Być może że świece zapłonowe zostały zalane olejem , bo jest niesprawna uszczelka kapy zaworowej , od takiego zalania jest przebicie do masy i stąd wypadanie zapłonów.
udało Ci się w końcu zdiagnozować przyczynę tego wypadania zapłonu ?
Z ECU błędy czytałeś? Dość szybko wykrywa wypadanie zapłonów.
Nie masz czasem wypadania zapłonów?
Wiem jednak nie melduje np. wypadania zapłonu.
W tym silniczku wymieniałem już wtryskiwacze, właśnie z powodu wypadania zapłonu. Sprawdzić możesz jeszcze ciśnienie paliwa. Co do turbiny i wycieku, sprawdź jeszcze raz dokładnie skąd leci, bo o uszkodzonej turbinie nie słyszałem w tym silniku, jeśli to jest zapocenie to odpuść to sobie. Katalizator i sondy zostaw w spokoju.
Bo wypadanie zapłonów
Jak dla mnie, to przepustnica do wymiany. Na tę chwilę. Potem można gdybać, co dalej. Po co czepiać się cewek, skoro sterownik nie rejestruje wypadania zapłonów?
A jak włączysz klime i załacza sie wentylatory to tez wypadają zapłony. A jak ręcznie włączysz wentylatory to też wypadają zapłony? Jaki bład rejestruje skoro czek się pali?
Witam, mam ciężki problem ze swoją meganką. Od jakiegoś czasu nie idzie nią jeździć na ciepłym silniku, wyskakuje wypadanie zapłonowe na 2 cylindrze p0302 jak i wypadanie na różnych cylindrach p0300. Objawia się to szarpaniem silnika na biegu jałowym, braku mocy, wysokim spalaniu, i ogólnej nierównej pracy silnika. Pierwszymi diagnozami były cewki i...
To padła nie jedna cewka zapłonowa.
Wymień cewkę a potem szukaj dalej przyczyny. Czy wy żeście powariowali? Przecież tam może być 20 innych przyczyn z takimi objawami i wcale nie musi być to cewka. 99% szkodzeń cewki to totalny brak iskry lub wypadanie zapłonu a nie brak iskry tylko przez 2 sekundy.
Jeśli katalizator sie nagrzewa do czerwoności to nie jest wypadanie zapłonu, tylko permanentne uszkodzenie układu zapłonowego - cewka, przewody, świeca Dodatkowo ten słynny wężyk od MAPa
Nie daje prądu czy iskry? Usterka cewek w tych autach jest bardzo popularna. Jak nie masz pewności, to skasuj błędy, zamień cewki miejscami, przejedź i sprawdź, czy błąd wypadania zapłonów poszedł za cewka, czy został na cylindrze. Jak poszedł za cewką, sprawa jasna, jak został to świeca, zawory albo jeszcze co gorzej.
Znalazłem chyba problem z silnikiem a dokładnie z jedną cewką stąd te wypadanie zapłonów. O wiele lepiej teraz jeździ ale problem skrzyni jest dalej choć o wiele rzadziej. skaner błędów w telefonie pokazuje bład P0841 Transmission Fluid Pressure Sensor/Switch "A" Circuit Range/Performance. czy z tym da się jeździć choć trochę i który zawór za to najbardziej...
Nawet gdyby błąd przepustnicy spowodował tryb awaryjny, to raczej nie ma to nic do drgań silnika czy nie równej pracy? Załóżmy że jest to wypadanie zapłonu/nierówna praca, przez uszkodzone inne rzeczy jak np wtryski? Trzeba wykonać pomiary. Sprawdź wiązkę i zasilanie na przepustnicy , pokaż "korekty" wtrysków na ciepłym jak i MAF . Dodano po 1 A,i jeszcze...
Potrzebuje pomocy moze ktos sie z tym spotkał co to oznacza: P0300-"Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach" P0303-"Cylinder 3 - wykryte wypadanie zapłonów" szarpanie i nierówna praca silnika na wolnych obrotach badając testerem diagnostycznym wykrywa Skok jałowy 3 cylindra - "zbyt mała wydolność katalizatora"Prosze o pomoc!!...
Ten sam silnik. Czasem wypadały zapłony na wolnych obrotach, ale przeważnie były w porządku. Objawy najczęściej występowały jak były temperatury w okolicach 0-3 stopni. Do rozgrzania albo do przejechania kilometra nie było praktycznie przyspieszenia do 2,5-3 tys obrotów, silnik po dodaniu gazu dławił się. Tak samo strzelał z wydechu po dodaniu gazu...
Szarpanie to raczej wypadający zapłon , podłącz pod kompa i odczytaj błędy , jak wypada to powinien zapisać się błąd, Świece były wymienione ? Cewki sprawne ?
Nic tu po mapach , czy grzebaniu w sterowniku : typowy objaw wypadania zapłonów w wyniku uszkodzenia/zużycia/rozkalibrowania wtryskiwacza(y). Udaj się do gazownika w celu regeneracji/czyszczenia/kalibracji wtryskiwaczy, a biorąc pod uwagę słuszny przebieg najlepiej wymiany na nowe. Polecam lepsze , np hana2000 - te przeżyją auto i zarobią na siebie...
Brak błędu o wypadaniu zapłonu cewki oczyszczone kontaktem świece roczne oczyszczone gniazda wcześniej wydmuchane podczas jazdy jak się dlawil dziś pokazało że sonda 1 parametr minus 100 procent po czym jak jechał ok to pokazuje 0 sonda nowa ngk I czujnik położenia walka nieciagly przerwa w natężeniu sygnału tyle pokazuje
Błędy skasowałem takim zwykłym testerem (który zawsze wskazuje wypadanie zapłonów na 2 cylindrze) ogólnie używam go tylko do kasowania nie diagnozy.Jutro kolega z Clipem podjedzie i sprawdzę dokładniej.Po kasowaniu zawsze klemę na 30min ściągam. Oringów nie zmieniałem uszczelniam silikonem.Moim zdaniem coś z temperaturą bo dziwnie przelewa płyn do zbiorniczka...
Jak wczesniej pisałem te powietrze może brać sie nie tylko z wtrysków bo długim wężykiem podpiąłem zwrot z wtrysków i nie było prawie wcale baniek a jak tylko podepnę do pompy to co chwilę idzie bulka na zwrot do filtra ot co. W pompie tam gdzie podpięty jest powrót z wtryskiwaczy jest założona " zwężka Venturiego " która powoduje podciśnienie wysysające...
Chodzi o to, czy rozgrzewa się dość szybko i w jakim zakresie pracuje. Możliwe, że grzałka w sondzie padła i sonda nagrzewa się od ciepła spalin, a to dłużej trwa. Trochę teorii. Sterownik silnika do rozruchu potrzebuje trochę "wiadomości" z czujników. Pierwsze to czujniki położenia wału korbowego i wałka rozrządu żeby wiedział na który cylinder podać...
mapki pokryte prawidłowo, mnożnik niebotycznie wysoki - ale tak ma być bo jak zrobisz poprawnie to valteki sobie nie poradzą . Gazownik który to zrobić to sprytny partacz . Jakiś czas to popracuje a jak padną wtryskiwacze natychmiast to zauważysz spadkiem mocy i wypadaniem zapłonów. Ten sterownik ma możliwość sterownia półsekwencyjnego czy nawet sekwencyjnego...
Witam! Meganka troche nierówno chodziła i zaświeciła się kontrolka SERVICE i kontrolka silnika, po podłączeniu kompa wyskoczył błąd wypadania zapłonu i małego ciśnienia paliwa, nie pisało która to cewka itd. Podjechałem do mechanika i wszystko wskazywało na cewkę, więc sprawdzaliśmy ich podnosząc po jednej do góry, aż auto zgasło i teraz nie chce odpalić,...
Witam, problem jak w temacie. Auto nie równo pracuje, pali 100 na 100, najgorzej reaguje na zdjęcie cewki na pierwszym i czwartym cylindrze, parametry pracy: Na wolnych map 380mbar, czas wtrysku około 3.5 do 3.8 ms., sonda oscyluje, czasem łapie błąd wypadania zapłonów na pierwszym lub czwartym cylindrze. Ciśnienie sprężania po 16 bar, silnik pracuje...
Możesz rozwinąć pkt. 2? Jak silnik ciepły a jest minusowa temperatura otoczenia to też ma takie obroty jak podałeś? O ile pamiętam to w tym silniku są dwa wyjścia sterujące cewkami a cewki połączone są szeregowo w pary - odpięcie jeden z cewek powoduje brak pracy na dwóch cylindrach (1-4 lub 2-3). Więc tego typu sprawdzanie niewiele daje. Masz dostęp...
Pacjentka - Renault Megane 2 1.5 dci 2003 r. na osprzęcie Delphi. Sytuacja ma się następująco, dokładnie miesiąc temu oddałam auto do mechanika w celu wymiany pompy CR i całego osprzętu w związku z opiłkującą pompą CR. Kupiłam cały zestaw: pompa (bez tych 2 czujników na pompie, listwa z czujnikiem, wtryski, bak, przewody, filtr paliwa). Po całej wymianie...
Z cewkami to różnie, mi zapłon wypadał jak był tropik. Jednak nie szukałem która, wymieniłem wszystkie bo każda była z innej parafii i spokój.
Witam. Nie mogę nigdzie znaleźć uściślenia definicji cewki podwójnej, więc proszę o pomoc. Nie będę się rozpisywał na temat usterki samochodu, bo raczej siedzi w cewce lub komputerze, ale chciałbym się dowiedzieć, jak działa cewka podwójna w samochodzie takiej klasy, jak stara meganka 1.6 8v z roku 1997. Dokładniej to chodzi mi o to, że z tego co wiem,...
To właśnie może być przyczyna wypadającego zapłonu. Proszę sprawdzić, czy jest możliwość naprawy tego gwintu. Pozdrawiam, Łukasz - Doradca ProfiAuto.pl
Przekrojem przewodu się tak bardzo nie przejmuj. To kabel sygnałowy, a nie prądowy. Ważniejsze jest jego ekranowanie - zwłaszcza przy sporej długości - choć też bez przesady - napięcia na nim występujące, to nawet ponad 30Vpp(at)5kRPM. W idlu - o ile pamiętam - to jakieś 6-8Vpp, więc na zakłócenia nie aż tak podatne. Może banalne pytanie, ale polaryzacji...
diagnostyka komputerowa nie pokazuje nic prócz "wypadanie zapłonów na cyl. 3" Przyczyn może być kilka. Zacznijmy od początku. Przyczyną kulawej pracy silnika, może to być cewka lub świeca na 3 cylindrze, ale stawiałbym na cewkę. Po zamianie cewek między 3 cylindrem, z którymś z pozostałych, błąd powinien iść za cewką. Można spróbować radykalnie zmniejszyć...
Megane 1.6 8v K7M720 75KM. Po uruchomieniu obroty biegu jałowego są poniżej 500obr/min, czasami silnik zgaśnie. Wystarczy delikatnie przegazować i obroty są na właściwym poziomie. Później ładnie wchodzi na obroty, nie ma wypadających zapłonów. Wymieniłem świece, cewki i przewody zapłonowe - bez poprawy. Silniczek krokowy wyczyszczony. Gdzie jeszcze...
po około minucie zaczyna chodzić na trzy garki i tak jest aż do zagrania się do 90 stopni. Sprawdzałeś na komputerze czy wypadają zapłony na którymś cylindrze czy silnik nie równo chodzi a tobie się wydaje że chodzi na 3 cylindry? Jeśli faktycznie na którymś cylindrze wypadają zapłony to na nim się skup (świeca , cewka , kabel , wtryskiwacz , wiązka...
Dzisiaj zauważyłem problem. Auto dławi się jak jest zimne na gazie. Po dodaniu gazu silnik nie wchodzi odrazu na obroty tylko zadławi i dopiero wchodzi na obroty, efekt jest minimalny ale występuje. Też podczas jazdy po gwałtownym dodaniu gazu wystąpi zadławienie i dopiero jedzie. Objaw ustępuje po przejechaniu 1 km. Czym to może być spowodowane ? Za...
wypadanie zapłonu megane renault wypadanie zapłonu wypadanie zapłonu renault
zmywarki polar router uderzenie piorun bateria huawei
philips senseo zgrzewarka transformatorowa
Lokalizacja wentylatora nadmuchu Audi Q5 2012 2.0L Regulacja podwójnej elektrody zapłonu Termet