Czy usterka została zdiagnozowana i naprawiona? Jakie koszty? Co było zrobione?
Golf 6 1.4tsi cavd po zrobieniu softu z serii na 200 km po jakimś czasie zaczął wypadać zapłon na 2 cylindrze przy 6k rpm i wtedy odłącza cylinder świeci się epc i check. błędy wtedy były wielokrotne wypadanie zapłonu deaktywacja cylindra wypadanie zapłonu cyl2 podmieniłem świece cewki dalej to samo ostatnio zmieniłem wtryski dalej to samo teraz doszło...
Moje pytanie brzmi ,1 cylinder jest po skrajnej lewej stronie Tak zawsze od strony rozrządu.
Nie podałeś modelu pojazdu, więc śmiem podejrzewać, że może on mieć silnik czterocylindrowy - to by tłumaczyło wszystko.
Krzywa korba
Pomiary są rozbieżne między sobą, więc wydaje mi się, że nie do końca przeprowadziłeś je poprawnie. Nie zmienia to jednak faktu, że poprawny pomiar prawdopodobnie wpłynie na wartości poszczególnych cylindrów, ale różnica między cylindrami 1, 2, 4 a cylindrem 3 pozostanie dosyć duża. Cylindry 1 i 2 jakoś się trzymają, na pewno jest problem z cylindrem...
uwierz mi, że będzie dokładnie tak jak opisuje kolega 82spacemen sterownik zlicza wypadające zapłony, jeśli przekroczy jakąś wartosc ilosc (teraz nie pamietam ile) to sterownik odłączy na tym cylindrze wtryskiwacz paliwa, aby uniknąc zatarcia silnika. Po skasowaniu błedu działa nadal do czasu kiedy znowu przekroczy ilosc wypadajacych zapłonów na cylinder....
Witam Podmieniłeś wszystko co elektroniczne ...a problem jest w tym co mechaniczne. Valvetronic w Twoim silniku ma wiele części mechanicznych, które odmówiły posłuszeństwa. Przeczytaj moje poprzednie posty ze zrozumieniem. Naprawa tego ustrojstwa jest ekonomicznie nieopłacalna. Pozdrawiam
To co się dało, czyli podmiana, zamiana. Ok. A jak wygląda stopień sprężania, na cylindrach?
Jak kompresja OK,świece,cewki okablowanie i iskra OK to powodem wypadającego zapłonu może być brak paliwa spowodowany np.niesprawnym wtryskiwaczem. Jakieś błędy są?Diagnostyka zrobiona?
Sterownik widzi chwilową zmianę prędkości obrotowej wału z czujnika położenia wału a dzięki czujnikowi położenia wałka wie na którym cylindrze.
Sprawdź wiązkę silnika w miejscu gdzie obudowa filtra powietrza dotyka do pokrywy zaworów. I oczywiście pomiar kompresji wszystkich cylindrów.
jakie auto ?? model ??
kolego na 100% wieszają się zawory, pewnie facet robi krótkie odcinki albo jeżci jak ci..ta.
Wypadanie zapłonu cylinder 1.Cewka,kabel,wtryskiwacz,świeca,słabe sprężanie,uboga mieszanka.Wybierz sobie.
Tu jest poniekąd wyjaśnione zjawisko http://www.motofakty.pl/artykul/uwaga-na... Przyczyn jednak może być wiele. Np. -> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... Najłatwiej chyba zacząć od kontroli kompresji. [edyta] A może (w związku z wymianą) jest nieszczelność na świecy? Ja miałem taki przypadek (choć w innym...
Szczerze powiem, nie wiem jak jest w A-klasie, ale jest wysoce prawdopodobne, że nie otwiera wtryskiwacza celem ochrony katalizatora przed przedostawaniem się do niego niespalonego paliwa. Zdarza się taka procedura w przypadku wypadania zapłonów. W Vaneo o którym wyżej wspomniałem silnik po skasowaniu błędu i uruchomieniu, przez 2-3 sekundy chodził...
To zalezy jak bardzo beda sie róznic cisnienia na poszczególnych cylindrach .Jak bedzie powyzej 1,5 bara róznicy to mozna mówic o zuzyciu tego cylindra jak mniej to wymien swiece na nowe oraz ta fajkocewke badz cewke i kable wysokiego napiecia zalezy co tam jest w tym silniku.Bład ten oznacza słaby zapłon w tym cylindrze spowodowany słabą iskra badz...
Liczysz od rozrządu, czyli stojąc przed samochodem od lewej strony pierwszy. W 99 % to cewka (to moje obstawienie).
P1654 - czujnik temperatury/poziomu oleju P0304 - wypadanie zapłonu cylinder 4 Co do body to nie mam pewności: 063E - napięcie akumulatora 021A - napięcie odniesienia
Wydech jest drożny / sprawdzony ?
Dopóki licznik wypadających zapłonów nie przekroczy granicznej wartości - odetnie sobie wtedy niepracujący cylinder, żeby nie zalewać katalizatora paliwem.
To trzeba sprawdzić, w tym silniku nie ma hydraulicznych popychaczy zaworowych i często, zwłaszcza przy jeździe na lpg luzy zaworowe się kasują i zaczyna "podpierać" zawory gdy silnik się rozgrzeje
Te silniki są znane z tego typu problemów, jest cały temat o tym. Do roboty głowica, wypada gniazdo zaworowe.
Mam nadzieję że problem rozwiązany przyczyną wypadania zaplonow i telepanie autem jest odma i jej przewody. Po demontażu kolektora wszystko widać wstawiam zdjęcie. A i kompresja zmierzona na wszystkich cylindrach pokazuje około 18 bar. Zamawiam odme przewody i po zamontowaniu dam znać czy chodzi poprawnie.
Proszę sprawdzić jeszcze kompresje
Czy wypadanie jest tylko na wolnych czy też przy wyższych obrotach?Czy sprawdziłeś dokładnie świece?Jaki kod błędu dokładnie?
Nie wiem jak w tym kodzie silnika, ale starsze AUA i pochodne miały problem z zacierającymi się wałkami rozrządu w pokrywie, co po dłuższym czasie skutkowało wypadaniem zapłonu Bszumi, te 2 rzeczy się wykluczają - nie może być jednocześnie "kompresja dobra" i "wypalony zawór", zmień mechanika..
Odnośnie wypadania zapłonu na cylindrze , błąd należy interpretować : spalanie nie nastąpiło , więc wchodzi jeszcze w grę kompresja, wtryskiwacz i jego obwód.
Wieczorem zrobię, ale z tego, co pamiętam, wypadanie zapłonu cylinder 2 sporadyczne.
No własnie... Czy ktoś może opisać, jakie są objawy wypadania zapłonu? Pozdrawiam
Witam kolegów, Problem opisuję w tym dziale ponieważ nie mam pewności czy jest to usterka elektryczna czy mechaniczna ponieważ naczytałem się już trochę o podobnych dolegliwościach i wymieniłem trochę części, a problem nie ustąpił. Tak jak w temacie , wypada zapłon na 1 cylindrze przy zimnym silniku a przynajmniej taki błąd jest w ECU czyli P1337. Po...
Może by zacząć od świec . Pozdrawiam
Cewka do wymiany.
Witam, posiadam Madzie CX 7, 2010 rok, 2,3L wersja US. Niestety od pewnego czasu mam problem z wypadaniem zapłonu na drugim cylindrze. Zostały wymienione świece, sprawdzone kable i cewki a na koniec kompresja i wymiana wtryskiwacza. Niestety bez rezultatu. Auto dalej przerywa i nadal wyskakuje ten sam błąd P0302. Co mam teraz zrobić? Ma ktoś jakiś pomysł?...
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Witam Mój problem w mercedeśniczce polega na tym ze ma wypadnie zapłonu na 1 i 4 cylindrze przy gwałtowniejszym dodaniu gazu wpada w tryb awaryjny Czy mieliście podobny problem ? dodam ze jak odpalam silnik na zimnym to delikatnie zadymi na czarno :( proszę o pomoc Z góry Dziękuje mercedes clk w208 2.0 kompressor
Sterownik głupieje, bo wypadają zapłony na 4 cylindrze, niedopala mieszanki. Czego byś nie robił, to wszystko na nic, 10,5 bara to granica pewnego zapłonu w cylindrze. A waść masz 9, a nawet ponizej.
Kolego zwróć uwagę na cewki w jakim są stanie ,jeśli masz możliwość podmień.Tak jak kolega koks110 wyżej podpowiadał.Co znaczy wypadanie zapłonu na kolejnych cylindrach?Jeśli zapłon wypada to na którymś cylindrze konkretnie pokaże to Interfejs .Może także ustalić czy na świecy w ogóle pojawiła się iskra. Integracja układu zapłonowego z układem wtryskowym...
Witam kolego. Mam dokładnie ten sam problem od jakiegoś miesiąca i nie moge sobie z tym poradzić. Nowe świece cewki sprawdzane i podmienianie. Nawet gdzieś wyczytałem ze czujnik temperatury cieczy to tez wymieniłem i nic. Daj znać czy i jak sobie z tym poradziłeś.
Lenistwo straszne. http://obrazki.elektroda.net/100_1283533...
Wyjąć listwę wtryskową na zewnątrz i pokręcić rozrusznikiem. Zobacz czy wszystkie 3 równo rozpylają. To najprostsza metoda wstępnej weryfikacji wtrysków benzynowych ;)
Witam, temat zamykam. Przyczyna to nieszczelny zawór na dolocie. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc
Proponuję odwiedzić gazownika i poprosić o wyłączenie tego jednego wtryskiwacza LPG z 3 cylindra (Stag ma taką możliwość i Lpgtech zapewne też). Zróbcie wtedy rundkę i sprawdźcie czy się coś poprawiło. Przy cewce możesz podmienić też fajki na tej samej parze uzwojenia (cewka 2+2) i sprawdzić czy nie zmieni się cylinder wypadania zapłonów.
Powinno śmigać od ręki jak tym bardziej te same by poszły. Sterownik lpg jaki bo pewnie nie masz do niego podglądu?
Żadna wielka sprawa, albo zawór albo wypalona uszczelka pod głowicą, czapka w górę i wiadomo co dalej
Vin: VF36EXFVJ21150994, a błędy P0353 - cewka zapłonowa C, usterka w obwodzie pierwotnym lub wtórnym; P1339 - wypadanie zapłonu cylinder 3.
Zostaje paliwo czyli wtrysk.
pozakładaj nowe śruby podkładki i uszczelnienia i pewnie ożyje.. pozdrawiam
Wszystkie te błędy mogą być spowodowane brakiem ciśnienia oleju więc pierwsze co to pomiar manometrem tego ciśnienia, po drugie jak widzisz masz wypadanie zapłonu na 3 cylindrze dlatego może kuleć na jałowym.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Jeszcze kabel można podmienić.
Czemu też wystąpiła taka usterka Na mój um, coś nie tak jest ze smarowaniem. Powierzchnie krzywek wałków rozrządu wyglądają jakby pracowały na sucho i jakby cały czas miały kontakt z popychaczami. Wg mnie wałek rozrządu też jest do wymiany, ale to też nie wszystko. Najprawdopodobniej do roboty będzie też trzeci wałek rozrządu, odpowiedzialny za stopień...
Omomierz raczej nie wiele da...
cylinder wypadać zapłon wypadać zapłon cylinder skoda wypadać zapłon cylinder renault
skanowanie komputera wyłączenie ogrzewać etażowa zgrzać klawiatura
alternator zalany olejem zawiercie kosztowy
Wgrywanie firmware do routera przez PuTTY - krok po kroku Schemat radia Delphi Dorian BT - dostępność i alternatywy