Masz szaloną diodę, wymień alternator.
Wymień alternator jest prosta sprawa w 1,6 B.
To napraw lub wymień alternator , za niskie napięcie w instalacji i świruje elektronika.
To nie wina kabli ani podłączenia. Odkrecilem kable od alternatora. Przy podłączeniu akumulatora delikatnie iskrzy i normalnie wszystko się wyświetla na desce. Czyli zwarcie jest gdzieś na alternatorze Wymień alternator na sprawny.
Ten "nowy" alternator to nowy nowy czy używany albo jakiś krzak? Sprawdź połączenia mas i głównych przewodów prądowych do alternatora, rozrusznika, ramy, silnika, kabiny.
Sprawdź i ew wymień sprzęgiełko alternatora, wydaje mi się, że to ono robi bałagan
Pasek alternatora się pali. Wymień łożyska w alternatorze, pasek ewentualnie kolo pasowe.
Jeśli wymieniałeś kable alternator-akumulator to możesz te 25 zostawić gdyż wystarczą. Jeśli uważasz że firmowe przewody tyle mają to chyba tylko w czołgu. Na razie wymień alternator, jeśli przewidujesz zmianę głośników i zasilenie ich z dodatkowego wzmacniacza to alternator 120 Amper może wtedy już nie starczyć i pomyślał bym o 150-160 A. Po założeniu...
Jeśli trzęsie do tego silnikiem to wymień rolkę alternatora (sprzęgiełko) i po sprawie
a tam aby nie jest wspomaganie elektryczne?? w Astrze G jest elektryczne a Zafira=Astra G także to normalne, że jak niema ładowania to niema wspomagania, bo wspomaganie elektryczne strasznie dużo prądu ciągnie i jak umrze ładowanie to byś nigdzie nie dojechał bo by zaraz akumulator zdechł, a tak z wyłączonym wszystkim co się da można do domu/warsztatu...
Wymieni regulator bez wyciągania alternatora.
Prostownik w alternatorze wymień.
VCM 42705 wewnętrzne/zewnętrzne (wejście cyfrowe 11). 126 Napięcie akumulatora. Możliwe problemy po uruchomieniu. Uszkodzony alternator lub akumulator. Możliwy problem z okablowaniem. Sprawdź okablowanie. Wymień regulator alternatora lub akumulator. W razie potrzeby wymień alternator -09 -nie wiem co oznacza.
Wymień ten alternator na używany oryginalny, lub załóż oryginalny regulator i na pewno będzie działać. Tak jak napisali koledzy wyżej, ja również przerabiałem ten temat na innych samochodach i jeżeli jet nadzór ECU to żadne zamienniki nie wchodzą w grę.
Ładowanie za duże wymień regulator napięcia w alternatorze i powinno być ok
Robisz od dołu , jak widać mało miejsca. Ale cóż dizle tak mają. Dodano po 1 Tylko jak wyciągniesz to zobacz czy masz wtyczkę 2 czy 4 pinową.
jak już sam naprawiasz to wymień to i tamto i sprawdz jeszcze łożysko ten koszt chyba cię nie powali a będziesz miał spokój z alternatorem a tak za mięsiąc będziesz pisał że znowu nie ładuje powodzenia
Ja tak miałem w c360, że były brudne styki w gnieździe żarówki. Po wyczyszczeniu kontrolka świeciła we właściwy sposób. Sprawdzenie czy regulator działa - podłączenie od akumulatora (gruba śruba na rozruszniku) do wejścia regulatora. Już to zrobiłeś i nie działa. W starym alternatorze można wymienić regulator. Nowy alternator wymień w ramach rękojmi....
Sprawdz źródło zakłóceń - zdaża sie że alternator zakłóca - wymień kondensator przeciwzakłóceniowy
wymień regulator napięcia na alternatorze. Groszowe sprawy a pewnie on jest winny.
Mierzenie prądu multimetrem uniwersalnym w samochodzie to proszenie się o poważne "kuku". a Ty czym mierzysz??? cwaniak co do kolegi wymień ten alternator wszystko wskazuje na nadpalone uzwojenie. szkoda że nie posiadasz oscyloskopu... widzielibyśmy wtedy cały problem jak na dłoni... na 95% to alternator.... i jest to usterka z którą walczyłem jeszcze...
Kiepski regulator napięcia (zbyt wysoki próg zadziałania). Normalnie można z tym jeździć i nic się nie stanie. W Twoim przypadku masz alternator na gwarancji, możesz spoko reklamować. Dogadaj się ze sprzedającym czy sam regulator przyjmie i wymieni. Regulator da się wymienić bez wyjmowania całego alternatora.
Sprawdź resztę diód,wymień regulator.
Błąd oznacza za duże napięcie, to poważny błąd. Wymień aku, odłącz alternator na test (albo chociaż go sprawdź), to na początek. A co do ciśnienia, to nie może być kilka tysięcy przy odpalaniu, poza tym takie ciśnienie może być jak dasz mu buta mocnego, a piszesz, że nie odpala. Czyli jakie masz ciśnienie paliwa. Ale sprawdź najpierw napięcie aku i...
Pasek wymień.
Części tanie jak barszcz , wymień wszystko i bedzie git.
Czy doładowując akumulator przy pomocy prostownika trzeba koniecznie odłączyć go od instalacji samochodu ? Czym grozi nie odłączenie i dlaczego ? Wiadomo przy krótkich miejskich trasach w obecnej porze roku akumulator "ma biedę". Dobrze byłoby go od czasu do czasu wspomóc ale komu się chce ustawiać zegarek i programować radio. Proszę o rzeczową dyskusję....
W końcu się zwęgli. Naciągnij go lub wymień.
jak to najlepiej naprawić ? Wymienić alternator
Wymień alternator.
Wymień alternator na "mocniejszy". Podładowywanie drugiej baterii niewiele pomoże.
Wirnik powinien zejść razem z łożyskiem jeśli mnie pamięć nie myli. Pobierz sobie tą instrukcję na str. 140 jest przekrój. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Wymień ja ,jest uszkodzona
Wstajesz z rana i pijesz kawę 1.Wstawiasz auto na kanał lub podnośnik 2.Otwierasz maskę 3.Odpinasz klemę akumulatora 4.Zdejmujesz kołpak lub felgę aluminiowa 5.Luzujesz nakrętkę na przegubie i odkręcasz 6.Zdejmujesz koło 7.Odkręcasz osłonę 8.Odkręcasz dolne mocowanie McPersona dwie śruby 9.Wyjmujesz przegub z półośką na bok (bez wyjmowania za skrzyni)...
Proste do wytłumaczenia zjawisko pojawiające się nie pierwszy raz na forum, tania chińska podróbka regulatora nie rozłącza wzbudzenia alternatora. Jedź do fachowca, niech wymieni na oryginalny.
Takich szczegółów jest dużo. -specjalny klucz do odkręcania koła wolnobieżnego -czasami kostka przyłączeniowa zasłania jedną ze śrub -potrzebny odpowiedni ściągacz do zdjęcia tylnego łożyska -potrzebny śrubokręt udarowy do odkręcenia śrub tarczy oporowej łozyska przedniego
Najtaniej wymień alternator.
Ale masy już nie sprawdzales bo i po co , wymień alternator .
Za wyrównanie napięcia alternatora odpowiedzialny jest regulator napięcia. Gdy ten jest wadliwy, występują skoki napięcia powodujące między innymi częste przepalanie żarówek w pojeździe. Wymień regulator napięcia alternatora.
Wymień alternator na taki z vacu pompą i powinno robić.
Po prostu wymień alternator,mycie niestety szkodzi.
No niestety wymień alternator, w najlepszym wypadku tylko uzwojenie i łożyska przy okazji
Witam Wymień alternator kolego ,a potem bierz się za diagnostykę pozdrowionka
Wieksza wydajnosc pradowa? wymienic alternator na inny
Podmień na początek akumulator. Wymień/napraw alternator. NAJPIERW jednak SPRAWDŹ spadki napięć na połączeniach alternator- akumulator. Chociaż zapewne skończy się na wymianie alternatora.
Zaraz wolniej bo czegoś nie rozumiem. Mówiłem, że jeżeli kupisz taki alternator to albo ma już w komplecie regulator albo trzeba dokupić. Nie powinien to być duży koszt. Po co podłączać chcesz jeszcze jeden (swój regulator)? I drugie pytanie czy nie można naprawić alternatora tego co masz? Diody każdy elektryk ci wymieni
Wymień regulator napięcia.
Jeśli pasek jest prawidłowo napięty (raczej jest- to Mercedes) sprawdź napięcie między zaciskiem plusowym alternatora a jego masą (nie masą silnika ani masą samochodu) przy włączonych światłach drogowych. Jeśli sam alternator daje napięcie rzędu 14÷14,5 Volt to alternator jest sprawny, zmierz wtedy napięcie na akumulatorze- może być niższe o nie więcej...
raz jest napięcie dobre i sie wzbudza alternator a raz jest słabe napięcie i nie wzbudza się alternator czuć zapach gumy i alternator jest gorący Wymień alternator wymień pasek osprzętu.
Mam VW Transportera T4 2.4 Diesel i ostatnio go kupiłem . Grzeje się w nim alternator , spalił już 3-ci regulator Wymień alternator skoro uszkodzony. Regulatory nie palą się bez powodu.
Witam po swietach wymienie alternator i modul strujacu ktory znajduje sie pod bateria ,napewno napisze jak mi poszlo .
Kup gotowe, a jeśli nie, to tańsze od tych car audio są przewody do spawarek. Też są elastyczne i łatwo je układać. Jeśli chcesz mieć dodatkowe oświetlenie, to wymień prądnicę na alternator i nie będzie problemów. Oczywiście wtedy pojawi się minus na masie. Osobiście trochę bym zmodyfikował tą instalację, by była pewniejsza w działaniu i i dodał możliwość...
Wymień przekaźnik. Sprawdź połączenie pinów pod czarną pokrywką przewodów po lewej stronie.
Jaki powinien płynąć prąd w obwodzie +B alternatora ,a + akumulatora? Człowieku skoro pytasz o tak błache rzeczy oddaj do elekryka samochodowego auto. ALbo wymień alternator na NOWY.
Tez tak myślę, że jest kilka problemów Wymień trzy
Raczej diody wymień.
W aucie migają żarówki i LEDy, ładowarka samochodowa nie chce ładować telefonu ( Po pierwsze sprawdź pobór prądu przez auto , jeśli jest stały to wymień alternator, bo ori części i tak nie kupisz do niego.
Tam masz pasek samonapinający. Stary tniesz. Nowy kupujesz z przyrządem do zakładania.
Podrzucę koledze 'wędkę'. Pełny service manual. Pozdrawiam PS 99500_54G00_01E_1 strona 662. Rysunek wyjaśnia wszystko.
Wymień ten alternator na inny - będzie najtaniej
Nie szukaj winy w kontrolce i liczniku - są potrzebne tylko do wzbudzenia alternatora. Jak już zacznie ładować to ten obwód nie jest do niczego potrzebny. Wymień regulator jeśli są fluktuacje napięcia i po sprawie.
Wzbudza się regulator napięcia, w tym modelu podłączony do zacisku B+ (alternator nie ma pomocniczych diod w mostku) Standardowa usterka, tylko wymień regulator na oryginalny bosch, bo podróbki nie działają poprawnie
Wymień koło alternatora i pasek.
Tu masz wszystko, czego Ci potrzeba (źle zdefiniowałeś kod usterki): 18010/P1602/005634 - Zasilanie B + Terminal 30: zbyt niskie napięcie Możliwe przyczyny Odłączone były przewody z akumulatora Akumulator - niskie napięcie Alternator - dysfunkcja Możliwe rozwiązania: Sprawdź przewody akumulatora Sprawdź / wymień akumulator Sprawdź / wymień alternator...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Wsadź tam TIP147. Wymień co jeszcze popalone.
Wymień mostek. Te alternatory ładuja bez wtyczki jak są sprawne. A mostki wiadomo g.... warte
Żeby wymienić prądnice na alternator, należy wymienić osłonę wentylatora, i usunąć regulator napięcia. W alternatorze do malucha regulator napięcia jest zamontowany na alternatorze. Nie jestem pewien czy koło pasowe z prądnicy pasuje do alternatora, ale to jest szczegół. Swego czasu jak nie można było dostać osłony wentylatora pod alternator to montowano...
Bez obciążenia 13,7 czego oczekujesz ,jeśli to samo na alternatorze wymień regulator. Jeśli na alternatorze bezpośrednio masz min 14,3 V to szukaj spadku po drodze alt-aku.
Może prozaiczne ale daj mu masę z akumulatora pod obudowę alternatora a poza tym wymień sprzęgiełko na alternatorze bo często ono jest winne choć wydaje się sprawne .
Kolega wymieni pasek od alternatora i napinacz. Dodano po 1 A tak z ciekawości kiedy był wymieniany?.
Musisz raczej wymienić alternator, tam siedzi Magneti/denso i one typowo pękają. Jak np. w Punto, obudowy itd.
ok ostatnia proba wymienie alternator i zobacze co sie bedzie dzialo. z zarowka sprawdzalem i kontrolka sie swieci. pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzieki kolego!! a jeszcze pytanie bo juz serio moje glupie teorie sie wypalaja... czy np akumulator ma cos wspolnego z ta kontrolka np. jak aku ma walniete cele albo cos tego typu ? alternator wymieniony...
Wymień koło alternatora skoro masz zblokowane.
100% alternator. Wymień i po sprawie.
Kolego cyferki w polskich sklepach sa dostępne jedynie Refubrished -regenerowane śmieci z UE , ot żyjemy w śmietniku i jeszcze się cieszymy. Brand New- tak istnieje coś takiego- kosztuje x3, x4 razy więcej. I tu masz przykład. Nowe alternatory kosztują przeciętnie od 2000zł w góre.... Wracając do tematu , znajdź na allegro i kup taki sam, potem odżałuj...
Prąd ładowania waha się pomiędzy 0.2 a 0.6A bez obciążenia i z obciążeniem (światła + dmuchawa 4 bieg) jest 14.5V, więc idealnie Wymień alternator -55Ah.
Wymień regulator alternatora. Bo: , po odpięciu przewodu zasilania alternatora na 48h nie rozładowało akumulatora, Wtyczkę mała od alternatora odpisałem i dalej niestety to samo, prąd pobiera na kablu zasilającym od akumulatora Wynika z tego że regulator głupieje.
To znaczy na czymś takim, co od góry przypomina cienki pasek folii kilkukrotnie owinięty wokół jarzma? Da się.
Kolego skoro wiesz że masz polo 6n2 to pewno sam sobie wymienisz alternator i akumulator, co do zamka to normalne zachowanie.
Zakręć ręką i posłuchaj jak chodzi. Cena? Serwis fabryczny ci wymieni za x zł, warsztat za y, a pan Kazio z garażu obok za czteropak.
1. Focus 1.8 TDDI nie ma przepływomierza, to coś z wtyczką zaraz za filtrem powietrza to czujnik temperatury zasysanego powietrza. 2. Obroty na wolnych wynoszą 850 rpm niezależnie od obciążenia. 3. Sprawdź, a najlepiej wymień przewód prądowy od akumulatora do rozrusznika i alternatora lub chociaż wymień od alternatora na 16 mm2. 4. Sprawdź lub wymień/dołóż...
Przed Starą nie pękaj , tylko jeszcze raz sprawdz ładowanie . Niczym kupisz "nowy" alternator wymień regulator napięcia na alternatorze , wyjdzie taniej.
Wymień regulator.P
miałem przypadek w mondeo - klient wymienił alternator z 60A na 70A, ładowanie było a kontrolka świeciła, kodu błędu niestety nie pamiętam
Po naprawie alternatora wymień odpływ z podszybia na długi .
Coś pomoże , ale sprawdź kondensatory przy alternatorze ( wymień ) i przy zapłonie ( jeśli masz ).
Kolego przewody wymień od alternatora do aku i wyczyść wszytkę połączenia łącznie z masą.
http://www.marsport.org.uk/smd/mainframe...
Usuwałem podobną usterkę z takimi samymi objawami. Dodatkowo jak się wrzucało wsteczny to auto czasami gasło. Poprzedni mechanicy wymienili alternator i akumulator i nic to nie dało. Winna okazała się upalająca stacyjka.
no to masz rozwiązanie a co do pomiaru kół to mierzysz owalizację (czy są okrągłe czy może z jakiejś przyczyny biją albo zrobiło się jajko.
Masz raczej problem z reg. napięcia więc chyba lepiej go wymień . bo alternator może kosztować od 150pln w górę
Jeżeli jest zanik ładowania, to maleje obciążenie silnika przez alternator i obroty rosną. Jeżeli chodzi o wyszukanie usterki, to zacznij od sprawdzenia i przeczyszczenia przewodów alternator-akumulator (również klemy), następnie sprawdź ewentualnie wymień szczotki (nie znam tego modelu-nie wiem jak łatwy jest dostęp), jeżeli to nie pomoże, to polecam...
Witam. Efektem wyparowania wody jest spadek siły akumulatora przy rozruchu samochodu. Wysokie napięcie ładowania spowodowało wyparowanie wody. Jeśli wymiana regulatora napięcia nie pomogła, wymień alternator, im szybciej tym lepiej. Zmiana miernika polecana. Dodano po 1 Wyparowanie wody nie powoduje wzrostu napięcia.
A wie ktoś może, jakie łożyska idą do alternatora w CC 700? Alternator produkcji ELMOT. Trochę już huczą i zapewne wartało by je wymienić :)
Wklep do szukaj. Wyskoczy sporo Podłączenia masz tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic79...
Załóz ciut mniejsze koło pasowe. Alternator ma za male obroty na biegu jałowym. Wtedy będziesz miał 14 na wolnych. I zmierz napięcie bezpośrednio na alternatorze. Jesli masz dizy spadek wymień przewod zasilania alternatora.
Witam Zwarta dioda wzbudzenia w alternatorze - wymień. Pozdrawiam
Moim zdaniem ślizga pasek sie i nie ładuje dlatego swieci lekko kątrolka pociaśnij lub wymień pasek alternatora
powiem że przedstawiła mi się rolka To teraz już jesteście po imieniu 😀. Na nic nie musisz zwracać uwagi. Jak dobrze przykręcisz rolkę to zakładasz pasek i tyle. Rolka nie ma jakiś typowych ustawień, przykręcasz i tyle.
Jak sam zmierzyłeś i napisałeś: Napięcie na akumulatorze 12,2 V a na wzmacniaczu 12,1 V -> z tego wniosek , że spadek napięcia na kablu to 0,1 V to .... po co kupować kondensator ?? to nie jest wynik który należało by korygować a już na 100% nie kondensatorek 1F tylko .... 0,1F. Tobie kończy się napięcie na alternatorze i to jest problem -> zresztą...
wymieni szczotka alternator wymieni panewka wymieni stacyjka
opinie mastech stabilny generator kwarcowy dzielniki częstotliwości
Omijanie regulatora obrotów w szlifierce Stanley FatMax Ujemne napięcie i prąd siatki G1 w EL34