Nie ma takiego sposobu. Pozostaje ocena koloru i podmiana. Równie dobrze zapłon może wypadać kolejno na wszystkich cylindrach, z winy układu zasilania paliwem, np. przytarty rozdzielacz.
Odnośnie świec to wymieniłem wszystkie po czym pozamieniałęm miejscami swiece cewkii i wtryski. Włąsnie to sie dzieje tylko na zupełnie zimnym bo jak ma 20stopni to wszystko gra, Olej zalalem 10w40 ponieważ nie wiedzialem co bylo lane i z obawy wlalem 10w teraz boje sie zmienic na 5w jest napukane 9 tysiecy km na nim i zmiana ? mam kolejne 8 litrów...
Golf 6 1.4tsi cavd po zrobieniu softu z serii na 200 km po jakimś czasie zaczął wypadać zapłon na 2 cylindrze przy 6k rpm i wtedy odłącza cylinder świeci się epc i check. błędy wtedy były wielokrotne wypadanie zapłonu deaktywacja cylindra wypadanie zapłonu cyl2 podmieniłem świece cewki dalej to samo ostatnio zmieniłem wtryski dalej to samo teraz doszło...
Zapłon przestaje wypadać dopiero powyżej ok. 1500 obrotów, uszczelek nie zmieniałem, ale są ładne i miękkie, nie widać żadnych uszkodzeń
Nie wywala błędu p0170. Wywala błąd p0300 -01 i p0304-01. Cewka jest zespolona. Na ciepłym silniku jak zacznie wypadać zapłon to słychać na wydechu wypadanie zapłonu.
Mam spore doświadczenie z tym silnikiem i chętnie pomogę. Zużycie oleju wbrew pozorom nie jest największym problemem.
Tak, tylko jeśli samochód pracuje cały czas na 3 cylindrach to nie powinien się wtedy check oświecić? W większości przypadków powinien, w wozach z rozpoznawaniem pozycji wału i wałka. To też zależy od samego softu i tego co miał w głowie ten co go tam umieścił. Dlatego podłącz tester, bo to zgadywanki.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zapoznaj się z tematem.
Witam Panowie! Na jednym z forów citroena był podobny temat i tam jeden z użytkowników oddał auto do elektronika z Krakowa. Zdobyłem namiary i pogadałem z tym warsztatem. Temat rozbija się o wałek pośredni (ktoś tu mówił o wałku wzniosu zaworów - mniemam, że to jest to samo). Mechanik powiedział, że posiada zrobioną przez niego mapę do tego silnika,...
Silnik z wysokim stopniem sprężania więc wymagający co do jakości iskry i paliwa. Świece jeśli np NGK to nie polecam tych "made in France". Możesz też potestować że zmianą stacji paliw.
Podobny przypadek w rodzinie wypadanie zapłonów, nierówna praca silnikiem telepie, padły jednocześnie dwie cewki zapłonowe, dostały przebicia.
Sterownik widzi chwilową zmianę prędkości obrotowej wału z czujnika położenia wału a dzięki czujnikowi położenia wałka wie na którym cylindrze.
Żadna wielka sprawa, albo zawór albo wypalona uszczelka pod głowicą, czapka w górę i wiadomo co dalej
Ma sens. Dlatego podjedz na dobry warsztat i niech przeglądną wtrysku reduktor i ustawienia sterownika.
Witam, borykam sie z samochodem marki Skoda Fabia 1, silnik 1.2 BMD Wypadanie zapłonu na zimnym silniku (jakies pierwsze 10min pracy silnika po odpaleniu), za kazdym razem 1 cylinder. Cewki zamieniane Wtryski zamieniane Świece zamieniane Kompresja po 10.5 bar Rozrzad na blokadach Ciśnienie paliwa 3.5 bar Czyszczenie i adaptacja przepustnicy Wykręciłem...
Z tego co kojarzę to właśnie zapłon powinien wypadać na tych 2 kreskach na których wypada u ciebie (bo te 2 kreski wyznaczają najwcześniejszy i najpóźniejszy dopuszczalny zapłon). Bo właśnie tam gdzie ty zaznaczasz "prawdziwy zapłon" to tam powinno być GMP. A przypadkiem po prostu nie jest przestawiony czop wału? A być może ci po prostu ścięło klin...
Od czego zatem zacząć? Najpierw świece wymienić i czekać co dalej, potem przewody WN i na końcu cewka WN? Jak już wymieniłeś dwie świece, to chyba oczywiste. Cewkę masz jedną i cztery przewody, czy dwie cewki i dwa przewody? Zmień resztę świec i pojeździj. Jak nie przyjedzie to przewody i cewki. Jak masz czym, to możesz wcześniej kompresję pomierzyć...
Witam, kilka miesięcy temu kupiłem "tani" wzmacniacz prosto z krainy za oceanem, nominalnie ma on 50W przód na L+P kanał oraz 100W na tył gdzie znajduje się własnoręcznie robiona tuba, gra i buczy na tyle, że sąsiedzi wiedzą kiedy wracam do domu, ale pobór prądu, spiąłem to do gniazda zapalniczki "na zapłonie" tak żebym przypadkiem nie zapomniał tego...
Hej, dziewczyna kupiła auto Polo 9n 1.4 16v 101km BBZ + LPG 2002r. Wtryskiwacze - Magic Jet na listwie Reduktor - Tomasetto Alaska AT09 Sterownik - KMY Diego 3 Auto było z gazem ale ledwo co chodził na nim. Wyszło że nie działał czujnik temp. w mapsensorze, który został wymieniony. Teraz auto działa ale jak jest jeszcze zimne to ma Check Engin. W kompie...
Wejdź w sterownik silnika i odczytaj błędy, będą z opisami.
Czemu też wystąpiła taka usterka Na mój um, coś nie tak jest ze smarowaniem. Powierzchnie krzywek wałków rozrządu wyglądają jakby pracowały na sucho i jakby cały czas miały kontakt z popychaczami. Wg mnie wałek rozrządu też jest do wymiany, ale to też nie wszystko. Najprawdopodobniej do roboty będzie też trzeci wałek rozrządu, odpowiedzialny za stopień...
Sprawdź cisnienie na cylindrze, mógł się wykręcić cylinderek od mechanizmu który steruje zaworami ssącymi przez co nie otwiera zaworów i jest brak kompresji, a za tym nie pracujący 2 cylinder
Moje pytanie brzmi ,1 cylinder jest po skrajnej lewej stronie Tak zawsze od strony rozrządu.
To co się dało, czyli podmiana, zamiana. Ok. A jak wygląda stopień sprężania, na cylindrach?
Oglądałem twój film, porównywałem u siebie i częstotliwość tych "uskoków" jest podobna a "wahnięcia" wskazówki trochę mniejsze (ledwie zauważalne), na słuch nie ma szans tego wychwycić, żadnych drgań silnika. Myślę że jeśli wszystko z autem jest OK nie masz się czym przejmować. Czy można emulować sondę NOX - nie wiem czy dostępne są emulatory. [url=http://lepard.eu/emulator-katalizat...
Pokaż zdjęcie tej świecy i podaj kody błędu jaki komputer pokazuje. Spotkałem się parę razy z wytopioną świecą przez usterkę cewki. Porównaj iskrę między świecami na zewnątrz. Owiń jakimś kablem by miały masę, wsadź w cewki i kręć. Najlepiej to robić w 2 osoby. Ale równie dobrze mogła się też wytopić od pracy na bardzo ubogiej mieszance, a wtedy winny...
Nie ma co tu mówić o spadku mocy przez gaz, 1.8T bardzo lubi się z gazem i rzadko kiedy gaz powoduje problemy, a tym bardziej takie jak wycieranie się gładzi cylindra, szczególnie jak dbamy o kwestię oleju. Mój egzemplarz tydzień temu przekroczył 300 kkm przebiegu, a gaz ma prawie od połowy swojego życia. Wycieranie się silnika od gazu to proces długotrwały...
Panowie i Panie . Proszę pomocy , mianowicie golf 5 1.4 75 KM na zimnym silniku odpala bez problemu lecz po kilku sekundach zaczyna wypadać zapłon co trwa około minuty ewentualnie gaszę i odpalam na nowo i jest wszystko ok . Czasami dwa razy trzeba zgasić potem można jeździć , gasić , odpalać bez problemu dopuki nie ostygnie . Po sprawdzeniu błędów...
Szczerze powiem, nie wiem jak jest w A-klasie, ale jest wysoce prawdopodobne, że nie otwiera wtryskiwacza celem ochrony katalizatora przed przedostawaniem się do niego niespalonego paliwa. Zdarza się taka procedura w przypadku wypadania zapłonów. W Vaneo o którym wyżej wspomniałem silnik po skasowaniu błędu i uruchomieniu, przez 2-3 sekundy chodził...
Lenistwo straszne. http://obrazki.elektroda.net/100_1283533...
Lepiej kup nowy przewod to nie kosztuje majatek i bedziesz mial spokoj. Czujnik GMP znajduje sie na obudowie kola zamachowego na skrzyni biegow z 2 wtykami. Pozdrawiam.
Liczysz od rozrządu, czyli stojąc przed samochodem od lewej strony pierwszy. W 99 % to cewka (to moje obstawienie).
Pomiary są rozbieżne między sobą, więc wydaje mi się, że nie do końca przeprowadziłeś je poprawnie. Nie zmienia to jednak faktu, że poprawny pomiar prawdopodobnie wpłynie na wartości poszczególnych cylindrów, ale różnica między cylindrami 1, 2, 4 a cylindrem 3 pozostanie dosyć duża. Cylindry 1 i 2 jakoś się trzymają, na pewno jest problem z cylindrem...
Cylindry od rozrządu a przyczyną jest pęknięta odma pod kolektorem ssącym 4 cylinder.
Teoretycznie tak, ale auto mam 2 lata i od samego poczatku/kupienia olej brało, a ta akcja z wypadaniem pojawiła się 3 tyg temu. I co dziwne przy 1100 obrotów zapłon przestaje wypadać , to to jest normalne ?
Zestaw naprawczy łącznika 05E 198 701 A. Czyszczenie nagaru pomogło ?
Sprawa dosyć prosta wymień świece na nowe i przesuń wszystkie cewki o 1 cylinder każda. Zobaczysz czy błąd pójdzie za cewką czy zostanie na cylindrze. ZMierz też kompresje. Jaki masz kod silnika? Dodano po 52 gdyż mechanicy moi radzą: Nie jezdzij do takich bo g.... z tego wyjdzie e90 to nie punto czy megana. Dodano po 54 A nie doczytałem że 2008 więc...
To trzeba sprawdzić, w tym silniku nie ma hydraulicznych popychaczy zaworowych i często, zwłaszcza przy jeździe na lpg luzy zaworowe się kasują i zaczyna "podpierać" zawory gdy silnik się rozgrzeje
Peknął pierścień i za słaba kompresja powoduje wypadanie zaplonu
Nie podałeś modelu pojazdu, więc śmiem podejrzewać, że może on mieć silnik czterocylindrowy - to by tłumaczyło wszystko.
Prawdopodobnie pompa paliwa umiera lub zabity filtr. Warto sprawdzic testerem jak sterownik widzi tempeature silnika i powietrza.
Krzywa korba
Wartość rezystancji stosu poniżej 170 a powyżej 220 kohm dyskwalifikuje stos, jaka jest pojemność stosu?
Co do świec ja też kupiłem świece NGK do swojej Zafiry A po ich zamontowaniu zaczęły się cyrki z pracą silnika zaczął wypadać zapłon na 4 cylindrze.Działo się to w niespodziewanie przy ruszaniu z miejsca bez względu na temperaturę i czas pracy silnika, odwiedziłem kilku mechaników którzy po odczytaniu błędów stawiali diagnozę że jest cewka zespolona...
Te silniki są znane z tego typu problemów, jest cały temat o tym. Do roboty głowica, wypada gniazdo zaworowe.
Napisal że sprawdził Jakie wyniki pomiaru luzów? Wyklepanie powierzchni zaworu-dźwigienki ? Nie szczelność przylgni zaworu i gniazda? Przestawiony rozrząd? Podciśnienie za wysokie, więc w cylinder jest zasysane za mało powietrza , albo ma nieszczelny dolot.
Jak kompresja OK,świece,cewki okablowanie i iskra OK to powodem wypadającego zapłonu może być brak paliwa spowodowany np.niesprawnym wtryskiwaczem. Jakieś błędy są?Diagnostyka zrobiona?
Witam, Ja w moim citroenie, wszelkie naprawy z równomierną pracą silnika rozpoczynam od rozpięcia wszystkich wtyczek i potraktowania ich "kontaktem do styków". Dużo z nich znika po czymś takim, nigdy nie zaszkodzi sprawdzić. Pozdrawiam Andrze
Sprawdź wiązkę silnika w miejscu gdzie obudowa filtra powietrza dotyka do pokrywy zaworów. I oczywiście pomiar kompresji wszystkich cylindrów.
Do mnie 200 km - jak się klient zdecyduje , zaprszam .
renault wypadać zapłon wypadać zapłon cylinder wypadać zapłon passat
zapowietrzenie silnika mercedes kolba ekspres zelmer sabotaż matrix
wozek widłowy nissan wozek widłowy
Peugeot 207 1.6 THP 2007 – lokalizacja filtra paliwa, dostęp i wymiana Tonsil Zeus – rzeczywista moc RMS i efektywność, testy i parametry