Też takiej jeszcze nie widziałem. Albo ma strasznie ubogo na garze i temperatura robi swoje albo przy wymianie świeca upadła na podłogę. I popękana została wkręcona. Teraz to pomiar kompresji i oględziny cylindra endoskopem. Będzie wiadomo co dalej.
Uboga mieszanka = b. wysoka temp. spalania. Dla tego katalizator się rozsypał. Dodatkowy objaw to białe wypalone elektrody świec zapłonowych.
Wypalone świece żarowe i dopóki nie rozgrzeje się będzie szarpał falował. Sprawdzić oporność świec albo wykręcić i sprawdzić na akumulatorze
Witam, wykręć świece, zmniejsz przerwę na 0,7mm i będzie ok, najlepiej oczywiście wymienić na nowe ( najlepiej jedno elektrodowe od NGK od razu zmniejsz przerwę) dodatkowo zajrzyj pod maskę w kompletnych ciemnościach i oceń czy nie ma przebić na przewodach, sam mam w firmie takiego golfa z instalacją KME Diego i też na początku miałem takie problemy....
Kolego sprawdź świece może są wypalone
Nie mam jak zmierzyc przerwy... czy w przypadku platynowych swiec ustawia sie przerwe...? Przerwy się nie ustawia ale na pewno wymienia się wypalone świece jak w tym przypadku .
Wcześniej posprawdzaj wszystkie przewody wysokiego napięcia. Czy mają dobre przejście. Kopułka i palec nie są wypalone, przerwa na świecach jest nie za duża. Jeżeli iskra z cewki napotyka gdzieś opór to szuka sobie bliższej drogi do masy.
Trafiłem na dwa takie telefony. Pierwszy to był Galaxy Note 4 a drugi Galaxy A5 2015. Najczęściej telefony powystawowe mają ten problem. Telefon taki leży włączony na wystawie, wyświetla cały czas i na maksymalnej jasności np. jakąś grafikę albo napis reklamowy. Po zdjęciu z wystawy i uruchomieniu białego tła, widać ten wypalony napis. Trochę też zależy...
Ostatnio miałem w takiej wypalone świece. W org. idą tam bodajże irydowe.
Zmierz ciśnienie sprężania
Świeca druga zgon, natomiast trzecia od dołu to więcej niż zgon, izolator- porcelanka nie istnieje na elektrodzie środkowej tej świecy, wypalona strasznie.
Wykręcić świece, sprawdzić jak są wypalone. Sprawdzić czy na tłokach widać olej. Obserwować zużycie oleju. Jeśli silnik ma gorsza kompresję to olej po dłuższym czasie spłynie = mniejsze ciśnienie na garach przy odpaleniu
Avensis 2 i jej światła mijania zwykłe i xenon świecą tragicznie, wypalone lustra jak sądzę
Ja obstawiam brak kompresji na tych cylindrach. Ledwo zapalają mieszankę. Albo wypalone przez gaz zawory.
W tym sęk ze u Kolegi w oktawi zapala sie lampka przy zapalaniu jeszcze przed wlaczeniem rozrusznika po uruchomieniu silnika odrazu gasnie u mnie tego wogole nie ma. Sprawdzalem to przy zimnym silniku temp powietrza byla 7stopni C. Swiece sa oki gniazda nie sa wypalone.
Cewki padają w tych autach dosyć często ale nie co pół roku chyba że ktoś jeździ na wypalonych świecach (zbyt duży odstęp ) , warto też sprawdzić czy są dobrze dobrane ...
Witam. Jak stare masz świece mogą być wypalone krótkie. sprawdzałeś nagrzać świece na krótko
Witam! Mam ten sam problem - proszę podzielić się ze mną jak Panowie rozwiązali ten problem? Inwertery pracują - zamiana pomiędzy sobą nic nie dała. Nie "doszedłem" do świetlówek - brak odp. narzędzi - mam jednak wrażenie że są wypalone - świecą z jednej strony jaśniej. Obraz jest b. ciemny. Oczekuję Panów odpowiedzi - i góry dziękuję. "horsky"
rozciąłem tą komorę spalania i jest tylko wypalona część siatki nad świecą pospawać sam potrafię ale teraz mam dylemat jak naprawić wypalone sitko http://obrazki.elektroda.pl/1534922500_1...
Witaj przyczyn może być kilka np: Wypalone świece, kiepskie paliwo,słabe aku, choć jeśli po kilkunastu razach jeszcze kręci to aku bym wykluczył. Dodano po 4 Kup na początek na stacji dodatek do paliwa, bo z paliwem robią wałki sprzedają letnie paliwo jako zimowe i przy mrozach z ropy robi się kasza. Albo wlej do ropy flaszkę denaturatu. Denaturat zapobiega...
Nowe będą świecić lepiej niż stare wypalone ale też ich trwałość nie będzie jak stare.W takim przypadku tylko to wchodzi w grę,biorąc pod uwagę wartość auta,lamp i własne bezpieczeństwo.Co by nie było mają homologację i dobrze ustawione świecą lepiej niż stare wypalone. Nie ma takiej opcji nawet.Świecić to one będą, ale nigdy nie będą tak "układały"...
Jedynie wypalone w środku przewody lub gniazda powodują uszkadzanie cewek.
Jest jeszcze opcja ze glowica sie nie doszczelnila (sprawdz czy nie dmucha z tych srobek z dziorkami na glowicy), Czy robiles probe szczelnosci zaworow moze sa wypalone zawory lub gniazda.
Witam mam takie pytanko naprawiłem już dogrzewacz dokładniej d3wz ale zanim zacząłem składać moja uwagę przyciągnęła dziurka w komorze spalania a dokładniej w otworze w którym jest świeca widac że jest wypalona i stąd pytanie czy powinna tam być jakaś dziurka czy świeca ma kontakt z ropą czy nie. Pozdrawiam:)
Jakie oporniki zastosować w fajkach do motoru Honda CB 400f. Jakie świece powinny być w tym modelu? Ponieważ po przejechaniu krótkiego odcinka świece są wypalone.
Bardzo dobrze wypracowana teoria 😀 A może świece są wypalone i nie ma dobrego rozładowania cewka
Zastanawiam się nad zamówieniem i wymianą przewodów zapłonowych nie jest to wielki koszt Sprawdź te przewody przed wymianą, obejrzyj kopułkę, palec, czy nie jest wypalona, na świecach też powinno być coś widać jeśli są uszkodzone, wszystko jest do sprawdzenia.
W zasadzie nie ma żadnego powodu, czasami może zbyt duża odległość elektrod lub wypalone na świecach, czasami za uboga mieszanka, czasami gaz a czasami po prostu starzejące się cewki...
i to wystarczy żeby idealnie ustawić zapłon? przedtem miałem świece wypalone w kolorze kremowym ( kawa z mlekiem ) więc zapłon był jak najbardziej OK i chciał bym zeby był teraz tak samo
Stare pobierają mniej bo są stare i wypalone. Taka świeca czym starsza to tym słabiej grzeje czyli mniej pobiera prądu. Odłącz klemy od akumulatora i podłącz świecę bezpośrednio. Jeśli będzie w porządku to problem nie będzie leżał w świecach. Akumulator ile ma lat i jest naładowany?
To jak wyregulować przerwę na świecy jeśli nie szczelinomierzem? Na "oko" Mówiąc szczerze jak ustawiam "na oko" w piżdzikach, ale "kilka" świec już w ręku miałem. Sztuka "mówi", że powinno się używać specjalne kalibrowane druciki. Obejrzyj sobie wypaloną elektrodę świecy, to będziesz wiedział dlaczego.
Czym pachnie ten dym? Jak po zdjęciu wtyczki nie ma różnicy, to kąt jest ok. Jest paliwo to zostaję pompa lub wtryski. lub te świece jednak słabo grzeją, sprawdź napięcie na świecach podczas ich pracy, może jest wypalone gniazdo przekaźnika świec i niby napięcie jest, a pod obciążeniem świecami spada. Wtedy spaliny będzie czuć parafiną.
Źle dobrana mieszanka paliwowo powietrzna. Wyreguluj gaźnik. Zapłon elektroniczny czy mechaniczny? Jeśli mechaniczny to sprawdź czy styki młoteczka pod megneto nie są wypalone. Szczelina świecy ustawiona na 0,2mm? Piszę z pamięci jak kiedyś też miałem Simsona i zachowywał się podobnie.
Cewki są sprawne. Wykręciłem świece i jedna była ładna prawie jak ze sklepu. Na pozostałych była sadza. Te stopki (nie wiem jak się fachowo nazywają) są bardzo ładne nie wypalone. Kupować nowe świece /i lub kable ? Co jeszcze można sprawdzić?
Tak, odpala- filmik robiłem już po kilku próbach, kiedy paliwo zostało wypalone. Instrukcję mam. Wszystkie czujniki( świeca, płomień, temp) systemu sprawdzone (są OK). Pompa cyrkulacyjna-Ok. Pompa impulsowa -OK. .. a wystartować nie chce....
Według mnie to problem lezy w gaźniku ponieważ mam jeszcze inny gaznik na którym chodzi i nie zalewa swiecy ale na tamtym jest problem z odpaleniem jak jest zimny bo to gaznik nie od tego typu silnika. Założyłem go tak na próbę i świeca na nim jest dobrze wypalona i się świece nie uszkadzaja. A na tym oryginalnym coś jest nie tak z ilością paliwa.
Nie piszcie mi tu o zawodnośći bo w grupie WV przełączniki STOP przy pedale hamulca padają jak stonka po oprysku. A ile osób źle wkłada żarówki 2 włóknowe, a ile wkłąda jedną 5W drugą 10W. Albo ma wypalone pomarańczowe żarówki kierunków tak że świecą na biało. Najlepiej ukłąd zamontować przy pedale hamulca tam jest zasilanie i w miarę sucho. Prosty...
Jeżeli chodzi o grzanie świec to zobacz przekażnik nr 4 (może mieć wypalone styki ) .Przemierz czy któraś świeca nie ma zwarcia.
Najprawdopodobniej kończy się świeca żarowa lub wypalone sitko. Czujnik płomienia przerywa procedurę startu i zaczyna od nowa.
Witam! Podczas jazdy zapaliła się kontrolka ładowania (czerwona bateria:)) Po chwili migały naprzemiennie pomarańczowe kontrolki ABS i ESP. Ponadto padły: prędkościomierz i obrotomierz. Wyłączyłem silnik i załączyłem jeszcze raz i było ok. Podczas jazdy mi chyba jeszcze raz mignęła kontrolka ładowania, ale pozostałych objawów brak. Podjechałem do zakładu...
Czy podczas składania silnika poprawnie ustawiono rozrząd, czy klin koła magnesowego został założony a może został już ścięty. Gaźnik do regulacji, może uboga mieszanka Rozrząd ok,klin sprawdzałem jest,gaźnik jest ok,świeca ładnie wypalona. Przy większych silnikach Briggsa może większy luz,się ustawia???
A może świece wypalone? U mnie działały ale bardzo słabo-były wypalone. Warto sprawdzić jaki prąd pobierają i jak szybko następuje jego spadek wraz ze wzrostem temperatury świec. Zasilanie poprowadzić bezpośrednio z aku, przez bezpiecznik. Wypalona pokazywała 15A i spdek do 7A trwał chyba z 12s, dobra (nowa) pokazywała 22A i spadek do 16 w 3-4s.
Wykręć świece i sprawdź przerwę chociaż, zobacz fajkę świecy, czy nie wypalona.
Jak składałeś silnik to smarowałeś wszystkie części olejem, on musi się wypalić. Najpierw świeca. Później gaźnik, a w między czasie możesz sprawdzić czy nowy tłok nie jest niższy od oryginału. Nie powinien w GMP być niżej od krawędzi cylindra.
A może świeca jest już stara i wypalona i dlatego może na wysokich obrotach wypadać zapłon.
http://obrazki.elektroda.pl/6715099200_1... "1,2 - Izolator ma szarawy lub brązowawy nalot. Spalanie w normie (prawidłowe). Świeca o dobrze dobranej wartości cieplnej. 3,4 - Świece zakopcone. Mieszanka paliwowo-powietrzna wytwarzana w układzie dolotowym, jest zbyt bogata lub świeca nie oczyszcza się samoczynnie, bo jej wartość cieplna...
Według mnie to bez sęsu zmieniać odrazu instalację,przecież ludzie jeżdżą na II gen. i wszystko gra,ja sam jeżdżę na takiej i jest w porządku.A zresztą to nie wcale takie małe pieniądze. Dodano po 11 Według mnie to bez sęsu zmieniać odrazu instalację,przecież ludzie jeżdżą na II gen. i wszystko gra,ja sam jeżdżę na takiej i jest w porządku.A zresztą...
Witam ! sprawdź czy grzeje świeca żarowa oraz czy nie jest wypalona włóknina.
Uszkodzenie cewki Uszkodzenie rozdzielacza Zanieczyszczenie rozdzielacza Wypalona/z nagarem/zalana świeca Uszkodzenie przewodu WN Sprecyzuj...
Parownik w samochodzie z gazem wytrzymuje około 80000Km po tym przebiegu pozostaje regeneracja lub wymiana na drugi nowy - osobiście polecam ten drugi sposób bo jest dużo pewniejszy. Jeśli mieszanka jest zbyt uboga znaczy że problem leży po stronie układu zapłonowego, miałem ostatnio tak w Scorpio, jedna z dwóch cewek miała przebicie na mase, po wymianie...
Niemożliwe, w ogóle akumulator jest niewidoczny dla instalacji w czasie pracy silnika, cała moc idzie tylko z alternatora. Po drugie ksenony mogą być zasilane w szerokim zakresie napięć, i świeca tak samo. Zobacz czy masz wypalone palniki.
Świeca zapłonowa jest wypalona, czysta , nie zalewa jej, kolor wpadający w popiel. Wymienię jeszcze tą cewkę zapłonową i dam odpowiedż czy pomogło. Dzięki za podpowiedż.
Witam wszystkich. Mam mały problem. Gdy jadę w trasę wszystkie świece są bardzo ładnie wypalone. Gdy zostawie samochód na wolnych obrotach 2 i 3 świeca czarnieje. Co moż być przyczyną. Bardzo prosszę o pomoc.
No i panowie po sprawie a powód był banalny aż mi wstyd - zbyt wysoki poziom paliwa ale na swoje usprawiedliwienie mam to że żeby ustawić właściwy musiałem tą blaszkę w gażniku wygiąć niemal w 90* już wcześniej była ona nienaturalnie mocno wygięta a jednak paliwo się lało, ale teraz świeca jest ładnie wypalona na rudo i sucha . Wszystkim dziękuję za...
Sprawdzałem świece są białe i wypalone .
Witam. Po dłuższym czasie pochyliłem się nad moim XJ-tem. Wymieniłem oba czujniki tj. położenia wału i wałka i auto zaczęło odpalać normalnie. Świece są ładnie wypalone, odpala od strzała. Ale żeby nie było za dobrze, jak silnik się nagrzeje, to zaczyna przerywać, szarpać i generalnie nie ma siły jechać. Po schłodzeniu do tak około 70 stopni zaczyna...
Temat został rozwiązany połowicznie tzn kanał został trwale zaślepiony skuter śmiga świeca łądnie wypalona.
a po oblaniu świecy benzyną i dmuchnięciu na nią mieszanka na elektrodach się nie zapala więc chyba kondensator. Tak się nie robi, wkręć suchą, wypaloną nad kuchenką świecę do cylindra i wtedy zobacz czy zapali, jak nie zapali zobacz czy świeca jest sucha czy mokra!
Witam, mam podobne objawy... Tylko moja wiesia na postoju zachowuje się wzorowo, odpala za pierwszym kopem a jak jadę to zaczyna ja dusić, szarpie, jakby raz dostawala paliwa a raz nie... Czy te objawy mogą występować przy zepsutym kondensatorze? Dodam jeszcze, że nie zalewa świecy i jest ona pięknie wypalona, aż ceglanej...
Zalewa tylko jedną świece, jeżeli by był źle rozrząd to by wszystkie zalewało, a co ma do tego filtr paliwa skoro paliwo jest podawane (trzy pozostałe świece są ładnie wypalone) i to też nie będzie problem cewki bo ona podaje iskrę drugi trzeci i pierwszy czwarty
Kolego naprawiałem takie eberki wiele razy szczególnie ze stajni vw sharan czy alhambra a nawet galaxy to jest jedno i to samo diabelstwo ma to każde z tych aut ale niestety działa ono w może 10 % w\w bo bez przerwy sie psują jest to najbardziej awaryjna część tych pojazdów na początku drogi czy diagnostyki owego urządzenia zrób tak nr 1 przekręć zapłon...
Z tego co wiem, bad piksele to wypalone piksele - a te nadal świecą.
opornik znajdujący się pod obudową jest w przypadku zastosowania świecy na napięcie 12v .najprawdopodobniej jest tak że masz sterownik 251689500015 i zastosowany przekażnik zwykły, a nie elektroniczny przerywacz który coprawda pasuje w gniazdo ale niestety efekt jest właśnie taki jak opisujesz sprawdzić też musisz osłone płomieniową ( takie sitko w...
wykręcane były świece po jeździe, jakotako wypalone były.
Wprawdzie mam inne zdanie na ten temat niż kolega dariusz105, ale w celu sprawdzenia proponuje zmniejszyć przerwy na świecach na ok. 0.5mm, jeżeli problem ustąpi to faktycznie niedomaganie układu zapłonowego. często problem szarpania na gazie to nie tylko wypalone elektrody na świecy ale bardzo często problemem jest pęknięta porcelanka...
Jeśli autko przejechało już na LPG ładnych pare kkm a ciśnienie sprężania niskie na dwóch cyl. to w pierwszym rzędzie trzeba sprawdzić co z głowicą. Ja obstawiam podparte zawory i/lub wypalone zawory i gniazda. Przy tak niskim ciśnieniu sprężania to nie ma co patrzeć czy świece się zalewają.
sprawdź śwece i listwe miałem podobnie i świece były wypalone na pb ok a na lpg nierówna praca
Świeca jest ok. Elektrody nie wypalone, a że trochę "miodu" się nazbierało to normalne. Oczyść ją szczotką drucianą i sprawdź przerwę szczelinomierzem. Dzięki za informacje, bo tak zastanawiam się czy nie zmniejszyć dawki paliwa trochę. Czy to nie zaszkodzi mojemu silnikowi? silnik ma moc i spalanie koło 2.7l na 100km pojemność 80ccm.
Szarpanie na LPG a brak objawów na benzynie to często zapłon. LPG jest bardziej wymagające dla układu zapłonu niż benzyna. Pierwsze do sprawdzenia świece i przerwa na nich czy już nie wypalone i wymagają wymiany. Doraźnie pomaga trick z PRL czyli sklepanie elektrod/y tak by przerwa była 0.6-0,8 mm. Jak pomoże świece do wymiany.
Po świętach sprawdzę świece. Jeżeli by byly wypalone to jakie polecacie? 1.6 88km benz/ gaz
Spróbuj wyregulować gaźnik książkowo włącznie z ustawieniem poziomu paliwa . Może to pomoże . Jak wyglądają świece ?? Są wypalone , czarne czy mokre ?? Jeśli to wina zaworów nie domykających się to wystarczy zrobić pomiar ciśnienia na garach . To nam wiele wyjaśni . :wink:
Przerwę na przerywaczu mam 0.3 na świecy mam 0.55. Przy wyprzedzeniu zapłonu 2.5mm przed gmp nie chce chodzić stabilnie, gaśnie. Przy wyprzedzeniu zapłonu 0.5mm chodzi zadowalająco. Świeca wypalona dobrze. V-MAX 110km/h przy 6 tyś. Obr/min. Cewkę zapłonowa posiadam od Żuka. Zębatka zdawczej 17 zębów.
Olej ok. Trzeba ustawić skład mieszanki ( za dużo paliwa) świeca musi być wypalona kolor jasno-brązowy
Witam, mam problem z Komarkiem - silnik nie może wbić się na obroty na 2 biegu, a jak wcisnę pompkę paliwa to zaczyna się zbierać elegancko. Nie mam pojęcia co jest przyczyną, kran paliwa nie jest zatkany, gaźnik też nie, czyściłem wszystko chyba z 10 razy, pływak nowy, powietrze dostaje, świeca wypalona na rudo. Co według was może być przyczyną?
Witam.Kilka dni temu zauważyłem że obraz wyświetlany w moim laptopie oraz w stacjonarnym komputerze różnią się.Tekst na tej samej stronie www w tej samej przeglądarce wygląda inaczej.Na obu są czytelne i na pierwszy rzut oka ostre,dlatego dopiero po porównaniu to zauważyłem Przy dużej czcionce różnica polega tylko na pogrubieniu.Ale dopiero gdy zmniejszyłem...
Wymień filtr paliwa - nie jest drogi. Dodatkowo posprawdzaj szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jaki stan świec - elektroda nie wypalona?
Jak masz wypalone gniazdo przekaźnika to ja bym to jakoś spróbował naprawić bo na świece płynie prąd o natężeniu 80A. Każdy słaby styk oznacza bardzo duży przyrost temp. w miejscu tego styku i coś się może zapalić. Dodam że ja u siebie też mam wypalone gniazdo i zrobiłem obejście przekaźnika.
kiedyś w oplu od przewodów tak miałem , ale nie gwarantuję, a świece są łdnie wypalone czy okopcone jak wykręcasz?
Problem rozwiązany. Przewody wypalone od kostki silnika. Wymienione i działa:)
Ja miałem dokładnie takie same objawy i była padnieta sonda kupiłem uniwersalną jednoprzewodową Boscha za 160 zł i RP gada jak nowy .Spadło spalanie świece ładnie wypalone. Pozdro
sterownik (przekańnik )od świec żarowych musisz zobaczyć może mieć wypalone styki i wtedy nie będzie załączać jeśli jest ok to sprawdz napięcia na przekaźniku sterowanie masę i stały plus
A czy jest możliwość, że taką ilość oleju przepali przez uszkodzenie w głowicy? Dodam, że przy rozruchu nie ma najmniejszego dymka i przed remontem też nie było, tylko jak złapie temperaturę to zaczynają się cyrki. A może jakieś mikropęknięcia ma gdzieś coś? Przed remontem wszystkie świece były czarne, a teraz elektroda ładnie jest wypalona, troszkę...
Ma. W zetecach jest. I jego awaria to częsta przypadłość tych modeli. Mi też tak wróżono. Na szczęście u mnie był tylko zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej, przewód powietrza i wypalone do granic świece. Sprawdź też to. Gdybys wymieniał świece, to założ przeznaczone do forda motorcrafty. Te silniki niezbyt dobrze tolerują inne świece. Popytaj też...
Prawdopodobnie nie były to świece wypalone, tylko po prostu platynowe lub irydowe, dlatego elektroda centralna była bardzo cienka (w przypadku świec irydowych ma ona ok 0,6mm). Najlepiej zmienić świece na takie, jakie zaleca producent, bo jeżeli zamontował świece niklowe (standardowe, stare rozwiązania, elektroda centralna jest o wiele grubsza, ok 2mm)...
Witam. Moim nie bardzo doświadczonym rozumem myślę ze tak. Dany producent pił czy tez kos spalinowych, określa jaka jest prawidłowa norma mieszanki( w okresie dotarcia jest ona zwiększona). Zwiększona ilość oleju w benzynie jak najbardziej może odpowiadać za dławienie oraz spadek mocy danego silnika. Z reguły robi się mieszankę 1:50 na obecnych olejach....
Świece identycznie wypalone. Prędzej bym stawiłna uszkodzenie wewnętrzne sterownika poniewarz miernikiem sprawdzałem wtyczki i na wyjściu było 12.9V więc myślę że ok. Na wszystkich cylindrach prawie identyczne ciśnienie około: 12bar Dodano po 57 A tego sterownika nie idzie jakoś sprawdzic czy jest uszkodzony?
Miałem podobny problem i okazało się że któryś z mechaników zepsuł gwint i świeca nie wkręcała się do końca. Tak ją zostawił że grzała gwintowany kanał a nie tam gdzie powinna. Należ również sprawdzić czy fajki na świecach są "nie wypalone" i trzecia rzecz która mi przychodzi to gdzieś jest przebicie na masę (albo świeca albo przewód) i wtedy z automatu...
Witam Jeżeli mogę wsadzić swoje 3gr to z praktyki powiem - 95% mechaników nie sprawdza fizycznie stanu układu wysokiego napięcia. Podejdzie rzuci okiem i uchem - wciśnie kit i to cała diagnoza. Mechanik musi mieć dobry dzień aby mu się chciało. Dobrze wcześniej powiedział i zrobił MARIU, że wymienił całość. Tak naprawdę to zaczynamy od świec. Wykręć...
Ogrzewanie tak jak silnik żeby poprawnie pracowało potrzebuje zbilansowaną ilość paliwa i powietrza.Przyjmując że pompka dostarcza właściwą ilość paliwa to najczęściej wypalone uszczelki kotła lub zabity palnik.
Witam, Mam problemy z wyregulowaniem wolnych obrotów w civic 94 D13B2. Zacznę od tego że auto kupiłem rok temu, wszystko smigało ok, oczywiście pogrzebałem z ciekawości przy ustawieniach gazu i musiałem jechać do gazownika. ten założył mi na wlot powietrza zwężkę twierdząc że łapie za dużo powietrza, wyregulował spalanie i niby było ok. Nie mniej jednak...
Dla ciekawych tematu skończyło się w warsztacie nasz mechanik zajrzał do webasta wypalone palenisko i wymiana świecy webasto śmiga jak nowe. Naprawa to 180zł. za palenisko plus świeca nie wiem dokładnie ile ale groszowa sprawa. Dla przykładu kolega pojechał do serwisu webasto wymiana paleniska i świecy koszt to 800zł- do 1000zł. Z tego co wynikło rozmawiałem...
Witaj Podobna sytacja jest w czasie "gazowania" na biegu jałowym. A jak wyglądają świece ?? Moze juz są wypalone
Niby tak ale dlaczego są np wypalone górne paski skali ? One praktycznie nie świecą. Pytanie czy wzrost zasilania na 240V może mieć znaczenie że szybciej padł ?
Tak masz najprawdopodobniej wymienione reflektory bo przy dwóch żarówkach długie świecą razem z krótkimi lub jest zmostkowany przełącznik zmiany świateł/ były wypalone styki krótkich.P
wwwsokol tak tak.. od razu świece wymieniałem . stare były ładnie wypalone bez jakiegokolwiek nagaru czy ubrudzone w oleju
Kupiłem padnięty agregat 2T i Uruchamianie silnika 2T wymaga pewnej wprawy. Wypal świece nad kuchnią gazową, oczyść je. Największą bolączką jest zalanie silnika.Sprawdź koniecznie szczelinę świecy.
Wtedy co niechce zapalić jest iskra? jak wyglądają elektrody świec (suche , mokre, czarne, szare wypalone?). Jak ściągniesz przewód paliwowy z gaźnika i kręcisz rozrusznikiem psika paliwem czy nie.
sprawdz świece jak jest zakopcona to przeczyść jak jest wypalona to wymień. Mi to wygląda na świece w każdym bądz razie ma coś z zapłonem może paliwo lipne albo coś z silnikiem się stało. Powiedz mi jak te iskry wyglądają jak byś szlifował szlifierka czy taki ogien buchne. Może też być że to wina tłumika. To jest cztero- czy dwu-suw ??
Może zdobędę jakieś cewki na podmiankę i zobaczę. Świece były sprawdzane i są ok, mechanik mówił że prawidłowo wypalone. Ciśnienie sprężania wszędzie równo 13 bar . Może żeby dłużej na wolnych popracował to by było coś widać po świecach ?
Świece na jaki kolor były wypalone - biały? Moim zdaniem przyczyną jest skład mieszanki.
wypalona świeca zapłonowa wypalona matryca wypalona zwarcie
schemat świateł jazdy dziennej pralko suszarka opinie minidisc instrukcja
egzamin zawodowy technik informatyk egzaminy zawodowe
Wymiary profilu do utrzymania 150 kg na 1,5 m Rezystancja czujnika temperatury Saeco Lirika: wartości i pomiary