Sprzęt naprawiony. Zostało wymienione łożysko ślizgowe, wkładki ślizgowe (panewki) i podkładka oporowa. Został również wyczyszczony i na nowo nasmarowany cały mechanizm napędzający.
(at)piotr2608 A da się jakoś zregenerować ją? Może wystarczy wymienić łożyska ślizgowe, pompa jak na razie pracuje, tylko ten błąd nie pozwala dokończyć programu. Da sie zregenerować. Ja produkuję i sprzedaję zestawy naprawcze do tych pomp.
Magnetyczne to takie bezkontaktowe? Co znaczy bezkontaktowe ?Nie w każdych da się wymienić łożyska "ślizgowe". Wymień tą pompę a zmywarka pochodzi jeszcze kilka lat. A to tylko moje zdanie.
aby zrobić dobrze powinno się wymienić Wałek dociskowy, Bushingi(łożyska ślizgowe),folia. Tych tanich nie kupuje kiepska jakość , a trochę roboty jest z wymianą, najlepszy oryginał
Czy mogę gdzieś zakupić i wymienić same łożyska ślizgowe? Czy wymiana całego silnika?
Tak wiem, można też kupić pół pompy, sam silnik za 200 na allegro. Ale czy to to ... Wymieniłem te łożyska ślizgowe na inne z pompy Zelmera, ale dalej nie kręci. ..... Dodano po 2 W tej pompie nie ma się co zepsuć, to niemożliwe, to musi być coś innego, że ona nie kręci?
Najlepiej wymienić elementy składowe "wyżymaczki" :) Wymień wałek górny teflonowy , łożyska i palce odrywacza a także bushingi (łożyska ślizgowe) wałka dolnego-gumowego . Warto też termistor wymienić bo po zdrapaniu osadu z tonera moze sie okazać że nie czyta temperatury. C.
Pompa wygląda ok. Tylko łożyska ślizgowe wymienię bo ich żywot się skończył.
Wentylator powinien pracować cały czas, przy zamkniętych drzwiach - odpowiada za cyrkulację powietrza. Jeżeli jest gorący to należy do wymienić. Gdy łożyska ślizgowe całkiem się zużyją będziesz miał kulkę lodu i +20 °C w środku. :arrow: Poprawiłem TONI_2003
Czy ten element się da naprawić czy trzeba kupić cały element? Zamiennik, oryginał? Jeżeli zęby na kole nie są uszkodzone to wystarczy wymienić kołnierz przekładni oraz być może również łożysko ślizgowe w głowicy. Do demontażu koła wskazana prasa. Nie wolno używać młotka.
Wymienić należało by uszczelnienia wałków sprzęgłowego i napędu WOM-u i ewentualnie łożysko ślizgowe.
Silniki obracające płytą są często przyczyną problemów. Tu masz typowy objaw usterki mechanicznej. Zapewne łożysko silnika. Ślizgowe. Przesmarowanie powinno na krótko pomóc. Najlepiej wymienić silnik.
Witam Miałem taki sam problem w trzech kopiarkach Ricoh Aficio 1013 i faksie Ricoh 3310. W jednej z kopiarek wymieniłem teflon, łożyska ślizgowe teflonu i docisku i nic to nie dało. Być może to problem z termistorem ale nie chciałem wydawać kolejnych pieniędzy w ciemno więc poszukałem innej metody. W 1013 nie ma regulacji temperatury pieca natomiast...
Wałek olejowy wymieniony nie dawno. Przebieg jeśli dobrze pamiętam około 200tyś. Przy wymianie teflonu wymienione również łożysko ślizgowe. Wymienione palce odrywaczy i wałek olejowy. Jaki jest toner muszę sprawdzić. Troche się poprawiło na papierze PolSpeed ale dalej nie to. W sumie ze starego pieca została tylko blacha i wałek dolny. Może te blachy...
Kolego stan2300 Mam pytanie. Sugerujesz, że wystarczy rozebrać wirnik i wymienić tulejki zwane łożyskami ślizgowymi? Nie potrzeba żadnego wyważania?
Wentylator wpada we wibracje. Zużycie tulejki (panewki) lub/i osi wentylatora, wibracje pojawiają się przy określonych (niskich) obrotach i położeniu. Najlepiej wymienić wentylator na zupełnie nowy lub egzemplarz mało używany. Łożysko ślizgowe powinno być nasmarowane, ale nawet do dzisiaj się niewiele zmieniło i niektórzy producenci sprzedają laptopy...
Trzeba wymienić simmering i posmarować łożyska(ślizgowe)Wyciek wody przez długi czas zrobił swoje.Jest do uruchomienia.
Wracając po kilku miesiącach do tematu. Jakoś nie było czasu na hobbystyczne grzebanie. Po zmianie silnika, założeniu nowego paska, kołysanie dźwięku znacząco się zmniejszyło. Niestety tulejka samosmarna lub tzw. łożysko ślizgowe już jest na tyle zużyte, że koniecznie trzeba je wymienić, bo inaczej pełnej jakości odtwarzania nie będzie. No i tu się...
Wymienić na nowy. Prawdopodobnie zużyły się łożyska ślizgowe.
Nie ma tam żadnych łożysk ślizgowych. Tam są na 99% łożyska 608Z. Silnik jest rozbieralny.
BOSCH, 70A, budowa koszykowa, wąski pasek. Drażnił mnie świst łożysk, więc zdecydowałem się na ich wymianę. Zastosowałem łożyska KBC, podobno najlepsze do tego celu. Wymieniłem też łożyska ślizgowe. Jedyne, co pozostało, to regulator ze szczotkami (niebawem zostaną wymienione również, czekam na szczotki). Ale świst występuje dalej. Wiem na 100%, że...
Witam Ja mam taką samą. To czeska Chirana, cicha ale za słabo wydajna jak dla mnie... No i trzeba smarować łożyska ślizgowe wału co jakiś czas. Pasowało by wymienić kondensator ( ze względu na jego wiek ). Dodatkowe chłodzenie musi być bo się grzeje ładując do 5,5Bar. Ja zastosowałem presostat na 3,5 Bar bo nie chciałem jej męczyć . Ogólnie fajny kompresor.
Zwykle jak skończyły się szczotki, to czas na gruntowną naprawę alternatora - wymiana łożysk i pierścieni ślizgowych. Wymienić szczotki bez wyjmowania - altka - przy zwinnych palcach i spokojnych nerwach - owszem, możliwe.
Witam Planuje wymienić tą tubę przegrzanym, jeden z koszy , tarczki oraz wszystkie pierścienie, łożyska oraz tulejki ślizgowe. A skrzynia się uszkodziła była wcześniej naprania pod sprzedaż. Może i się nie znam na skrzyniach ale chyba jak się powymienia to co trzeba to powiano to działać. Co może pójść w takim razie nie tak ?
Witam. Mam ciągnik Zetor 3011 i mam problem. Przed wymontowaniem i naprawą zachowywał się tak jak by nie chciał sprzęgać ale zapalał za 2 czy za 3 razem, więc go rozebrałem. Wymieniłem w nim łożyska ślizgowe, nowa cewkę i dalej nie chce sprzęgać ale tym razem wcale nie chce sprzęgać. Gdy nacisnę start to słychać jak by startował ale nie sprzęgł a gdy...
Temat pamiętam z przed wielu lat : Jeżeli tulejki w rozruszniku są mocno zużyte , wtedy zwiększa się pobór prądu przez rozrusznik i jest zbyt mało dla cewki zapłonowej . Wymienić rozrusznik lub tylko tulejki / łożyska ślizgowe /. To uzasadnia też dlaczego łatwo odpala " na pych "
Wiem, a konkretnie w tulejce ślizgowej zamiast łożyska pompy myjącej. Wymieniłem tych pomp kilka setek od początku ich istnienia na rynku i to większość w okresie gwarancji, nie ma żadnego porównania z poprzednią technologią. Acz ci którzy zastosowali się do opłukiwania filtra po zmywaniu nie wracali.😉
Najczęściej problem tych pustych zacięć to nie dosunięcie prze klienta ogranicznika papieru. Maszyna ma trochę oddalony czujnik papieru i wskazuje że papier jest, natomiast często robi się wtedy przerwa miedzy krawędzią papieru a rolką. Na 10 przypadków 8 to ten problem. W duplexie to nieraz występują zacięcia od tego że potrafi się przesunąć ten plastik...
Witam. Mam w Manie zrobione sprzęgło docisk, tarcza, łożyska i tuleja ślizgowa wymienione na nowe sachs, tylko że sprzęgło ciężko chodzi wymieniłem jeszcze wysprzęglik na nowy, sprzęgło skalibrowane pompka sprzęgłowa wymieniona i pomysłów brak ,nawet zamieniałem zmiane służbową z innego samochodu żeby ją sprawdzić . Czy ktoś już borykał się z takim...
Wymienić silnik. Można spróbować reanimować obecny, poprzez wstrzyknięcie na łożysko ślizgowe i oś silnika, odrobiny lekkiego oleju. GM
Widziałeś, ze go nie ma..? Wyobraź sobie, że w zasilaczach, występują wentylatory lozyskowane. A to, ze Ty nie widziałeś, to chyba Twoj problem :) A jeśli nawet go nie ma, to łożyska ślizgowe, tez czasmi się smaruje.
(at)bumble : Skupiasz się na pracy wentylatora zamiast na jego jakości. Zasilacz do tych z górnej półki nie należy. Raczej, w tym przedziale mocy to "cheap price". Wentylator najprawdopodobniej na łożysku ślizgowym. Rozwiązanie jest jedno - wymienić wentylator na znacznie lepszy jakościowo. Do tego ewentualnie można dodać rezystor w szeregu...
Nic nie kręć !!! Dodano po 1 Wymień łożyska ślizgowe wałka capstana i gumowy wałek dociskowy. Dodano po 59 Zakreślone na niebiesko
Alternator który daje mniej niż 13.9V jest uszkodzony, należy go wykręcić . Sprawdzić diody ( na to stawiam) ,uzwojenia , jeśli pierścienie ślizgowe mają rowki to wymienić, jeśli łożyska szumią wymienić , i nowe szczotki. Gdybanie co jest w nim uszkodzone jest bez celowe to będzie można łatwo stwierdzić jak będzie rozkręcony. Dodam że producenci akumulatorów...
Jak wymienisz teflon, tuleje, scrapery(odrywacze papieru) to wyjmij wałek gumowy wyczyść łożyska ślizgowe i ośki wałka nałóż nowy smar(ja używam teflonowego) i oczywiście wyczyść termistor (ja czyszczę szmatką z acetonem) Powodzenia i pozdrawiam
Pozostają: koło zamachowe, wałek, łożysko ślizgowe. Skontrolować luzy, opory.
25 dni temu: odpalam rano auto >> 10 km >> 6 h przerwy >> 10 km, gaszę, 10 minut przerwy i nie odpali, kontrolki przygasają prawie do zera, nie kiełta. Wymieniłem łożyska igiełkowe i ślizgowe w rozruszniku, naładowałem aku, wszystko działało OK. międzyczasie auto normalnie użytkowane(prawie 2000km/mc) 4 dni temu 200 km bez problemów 48 h temu 200 km...
3 miesiące temu wymieniłem łożysko 6203 i 6204 (FŁT) + simering, pochodziło 3 miesiące i ..... Nawet na chińskich łożyskach i byle jakim simeringu pochodziło by o wiele dłużej. Są 3 możliwości: 1.Błąd montażu 2.Uszkodzona półoś - utrata wymiaru nominalnego 3.Uszkodzenie pierścienia ślizgowego (tego z brązu). Podaj model pralki.
Nie wiem czy wirnik nie jest wałem korbowym kompresora Niestety jest na pewno, mało tego nie ma żadnego łożyska, sworzeń wału obraca się ot tak ślizgowo w korbowodzie. Co do kondensatora to mogę sprawdzić w swojej jaki jest, coś mi się wydaje że jest całkiem inny od tych które tu były wymienione, kompresor to Einhell 50l. Nie jestem specem od silników,...
Witam. Indukcja Electrolux 300 SLIM-FIT CIT61443. Problemem jest hałasujący wentylator o oznaczeniu SFM1425S1A. Padł miesiąc po gwarancji. Po rozebraniu okazało się, że jest on na łożysku ślizgowym. Niestety jest już dość duży luz na łożysku, więc nasmarowanie na długo nie pomoże. W związku z tym chciałbym wymienić wentylator na taki z łożyskami kulkowymi,...
Wymień cały podzespół,bo tych łożysk raczej nikt ci nie wymieni,to są łożyska ślizgowe ze stopu samosmarującego,czasem pomaga spryskanie smarem w sprey.
Jeśli kolega znajdzie takie to raczej nie ma to znaczenia w oryginale jest ślizgowe i lepiej takie zastosować Kod: 1 610 202 024 a łożysko 14 na wirniku lepiej wymienić
Widać, że coś jest nie tak z wyważeniem całości, bo oska podcięta wyraźnie z jednej strony. Zapytaj w punkcie naprawy silników, czy są w stanie to zrobić. Tyle tylko, że wymiany wymagać też będą łożyska ślizgowe. Dobrze by je było wymienić na toczne zamknięte. Zastanów się, czy nie lepiej poszukać nowego silnika. kominek gdzieś kupiłeś, więc zapytaj...
To sobie jeszcze zamów pierścienie ślizgowe wirnika (oraz łożysko tylne) bo znając te alternatory już są starte Dokładnie tak. Pozostaje tylko pytanie czy autor będzie potrafił wymienić te pierścienie prawidłowo. Nie jest to skomplikowane ale.....już widziałem takie maniany że głowa boli. Już widziałem tak bite pierścienie młotkiem że łożysko nie mogło...
Witam ! jest tylko jeden skuteczny sposób. Wymienić na nowy, ale szukać wentylatorka z łożyskami kulkowymi. Łożyska ślizgowe padają bardzo szybko. Żadne smarowania nie pomogą, przetestowałem wielokrotnie. WD 40 z założenia nie nadaje się do mechanizmów precyzyjnych, wystarczy przeczytać instrukcję. Proszę pamiętać, że wirnik wentylatora i wbudowane...
Witam Jestem po remoncie alternatora elmot a125-55e 55A. Wymieniłem łożyska, szczotki, diody wzbudzenia, pierścienie ślizgowe wirnika. Problem żarzącej się kontrolki zniknął. Niestety nie przetoczyłem po założeniu pierścieni i jest na nich wyczuwalne bicie (koło 0,5 mm). Prześledziłem prace alternatora i przy zwiększaniu obciążenia widać chwilowy spadek...
Wystarczy rozebrać ,oczyścić oś i pokryć lekkim smarem. Na jakiś czas pomoże jak "Etopiryna na ból głowy". Tutaj jest zużyte łożysko ślizgowe . Można wentylator rozebrać i zmniejszyć luz osiowy dokładając podkładki grafitowe. Najlepiej wymienić .Takie nakładanie "lekkiego smaru nie pomaga nic" . Może na miesiąc
Co do uszkodzonych łożysk ślizgowych, to one dość rzadko się psują, co najwyżej mogą się wyrobić i będą luzy, za to łatwo się zacierają. Niekiedy wystarcza nasmarowanie ich, ale często trzeba wyjąć ośkę wirnika i dokładnie przeczyścić środek łożyska. Owszem, ale co jak osoba nasmarują nie właściwym smarem ? Skoro się wyrobią, to trzeba raczej je wymienić,...
Łożyska ślizgowe dostałem w serwisie Husqvarny w Warszawie. Wymieniłem i w zasadzie kosa śmiga aż miło ale dalej dzwoni przy sprzęgle na wolnych obrotach bez różnicy czy silnik jest zimny, czy ciepły. Wydaje mi się że jest trochę luźne łożysko na którym siedzi ten bęben sprzęgła (element po którym trą się okładki ścierne sprzęgła). Czy jest możliwe...
Wróćmy do postu nr 22 carrota. rozrusznik przejrzany, alternator też, w alternatorze dla pewności wymieniono szczotki i pierścienie ślizgowe, łożyska też, wymyto, sprawdzono ładowanie i wszystko jest OK. I co ? Teraz główne pytanie - czy ktoś postawiłby dużo kasy na taki alternator że będzie chodził bezawaryjnie np pół roku ? Bo ja na pewno nie. A czym...
uuuu fakt , a wiatrak jest na dół czy do góry jeśli na doł to na 90% rozwalone łożysko ślizgowe, ja kiedyś miałem tak i zrobiłem taki ostry test przy właczonej grze lekko docisnołem wiatrak w strone karty graficznej i chwilke było ciszej wieć stwierdziłem że wiatrak padaka wymieniłem i cisza jak makiem zasiał ale u mnie było prościej zmienić chłodzenie,...
Jak napisałem powyżej, to łozyskowanie umieszczone głębiej jest nierozbieralne. To bliższe Ciebie to rzeczywiście 6204, może być typu ZZ, RS lub takie jak miałeś RSC. Niby te z plastikową uszczelką (RS, RSC) wytrzymują dłużej, ale ja mam swoją teorię i zawsze zakładam łożyska typu ZZ. Oprócz łozyska potrzebny jest stożkowy v-ring 25. Oczyść powierzchnię...
Zużyte łożysko ślizgowe. Wymień wentylator na nowy.
Jeszcze raz - nie ma żadnej regulacji. Tam jest zastosowany silnik prądu przemiennego 110V z kondensatorową fazą rozruchową - zasilany autotransormatorowo z połówki uzwojenia pierwotnego trafa sieciowego. Jedynie co można zrobić, to ewentualnie sprawdzić/wymienić ten kondensator jeżeli utracił pojemność. Obroty zależą od częstotliwości sieci energetycznej...
Obroty spadają, bo śmigło wpada w wibracje. Jest to spowodowane dużym luzem na łożysku ślizgowym. Tylko wymiana pomoże. Jednak, tak jak piszesz jest to malutki, nietypowy wentylatorek, który można wymienić niestety razem z całym radiatorem.
Pomimo że go rozbierzesz to i tak chyba sobie nie poradzisz samemu .Tam są tulejki wykonane z bardzo kruchego materiału [nawet nie wiem jaki to stop],bo przy innym materiale będzie się zużywać bardzo oś. Gdybyś może znalazł z innego silniczka takie łożyska ślizgowe [mierz grubość ośki] ,to sobie poradzisz.Pozd.
Sprawdź czy napięcie dochodzi do silnika dmuchawy i stan połączeń (nadpalenie). Ciężka praca silnika to najprawdopodobniej zatarcie się łożysk ślizgowych wiatraka od kurzu. Dodatkowo mogły zużyć się szczotki silnika. W takim wypadku najlepiej kupić używkę za 50 zł i wymienić całość.
Stan łożysk możesz sprawdzić łapiąc za stojan, i próbować ruszać wirnikiem na boki. Jak będzie luz, to wiadomo, padają łożyska. Wydaje mi się że był bardzo słabo wyczuwalny luz na łożyskach ślizgowych, ale nie jestem pewien. Wymieniłem akumulatory, odkurzacz działa poprawnie, cicho. A czy poprzednie baterie dałoby się uratować ? Na każdym ogniwie było...
TFX to powodzenia w rozbieraniu jak przyrdzewiałe łozysko albo dolny pierścień został na osi albo oś bębna do wyczyszczenia i pierścień ślizgowy to można zrobić jak pralka jest nowa Wyjęcie połowy zbiornika zajmuje 20 min.dla mnie oczywiście
mam pewien problem...posiadam renaulit kangoo 1.5 dci 2002r...po przejechani kilkudziesięciu (w ten sposób defekt się pojawił) kilometrów z prędkościami powiżej 100km/h po puszczeniu gazu słychać wycie, jakby się łożysko ślizgowe zacierało,po dodaniu gazu dżwięk zanika...wydaje mi się że jest to z prawej strony,,,wycie jest w takt kręcenia się kół...łożyska...
Witam Od kilku tygodni próbuję naprawić suszarkę Candy GVHD 913 A2S . Problem polega na tym iż silnik nie ma siły obrócić bębnem, a problem jest proporcjonalnie większy do załadunku (bez przeładowania oczywiście). Wymieniłem już rolki (dodatkowo piszczała podczas pracy), a ostatnio kondensator rozruchowy. Rozebrałem także łożysko ślizgowe, wg. mnie...
Pompa wspomagania jako sprężarka to wg mnie słaby zamiennik. Jak to chciałbyś smarować? Ta pompa potrzebna mu do smarowania łożysk ślizgowych w sprężąrce tłokowej :lol: Czytaj o co chodzi... W kwestii obrotów takie - aby ciśnienie oleju wynosiło ze 3 bary na gorąco... Potrzebny też zawór ograniczający na jakieś 3-4bary. Z reguły pompy mają taki wbudowany...
Skoro hydraulik z żoną nie poradzili to niestety musisz sam załatwić sprawę. Tyle, ze nie sposób odpowiedzialnie radzić nie widząc urządzeń. Istnieje obawa, że zużyło się łożyskowanie. I nie wiemy jakie rozwiązania masz zastosowane. Bywają łożyskowania na łożyskach tocznych, ale częściej na ślizgowych. Jeśli chodzi o dławice to warto by dobrać zestaw...
w hp 1300 miałem ten sam problem wymieniłem toner na oryginalny problem znikł (może toner w kasecie kiepski) spróbuj załozyć inną kasetę z tonerem innego producenta. problem moze byc jeszcze z wałkiem dociskowym (łożyska ślizgowe zużyte)
Ostatnia regeneracja była 80tys temu. Jakieś 3 lata temu. Niemożliwe żeby po trzech latach tak pierścień wyglądał. Może tylko był papierem potraktowany. Chyba że trzy lata pracy non-stop. :-). Ostatnio jak wymieniałem, to było auto z 2007 roku z przebiegiem grubo ponad 1200000km(ciężarowe Volvo z oryginalnym alternatorem i trzecim kompletem szczotek...
Dla potomnych i ciekawych jak wygląda Crowford "1m" w środku instrukcja demontażu motoreduktora 1M Crawford: 1.Odkręcamy pokrywę elektroniki na silniku 3x trox, http://obrazki.elektroda.pl/4674320800_1... 2. Odpinamy uziemienie od silnika (wsuwka z zapadką) 3. Odblokowujemy plastikowe białe zatrzaski i ostrożnie demontujemy płytkę falownika...
Cześć! Powiedzcie, jak wyjąć oś kosiarki (u mnie NAC S510VH), aby wymienić elementy przekładni? Wytarły mi się te elementy ślizgowe, które łączą oś z obudową przekładni i łapie ona luz, który powoduje rozłączanie napędu. Poradziłem sobie tymczasowo podkładając za kołem wieńcowym podkładkę segera, ale może gdyby udało mi się dostać gdzieś te tulejki,...
Mam dwie drukarki na szrocie z takimi samymi objawami. Sprawdziłem wszystkie czujniki, płytę, wymieniłem rolki dociskowe, separator i rolkę poboru - dalej sie zacinała. Problem leży po stronie łożysk ślizgowych sekcji poboru. Koniecznie chciałem ja naprawić :D Jednak po kilkunastu demontażach całej drukarki stwierdziłem że nie warto. Koszty naprawy...
smarowanie ŁT43 Towot do panewek? Zły pomysł. . nie wiedziałem - szukałem smaru do pracy w miarę wysokiej temperaturze, mimo przegrzewania się - towotu sporo zostaje w okolicy łożyska - nie wypływa, no ale nie rozwiązuje problemu. Rozumiem , że możliwa jest regeneracja (nasączenie tych panewek odpowiednim smarowidłem po raz kolejny) ? obawiałem się...
Trochę trwała kompletacja elementów zamówione elementyto: rolka dociskowa taśmy. Rolki :napędowa na siniku do przewijania taśmy kolejna rolka na sprzęgle . Pasek napędowy z silnika głównego. By wymienić pasek główny niezbędną okazała się konieczność demontażu łożyska ślizgowego tego na przekładni napędzanej poprzez pasek /Rozmiar 55/1mm/.By tego dokonać...
Kręcenie potencjometrem mocy emisji klasera - nie polecam zdecydowanie. Czemu? Opisał to Kolega w linkowanym temacie i ja się z tym zgadzam - zwiększenie mocy (emisji) może pomóc, ale w zdecydowanej większości wypadków na krótko - zwiększa się moc, więc i temperatura , a laserowe diody są szczególnie wrażliwe na to. Co do : to pokombinuj z tym koleczkiem....
(at)docent5 To nie jest czujnik położenia bębna tylko łożysko ślizgowe, które łączy bęben z obudową aby mógł się kręcić wokół osi (znajduje się centralnie za bębnem, aby go wymienić lub sprawdzić trzeba rozebrać suszarkę na części pierwsze). Trzpień bębna wchodzi w taką kulkę i się w niej ślizga obracając się. Problem pojawia się jak trzpień po dłuższym...
Pokręć kolumna bez kierownicy. Dźwięk jest tak sobie nagrany, do tego słychać silnik. Chodzi ci o to szuranie, czy przeskakiwanie? Skoro słychać to pod samą kierownicą to może też być to ślizg lub pierścień ślizgowy styku klaksonu. Styk jest na przełącznikach, a pierścień na kierownicy od tyłu. Jeśli wersja z Airbag to coś z taśmą się dzieje. Jak dźwięku...
Wracam po dłuższej przerwie, Wymieniłem wszystkie kartoflaki oraz te kondensatory, które zalane były smołą - musiały być zepsute bo od gorąca cała smoła wypłynęła na obudowę. Efekt jest już o niebo lepszy. Po drodze musiałem wymienić silnik ponieważ stary miał zatarte łożysko ślizgowe z brązu i okropnie głośno zaczął skrzypieć (na szczęście miałem zapasowy)....
Zdecydowanie AL-KO Przepraszam Panie zagorski-tomasz, ale zdecydowanie NIE!!!. To dla tego że, AL-KO jest na silnikach Briggs&Stratton. Dzisiejsze brigsy to niestety szrot (w przeciwieństwie do starych niezniszczalnych brigsów). Są one przynajmniej o klasę (a nawet dwie) gorsze od loncina. Pytacie dlaczego? Proszę bardzo: 1) loncin-żeliwna tuleja cylindra...
W Polonezie Caro GLE 1.6 MR 93 wymieniłem szczotki alternatora ,regulator napięcia oraz łożyska. Ponadto pierścienie ślizgowe zostały przetoczone. Przy maksymalnym obciążeniu tj załączonych wszystkich odbiornikach napięcie ładowania wynosi 12,5 do 12,7 wolta przy prędkości obrotowej silnika ok 3 tys. Czy to trochę nie za niskie napięcie ? , natomiast...
Przed napisaniem tutaj wymontowałem i rozkręciłem silnik. Komutator wyczyściłem drobnym papierem, rowki również czyściłem - silnik pracuje tak samo jak przed. Mówiąc panewki masz na myśli łożysko? ponieważ nie zauważyłem tam nigdzie panewek jako takich a jedynie jednolite łożysko ślizgowe. Nie smarowałem go bo akurat nie mam nic przy sobie. Czy w ogóle...
Zapiekło się łożysko tylne wycieraczki tylnej szyby tak mocno , że wirnika nie można było obrócić nawet kombinerkami. Dolną część obudowy zawierającą łożysko zalałem płynem WD-40 i po kilku godzinach udało mi się wyjąć wirnik. Łożysko kilkakrotnie przemyłem rozpuszczalnikiem i nałożyłem świeżego smaru. Po skręceniu, wirnik można obracać palcami, choć...
sprawdz czy capstan sie nagrzewa? OBJAWY: Podczas odtwarzania lub nagrywania w trybie EP silnik zatrzymuje się lub pracuje nierównomiernie (skokowo). PRZYCZYNA: „Wzbudzanie się” elektronicznego obwodu silnika oraz uszkodzenie zespołu łożyskowania rotora. PROCEDURA NAPRAWCZA: Uwaga - nie używać namagnesowanych narzędzi ! 1. Zdjąć koło zamachowe...
No to trzeba zmierzyć napięcie ładowania jak jest brak wspomagania. Alternator też wieczny nie jest. Wytrzymuje średnio około 250 tyś km. Potem kończą się szczotki w regulatorze a to najczęściej uszkadza elektronikę regulatora i mamy do wymiany cały regulator ze szczotkami. Niestety w pierścieniach ślizgowych po tym przebiegu też przeważnie jest spora...
OTO OPIS Z SERWISU ELEKTRONIKI JA OSOBIŚCIE NIE WYMIWNIAM TRZPIENIA Z ŁOŻOSKAMI JEŻELI NIE JEST ON BARDZO KRZYWY OTO OPIS OBJAWY: Podczas odtwarzania lub nagrywania w trybie EP silnik zatrzymuje się lub pracuje nierównomiernie (skokowo). PRZYCZYNA: „Wzbudzanie się” elektronicznego obwodu silnika oraz uszkodzenie zespołu łożyskowania rotora....
Na foto są elementy zwrotnic tuleje są pojedyncze to coś jak by tuleja w środku to pierścień z brązu element łożyska oporowego ślizgowego (dwa pierścienie z brązu ),przy tym ciężarze to spokojnie wytrzyma smar ma i na razie działa bez zarzutu a jak by co to można wymienić na kulkowe oporowe bo wymiar zrobiłem pod normalne tylko nie miałem pod ręką a...
Ja moze uzupełnie wypowiedź fabi7 . Turbosprężarki to maszyny składające sie z dwóch wirnków połączonych współną osią ułożyskowaną na łożyskach ślizgowych smarowanych z obiegu olejowego silnika. Wylatujące spaliny napędzają jeden wirnik (i wylatują do układu wydechowego) a ten poprzez oś napędza drugi wirnik który zasysa powietrze (poprzez rure dolotową...
Od południa co jakiś czas włączam odtwarzacz do testów i póki co żeby nie zapeszyć działa :) Wczytuje nawet bardzo zniszczone płyty, które nie nadają się do słuchania ze względu na poszarpany trzeszczący dźwięk. Wymieniłem zgodnie z zaleceniami Kolegów kondensatory i oczyściłem laser i wszystkie części plastikowe napędu wpuszczając kropelki oliwy do...
co do wymiany korbowodu to wymiana konieczna w momencie gdy wał już "dzwoni" najczęściej wystarczy wymienić sworzeń i łożysko i jest dobrze, ale i tak ma to sens w przypadku gdy reszta wału jest dobra czyli czopy nie pogięte i nie ma luzu między czopem a łożyskiem. Jeżeli chodzi o tarcie korbowodu o wał to przyczyna leży w ustawieniu wału (bo można...
Dzień dobry, Mam pytanie które na pierwszy rzut oka może wydawać się trochę wariackie, dlatego proszę o spokojne podejscie do tematu. Pomierzyłem luzy zaworowe (auto jeździ na LPG, luzy z przebiegiem się nieco kasują) i tak jak wszystkie są w okolicach zakresu normy, tak jeden wydechowy trzeba by już nieco zwiększyć - najbardziej oddalony od napędu...
W łożyskach ślizgowych po latach pracy obecność smarowania maleje do zera. Uważam, że to jest podstawową przyczyną hałasu. Takie łożysko może się w końcu zatrzeć. Jak mi to kiedyś wyjaśniono w łożyskach tego rodzaju smar jest wtłaczany ciśnieniowo w mikro-pory, które chyba specjalnie są w mosiądzu wytworzone. W trakcie eksploatacji ten smar stopniowo...
Zasilacz wyje? Rozumiem, że to wentylator zasilacza "wyje" - a więc prawdopodobnie łożyska wentylatora swoje najlepsze dni mają za już sobą. Najlepiej wymienić wentylator na nowy, cichy, o identycznych parametrach (wymiarowe i elektryczne). Z moich doświadczeń, szybkie rozwiązanie problemu (ale efekt może być krótkotrwały - np. tylko kilka dni lub tygodni)...
O matko !! Kto kupuje FAACa w dzisiejszych czasach jeszcze ?? 1. Łożyska zastąpione tulejami ślizgowymi ( nie widać bo jest to w korpusie ), w zależności od codziennego użytkowania napęd przestanie być samohamowny i z użyciem większej siły będzie można otworzyć bramę. Tuleje się wypracowują i wałek dostaje "bicia" efektem jest pęknięcie koła od wysprzęglania....
Moim zdaniem silnik od trabanta nadaje się pod warunkiem, że nie będziemy pobierali powietrza z komory korbowodowej. Sprężarki też są na łożyskach tocznych lub ślizgowych (radzieckie) i poprzez smarowanie rozbryzgowe dają sobie radę. Jeśli chodzi o silnik od motorynki to jeśli jest dobry tzn. można go uruchomić to może lepiej go sprzedać lub wymienić...
Czy sprawdziłeś zawór przesterowania? Może zaciął się w pozycji "jet"? Znajduje się on na samym dole pralki (na podłodze) Prosty sposób aby sprawdzić : dmuchnąć w wąż spustowy - jeżeli nie można przedmuchać to zawór znajduje się w pozycji "jet" - w tym przypadku trzeba się nim zająć - albo coś do niego wpadło albo jest uszkodzony. Co do pompki - mogą...
Czyli z tego co pisze >kaem<, to na to "wycie" nie ma jakiegoś sensownego rozwiązania. Jak wymienię wiatrak na nowy (lepszy) z łożyskami kulkowymi, to też po pewnym czasie historia może się powtórzyć. Jak kulki się zatrą, to będzie chodziło na ślizgowym i będzie hałasować. Pomysł wymiany wiatraka może być tylko doraźny, na chwilę. Smarowanie ewentualnie...
1. wymontować 2. wymienić 3. zamontować narzędzia, klucz 8,10,13,17,19, ściągacz do łożysk, lutownica, materiały lakier nitro, cyna ,sznurek np. dratwa wymień a masz spokój na 200,000 km , brak problemów z pulsowaniem świateł albo kontrolki ładowania wiem co piszę męczę się z tym prawie na codziń
Witam kolegę, mam nadzieje że naprawa się powiedzie ale mam jedno zastrzeżenie. W przypadku mojego silnika pojawiły się wżery na łożyskach ślizgowych wałków co w oczywisty sposób będzie prowadziło do dalszej degradacji ślizgów. Nasuwa się wniosek że to naprawa na krótko raczej na sprzedaż auta. Wcześniej napisałem że wymieniłem głowicę na kompletna...
powinien być w okolicy lasera lub mocowania taśmy lasera na płycie... co do łożysk to jest jedno i to ślizgowe - nawet gdyby płyta była aż tak niewyważona to by ją rozerwało - pozatym było by dokładnie słychać pisk i chrobotanie jakby coś było nie tak z łozyskiem - i co majaka wymienisz łożysko???? a od wibracji jest dynamiczne ogniskowanie i przedewszystkim...
Kurczaki, a ja nie mogłem znaleźć nic podobnego do mojego mostka. Miałeś do czynienia z takim alternatorem/ mostkiem? Nie wiem czy nie warto byłoby wymienić tego mostka na inny -standardowy (oprócz ceny nowego mostka) ten alternator pracuje w kombajnie zbożowym (pobór prądu jak w ciągniku rolniczym) i jest tam dużo pyłu, kurzu - mostek zabija się tym...
to widzę że ten problem ma każdy, ja mam zębatki prosto z Zelmeru i kicha nie pomaga wymiana śruciny, podkładek ślizgowych,łożyska oporowrgo, chyba tworzywo z, którego są robione jest do kitu,dla tego nienawidzę robić tych robotów bo ludzie się gapią jak na partacza:|
Posiadam Opla Vectre z oryginalnym alternatorem bosch (MZ chyba) 55A (schemat załączam na zdjęciu). Sprawdzając ładowanie na akumulatorze przy rozgrzanym silniku pokazuje mi 13,8V, a na alternatorze 13,9V. Ponownie ładowanie sprawdzałem po ok. godzinie jak temperatura silnika spadła, a alternator był już zimny i wyniki były następujące: na akumulatorze...
Te silniczki mają łożyska ślizgowe. Widać na po ośce wirnika, że przednie łożysko jest zużyte i ośka też częściowo wytarta. Kurz w kanale zrobił swoje. Występują luzy tym większe im zimniej. Po chwilowej pracy i lekkim nagrzaniu ośki i łożyska, luzy się nieco niwelują. Podejrzewam, iż smarowanie pomoże ale tylko na krótką metę. Najlepiej wymienić cały...
Witam, element nazwany przez Ciebie komutatorem w rzeczywistości jest pierścieniami ślizgowymi. Oczywiście da się go wymienić, a przy zdolnościach manualnych i narzędziach może nawet zrobisz to sam. Szczotki wraz ze szczotkotrzymaczem wymień w całości lub rozwiercając i lutująć same szczotki. Sprawdź oczywiście łożyska .Pozdrawiam
łożysko ślizgowy łożysko ślizgowy silnik łożysko ślizgowy zelmer
satel perfecta zasilanie moduł zmywarka ariston hotpoint smród spalenizny
mid128 psid46 fmi14 subaru outback
Jak zamontować nasadki na śruby w Oleo Mac 938? Czy TBA120S można zamienić na TBA120T?