Pewnie głowica do ściągnięcia bo wypalone zawory
Wypalone zawory ssące, źle wyregulowane, skrzywione, przytarte prowadnice zaworów, pęknięta sprężyna. A na jakiej podstawie to stwierdziłeś?
Dokładnie tak, przy tym przebiegu zdarzają się wypalone zawory w silnikach pracujących tylko na benzynie.
Prędzej od zaworu spłynie tłok. Ale nie w tym silniku. Nie ma z czego
Właśnie o to chodzi, że sprężanie jest dobre, mierzyłem na wszystkich i jest po 14 bar. A świece, przewody, kopułkę, cewkę zmieniałem i dalej nic, tylko, że pierwszy mierzony był ten cylinder co coś szwankuję.
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Samochód od nowości czysta benzyna
Jest jeszcze opcja ze glowica sie nie doszczelnila (sprawdz czy nie dmucha z tych srobek z dziorkami na glowicy), Czy robiles probe szczelnosci zaworow moze sa wypalone zawory lub gniazda.
Nie wiem jak w tym kodzie silnika, ale starsze AUA i pochodne miały problem z zacierającymi się wałkami rozrządu w pokrywie, co po dłuższym czasie skutkowało wypadaniem zapłonu Bszumi, te 2 rzeczy się wykluczają - nie może być jednocześnie "kompresja dobra" i "wypalony zawór", zmień mechanika..
Mój teść w astrze 1,4 16V miał podobne objawy przy 200 tkm, niestety był to wypalony zawór, głowica do roboty lub wymiany. Szukaj szrotu wymieniaj silnik wyjdzie chyba najtaniej,
Jest taka choroba, która dotyka też silniki i nazywa się SKS. :D Powodem pewnie był zbyt mały luz zaworowy, nagar lub właśnie SKS. Zawór można wymienić lub spróbować dotrzeć a potem ustawić odpowiedni luz na zaworze. Nie ma tam możliwości regulacji, tylko szlifowanie trzonka zaworu. Na pewno jest wypalony ten zawór? Nie strzela w tłumik?
Kompresja padaka. Na jednym 2 na reszcie 6-8. Głowica, zawory? Nie kopci pracuje cichutko
Malo prawdopodobne, że tylko jeden cylinder miałby wypadanie zapłonów. Cały czas podejrzewam albo wiązka, i należałoby podłączyć wtryskiwacz jak fabrycznie (zwłaszcza, że pomogło jak wymieniono komputer gazu a więc i ruszano wiązkami), zrobić próbę, albo wypalony zawór.
Chciałbym w celu zabezpieczenia przed zalaniem dołożyć do pralki zewnętrzny elektrozawór Bitron typ 902. Oraz czujnik zalania wodą umieszczony pod pralka na posadzce. Bez niego to cały projekt nie wypali. Zawory i tak by musiały ze sobą współpracować aby jednocześnie się zamykać i otwierać.
Zawór wypalony. Wydechowy. Taki standard tych aut.
Jeśli autko przejechało już na LPG ładnych pare kkm a ciśnienie sprężania niskie na dwóch cyl. to w pierwszym rzędzie trzeba sprawdzić co z głowicą. Ja obstawiam podparte zawory i/lub wypalone zawory i gniazda. Przy tak niskim ciśnieniu sprężania to nie ma co patrzeć czy świece się zalewają.
Nikt nie zamierza ,,jeździć ". Zatytuował bym ten post jako ,,Zdychający Chińczyk :cry: " Zwyczajnie - silnik się kończy, a nie prądnica, więc szczotki, etc. to zbędny wydatek. Jak już nowe części, to tłok, cylinder i pierscienie. Moze mieć ten silnik także wypalone zawory (szczególnie wydechowy), wiec pomiar kompresji niezbedny i od tego trzeba zacząć.
Owszem, może byś standardowo zatkana magistrala i starte krzywki, ale jeżeli cylinder nie chodzi tylko na jałowym, to przyczyną mogą być również wypalone zawory i gniazda. Zdejmij pokrywę i sprawdź stan wałka. Jak będzie OK, to zmierz kompresję. Jak i tu będzie wszystko OK, to poszukamy dalej.
Witaj! Pęknięty pierścień czy wypalony zawór sprawdzisz mierząc ciśnienie w cylindrach, zobaczysz spadek ciśnienia.Jak wykręcisz świecy to będziesz miał okazji przez odpowiednią sądę zobaczyć gładź w cylindrach.W Twoim przypadku pierścienie mogą byś zapieczone.Po zdjęciu głowicy obejrzeniu stanu zadecydujesz o dalszych remontach.Sprawdzenie szczelności...
A poszukałbyś kogoś z normalnym urządzeniem diagnostycznym? Pojawienie się usterki wraz z rozgrzewaniem się silnika, sugeruje wypadanie zapłonów - wypalony zawór, z przyczyn czysto mechanicznych, bądź uszkodzona cewka zapłonowa. A że jest duża i droga, więc przed wymianą wypadało by się upewnić. Chyba że masz oscyloskop, czas i ochotę, na przepatrzenie...
do elektryk2000 dziura w gazie w trakcie przyspieszania moze być spowodowana zbyt długim przewodem zasilajacym od parownika do mixera przy dodaniu gwałtownie gazu spóżniona reakcja ale to tylko sugestja prawdopodobnie jest to do ustawienia i nielicz na mniejsze spalanie może minimalnie ale jak zubożysz mieszankę to bedzie następowała detonacja w cylindrach...
Nie. Nie będzie palił mniej. Będzie za to słabszy i w końcu wypali Ci zawory lub tłoki.
tak jak przedmówca, a ja dodam tylko, że bez problemu można tak jeździć, a jeśli szalać nie będziesz to naprawdę długo można tak jeździć (ja Astrą F 1.4 palącą podobne ilości oleju jeździłem 3 lata ale z gazem w podłodze i w końcu wypaliło zawór, to nie powiązane z braniem oleju tylko z pałowaniem... potem wymieniłem silnik na 1.6 i jeżdżę dalej) PS:...
Rozróżniasz wypalenie zaworu od ukruszenia, urwania grzybka, uszkodzeń zmęczeniowych? Najwyraźniej nie więc nie radź jak nie masz pojęcia. Jakich "nas", tylko ty w wątku jesteś odporny na wiedzę.
Witam przewodów nie sprawdzałem jutro właśnie sprawdzę kompresję u kolegi i te przewody. Jeśli chodzi o silnik 2.0 143 kucy. Dzięki za podpowiedź Dodano po 1 Jeśli nie będzie kompresji czy jest możliwość coś zrobić z tym wypalonym zaworem?
Wszystko wskazuje właśnie na uszczelkę.Bo nie wierzę że np wypaliło dwa zawory i to środkowe.Płukanka raczej nie pomoże.
To jak śmierdzi benzyną to świece powinny być czarne, chyba, że wypalony zawór jest i nie spala wcale paliwa.
Wcześniej pisałeś że masz 12 bar ciśnienia, więc jakim cudem są wypalone zawory? Gdzieś piszesz nieprawdę. Jak wcześniej pisałem - obejrzyj dokładnie łożyskowanie wałków
Rozrząd w krzakach, gdyby był wypalony któryś zawór ssący, to by nierówno pracował i nie miał kompresji na cylindrze
Problemem był wypalony zawór .
Uszczelniacze zaworowe... Luzy na prowadnicach-- Wypalone zawory wytarte/zapieczone pierścienie olej czysty? nie ma w nim paliwa? Z opisu uruchamiania wynika że rozrusznik ma problem z obróceniem silnikiem - jak napisałeś stoi dęba, jeśli kilka razy potrzymałeś go na zblokowanym to masz rozrusznik do roboty. Zacznij od doprowadzenia instalacji rozruchowej...
Wypalone zawory ssące albo za duże luzy zaworowe.
Sprawdź ciśnienie na tłokach. Może być wypalony zawór, uszkodzony wtryskiwacz itp.
Wypalony zawór głowica do planowania
Ja obstawiam brak kompresji na tych cylindrach. Ledwo zapalają mieszankę. Albo wypalone przez gaz zawory.
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard.
Spokojnie i w aurisie wypali zawory. W 3ZZ-FE szybcie niz w ZR-FE
Albo brak ciśnienia na jednym cylindrze - wypalony zawór (częsta usterka tych silników)
Dziękuję, ale jak robi się próbę olejową. Pozdrawiam Próba olejowa na nic się zda, bo musiało by wypalić wszystkie zawory albo dziury w tlokach. Nie tu problem...
Swieca w jakim stanie ? Moze wypalone zawory ? Kompresje zmierz.
Najprawdopodobniej i tak trzeba będzie zdjąć głowicę silnika - błędy sugerują conajmniej wypalony zawór. Cylindry licz od skrzyni!
Wypalony zawór, jak zawsze w tych silnikach
Jak wyżej, wada tych silników, wypalone zawory.
U mnie był wypalony zawór
Trzeba cylindry sprawdzić na szczelność,może być zawór wypalony,gniazdo zaworowe,zakłócenia są na ilu cylindrach.
Stary Diesel: - kosztowne wtryski. Poza tym nie widzę istotnej różnicy w cenie części, jeśli kupimy auto bez dwumasy i DPF. A to, że ma problemy w zimę, to tylko przez zaniedbanie układu paliwowego przed sezonem zimowym. Benzyna + LPG: - wypalone zawory. - wypalone uszczelki głowicy. - problemy z falowaniem obrotów biegu jałowego. - dodatkowy serwis...
Witam. Renault Modus silnik 1.2 16v D4F740 75KM Po rozgrzaniu zaczynają wypadać zapłony na biegu jałowym jak i pod obciążeniem. Jadąc ze stała prędkością też zdarzy się szarpnięcie. MAP po rozgrzaniu ~300 mBar. Głowica robiona ( wypalone zawory ) około 15 tyś km temu, ale właściwie to szarpanie było cały czas. Zawory ustawione powtórnie, czujnik wału...
Rozkalibrowany parownik i/lub wtryski LPG rozjechały Ci adaptacje w sterowniku benzyny. Valteki w miarę trzymają parametry przez 10-15tys. km, reduktor powinien wytrzymać bez regulacji przynajmniej 50 tys. km. Wyregulować/zregenerować reduktor, wyczyścić i skalibrować wtryski, a następnie wykasować adaptacje w ECU, pojeździć na benzynie przynajmniej...
Spokojnie reguluj na 0,1 mm ssący i wydechowy. Ludzie często zapominają o luzie. Taki większy na dłużej wystarcza. Motor odpala i chodzi. Lepsze to niż wypalone zawory.
Witam, podłączę się do postu. Pytanie, czy słupek BBM można wymienić na CHF? Czy jest jakaś znacząca różnica? Dodano po 5 witam mam silnik bbm i muszę go wymienić ponieważ w moim wypaliło zawór , pytanie czy można przełożyć na słupek chf czy to ta sama konstrukcja? Dziękuję za odpowiedź
Pomierzyć kompresje jak się rozgrzeje. Zapewne wypalone zawory, standardowo.
Jak był podparty zawór to mogło wypalić zawór i gniazdo. Pierwsze pomiar kompresji. Miernik kosztuje 50 pln. Dwa jak pomiar wyjdzie słabo można zablokować wał w GMP tego cylindra miedzy suwem sprężania a pracy podać ciśnienie powietrza z kompresora i nasłuchiwać skąd wylatuje czy odmą. Czy przez dolot czy wydech. Ale moim zdaniem masz do poprawy gniazdo...
Luzy zaworowe do sprawdzenia. To częsta przypadłość że zawór wyklepie czy wypali trochę gniazdo i zawór jest podparty. Pod wydechem jest klapka rewizyjna do popychaczy zaworów. Niestety korekta luzu wymaga albo skrócenia popychacza (rozpołowienie silnika) albo zdjęcie głowicy rozpięcie i wyjęcie zaworu. Wtedy można szlifnąć trzonek (skrócić) do wymaganego...
Miałem podobny problem w takim clio tylko wypadanie zapłonów cylinder 2, okazała się uszkodzona głowica silnika (wypalone zawory), sprawdź ciśnienie sprężania.
I tak będziesz musiał to zrobić bo prędzej czy później, podczas żwawej jazdy na autostradzie wypali zawór albo zrobi dziurę w tłoku. Wtedy może być trochę drożej.
Więc masz wypalone zawory, ewentualnie brak wysterowania cewki.
Jak cofa powietrze w dolot to chyba nie jest dobrze? A co wydmuchuje? Spaliny? A jak pracuje silnik? Może być zacięty zawór EGR jeśli jest, zawory mogą nie domykać się poprawnie (np. wypalony zawór), przesunięty rozrząd, jeśli pasek rozrządu przeskoczył o ząbek lub więcej, fazy rozrządu będą nieprawidłowe, może to powodować otwieranie zaworów w złym...
tylko Szymek, uświadom też gościa żeby zaraz nie szukał głowicy bo mu zawory wypali. Wiesz że to nastąpi szybko... :)
Mazda 3 1.6 benzyna wiem że bierze olej bo muszę dolewać co ileś km możliwe też że jest wypalony zawór tymbardziej że to gaz ciągle jeżdżony ?
Brak kompresji. Możliwości: — Brak luzu zaworowego. — Podparte lub wypalone zawory. — Pęknięcie tłoka, zapieczone pierścienie itp.
Jeżeli to V-TEC to mogą być zawory do regulacji ale piszesz że to zrobione zatem: - kasowniki luzu zaworowego - wyciągnięty łańcuch rozrządu - wypalony któryś zawór - przysmażony nagar w kanale olejowym smarującym główkę tłoka - wybity sworzeń tłoka - skutki pałowania na starym oleju - niestety panewka... Tutaj masz szerzej opisane jak eliminować w...
Pytani podstawowe " drugie " tzn nowe ,czy używane . Bo w używkach trafienie na takie samo uszkodzone to spore prawdopodobieństwo . Poza tym jest jeszcze szansa np. na wytarty wałek rozrządu , zarośnięty syfem z EGR kolektor ssący , brak ciśnienia , wypalone zawory , czyli całą masę usterek tak mechanicznych jak i elektrycznych .
Generalnie samochod byl po wiechaniu do rowu tyle wiedzialem kopcil od samego poczatku rylko obstawiałem na poczatku wypalone zawory po regeneracji glowicy obstawialem turbo zawory faktycnzie byly wypalone ale podczas jazdy przed regeneracja glowicy zaczął chodzić jak traktor nagle co dokladnie nie wiem bo dziewczyna jechała i wtedy okazalo sie ze byly...
Silnik zdechł, wypalony zawór. Właśnie wrzucany jest drugi. Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem :)
Rzuć też okiem na przylgnie czy zawory masz niewypalone.
Wychodzi na to że i tak czeka cię demontaż głowicy, test szczelności cylindra. Wypalony zawór lub podobnie. Wtryskiwacz może, choć nie sądzę aby to była przyczyna
Sprawdź testerem ciśnienia sprężania kompresję na wszystkich cylindrach. W tych silnikach często są wypalone zawory wydechowe.
Dzieki!!! Tez o tym pomyslalem tzn kompresji bo do glowy wpadly mi wypalone zawory przez LPG!!!!
Usterka mechaniczna. Ustawienie rozrządu, luzy zaworowe albo już nawet wypalone zawory.
Nie nie mam gazu silnik 250 tyś km i na drugim cylindrze wypaliło zawory więc wstawiłem drugi silnik i auto śmiga dobrze równo pracuje nie szarpie nie kicha ale zastanawiam się od czego wypaliło zawory w starym silniku. Listwę z wtryskarki przełożyłem ze starego
Powód tłuczenia w silniku był w głowicy a dokładnie był wypalony zawór. :) Regeneracja głowicy naprawiła tą usterkę. :)
Jak ma gaz to jest duża szansa że sa wypalone zawory. Miałem taki sam objaw w audi a4 :)
Z tego co napisałeś to raczej problem nie leży w wypalonym zaworze tylko w układzie wtryskowym benzyny. Przy wypalonym gnieździe zaworowym silnik będzie przebierał na każdym paliwie. Skoro na LPG jest dobrze to raczej nie ma nieszczelności między zaworami a gniazdami.
Nie znam się, więc się wypowiem ;) Trochę dziwnie to się zachowuje. Gdyby to był wypalony zawór, to pewnie ciągle brakowałoby kompresji (zwłaszcza "na sucho", bo przy większych obrotach mniej czasu jest na przeciśnięcie mieszanki przez nieszczelności). Nie wiem czy takie rzeczy się zdarzają, ale czy zawór wydechowy może się "zatrzeć"? Tzn chodzić na...
Witam. Tak tylko zapytam - miałem podobnie w mondeo MK2 1,6 wypaliło zawór wydechowy.Winowajca był LPG źle zestrojony. Ale polatał kilka dni na samej benzynie i się "naprawił" dotarł - starczyło mu do końca jego życia. Pozdrawiam. Znowu nabazgrałem za późno - kolega wyżej był szybszy.
Jak strzela w tłumik może być wina wypadania zapłonu lup zawór wydechowy jest podwieszony. Sprawdź luzy na zaworach ostateczność wypalony zawór wydechowy
Kolego w tych silnikach producent przewiduje tylko naprawę głowicy, nie ma dostępnych pierścieni. Mogę podpowiedzieć tobie że pierścienie można dobrać ale nie orginalne. Najczęściej jest problem z zaworami wypalonymi, powstający od zużytego katalizatora. Pozdrawiam.
Silnik zrobiłem były wypalone zawory w głowicy ale problem trzasków w skrzyni pozostał zmieniłem wszystkie elektrozawory z wiązką i dalej to samo no dziwne to dosyć. Ma ktoś jaki pomysł?
Witam . Tak . I to już w 3 sztukach się pojawiło niska kompresja . W dwóch sztukach gdy była instalacja gazowa były wypalone zawory. W jednym wyciągnięty łańcuch rozrządu powodował podobne objawy.
Po 1 zrób regulacje silnika zawory + pompowtryski w jakimś porządnym warsztacie. Generalnie jeśli ma około 1 mln to wtryski nie powinny być aż tak złe ale też mogą być w tragicznym stanie. Może masz wypalone gniazda na zaworach bo może nikt nie regulował zaworów i masz utratę kompresji.
Właśnie dlatego napisałem przypalone, a nie wypalone zawory. Mogą być również tak zniszczone powierzchnie przylegania, lub zaklejone nagarami, że szczelności nie będzie , a ścianki cylindrów raczej nie wróżą przyszłości.
Na 90% wypalony zawór wydechowy Dociekliwym pozostawiam dorobienie teorii dlaczego w 8V oplach zawory wydechowe padają zwykle na 3. cylindrze... ;)
Co powiesz o chip-rezystorze Hmm w sumie wielka glupota, a nazywanie tego chipem to juz nie powiem co :) tu masz ciekawa dyskusje na temat rezystora: http://forum.turbokillers.com/tematy_276... Odnosnie wydechu to faktycznie warto uzbierac na sportowy katalizator i prawde mowiac nie sa to az tak zawrotne ceny - bedziesz mial przynajmniej spokoj...
Niestety, mimo pomiarów okazało się , że wypalony zawór. więc naprawa głowicy.
Łańcuch pewnie Komputer pokazał niby błąd zapłonu na 1 cylindrze.. czy to może być wypalony zawór czy coś takiego bo taka była diagnoza?
Witam mam ten sam problem p0011 i p0014 złożona głowica po wypalonym zaworze. Nowy łańcuch ślizgi i napinacz. I teraz lipa. Miałeś kolego przestawiony rozrząd?
listwa na złomie to 20-50zł A te ze złomu będą ok? Kiedyś takie testowałem i każda sekcja miała inny wydatek, potem są problemy z dawkowaniem gazu na cylinder, w skrajnych przypadkach wypali zawory, bo za ubogo, a sonda średnią z wszystkich cylindrów pokaże dobrze. Jazda na gazie daje takie oszczędności, że można wstawić listwe po regeneracji, lub...
Mechanik rozebrał silnik i wypalone zawory oraz cieknie olej z pod głowicy
Witam, posiadam astra x18xe z LPG pojawił się błąd P0170. Autu jeździ normowanie. Były tylko problemy na zimnym silniku że brakowało mocy. Po 2-3 minutach wszystko wracało do normy. Auto było u mechanika sprawdził podobno wszystko od lambdy po wtryskiwacze ciśnienia paliwa, przepływomierz wymieniony bo stary podobno pokazywał za mały przepływ. I twierdzi...
ciśnienie. Wypalony zawór.
Check zapalił się w momencie awarii, po skasowaniu nie wrócił. No widzisz gdybyś chociaż te błędy podał to by była jakas wskazówka a tak to tylko wróżbita maciej. Pompki że niby sprawdzone to tez słyszałem milion razy. A gdzie zużyte gniazda ,gdzie sama regulacja gdzie dane z testera ciśnienie paliwa. Same wróżby. A wypalony zawór to by chodził na...
czyli przestawiony rozrząd i wypalone zawory można wykluczyć?? a co z pierścieniami?? skoro auto nie bierze oleju?? ale kopci na biało (tylko na ciepłym).
Sprawa rozwiązana wina leżała w głowicy wypalone zawory.
Ale jak wypaliło zawór to będzie robić fałszywe podciśnienie w kolektorze i dobrze to chodzić nie będzie.
Tak Jakby wypalony zawór wydechowy. Ale do końca nie jestem przekonany!!!
Potwierdziło się wypalony zawór. W planie wymiana wszystkich zaworów, planowanie głowicy i wymiana uszczelek.
Co ty do mnie bredzisz od kiedy to uboga mieszanka grzeje kata, czym powietrzem, ty przeczytaj co napisałeś i pomyśl, a może tu się na czytałeś i powielasz te głupoty Nie zaprzeczaj sam sobie Uboga mieszanka ma bardzo wysoką temperaturę spalin. Ale to już wiedzą od bardzo dawna szczególnie użytkownicy LPG i wypalone zawory...
Zmierz ciśnienie na tłokach. Może być wypalony zawór i objawy będą identyczne.
Wychodzi na to, że wykluczył kolega chyba wszystkie usterki elektryczne wiec pozostaje mechanika. Być może silnik jest zajechany lub głowica ma wypalone zawory od źle ustawionego gazu. Robił kolega pomiar kompresji na cylindrach?
Kompresję sprawdź lub odpal silnik bez kolektora ssącego. Może być wypalone zawór, pęknięta sprężyna, zaciera się w prowadnicy. Dobrze było by zlokalizować cylinder.
zawora wypali wypali dziura wypali lampa
przeładowanie turbosprężarki czytnik linia papilarnych naprawa programatora polar
ładowarka parkside mitsubishi eclipse
Kontrolka "Czeka" w Volkswagen Golf Plus - przyczyny i diagnostyka TCL 32S615 MT21X PWM IC 283N20 Equivalent Replacement – OB2269, SG6848, LD7575 Compatibility