wyrzutników, szlifowanie prowadnicy, kosz sprzęgła na pływającą zębatkę. Łańcuch ostrzony szlifierką z mierzeniem zębów suwmiarką. Chiński sprzęt w jedną stronę ostrzy krótsze zęby.
W pilarkach nie ma możliwości robienia szlifu cylindra. Jeżeli cylinder jest nieuszkodzony wymień tylko tłok i pierścień, ewentualnie uszczelniacze wału.
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, mam problem z odpaleniem pilarki Stihl MS180, wymieniłem łożyska, uszczelniacze, tłok z pierścieniami oraz filtr powietrza. Objaw jest tego taki, że pilarka na ssaniu oraz bez ssania próbuje odpalić lecz to się nie udaje, gaźnik ciągnie paliwo, jest czysty, membramy nie były dziurawe oraz zbyt sztywne ponieważ...
Jeżeli łańcuch generuje drgania, to będzie wyzwalać hamulec. Wyciek oleju to standard, dlatego pisałem wcześniej o konieczności włożenia w nią pieniędzy na start. Ktoś to podłapał oferując specjalna kuwejtkę pod pilarkę. Połączenie wężyka w karterze trzeba wkleić lub zrobić patent z wężykiem (opisywałem już na elektrodzie). Następnie wymiana świecy...
Witam Kolegów ponownie Bardzo dziekuję za cenne wskazówki bo napewno się przydały. Problem został rozwiązany a manewry jakie musiałem wykonać to wymiana iskrownika czy modułu jak kto woli, co dało ładniejszą mocniejszą iskrę i pilarka zaczęła pracować. Brakowało ciągle siły dlatego też dodatkowo wymieniłem pierścienie i uszczelniacze wału. Dzięki temu...
Dla wszystkich, których to jeszcze interesuje... Wymiana membran nic nie dała, pomogła za to wymiana gażnika, wymiana uszczelniaczy na wale, dokładne wyczyszczenie i wymycie benzyną wnętrza cylindra, dodatkowo drut od przepustnicy był odkształcony względem nowego i również zakwalifikował się do wymiany. Z racji braku czasu i straconego hasła, odpowiedź...
Membrana jest dobra. Odkręcanie czy wkręcanie H nic nie daje. Gdzie są te uszczelniacze wału? Na jakiej podstawie twierdzisz że membrany są dobre? Uszczelniacze są na wale od strony koła magnesowego i sprzęgła. Tak, to część 31, na rysunku. Wymiana, wymaga rozebrania całego silnika. Identyczne są na przykład w pilarkach Husqvarna model 351 i Jonsered...
już lepiej kupić nową pilarkę z serii profesjonalnej (500). Twoja pilarka to stary model i będziesz miał kłopoty z dostępnością części, a raczej jakością zamienników (czyli podróbek). W nowych pilarkach minusem jest gaźnik Autotune. Rzuciłem okiem i firma H dobrze się ceni :) Przyszedł mi jeszcze jeden pomysł do głowy, nie rozpoławiać karteru i nie...
Wszystko zależy w jakim stanie są części, musisz to sprawdzić. Można by się pokusić o wymianę uszczelniaczy. Zdejm pierścień, włóż go do cylindra i sprawdź luz na zamku.
Podstawą do regulacji jest znajomość gaźnika, jest kilka typów - standardowe stosowane w markowych pilarkach maja regulację biegu jałowego, regulacje wysokich obrotów H oraz niskich L, natomiast zdarzają się gaźniki z jedna śrubą. Regulować należy na rozgrzanym silniku max obroty ustawiamy przy pełnym otwarciu przepustnicy, skład mieszanki na niskich...
No cóż pilarka dokończyła swojego żywota :( szkoda, że nie rok wcześniej przed wymianą łożysk, uszczelniaczy, pierścieni itd...... Dziękuję wszystkim za pomoc.
Dotarłem dzisiaj do przyczyny nie działania mojej pilarki. Tak jak pisałeś kolego rozleciał się uszczelniacz na wale korbowym. W poniedziałek będzie zakupiony i będziemy składać. Zastanawiam się na co złożony był silnik. Czy wystarczy zwykły silikon czy trzeba jakąś uszczelkę w płynie.
Tak to prawda, problemy są nie tylko z tymi modelami Husqvarny, ale innymi też z racji karterów z tworzywa w których często odkręcają się śruby lub trzeba wymieniać uszczelniacze. Nie wspominając o chińskich gaźnikach, pilarka gdzieś zasysa lewe powietrze i postawił bym na wymianę uszczelniaczy z łożyskami, bo to idzie w parze żeby było "drożej".
Tak, myślę to zrobić, rozbiorę to i zobaczę co dzieje się z tłokiem. Zakładam, że przy takiej rysie będzie z nim coś nie tak, choć kompresja jako tako jeszcze jest skoro odpala i chodzi. Sama wymiana tłoka i pierścieni to niewielki koszt. Łożyska i uszczelniacze pewnie też trzeba już ruszyć... Cylinder zobaczę co wyjdzie po szlifowaniu papierem. Jakie...
Odpowietrzenie zbiornika jest w porządku bo sprawdzałem, chyba mi zostaje wymiana gaźnika ewentualnie zobaczę jeszcze może w jakim stanie są uszczelniacze na wale bo odkręciłem tłumik i patrzyłem na tłok to wydaje mi się ok zresztą jeśli by była przytarta to wydaje mi się że byłby problem z odpaleniem i mocą na starcie miałem tak raz ale to w kosie...
Witam. Więc tak: Luz na zamku to około 0,5-0,55 mm. Uszczelniacze kupiłem nowe oryginał, łożyska porównane z nowymi, żadnych objawów zużycia. Zdjęcia z kartera i zamka zrobię dziś wieczorem po pracy. Koszt pierścienia niestety w oryginale to ponad 40PLN, ale zostanie wymieniony, bo luz na zamku to nawet na moje oko jest za duży. Wymiana tłoka to już...
Cześć wszystkim. Dawno nie pisałem na elektrodzie. Tak się zawsze składa, że człowiek odwiedza to forum gdy ma problem, potem magicznie zapomina. Mniejsza z tym i do rzeczy. Jestem właścicielem kosy spalinowej McCulloch Cabrio 310. Sprzęt z roku około 2000, więc leciwy. Jakieś 5 lat stał w garażu nie używany. Kiedyś zaczął się dusić po dodawaniu gazu,...
Witam po przerwie... a to wszystko z powodu opóźnień związanych z dostawą części przez kurierów/pocztowców ;) Przechodząc do sedna - remont pilarki w końcu dobiegł końca! Wymienione zostały: - cylinder, tłok, pierścienie (tłok AIP) (159zł) - łożyska i uszczelniacze (57zł) - łożysko igiełkowe sworznia/tłoka (17,90) - uszczelka tłumika (rozpadła mi się...
Witam, wina nie leży po stronie zestawu części zamiennych lecz w po stronie autora tematu, który nie potrafi poprawnie złożyć silnika oraz wymienić podstawowych uszczelnień związanych z remontem (rozebraniem silnika). Nie raz składałem pilarki na zamiennikach, które pracowały wystarczająco długo. Autor tematu nie wymienił nowych uszczelek/uszczelniaczy,...
Husqvarna od nowości, zawsze właściwe oleje, czyszczenie, rocznie zużywałem max 20 litrów paliwa na ciecie na podwórku i trochę w lesie. Pilarka po zagrzaniu nie chce odpalać, trafiła do serwisu (jak zawsze) - diagnoza przegrzanie... koszt ponad 500 zł. Ostatnio gdy była w serwisie wymienili tłok z pierścieniem koszt coś około 400 pln... Od naprawy...
Witam, mam starą pilarkę Stihl , która wygląda mniej więcej tak jak na zdjęciach, porysowany tłok choć w środku cylinder nie ma rys, jak i koło magnesowe również jest nadgryzione. Jak i również nie wiem czy poprawnie jest założona dźwignia, powinno być tak na foto? I pytanie do was jak zabrać się za wymianę tego całego cylindra? L epiej cały cylinder...
Witam ponownie. Uszczelniacze wymienione, łożyska przy okazji sprawdzone. Uszczelka miedzy gaźnikiem a cylindrem jest dobra. Jak wygląda dobrze złożony zawór membranowy? Pila po ustawieniu gaźnika- dysza główna (H) na jeden obrót wykręcona, biegu jałowego (L) na 3/4, zaczęła łapać od drugiego szarpnięcia jednakże po 2- 3 sekundach gasła. Po wykręceniu...
No to wszystko jest dobre a nie chodzi. Kiedyś miałem taki przypadek z pilarką Husqvarny. Gość przywiózł na wymianę uszczelniaczy na wale. Uszczelniacze wymienione a piła nie chce odpalić a niby paliła. Mówię ok może przy wymianie spadła mi sprężynka z uszczelniacza. Sparwadzam na szczelność, wszystko ok. Sprawdzam kompresję,5 barów. Tłok był już tak...
Witam, mam ten sam problem, po dodaniu gazu silnik gaśnie (charakterystyczny basowy dźwięk w dolocie jak ssie powietrze), w chwili jak silnik 'zdycha' i wyciągnę dźwignię ssania znowu wchodzi na obroty. Objawy braku paliwa w cylindrze. Ogólnie pilarka używana ~4 lat amatorsko do cięcia opału na potrzeby domowe, (razem z 254XP czy wykaszarką 343r) za...
Zamienniki, cylinder około 120 zł. tłok około 60 zł. plus robocizna. Jeżeli tylko to jest uszkodzone. W jakim stanie są łożyska korbowodu, jeżeli w kiepskim, to po założeniu nowego cylindra i tłoka, długo nie pociągną, a wtedy wał z korbowodem do wymiany. Zastanów się, dobrze. Kupno używanej piły, tylko z pewnego źródła, Allegro odpada. Sam nie stwierdzę...
Witam. Sprawdź uszczelniacze wału, a potem odkręć tłumik i sprawdź cylinder, tłok i pierścienie. Może już czas na ich wymianę i gaźnik nie ma tu nic do rzeczy?
W moim nie ma żadnej rurki ani zaworu jednokierunkowego, może w jakimś innym modelu. Zresztą rozebrałem go na części pierwsze poza zdejmowaniem dwóch zaślepek aluminiowych. Pod jedna zaślepką dużą są trzy otworki dysze, pod drugą małą siateczka dyszy głównej która się zatkała. Nad małą zaślepką jest jeszcze pierścień stalowy, który na rysunku jest narysowany...
Starsze modele pilarek Solo, w moim konkretnym przypadku 636,639 i 645. Trafiały do mnie z oznakami wskazującymi na uszkodzenie albo układu zasilania, albo uszczelniacze wału. Krótko mówiąc, dochodzące "lewe" powietrze. Mimo wymiany membran, mycia gaźników, wymiany filtrów paliwa i uszczelniaczy problem przeważnie pozostawał. Pilarka pracuje na bardzo...
Membrana pomiarowa nie była twarda? Problem z falującymi obrotami biegu jałowego to często objaw zużytych uszczelniaczy wału korbowego lub niewłaściwej regulacji mieszanki biegu jałowego (śruba/dysza L). Problemy z gaśnięciem i zupełną niemożnością odpalenia to często objaw zbyt słabej energii iskry (długości iskry), doraźnie pomaga radykalne zmniejszenie...
wymiana uszczelniaczy wymiana uszczelniaczy zaworów pilarka wymiana
czyszczenie drukarka canon pixma mg5150 yihua 853da smilo programowanie
Jak usunąć konto Google z telefonu Motorola? Sitko we wlewie paliwa w Oplu Vivaro - czy jest obecne?