Szczerze powiem, nie wiem jak jest w A-klasie, ale jest wysoce prawdopodobne, że nie otwiera wtryskiwacza celem ochrony katalizatora przed przedostawaniem się do niego niespalonego paliwa. Zdarza się taka procedura w przypadku wypadania zapłonów. W Vaneo o którym wyżej wspomniałem silnik po skasowaniu błędu i uruchomieniu, przez 2-3 sekundy chodził...
Pojezdzij na benzynie dłużej i nie włączaj gazu w ogóle. A dwa to wymień świece na lpg bo przez zużyte świece i jeździe na gazie cewki padają .skontroluj przed zamontowaniem świec przerwe nie może być większa niż 0,8
Podobny przypadek w rodzinie wypadanie zapłonów, nierówna praca silnikiem telepie, padły jednocześnie dwie cewki zapłonowe, dostały przebicia.
Cewkę, driver cewki
Jest spora różnica w wielkości tych cewek... Mimo wszystko wypadałoby zmierzyć te cewki (indukcyjność). Ich indukcyjność zależy przede wszystkim od ilości zwoi, a do GDM'a nie potrzebny jest gruby drut, więc nawet w mniejszym karkasie zmieści się ich więcej.
Te świece jakie założyłeś? Sprawdź testerem czy w parametrach jest licznik wypadania zapłonów.
Wypadanie zapłonu. A przyczyn może być wiele: świece, cewki........... na upalonym zaworze wydechowym kończąc.
Proszę o rozwinięcie tematu o cewki z rdzeniem. O ile w małych zestawach głośnikowych powietrzne cewki wystarczą, tak w tych większych będzie problem. Np. dla 500W głośnika 4omy wypadałoby użyć cewki np. 1,5mH o rezystancji maksymalnej 0,3om. Trudno i drogo to osiągnąć cewka powietrzną.
W takich przypadkach jedni doradzają zmierzyć ciśnienie na cylindrach, inni jeżeli rozrząd na łańcuchu to zmierzyć jego rozciągnięcie.Bo same wymiany świec i cewek czy i ewentualnie przewodów zapłonowych jak się okazuje niewiele zmieniają sytuację.
Koła zmiennych faz występuje? Rozrząd sprawdzony na blokadach?
Ja bym wpierw odłączył gaz zupełnie, a potem zamienił bieguny cewki, tak żeby sprawdzić czy wypadanie zapłonów przeskoczy na drugi kanał cewki, czyli cylindry 2-3.
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
BUZ90 to tranzystor wysokonapięciowy, co w tym układzie jest całkowicie zbędne. Można użyć dowolnego N-MOSFET-a, dla którego prąd cewki przekaźnika nie będzie za duży - w podałem kilka znalezionych w niskiej cenie, ale wypada sprawdzić, jaki jest prąd tej cewki, dla typowego przekaźnika dowolny z nich się nadaje.
Sprawdź na samym kablu, bez fajki, wyłącznik zapłonu też wypadało by sprawdzić. Odłącz od cewki zapłonowej ten cienki kabelek i ponownie sprawdź iskrę.
Jeśli by się to działo głownie w wilgotne dni to mogła by być to cewka, jednak uszkodzenie cewki zazwyczaj objawia się wypadaniem zapłonów.
No cóż - wypada cewki przekaźników podłączyć poprzez diody (np. jakieś 1N4001, jeśli to w miarę niskie napięcie - dioda szeregowo z cewką, i oba takie układy antyrównolegle)... Można też zrobić bez przekaźników, używając tranzystorów (jeśli bipolarne mają za duży spadek napięcia po włączeniu, to MOSFET-ów), ale to będzie bardziej złożony układ.
"Taki jesteś pewien?" To nie było do autora tylko do (at)mirrexW . Dopóki olej jest w otworze świecy z wypadaniem zapłonu nic nie zrobisz bo iskra przy jego pomocy będzie przeskakiwać z cewki po izolatorze świecy prosto do masy.
Sprawdź kable, cewki, swiece. Masz wypadanie zapłonów. Stąd kiepska emisja, kat nie pracuje poprawnie i wywala błąd drugiej sondy. Prawdopodobnie.
Skoro na "działających" cylindrach dioda led miga na wtryskiwaczu, a na drugim nie miga, tzn że nie ma impulsu, czy jestem w błędzie?
No dobra sprawdź wypadanie zapłonu, częsty problem( czyli cewka albo cewki), nie będę zbyt dociekliwy,ale czy sprawdziłeś na jakimś kompie?
Wątpię żeby katalizator to powodował. Komputer nowy też bez sensu jeżeli zmieniałeś i wszystko masz wgrane od nowa. Ja też mam problem z wypadaniem zaplonu na 4 cylindrze, wszystko sprawdziłem, świece cewki wtryskiwacz, pozamieniałem miejscami, sterownik sprawny a problem dalej występuje. W moim przypadku to problem leży w samym cylindrze ale nie naprawiam...
Szczelność dolotów, ewentualnie zamienić wtryskiwacz tak jak cewki zamieniałeś. Reszta warsztat, pomiar kompresji i szczelności silnika, oscyloskopowy podgląd sterowania wtrysku i cewki.
Tak silnik n42 a czy z valvetroniciem to szczerze nie mam pojęcia . Moge powiedzieć ze na forum dużo piszą bym wtryski wymienił bo ponoć 4 jest powodem wypadania cewki z rana inni zaś bym sprawdził uszczelki pod kolektorem ssącym
Prawdopodobnie problem z wypadaniem zapłonu lub mieszanki . Cewki używane/ nowe - jak firma :?: Świece jak firma :?: Jak szarpie na wolnych , metoda unoszenia cewek okreslić na którym cylindrze . Zamienić miejscami z niepracującego cylindra na pracujący cewkę + Świecę . Określić czy problem przeniósł się na podmieniany cylinder czy nie . Jak się przeniósł...
LPG ma znaczenie bo wyłancza wtryski a wypadanie zapłonu może powodować zwarcie przerwa w obwodzie cewki
Najpierw sprawdź miernikiem czy uszkodzona, jak wymienisz to będziesz musiał dostroić rdzeniem (o ile tam jest) znów w zera. Druga opcja, to to, że VCO może wypadać z synchronizacji po dodaniu cewki. Michał
Przy oddalaniu iskra będzie przeskakiwać między środkową elektroda a blokiem silnika bo świeca jest wykręcona i zewnętrzna elektroda nie ma połączenia z masą . Dodano po 1 Poza tym jeśli faktycznie masz losowe wypadanie zapłonów to odpuść sobie cewki to nie ta przyczyna .
Spadek ciśnienia gazu.
Co do EPC to diagnoza testerem,zgadywac można że jest wypadanie. Co do cewki to nikt nie wie kto co popsuł. A świece nowe czy stare?
Nie widzę, tu zaworu 4d. Proces odtajania prawdopodobnie realizowany gorącym gazem. Poszukać zaworu za to odpowiedzialnego, sprawdzić jego cewkę, następnie zasilanie cewki, przekaźnik, czujnik. Wypadało by też pokazać zdjęcie tego szronu/lodu, bo może chodzi o lód w tacy, a nie o zaszroniony parownik.
W tej przetwornicy średni prąd cewki L1 = prąd zasilania (wejściowy), średni prąd cewki L2 = prąd obciążenia (wyjściowy), napięcie zmienne pik-pik na cewce jest równe sumie napięcia wejściowego, i wyjściowego, jak w przetwornicy flyback. Ta suma prądów wychodzi taka, jak średni prąd w przetwornicy flyback. W sumie pod względem wymagań co do rdzenia...
mogę się mylić ale wydae mi się że z zieloną były też cewki "przerywaczowe" więc może tu jest błąd jeszcze nie to żebym wątpił w zdolności założyciela tematu ale nasuwa się pytanie co pokazuje miernik po zwarciu jego końcówek ? bo może pokazuje 0,5 co plus 0,7 - 0,8 cewki da 1,2-1,3 ?
Skoro znika olej i leci niebieski dym z rury to silnik (lub któryś z cylindrów) jest w kiepskim stanie. Stąd wypadanie zapłonów, zbyt bogata mieszanka. Podstaw cewki wg bandi21, ale ten dymek olejowy mnie niepokoi.
Myślę nad tym, czy sygnał do centralki od gazu nie był wpięty w sterowanie cewki na tej parze cylindrów.
Dobrze byłoby się upewnić, czy prawidłowo rozumiemy oznaczenia przekaźnika, bo cewka na napięcie przemienne ma za mały opór, żeby podawać na nią takie samo napięcie stałe. Czyli wypada zmierzyć opór cewki. W jakim celu kombinujesz? Cewka jest na napięcie stałe 220 V. Jest zdjęcie w #1. można spróbować podłączyć przekaźnik poprzez sam mostek do sieci....
Dodam tylko jeszcze że wypadanie zapłonów pokazuje inpa, cewki i świece były zamieniane miejscami i nadal wypadanie zapłonów na 1 i 3 tłoku. Zastanawiają mnie wartości rought w inpie ponieważ są wszystkie za wysokie...
Jeśli zamieniłeś miejscami cewkę z 2 go cylindra np. na 3 i na 3 cim znowu wypada zapłon jest to wina cewki
Wypadanie zapłonu to cewki, świece, przewody. Zacznij od tego.
Prosta sprawa z wypadanie zapłonu to wina zasilania cewki uszkodzony kabel cewki przerabiałem to fiat panda 1.1 2006
Podstawowe pytanie brzmi czy taka sytuacja ma miejsce na PB i LPG czy tylko na LPG? Jeśli tylko na gazie to masz odpowiedź. Wypadanie zapłonu może być też spowodowane brakiem kompresji w cylindrze, więc lepiej dla portfela gdyby to był wtryskiwacze lub cewki.
Wymień jeszcze parę rzeczy na pałę a na końcu świece..... Przecież mają minimum 13 lat to muszą być dobre to na pewno wina przewodów cewki czujników lub innych spraw.
Może nie chiński, a bułgarski - Multi ECU Scan (do Punto EVO potrzebujesz wersji zarejestrowanej), do tego interfejs STN1110 lub OBDLink SX. Od biedy może być też ELM327, ale V1.5 mają źle zateriminowaną linię CAN i w FIATach wywalają całą komunikację po CAN po ich podpięciu do OBD. W sumie wystarczy usunąć 1 rezystor i działa. Potrzebna jest też przejściówka...
Sterownik podaje to co on widzi procesor, czyli widzi 16V. Jeżlei masz np uszkodzony dzielnik lub przetwornik A/C to tak bedzie. Błąd wysterowania cewki. Nie chiptuning.
Panowie i Panie . Proszę pomocy , mianowicie golf 5 1.4 75 KM na zimnym silniku odpala bez problemu lecz po kilku sekundach zaczyna wypadać zapłon co trwa około minuty ewentualnie gaszę i odpalam na nowo i jest wszystko ok . Czasami dwa razy trzeba zgasić potem można jeździć , gasić , odpalać bez problemu dopuki nie ostygnie . Po sprawdzeniu błędów...
Raczej kable. Co znaczy konkretnie wypadanie zapłonu? Cewka jest na dwa cylindry? Sprawdzasz rezystancję uzwojenia niskiego napięcia i wysokiego. Wysokie do minusa po stronie niskiego. Minus jest wspólny. Nie znaczy to jednak, że cewka nie ma przebicia. Możesz tez zobaczyć kolor iskry. Miałem problem kiedyś, że silnik szarpał okazało się, że pęknięte...
Ale może chodzi o cewki (filtry) toru p.cz., głowicy? Wypadałoby sprecyzować zapytanie.
Witam Od kilku dni mam problem z silnikiem n63 Wypadanie zapłonów -nowe wtryskiwacze -nowe świece -nowe cewki Czy ktoś ma dostateczną wiedzę i byłby w stanie mi coś doradzić z tym silnikiem ?? Będę bardzo wdzięczny za każda pomoc
Wypadanie zapłonu to nie tylko iskra. Wypadanie zapłonów to brak poprawnego spalenia mieszanki a przyczyn może być dużo: brak poprawnej iskry, zła mieszanka paliwa, brak odpowiedniego ciśnienia na cylindrze. Skoro świece podmienione i problem cały czas na tym samym cylindrze to przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania. To chwila roboty a pomoże...
Uszanowanie, dziękuję wszystkim za pomoc. Problem został rozwiązany podmianą wszystkich cewek na jeszcze jeden używany zestaw, tym razem sprawny jak widać. Błąd 2 sondy lambda jeszcze czasem wyskakuje na wolnych obrotach, warto by ją wymienić. Zapłon wypadał na różnych cylindrach, a jednak to były cewki.
Witam, podstawy dołączyłem cewkę z 7 zwojów cu Φ 1mm. Do odczepu na drugim zwoju od dołu przylutowałem żyłę kabla 50Ω, ekran zaś do dolnego końca. Też kiedyś miałem ochotę popełnić coś takiego do celów "terenowego QRP" ale w praktyce chwilowo temat jest odłożony na bliżej nieokreśloną przyszłość. Mniej więcej tak to miało wyglądć, ale z materiałów...
Jak kompresja OK,świece,cewki okablowanie i iskra OK to powodem wypadającego zapłonu może być brak paliwa spowodowany np.niesprawnym wtryskiwaczem. Jakieś błędy są?Diagnostyka zrobiona?
Sonda mogła być OK. Sprawdź cewki zapłonowe i świece.
Warsztat robił skrzynię biegów, wydruk zrobili za darmo bo to znajomi, tak dla wstępnej diagnozy. Jak pisałem jest to czasami. Przełożyłbym cewki z innych cylindrów i sprawdził wynik, ale niestety ten warsztat jest daleko, a nie będę płacił niepotrzebnie za wydruk z komputera. Chciałbym sprawdzić cewki i kable miernikiem. Mogę wziąć cewki i kable od...
Byłem u mechanika z tym problemem stwierdził, że jednak cewka padła. Wymienił i nadal to samo. Tym razem pokazuje na trzecim cylindrze wypadanie zapłonu na drugim nie wyskoczyło ani razu No to niech teraz tą nową cewkę przełoży na 3 cyl. , z 3 cyl. np. na 1 cyl. a z 1 cyl. na 2 cyl. Zobaczymy wtedy gdzie zarejestruje wypadanie zapłonu i wyeliminujesz...
Moduł zapłonowy daje iskrę, ale bardzo słabej jakości iskrę ledwo widać a na jednym cylindrze byłoby wypadania zapłonu i strzelanie. Cewki pomiarowo dobre. Podłączyłem cewki pod silnik samochodu i iskra na nich jest piękna duża i fioletowa. Mam podejrzenia do modułu czy te kondensatory i tranzystory nie straciły swoich wartości.
Witam a czy możesz powiedzieć co to za producent cewki.
Ja powiem tak - nie musi być dokładnie 0,37 Ohm. Nawet na zdrowy rozum - jak można odczuć różnice którą sprawi rozbieżnośc miedzy 0,37 ohm, a np 0,359 ohm. Przecież to 0,01 ohm róznicy. Wiadomo, że "nie wypada" dać zamiast niej cewki np. 0,9 ohm, ale bez przesady, jakaś tolerancja musi być. BTW, jeden z bardziej znanych polskich producentów (polnik)...
Bingo. Pandolino w końcu odżyło. Powodem problemów okazały się wadliwe cewki. Nowe a trafione. Zamontowanie nowej pary cewek rozwiązało problem. Miałem niesamowitego pecha lub padłem ofiarą nieuczciwości. Dowiedziałem się że mimo tego że sklepy nie przyjmują zwrotów ani nie zamieniają części elektrycznych to jednak stali klienci mają takie możliwości....
Zamień miejscami cewki. Może cewka siadać.
Witam. Temat dotyczy A3 1.8T AGU 1997r. Mianowicie Autko od jakiegoś czasu gorzej się wkręca w obroty, więcej pali, jest słabszy i na niskich obrotach szarpie(szczególnie na gazie, na benzynce mało wyczuwalne). Wymienione są wszystkie filtry, nowe świece platynowe NGK, przeczyszczony i mocno skręcony intercooler, wymieniona uszczelka pokrywy zaworów....
Od wymiany świecy i cewki.
To, co pokazałeś (zielona strzałka) to właśnie cewka i jak widać jest zabezpieczona pierścieniem. A czerwona strzałka, jak mniemam, to wskazuje niewidoczny na zdjęciu, wkręcalny magnes (w ośkę wirnika). To wszystko składa się na urządzenie zwane prądniczką tachometryczną (tachogeneratorem). A w silnikach typu SOLE (takim, jak w Twojej pralce) nagminną...
Komputer nie pokazuje żadnych błędów, ale z wydechu słychać, jakby zapłon wypadał cały czas. Świece nowe, cewki chyba sprawne, bo po wypięciu wtyczki pokazują się błędy. Są jeszcze parametry . A do tego nie wiadomo czy jest wypadanie zapłonów czy np niskie ciśnienie paliwa.Taka to diagnoza .
Od czego zatem zacząć? Najpierw świece wymienić i czekać co dalej, potem przewody WN i na końcu cewka WN? Jak już wymieniłeś dwie świece, to chyba oczywiste. Cewkę masz jedną i cztery przewody, czy dwie cewki i dwa przewody? Zmień resztę świec i pojeździj. Jak nie przyjedzie to przewody i cewki. Jak masz czym, to możesz wcześniej kompresję pomierzyć...
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
(at)Heinzek czyli w czerwone pole wlutowaniu kabel z prądem, a objętnie gdzie w niebieskie masę i będzie Ok? Nic nie "upalę"? Będzie działało. Na zdjęciu widać brak elementu - prawdopodobnie cewki. Ten element też by wypadało uzupełnić.
Zainteresuj się wypadaniem zapłonów, wymień świece bo to najtańsza opcja, jaki masz konkretnie silnik? Masz tam jedną cewkę i przewody czy 4 cewki?
Witam. Peugeot 308 1.6 vti. Mam problem z błędem 1339 - wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Wymienione świece, cewki, czujniki położenia wałka rozrządu, czujniki zmiennych faz rozrządu, sonda lambda, czujnik temperatury. Walczę już z samochodem od 6 miesięcy. Ja walczyłem ponad rok i sprzedałem jako uszkodzony. Silnik dobry - osiągi dobre jak na 120...
Wypadanie to nie tylko układ zapłonowy. Ale np wtrysk,lewe powietrze na tym garze, albo coś z ciśnieniem sprężania. Podmiana cewki /świecy to najszybszy sposób, tak to prawda.
Szkoda że nie BERU. Ten bosh to jakiś krzak, a i nawet sam bosch sie do BERU nie umywa. Zamieniałeś cewki i wypadanie zapłonów przechodziło za cewkami?
Golf 6 1.4tsi cavd po zrobieniu softu z serii na 200 km po jakimś czasie zaczął wypadać zapłon na 2 cylindrze przy 6k rpm i wtedy odłącza cylinder świeci się epc i check. błędy wtedy były wielokrotne wypadanie zapłonu deaktywacja cylindra wypadanie zapłonu cyl2 podmieniłem świece cewki dalej to samo ostatnio zmieniłem wtryski dalej to samo teraz doszło...
Zmieniał cewki a nadal nie palily te same cylindry.
Witam. Szarpanie jest oznaka wypadania zaplonow.np cewki nie wiem dlaczego komp nic nie podpowiedzial.Przejzyj uklad zaplonowy-jezeli masz pojecie o elektryce samochodowej.Jezeli nie to do servisu vw swiece moze.
Okazało się że wypada zapłon na 1 cylindrze zmieniliśmy miejscami cewki nie pomogło dalej wypadał na 1 więc zmieniliśmy świece miejscami i zapłon zaczął wypadać na 2 kupiłem nowe świece i problem rozwiązany
Witam miałem podobny problem z opelkiem wypadanie zapłonu .Cewki zapłonowe często padają po wymianie świec zapłonowych w astrze i corsie te zintegrowane .Sprawdz czujnik wału korbowego lubi szwankować .No a pompa paliwka ciśnienie ?
Jest tylko błąd wypadanie zapłonu czy coś jeszcze?Nie ma błędu cewki,wtryskiwacza?Jak tak to usterka mechaniczna.
1 i 2 ale liczy się od skrzyni biegów więc jednak te cewki mogą być uszkodzone.
Sprawdż cy jest napięcie na zasilaniu cewki WN wczasie pracy rozrusznika ,bo może uszkodzona kostka stacyjki.Jeśli tu w porządku to wypada,ze uszkodzony czujnik halotronowy w aparacie zapłonowym.
Wypadanie zapłonu może być spowodowane przez: - brak iskry lub byt słaba iskra, - słabe ciśnienie na cylindrze - zła mieszanka Podmień cewkę zapłonowa jak masz od kogo wziąć. Lepiej wykasuj błąd zanim włożysz cewkę bo niektóre sterowniki potrafią odłączyć wtryskiwacz przy dłuższym wypadaniu zapłonu ale jeżeli na wyższych obrotach chodzi tzn że sterownik...
Sprawdź wypadanie zapłonów grupa 15, zamień cewki sprawdź czy błędy idą za wymienianą cewką, jeśli tak to cewki.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Co prawda trochę inny silnik, ale jest coś o podciśnieniu. Jeszcze coś mi przyszło do głowy, może coś nie tak z przewodem masowym tej cewki.
No i co z tymi błędami zostało zrobione? Świece wymienione? Cewki wymienione? Czujnik wymieniony?
W tym silniku się zawsze zaczyna od cewek. A jak przez lata nie wymieniłeś świec no to świeca a przy zużytych świecach cewki też padają.
kolego cewki wymieniałem to samo wypadanie zapłonu na 4 i 5 cewce a więc cewki raczej wykluczam, tak jak mówie cewki i świece wymieniałem na nowe niecale 10 tys km temu. A te przewody do cewek sa w złym stanie wiec myślę ze to one są do wymiany
Witam. Mam problem z wypadaniem zapłonu w Renault Laguna 2 2001 rok produkcji, 3.0 benzyna, 207 KM. Czy ktoś może miał już podobny problem w tym aucie i udało mu się go rozwiązać. Proszę o jakieś sugestie. Ciśnienie w cylindrach jest w normie. Świece wymienione jakiś rok temu. Cewki też.
Witam, posiadam samochód jak w temacie, cewki zapłonowe mają już swoje lata i przebiegi. Szykuje się do wymiany świec (co nie jest małym kosztem, bo blisko 500zł same świece NGK) i chciałbym żeby wszystko było tip top więc cewki też wypadałoby już zmienić. Moje pytanie brzmi czy kupić cewki "katalogowe" czy iść w kierunku cewek pochodzących z nowszych...
U mnie takie objawy były jak padł czujnik temperatury powietrza umieszczony na kolektorze plastikowym (zasysanego powietrza) z przodu silnika. Wypadania zapłonów nie było - komp pokazał sprawne cewki.
W grupie VAG masz dostępny licznik wypadnięć zapłonów. Błędu jeszcze nie będzie, ale licznik wskaże gdzie jest problem. Jak świeci check, to tester powinien pokazać na którym cylindrze jest wypadanie zapłonów. Za sprawdzenie sprawnej cewki firma może naliczyć sobie opłatę. \ Nie wszystkie sklepy przyjmą reklamację części, jeśli nie była zamontowana...
Katalizatorem to sie nie przejmuj na razie. Masz błąd czujnika wałka ,wypadanie zapłonu na czwartym garze ,i błąd cewki. Tym sie zajmij.
Witam. Panowie mam problem z BMW E60 wypada mi zapłon na 4 i 5 cylindrze. Z góry mówię że świece zmienione i podmienialem cewki. Czy to może być Disa? A to Benzyna 2,5 190km 2007r
Na 100% tam nie ma sekwencji. Wtryski podpięte są parach tak samo jak cewki. Przy tych 78 pewnie przechodzi w CL.
1. Tranzystor T1 - emiter z kolektorem na odwrót, oprócz tego wypadałoby dodać diodę tłumiącą przepięcia cewki 2. Czy przekaźniczki z serii G5 nie są za małe do przełączania 230V? 3. Diody Led1 i Led2 są wpięte zaporowo i nigdy nie zaświecą. Albo zamiast GND podepnij je do zasilania 5V, albo odwróć polaryzację i będziesz je zasilał z procka. Pierwszy...
Witam, problem dotyczy VW Polo z 2006r. Jest tam silnik 1.2 12v. Problem dotyczy wypadania zapłonu na cylindrze 2, jest to 3cylindrowiec. Podmieniałem cewki, zamieniałem miejscami świece i wtryski, bez zmian, jest wypadanie zapłonu na cylindrze 2. Na całkowicie zimnym silniku jest trochę lepiej, musi się trochę nagrzać i jeśli będziemy trzymać na ok....
To akurat o co pytałem - to już znalazłem , odma. Prawdopodobnie wypada zapłon - świece + cewki, silnikiem trzęsie, check zaczyna migać a z rury pierdzi ogromnie.
Auto jak w temacie 2009r, błędy wypadania zapłonów cylinder drugi. Wymienione świece, cewka. Ktos przerabiał coś podobnego ???
Z tym antypolution fault też walczyłem w moim pugu ew10j4 (benzynie 2.0) z 2004roku Też pod komputerem pokazywało wszystko od cylindrów, wypadanie zapłonu. Błąd cewki. Wypadanie zapłonu. Nawet błąd sądy lambda. Dopiero na jakimś amerykańskim forum znalazłem rozwiązanie. W 99% przypadków ten błąd oznacza któryś z wtryskiwaczy do wymiany. Sprawdzić trzeba...
Brak błędu o wypadaniu zapłonu cewki oczyszczone kontaktem świece roczne oczyszczone gniazda wcześniej wydmuchane podczas jazdy jak się dlawil dziś pokazało że sonda 1 parametr minus 100 procent po czym jak jechał ok to pokazuje 0 sonda nowa ngk I czujnik położenia walka nieciagly przerwa w natężeniu sygnału tyle pokazuje
Witam. Podczas pracy silnika wypada co któryś zapłon. Kable i cewka wymienione, kopułka i świece sprawdzone. Vag nie pokazuje żadnych błędów.
Witam, mam problem z Toyotą Avensis T25 1.8 benzyna, 2005 rok. Po rozgrzaniu następuje wypadanie zapłonu. Został wymieniony rozrząd z kołem zmiennych faz, komputer, czujnik położenia wału, dwie cewki. Kable zostały sprawdzone, ciśnienie na tłokach 12 bar. Może ktoś miał podobny przypadek?
Zamień cewki miejscami czyli 1 i 4 z 2 i 3. Jeżeli nadal będzie wypadanie zapłonu na 1 i 4 to wymiana świec zapłonowych, jeżeli pojawi się na 2 i 3 to cewki są padnięte i do wymiany.
wypadanie zaplonu wypadanie zapłonów mercedes wypadanie
regulator obrotów wentylatora dospel paliwo vectra zbiornik corsair cx600
odblokowanie hulajnogi odblokowanie hulajnogi
Grundig V303 - informacje, instrukcja, problemy techniczne Obliczenie średnicy i długości siłownika hydraulicznego do podniesienia 2500 kg