Czyli raczej fizycznie niski przepływ. No to wydech na pierwszy ogień.
No to juz pisze. Gybosc uszczelki nie ma najmniejszego wplywu na stukanie a jezeli by stukalo to tylko chwile bo by juz dawno zawory byly pokrzywione. Zaplon nie spowoduje stukania w silniku lecz jak juz strasznie bylby przestawiony to stukalo by w dolnej czesci silnika na ukladzie korbowo - tlokowym.Jezeli by kanalu olejowego w uszczelce nie bylo to...
wtryski szczotka druciana? To zacznij od ich sprawdzenia.
Pewnie czegoś nie podłączyłeś np wężyka od czujnika MAP, poszukaj dokładnie.
Trzeba mieć sprytne palce hehe. Żebyś to dobrze skumał to musiałbyś widzieć a to nie możliwe. Podpowiedź tylko taka że trzeba przekręcić silnikiem tak żeby krzywka nie przyduszała dźwigienki i trochę wcisnąć zawór, ale tylko zawór czyli nie naduszać przez dźwigienkę. No trzeba użyć do tego trochę siły albo masy. Palcem zwalasz dźwigienkę z popychacza...
Dobry mechanik wywnioskuje z uszczelki dość dużo ona nie musi być przepalona. Korek w zbiorniczku jest ok trzyma ciśnienie takie jakie ma być? Węże wystarczy dotknąć i od razu wiadomo czy puchną czy nie.
Miałem taki sam przypadek jak twój i wina była po mojej stronie źle założyłem uszczelkę tzn tak że zatkany był otwór co podawał olej na głowicę i było słychać zawory jak nie wiem. tak jak napisałem powyżej, tak wię głowica w górę, Pozdrawiam
Mniejsza o większość, problem rozwiązany... Temat można zamknąć. Pozdrawiam.
Mechaniczna pompka paliwa do gaźnika, jak tą dziurką leci olej to znaczy, że puścił uszczelniacz na trzpieniu popychacza.
Po takim remoncie może być wiele przyczyn ale głownie należy jeszcze raz sprawdzić ustawienie rozrządu a przy tym ustawienie zapłonu. Sprawdzić jak się zachowują dzwignie zaworów, czy jest kompresja. Są to sprawy proste i napewno je wykonałeś tylko, że są tam niuansy wktórą stronę krącić wałem itd. Dobrze jest wlać przez otwory na świece do każdego...
Sprawdź wtyczki od czujnika położenia wałka rozrządu i czujnika położenia przepustnicy. Są identyczne i chociaż daleko od siebie to można się pomylić wpinając. Sprawdź wszystkie bezpieczniki, może któryś strzelił. Pod maską też są bezpieczniki :)
No ale po co ci to wiedzieć jeśli silnik pije olej jak smok ? póki silnik się nie nagrzeje można takim autem przejechać kilka km ale przy pierwszej kontroli pożegnasz się z DR.
Cisnienie utrzymuje plyn przed przedwczesnym wrzeniem. Czujniki sa dwa, jeden podaje sygnal do kompa a drugi na wskaznik temp. Sa wkrecone w kolanko (trojnik) z przodu silnika po prawej stronie (stojac twarza do silnika) a nie tak jak kolega wyzej napisal kolo termostatu. Ciebie interesuje ten do ktorego wchodza 2 przewody i jest on wkrecony od przodu...
Tu jest odpowiedz na twoje pytanie. http://www.golf3.pl/topics10/odpowietrze...
Koła zębate luzuje się od wałków, te ustawia na blokady, napina łańcuch i dopiero dokręca koła
sprawdz dokładnie czy mase przykreciłes do silnika o ile sie nie myle jest cienki kabel masowy przykrecany do głowicy
Witam. Posiadam Volvo V40 2014 r. 2.0 D 190 KM. Mam taką przypadłość przed wymianą i po wymianie uszczelki pod głowicą, ten sam problem, czyli wywala płyn ze zbiorniczka. Nie gotuje się, ogrzewanie. Jakieś podpowiedzi? Pozdrawiam.
Pewnie gdzieś łapie lewego powietrza sprawdź czy nie masz gdzieś dziury zaraz za przepływką i do sprawdzenia rury co idą do IC
Są dwa czujniki - wału i wałka o którym napisałem wcześniej gdzie jest. Bez czujnika wału nie odpalisz, bez wałka tak ale może źle chodzić ale iskra będzie. Pompa będzie zawsze chodzić przez chwilę po włączeniu zapłonu. Niby Mondeo 3 ale czujnik powinien być w tym miejscy lub po przeciwnej stronie (nr 4) http://obrazki.elektroda.pl/3275636300_1...
Widzę, że kolega ma bardzo roszczeniową postawę :) Pomijam już fakt, że ten wątek dotyczy układu chłodzenia.. Jeżeli węże są twarde, to znaczy, że problem nie został rozwiązany. A jeżeli nie został rozwiązany, to może być przyczyną "cykania". Poprawki po rzekomym mechaniku robisz sam, czy ktoś wykonuje to dla Ciebie? Sprawdź wtryski.
W silnikach 1.1 SPI można regulować luzy zaworowe poprzez płytki. Być może nadszedł czas to zrobić. W swoim Fiacie SC 1.1 SPI wymieniłem i chodzi teraz jak brzytew :D Koszt zamiany płytki to ok. 5 zł/szt
Sprawdź czy masz iskrę na tej świecy jeżeli nie to spróbuj podmienić na np. świece z 1 cylindra jeżeli to nie pomoże to podmień przewód WN (jeżeli nie pomoże to prawdopodobnie cewka zapłonowa lub moduł) Mam nadzieje że choć trochę pomogę...
ja zawszę lekko wyduszam olej z chydro jak wyciągniesz środek chydra wstaje najlepsze jest w oplu nie można nawet zapalić tak zawory podpiera najlepsza jest prasa do łożysktylko trzeba bardzo powoli wyduszać pózniej ciśnienie oleju go napełni z początku możę stukać
Uszczelka i naprawa gniazd nie ma znaczenia. W pierwszym i drugim przypadku najwyżej będą podparte zawory, ale nie spotkaja sie z tłokiem. Rację maja ci którzy uważają, że przestawiony jest rozrząd i zalecaja chronić auto przed tym mechanikiem.
szymonomvl Powiedz mi bliżej jak to przerobić... u mnie ucieli rure przed filtrem (w rozsadnej odleglosci), potem wzieli troche wieksza czarna rure plastikowa i ja zgieli - pewnie na cieplo. Wazne zeby w efekcie koncowym byla przynajmniej taka sama srednica - zeby do silnika moglo dojsc tyle samo powietrza. pozniej to wszystko razem zlaczyli. Jak mi...
Iskra jest nie wtedy co trzeba.
Błędy od źle wyregulowanego gazu.
Ale tu nie ma co pomagać trzeba kręcić i sprawdzać co dokładnie się dzieje. Jeśli po wymianie uszczelki dzieje się to samo. To musisz szukać przyczyny gdzieś dalej
wyprowadz odme pod silnik i po problemie.nie wiem ta maz i mi sie robi ale to jest efekt roznicy temperatur,wilgotnosci powietrza i krotkich tras pokonywanych autem.tez ta uszczelke wymienialem i niepotrzebnie bo ani plynu ani wody mi nie ubywalo.
Toteż piszę jeszcze raz - grubość uszczelki dobiera się do wystawania tłoka ponad kadłub silnika, a nie splanowania głowicy. Jak niby określisz ile razy głowica już wcześniej była planowana? http://obrazki.elektroda.net/36_12570680... Dotyczy np silników VW RA, SB, 1Y, AAZ ....
Nie dawaj żadnego sylikonu. Nie ma ustalonej kolejności ale zaczął bym dokręcać od srodka tak jak przy wymianie uszczelki pod głowicą
W sumie to masz dwie opcje .Albo ubity ECM albo uszkodzona przepustnica. Trzeba dokonać pomiarów . Tak ,pomiarów. Jeśli zepsuł by się ecm to żadnego błędu by nie pokazało ? Jakie pomiary ?
Nie pomyliłem się. A czemu tak sądzisz?
Witam!Masz tu cały artykuł na ten temat.Pozdrawiam www.wrp.pl/gazeta/43/str40.pdf
Mercedes Atego 1218 silnik om934 Po wymianie uszczelki głowicy zatarł się wał szukam osób znających problem tych silników,posiadających wiedzę jak go poprawnie naprawić.
Witam, mam problem z odpalaniem w niskich temp. Problem pojawia się przy 4 stopniach na + i im niższa temp tym gorzej. Auto po wymianie uszczelki pod głowicą ale problem był już przed wymiana. Przy wymianie uszczelki zrobione inne rzeczy, dotarte zawory, uszczelniacze zaworowe, oringi na pompowtryskach, wszystkie uszczelki nowe, pompowtryski ustawione...
W dzisiejszych czasach zawsze mechanik winny. Takie czasy, nikt nie chce podejść do sprawy ze zdrowym rozsądkiem i doświadczeniem. Szkoda trochę, bo za kilka lat zostaną tylko serwisy autoryzowane. Zwykli mechanicy z doświadczeniem wolą wyjechać za granicę i pracować w spokoju.
Witam Te silniki jak i wiele innych ustawiane są nie w GMP żeby uniknąć uszkodzeń zaworów . Blokada w koło zamachowe ustawia tłoki w powiedzmy połowie cylindrów i to jest punkt ustawiania rozrządu w połączeniu z blokadami wałka ustala prawidłowo rozrząd .
Witam posiadam ten sam silnik potrzebuję schemat rozrządu lub opis wymiany Dodaje iż łańcuch się przestawił ponieważ pękł Pozdrawiam kacpero.83(at)wp.pl
Sprawdź dokładnie jak koledzy piszą ,bo wpadniesz w takie koszta ,że oddasz auto na złom jak ja bo nie było czego regenerować.
Przy wymianie uszczelki powinno wymienić się śruby na nowe.Uszczelki mają różne grubości, czy planowałeś głowicę bo sama wymiana uszczelki może nic nie dać.
Najprawdopodobniej sa tam pływajace tuleje - więc może byc problem z uszczelnieniem tuleja - dół silnika.
Witam. Mam problem z moim ursusem c 330. Na wiosnę podczas obsypywania ziemniaków pierwszy raz zagotowało mi wodę, odkręciłem korek chłodnicy i uszło spore ciśnienie, a węże były spuchnięte. Okazało się że szła kompresja do układu chłodzenia to wziąłem się za wymiane uszczelki pod głowicą. Rozebrałem wszystko głowice dałem do regeneracji i zmontowałem...
Witam. Mam problem. Oddałem Opel Corsa D 2007r. do warsztatu celem wymiany uszczelki pod głowicą. Uszczelka po wcześniejszym planowaniu głowicy została wymieniona + inne uszczelki, olej, płyn. Otrzymuję telefon od mechanika, że wszystko zostało zrobione, lecz auto nie odpala, nie daje iskry na świece / świece nowiutkie /. Z tego co wiem rozrusznik kręci...
Powiem tak że niektórzy z takim stanem silnika jeżdżą latami gdzie ubytków lub przyrostów w znacznych ilościach nie widzą a silnik pracuje normalnie. Tak objawy wcześniej przedstawione oraz te do sprawdzenia skłaniają się w stronę uszczelki pod głowicą(dla bardziej zaawansowanych mogą to być mikro pęknięcia głowicy lub bloku co należy sprawdzać przy...
Sprawdź pod korkiem od oleju czy od spodu nie ma "majonezu".Ubytek 2-3cm na 800km to wcale nie tak mało.Tłuste plamy na płynie w zbiorniku wyrównawczym mogą też być spowodowane niedokładnym wypłukaniem układu chłodzenia i obecność pozostałości oleju sprzed wymiany.Tak czy inaczej robota przy uszczelce jak i późniejsze tłumaczenie "mechanika" niestety...
Po samym odkręceniu głowicy i wymianie uszczelki rozrządu nie trzeba ustawiać.
po wymianie uszczelki pod głowicą i ustawieniu zaworów 330 nie odpala Czy ustawienie zaworów oznacza regulację luzów, czy coś innego? Skoro wymiana uszczelki pod głowicą to być może woda w cylindrach i korozja. Więc pytanie o stan rozpylaczy i pierścieni tłokowych. Oczywiście ważny dopływ paliwa do pompy. Trzeba zrobić/sprawdzić coś więcej .
Witam Po mojemu najpierw przed demontażem głowic trzeba sprawdzić oringi na wtryskach ponieważ olej napędowy może wypływać z obsady wtrysków przedostając się do oleju Pozdr.
Po wymianie uszczelki pod głowicą bmka 1.9 benz. m43. Kręci i nie odpala, pompa paliwa działa, ale nie ma iskry. Wyskoczyły błędy: Zawór zmiennej geometrii kolektora dolotowego 112 Zawór przewietrzania zbiornika z węglem aktywnym 113 149 - Zawór powietrza dodatkowego 120 - Przepływomierz powietrza i co dalej nie mam pojęcia, co się stało, pomocy.
A w czym przeszkadza jazda na LPG po naprawie głowicy . Silnik przeżywał już zagazowanie . Docierasz głowicę , czy co ?
Mercedes Atego 1218 euro 6 silnik om934 po wymianie uszczelki głowicy zatarł się na wale korbowym.Szukam osób znających problem tych silników co jest powodem tej usterki z którą jak zdążyłem się zorientować boryka się dużo warsztatów .
Dobrze zrobiona usługa = nie ma prawa coś przeskoczyć, zwłaszcza rozrząd. wg. mnie nie może a na pewno coś z rozrządem. Jak źle złożony to możesz kolego się liczyć z następnym remontem głowicy:-(
Na razie zrobiłem 60km ostrego deptania w sumie, i nie wydaje mi się żeby to były efekty wody w tłumiku bo auto dymi od samego rana gdy wszystko jest jeszcze zimne. Poza tym po dzisiejszych odpalaniach w garażu upewniłem się że spaliny są niebieskawe, a z wydechu "pachnie" jak za Komarkiem.
Czy temperatura spalania lpg Prawidłowo zestrojona gazownia nie podnosi temperatury spalania.
no to trzeba było od tego zacząć
mam samochod audi a4 rok 97 kilka dni temu wymienilem uszczelke pod głowicą po zalezniu wsyztskeigo do kupy okazało sie że plyn chłodzący nie dochodzi z chlodnicy do silnika, czy moze byc przczyna to ze kanały dalej sa zapchane mazia jaka wsytapila podczas uszkodzenia uszczelki (nie moge przepchac niczym tych kanałow)czy jest to np uszkodzona pompa...
Kiedyś miałem podobny przypadek renaut 19 zamienione były wtyczki od zaworu wolnych obrotów i potencjometru przepustnicy... Wtyczki pasowały idealnie ,auto było po wymianie uszczelki pod głowicą nie zapalało... Efekt końcowy wymiana komputera i potencjometru. To był wielopunktowy wtrysk ...
Może tym pomogę jak chodzi o silnik 2.0 turbo chyba że o inny chodzi ale T5 to oznaczenie 2.0 turbo :)
Tak rozbierasz silnik od dołu ropujesz myjesz zmieniasz 2x olej . I o ile się nie zatarł to będzie jeździł.
zobacz czy masz masełko na korku oleju (taka brązowa maź) Jeśli tak znaczy dostaje sie do oleju znaczy do pupy złożyli ...
Pewnie imo. To silnik Opla czy Isuzu? Jak Ci nie zależy usuń obudowę zaworu przy pompie /imo/.
Miałem lekki wyciek płynu pod głowicą. Po splanowaniu głowicy i wymianie uszczelki, po odpaleniu pojawił sie olej w zbiorniku płynu.
Daf cf 85 Upec po wymianie uszczelki pod głowicą, zaczął dymić na błękitno, po wciśnięciu do oporu pedału gazu. Kompresja w porządku, sekcje pompy i wtryskiwacze tez. Poprawa nastąpiła nieznaczna po przełożeniu ECU z innego silnika. Zimny silnik praktycznie ok gorący zaczyna dymić.
Witam mam problem z silnikiem przy Passacie B5 konkretnie silnik po wymianie uszczelki pod głowicą i splanowaniu głowicy stracił moc nie wchodzi dobrze na obroty i jest słaby. Już nie wiem co mam z nim robić posprawdzałem już wszystko, po założeniu głowicy ustawiłem kąt pompo-wtrysków według książki, byłem na komputerze, wymieniłem przepływomierz. Bardzo...
Oleju ubywa? Dodano po 1 Zapłon i aparat nie mają nic do rzeczy.
Witam Zmieniałem uszczelkę pod głowicą (uszkodzona) i po złożeniu wszystkiego (głowica splanowana) auto nie chce równo chodzić. Pracuje jak traktor, nierówno na jałowym, jakby chciał a nie mógł, na wiekszych obrotach chodzi lepiej, na obroty też wchodzi w miare dobrze. Sprawdzony rozrząd, podmieniłem na chwile kable WN i swiece. Silnik to E7J. Sprawdzone...
Witam Mama taki problem z autkiem: Po wymianie uszczelki pod głowicą, samochód nie chciał zapalić, zapaliłem go na rozciąg z kluczyka nie chciał odpalić, potem po zgaszeniu zapalił z kluczyka, ale jak postał 2 godziny nie chciał już zapalić ponownie, należy zaznaczyć że wczesniej (przed remontem) odpalał bardzo dobrze, wydaje mi się że spada ciśnienie...
Cześć. Jechałem autostradą i w pewnym momencie coś szarpnęło i skrzynia biegów weszła w tryb awaryjny a silnik dziwnie pracował. Diagnoza mechanika to uszczelką pod głowicą. Po wymianie silnik pracuje idealnie, ale skrzynia biegów nadal w trybie awaryjnym. Jak to ogarnąć?
Wreszcie odnalazłem ostateczną przyczynę. Klin sprawdzałem na samym początku i pewnie za słabo przykręciłem koło zamachowe. Po wymianie uszczelki pod głowicą byłem pewny że klin na wale jest cały bo sprawdzałem go na samym początku. ale on ścioł się po wymianie uszczelki pod głowicą. Klin wymieniłem i silnik odpalił. http://www.youtube.com/watch?v=L4-BQhT9p...
Może jakaś kostka przy silniku podczas wymiany uszczelki rozpieta lub niedopieta i raz łączy a raz nie ...
w bloku powinien być zaworek zwrotny który trzyma olej w szklankach. Może ma ktoś zdięcie takiego elementu bo mogli go zgubić.
Nad nagrzewnicą w środkowej części tunelu.
Zobacz czy jest iskra.
Uszczelki na osłonach popychaczy mam nadzieje , że były wymienione przy zdjęciu głowicy . Ale to był by wyciek na zewnątrz i śmierdziało by w kabinie . Ja podejrzewam pierścionki jak napisałem wyżej . Ściągnij odmę i zobacz czy nie żyga olejem . Jak ma przedmuchy to tłumik ssania będzie zaolejony .
Planowanie stosuje się w dwóch przypadkach: - przy wymianie uszczelki pod głowicą stosuje się tzw. zabielanie, czyli minimalne zebranie materiału celem wyrównania powierzchni przylegania; - planowanie, czyli obniżanie głowicy celem zwiększenia ciśnienia sprężania podczas prac tuningowych silnika. Tutaj ciężko orzec ile, niemniej istnieją ograniczenia...
Z tego co pamiętam to saxo miało wszystkie znaki rozrządu na kołach rozrządu a na kole to chyba nic nie było jak to jeden punkt to powinno zaskoczyć. Podaj jeszcze rok i czy wielo czy jedno punktowy. tu masz linka do książki sam naprawiam saxo http://rapidshare.com/files/114752019/In...
Witam, może ktoś wypowie się, czy prawidłowo działają wtryski w VW 1.6 CAYT? Pierwszy filmik na zimno po odpaleniu a drugi po nagrzaniu. Dodam, że autko po wymianie uszczelki pod głowicą, więc jeszcze nie jeździło. Teraz po odpaleniu, pracuje równo.
Witam Panowie, mam pytanie. W lipcu miałem wymieniana uszczelkę pod głowicą bo uciekał mi płyn. Teraz zauważyłem że znów mi ucieka zajrzałem pod korek a tam biały osad. Czy to znów ta uszczelka?? i czy ten mechanik to zle zrobił? ale planował głowicę itp. I nie wiem czy znów to będzie ta uszczelka dużo km nie zrobiłem po tej wymianie...
Witam, czy to prawda, że przy wymianie uszczelki pod głowicą trzeba planować również blok silnika?
moze niewlasciwa uszczelka pod glowica?
Jeśli pompa paliwa jest sprawna i podaje odpowiednią ilość paliwa ,w gażniku jest drożna dysza paliwa oraz prawidłowy poziom paliwa, to pozostaje przełącznik podciśnieniowy i jego połączenia z kolektorem ssącym (drożność ,szczelność) oraz połączenia elektryczne przełącznika z modułem zapłonowym. Ostateczność to uszkodzony moduł ,co objawia się brakiem...
Nie używam czerwonego silikonu, raczej staram się jak najmniej używać sylikonu. A to pytanie jak ma się to tematu? Pod uszczelke wogóle nie dawałem silikonu.
Drodzy koledzy jest sobota 21.54h i przeczytałem Wasze podpowiedzi. Uszczelka pod głowicę była wymieniona w ten sposób, że odłączono filtr powietrza kilka przewodów i tylko jeden przewód z kopułki (zasilający wysokie) więc o zamianie przewodów paliwowych lub wysokiego napiecia nie może być mowy. Co do masy to zauważyłem zalaną masę silnika płynem chłodzącym...
Witam, Samochód to Volvo FL 618, silnik TD61F. Kilka dni temu kierowca zjechał bo zapaliła się kontrolka temperatury silnika. Odkręciłem korek zbiornika wyrównawczego aby sprawdzić poziom płynu. Poziom był ok, ale w płynie był olej. Rozebraliśmy silnik, wymienione uszczelki pod głowicą (na starych nie było widać ewidentnych oznak przebicia między kanałami...
Pacjent to audi a3 2.0tdi BMM, sprawa wyglada następująco po wymianie uszczelki pod głowica przestało przyspieszać, głowica zrobiona na koperkowo gniazda pompek itd. Wałek popychacze wszystko nowe, turbo po regeneracji. http://vaglogi.pl/log-011_KHcEX.html
W aucie była sprawdzana głowica na szczelność w Moto Szlif w Szczecinie.To jest Firma, która się specjalizuje w tym, to chyba nie było by lipy. Dodano po 3 Kopci tak gęstym białym dymem że przez chwilę nic nie widać. Dodano po 9 Auto chodzi równo .
Witam mam podobny problem po wymianie uszczelki głowicy nie wiem czy dobrze złożyłem pokazuje błąd errer 6 i cały czas słychać prace multizaworu
Witam mam taki kłopot. Niedawno znajomy oddał mi samochód Polo 98r., żeby wymienić w nim silnik, ale zacznę od początku. Najpierw jak twierdzi zaczęło ubywać mu płynu chłodzącego, zagrzał mu się, po tym fakcie oddał auto dla mechanika. Został wymieniony (rzekomo) termostat, chłodnica, pompa wody i nawet nagrzewnica. Następnie podobno dalej auto się...
Witam, jakiś miesiąc temu wymienialem w swojej skodzie uszczelke pod głowica bo brała płyn i korek był bialy. Teraz sobie jeżdżę, płynu nie bierze a na korku mleko jak na zdjęciach. Dlaczego??? Auto nie jeździ na krótkich odcinkach. http://obrazki.elektroda.net/0_127453537... http://obrazki.elektroda.net/97_12745353... http://obrazki.elektroda.net/87_12745353...
Dobrze posmarować i dokręcać momentem 2 daNm a potem jeszcze 240°. Maksymalna długość szpilek 175,5 mm
Była planowana Dodano po 1 I były ślady uszkodzenia na uszczelce
Jeśli to ten czeski śmieć, z wałkiem rozrządu w bloku, a głowicę na pewno sprawdzono pod kątem szczelności płąszcza wodnego, to masz pęknięta tuleję.
Ja miałem podobne problemy z Golfem TDI ATD tez nie chciał palić, na dotyk odpalał raz na dziesięć prób. Zdesperowany dobrałem się do pompy paliwa w baku i nie dochodziło napięcie. To następnie zabrałem się za oględziny przekaźników i styki przy przekaźniku 167 się obluzowały i nie łączył, po poprawie styków golfik pali na dotyk.
Tak, na wszystkich wtryskiwaczach wypływa czyste paliwo. Układ na pewno jest odpowietrzony. Dolot oczywiście drożny, zawory ustawione, rozrządu nikt nie ruszał.
Turbina zdemontowana, sprawdzona na stole, zregenerowana. Po montażu dalej bez zmian.
Po odpaleniu silnik mocniej klekocze niż dawniej pracuje nie równo jest słabszy i mocno dymi na kolor biały , sprawdzałeś luzy zaworowe tam chyba były regulowane, ale to powinieneś widzieć jak rozbierałeś, biały dym to nie spalone paliwo ale czasem jest błąd interpretacji koloru i może być niebieski tu oznacza zpajanie oleju,( błąd powstaje zazwyczaj...
no jak strzela w filtr powietrza to tak jak wyżej albo jedak żle rozrząd
Masz dziurę w dolocie...
Masz przedmuchy do "skrzyni korbowej". Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową .
uszczelki głowicą uszczelki glowica naprawa uszczelki głowicą tester uszczelki głowicą
oświetlenie niskonapięciowe pomiar emisja radiowy 10w40 bierze
electrolux ew6s406bpi electrolux ew6s406bpi
Peugeot Partner 1.6 HDi – napięcie na wtyczce elektrozaworu turbiny, sygnał PWM, diagnostyka Schemat ideowy spawarki Tecno MIG 205 – dokumentacja, zamienniki, diagnostyka